140. forduló, 142. forduló, Magányos Farkas összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. szept. 16. 0h:09'
EZ A 167. JÁTÉKHETED, 141. FORDULÓD
168. játékheted kezdete: szept. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4357
ingyenf: 2

MAGÁNYOS FARKAS KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,87] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 30 varázskövet (15000 arany).
Egy csendes alak közelít a táborodhoz, szinte alig hallod lépteit. Bőre sápadt, mint a hold ezüstje, szemei igézően ragyognak, ahogyan rád emeli pillantását. Már-már megijednél, de földöntúli bizonyosság önt el: Szeret Téged! S valóban, karjait széttárja, ölelése puha, mint édesanyádé volt egykoron. Sokáig álltok így, s magad sem tudod, mikor fedi el pilláid az álom könnyű takarója...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+45 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+58 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+21 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)

* 1. KP: ek 145 1 0 t. energia kisütése: 145 1
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 301.]

* 2. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 301.]

* 3. KP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 291.]

* 4. KP: h 1629 0 0 használod az 1629. tárgyat
Minden alkalommal elcsodálkozol a koboldkorona elnagyolt, otromba vonalain. Vajon hogyan képes egy ilyen bumfurdi akármi varázslatot megidézni? Aztán megvonod a vállad, és inkább koncentrálsz. Hamarosan megérzed egy kitartó ló varázs hatalmát. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 291.]

* 5. KP: vv 26 14 0 elmormolod a 26. varázslatot a 14. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 289.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 287.]

d 1532 eldobod az 1532. tárgyat
Elhajítasz 1 féregnyerget. [0 pontot használtál fel, van még 287.]

ek 406 t. energia kisütése: 406
Előhozod emlékeid rejtett bugyraiból a titkos tanítást, melyet a veterán társaidtól hallottál és puszta kézzel kezdesz mászni. Nem mersz lepillantani. A kötél szorosan tart - óvatosan bemászol a sötét nyíláson. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Hatodik érzéked közli, hogy nincs minden rendben: a barlang mélyén egy láthatatlan tömeg mozdul! Egy téfea magoflux!

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 86 életpontot sebeztél. A téfea magoflux összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 257 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy ragyás burástya!

Kitátod a szádat, és lehelsz. 87 életpontot sebeztél. A ragyás burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy quwarg felderítő!

Tüzet köpsz. 89 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd a quwarg felderítő potrohát. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. 665 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Most már egész jól látsz. És nicsak, a földön találsz 1 távcsövet. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. [20 pontot használtál fel, van még 267.]

m 6 6 5 mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra
[92,87] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Az óriási vonulatokból álló Szürke hegyek nyugati lábaihoz értél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy krómkaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah hívei emelték. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Kihúzod a tüskét a talpából. Az ormánygőte vidáman elszalad. (+2 jóság.)
A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy mély szakadékot. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy mély kút van. Északra egy Elenios templom van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Ráismersz a lényre. Egy rőtmanó berzerker. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Tüzet köpsz. 69 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 rőtmanó kacagány. 661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 kerek követ.

(Továbbmész...) [91,87] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Elenios templomot. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy mély kút van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy arató csattanat nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 76 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 4 kerek kő. Néhány helyen eltalálod az arató csattanat jobb oldalát. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mallon botjával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az arató csattanat testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Agyartőrrel eltalálod az arató csattanat fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Az arató csattanat megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 5, gyógyulás: 2, összesen: -3 ÉP}


Összeakadsz egy barna, hosszú hajú, kék szemű ember férfival. Körszakálla és harcsabajsza van. Fekete a bőre. Raia elsőáldozója. Egy kreiton fókuszt, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy nap szimbólumot, egy örökkéval.tűzopálját, egy smaragd védőgyűrűt és egy varkaudar csizmát visel. Felszerelését egy földsárkány trófea, egy nukleáris cickány trófea és egy domináns morf trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy Főnix. Jobb kezében egy vaskardot, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd tűzfőnix. Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is a jó oldalhoz tartozik.
Összeismerkedtek. Az ő neve Askold. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Az Álomőrző a Béke jelét mutatja kezével - érzed, ahogy téged is sosem érzett nyugalom száll meg. A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Meleg kézfogás után elbúcsúztok. Hihi, átpattan egy aranypikkely!

(Továbbmész...) [90,88] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ananászvirág illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy piromenyét. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 78 életpontot sebeztél. A piromenyét még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

A fősátor közelében egy csapat kalandozót pillantasz meg. Egyiküket sem ismered. Egy alacsony és testes, golyófejű fickó magyaráz nekik, hevesen gesztikulálva. Kalandszagot érzel, ezért máris közelebb oldalazol, hogy kihallgasd őket. Hamar kiderül, hogy erre semmi szükség, a köpcös figura észrevesz, és téged is magához invitál.
- Nos, akkor újra elmondom. Shleff vagyok, a porondmester, és egy igencsak különleges attrakciót készítettem elő a hétvégére. Sajnos azonban a libertani vendégartisták, a Rettentő Banda nem érkezett meg időre, és még gyakorolni is kellene. Kalandozó urak, nagy bajban vagyok, gyorsan pótolnom kellene őket - fogja könyörgőre, miközben a kezét tördeli. - A jegyeket már mind eladtuk, nem lehet lemondani az előadást. Segítsenek rajtam.
- Mit kellene csinálnunk? - kotyogsz közbe.
- Oh, maguknak ez semmiség! Csupán némi erőre, és ügyességre lesz szükség, no meg, hogy ne legyenek zavarban a színpadon. Tehát illő, hogy legalább egyszer-kétszer megnézzenek egy vándorcirkuszt belülről. Ja és még valami. A plakátokon a Rettentő Banda rajza van. Nem nagyon látszik jól az arcuk, tehát ezzel nem lesz gond, de ők öten vannak - az ön csapatának is öt főből kell állnia. Ha kisegítenek a bajból, nem fogják megbánni. Russlan felhatalmazott, hogy bőkezűen jutalmazzam a jelentkezőket.
Érdekes feladatnak látszik. Talán érdemes lenne elvállalni - tűnődsz, és faképnél hagyod a porondmestert. (9. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Jo-Lee a Mágus egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Találsz egy nekrofunt.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
A cirkusz bejáratához közel, egy eldugott sikátorban, hevenyészett módon felhúzott sátorra leszel figyelmes. Elsősorban az előtte ülő morc árnymanó kelti fel figyelmed, majd az előtte heverő kártyákból levonod a következtetést: itt próbára teheted, mennyire konyítasz a szerencsejátékhoz. Közlöd a fickóval, hogy játszanál.
- Van elég pénzed? - méreget gyanús tekintettel ellenfeled, így kénytelen vagy megnyugtatni csilingelő aranyérméid látványával. 100 darabot belőlük magad elé raksz az asztalra. 1. kör: Megnézed a kezedbe kerülő lapokat: 2 Szerencsejáték, 2 Temető, 1 Kisebb quwarg istenség. Ez két pár! Az árnymanó kérdőn néz rád. Bambán visszanézel rá. Belelkesedik, emeli a tétet. Sunyi arckifejezése semmi jót nem takar. Nem kockáztatsz, inkább eldobod a lapokat a kezedből. 728 tapasztalati pontot kaptál. Az árnymanó nevetve söpri be a 32 aranyad, ami most már az övé.
Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy olvasztókemencét. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Elrakod a távcsövet. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Egy kék-piros csíkos, jókora sátor bukkan fel előtted, szinte a semmiből előteremve. Sokban emlékeztet a vándorcirkuszban felhúzott építményekre, biztos, hogy van valami köze is hozzá. Amint közelebb lépsz, hangos vitatkozás hangjait hallod bentről, majd szétnyílik a sátornyílás és egy tetőtől-talpig vicces, buggyos, fodros hacukába beöltöztetett elf lép ki rajta. Bosszankodva belerúg a sátor falába, majd eltűnik a háta mögött. A sátornyílás közben a helyére libben. (714. épület.)
[45 pontot használtál fel, van még 222.]

be 714 bemész a 714. épületbe
Félrehajtod a sátor bejáratára hajló ponyvát, és belépsz rajta. Tágas, gyéren berendezett épületbe érkeztél. Sokkal nagyobbnak tűnik, mint amilyennek kívülről tűnt, lehet hogy valamilyen térnövelő illúzióvarázslat kelti ezt, bár mi értelme lenne... A terem közepén egy íróasztal áll, mögötte rendkívül alacsony növésű, színes ruhás gnóm üldögél. Valamilyen iratba mélyed, és csak akkor kapja fel a fejét, amikor elindulsz felé.
- Üdvözöllek kalandozó! Kerülj beljebb - mondja, és feláll a székről, hogy úgy fogadjon. - Mi járatban vagy erre?
Megérdeklődöd, mi ez a hely itt.
- Ez a főépület, ahonnan az összes, Ghallát keresztül-kasul bejáró vándorcirkuszunk működését koordináljuk - meséli a gnóm. - Illetve több ilyen épület is van, minden szektorhoz tartozik egy. Én Russlan vagyok, általában én tartom itt rendben a dolgokat. Meg persze a többi fősátorban is, általában minden nap másik helyen ellenőrzök mindent. - Aztán egy kristálytáblát tesz maga elé, és lassacskán fel is ismered a rajta lévő ábrát: a kontinens egy részének térképe az. A zöld és barna háttérszínnel jelölt síkságokon és hegyvidékeken mágikus, fehér pöttyök villognak. - Ezek itt a vándorcirkuszaink! Jelenleg épp ezeken a helyeken járnak, és mivel tudati kapcsolatban vannak velünk, egy varázslat segítségével egyidejűleg ezeken a térképeken is megjelenítjük őket. Így könnyebb eldönteni, melyikük merre menjen.
Eltöprengsz azon, hogy milyen sok van belőlük, és csak utólag jössz rá, hogy hangosan gondolkodtál.
- Igen, sokan vannak - mondja a gnóm. -, viszont valószínűleg néhányukat a közeljövőben vissza kell rendelnünk, mert nem bírjuk a fenntartásukat anyagilag. Nagyon kevés bevétel folyik be a cirkuszozásra vágyó kalandozóktól, sokkal többre számítottunk a vállalkozás beindításakor. Már a bankok sem adnak nekünk hitelt, hiszen még az előzőeket sem tudtuk visszafizetni.
Őszinte sajnálkozással tekintesz a hivatalnokra, és elképzeled, milyen sivár is lenne az életed a vándorcirkusz állandó jelenléte nélkül. A mutatványosok felbukkanása színes pont a szörnyöléssel telő hétköznapokban.
- Tudnál! - feleli felviruló arccal a gnóm a kérdésedre, melyben udvariasan aziránt érdeklődsz, vajon te tudnál-e valahogy segíteni. - Jelenleg épp a szekereket vontató lovak és egyéb teremtmények ellátása a legnehezebb feladatunk. Az élelmezés rengeteg fáradtságba és pénzbe kerül, nem igazán bírjuk anyagilag. Ha szereznél nekünk olcsón 20 kiló amnioszt, az sokat segítene. Persze nem kívánjuk ingyen! A bolti ár negyedét kifizetjük érte.
A gnóm megveregeti a hátad, majd búcsút int. A további teendőiden töprengve távozol. Amint eltávolodsz valamennyire, mosolyogva előveszed a kért tárgyakat. Vársz egy ideig, aztán visszafelé indulsz. Ez könnyű feladat volt!
Örül, hogy megtetted, amit kért. [2 000 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 100 arany.] Russlan szája a füléig ér, úgy vigyorog rád, hogy ez az előnyös üzlet végre megköttethetett. Úgy hiszi, nagyon jó kapcsolataid lehetnek, ha ilyen olcsón sikerült amnioszhoz jutnod.
- Persze ezzel még nem vagyunk teljesen kisegítve - vált egy kicsit bizalmasabb hangnemre a gnóm hivatalnok. - A lovak ma ugyan kapnak enni, de ettől még a cirkuszi kasszák nem telnek meg. Ott van például a díjak kérdése... úgy gondoltuk drága és egyedi tárgyakat adunk a cirkuszi sátrakban sikeres kalandozóknak, hogy felkeltsük figyelmüket, és minél többen és többször jöjjenek ringbeszállni a díjakért. Ezek a tárgyak azonban nem olcsók, és hiába a kizárólagos szerződés a zangrozi beszerzőnkkel, az még az árakat is növelni akarja. Szóval előbb-utóbb elfogynak a cirkuszi díjak, ha nem változik meg valami hamarosan. Sajnos vannak tárgyak, amiből nagyon kevés van, például hatalom fülbevalója már alig van a készleteinkben. Ha segíteni akarsz, szerezz valahonnan legalább egyet, ez ki ugyan nem segít, de egy másik kalandozó a jövőben legalább boldog lehet. A teljes beszállítói árat természetesen nem fizethetjük ki érte neked, de majd valahogyan viszonozzuk, ígérem. Ja, és a legkevesebb, hogy a vándorcirkusz törzstámogatója tisztségbe emelünk. Rendben?
Elképedve hallgatod a mesét arról, hogy a cirkusznak milyen rosszul megy. Hát, ha ennyire rászorulnak, lehet, hogy segítened kellene. A gnóm megveregeti a hátad, majd búcsút int. A további teendőiden töprengve távozol. [5 pontot használtál fel, van még 217.]

be 714 bemész a 714. épületbe
Félrehajtod a sátor bejáratára hajló ponyvát, és belépsz rajta. A mosolygós gnóm hivatalnokot ugyanott találod, mint mindig, egy iratokkal telirakott íróasztal mögött, amely a sátor közepén áll. Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során. Russlan kedélyesen elbeszélget veled, de aztán rákérdez, hogy is állsz a feladattal, vagy inkább kéréssel, amellyel legutóbb fordult hozzád. Megvonod a válladat, és közlöd vele, sajnos még nem sikerült lépned az ügyben. A gnóm megveregeti a hátad, majd búcsút int. A további teendőiden töprengve távozol. [5 pontot használtál fel, van még 212.]

v 181 99 81 elmormolod a 181. varázslatot
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

89 90 91 92 93 94
86
87
88
89
(90,88) piromenyét (#99), cirkuszi fősátor (#714), 9. többszemélyes kaland, oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), nekrofun (#173)
(91,87) oltár, szent tölgyfa (#393), arató csattanat (#144), Askold (1263. kalandozó)
(92,87) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), Leah oltár, 29. jellempróba, rőtmanó berzerker (#369)
(93,87) téfea magoflux (#98), ragyás burástya (#111), quwarg felderítő (#299)

[99,81] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Fehér az aurád? Raia-t követed? Vár az Aranysárkány KT! " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat.

Épületeket látsz: egy ékszerbolt (585. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (588. épület.).
[-60 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 202.]

ve 1104 megveszed az 1104. tárgyat
Vásároltál 1 törpe védőgyűrűt. 1440 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 202.]

le 223 leveszed/lerakod a 223. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a smaragd védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 202.]

kf 1104 kézbeveszed/felveszed az 1104. tárgyat
Az ujjadra húzod a törpe védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 202.]

m 5 7 7 mozogsz délnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[90,88] Síkság, továbbra is csak síkság. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Nocsak! A fősátornál egy ismerős, köpcös alakot látsz, amint épp kalandozókkal diskurál. Tehát Shleff még mindig nem talált megfelelő artistákat a libertani Rettentő Banda helyére. Fura. Lehet, hogy minden hétvégén kalandozókat szerepeltet, és ezzel az ócska szöveggel csábítja őket? Végül is tökmindegy. A lényeg, hogy bőkezűen fizessen - mélázol. (9. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Jo-Lee a Mágus formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy olvasztókemencét. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy alpesi tehén közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Tüzet köpsz ellenfeledre. 84 életpontot sebeztél. Az alpesi tehén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy cirkuszi fősátor (714. épület.).

(Továbbmész...) [89,87] A sík vidéket bozótos váltja fel. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy tetemember nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 81 életpontot sebeztél. A tetemember most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [88,86] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ryuku gárdista. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 86 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a ryuku gárdista nyakát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy templomot. Fairlight hívei emelték. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Odaszaladsz, és azt mondod, hogy még van remény. A törpékre parancsolsz, hogy emeljék fel a koporsót, és induljanak el vele. Amikor meglódulnak, elgáncsolod az elöl haladó törpét. Ahogy felborulnak, a koporsó nagyot koppan, és a halott szépség szájából kirepül valami. Kisvártatva magához tér, a többiek nagy örömére. Szerény mosollyal fogadod a gratulációkat a zseniális megoldásra. A herceg - cserébe szerelme megmentéséért - fontos titkot árul el: a Zinthurgot csak mágikus és ezüstből készült fegyverrel lehet megsebezni! Megköszönöd az információt, majd elbúcsúzol. (+4 jóság.)
[48 pontot használtál fel, van még 154.]

m 6 mozogsz nyugatra
[87,86] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 kerek követ. [21 pontot használtál fel, van még 133.]

vd 10 m 10
Kalandozóként nagy rutinod van a szörnyek elleni harcban. Kamatoztatod is, amikor felkutatsz néhány ellenfelet abban a reményben, hogy valami nyomra bukkansz az utóbbi idők történéseivel kapcsolatban. Hamarosan rá is bukkansz az elsőre, ami egy északi aurach!

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 72 életpontot sebeztél. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd az északi aurach testét. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Agyartőrrel jól megszúrod az északi aurach bal első lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 17 életpontot sebeztél. Az északi aurach fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 33 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az északi aurach száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 1 245 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 45, gyógyulás: 2, összesen: -43 ÉP}

"Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb szeppent rákfatty támad meg.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 36 életpontot sebeztél. A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a szeppent rákfatty páncélos testét. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szeppent rákfatty jobb vállát. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 életpont.) Agyartőrrel többször eltalálod a szeppent rákfatty páncélos testét. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 9 életpontot sebeztél. Túlbuzgó szabó módjára a szeppent rákfatty összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 33, gyógyulás: 14, összesen: -19 ÉP}

Találsz nála 3 ork csodaszert. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy északi aurach!

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 37 életpontot sebeztél. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az északi aurach bal hátsó lábát. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 életpont.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 42 életpontot sebeztél. Agyartőrrel jól megszúrod az északi aurach jobb első lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 14 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az északi aurach, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 1 245 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 293, sebződés: 22, gyógyulás: 13, összesen: -9 ÉP}

A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy rőtmanó berzerker támad rád.

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 35 életpontot sebeztél. A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a rőtmanó berzerker testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan a másikra rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a rőtmanó berzerker jobb lábát. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 életpont.) Agyartőrrel megkarcolod a rőtmanó berzerker jobb vállát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 16 életpontot sebeztél. A rőtmanó berzerker csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 70, gyógyulás: 6, összesen: -64 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 6 vízionár szemet. Vajon hol szerezhette? A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy szeppent rákfatty.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 42 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a szeppent rákfatty fejét. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szeppent rákfatty testét. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+17 életpont.) Agyartőrrel megdöfködöd a szeppent rákfatty páncélos testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 13 életpontot sebeztél. Gyengül a védelmed - a szeppent rákfatty ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 32, gyógyulás: 20, összesen: -12 ÉP}

A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy trappoló dinymák.

Tüzet köpsz. 81 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a trappoló dinymák jobb oldalát. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Bravúrosan félreszökkentél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a trappoló dinymák testét. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 életpont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 57 életpontot sebeztél. Agyartőrrel megdöföd a trappoló dinymák fekete testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 6 életpontot sebeztél. Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a trappoló dinymák szarva. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 418 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 366, sebződés: 18, gyógyulás: 13, összesen: -5 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 keg gombát. Vajon hol szerezhette? A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy szeppent rákfatty.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 45 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a szeppent rákfatty testét. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szeppent rákfatty testét. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+16 életpont.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 61 életpontot sebeztél. Agyartőrrel megbököd a szeppent rákfatty bal hátsó lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 8 életpontot sebeztél. Megnyirbálja a szeppent rákfatty ollója a bal karodat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 322, sebződés: 30, gyógyulás: 17, összesen: -13 ÉP}

Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy gyilkos tetű!

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 83 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 4 rézgolyó. Megsoroztad a gyilkos tetű fejét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a gyilkos tetű jobb középső lábát. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 életpont.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 54 életpontot sebeztél. Agyartőrrel jól megszúrod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 10 életpontot sebeztél. A gyilkos tetű megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a gyilkos tetű száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. 882 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 348, sebződés: 9, gyógyulás: 12, összesen: +3 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 3 vámpírfogat. Érdekes! "Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb rőtmanó berzerker támad meg.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 86 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a rőtmanó berzerker nyakát. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a rőtmanó berzerker testét. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 életpont.) Agyartőrrel kicsit megsebzed a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Karmával néhányszor a rőtmanó berzerker megcsapja a fejedet. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 360, sebződés: 64, gyógyulás: 6, összesen: -58 ÉP}

Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy pattanóböde.

Tüzet köpsz. 41 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a pattanóböde testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (19 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pattanóböde hólyag testét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 életpont.) Agyartőrrel jól megszurkálod a pattanóböde testét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 életpont.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Mallon botjával többször eltalálod a pattanóböde tüskés bőrét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 életpont.) Agyartőrrel kicsit megsebzed a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) A pattanóböde fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A pattanóböde összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 796 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 439, sebződés: 79, gyógyulás: 31, összesen: -48 ÉP}

Találsz nála 1 ryuku rúnatekercset. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? Legyőztél mindenkit, nincs újabb ellenfél a környéken. (+5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire.) Megpihensz, mielőtt folytatod az utadat. [5 pontot használtál fel, van még 128.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[86,86] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő.

(Továbbmész...) [85,86] Változik a vidék képe, síkságon vagy.

Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [84,86] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délre látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő.

[24 pontot használtál fel, van még 104.]

ba 213 nem támadod a 213. szörnyet
BA 213 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 104.]

h 1554 használod az 1554. tárgyat
Megfújod az aenouth ködkürtöt. Csupán az első traktusig jutsz a szívhezszóló melódiában, amikor meglepő dolog történik. A tér szövete közvetlen előtted szétnyílik, és egy drakolich hömpölyög keresztül az anyagi és a túlvilág között húzódó kapun. A szörny nem tűnik barátságosnak, sőt mi több, megidézőjére támad!

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. A lény immúnis erre a varázslatra! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 4 rézgolyó. Párszor kipécézted a drakolich bal vállát. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Nincs időd félrehajolni. (45 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: 5 gyöngymangó, 2 aranytoll, tinta. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan a másikra ugrasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a drakolich testét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöfködöd a drakolich testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A drakolich megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A drakolich összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 75, gyógyulás: 0, összesen: -75 ÉP}

Megpaskolod a ködkürt oldalát, lám jól teljesített, majd elteszed hátizsákodba. [15 pontot használtál fel, van még 89.]

h 1534 használod az 1534. tárgyat
Próbát teszel a quwarg teleportgömbbel. Még a ruházatodat rendbeszedni, a fegyverzetedet megigazítani sincs időd, olyan hirtelen jön létre a teleport. Egyenest egy quwarg boly közepébe kerültél! Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-8 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg királynő!

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 74 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 4 rézgolyó. Megsoroztad a quwarg királynő torát. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan a másikra rontasz. Mallon botjával megütöd a quwarg királynő testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) Agyartőrrel megérinted a quwarg királynő testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A quwarg királynő csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 346 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 10, gyógyulás: 5, összesen: -5 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 3 quwarg tojást. Eddig tartott a csodálatos utazás, ahogy a teleportgömb energiája kimerül, te visszakerülsz az induló koordinátára. [40 pontot használtál fel, van még 49.]

ef 7 505 energia fejlesztése 7
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-7 TU.] [49 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még -1.]

* 2. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2020. évben 9. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 234 arany fejpénzt kaptál. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 6, 30.
A végletekig kimerülten rogysz le: szerencsére kiképzésed megtette a hatását. (+1 max. életerő.) Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 282 pontot. A következő körben tehát 281 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TÖRPE VÉDŐGYŰRŰ (1104. TÁRGY)
Ezt a fehér kövekkel kirakott aranygyűrűt még a törpe ősök készítették. Az elejére mintázott arc akár a készítőé is lehetne, de még valószínűbbnek tűnik, hogy ez egy a gyűrű készítése idejében hőssé lett törpe kalandozó elnagyolt arcképe. Sajnos ennek megállapításához túl kevés adatunk van arról a korról. Az idő vasfoga nem árthatott e tökéletes módon elkészített ékszernek, így ha az ujjadra csúsztatod, még most is érzed, mi volt az elsődleges oka annak, hogy a törpék ilyen csecsebecse viselésére vetemedtek: védettséged ugyanis azonnal megnő 8-cal.

KARAKTERLAP

Magányos Farkas, egy copfos ezüsthajú, piros szemű alakváltó férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Raia hittérítője vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: strázsa (79). Ez a 141. fordulód.

Erő: 33 (50) Szint: 26 Merészség: 7/7 Magasság: 183 cm
IQ: 22 (33) Támadás: 42 Agresszió: 4 Testsúly: 82 kg
Ügyesség: 21 (30) Védekezés: 75 Menekülés: 35 % Életkor: 39/72 év
Egészség: 27 (36) Életpont: 600/531 Jellem: jó (389) Tul. pont: 0
Szerencse: 22 (36) Varázspont: 604/4 Pénz: 17819 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 31/3 Pszi pont: 154/134
Eddig összesen 2261 szörnyet (21 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 28 879 TP-t kaptál. Jelenleg 1 833 445 TP-d van. A következő szinthez még 166 555 TP szükséges. Trófeáid: orbitális mackósajt, bolyongó lidérc, ősdentor. A 28. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5240 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 22/87 szúrófegyverek: 25/52 (+4%) ütőfegyverek: 24/91 (+24%)
lőfegyverek: 26/26 (+11%) dobófegyverek: 1/13

Feltételes fegyverváltás: Mallon botja (#1526)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -15.); rézgolyó (#343) (16 -25.); nyílvessző (#108) (26 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
84,86 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 132
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 168 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 400 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3/67 2. nyomkövetés: 15/18 3. mászás: 13/27 (+3%)
4. csapdakészítés: 8/61 (+5%) 5. csapdaészlelés: 2/3 6. gyógyítás: 41/57
7. titkosírás: 1/90 8. felderítés: 7/85 9. szörnyidomítás: 3/76
10. teológia: 30/52 (+4%) 11. taumaturgia: 33/80 (+12%) 12. szerencsejáték: 1/47 (+10%)
13. versengés: 8/95 (+8%) 14. harcművészetek: 14/66 15. zene: 2/87
16. szörnyismeret: 2/49 17. pszi: 16/87 (+13%) 18. zárnyitás: 1/29
19. vadászat: 2/53 20. vitalitás: 3/59 21. bányászat: 14/35 (+15%)
22. csapatmunka: 1/49

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 75% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
segítesz max. 35 TVP-ért
udvarolsz a 7. fajúaknak
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot )
mászol max. 32 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
szintszívó (#96), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
kisebb quwarg isten (#213)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) tulajdonságpajzs (#26) méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
agykorbács (#97), nagyobb tűzlehelet (#150)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
védelem tűz ellen (#38)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Leah gyűlöletes teremtménye az autentikus vámpír. Ontsd ki a plazmáját kettőnek! (számláló: 0)
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 9 szopókövet!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): új. apró gnómlak (531): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. cirkuszi fősátor (713): többek közt 817. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. Fősátor (770): 2. lépésnél tartasz.

ISMERT LABIRINTUSOK
13, 14, 41, 42, 53, 54, 192, 201.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 9, 14.
Kész: 16.

HŐSTETTEID
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 1149, az összesen kapott pontszám: 281275. (összesen ölhető: 1158 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
fekete bugyor (180)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
egyenruha (364)
a rang kötelez (368)
tábori kiképzés (380)
fejpénz (385)
a mágia szeretete (393)
mászás határ nélkül (406)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 9 TU. szükséges még: 41 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
bénító sebzés II (583) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 5472 TU szükséges.)
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1156 arany (#50) 133 amniosz (#203) 1 aranypikkely (#415)
2 aranytoll (#572) 1 féregnyereg (#1532) 4 gyöngymangó (#135)
13 nyílvessző (#108) 8 rézgolyó (#343) 3 spiritusz (#170)
1 tinta (#101) 1 varázskő (#305) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 kaja (#2) 1 keg gomba (#1615) 1 óndarab (#85)
3 ork csodaszer (#1228) 2 pirkit (#153) 3 quwarg tojás (#360)
1 rőtmanó kacagány (#714) 1 ryuku rúnatekercs (#1162) 1 távcső (#42)
1 téfea-agy (#172) 1 törpe védőgyűrű (#1104) 8 ugh méreg (#166)
3 vámpírfog (#1221) 6 vízionár szem (#102)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

83 84 85 86 87 88 89 90 91
85
86
87
88
89
(84,86) 48. jellempróba, drakolich (#760), quwarg királynő (#153)
(85,86) 35. jellempróba
(87,86) oltár, érclelőhely, északi aurach (#350), szeppent rákfatty (#186), rőtmanó berzerker (#369), trappoló dinymák (#118), gyilkos tetű (#116), pattanóböde (#145)
(88,86) ryuku gárdista (#360), Fairlight oltár, 45. jellempróba
(89,87) Dornodon oltár, tetemember (#123)
(90,88) piromenyét (#99), cirkuszi fősátor (#714), 9. többszemélyes kaland, oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), nekrofun (#173), alpesi tehén (#91)

Üzenet küldése a karakternek