141. forduló, 143. forduló, Thompson99 összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. ápr. 28. 9h:11'
EZ A 161. JÁTÉKHETED, 142. FORDULÓD
162. játékheted kezdete: máj. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1042
SZÁMLA : XXXX

THOMPSON99 KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [71,21] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+5 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+10 varázspont.)

fkt 165 felt. készítesz a 165. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 282.]

fkt 176 felt. készítesz a 176. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 282.]

fog elfogod parancsok törlése
Minden fog parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 282.]

fog 85 219 elfogod a 85. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 282.]

flh felt. lőfegyver haszn.
Minden FLH parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 282.]

flh 11 138 felt. lőfegyver haszn. 11 a 138. tárggyal
Ok, FLH 11 138 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 282.]

f 189 166 kísérletezel a 189. tárggyal a 166. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Lázasan töröd a fejed... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz mérg. vas dobónyilat. (ld. enc.) 84 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 272.]

id 60 10 idomítod a 60. szörnyet 10 pontért
Elkezdődnek a leckék a drasmólyom számára. Értelmesebbnek tűnik, mint gondoltad. Csak hát ne zabálna annyit... Munkád meghozta a gyümölcsét: a szörny idomítása sikeresen befejeződött! Ezentúl a lény a két táborozás között automatikusan vadászik neked, ezenkívül a kajaszükségletéről maga gondoskodik. 50 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 262.]

szm 60 megölöd a 60. szörnyet
Nem hajt elég hasznot a drasmólyom: leölöd. Úgy látszik azonban, hogy érzi a vesztét, mert védi magát!

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a drasmólyom bal lábát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) A drasmólyom feléd csap csőrével, de sikertelenül. A drasmólyom összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 madártollat. 144 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[0 pontot használtál fel, van még 262.]

m 6 3 6 mozogsz nyugatra, délkeletre, nyugatra
[70,21] Továbbra is síkságon vagy. Észreveszel egy amniosz-fát. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. A következő pillanatban egy lénnyel nézhetsz farkasszemet. Egy smaragdgólem.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragdgólem testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a smaragdgólem bal lábát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) A smaragdgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Vasalt bunkóval eltalálod a smaragdgólem testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A smaragdgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 101 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 031 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 166, gyógyulás: 0, összesen: -166 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
(Feltételes gyógyítás:) Mint minden tapasztalt természetgyógyász, te is azonnal felismered a talajból feltörő pozitív bioenergia sugarakat. A forrás fölé állsz, és sebesült testrészeidre fókuszálod a gyógyenergiát. A hatás azonnal jelentkezik. (+32 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
Az ötpróbás sátor felé veszed az irányt. Az előtte álló alakváltó fiúcska - felfigyelve érdeklődésedre - rögtön befelé tessékel. Úgy döntesz, próbát teszel. Nekiveselkedsz a feladatként kapott súlyzó felemelésének, az viszont mégsem olyan pehelykönnyű, mint kívülről látszik. Pár percnyi izzasztó erőlködés után kénytelen vagy feladni. 288 tapasztalati pontot kaptál. A kudarcérzéstől mérgesen továbbindulsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
A hangok alapján gyorsan a szirén sátrához találsz. A férfi, aki a szabályokat közli a belépőkkel, most is a sátornál áll, és vonakodó kalandozókat biztat a labirintus kipróbálására. Amikor közlöd vele, hogy bemennél, felvidul az arca, elveszi tárgyaid, majd bevezet a nyíláson. Egy sötét folyosó végében állsz, a másik végén némi fény pislákolására leszel figyelmes. A mellékjáratokat figyelmen kívül hagyva egyenesen indulsz, míg nyilvánvalóvá nem válik számodra, hogy zsákutcába kerültél. Visszasétálsz az első elágazásig, majd abba az irányba folytatod utad. Hamarosan újra lezárt falba botlasz. Miután következő próbálkozásaid sem koronázza siker, kedveszegetten visszasétálsz a kiindulási pontra. 288 tapasztalati pontot kaptál. A férfi, aki a sátorba engedett, szomorúan megjegyzi:
- Még egy kalandor, akinek nem sikerült. - Elteszed a tárgyaidat, majd megígéred, hogy egyszer még visszatérsz.
A távcsővel lassan körülnézel. Messze délnyugatra látsz egy világítótornyot. Északnyugatra nézve látsz egy mély kutat. Északra egy olvasztókemence van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy proteinfecske lehet. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra rohansz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a proteinfecske testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Csőrével a proteinfecske nem tudott megsebezni. Karmait felemelve, a proteinfecske meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával alaposan megvágod a proteinfecske testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad a proteinfecske csőrével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A proteinfecske karma a fejed mellett suhan el! A proteinfecske összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 madártollat. 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [71,22] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Elenios oltárt. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy Chara-din oltár van. Északra egy Sheran oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy bolhakutya. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával kilukasztod a bolhakutya testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A bolhakutya megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bordacsontot. 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy rájanyék lehet. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával kilukasztod a rájanyék hártyás szárnyát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A rájanyék melléd csap a farkával! A rájanyék néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A rájanyék összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}


(Továbbmész...) [70,22] Továbbra is síkságon vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy uzbány. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az uzbány jobb lábát. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad az uzbány csőrével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az uzbány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Nyugatra egy világítótorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Eszel valamit. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek. [105 pontot használtál fel, van még 157.]

m 4 6 4 mozogsz délre, nyugatra, délre
[70,23] A talaj lápossá, ingoványossá válik: mocsárvidéken jársz. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyíkfű csomót. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy Fairlight oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy világítótornyot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy xirnox lehet. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A szörny savat lehel! Telibe kapod a savadagot. (23 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a xirnox bal vállát. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt a xirnox agyarával a testeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A xirnox nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A xirnox összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 504 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}


(Továbbmész...) [69,23] Füves síkságra érkeztél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy süvítő rája. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a süvítő rája testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A süvítő rája állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ütéseket mér a süvítő rája a farkával a bal válladra. (5 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A süvítő rája szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délnyugatra látsz egy Fairlight oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Északra egy világítótorony van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.

(Továbbmész...) [69,24] Síkság, továbbra is csak síkság. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Messze délnyugatra látsz egy olvasztókemencét. Nyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
(Feltételes foglyul ejtés:) Vigyázva körülkémlelsz: gyilkos sallank szagot érzel! Ásóddal vermet ásol, majd álcázod. Rövid keresgélés után megtalálod a szörnyet. Minden tudományodat bevetve, megpróbálod a csapdába csalni! Egy pillanat múlva a gyilkos sallank pontosan odalép, ahol a gödör van, és belezuhan a csapdába! No, ez megvolna! Rövid időt töltesz azzal, hogy biztosítsad, a szörny se kárt ne tudjon benned okozni, se megszökni ne tudjon, majd kiszabadítod, és megnézed, mit is tudsz kezdeni vele. A kajaellátásodat meglehetősen javítaná, ha meg tudnád szelidíteni ezt a szörnyet. Büszkén indulsz tovább. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Alaposan körülnézel a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [69 pontot használtál fel, van még 88.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[69,25] A sík vidéket bozótos váltja fel.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Szerelmi nászuk közben válik élelemtartalékoddá két levelibéka. (+2 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [69,26] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa.

Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy Leah oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy olvasztókemencét. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. [30 pontot használtál fel, van még 58.]

f 210 kísérletezel a 210. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Lázasan töröd a fejed... Ez most nem jött össze, nem ünnepel a világ egy új Nyú-Tont. [10 pontot használtál fel, van még 48.]

d 12 eldobod a 12. tárgyat
Elhajítasz 1 csontszuronyt. [0 pontot használtál fel, van még 48.]

d 57 eldobod az 57. tárgyat
Elhajítasz 1 bőrsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 48.]

d 88 eldobod a 88. tárgyat
Elhajítasz 1 bronzsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 48.]

d 105 eldobod a 105. tárgyat
Elhajítasz 1 evaporőr hájat. [0 pontot használtál fel, van még 48.]

d 33 2 eldobod a 33. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 lapockacsontot. [0 pontot használtál fel, van még 48.]

szk 85 keresed a 85. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy gyilkos sallankot. [0 pontot használtál fel, van még 48.]

h 163 használod a 163. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 43.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 13 fejleszted a 3. tulajdonságodat 13 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen.

[13 pontot használtál fel, van még 30.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a gyilkos sallank. Egy kaját habzsol be a királygyík. Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 283 pontot. A következő körben tehát 313 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÉRGEZETT VAS DOBÓNYÍL (190. TÁRGY)
A vas dobónyílra egy csepp ugh mérget kenve, 2 TVP-ért gyilkos dobófegyvert készíthetsz. Csakúgy, mint a vas dobónyíl esetén, itt is van +2 támadásod, és a sebzés 2d6+10! Hátránya, hogy könnyebben tönkremegy/elvész az ellenfél agonizálása közben.

KARAKTERLAP

Thompson99, egy kopasz, félszemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. A bőröd világosabb az átlagosnál. Tharr ministránsa vagy. Ez a 142. fordulód.

Erő: 26 (28) Szint: 16 Merészség: 5/5 Magasság: 121 cm
IQ: 23 Támadás: 15 Agresszió: 6 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 17 Védekezés: 25 Menekülés: 35 % Életkor: 56/56 év
Egészség: 20 (22) Életpont: 240/195 Jellem: semleges (+14) Tul. pont: 0
Szerencse: 19 (21) Varázspont: 85/67 Pénz: 323 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 951 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 555 TP-t kaptál. Jelenleg 169 791 TP-d van. A következő szinthez még 10 209 TP szükséges. Trófeáid: kardfogú fülemüle, vérfürdető magszim, arató csattanat.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2 szúrófegyverek: 12 vágófegyverek: 19 (+1)
ütőfegyverek: 19 dobófegyverek: 17

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vashegyű lándzsa (#182) << vasalt bunkó (#181)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); ubuk dobónyíl (#138) (11 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
69,26 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 743 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6 2. nyomkövetés: 19 3. mászás: 5
4. csapdakészítés: 12 5. csapdaészlelés: 3 6. gyógyítás: 18 (+1)
7. titkosírás: 4 8. felderítés: 4 9. szörnyidomítás: 4
10. teológia: 6 11. versengés: 2 (+1) 12. zene: 6
13. szörnyismeret: 6 14. zárnyitás: 3 15. vadászat: 4
16. bányászat: 26

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 48 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), púderkövet (#119) (max. 3 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot, csak egyszer), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 8 darabot, csak egyszer), mászókampót (#165) (max. 1 darabot, csak egyszer), vashegyű nyilat (#176) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 46 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus, szellemkastély (51)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
démontetű (#15) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
Risara (#1529)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
királygyík (#26) (málhás: +4 kg teher) státusz: OK
gyilkos sallank (#85) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
2.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel.
3.) Hozz egy grifftojást.

Összsúly: 106.49 kg Megterheltség: 152%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 38 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 arany (#50) 1 bőrsisak (#57) 1 bronzsisak (#88)
1 csontszurony (#12) 1 evaporőr háj (#105) 3 kaja (#2)
2 lapockacsont (#33) 2 spiritusz (#170)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bordacsont (#16) 10 madártoll (#112) 1 uzbány csőr (#169)
67 víz (#27) 1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

68 69 70 71 72
20
21
22
23
24
25
26
27
(69,23) süvítő rája (#113), Fairlight oltár
(69,24) 31. jellempróba, gyilkos sallankok (#85)
(69,25) Tharr rúnaköve, 29. jellempróba
(69,26) tavacska
(70,21) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), 31. jellempróba, smaragdgólem (#417), proteinfecske (#139)
(70,22) uzbány (#102), 45. jellempróba
(70,23) gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201), xirnox (#122)
(71,21) drasmólyom (#60)
(71,22) 36. jellempróba, bolhakutyák (#17), rájanyék (#58)

Üzenet küldése a karakternek