143. forduló, 145. forduló, Táncoló Penge összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. dec. 16. 9h:08'
EZ A 284. JÁTÉKHETED, 144. FORDULÓD
285. játékheted kezdete: dec. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3395
SZÁMLA : XXXX

TÁNCOLÓ PENGE KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [133,45] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol Kaitlin Darkfisttal. Leah bíborosa. Egy fekete, rangjelzésekkel teli egyenruhát, és egy sötét színű köpönyeget hord. A fején pedig egy ryuku hadúr sisakja! Honnan szerezhette? Réginek tűnő, de nagyszerű állapotban lévő fegyverzetet visel. Rangja a Kompániában: őrjáratvezető. Ruházatát egy Rodrig trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: csaták viharától tépett lobogó. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd goldugar. Mentális auráját felismered, sötét, akárcsak a lelke. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Chan, amikor összefutottatok, adott neked 9 gyöngymangót. Az aranytermő erszény 45 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+4 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+63 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+73 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál.]
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy tüskés harci gromak nyomára bukkanj. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 33 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a tüskés harci gromak testét. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Meglengetve a vaskardot ellenfeledre rontasz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a tüskés harci gromak bal hátsó lábát. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a tüskés harci gromak jobb hátsó lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 gromak bőrt. 1 108 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 284.]

* 1. KP: p 112 0 0 használod a 112. pszi képességet
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 284.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Megtelsz energiával. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 279.]

* 3. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 279.]

kno 16 1 képesség-növelés 16
Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [0 pontot használtál fel, van még 279.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Semmi használhatót nem találtál néhány gilisztán kívül. [8 pontot használtál fel, van még 271.]

v 15 133 3 elmormolod a 15. varázslatot
Kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 3 új csuklyavirág. [-21 varázspont.] Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [15 pontot használtál fel, van még 256.]

tf 1 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az erőd. [0 pontot használtál fel, van még 256.]

v 53 elmormolod az 53. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Megidézted az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+3 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 251.]

v 13 elmormolod a 13. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 246.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 236.]

kb 176 179 199 kiveszel a bankból a 176. tárgyat (179 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 6 vashegyű nyilat. Kiveszel a bank széfjéből 1 grifftojást. Kiveszel a bank széfjéből 3 karbin plazmát. [0 pontot használtál fel, van még 236.]

bb 133 164 239 beraksz a bankba a 133. tárgyat (164 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 3 csuklyavirágot. Beraksz a bank széfjébe 1 vasvértet. Beraksz a bank széfjébe 6 pular kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 236.]

av 13 alakváltás 13
Rendben, táborozás alatt álcázni fogod magad. [3 pontot használtál fel, van még 233.]

m 2 3 3 mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre
[134,45] Homokdűnék tűnnek fel: sivatagba érkeztél. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy dehidrátor. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Tüzet köpsz. 32 életpontot sebeztél. A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a dehidrátor testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a dehidrátor farkát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A dehidrátor fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A dehidrátor farkával melletted a levegőbe suhint. A dehidrátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Wassermann Bobó irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy tavacska van. Délre egy Leah oltár van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy phua-kúp van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
Összeakadsz Thaentier. Raia bíborosa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany pikkelyvértet, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hősiesítő medált, egy Huddens alkarvédőjét, egy kígyóbőr övet, egy kreiton fókuszt, egy kvazár kesztyűt, egy lánghordozó kitűzőt, egy mind. kristályát, egy nap szimbólumot, egy olimpiai ezüstmedált, egy q. taposó medált, egy regeneráló gyűrűt, egy ryuku sisakot, egy saválló fülbevalót, egy szirén köpenyét, egy tirik-hun medált, egy varkaudar csizmát, egy zafír erőövet és egy zafír védőgyűrűt visel. Fegyverzetét egy magnetikus praglonc trófea, egy ében hadúr trófea és egy vark. kardtáncos trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Aranysárkány. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd goldugar. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Egy sárkány van messze mögötte. Illetve izé, vele. De milyen apró! És milyen szép! Mintha színaranyból lenne az egész. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó.
A vallásra, és azon belül a teológiára terelődik a szó. Tisztelettel fejet hajtasz a vallástudományban nálad jóval jártasabb kalandozó előtt, de azért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltégy néhány kérdést, ami már régóta foglalkoztat. Tudásod észrevehetően gyarapodott. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.

(Továbbmész...) [135,46] A terep változik: ismét síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy ryuku ostromteknős. Nem jelenthet különösebb problémát. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 46 életpontot sebeztél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a ryuku ostromteknős testét. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a ryuku ostromteknős testét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Patájával a ryuku ostromteknős többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 475 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gumifát. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Lehajolva, mohón kortyolsz az életet adó folyadékból. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívői építették. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy Leah oltár van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [136,47] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy varkaudar felderítő. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 34 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar felderítő testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 19 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod a varkaudar felderítő testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző. 1 663 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 87, gyógyulás: 0, összesen: -87 ÉP}

Utad során felfedezel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 14 tüskét. Erőd TF-elődött. [38 pontot használtál fel, van még 195.]

m 1 mozogsz északkeletre
[137,46] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Valóság vagy illúzió? Talán egyértelmű, talán sosem tudod meg...(5198) " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mínosz-kúpot. Látsz egy barátság szent tüzét. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran hívői építették. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Bea Melindre, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy ryuku futárbérenc közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 41 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a ryuku futárbérenc jobb vállát. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku futárbérenc fejét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a ryuku futárbérenc fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A ryuku futárbérenc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 vasérc. 1 218 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 tüskét. Erőd TF-elődött. [12 pontot használtál fel, van még 183.]

jlk 1411 jelszó kimondása 1411
Hangosan, érthetően kimondod a jelszót a kúp belsejében. Ah, sikeres volt a megfejtés! A falon egy térkép jelenik meg, a padlón pedig egy lejárat tárul fel. 155 tapasztalati pontot kaptál.

16 17
15 14 13
9 7
8
18
6 10
4
19
2 5
12
3 11 20
1 21
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez az 56. labirintus térképe. A bejárat alattad található.

[5 pontot használtál fel, van még 178.]

m 1 1 3 mozogsz északkeletre, északkeletre, délkeletre
[138,45] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Látsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Chara-din híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy garokk került az utadba. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Csontszuronnyal felnyársalod a garokk bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a garokk jobb első lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A garokk sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A garokk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 kaját. 182 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy manaelementál. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Meglengetve a vaskardot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vaskarddal kissé megkarcolgatod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+7 vp). Vaskarddal néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+7 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 373, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [139,44] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla.
(Feltételes támadás:) Egy élőholt quwarg! Ezt kerested. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 42 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg jobb középső lábát. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod az élőholt quwarg jobb vállát. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az élőholt quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 507 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Észreveszel egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy púdersziklát. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy rúnakő van. Délre egy oltár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy quwarg harcos. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 41 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos testét. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a quwarg harcos testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 19 életpontot vesztettél. A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+78 életerő). [-15 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Erőd TF-elődött. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [140,45] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. A távolban sakálok üvöltenek. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy manaelementál. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Marokra fogva a vaskardot a másikra támadsz. {CSTT:} Vaskarddal néhányszor súrolod a manaelementál egyik csápját. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+7 vp). Vaskarddal néhányszor meglegyinted a manaelementál testét. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvagdalod a manaelementál testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+8 vp). Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 399, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " The truth is out there: az igazság odaát van!? - Dae 5274: Varázslómester " Észreveszel egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Látsz egy barátság szent tüzét. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely M.C. Silverhand formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy Leah oltárt. Nyugatra nézve látsz egy oltárt. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy fényűző villa (602. épület.). Megvizsgálod a talajt. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Találkozol Rylla Di Shannarával. Tharr eljövendő papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Felszerelését egy fekete köpönyeg, egy dísztelen acélsisak, egy sötét színű, rangjelzésekkel teli egyenruha és egy harcokban megviselt, ám remek állapotban lévő fegyverzet alkotja. Övtarsolyából egy pakk, igencsak használtnak látszó kártyapakli kandikál ki. Rangja a Kompániában: ágyútöltelék. Ruházatát egy varkaudar felderítő trófea, egy Ayagira Tanaka trófea és egy vadász quwarg trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: csaták viharától tépett lobogó. Málhásállata egy hegyi szamár.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[26 pontot használtál fel, van még 152.]

be 602 bemész a 602. épületbe
Megtalálod a bejáratot - hatalmas, öntöttvas kapu. Nincs bezárva. Lassan betolod, és sétálni kezdesz a veranda márványlépcsői felé. A ház felől csilingelést hallasz. Kinyílik egy ajtó, és a házigazda siet eléd, hogy üdvözöljön. Magas, izmos férfi, fekete kecskeszakálla és hegyes bajusza van, szeme valószínűtlenül kék. Hegyes füle alapján felismered, hogy csakis egy elf lehet. Csak egy könnyű, adamantit szemcsékből készített láncinget visel. Oldalán halvány ezüstfényben vibráló varázskard fityeg. - Üdv újra! Örülök, hogy még mindig élve látlak. Röviden mesélsz kalandjaidról. Hogy s mint? Csak nem azt akarod mondani, hogy máris teljesítetted a kiszabott próbát? Mosolyogva bólintasz. [1 200 tapasztalati pontot kaptál.] A harmadik teszt a legkeményebb! - az elf intésére előkocog egy öreg, púpos, béna, félszemű gnóm. A háziúr a nyomorúságos teremtmény felé int. - Ez hűséges szolgám, Tralkuljiusbolk. Vele kell megküzdened, hogy rátermettségedet bizonyítsd! Ne ijedj meg - ő csak fél kézzel fog harcolni, és a hátára kötünk egy hátizsákot ötven kiló kővel. Így, ha elég tapasztalt vagy, képes leszel legyőzni. A harc természetesen nem halálig megy: ezért kérlek, hogy csak akkor állj ki vele, ha van deus ex machinád. Így nem fogsz meghalni, ha esetleg nem vagy eléggé fölkészült. Szolgám a ház pincéjében fog rád várakozni, sem fegyverek, sem páncél nem lesz nála. Ha sikerült legyőznöd, siess vissza! [A pince normál labirintusként, valamilyen világítóalkalmatossággal és a BE paranccsal közelíthető meg. Nem árt a merészségedet magasra állítani, ha nem akarsz a szolgáló elől egyből elmenekülni.]

3
1 2 4
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 68. labirintus térképe. A bejárat innét 0 mérföldre található.

Búcsút intesz az úszómesternek, és magad mögött hagyod a villát. [5 pontot használtál fel, van még 147.]

be 68 bemész a 68. titkos labirintusba
Rövid és alapos kutatás után rábukkansz a bejáratra. Odabent sötét van. Varázsolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Erőd TF-elődött. Amint belépsz, magával ragad a felfedezés izgalma. [5 pontot használtál fel, van még 142.]

tv 34 támadó/véd. varázslat a 34. varázslatot
Védekező varázslatok listájára került: varázsvédelem. [0 pontot használtál fel, van még 142.]

ff felt. fegyverváltás:
Feltételes fegyver parancsok törölve. [0 pontot használtál fel, van még 142.]

lm 4 4 4 mozogsz 4 4 4
Továbbsuhansz a folyosón. Egy pillanatra megállsz fülelni. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [4. PONT.] Hirtelen egy gnóm szolgálót veszel észre magad előtt. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Tüzet köpsz ellenfeledre. 20 életpontot sebeztél. Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a gnóm szolgáló testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Meglengetve a vaskardot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a gnóm szolgáló testét. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a gnóm szolgáló jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A gnóm szolgáló a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (4 támadástól 73 életpontot vesztesz.) A gnóm szolgáló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 877 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 75, gyógyulás: 0, összesen: -75 ÉP}

A gnóm teste eltűnt: nyilván elrepítette a D.E.M. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[10 pontot használtál fel, van még 132.]

ef 30 503 energia fejlesztése 30
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-18 TU.] [126 pontot használtál fel, van még 6.]

* 1. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Épületben vagy! Itt nem főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 2. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 1.]

* 3. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2016. évben 12. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 5, 30, 28.
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját töm magába a hegyi szamár. A legtökéletesebb rejtőzködést alkalmazod: cserjévé alakulva olvadsz bele tökéletesen a környezetedbe. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 285 pontot. A következő körben tehát 286 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FAMILIÁRIS IDÉZÉSE (159. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
A mágusok köreiben teljesen megszokott dolog, hogy különféle bizarr fajú és kinézetű segítőket, úgynevezett familiárisokat alkalmaznak. Ezek gyakran származnak más létsíkokról ezért megidézésük nem kis energiát, és utánajárást igényel. A kívánt familiárist a V 159 <szörny száma> paranccsal idézheted meg, 20 TVP árán, és ha a szörnyből kinyerhető valamilyen komponens, akkor arra is szükség van. Az idézéshez szükséges varázspont annyiszor 40 VP, ahányadik szintű a lény. [A lényt idomítanod nem kell - ezt a varázslat elvégzi helyetted - de az idézés csak akkor lesz sikeres, ha már legalább minimális szinten tisztában vagy a szörnyekkel való bánásmóddal].
Megjegyzés: ha még egyetlen familiárist sem ismersz, próbálkozz Rughar familiárisával (245-ös lény, 3. szintű, nem kell hozzá komponens)! Újabb familiárisokat a második paraméter nélküli V 159 paranccsal ismerhetsz meg.

GNÓM SZOLGÁLÓ (181. ELLENFÉL)
Az öreg, púpos, béna, félszemű gnóm szolgáló első pillantásra teljesen ártalmatlannak tűnik, azonban az, hogy egy nagyhatalmú elf harcost szolgál, óvatosságra int. Az ember sohasem lehet biztos benne, hogy minden az, aminek látja. A gnóm szolgáló nem visel semmilyen páncélt, nincs semmilyen fegyvere. Mindössze egy deus ex machina fityeg az oldalán. Vajon hogyan képes ártani neked, főleg úgy, hogy a fél keze hátra van kötve? Hmmm... Valószínűleg csak egy buta tréfa az egész.

KARAKTERLAP

Táncoló Penge, egy fekete, copfos hajú, barna szemű, kecskeszakállas alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran eljövendő papja vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 144. fordulód.

Erő: 17 (24) Szint: 20 Merészség: 7/1 Magasság: 182 cm
IQ: 28 (32) Támadás: 28 (30) Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 20 (27) Védekezés: 37 (41) Menekülés: 30 % Életkor: 40/40 év
Egészség: 19 (25) Életpont: 307/204 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 23 (31) Varázspont: 417/80 Pénz: 695 arany Kép. pont: 9
Tudatpont: 36/12 Pszi pont: 151/243 EFejl: 30
Eddig összesen 1246 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 12 753 TP-t kaptál. Jelenleg 529 824 TP-d van. A következő szinthez még 70 176 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, borzalmas varkaudar, norpadolótika. A 140. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5000 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 17/61 (+4%) szúrófegyverek: 3/8 (+10%) vágófegyverek: 25/92 (+8%)
ütőfegyverek: 3/32 lőfegyverek: 24/42 (+7%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); tüske (#22) max. 4 db (8 .); tüske (#22) max. 1 db (9 -13.); tüske (#22) max. 4 db (14 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
140,45 mezőn táborozol, a 68. labirintusban, 1. szinten, 4. ponton
Legfeljebb 50 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 59, 62, 65, 58, 57, 63, 56

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 196 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/57 2. nyomkövetés: 34/59 (+35%) 3. mászás: 5/77
4. csapdakészítés: 14/59 (+9%) 5. csapdaészlelés: 8/9 6. gyógyítás: 18/0
7. titkosírás: 5/82 (+25%) 8. felderítés: 10/94 9. szörnyidomítás: 5/0
10. teológia: 13/1 (+12%) 11. taumaturgia: 16/43 (+6%) 12. szerencsejáték: 2/105
13. versengés: 9/29 14. zene: 4/79 15. szörnyismeret: 16/101 (+27%)
16. pszi: *21/100 (+86%) 17. zárnyitás: 17/53 18. vadászat: 2/63
19. bányászat: 18/21 20. főzés: 8/85

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 5 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), kerek követ (#19) (max. 2 darabot ), kazmárt (#204) (max. 1 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
élőholt quwarg (#202), trikornis (#104)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
vízionár (#66), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) óriáserő (#53) hadiszerencse I (#13)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
kisebb tűzlehelet (#110)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> Quirov (#975) izomernyesztés (#33) >> massza (#217)
kisebb tűzlehelet (#110) >> pszi elementál (#221) kisebb tűzlehelet (#110) >> ryuku ostromteknős (#362)
kisebb tűzlehelet (#110) >> smaragdgólem (#417) kisebb tűzlehelet (#110) >> tetemember (#123)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> massza (#217) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
2.) Ölj meg három ragyás burástyát, világunk e ocsmány megcsúfolóját! (számláló: 2)
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 38 TU. szükséges még: 12 TU.
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 921 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 csontszurony (#12) $1 orgyilkos tőr ($225)
Vágófegyverek
$1 csontszablya ($64) 1 * rövid kard (#171) 1 * vaskard (#2084)
Ütőfegyverek
$2 csontpálca ($329)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111) $1 rövid íj ($107)
Lövedékek
1 kerek kő (#19) 4 mérgezett vasnyíl (#187) $3 nyílvessző ($108)
5 rézgolyó (#343) 9 * tüske (#22) 6 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
$4 vas dobónyíl ($189)
Páncélok
1 * Métely páncélja (#1562) $1 rőtmanó kacagány ($714) 1 ryuku mellvért (#689)
Sisakok
1 * harci maszk (#1739)
Köpenyek
$1 rejtőköpeny ($277) 1 * szirén köpenye (#820)
Kesztyűk
2 * lánckesztyű (#230) 1 mászókarom (#78)
Övek
1 * bíbor erőöv (#291) 1 sárga erőöv (#276)
Csizmák
1 * fekete bőrcsizma (#247)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
$1 borostyán függő ($162) 1 * hatalom fülbevalója (#817) $1 igazgy. fülbevaló ($197)
$2 obszidián függő ($195) 1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
$1 aranylánc ($191) 2 * halálhozó talizmán (#813) 3 * korinthai talizmán (#814)
1 * varkaudar szimbólum (#1528) 1 * virág szimbólum (#143)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
$2 arany karperec ($194) 1 * arany papi karkötő (#309) 1 Eldaran karkötője (#373)
$2 ezüst karkötő ($158) $1 * obszidián karkötő ($229)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+1)
1 * lajstrom medál (#1753) 1 * varkaudar ékkő (#2168)
Löttyök és porok, tartóstul
8 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 29 csepp tinta (#101), fér még: 51]
7 fűszertartó (#210) [bennük 1 csepp sáfránypor (#211), fér még: 34]
5 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 60]
4 kavadu iszák (#25) [bennük 7 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 33]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
7 sullár hólyag (#168) [bennük 70 csepp spiritusz (#170), fér még: 70]
1 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 10]
10 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 120]
6 vizestömlő (#3) [bennük 118 korty víz (#27), fér még: 2]
5 zöld üveg (#82) [bennük 25 csepp ragasztó (#83), fér még: 75]
Eszközök, használati tárgyak
4 aranypikkely (#415) 1 aranytermő erszény (#819) 1 ásó (#34)
2 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 1 ezüst kulcs (#184)
1 fülemüle síp (#1576) 5 gernim balzsam (#1894) 26 kaja (#2)
1 kötél (#92) $2 kristálygömb ($265) 1 mászókampó (#165)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 + nyílcsapda (#243) 16 ork csodaszer (#1228)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 shinai gömb (#348) 1 szeksztáns (#32)
2 távcső (#42) 1 varkaudar pálinka (#1137) 2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
28 álompor (#396) 1 berzerker tüske (#713) 1 bev formázó minta (#299)
$2 dorony tüdő ($212) 1 dözmöng szív (#122) 51 drótszőr (#37)
4 elkarog szőr (#665) 4 ezüstdarab (#326) 4 főnixtoll (#563)
1 galachmit (#310) $1 grifftojás ($179) $2 gromak bőr ($268)
6 gyíkfű (#201) 23 gyöngymangó (#135) 1 ilkin érc (#232)
1 jégszív (#282) 18 kaktusztüske (#114) 3 karbin plazma (#199)
3 ¤ kazmár gyökér (#205) 1 kék orchidea (#68) 49 madártoll (#112)
1 moa jádekő (#382) 1 mutáns csont (#331) $3 óndarab ($85)
35 pirkit (#153) 1 púderkő (#119) 6 purifikátor háj (#269)
4 + remák szív (#264) 10 rézdarab (#70) $1 rinóbőr ($651)
3 sallank karom (#128) $2 szvó-ektoplazma ($151) 4 Thargodan esszencia (#328)
$1 + vapár ág ($110) 20 vasérc (#152) $2 vízionár szem ($102)

Összsúly: 98.82 kg Megterheltség: 87%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 52 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
1 aurach bőr (#658) 3 csuklyavirág (#133) 1 etra hályog (#712)
5 kvazár (#244) 6 pular kristály (#239) $1 rinóbőr ($651)
1 sáfránypor (#211) 86 sallank karom (#128) $2 szulfagor agyar ($677)
1 tudás gyöngye (#522) 4 varázskő (#305) 1 vasvért (#164)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csuklyavirág (#133) 1 gyöngymangó (#135) 1 kerek kő (#19)
6 pular kristály (#239) 1 sallank karom (#128) 2 tüske (#22)
1 vasvért (#164)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
45 arany (#50) 3 álompor (#396) 1 grifftojás (#179)
1 gromak bőr (#268) 2 kaja (#2) 3 karbin plazma (#199)
1 nyílvessző (#108) 1 sáfránypor (#211) 2 vasérc (#152)
6 vashegyű nyíl (#176) 8 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

132 133 134 135 136 137 138 139 140 141
43
44
45
46
47
48
(133,45) tüskés harci gromakok (#156)
(134,45) dehidrátor (#151), művészi porolit (#720), Thaentier (5167. kalandozó)
(135,46) ryuku ostromteknős (#362), gumifa (#38), tavacska, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Tharr oltár
(136,47) varkaudar felderítő (#7133), Dornodon rúnaköve, Tharr oltár
(137,46) mínosz-kúp (#178), barátság szent tüze (#484), 27. jellempróba, Sheran oltár, művészi porolit (#720), ryuku futárbérenc (#765)
(138,45) 48. jellempróba, egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), oltár, garokkok (#73), manaelementál (#290)
(139,44) élőholt quwarg (#202), Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Dornodon oltár, quwarg harcos (#201)
(140,45) manaelementál (#290), fényűző villa (#602), egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), oltár, barátság szent tüze (#484), tavacska, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), Rylla Di Shannara (5495. kalandozó), gnóm szolgáló (#181)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2016.12.16 09:02 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Familiáris idézése)
˙

Üzenet küldése a karakternek