142. forduló, 144. forduló, Veres Ardor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. dec. 20. 9h:26'
EZ A 363. JÁTÉKHETED, 143. FORDULÓD
364. játékheted kezdete: dec. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5280
SZÁMLA : XXXX

VERES ARDOR KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [138,40] koordinátán.
Egy katona siet feléd, ruháján a Yaurr királyság címerével. Elmondja, tetteid alapján téged ért a megtiszteltetés, hogy visszalopd elrablójától a királyság szent kardját, amit ha megteszel, óriási jutalomban részesülsz. Te azonban udvariasan közlöd, hogy még sohasem loptál, és ez nem is áll szándékodban, ellenben megígéred, hogy megteszed, amit tudsz a kard visszaszerzéséért. A fickó elsiet, és csak másnap tér vissza. Egy papírtekercset nyújt át számodra, melyben VI. Borax személyesen hív meg Alanorba, mint írja "szeretném magam köré gyűjteni a hozzád hasonló őszinte és becsületes kalandozókat". Kellemes melegség tölt el - a felkelő nap csiklandozza hasadat.
A teremtés zsákja létrehozott 1 nyílvesszőt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+75 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+148 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+39 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A plusz TU-kat 5 TVP-re váltod. Tojást tojik az uzbány. (+1 kaja.)

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 323.]

* 2. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 318.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 313.]

gyj 4 150 1 felt. gyűjtés 4 150 1
Ok, nem gyűjtesz több botot. Nem szedsz fel újabb tárgyat, ha ez a megterheltségedet 150% fölé vinné. Csak azokat a tárgyakat szeded össze, amelyeknek értéke legalább 1 arany. [0 pontot használtál fel, van még 313.]

dd 4 9 131 eldobod a 4. tárgyat a 9. tárgyat a 131. tárgyat
Elhajítasz 1 botot. Elhajítasz 4 bunkósbotot. Elhajítasz 7 ubuk tüskét. [0 pontot használtál fel, van még 313.]

v 15 312 6 elmormolod a 15. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Sikerült elmondanod a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új borkonyó bibe. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 283.]

tf 3 fejleszted a 3. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az ügyességed. [0 pontot használtál fel, van még 283.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 253.]

be 63 bemész a 63. titkos labirintusba
A leírás alapján nem nehéz a bejáratot megtalálni. Odabent sötét honol. Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Nincs értelme tovább habozni: bátran belépsz. [5 pontot használtál fel, van még 248.]

lm 13 19 905 mozogsz 13 19 905
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [7. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [8. PONT.] Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy kemény tölgyből készült ajtó a következő akadály. Elővigyázatosan próbát teszel: Nyitva van! A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [13. PONT.] Egy vadász varkaudart veszel észre magad előtt. Fegyvere egy varkaudar lándzsa. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a vadász varkaudar testét. (3 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót a másikra rohansz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a vadász varkaudar jobb karját. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a vadász varkaudar bal karját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Göcsörtös bunkóval kegyetlenül megütöd a vadász varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a vadász varkaudar nyakát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A vadász varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 407 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 13, gyógyulás: 4, összesen: -9 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar lándzsát és 1 szöges páncélt. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy kanyarhoz érkeztél. [16. PONT.] Mész tovább, előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [20. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy ragyás burástya. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (8 életpontot vesztettél.) Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ragyás burástya fejét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a ragyás burástya nyakát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A ragyás burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a ragyás burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 704 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 15, gyógyulás: 2, összesen: -13 ÉP}

A fenébe! Egy zsákutca. [19. PONT.] A fal mellett találsz egy tömör kődobozt. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő nagy vaskulcs nyitja a ládát. Abban a pillanatban, hogy felnyitottad a ládát, ráébredsz hibádra, de már későn - belélegezted a kiáradó gázt. (-4 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 igazgy. fülbevaló, 11 arany, 1 karbin plazma és 1 vadász tatu bőr. Gyorsan kiüríted a ládát. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [36 pontot használtál fel, van még 212.]

lm 23 900 30 mozogsz 23 900 30
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [20. PONT.] Mész tovább, előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [23. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás]
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [26. PONT.] Elszántan mész előre. Egy nagy vasalt ajtóba ütközöl. Az ajtót vörösen vibráló mágikus aura védi. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy vaskulcs nyitja az ajtót. Nem hatástalanítottad a védőrúnát - a hatás nem marad el. Bummm! (-14 életpont). Belépsz a térképen is jelölt szobába. [30. PONT.] Egy téfea magofluxot pillantasz meg. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a téfea magoflux fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Megmarkolva a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a téfea magoflux testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a téfea magoflux testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A téfea magoflux nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A téfea magoflux még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 269 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy kart látsz a falon. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? [34 pontot használtál fel, van még 178.]

lm 23 45 16 mozogsz 23 45 16
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [26. PONT.] Mész tovább, előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [23. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [32. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [37. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy nagy vasalt ajtó bukkan fel a sötétből. Lenyomod a kilincset: Nyitva van! Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [44. PONT.] Egy vark. nekromanta lakik itt. Fegyvere egy bunkósbot. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 43 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a vark. nekromanta jobb oldalát. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a vark. nekromanta testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a vark. nekromanta fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 8 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1023 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 24, gyógyulás: 4, összesen: -20 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkósbotot és 2 csuklyavirágot. Elértél egy lefelé vezető lépcsőhöz! Csak pillanatig habozol, azután lemész. [45. PONT. --> 2. SZINT, 1. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [3. PONT.] Egy téfea magofluxot pillantasz meg. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a téfea magoflux embriószerű testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a téfea magoflux embriószerű testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a téfea magoflux testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A téfea magoflux ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A téfea magoflux összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 269 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [14. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [26. PONT.] Egy varkaudar mágust pillantasz meg. Fegyvere egy bot. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 31 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiatüskék varázslatot lő rád. 6 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Elszántan a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar mágus testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a varkaudar mágus testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus csapása csak a levegőt találja. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 7 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
227 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. A folyosó kanyarodik. [27. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [17. PONT.] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [16. PONT.] Megpillantasz egy elmozdítható kormányra emlékeztető kereket. Érdeklődve megvizsgálod, majd, miután nem látsz semmi gyanúsat, elfordítod. Tompa dübörgést hallasz a távolból. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [72 pontot használtál fel, van még 106.]

lm 29 38 12 mozogsz 29 38 12
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [17. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Egy kanyarhoz érkeztél. [27. PONT.] Mész tovább, előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [26. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. A folyosó kanyarodik. [25. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Az út ismét kanyarodik. [31. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [30. PONT.] Balsejtelem kerít hatalmába, de a végzetes lépést megtetted: egy csapdát aktiváltál! Az egyik falból nyílvesszők repülnek feléd. 1 nyílvessző talált el. 1 életpontot vesztettél. Csak remélheted, hogy egy sem volt mérgezett.
Mész tovább, előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [28. PONT.] Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [29. PONT.] A falból egy kar áll ki. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Tompa dübörgést hallasz a távolból. Hangtalan léptekkel osonsz előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [28. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [30. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [37. PONT.] Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy kemény tölgyből készült ajtó bukkan fel a sötétből. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [38. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy ragyás burástya. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a ragyás burástya jobb vállát. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (7 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ragyás burástya testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a ragyás burástya jobb lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A ragyás burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A ragyás burástya farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. A ragyás burástya elhibázza az ütést csápjával. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 704 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 13, gyógyulás: 2, összesen: -11 ÉP}

Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [37. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [30. PONT.] Mész tovább, előre. Kanyarodik a járat. [31. PONT.] Mész tovább, előre. Újabb kanyar! [25. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [26. PONT.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [102 pontot használtál fel, van még 4.]

lm 6 11 39 mozogsz 6 11 39
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

lm 23 32 35 mozogsz 23 32 35
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

lm 33 43 48 mozogsz 33 43 48
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

m 5 6 mozogsz a 6. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

kut 20 kutatsz 4 pontért
Ezt a parancsot sajnos csak szabadban használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

m 2 1 mozogsz az 1. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

im imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

e 40 élelemszerzés 4 pontért
Ezt a parancsot sajnos csak szabadban használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

e 40 élelemszerzés 4 pontért
Ezt a parancsot sajnos csak szabadban használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

h 396 használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: használod a 163. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -1.]

* 2. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 15, 21, 27.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a garokk. Egy kaját habzsol be a kardfogú fülemüle. 2 kaját bezabál a ragyás burástya. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 284 pontot. A következő körben tehát 283 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Veres Ardor, egy vörös, copfos hajú, zöld szemű mutáns férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran felszentelt papja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 143. fordulód.

Erő: 26 (32) Szint: 18 Merészség: 5/5 Magasság: 173 cm
IQ: 26 (32) Támadás: 22 Agresszió: 3 Testsúly: 77 kg
Ügyesség: 21 (25) Védekezés: 29 Menekülés: 30 % Életkor: 4/4 év
Egészség: 22 (28) Életpont: 307/218 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 27 (32) Varázspont: 491/340 Pénz: 29 arany Kép. pont: 11
Tudatpont: 14/14 Pszi pont: 157/307 EFejl: 6
Eddig összesen 597 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3603 TP-t kaptál. Jelenleg 280498 TP-d van. A következő szinthez még 59502 TP szükséges. Trófeáid: ekharion bébi, áeratikus hasnyák, óriásféreg. A 141. fordulódban 2924 arany került a bankszámládra. 2982 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 6/0 szúrófegyverek: 8/82 vágófegyverek: 23/9 (+3%)
ütőfegyverek: 10/24 (+19%) lőfegyverek: 19/43 (+18%) dobófegyverek: 1/0

Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) << bronzhegyű lándzsa (#87)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -9.); nyílvessző (#108) (10 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/28 2. nyomkövetés: 40/36 3. lopás: 1/0
4. mászás: 7/21 5. csapdakészítés: 14/87 (+5%) 6. csapdaészlelés: 3/73 (+15%)
7. gyógyítás: 15/66 8. titkosírás: 5/31 9. felderítés: 16/18 (+30%)
10. szörnyidomítás: 10/80 11. teológia: 20/37 (+16%) 12. taumaturgia: 19/73 (+16%)
13. szerencsejáték: 1/10 14. versengés: 6/9 15. harcművészetek: 2/71
16. zene: 9/93 17. szörnyismeret: 16/27 18. pszi: *21/100
19. zárnyitás: 3/16 20. vadászat: 8/15 21. bányászat: 16/93
22. főzés: 3/68

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 10 darabot )
elfogod vadtrollt (#70) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, labirintus (23)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
nyuhaj karbin (#110)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
Északi Druida Szövetség (#9109), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) hhaar burka II (#162, 10 VP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13) tulajdonságpajzs (#26)
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
izomernyesztés (#33), tudatrombolás (#111), mágiatörés (#35), energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
pszi-acéltorony (#98), védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32), hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) villámcsapás (#50) >> nyuhaj karbin (#110)
villámcsapás (#50) >> óriásféreg (#171) villámcsapás (#50) >> vark. nekromanta (#173)
villámcsapás (#50) >> varkaudar mágus (#128) villámcsapás (#50) >> sötét főgnóm (#136)
izomernyesztés (#33) >> téfea magoflux (#98) villámcsapás (#50) >> xirnox (#122)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK
ragyás burástya (#111) (málhás: +10 kg teher) státusz: OK
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, mennyire vagy tapasztalt az élelemszerzésben: szerezz egyetlen É paranccsal legalább 10 kaját!
2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét!
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 bot (#4) 3 bunkósbot (#9)
2 drótszőr (#37) 4 kaja (#2) 5 nyílvessző (#108)
5 spiritusz (#170) 3 tüske (#22) 7 ubuk tüske (#131)
15 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
11 arany (#50) 6 borkonyó bibe (#312) 2 csuklyavirág (#133)
1 igazgy. fülbevaló (#197) 1 karbin plazma (#199) 1 szöges páncél (#65)
2 téfea-agy (#172) 7 ugh méreg (#166) 1 vadász tatu bőr (#15)
1 varkaudar lándzsa (#224)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(138,40) a 63. labirintus bejárata, vadász varkaudar (#108), ragyás burástya (#111), téfea magoflux (#98), vark. nekromanta (#173), varkaudar mágus (#128)

Üzenet küldése a karakternek