141. forduló, 143. forduló, Bono összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. ápr. 26. 22h:46'
EZ A 150. JÁTÉKHETED, 142. FORDULÓD
151. játékheted kezdete: máj. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1993
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 3

BONO KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [137,44] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+42 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+39 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+46 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy arató csattanat nyomára vezet. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. [7 pontot használtál fel, van még 287.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 282.]

* 2. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Energia árad testedbe. Létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 277.]

* 3. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 272.]

* 4. KP: h 2306 0 0 használod a 2306. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

* 5. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Hmm! Már nem is vagy éhes! 345 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 269.]

ek 40 8 t. energia kisütése: 40 8
Átalakítod a nyers tudati energiát. Előállítottál 40 TVP-t. [-8 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 309.]

ek 302 3 t. energia kisütése: 302 3
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 259.]

bb 347 1 beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 259.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Koncentrálsz. Megtelsz energiával. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 249.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 249.]

kt 2452 3 elkészíted a 2452. tárgyat (3 darabot)
Legyártottál 3 morf esszenciát. Erőd TF-elődött. [60 pontot használtál fel, van még 189.]

im 1 imádkozol
Letérdelsz a csupasz földre, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Imádat meghallották. Istened szólít meg: Jól van, ügyesen szolgálsz! A templomépítésre legalkalmasabb helyet innét 36 mérföldre (12 lépésre) találod. [30 pontot használtál fel, van még 159.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[136,44] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy régészeti lelőhelyet. Igazi profi munka folyik itt az ásatásoknál! Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Felismered a közeledőt. Csak egy varkaudar felderítő. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a varkaudar felderítő testét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. A becsapódástól 14 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a raptor szablyát a másikra ugrasz. Raptor szablyával kegyetlenül összevagdalod a varkaudar felderítő jobb lábát. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Baghar korbácsával megcsapod a varkaudar felderítő bal vállát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A varkaudar felderítő megvágja a jobb lábadat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző. 1 512 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 40, gyógyulás: 24, összesen: -16 ÉP}

Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [135,44] A bozótok megritkulnak, elfogy a növényzet. Sivatagos területen folytatod utadat. Hirtelen mozogni kezd a föld! Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy vörös rakolits. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 12 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Elszántan a másikra rontasz. Raptor szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a vörös rakolits farkát. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Baghar korbácsával kegyetlenül megütöd a vörös rakolits testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiatüskék varázslatot. 15 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 750 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 27, gyógyulás: 20, összesen: -7 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy xantusz-kaktuszt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Syrac Hold vigyorog kajánul. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy régészeti lelőhelyet. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy phua-kúp van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

(Továbbmész...) [134,44] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy érző szívű dromedár került az utadba. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az érző szívű dromedár jobb első lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Az összes nálad levő víz elpárolgott! Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Megmarkolva a raptor szablyát ellenfeledre rontasz. Raptor szablyával többször mélyen végigmetszed az érző szívű dromedár bal első lábát. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Baghar korbácsával kegyetlenül megütöd az érző szívű dromedár kiszáradt bőrét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Az érző szívű dromedár feléd rúg, de nem talál el. Az érző szívű dromedár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 4 vizet. 714 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}

Találsz egy phua-kúpot. Észreveszel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Andezit Tódor előtt. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [30 pontot használtál fel, van még 129.]

m 6 6 5 mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra
[133,44] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy bunthar lehet. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a bunthar fejét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Marokra fogva a raptor szablyát ellenfeledre rohansz. Raptor szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a bunthar testét. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Baghar korbácsával megcsapod a bunthar jobb oldalát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. A bunthar rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A bunthar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1 436 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 12, gyógyulás: 23, összesen: +11 ÉP}

Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Syrac Hold előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss árnymanó nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [132,44] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Felfedeztél egy nekrofunt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Daleron Kawer orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délkeletre látsz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Ráismersz a lényre. Egy bunthar. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a bunthar farkát. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Elszántan a másikra rohansz. Raptor szablyával kegyetlenül összevagdalod a bunthar jobb oldalát. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Baghar korbácsával megcsapod a bunthar gyapjas testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. A bunthar szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1 436 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 12, gyógyulás: 23, összesen: +11 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Friss elf nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [131,45] Füves síkságra érkeztél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy karmos tankány. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a karmos tankány bal középső lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a raptor szablyát ellenfeledre rohansz. Raptor szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a karmos tankány kitinpáncélját. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Baghar korbácsával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a karmos tankány rovarfejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Utolsó pillanatban ugrasz félre a karmos tankány öklelő szarvai elől. A karmos tankány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 711 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 0, gyógyulás: 21, összesen: +21 ÉP}

Utad során felfedezel egy amniosz-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Látsz egy régészeti lelőhelyet. Vajon mit rejthet a föld mélye? Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy ősi csatamező van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. délre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf; délnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss elf nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 99.]

h 679 600 használod a 679. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 99.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[130,46] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Észreveszel egy olvasztókemencét. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Lady Shiva orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Találsz egy törpe bányát. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy Chara-din oltárt. Délnyugatra egy grok-képződmény van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane; keletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.

Egy bokorban egy fészekbe rejtve, jókora, lila pettyes tojásokat találsz. Ebből lesz a rántotta! (+2 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [10 pontot használtál fel, van még 89.]

be 66 bemész a 66. titkos labirintusba
A kutakodás eredménnyel járt: megtalálod a labirintus bejáratát! Semmi fényt nem látsz odabent. Fáklyát gyújtasz. Amint belépsz, magával ragad a felfedezés izgalma. [5 pontot használtál fel, van még 84.]

lm 2 10 26 mozogsz 2 10 26
Elszántan mész előre. Egy régi, rozsdás ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [2. PONT.] Hirtelen egy sírlidércet veszel észre magad előtt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sírlidérc testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Raptor szablyával többször mélyen végigmetszed a sírlidérc bal karját. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Baghar korbácsával gyilkos csapást mérve bezúzod a sírlidérc bal lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Félrehajolsz, de a sírlidérc karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A sírlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 556 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 6, gyógyulás: 18, összesen: +12 ÉP}

A falból egy kar áll ki. Próba szerencse, meghúzod! Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [3. PONT.] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [5. PONT.] Az utolsó lépésed után egy kattanást hallasz. Balsejtelem kezd gyötörni, de már későn: zuhansz a rejtett üregbe, amelynek alján hegyes karók vannak! Szerencsédnek köszönhetően csak 10 életpontot vesztettél. Megkapaszkodsz a verem szélében, és felhúzód magad.
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [6. PONT.] Belépsz a térképen is jelölt szobába. [7. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy sírlidérc. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Megmarkolva a raptor szablyát ellenfeledre támadsz. Raptor szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sírlidérc fejét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Baghar korbácsával iszonyatosan megcsapod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. A sírlidérc karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A sírlidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 556 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 4, gyógyulás: 20, összesen: +16 ÉP}

Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [8. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [9. PONT.] Bátran haladsz tovább. Egy sima, fából készült ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. Belépsz a térképen is jelölt szobába. [10. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy zombi. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Manára van szükséged, elhasználod a következő tárgyat: manakristály. (+353 varázspont.)

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a zombi foszladozó testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Meglengetve a raptor szablyát ellenfeledre támadsz. Raptor szablyával párszor kilyukasztod a zombi rotható húsát. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Baghar korbácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a zombi foszladozó testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A zombi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 28 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 269, sebződés: 0, gyógyulás: 43, összesen: +43 ÉP}

Rövid körbevizsgálódás után találsz egy vasalt faládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő kulcskarika nyitja a ládát. Egy parányi kígyó is volt a ládában. Azonnal belemar a kezedbe. (-1 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 nagy aranykulcs (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Kanyarodik a járat. [9. PONT.] Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [8. PONT.] A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [7. PONT.] A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [6. PONT.] A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [5. PONT.] Haladsz előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [11. PONT.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [84 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 27 32 mozogsz 27 32
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 336 0 0 használod a 336. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még -1.]

* 2. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 3. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2019. évben 4. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 4. BP: h 507 0 0 használod az 507. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 5. BP: kb 347 1 0 kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-6 életerő.) Iszonyatos fájdalom lesz rajtad úrrá, ahogy elkezd az a bizonyos valami lüktetni a hasadban. Ordítasz, fetrengesz, a testedet markolod, ahogy mellkasod szétreped, és valami kibújik belőle. (-9 életerő.) Egy apró szörnynek adtál életet! Mire magadhoz térsz, az újszülött már messze jár. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 29, 23, 5.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a mutáns pók. 2 kaját nyel le a hegyi szamár. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 283 pontot. A következő körben tehát 282 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BUNTHAR (396. SZÖRNY)
A buntharok a sivatag gyapjas kérődzői, hosszú, rugalmas ormányukkal állandóan a homokot szimatolják nedvesség és növényi élet után. Növényevő létükre, igen könnyű felbosszantani őket - már az is elég, ha a közelükbe mész. Bár a buntharra kiváló minőségű irhája miatt gyakran vadásznak, sok bunthar vadász koponyáját szívta már fehérre a nap - a rugdalódzó, öklelő, féltonnás teremtmény félelmetesen tud harcolni.

NAGY ARANYKULCS (246. TÁRGY)
Ez a tárgy már önmagában tetemes summát érhet. Értékét azonban megduplázza az, hogy speciális, a királyság kincstárnokai által használt zárakat lehet vele kinyitni. A finoman megmunkált nyélen hajszálvékony ezüst vonalak hirdetik az aranymíves céhét.

KARAKTERLAP

Bono, egy hófehér, rövid hajú, szemüveget viselő troll férfi vagy. Körszakállad és rövid bajuszod van. A bőröd lila. Leah hittérítője vagy. Papi hited: 103. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 142. fordulód.

Erő: 24 (39) Szint: 23 Merészség: 10/1 Magasság: 266 cm
IQ: 26 (27) Támadás: 32 Agresszió: 3 Testsúly: 488 kg
Ügyesség: 20 (23) Védekezés: 46 Menekülés: 30 % Életkor: 21/21 év
Egészség: 17 Életpont: 472/549 Jellem: gonosz (62) Tul. pont: 2
Szerencse: 18 (30) Varázspont: 415/378 Pénz: 3616 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 54/5 Pszi pont: 90/50
Eddig összesen 1690 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8 044 TP-t kaptál. Jelenleg 1 177 100 TP-d van. A következő szinthez még 22 900 TP szükséges. Trófeáid: Rodrig, ősdentor, ongóliant. A 121. fordulódban 5079 arany került a bankszámládra. 5129 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 22/17 (+16%) ütőfegyverek: 29/26 (+1%) dobófegyverek: 27/89

Feltételes fegyverváltás: raptor szablya (#482) << Mallon botja (#1526) << csontpálca (#329)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) max. 1 db (1 -14.); bumeráng (#249) (15 -30.); vas dobónyíl (#189) (31 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
130,46 mezőn táborozol, a 66. labirintusban, 1. szinten, 11. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Kedvenc táborhely: 102,101
Legfeljebb 55 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt.
JLKzott minoszkúpok: 61

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 74 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 29/13 2. nyomkövetés: 35/1 (+20%) 3. mászás: 6/24
4. csapdakészítés: 10/64 (+6%) 5. csapdaészlelés: 3/9 (+12%) 6. gyógyítás: 11/15
7. titkosírás: 2/28 8. felderítés: 8/23 (+25%) 9. szörnyidomítás: 5/24
10. teológia: 21/34 (+25%) 11. taumaturgia: 33/30 (+5%) 12. szerencsejáték: 1/11
13. versengés: 2/69 14. zene: 2/19 15. szörnyismeret: 17/26 (+22%)
16. pszi: 15/28 (+20%) 17. zárnyitás: 1/18 18. vadászat: 8/47
19. bányászat: 15/13 20. testépítés: 3/6 21. főzés: 9/21 (+11%)
22. csapatmunka: 2/66

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
kutatsz max. 200 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
degradátor (#210), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
zafír sárkány (#329), orbitális mackósajt (#229), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) gázpajzs (#467, 20 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) éhínség (#39, 7 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (909,10) feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24)
tulajdonságpajzs (#26) Techiulan aurája (#261)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> áldott okerón (#336) villámcsapás (#50) >> ősdentor (#282)
ryuku átokvarázs (#280) >> ongóliant (#159) ryuku átokvarázs (#280) >> acélkolosszus (#35)
ryuku átokvarázs (#280) >> tyrannoszaurusz rex (#160) ryuku átokvarázs (#280) >> kisebb quwarg isten (#213)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> kisebb quwarg isten (#213) pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)
gázpajzs (#467) >> ősdentor (#282) gázpajzs (#467) >> varkaudar iszákos (#688)
tükörpajzs (#101) >> Poomr Ko (#957)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ahhoz, hogy megtanulhasd a Sötétség Ceremóniáját, elegendő alapanyagra van szükség. Ölj meg három téfea magofluxot! (számláló: 0)
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): 20. labirintus (45,91). szürke kastély (547): új. adamantit erőd (548): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): 66. labirintus (131,10). kőtorony (664): kész. városháza (685): új. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): új. bányászház (839): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 20, 53, 61, 66, 72, 73, 187, 189, 190, 191, 192, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 14, 16.
Kész: 1, 6, 9, 47.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 516, az összesen kapott pontszám: 61405. (összesen ölhető: 516 )
Olimpiai helyezéseid: első hely a hercegnő megmentésében a XIV. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
illúziófegyver (121)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fejleszt.gyümölcse (292)
fegyvermester (302)
kétkezes harc (338)
vadászidény (351)
a Szörny érintése (375)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 45 TU. szükséges még: 5 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 8018 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 átlátszó morfplazma (#2451) 3 bíbor morfplazma (#2450) 1 fáklya (#36)
3 fehér morfplazma (#2445) 3 fekete morfplazma (#2446) 3 kék morfplazma (#2442)
3 lila morfplazma (#2448) 1 manakristály (#500) 3 narancs morfplazma (#2449)
3 sárga morfplazma (#2447) 117 víz (#27) 3 vörös morfplazma (#2443)
3 zöld morfplazma (#2444)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 bunthar bőr (#733) 1 kaja (#2) 3 morf esszencia (#2452)
1 nagy aranykulcs (#246) 1 nyílvessző (#108) 1 rakolits por (#669)
1 tankány karom (#237)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

129 130 131 132 133 134 135 136 137 138
43
44
45
46
47
(130,46) a 66. labirintus bejárata, oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), sírlidérc (#172), zombi (#49)
(131,45) karmos tankány (#137), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), nekrofun (#173), Dornodon oltár, régészeti lelőhely (#1208), szent liget (#439), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 42. jellempróba
(132,44) nekrofun (#173), művészi porolit (#720), bunthar (#396)
(133,44) buntharok (#396), művészi porolit (#720)
(134,44) érző szívű dromedár (#753), phua-kúp (#372), Sheran rúnaköve, művészi porolit (#720)
(135,44) vörös rakolits (#356), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), művészi porolit (#720)
(136,44) régészeti lelőhely (#1208), Dornodon oltár, 27. jellempróba, varkaudar felderítő (#7133)

Üzenet küldése a karakternek