142. forduló, 144. forduló, Thompson99 összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. ápr. 29. 9h:12'
EZ A 161. JÁTÉKHETED, 143. FORDULÓD
162. játékheted kezdete: máj. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1042
SZÁMLA : XXXX

THOMPSON99 KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [69,26] koordinátán.
Az egyik nap megpillantasz egy hosszú, vörös hajú alakváltó férfit. Egyenesen feléd repül! Kék egyenruhát visel, rajta zöld, korona alakú, Yaurr feliratú emblémával. Megszólít téged.
- Üdv! Az Alanori Olimpiai játékok követe vagyok. Mindenkit megkeresünk, akinek van (volt) deus ex machinája. Szeretnék átnyújtani egy meghívót a közeljövőben megrendezendő bajnokságra. Köszönettel elfogadod a meghívást.
- Még egy kérdés - jegyzed meg. - hogyan juthatok el az Arénába?
- Ó, mi sem egyszerűbb ennél! A központi magoflex teleturbulátor a szabványos deus ex machinák varázsrezgéseire van hangolva. Csak megfogod a deus ex machinát, megforgatod háromszor, kimondod az "Alanor" szót, és megnyílik egy teleport-kapu, egyenesen az Arénába! Átlépsz rajta, és azonnal regisztrálják a jelentkezést. És még a D.E.M. is megmarad! (ld. enc.) A mostani olimpián is lehetőség van arra, hogy csak a játékos versenyeken vegyél részt, ha H 1 <tárgy> 9 parancsot írsz, azaz kilencet adsz meg 3. paraméternek. Ezenkívül kérheted azt is, hogy a fordulódat kizárólag emailben kapd meg, a találkozó utáni hétfőn. Ehhez 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. Ha nyomtatva és base64-ben is kéred a fordulót, 30-at, ha nyomtatva és uuencode-vel is kéred a fordulót, 40-et írj. Ha mindkét opciót igénybe veszed, tehát az emailes fordulót is kéred, és csak a játékos versenyekben akarsz részt venni, akkor 9-et adj a fenti paraméterekhez (19, 29, 39, 49). [Az Olimpiára való jelentkezés határideje 2016. május 24., kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDŐ ELŐTT megteszed, mert esetleg lemaradsz a nagy eseményről! Ezúttal megszűntetjük a tárgyátadási tilalmat, így az olimpiai nevezésed után is adhatsz át tárgyakat. Ha azonban ezzel kapcsolatban bármilyen visszaélést tapasztalunk, akkor a következő olimpián újra érvénybe lép a tilalom. Az olimpiai fordulókat a május 28-i találkozón veheted át, ill. ha nem tudsz eljönni, postán ill. emailben elküldjük.] Miután elbúcsúztál a hírvivőtől, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+3 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+10 varázspont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy gyilkos sallank fészket vagy búvóhelyet. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [8 pontot használtál fel, van még 305.]

id 85 70 idomítod a 85. szörnyet 70 pontért
Hozzálátsz a gyilkos sallank neveléséhez. Nehéz egy ilyen szörnyet betörni, még nehezebb bizonyos dolgokra megtanítani, de azért érzed, hogy a dolog menni fog. Végre, nem hiába dolgoztál! A lény idomítása sikeresen véget ért. Ezentúl a lény a két táborozás között automatikusan vadászik neked, ezenkívül a kajaszükségletéről maga gondoskodik. 50 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyidomítás). [40 pontot használtál fel, van még 265.]

fkt 94 20 felt. készítesz a 94. tárgyat (20 darabot)
fkt 94 20 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 265.]

fkt 94 9 felt. készítesz a 94. tárgyat (9 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 265.]

gyj 213 felt. gyűjtés 213
Ok, nem gyűjtesz több xirnox szivet. [0 pontot használtál fel, van még 265.]

m 7 4 4 mozogsz északnyugatra, délre, délre
[68,25] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Úgy gondolod, hogy a közeledő dombi yeti nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a dombi yeti jobb lábát. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a dombi yeti megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Kisebb sebet ejt a dombi yeti agyarával a testeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (óndarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északra látsz egy Fairlight oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északra.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 9 bronzhegyű nyilat.

(Továbbmész...) [68,26] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy mutáns pók. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a mutáns pók förtelmes fejét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely nyugatról folyik keletre. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.

(Továbbmész...) [68,27] A bozótos után most hegyek között vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy világítótornyot. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (vasérc) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 vasércet! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy tavacskát. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Na, ide sem bújok többet, kiáltod, mikor észreveszed, hogy nem voltál elég ügyes. A szörny észrevett. Egy vadász quwarg közeledik feléd! (ld. enc.) Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.

Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy emberevő. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra rohansz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az emberevő bal karját. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Az emberevő karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 8 életpontot vesztettél. Az emberevő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

[145 pontot használtál fel, van még 120.]

m 2 3 4 mozogsz keletre, délkeletre, délre
[69,27] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Csak egy trappoló dinymák. Megvető mosollyal várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fekete lét köp feléd a szörny! Bravúrosan félreszökkentél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a trappoló dinymák testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Szarvaival a trappoló dinymák megböki a jobb karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával felnyársalod a trappoló dinymák testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Lábával meglök a trappoló dinymák. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A trappoló dinymák összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 5 tintát.) 405 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északra fordítod, megpillantasz egy tavacskát. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.

(Továbbmész...) [70,28] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kaszabolósáska. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával kilukasztod a kaszabolósáska testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A kaszabolósáska fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A kaszabolósáska még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. 71 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [70,29] Síkság, továbbra is csak síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy tintacsiga. Megvető mosollyal várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Bravúrosan félreszökkentél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a tintacsiga testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A tintacsiga feléd harap, de sikertelenül. A tintacsiga még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 5 tintát.) 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. [36 pontot használtál fel, van még 84.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[70,30] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Virágzó orchidea illatát hozza a szél.

Találsz egy rát-fát. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Elenios oltárt. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [70,31] Továbbra is síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr híveié. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Elenios oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

A messzeségben egy apró pontot látsz. Közelebb érve látod, hogy egy ember áll a távolban. A következő pillanatban eltűnik, és a helyén egy kis csillogó erőd áll! Kíváncsian közelebb lopódzol. Az adamantit bástyák között nem látsz ablakot, sem ajtót. Talán ha közelebb mész [BE parancs] fogad valaki. (548. épület.)
Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Találkozol Risara. Sheran tanítványa. Egy arany karperecet, egy aranygyűrűt, egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy ezüst nyakláncot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy kígyóbőr övet, egy obszidián karkötőt, egy tünde tegezt és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy nukleáris cickány trófea, egy pattanóböde trófea és egy bandita trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy rákpajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Eszel valamit. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 60.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Az oltárhoz vezeted az ijedt gyilkos sallankot. Még egy rövid ima, és látod, hogy a szörny aranyló sugárrá változva az égbe repül! Az áldozatot elfogadta istened. Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +6 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve korgó gyomor, huss. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Jó erőfejlesztés egy kis fizikai munka végzése: építs vaskohót. 2.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel. 3.) Hozz egy grifftojást. [30 pontot használtál fel, van még 30.]

be bemész
Kiabálni kezdesz, hátha a zajra kinéz valaki az erődből. Szerencséd van: megnyílnak a falak! Egy nagyon izmos, teljes vasvértezetet viselő férfi sétál elő. Jobb kezében egy fénylő vaslándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Bárgyú, de jóságos szemeivel rád bámul, majd hosszas gondolkozás után ezt szavalja:
- Kedves kalandozó, üdvözöllek a jóság dicsőségéért folytatott harc... - itt elakad, majd legyint: - Mit állsz ott kinn, gyere már be! Az adamantit vár harcosa egyszerű adamantit berendezésű szobába vezet be. Egy kényelmes, kemény karosszékbe ültet le, majd elővesz egy jegyzetfüzetet.
- A nevem Lord Kovács József. Téged hogy hívnak? - kérdezi. Miután bemutatkozol, nehézkesen írni kezd. Fél perc múlva átadja a füzetet, és megkér, hogy írd fel a neved. - A mesteremnek, St. Laurelnek lenne egy kis szüksége a segítségedre. Messze keletre lakik, így nem tud személyesen itt lenni. Én szervezem helyette az újból mozgolódó Dornodon-hívők ellen a felkelést, akiket egy Morbid nevű varázsló vezet. Elkelne egy apró segítség: hozhatnál néhány bronzhegyű nyilat - mondjuk legalább hatot. - Lord Kovács József barátságosan megveregeti a válladat. Sajgó tagjaidat masszírozva, homályos ígéretet teszel. Elbúcsúzol a csupa izom fegyverforgatótól. Amint eltávolodsz valamennyire, mosolyogva előveszed a kért tárgyakat. Vársz egy ideig, aztán visszafelé indulsz. Ez könnyű feladat volt!
- De jó hogy látlak! Tehát sikerült a küldetést teljesítened! [140 tapasztalati pontot kaptál.] Diadalmasan adod át a nyílvesszőket.
- Köszönöm, nekem is van elég - hárítja el a harcos, majd a homlokára csap és hálálkodva veszi át őket.
- Remek munka volt. A második küldetés: tisztítsd meg a varkaudar fészket, ahol az ellenfél seregeinek elit magja gyülekezik! Íme, a rejtekhely térképe:

7 4 5
6
8 2 3
10
9 1
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 37. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 6, északra 21 mérföldre található.

Elbúcsúzol a csupa izom fegyverforgatótól. [5 pontot használtál fel, van még 25.]

kt 190 elkészíted a 190. tárgyat
Legyártottál 1 mérg. vas dobónyilat. [2 pontot használtál fel, van még 23.]

flh 999 190 felt. lőfegyver haszn. 999 a 190. tárggyal
Ok, FLH 999 190 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 23.]

fv 159 1 13 felveszed a 159. tárgyat (1 darabot) 13
Rábukkansz a rejtekhelyre! Magadhoz vettél 1 kis vaspajzsot. [4 pontot használtál fel, van még 19.]

le 89 leveszed/lerakod a 89. tárgyat
Elrakod a bronzpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 19.]

kf 159 kézbeveszed/felveszed a 159. tárgyat
A bal kezedbe veszed a kis vaspajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 19.]

fog 137 274 elfogod a 137. szörnyet a 274. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 19.]

fog 68 274 elfogod a 68. szörnyet a 274. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 19.]

fog 118 219 elfogod a 118. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 19.]

fog 82 219 elfogod a 82. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 19.]

fog 31 274 elfogod a 31. szörnyet a 274. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 19.]

h 163 használod a 163. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 14.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját bezabál a királygyík. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 14 pontod maradt, ebből a következő körre 14 pontot vihetsz át. Kapsz még 284 pontot. A következő körben tehát 298 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül.
Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

VADÁSZ QUWARG (241. SZÖRNY)
Ennek a lénynek természetesen az egyre szaporodó bolyok ellátása a feladata. Ezért csak élelemben bővelkedő területen fordul elő. Viszonylag kis méretét és erejét bénító hatású mérgével ellensúlyozza, amelyet az áldozat lelassítására használ. Ha bolyon kívül találkozol vele, mindig található nála kaja, amelyet a legutóbbi vadászatán gyűjtött össze. Kitinpáncélja ellen természetesen az ütőfegyver a legalkalmasabb.

KORGÓ GYOMOR, HUSS (21. VARÁZSLAT)
Ezzel a varázslattal kaját tudsz teremteni a puszta levegőből. 2. paraméternek kell megadnod, hogy hány kaját akarsz teremteni - ennyiszer 3 VP-be fog kerülni a varázslat.

KARAKTERLAP

Thompson99, egy kopasz, félszemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. A bőröd világosabb az átlagosnál. Tharr ministránsa vagy. Ez a 143. fordulód.

Erő: 26 (28) Szint: 16 Merészség: 5/5 Magasság: 121 cm
IQ: 23 Támadás: 15 Agresszió: 6 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 17 Védekezés: 26 Menekülés: 35 % Életkor: 56/56 év
Egészség: 20 (22) Életpont: 242/242 Jellem: semleges (+14) Tul. pont: 0
Szerencse: 19 (21) Varázspont: 91/83 Pénz: 323 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 957 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 323 TP-t kaptál. Jelenleg 172 114 TP-d van. A következő szinthez még 7 886 TP szükséges. Trófeáid: kardfogú fülemüle, vérfürdető magszim, arató csattanat.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2 szúrófegyverek: 13 (+1) vágófegyverek: 19
ütőfegyverek: 19 dobófegyverek: 17

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vashegyű lándzsa (#182) << vasalt bunkó (#181)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); ubuk dobónyíl (#138) (11 -); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
70,31 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 743 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6 2. nyomkövetés: 19 3. mászás: 5
4. csapdakészítés: 12 5. csapdaészlelés: 3 6. gyógyítás: 18
7. titkosírás: 4 8. felderítés: 4 9. szörnyidomítás: 5 (+1)
10. teológia: 6 11. versengés: 2 12. zene: 6
13. szörnyismeret: 6 14. zárnyitás: 3 15. vadászat: 4
16. bányászat: 26

FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 48 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), púderkövet (#119) (max. 3 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 8 darabot, csak egyszer), mászókampót (#165) (max. 1 darabot, csak egyszer), vashegyű nyilat (#176) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod karmos tankányt (#137) szuper hálócsapdával (#274), móleont (#68) szuper hálócsapdával (#274), trappoló dinymákot (#118) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), woor-antilopot (#31) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 46 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus, szellemkastély (51)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
démontetű (#15) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
Risara (#1529)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
királygyík (#26) (málhás: +4 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Jó erőfejlesztés egy kis fizikai munka végzése: építs vaskohót.
2.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel.
3.) Hozz egy grifftojást.

Összsúly: 103.77 kg Megterheltség: 148%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 35 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 kaja (#2) 9 madártoll (#112) 8 óndarab (#85)
9 rézdarab (#70) 1 vas dobónyíl (#189)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 bronzhegyű nyíl (#94) 1 kis vaspajzs (#159) 2 mandibulapenge (#125)
1 mérg. vas dobónyíl (#190) 3 ugh méreg (#166) 2 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

67 68 69 70 71
24
25
26
27
28
29
30
31
32
(68,25) dombi yeti (#366), olvasztókemence (#86), 28. jellempróba, érclelőhely
(68,26) mutáns pók (#117), nekrofun (#173), patak, Raia oltár
(68,27) Leah oltár, olvasztókemence (#86), világítótorony (#156), érclelőhely, vadász quwarg (#241), emberevő (#119)
(69,27) trappoló dinymák (#118)
(70,28) 50. jellempróba, kaszabolósáska (#83)
(70,29) tintacsiga (#74)
(70,30) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 26. jellempróba
(70,31) adamantit erőd (#548), Tharr oltár, Risara (1529. kalandozó)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2016. május 28-án, szombaton, 9 órától a szokásos helyen, a Láng Művelődési Házban TF, ŐV, Végzetúr, Mágia Mesterei és HKK találkozót rendezünk. (Cím: Budapest, XIII. ker. Rozsnyai u. 3., megközelíthető: kék metróval, Forgách utcai megállónál kell leszállni.) Személyesen mondhatod el véleményedet, javaslataidat az TF programozójának és játékvezetőjének, élőben találkozhatsz a többi játékossal. Számos vetélkedő, TF árverés legendás tárgyakért, tombola, kedvezményes zsetonbefizetési lehetőség, akciós könyv- és kártyavásár! Végzetúr találkozó, kvíz és árverés, tombola, mini HKK versenyek! 2 és 4 fős csocsó! Ingyenfordulók, információözön, vetélkedő és még sok más program vár. A helyszínen örökkévalóság ékkövet kérhetsz max. két karakterednek. A korábban bevezetett újítások (több TP, egyedi nyeremények, vigaszdíj, új játékos verseny) most is érvényesek lesznek. És persze a találkozón átveheted a TF olimpiai fordulódat is. Az olimpiára való jelentkezés határideje 2016. május 24. kedd. További részletek a www.beholder.hu oldalon. Várunk szeretettel május 28-án! A Beholder Kft. munkatársai.

Üzenet küldése a karakternek