267. forduló, Csendes McPog összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. jan. 14. 9h:24'
EZ A 725. JÁTÉKHETED, 144. FORDULÓD
726. játékheted kezdete: jan. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3534
SZÁMLA : XXXX

CSENDES MCPOG KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [134,3] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy hosszú aranyhajú, kék szemű elf nővel. Fairlight eljövendő papja. Egy bíbor erőövet, egy ezüst papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy hősiesítő medált, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy quwarg harcos trófea, egy ryuku futárbérenc trófea és egy élőholt quwarg trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Összeismerkedtek. Az ő neve Larissia En Liriel. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Megszólal: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Épp a legutóbbi labirintus kifosztásán merengsz, amikor rúgkapálva megérkezik a Trikornis Futárszolgálat egyik küldönce. Syrac Hold adott fel valamit! Talán még sikerül bepasszírozni a tárgyakat a hátizsákodba: 3 pszi követ. Pihenésed egyik éjszakáján lódobogásra riadsz fel, de megnyugodva látod, hogy csak a Trikornis Futárposta egy újabb küldeménye érkezett meg. Ez egy csomag Syrac Hold tárgykészletéből és a következőt tartalmazza: 1 tankány karmot (ez nem kell neked). [Amit nem veszel át, viszik vissza a feladónak.]
Az 1. napon újból összeakadsz Larissia En Liriellel. Motyogni kezd: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+1 varázspont). Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon összefutsz egy barna, copfos hajú, kék szemű troll férfival. Bőre bronzként csillog. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erőövet, egy féregíz nyakpántot, egy Khór kesztyűjét, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku csizmát, egy saválló fülbevalót, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy Friedurgonoma trófea és egy bámulatos zombi trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Bal kezében egy rövid kardot tart. Összeismerkedtek. Az ő neve Kalasnyikov. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
Az 1. napon összeakadsz egy szőke, rövid hajú, zöld szemű elf férfival. Fekete a bőre. Fairlight főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó talizmánt, egy lajstrom medált, egy örökkéval. rubinját, egy rinóbőr övet, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy saválló fülbevalót, egy smaragd karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tünde tegezt, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot, egy Vlagyimir-díjat, egy kreiton fókuszt és egy angyalok gyűrűjét visel. Fegyverzetét egy varkaudar hadúr trófea, egy ongóliant trófea és egy varkaudar katona trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egybeolvadó szent szimbólumok. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy szőrös azuka a hátasa. Holmiját egy ryuku ostromteknős cipeli. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Fehér Holló. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
Az 1. napon újból összeakadsz Larissia En Liriellel. Azt mondja: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+1 varázspont). Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon ismét összefutsz Fehér Hollóval. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon megintcsak összeakadsz Larissia En Liriellel. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen semleges, mint Neked. Azt mondja: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+1 varázspont). Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 2. napon ismét találkozol Fehér Hollóval. {ereje: 55.} Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 2. napon összefutsz egy barna, hosszú hajú, barna szemű elf férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy ritualista amulettet, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vadászinget, egy tünde tegezt, egy varkaudar csizmát, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Vlagyimir-díjat visel. Felszerelését egy bámulatos zombi trófea, egy triklem drakolder trófea és egy quwarg széltáncos trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egybeolvadó szent szimbólumok. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Lőfegyvere egy tünde íj. Egy szőrös azuka a hátasa. Auráját érzékelve máris tudod, jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Összeismerkedtek. Az ő neve Syrac Hold. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. A másik látva sebeidet, úgy dönt, begyógyít belőlük párat. Örömmel egyezel bele. Varázslatként egy gyógymógyot alkalmaz. Sebeid gyógyulnak: +25 életerő.
A 2. napon újból összefutsz Fehér Hollóval. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 4 purifikátor háj (eladási ár: 800 arany, ebből a kezelési költség: 80 arany), 1 aranyló ugarhéj (eladási ár: 410 arany, ebből a kezelési költség: 41 arany) ellenértékét.
A K.T. tagjai közül eddig 1 szavazott a vezető leváltására, közülük 1 Sharin Eltont javasolta új vezetőnek. A leváltáshoz még 7 szavazatra van szükség.
Nekiállsz, hogy kezeddel lyukat kaparj a földbe. Nem, mégse lesz jó, itt könnyen megtalálhatják pénzedet. Talán ott a bokor tövében. Arrébb szaladsz, de ez a hely se tetszik igazán. "Csak el ne lopják!" rettegsz a gondolattól, és ide-oda futkosol a bozótban. Mikor végre lecsillapodsz, döbbenten veszed észre, hogy egy sereg gnóm gyermek szaladgál a mezőn, és szedegeti össze szétszóródott vagyonodat. "Nnneeeeem!" üvöltöd kétségbeesetten, ahogy észreveszed a lyukat erszényed alján. Riadtan térsz magadhoz, és az éjszaka hátralévő részét álmatlanul virrasztod végig, erszényedet markolászva.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+46 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+112 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+6 pszi pont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy karmos tankány nyomára bukkansz. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [8 pontot használtál fel, van még 283.]

* 1. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 278.]

* 2. KP: elmormolod a 27. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted a harmadik szem varázslatot! Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 273.]

p 64 használod a 64. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 268.]

h 248 használod a 248. tárgyat
Nagyra tátod a szádat, és elnyeled a pszi követ. Gulp! Ahogy a kő még nyelés közben szétolvad, iszonyatos fájdalom árad szét testedben. (-57 életpont.) Percekig a földön fetrengesz, míg valamennyire magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! [5 pontot használtál fel, van még 263.]

h 248 használod a 248. tárgyat
Behunyod a szemed, és lenyeled a rücskös követ. Érzed, ahogy az energia szétárad a testedben. Jaj de perzsel! (-62 életpont.) Hosszú ideig fetrengsz, amíg a fájdalom lassan enyhül. Pszi képességed fejlődött! [5 pontot használtál fel, van még 258.]

h 248 használod a 248. tárgyat
Nagyra tátod a szádat, és elnyeled a pszi követ. Gulp! Ahogy a kő még nyelés közben szétolvad, iszonyatos fájdalom árad szét testedben. (-58 életpont.) Percekig a földön fetrengesz, míg valamennyire magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve auratranszformáció. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+8 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 253.]
(Feltételes gyógyítás:) Csendben lefekszel a földre, majd a kozmikus energiákat megpróbálod életenergiává alakítani. A dolog sikerült! Sokkal jobban érzed magad. (+109 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 213.]

kf 230 kézbeveszed/felveszed a 230. tárgyat
Felhúzod a kezedre a lánckesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

kf 691 kézbeveszed/felveszed a 691. tárgyat
Felveszed a ryuku nadrágot. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

v 15 312 6 elmormolod a 15. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy végső mozdulattal előhívod a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új borkonyó bibe. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 183.]

v 11 elmormolod a 11. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az esőidézés varázslatot! Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 178.]

m 2 7 6 mozogsz keletre, északnyugatra, nyugatra
[135,3] A síkságot elhagyva, sivatagos terepre érkezel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Látsz egy szent tölgyfát. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Napsugár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Csak egy ryuku gárdista. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Savat lehelsz az ellenfeledre. 41 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku gárdista fejét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával megdöföd a ryuku gárdista bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a ryuku gárdista jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 670 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy dehidrátor. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Savat köpsz ellenfeledre. 21 életpontot sebeztél. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a dehidrátor testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a dehidrátor egyik csápját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A dehidrátor csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A dehidrátor fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A dehidrátor farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszúrod a dehidrátor testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a dehidrátor testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A dehidrátor csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A dehidrátor fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A dehidrátor farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A dehidrátor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Messze hajítod a vacak kis purifikátor trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő dehidrátor trófeát. 1030 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek északra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összefutsz Syrac Holddal. Egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy ritualista amulettet, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vadászinget, egy tünde tegezt, egy varkaudar csizmát, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Vlagyimir-díjat visel. Ruházatát egy bámulatos zombi trófea, egy triklem drakolder trófea és egy quwarg széltáncos trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egybeolvadó szent szimbólumok. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd szőrös azuka. {legmagasabb egyéb szakértelme: nyomkövetés (250).} Mentális auráját felismered, jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. A másik látva sebeidet, úgy dönt, begyógyít belőlük párat. Örömmel egyezel bele. Elmond egy gyógymógyot. Sebeid gyógyulnak: +23 életerő. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [134,2] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Vajon milyen tengeri szörnyeket rejt a mélység? Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy purifikátor. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Savat köpsz ellenfeledre. 43 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 17 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a purifikátor ruganyos törzsét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával eltalálod a purifikátor testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a purifikátor ruganyos törzsét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a purifikátor nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (6 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A mezei mekkencs igen ritka állat. Ennek az az oka, hogy frissen lenyúzott bőrének erős gyógyhatása van. Kettőtök közül te vagy a szerencsésebb, ezért módod van kipróbálni a sokat hallott módszert. Homlokodra rakod a gőzölgő bőrt, és vársz. Pár perc múlva már áramlik is beléd a mekkencs gyógyenergiája. (+74 életerő.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Alaposan körülnézel a földön. Friss elf nyomok vezetnek délre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [133,2] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Vajon milyen tengeri szörnyeket rejt a mélység? Felfedeztél egy nekrofunt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy gyilkos mókus formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Hmm, csak egy purifikátor. Ettől nincs semmi félnivalód. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Savat köpsz. 29 életpontot sebeztél. Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 9 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a purifikátor ruganyos törzsét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a purifikátor testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a purifikátor ruganyos törzsét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (6 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A purifikátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [64 pontot használtál fel, van még 114.]

m 5 6 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra
[132,3] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Felfedeztél egy Chara-din monolitját.

Oppsz, itt járt már valaki! Friss elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, friss troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [131,3] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Lélegzeted visszafojtva elbújsz néhány bokor mögé. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy megsebzett élőholt quwarg. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [130,3] A tengerpartot bozótos vidék váltja fel. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Látsz egy oltárt. Dornodon híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy gyilkos mókus egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy ryuku légiós közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 55 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku légiós testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a ryuku légiós testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a ryuku légiós testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku légiós ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hmm, csak egy manaelementál. Ettől nincs semmi félnivalód. {max. életpontja: 5000.} Közelről egész szimpatikus. Valószínűleg ő is ezt gondolja Rólad, mert ahelyett, hogy szétszaggatna Téged, csöndben továbbáll.

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss troll nyomokat, amelyek északnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 90.]

m 3 mozogsz délkeletre
[131,4] A bozótos terepet homokos, sivatagi vidék váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy phua-kúpot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Ababo, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy érző szívű dromedár. Alaposan megfigyeled a másikat, csakúgy ő is Téged. Aztán a lény otthagy.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [8 pontot használtál fel, van még 82.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Odaóvakodsz a misztikus Moa építményhez. Megtalálod az oldalán a találós kérdést, és kibetűzöd:
Aki készíti, nem használja
Aki megveszi, nincs rá szüksége
Aki használja, sosem látja.
[5 pontot használtál fel, van még 77.]

m 5 4 2 mozogsz délnyugatra, délre, keletre
[130,5] A terep változik: ismét síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Marcho Ven-Saak hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Találsz egy oltárt. Leah hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy törpemammut közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Kitátod a szádat, és lehelsz. 48 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a törpemammut testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a törpemammut testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a törpemammut testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a törpemammut. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Végre találtál egy hatalmas parasztpáfrányt! A legendás Aranysárkány gyógyfű! Bár még soha nem láttál ilyet, ösztönösen megérzed, hogy hogyan használhatod gyógyerejét. Óvatosan leszakítasz néhány levelet, és leülsz. A levél rágcsálása közben elgondolkozol, miként lehetne a homlokodra tetoválni egy jól látható parasztpáfrányt. Sajnos semmi nem jut az eszedbe, ám a növény gyógyereje ennek ellenére működik. (+108 életerő.)

(Továbbmész...) [130,6] Továbbra is síkságon vagy. Találsz egy gumifát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő).

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [131,6] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.

Látsz egy mínosz-kúpot. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy földsárkány formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Találsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Lecsapsz egy kövér, ám elővigyázatlan sótyúkot. (+2 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Összefutsz egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű elf férfival. Bőre színe zöld. Megnézed közelebbről ezt a fénylő páncélost. Nem mered hosszasan bámulni, de feltűnik rajta valamilyen jelkép: Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Sheran kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy griff nyakéket, egy korinthai talizmánt, egy örökkéval.gyémántját, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku köpenyt, egy smaragd védőgyűrűt és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy velociraptor trófea, egy hadroszaurusz trófea és egy áeratikus hasnyák trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasállata egy mutáns pók! Teherhordója is van: egy karmos tankány! Szegény állat majd megszakad. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Calen Randir. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
[64 pontot használtál fel, van még 13.]

kut 20 kutatsz 13 pontért
Átkutatod a környéket. Kutatásodat végül siker koronázza. A földön a következő tárgyakat találod: 5 mákrózsa virág[*], 2 kőkalapács[*], 1 fülemüle agyar (ld. enc.), 1 szöges páncél, 1 rézpáncél. Magadhoz veszed őket. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) [13 pontot használtál fel, van még 0.]

d 56 46 eldobod az 56. tárgyat (46 darabot)
Elhajítasz 46 mákrózsa virágot. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

d 6 2 eldobod a 6. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 kőkést. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

d 650 2 eldobod a 650. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 sámán erszényt. Na, ezt senki sem fogja tudni már felvenni. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

d 116 7 eldobod a 116. tárgyat (7 darabot)
Elhajítasz 7 móri gyümölcsöt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

d 124 1 eldobod a 124. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 rókafarkat. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

d 396 40 eldobod a 396. tárgyat (40 darabot)
Elhajítasz 40 álomport. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 3. BP: elmormolod a 15. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 4. BP: elmormolod a 15. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 4 kaját habzsol be a törpemammut. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól profi, nagy tudású harcos helyett nagyhatalmú kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +16 max. varázspont, +7 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot. Kifejlesztettél egy újabb alakváltó képességet. (ld. enc.)
Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 285 pontot. A következő körben tehát 282 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AURATRANSZFORMÁCIÓ (65. PSZI KÉPESSÉG)
Mostantól komoly mennyiségű pszi-energia felhasználásával képes vagy saját aurád formálására! Ehhez a P 65 parancsot kell kiadnod. Ha a jó irányba akarod aurádat transzformálni, akkor 2. paraméternek 1-et, ha a sötét út felé, akkor 2-t írjál. Mindez 10 pszi pontba és 10 TVP-be kerül. Amíg pszi szakértelmed alacsony, egy auratranszformációval csak egy jellempontot tudsz szerezni.

DEHIDRÁTOR (151. SZÖRNY)
A dehidrátorok a sivatagok óriási testű ragadozói. Testük nagy része általában a homok alatt van, a homokférgekhez hasonlóan, a sivatag felszíne alatt utat fúrva közlekednek. Támadáskor óriási csápjaikkal szívják el áldozatuk testéből a vizet. Gyakran lőnek ki hősugarat a szemükből is, amivel a kevésbé kötött (pl. vizestömlőben levő) vizet párologtatják el, majd fogják fel bőrszenzoraikkal. Aki túl is éli a dehidrátorral való találkozást, minden bizonnyal felkészülhet a szomjhalálra.

FÜLEMÜLE AGYAR (267. TÁRGY)
Lemészároltál egy szerencsétlen, ártatlan, magatehetetlen kardfogú fülemülét? Helyes. Nem volt az annyira ártatlan. A hosszú kardfogakért jó pénzt kaphatsz a városokban, de esetleg másra is jó...

A KVATÁCIÓ MEGISMERÉSE, 1. LÉPÉS (16. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG)
Úgy döntesz, hogy elérkezett a megfelelő pillanat: hozzáláthatsz, hogy kifejleszd a TELJES KVATÁCIÓT, minden alakváltó ősi álmát. Első lépésként hozzálátsz, hogy felpuhítsd bőröd molekuláris struktúráját. Ez némi átmeneti kényelmetlenséggel jár (-2 védettség) de bőven megéri az áldozatot!

KARAKTERLAP

Csendes McPog, egy fekete, copfos hajú, kék szemű alakváltó férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Sheran eljövendő papja vagy. A Smaragd Sasok (#9133) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 144. fordulód.

Erő: 26 (29) Szint: 17 Merészség: 4/1 Magasság: 182 cm
IQ: 26 Támadás: 17 Agresszió: 2 Testsúly: 79 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 24 Menekülés: 30 % Életkor: 37/37 év
Egészség: 18 (20) Életpont: 267/208 Jellem: semleges Tul. pont: 2
Szerencse: 25 (26) Varázspont: 267/58 Pénz: 1595 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 17/17 Pszi pont: 15/9 EFejl: 27
Eddig összesen 512 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4940 TP-t kaptál. Jelenleg 182191 TP-d van. A következő szinthez még 77809 TP szükséges. Trófeáid: ryuku futárbérenc, quwarg harcos, dehidrátor.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 13 szúrófegyverek: 18 vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 2 lőfegyverek: 4 dobófegyverek: 16

Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 21 2. nyomkövetés: 28 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 10 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 58 (+1)
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 4 9. szörnyidomítás: 2
10. teológia: 8 11. taumaturgia: 19 12. szerencsejáték: 1
13. harcművészetek: 12 14. szörnyismeret: 8 15. pszi: 2 (+1)
16. zárnyitás: 1 17. vadászat: 12 18. bányászat: 11

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
deus ex machinád 20 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
elfogod jegesmedvét (#637) fedett veremmel (#219)
mászol max. 50 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
kardfogú fülemüle (#146), epokitféreg (#147), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
savlehelet (#225, 10 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168) hadiszerencse I (#13) pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), savlehelet (#225)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
védelem sav ellen (#36), fehér glóbusz (#47), védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
savlehelet (#225) >> dűnekukac (#357)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> pattanóböde (#145) védelem tűz ellen (#38) >> piromenyét (#99)
védelem sav ellen (#36) >> ragyás burástya (#111)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű!
2.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van.
3.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
alakmásolás (174)
savlehelet (266)

Összsúly: 53.35 kg Megterheltség: 54%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 74 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
41 álompor (#396) 2 kőkés (#6) 37 mákrózsa virág (#56)
7 móri gyümölcs (#116) 1 rókafarok (#124) 2 sámán erszény (#650)
3 pszi kő (#248)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 borkonyó bibe (#312) 1 fülemüle agyar (#267) 1 kaja (#2)
1 mocsári penke (#148) 2 purifikátor háj (#269) 1 rézpáncél (#71)
1 szöges páncél (#65) 24 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(130,3) Elenios rúnaköve, Dornodon oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), ryuku légiósok (#361), manaelementál (#290)
(130,5) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), Leah oltár, Chara-din monolitja (#534), törpemammutok (#115)
(130,6) gumifa (#38), oltár
(131,3) Chara-din monolitja (#534), élőholt quwarg (#202)
(131,4) phua-kúp (#372), Chara-din monolitja (#534), oltár, művészi porolit (#720), érző szívű dromedár (#753)
(131,6) a 63. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Sheran oltár, Chara-din monolitja (#534), 31. jellempróba, Calen Randir (4655. kalandozó)
(132,3) Chara-din monolitja (#534)
(133,2) nekrofun (#173), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), purifikátorok (#157)
(134,2) purifikátorok (#157), Chara-din monolitja (#534)
(135,3) Dornodon rúnaköve, tündöklő szobor (#1587), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), oltár, ryuku gárdisták (#360), dehidrátor (#151), Syrac Hold (1746. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek