Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. dec. 4. 12h:08' EZ A 581. JÁTÉKHETED, 14. FORDULÓD 582. játékheted kezdete: dec. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 19 zsetonba került. EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5421 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 2. KP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
* 3. KP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
* 4. KP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
* 5. KP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
fkt 4 1 | felt. készítesz a 4. tárgyat (1 darabot) |
fkt 34 1 | felt. készítesz a 34. tárgyat (1 darabot) |
ba 116 71 | nem támadod a 116. szörnyet a 71. szörnyet |
m 6 | mozogsz nyugatra |
jlk 1215 | jelszó kimondása 1215 |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
[5 pontot használtál fel, van még 116.]
be 31 | bemész a 31. titkos labirintusba |
lm 2 2 1 | mozogsz 2 2 1 |
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Duer-ork testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzkardot a másikra támadsz. Bronzkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a Duer-ork jobb karját. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Kőkéssel végigvágod a Duer-ork büdös testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a Duer-ork vágásával megsebezte a jobb oldaladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A Duer-ork összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 53 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
kf 64 2 | kézbeveszed/felveszed a 64. tárgyat a bal kezedbe |
m 8 7 7 | mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a húsevő magszim húsos törzsét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzkardot a másikra támadsz. Bronzkarddal kegyetlenül összevagdalod a húsevő magszim alsó, lágy részeit. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csontszablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a húsevő magszim egyik csápját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A húsevő magszim csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (6 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A húsevő magszim összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 magszim belet. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [44,-19] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy piromenyét. Megvető mosollyal várod a találkozást. {támadása: 7.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Telibe trafálod a piromenyét jobb oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Telibe kapod a lángcsóvát. (24 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a bronzkardot a másikra támadsz. Bronzkarddal néhányszor megcsapod a piromenyét testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Csontszablyával épp hogy eltalálod a piromenyét bal hátsó lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
(Továbbmész...) [43,-20] Továbbra is síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy kaffogó hebrencs. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a csontlepke bordás testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Bronzkarddal egy irtózatos ütéssel felvágod a csontlepke bal vállát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csontszablyával megvágod a csontlepke jobb szárnyát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A csontlepke megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 71 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [41,-22] A hegyvidéki terepet bozótos váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Megpillantasz egy fát, amelyhez egy kobudera van kikötözve. Teste fényesen csillog, mintha valamivel be lenne kenve. Aztán amikor megpillantod a feje fölött a darázsfészket, rájössz, hogy mivel lehet bekenve... Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kőkésre (hogy el tudd vágni a köteleit) és 10 TVP-re. Szerencsére úgy tűnik, hogy a darazsak egyelőre nem akarnak támadni (12. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy csodabogár. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a csodabogár testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Bronzkarddal egy irtózatos ütéssel felvágod a csodabogár testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csontszablyával épp hogy eltalálod a csodabogár testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A csodabogár csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A csodabogár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 31 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [26 pontot használtál fel, van még 4.]
kt 92 1 | elkészíted a 92. tárgyat (1 darabot) |
m 1 | mozogsz északkeletre |
szk 20 | keresed a 20. szörnyet |
e 1 | élelemszerzés 1 pontért |
e 1 | élelemszerzés 1 pontért |
e 1 | élelemszerzés 1 pontért |
e 1 | élelemszerzés 1 pontért |
e 1 | élelemszerzés |
e 1 | élelemszerzés |
e 1 | élelemszerzés |
* 1. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés |
* 2. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés |
* 3. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés |
* 4. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés |
* 5. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
TITKOSÍRÁS Előfordulhat, hogy titkosírással vagy esetleg találós kérdéssel találkozol a TF-en, amely egy számodra fontos jelszót ad meg. A Titkosírások Megfejtése c. E.F. részletes ismertetést tartalmaz arról, hogy milyen módszerrel lehet egy ilyen szöveget kibogarászni. A módszer persze mindig különböző, hol a névelők megfejtésével kezded a dolgot, hol egyszercsak beugrik egy szó, amelyet már ismersz, és van, amikor kiderül, hogy ezt a szöveget már ismered, csak más kódolással és más jelszóval. Előfordulhat az is, hogy a titkosírás túl kemény feladat, nem tudod megfejteni: ilyenkor kell a Titkosírás Megfejtése parancsot (TIM) kiadnod. A parancsot azon a helyszínen kell kiadnod, ahol a titkosírást találtad. Paraméterként azt kell megadnod, hogy hány pontot szánsz a feladatra. A siker az elköltött pontok mennyiségétől, a titkosírás szakértelmedtől, és kis mértékben az IQ-dtól is függ. Sikertelenség esetén semmit sem tudsz meg, csekély siker esetén néhány betűt, közepes siker esetén 6-8 betűt, teljes siker esetén a teljes szöveget megfejti a karaktered. Első szintű titkosírás esetén legalább 60 TVP-ért kell a TIM parancsot kiadnod (TIM 60), hogy a csekély siker biztos legyen. Bonyolultabb titkosírás esetén, ahol speciális kódolás is van (ilyennel csak nagyon sokára fogsz találkozni) a TIM-mel megtudhatsz valamit a kódolásról is. Ez a szakértelmed a TIM parancs kiadásakor fejlődik, valamint akkor, amikor egy sikeres JLK (jelszó kimondása) parancsot használsz, ezzel igazolva, hogy megfejtetted a titkosírást. Egy példa a titkosírás szakértelem használatára: Találsz egy mezőn egy mínosz-kúpot. Kiadod ott a KUT 20 parancsot. Megtalálod a titkosírást. Megfejted (esetleg a TIM parancs használatával). Kiszámolod a jelszó négyjegyű kódját, és ugyanezen a mezőn kimondod a JLK paranccsal. Megkapod a térképet, ami alapján bemész az így megismert labirintusba. A titkosírás szakértelem és a TIM parancs másik felhasználási módja a találós kérdések megfejtése. Ha egy találós kérdést nem tudsz megfejteni, használhatod erre a TIM parancsot is, így TVP-ért a karaktered "helyetted" megfejti a rejtvényt. Erről részletesebben akkor olvashatsz, ha találsz egy phua-kúpot. |
FELTÉTELES TÁMADÁS ÉS BARÁTSÁGOSSÁG Az elmúlt évek tapasztalata alapján mindenkiben felmerülnek ötletek nemcsak a játék továbbfejlesztésével, hanem a meglevő dolgok javításával kapcsolatban is. Ilyen fejlesztésre váró parancsok a T és a BA - és a fejlesztés meg is történt! Először is, mostantól a T és BA parancsok a rendes feltételes listától függetlenül kerülnek tárolásra. Így a normál feltételes parancsokon felül ezentúl lehetőség lesz még 12 T és 12 BA parancs kiadására. A T parancs mostantól mindenben megegyezik az FT-vel is (Tehát ha egy T 96 után kiadsz egy FT 96-ot, a T 96-ot törlöd), ezért az FT parancs használatát a továbbiakban nem javasoljuk (idővel meg is szüntetjük). A T-re mostantól meg lehet adni, hogy első teljesülés után törlődjön, vagy bekapcsolva maradjon. Ha törlődő T-t akarsz kiadni, ugyanúgy használd, mint eddig, ha viszont azt akarod, hogy megmaradjon, második paraméternek írj egy egyest, pl. T 96 1. Az T törlése ugyanúgy történik, mint eddig, egy T 96 vagy T 96 1 törölni fog egy korábban kiadott T/FT 96-ot vagy 96 1-et. Második újítás, hogy az T és BA parancsoknak mostantól akár két vagy három paramétert is megadhatsz, ahelyett, hogy három különálló T ill. BA parancsot kéne kiadnod. Pl. T 10 11 6666 ugyanazt jelenti, mintha kiadtál volna egy T 10, egy T 11 és egy T 6666 parancsot is. Természetesen T-nél a 2. paraméter nem lehet egyes, mert ez a nem törlődő T parancsot jelenti! (Sőt, ilyenkor a gép a 3. paramétert sem veszi figyelembe.) Harmadik újítás, hogy az T és BA parancsoknak mostantól paraméterei lehetnek egy Közös Tudat tagjai (9101, 9102, stb.), egy isten hívei (991: Leah, 992: Dornodon, 993: Raia, 994: Elenios, 995: Sheran, 996: Tharr, 997: Fairlight, 987: Chara-din), adott jelleműek (988: gonoszok, 989: semlegesek, 990: jók) sőt egy adott nembe tartozók is (998: férfiak, 999: nők). A parancsok prioritási (kiértékelési) sorrendje a következő: 1.) T kalandozóra, vagy szörnyre 2.) BA kalandozóra, vagy szörnyre 3.) T KT-re és vallásra, 4.) BA minden egyébre, 5.) T minden egyébre. Példa: T-d van trollokra, a 9101. KT-re és Vlagyimirre (6666. kalandozó). BA-d van emberekre, Dornodon híveire és Murkra (7777. kalandozó, 9101. KT tagja). [Ez a feltételes listádban így néz ki ki: FELT. TÁM: 5; 9101; 6666; BARÁTSÁGOSSÁG: 1; 992; 7777;] Ha találkozol Vlagyimirrel, meg fogod támadni, mert a kalandozóra kiadott T a legnagyobb prioritású. Ha találkozol egy Dornodon hívő trollal, nem fogod megtámadni, mert a BA <vallás> nagyobb prioritású, mint a T <faj>. Ha találkozol Murkkal, nem fogod megtámadni, mert a BA <kalandozó> nagyobb prioritású, mint a T <K.T.>. Még egy fontos apróság, ami változást jelent az előzőekhez képest: A T <kalandozó/szörny> mindenképpen végrehajtódik, ha menekülés% fölött vagy, függetlenül a merészségedtől (ez eddig is így volt), DE a többi T nem, ha a merészséged miatt nem támadnál! Tehát ha kiadod az T 1 parancsot, továbbra is csak azokat az embereket fogod megtámadni, akik elől nem bújnál el a merészséged miatt. (ez a változás.) [Tapasztalt kalandozók figyelmébe: Speciális esetet jelentenek a <szörny> fajú kalandozók, pl. a varkaudar "kalandozók". Az T <varkaudar> mindig meg fogja támadni a "szörny" varkaudarokat, de a "kalandozó" varkaudarokat csak akkor, ha azt merészséged indokolja.] Van néhány speciális lénycsoport, akikre még Feltételes Támadás parancsot adhatsz ki, ezekhez a következő paramétert kell az FT parancs paramétereként megadnod: 9095 - öregedést okozó lények, 9096 - éjfattyak, 9097 - szintszívó lények, 9098 - azonnali halált okozó lények, 9099 - armageddont varázslatot használó lények. Ne feledd azonban, hogy labirintusban a BA parancs nem működik. |
Erő: | 10 | Szint: | 7 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 166 cm |
IQ: | 16 | Támadás: | 6 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 79 kg |
Ügyesség: | 17 (18) | Védekezés: | 2 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 142/142 év |
Egészség: | 10 | Életpont: | 99/65 | Jellem: | jó (3) | Tul. pont: | 6 |
Szerencse: | 8 (9) | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 34 arany | Kép. pont: | 3 |
Pszi pont: | 7/4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | vágófegyverek: | 7 | lőfegyverek: | 6 (+1) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -3.); kerek kő (#19) (4 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
41,97 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 47 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1222 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1 | 2. nyomkövetés: | 3 (+1) | 3. mászás: | 1 |
4. gyógyítás: | 9 | 5. titkosírás: | 1 (+1) | 6. felderítés: | 1 |
7. szörnyismeret: | 2 | 8. pszi: | 1 | 9. zárnyitás: | 1 |
10. vadászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 3 alkalommal) |
segítesz max. 10 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 11 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 1 darabot ), fáklyát (#36) (max. 4 darabot ), tükröt (#43) (max. 4 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 1 darabot ), púderkövet (#119) (max. 1 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ) |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
drótszőrű pincsi (#22) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 50) |
acéldarázs (#140), mélységi grittang (#103), kaffogó hebrencs (#88), vízionár (#66), félelem-járó (#56), gyilkos tetű (#116), fabontó szójer (#71) |
PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Gatin) (540): 20. labirintus (45,91). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 20, 31, 171, 173, 180. |
HŐSTETTEID |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 731, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 95, a pontszámod: 171 419. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 133, pontszámod: 1 173. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | mászókarom (#78) | ||||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | * | bronzkard (#2083) | 1 | * | csontszablya (#64) | 1 | fúvócső (#20) | |
10 | kerek kő (#19) | 1 | kőkalapács (#13) | 1 | kőkés (#6) | |||
1 | obszidián penge (#2082) | 1 | * | parittya (#18) | 1 | szögletes kő (#17) | ||
10 | tüske (#22) | |||||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
3 | * | beholderfej medál (#1209) | 1 | lánghordozó kitűző (#2245) | 1 | nozar-thin medál (#2214) | ||
1 | örökkéval. éjköve (#2181) | 1 | q. irtó medál (#2301) | |||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 1 | deus ex machina (#1) | 2 | fáklya (#36) | |||
1 | fejlődéskő (#1640) | 16 | kaja (#2) | 17 | krónika (#1725) | |||
1 | zárnyitó készlet (#39) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | antilopbőr (#48) | 1 | bakkura bőr (#95) | 1 | evaporőr háj (#105) | |||
1 | grákóbőr (#41) | 8 | madártoll (#112) | 1 | magszim bél (#103) | |||
4 | mákrózsa virág (#56) | 2 | ormánygőte csont (#21) | 1 | púderkő (#119) | |||
5 | smirglilevél (#29) | 5 | sünmedve tüske (#14) | 4 | szárnyas hernyó (#69) | |||
6 | varányszem (#30) | 1 | vízionár szem (#102) |
Összsúly: 25.29 kg | Megterheltség: 84% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 112 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | fáklya (#36) | 2 | kaja (#2) | 1 | lapockacsont (#33) | |||
1 | smirglilevél (#29) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | ásó (#34) | 1 | csontszablya (#64) | 1 | magszim bél (#103) | |||
1 | tüske (#22) |
40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | |
-23 | |
|
|
|
|
|
|
|
-22 | |
|
|
|
|
|
|
|
-21 | |
|
|
|
|
|
|
|
-20 | |
|
|
|
|
|
|
|
-19 | |
|
|
|
|
|
|
|
-18 | |
|
|
|
|
|
|
|
-17 | |
|
|
|
|
|
|
|
-16 | |
|
|
|
|
|
|
|