Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. dec. 13. 9h:07' EZ A 283. JÁTÉKHETED, 141. FORDULÓD 284. játékheted kezdete: dec. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3395 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 112 0 0 | használod a 112. pszi képességet |
* 2. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
ek 116 60 58 | t. energia kisütése: 116 60 58 |
bb 205 1 | beraksz a bankba a 205. tárgyat (1 darabot) |
kb 305 1 | kiveszel a bankból a 305. tárgyat (1 darabot) |
kf 223 291 1562 | kézbeveszed/felveszed a 223. tárgyat a 291. tárggyal az 1562. tárgyat |
ffk 200 200 | felt.fv.kozkázata: 200 200 |
fvh 13 | felt. varázslat haszn. 13 |
lm 1 1 1 | mozogsz 1 1 1 |
h 305 | használod a 305. tárgyat |
t 159 1 | támadod a 159. szörnyet |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 4 | mozogsz délre |
Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 18 életpontot sebeztél. Meglengetve a vaskardot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a smaragdgólem fejét. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a smaragdgólem testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A smaragdgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 119 életpontot vesztettél. A smaragdgólem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 1 404 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 166, gyógyulás: 0, összesen: -166 ÉP}
Mély levegőt veszel, és lehelsz. 43 életpontot sebeztél. A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. A becsapódástól 17 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod a varkaudar felderítő testét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a varkaudar felderítő minden csapását hárítanod. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 1 663 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 81, gyógyulás: 0, összesen: -81 ÉP}
ek 7 3 1 | t. energia kisütése: 7 3 1 |
m 4 5 5 | mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra |
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az óriás griff csupasz nyakát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az óriás griff bal oldalát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Karmaival az óriás griff megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Csőrével az óriás griff nem tudott megsebezni. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 madártollat. 450 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt a másikra ugrasz. {CSTT:} Csontszuronnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vadtroll testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vadtroll bal lábát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A vadtroll karmai majdnem eltalálnak! A vadtroll megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-5 életpont)! A vadtroll most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [130,41] Továbbra is magashegységben vagy. Hirtelen mozogni kezd a föld! Ráismersz a lényre. Egy földsárkány. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Tüzet köpsz. 45 életpontot sebeztél. A lény villámokat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (9 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra rontasz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a földsárkány testét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a földsárkány fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A földsárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Feléd sújt a földsárkány a farkával, de elhibázta! A földsárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 1 039 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás griff fejét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor kilyukasztod az óriás griff csupasz nyakát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Az óriás griff karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Csőrével az óriás griff nem tudott megsebezni. Az óriás griff még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 7 madártollat. 450 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [129,42] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. Felfedeztél egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Borzalmas Yonda vigyorog kajánul. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 pular kristályt! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy Sheran oltár van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy sziklafészek van. Északnyugatra egy phua-kúp van. Északra egy Dornodon oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy emberevő nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az emberevő testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Rövid karddal többször mélyen végigmetszed az emberevő ragyás irháját. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Az emberevő karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az emberevő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 415 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
m 6 3 3 | mozogsz nyugatra, délkeletre, délkeletre |
Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (18 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a griffőniksz jobb szárnyát. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a griffőniksz bal oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A griffőniksz csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Véres nyál csordul ki a griffőniksz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 pirkitet. 404 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
Kitátod a szádat, és lehelsz. 40 életpontot sebeztél. A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (9 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a földsárkány kőfejét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a földsárkány kőfejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A földsárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Feléd sújt a földsárkány a farkával, de elhibázta! A földsárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 1 039 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [129,43] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. A feléd közeledő bibircsók-óriás mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Marokra fogva a vaskardot a másikra rontasz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a bibircsók-óriás szőrös kezét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a bibircsók-óriás ragyás testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 aranyat. 709 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [130,44] A hegység kopársága után üdítő a szemnek az élettel teli síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy quwarg harcos nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Mély levegőt veszel, és lehelsz. 22 életpontot sebeztél. Meglengetve a vaskardot a másikra rontasz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg harcos torát. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a quwarg harcos torát. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Vaskarddal végigvágod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 1 179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [132,46] Dombos terepre érkeztél. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " A torony nem így állna most, ha nincs az Ördögi Kör - KbE " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Felfedeztél egy vaskohót. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy Kragoru mester mágustornya felé közelítesz, egyszer csak megremeg előtted a valóság, és egy illúzió alak jelenik meg a semmiből. Felismered a varázslót, aki szintén felismer téged. Fura képet vághatsz, mert egy percig még bámul rád, aztán legyint egyet, és a kép szertefoszlik. (47. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy törpe bányát. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Ran'Amart Morgurth előtt. Észreveszel egy térkaput. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Egyedül vagy? Unod a tétlenséget? Nem törődnek veled? Hát lépj ki az Ördögi Körből! " Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 óndarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy olvasztókemencét. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
be 665 | bemész a 665. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
A köpenyes alak kikísér - újból az émelyítő érzés! - és már kint is vagy a toronyból. [5 pontot használtál fel, van még 42.]
m 5 | mozogsz délnyugatra |
szk 111 | keresed a 111. szörnyet |
v 22 266 | elmormolod a 22. varázslatot |
e 20 | élelemszerzés 14 pontért |
* 1. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
ELMEMESTER (552. TUDATI KÉPESSÉG) Nos, eljutottál a pszi-használat mesterfokára. Már nem csak saját elmédet vagy képes tökéletesen kontrollálni, de hála a Közös Tudat összefogásának, és a kasztroplanáris tér meghódításának, másokét is. Kényed-kedved szerint képes vagy már formálni a pszi erejét, akár a magad védelme, akár mások támadása érdekében. Elegendő megnyitni elméd rejtett tudati csatornáit ahhoz, hogy pszi-támadásaid minden eddiginél hatékonyabbak legyenek, és olyan erővel csapjanak le a szerencsétlen áldozat védtelen tudatára, amint azt még te sem voltál képes elképzelni eddig! [Támadó pszi-képességeid mostantól sokkal intenzívebb szenvedést okoznak az áldozataidnak. 40. szintig a szinted/4%-kal nő a támadó pszi-képességek sebzése, 120. szintig a szinted/8%-kal, 200. szintig a szinted/16%-kal. 200. szint felett már nem érzékelhető további erősödés, így annak maximális összértéke az eredeti sebzés 25%-a. Minden számításnál lefelé kerekítünk. A képesség a fix sebzésű képességeket is erősíti, de a %-os sebzést okozókat, és a szuperpszi képességeket nem. Azok a támadó pszi-képességek, amelyek nem sebeznek, mostantól a rendes hatásuk mellett sebezni is fognak. A sebzés mértéke annyiszor 2D6, ahány %-kal erősödnek a sebző pszí-képességeid a fenti képlet alapján.] |
FÖLDSÁRKÁNY (359. SZÖRNY) Nem kell megijedni, nem igazi sárkányok ezek - inkább csak amolyan földelementálok, amelyek gyíkformájúak, és apró villámokat köpnek, ezért is ragadt rajtuk a sárkány név. A földsárkányok kiválóan rejtőzködnek, és kőkemény testük miatt mindenfajta fizikai támadás csökkentett sebzést okoz - mindezek ellenére, mégis lelkesen vadásznak rájuk, hiszen nem egy földsárkány testében találtak már mélyen a föld alól felhozott értékes drágaköveket. |
MUTÁNS CSONT (331. TÁRGY) Normális esetben a karakterek nem gyűjtenek össze minden hulladékot (rongyot, csontokat, fadarabokat, hasznavehetetlen, törött tárgyak), és ezeknek nincs is külön sorszáma. Van azonban néhány, nem esztétikus, nem használható, semmire se jó vacak, amit időnként meg kell engedni a kalandozóknak, hogy összeszedjenek, mert az ilyen kacatok nélkül nem életszerű a játék. Mutáns csontot nem szerezhetsz úgy, hogy kicsontozol egy leölt mutánst, az ilyen véres hentesmunka nem kalandozónak való, a magoflux agy kioperálása és hasonló műtétek már így is elég visszataszítóak. Mutáns csontot viszont - a mutánsok megjelenése óta - találhatsz is. Mire jó? Semmire, hidd el, semmire! D 331 az egyetlen dolog, amit csinálhatsz vele. |
KVAZÁR (244. TÁRGY) Ezt a mesterséges anyagot kizárólag mágusok képesek előállítani, igen bonyolult eljárással. Ez a kékes színű, két kézben elférő tárgy nagyon könnyű, de döbbenetesen kemény és ellenálló. Bár felhasználására rengeteg ötleted támadhatna, felesleges töprengened [F parancsot kiadnod], mivel halvány fogalmad sincs arról, hogyan lehetne megmunkálni. Azaz, hallottál már valamit arról, hogy bizonyos törpe kovácsok építettek kvazár kohókat, de ezek működéséről, felépítéséről nem lehet tudni semmit. Lehet, hogy az egész csak legenda, és a kvazár a tudományos fejlődés egyik zsákutcája. |
BEV FORMÁLÓ MINTA (299. TÁRGY) Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, sárgás színű, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy fejet formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Bev formázó minta. A Bev a fej védelmét jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok sisak alakúra formázni. |
Erő: | 17 (24) | Szint: | 20 | Merészség: | 7/1 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 28 (32) | Támadás: | 24 (26) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 76 kg |
Ügyesség: | 20 (27) | Védekezés: | 33 (37) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 40/40 év |
Egészség: | 18 (24) | Életpont: | 307/307 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 23 (27) | Varázspont: | 417/40 | Pénz: | 413 arany | Kép. pont: | 10 |
Tudatpont: | 36/7 | Pszi pont: | 151/80 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 17/49 (+6%) | szúrófegyverek: | 2/68 (+10%) | vágófegyverek: | 25/64 (+7%) |
ütőfegyverek: | 3/32 | lőfegyverek: | 24/19 |
Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12) (200%) << ököl (#28) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); tüske (#22) max. 1 db (8 .); tüske (#22) max. 1 db (9 -13.); tüske (#22) (14 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
131,47 mezőn táborozol |
Legfeljebb 50 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 59, 62, 65, 58, 57, 63 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 196 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/57 | 2. nyomkövetés: | 33/61 (+59%) | 3. mászás: | 6/70 (+140%) |
4. csapdakészítés: | 14/33 (+9%) | 5. csapdaészlelés: | 7/98 | 6. gyógyítás: | 18/0 |
7. titkosírás: | 5/57 | 8. felderítés: | 10/72 | 9. szörnyidomítás: | 5/0 |
10. teológia: | 12/64 (+31%) | 11. taumaturgia: | 16/22 (+4%) | 12. szerencsejáték: | 2/93 (+12%) |
13. versengés: | 8/109 (+30%) | 14. zene: | 4/79 | 15. szörnyismeret: | 16/52 |
16. pszi: | 21/10 (+4%) | 17. zárnyitás: | 17/14 | 18. vadászat: | 2/63 (+17%) |
19. bányászat: | 17/47 (+80%) | 20. főzés: | 8/85 (+12%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 1 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), kerek követ (#19) (max. 2 darabot ), kazmárt (#204) (max. 1 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50) |
Métely (#7000), élőholt quwarg (#202), trikornis (#104) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
vízionár (#66), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
halálkapu (#126) | szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
13. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
kisebb tűzlehelet (#110) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | Quirov (#975) | izomernyesztés (#33) | >> | massza (#217) | |
kisebb tűzlehelet (#110) | >> | pszi elementál (#221) | kisebb tűzlehelet (#110) | >> | ryuku ostromteknős (#362) | |
kisebb tűzlehelet (#110) | >> | smaragdgólem (#417) | kisebb tűzlehelet (#110) | >> | tetemember (#123) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem (#34) | >> | massza (#217) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
2.) Ölj meg három ragyás burástyát, világunk e ocsmány megcsúfolóját! (számláló: 2) |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 14 TU. szükséges még: 36 TU. |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | csontszurony (#12) | $1 | orgyilkos tőr ($225) | |||||
Vágófegyverek | ||||||||
$1 | csontszablya ($64) | 1 | * | rövid kard (#171) | 1 | * | vaskard (#2084) | |
Ütőfegyverek | ||||||||
$2 | csontpálca ($329) | |||||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | * | fúvócső (#20) | 1 | hosszú íj (#111) | $1 | rövid íj ($107) | ||
Lövedékek | ||||||||
2 | kerek kő (#19) | 4 | mérgezett vasnyíl (#187) | $2 | nyílvessző ($108) | |||
5 | rézgolyó (#343) | 15 | * | tüske (#22) | 7 | vashegyű nyíl (#176) | ||
Dobófegyverek | ||||||||
$1 | vas dobónyíl ($189) | |||||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | Métely páncélja (#1562) | $1 | rőtmanó kacagány ($714) | 1 | ryuku mellvért (#689) | ||
Sisakok | ||||||||
1 | * | harci maszk (#1739) | ||||||
Köpenyek | ||||||||
$1 | rejtőköpeny ($277) | 1 | * | szirén köpenye (#820) | ||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | lánckesztyű (#230) | 1 | mászókarom (#78) | ||||
Övek | ||||||||
1 | * | bíbor erőöv (#291) | 1 | sárga erőöv (#276) | ||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | fekete bőrcsizma (#247) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
$1 | borostyán függő ($162) | 1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | $1 | igazgy. fülbevaló ($197) | ||
$2 | obszidián függő ($195) | 1 | * | saválló fülbevaló (#1552) | ||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2) | ||||||||
$1 | aranylánc ($191) | 2 | * | halálhozó talizmán (#813) | 3 | * | korinthai talizmán (#814) | |
1 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | 1 | * | virág szimbólum (#143) | |||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | * | arany papi karkötő (#309) | $1 | ezüst karkötő ($158) | $1 | * | obszidián karkötő ($229) | |
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1) | ||||||||
1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | ||||||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+1) | ||||||||
1 | * | lajstrom medál (#1753) | 1 | * | varkaudar ékkő (#2168) | |||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
8 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 23 csepp tinta (#101), fér még: 57] | ||||||
6 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 30] | ||||||
5 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 60] | ||||||
4 | kavadu iszák (#25) | [bennük 7 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 33] | ||||||
1 | molluszk ház (#353) | [üres, kapacitás: 6] | ||||||
7 | sullár hólyag (#168) | [bennük 81 csepp spiritusz (#170), fér még: 59] | ||||||
1 | Szent Kulacs (#285) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
10 | uzbány csőr (#169) | [üres, kapacitás: 120] | ||||||
6 | vizestömlő (#3) | [bennük 107 korty víz (#27), fér még: 13] | ||||||
5 | zöld üveg (#82) | [bennük 25 csepp ragasztó (#83), fér még: 75] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
3 | aranypikkely (#415) | 1 | ásó (#34) | 2 | + | deus ex machina (#1) | ||
1 | dobóháló (#221) | 1 | fülemüle síp (#1576) | 5 | gernim balzsam (#1894) | |||
17 | kaja (#2) | 1 | kötél (#92) | 1 | mászókampó (#165) | |||
1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 1 | + | nyílcsapda (#243) | 6 | ork csodaszer (#1228) | ||
1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 1 | szeksztáns (#32) | 2 | távcső (#42) | |||
1 | varkaudar pálinka (#1137) | 2 | zárnyitó készlet (#39) | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
17 | álompor (#396) | 1 | berzerker tüske (#713) | 1 | bev formázó minta (#299) | |||
1 | csuklyavirág (#133) | 37 | drótszőr (#37) | 4 | elkarog szőr (#665) | |||
2 | főnixtoll (#563) | $1 | grifftojás ($179) | 6 | gyíkfű (#201) | |||
10 | gyöngymangó (#135) | 1 | jégszív (#282) | 18 | kaktusztüske (#114) | |||
2 | ¤ | kazmár gyökér (#205) | 1 | kék orchidea (#68) | 3 | kvazár (#244) | ||
49 | madártoll (#112) | 1 | moa jádekő (#382) | 1 | mutáns csont (#331) | |||
$2 | óndarab ($85) | 30 | pirkit (#153) | 1 | púderkő (#119) | |||
6 | pular kristály (#239) | 3 | purifikátor háj (#269) | 4 | remák szív (#264) | |||
7 | rézdarab (#70) | 5 | sallank karom (#128) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | |||
$1 | + | vapár ág ($110) | 12 | vasérc (#152) | $2 | vízionár szem ($102) |
Összsúly: 80.34 kg | Megterheltség: 71% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 65 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12) | 1 | aurach bőr (#658) | 1 | etra hályog (#712) | 4 | ezüstdarab (#326) | 3 | karbin plazma (#199) | 1 | kazmár gyökér (#205) | 10 | ork csodaszer (#1228) | $1 | rinóbőr ($651) | 1 | sáfránypor (#211) | 86 | sallank karom (#128) | $2 | szulfagor agyar ($677) | 1 | tudás gyöngye (#522) | 4 | varázskő (#305) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
53 | arany (#50) | 1 | aranypikkely (#415) | 1 | főnixtoll (#563) | |||
2 | fülemüle agyar (#267) | 4 | gyöngymangó (#135) | 1 | kazmár gyökér (#205) | |||
1 | kvazár sisak (#266) | 9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | álompor (#396) | 1 | bev formázó minta (#299) | 1 | grifftojás (#179) | |||
2 | kaja (#2) | 3 | kvazár (#244) | 12 | madártoll (#112) | |||
1 | mutáns csont (#331) | 1 | nyílvessző (#108) | 2 | óndarab (#85) | |||
3 | pirkit (#153) | 1 | pular kristály (#239) | 1 | rövid íj (#107) | |||
1 | távcső (#42) | 15 | tüske (#22) | 1 | vasérc (#152) |
127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | |
37 | |
|
|
|
|
|
|
38 | |
|
|
|
|
|
|
39 | |
|
|
|
|
|
|
40 | |
|
|
|
|
|
|
41 | |
|
|
|
|
|
|
42 | |
|
|
|
|
|
|
43 | |
|
|
|
|
|
|
44 | |
|
|
|
|
|
|
45 | |
|
|
|
|
|
|
46 | |
|
|
|
|
|
|
47 | |
|
|
|
|
|
|
48 | |
|
|
|
|
|
|