Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. febr. 10. 10h:35' EZ A 147. JÁTÉKHETED, 141. FORDULÓD 148. játékheted kezdete: febr. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5033 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: | használod az 1100. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
cir | vándorcirkusz látogatása |
ef 6 | energia fejlesztése 6 |
p 70 | használod a 70. pszi képességet |
m 4 2 | mozogsz délre, keletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tesh alligátor hüllőtestét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a tesh alligátor lapos fejét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A tesh alligátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 alligátorbőrt. 535 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [95,62] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy phua-kúpot. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy mély kutat. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet. Quwarg szagot érzel! Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy quwarg harcos. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 15 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos bal első lábát. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a quwarg harcos torát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 18 életpontot vesztettél. A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Hujhé, hurrá! csuklantasz boldogan, és kiszívod a quwarg testnedveit, amely egyben 1 TU-nyi fejlesztést jelent. 1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
jlk 2325 | jelszó kimondása 2325 |
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a massza ízelt lábát. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a massza testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a massza nyakát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A massza Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A massza meglök a szarvával. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A massza összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
m 5 6 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra |
Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 8 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod a vadász quwarg potrohát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a vadász quwarg torát. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a vadász quwarg potrohát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a vadász quwarg. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadász quwarg nyakát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a vadász quwarg potrohát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a vadász quwarg többször is megmar! (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 72, gyógyulás: 0, összesen: -72 ÉP}
(Továbbmész...) [93,63] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Ez a Süllyesztő mocsár. Kicsi, de halálos. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Hoppsz, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) A távcsővel lassan körülnézel. Messze délnyugatra látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy lápi hajlék van. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Quwarg szagot érzel! Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy vadász quwarg. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 5 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 ubuk tüske. Alaposan megsorozod a vadász quwarg potrohát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a vadász quwarg testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a vadász quwarg testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a vadász quwarg többször is megmar! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadász quwarg potrohát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a vadász quwarg torát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 75, gyógyulás: 0, összesen: -75 ÉP}
(Továbbmész...) [92,63] A terep változik: ismét síkságon vagy.
im 0 2 | imádkozol |
v 96 72 59 | elmormolod a 96. varázslatot |
[72,59] Lakott területre érkeztél.
fkt 671 2 | felt. készítesz a 671. tárgyat (2 darabot) |
pki 300 | kiveszel a bankból 300 aranyat |
ve 124 5 | megveszed a 124. tárgyat 5 |
ve 665 24 | megveszed a 665. tárgyat 24 |
ve 117 1 | megveszed a 117. tárgyat 1 |
ve 242 5 | megveszed a 242. tárgyat 5 |
ve 267 8 | megveszed a 267. tárgyat 8 |
ve 14 17 | megveszed a 14. tárgyat 17 |
m 6 4 3 | mozogsz nyugatra, délre, délkeletre |
Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 10 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja a vadász quwarg potrohát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a vadász quwarg nyakát. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a vadász quwarg jobb középső lábát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a vadász quwarg csáprágójával. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadász quwarg testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a vadász quwarg jobb vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a vadász quwarg. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vadász quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}
(Továbbmész...) [92,64] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Északra fekszik egy helytartói város. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyöngymangó bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy lápi hajlékot. Délnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Északnyugatra egy Leah oltár van. Elrakod a távcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy uzbány került az utadba. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az uzbány testét. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod az uzbány fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az uzbány jobb szárnyát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az uzbány belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [93,65] A sík vidék mocsarassá válik. Utad során felfedezel egy gyíkfű csomót. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyíkfüvet. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy lápi hajlékot. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy Raia oltárt. Elteszed a látcsövet.
m 8 | mozogsz északra |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 20 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja a vadász quwarg fejét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadász quwarg potrohát. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a vadász quwarg testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval megütöd a vadász quwarg testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a vadász quwarg potrohát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a vadász quwarg. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 67, gyógyulás: 0, összesen: -67 ÉP}
szk 352 | keresed a 352. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
PSZI-ACÉLTORONY (98. PSZI VÉDEKEZŐ KÉPESSÉG) Ezt a pszi képességet akkor kapod meg, ha már járatos vagy a támadó/védekező varázslatok használatában. Ezekhez hasonlóan, harcban alkalmazhatod, akkor, amikor védekező varázslatot használnál. A program a TV listából legfeljebb akkor fogja ezt a védekezést választani, ha ellenfeled pszivel rendelkezik, ugyanis a pszi-acéltorony tökéletes védelmet nyújt az Agykorbács, a Tudatrombolás, az Agybénítás és a Teljes őrület ellen. Nem segít azonban, ha ellenfeled Direkt kontaktussal próbálkozik, és semmilyen egyéb támadás ellen sem nyújt védelmet. A pszi-acéltorony felrakása 8 pszi pontba kerül. |
VILLÁMSÚJTÁS (89. TÁMADÓ PAP VARÁZSLAT) Fairlight, a villámlás istene egy kiváló támadó varázslattal jutalmaz meg. Segítségül híva az elemek haragját, irtózatos erejű energianyalábbal sújthatsz le mostantól ellenfeledre. (Hogy mennyire is irtóztató, az nagyban függ papi szintedtől.) Elmondása 15 VP-t és anyagi komponensként egy smirglilevelet igényel. |
A LÉLEK VÉDELME (57. VARÁZSLAT) A lélek védelme egy teljes körig tartó varázslat, amely tökéletesen megvéd a szintszívástól. Ha ez a varázslat rajtad van, külön FT-t sem kell kiadnod, automatikusan harcolsz a szörnnyel. Anyagi komponense egy mocsári penke, elmondása 32 VP-be kerül. |
Erő: | 19 (24) | Szint: | 19 | Merészség: | 5/4 | Magasság: | 104 cm |
IQ: | 24 (26) | Támadás: | 20 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 62 kg |
Ügyesség: | 19 (23) | Védekezés: | 31 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 59/59 év |
Egészség: | 20 (24) | Életpont: | 296/110 | Jellem: | semleges (-1) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 21 (28) | Varázspont: | 266/9 | Pénz: | 349 arany | Kép. pont: | 8 |
Tudatpont: | 15/0 | Pszi pont: | 67/9 | EFejl: | 7 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/0 | szúrófegyverek: | 15/27 (+6%) | vágófegyverek: | 10/58 (+4%) |
ütőfegyverek: | 21/22 (+21%) | lőfegyverek: | 8/64 (+24%) | dobófegyverek: | 23/16 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (200%) << vashegyű lándzsa (#182) (200%) << vasalt bunkó (#181) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); bumeráng (#249) (3 -5.); ubuk dobónyíl (#138) (6 -10.); ubuk dobónyíl (#138) (11 -15.); ubuk tüske (#131) (16 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Eltaposott quwargok: össz.: 130 időszaki: 78 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9/93 | 2. nyomkövetés: | 24/53 (+15%) | 3. lopás: | 1/60 |
4. mászás: | 10/68 | 5. csapdakészítés: | 11/27 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 2/97 |
7. gyógyítás: | 30/20 | 8. titkosírás: | 4/51 (+11%) | 9. felderítés: | 14/53 (+6%) |
10. szörnyidomítás: | 5/47 | 11. teológia: | 17/21 (+27%) | 12. taumaturgia: | 13/29 (+17%) |
13. szerencsejáték: | 2/39 | 14. versengés: | 7/68 | 15. zene: | 7/12 |
16. szörnyismeret: | 11/14 (+18%) | 17. pszi: | 11/7 (+15%) | 18. zárnyitás: | 1/4 |
19. vadászat: | 7/57 | 20. bányászat: | 17/74 | 21. főzés: | 9/11 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 45% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 25% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), tükröt (#43) (max. 1 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), nyomkereső talizmánt (#671) (max. 2 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12) |
smaragdgólem (#417), vortexmágus (#418), halálhozó (#419), korinthai amőba (#420), varkaudar kósza (#347) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 12) |
Cinty (#5787), Vasalt Bunkók (#9102), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
13. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) | izomernyesztés (#33) | >> | varkaudar behemót (#189) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Követőim nagyhatalmú mágusok. Költs el egyetlen körben legalább 333 VP-t a V parancs használatával! |
2.) A kihívás egyre nagyobb. Egy bazaltelementál esetében nemcsak legyőzni, de megtalálni is nehéz feladat! |
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XXIII. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | dorony tüdő (#212) | 1 | esszenciakristály (#350) | |||
1 | Fairlight köpenye (#303) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
5 | ubuk tüske (#131) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
314 | arany (#50) | 1 | alligátorbőr (#661) | 1 | bunkó (#5) | |||
22 | elkarog szőr (#665) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | 8 | fülemüle agyar (#267) | |||
2 | gyíkfű (#201) | 13 | kaja (#2) | 17 | sünmedve tüske (#14) | |||
5 | tüskecsapda (#242) | 1 | uzbány csőr (#169) |