Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. febr. 6. 10h:25' EZ A 146. JÁTÉKHETED, 139. FORDULÓD 147. játékheted kezdete: febr. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5033 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: | használod az 1100. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
kb 1527 1528 1100 | kiveszel a bankból az 1527. tárgyat (1528 darabot) |
kf 1527 1528 | kézbeveszed/felveszed az 1527. tárgyat az 1528. tárggyal |
bb 1067 656 386 | beraksz a bankba az 1067. tárgyat (656 darabot) |
bb 248 377 1228 | beraksz a bankba a 248. tárgyat (377 darabot) |
hu 84 88 247 | hulladék: 84 88 247 |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
p 70 | használod a 70. pszi képességet |
t 102 | támadod a 102. szörnyet |
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az uzbány bal vállát. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed az uzbány nyakát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az uzbány jobb lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az uzbány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
jlk 9296 | jelszó kimondása 9296 |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a massza fejét. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (8 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a massza jobb vállát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a massza jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Agyarával a massza kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 4 életpontot vesztettél. A massza most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 9 drótszőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kérődző etra testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a kérődző etra foltos testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a kérődző etra nyakát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. A kérődző etra összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
be 1215 15 | bemész az 1215. épületbe |
[102,69] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.
m 7 8 8 | mozogsz északnyugatra, északra, északra |
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tetemember bal karját. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a tetemember jobb oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A tetemember mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 22 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja a korinthai amőba jobb oldalát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a korinthai amőba testét. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a korinthai amőba bal oldalát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Csápjaival a korinthai amőba lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 14 életpontot vesztettél. Vasalt bunkóval megcsapod a korinthai amőba testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a korinthai amőba testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A korinthai amőba szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 991 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
Távolról vérbeli borzongás varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg szabotőr fekete torát. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg szabotőr testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 15 életpontot vesztettél. A quwarg szabotőr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A nyomorult quwarg elpusztítása egyben 1 TU-nyi fejlesztést is jelent a következő képességetekbe. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) [101,67] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt.
(Továbbmész...) [101,66] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy malmot. Észreveszel egy quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy sullár került az utadba. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sullár nyakát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) A sullár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 404 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 1204 | bemész az 1204. épületbe |
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sullár bal hátsó lábát. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) A sullár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 404 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [99,66] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Találsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Északra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Quwarg szagot érzel! A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy uzbány. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az uzbány testét. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával végigmetszed az uzbány jobb szárnyát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az uzbány testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. Az uzbány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 18 életpontot sebeztél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja a vadász quwarg potrohát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadász quwarg potrohát. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a vadász quwarg potrohát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a vadász quwarg csáprágójával. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval megcsapod a vadász quwarg jobb hátsó lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a vadász quwarg torát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 82, gyógyulás: 0, összesen: -82 ÉP}
im 0 2 | imádkozol |
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [97,64] Síkság, továbbra is csak síkság. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Délre nézve látsz egy Sheran oltárt. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet. Quwarg szagot érzel! A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy élőholt quwarg. Nem jelenthet különösebb problémát. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 16 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg bal oldalát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az élőholt quwarg potrohát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütögeted az élőholt quwarg potrohát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 20 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt quwarg bal vállát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 20 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 93, gyógyulás: 0, összesen: -93 ÉP}
v 96 73 60 | elmormolod a 96. varázslatot |
[73,60] Egy kisebb településhez érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.
fa 312 4974 20 | feladod a 312. tárgyat a 4974. kalandozónak (20 darabot) |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 6 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő jobb középső lábát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a quwarg királynő testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
szk 781 | keresed a 781. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
LIDÉRCÚR (252. SZÖRNY) A lidércurak ősi élőholtak, a mocsarak és sötét labirintusok korlátlan hatalmú urai. Állítólag lidércek léteztek már akkor is, amikor az első elf Ghalla földjére tette a lábát. Ezek a csuklyás, vörösen izzó szemű lények sokak szerint nem is rendelkeznek igazi testtel, de bizonyosat senki sem tud: T. Vlagyimir egyszer legyőzött egy lidércurat, de semmi más nem marad a szörny után, csak egy fekete köpeny. A lidércurakat természetesen csak mágikus fegyverrel lehet megsebezni, és antimágikus aurájuk miatt a támadó varázslatok egyáltalán nem hatnak rájuk. A lidércúr sokszor már gyilkos kiáltásával megállítja szívedet, és karmai érintésével mágikus esszenciádtól foszt meg. A lidércúr olyan tömegű ocsmányságot képes művelni veled, hogy csakis FT paranccsal fogod megtámadni. |
KHÓR MASZKJA (1138. TÁRGY) Ocsmány maszk, amelyet a varkaudar sámánok öltenek magukra, hogy még ijesztőbbek legyenek. Ha odáig alacsonyodsz, hogy eltakard vele arcodat, a KF 1138 parancsot kell kiadnod. A maszk más tárgy elől helyet nem foglal. Védettségedet és szerencsédet 2-vel, max. ÉP-det 20-szal növeli meg. Kicsit nehezebben látsz ki belőle, ezért kapsz -1 támadást, és persze arcod koszos és izzadt lesz, hajad csimbókokban fog lógni. |
SZIGONY (389. TÁRGY) Elfeledett korok megrozsdásodott fegyvere, nemigen használható a felszíni harcban, de annál hatékonyabb a víz alatt. A szigonnyal 2D6+4 sebzést tudsz okozni, persze nem árt, ha némi jártasságod is van a víz alatti harc fegyveres szakértelemben. |
Erő: | 19 (24) | Szint: | 19 | Merészség: | 5/4 | Magasság: | 104 cm |
IQ: | 24 (26) | Támadás: | 20 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 62 kg |
Ügyesség: | 19 (23) | Védekezés: | 29 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 59/59 év |
Egészség: | 20 (24) | Életpont: | 294/137 | Jellem: | semleges (-1) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 20 (25) | Varázspont: | 256/57 | Pénz: | 202 arany | Kép. pont: | 7 |
Tudatpont: | 15/3 | Pszi pont: | 60/8 | EFejl: | 31 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/0 | szúrófegyverek: | 15/18 (+6%) | vágófegyverek: | 10/42 (+20%) |
ütőfegyverek: | *20/101 | lőfegyverek: | 8/29 (+18%) | dobófegyverek: | 23/12 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (200%) << vashegyű lándzsa (#182) (200%) << vasalt bunkó (#181) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); bumeráng (#249) (3 -5.); ubuk dobónyíl (#138) (6 -10.); ubuk dobónyíl (#138) (11 -15.); ubuk tüske (#131) (16 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Eltaposott quwargok: össz.: 124 időszaki: 72 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9/93 | 2. nyomkövetés: | 24/28 (+27%) | 3. lopás: | 1/60 |
4. mászás: | 10/68 | 5. csapdakészítés: | 11/15 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 2/97 |
7. gyógyítás: | 30/20 | 8. titkosírás: | 4/40 (+11%) | 9. felderítés: | 14/41 |
10. szörnyidomítás: | 5/47 | 11. teológia: | 16/77 (+24%) | 12. taumaturgia: | 13/8 (+14%) |
13. szerencsejáték: | 2/28 | 14. versengés: | 7/32 (+27%) | 15. zene: | 7/12 |
16. szörnyismeret: | 10/78 | 17. pszi: | 10/77 (+15%) | 18. zárnyitás: | 1/4 |
19. vadászat: | 7/46 (+300%) | 20. bányászat: | 17/74 | 21. főzés: | 9/1 (+11%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 45% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 25% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), tükröt (#43) (max. 1 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang, labirintus (25) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12) |
smaragdgólem (#417), vortexmágus (#418), halálhozó (#419), korinthai amőba (#420), varkaudar kósza (#347) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 12) |
Cinty (#5787), Vasalt Bunkók (#9102), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
13. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) | izomernyesztés (#33) | >> | varkaudar behemót (#189) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Találd meg és áldozd fel Fairlight Köpenyét! |
2.) Zúzz apró darabokra egy esszenciakristályt oltáromnál, így annak hatalmát is magadba szívhatod! |
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XXIII. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | borostyán függő (#162) | 1 | bronzsisak (#88) | 2 | díszes rézpajzs (#84) | |||
1 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | fekete bőrcsizma (#247) | 1 | igazgy. fülbevaló (#197) | |||
2 | jegesmedve bunda (#1067) | 2 | liumbe bimbó (#656) | 1 | moa katalizátor (#386) | |||
2 | moa smaragd (#377) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | ork csodaszer (#1228) | |||
1 | pszi kő (#248) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | 3 | ubuk tüske (#131) | |||
7 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
152 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 9 | drótszőr (#37) | |||
1 | Éjmágus tükre (#1100) | 1 | Jerome köpenye (#1527) | 1 | kaja (#2) | |||
1 | moa üveggömb (#383) | 3 | spiritusz (#170) | 2 | sullár hólyag (#168) | |||
4 | ugh méreg (#166) | 2 | uzbány csőr (#169) | 1 | varkaudar szimbólum (#1528) |