138. forduló, 140. forduló, Tücsöktalp összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jún. 9. 12h:08'
EZ A 166. JÁTÉKHETED, 139. FORDULÓD
167. játékheted kezdete: jún. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 26 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4959
SZÁMLA : XXXX

TÜCSÖKTALP KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [168,38] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 29 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+133 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+163 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+22 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy ryuku futárbérenc nyomok után kutattál. Hiába. Semmi eredmény. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [8 pontot használtál fel, van még 304.]

* 1. KP: v 23 0 0 elmormolod a 23. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a jellemrejtés varázslatot! Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 299.]

* 2. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Sikerült elmondanod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 294.]

* 3. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Pszi energia árad szét testedben. Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [5 pontot használtál fel, van még 289.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 284.]

* 5. KP: v 6 4 11 elmormolod a 6. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 279.]

mak 1 makró 1

v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 279.]

v 1 10 0 elmormolod az 1. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 274.]

v 182 0 0 elmormolod a 182. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod a Symulf rúnája varázslatot! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 269.]

p 65 2 0 használod a 65. pszi képességet
9 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 10 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 269.]

d 2 20 eldobod a 2. tárgyat (20 darabot)
Elhajítasz 20 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 269.]

v 7 87 1 elmormolod a 7. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Sikerült elmondanod az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik - egy marék homokká! A fenébe! Hallottál már valami olyasmit, hogy az alkímia nagy ritkán kudarcot vall, de hogy ez pont veled forduljon elő... [-7 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 266.]

v 7 107 1 elmormolod a 7. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 8 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 263.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[167,38] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy kultúrmasztodon. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 24 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a kultúrmasztodon bal első lábát. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a kultúrmasztodon nyakát. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Méregfoggal többször eltalálod a kultúrmasztodon testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 11 életpontot sebeztél. Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 13 kaját. 2 913 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 323, sebződés: 47, gyógyulás: 25, összesen: -22 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy amniosz-fát. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Nyugatra egy Elenios oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

(Továbbmész...) [166,38] Még mindig füves síkságon vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy Raia szent lovagja nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 27 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiafolyam varázslatot. 74 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a Raia szent lovagja jobb karját. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a Raia szent lovagja fejét. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Méregfoggal kicsit megsebzed a Raia szent lovagja bal karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 6 életpontot sebeztél. Jobbra-balra szökkenve osztja a Raia szent lovagja nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. A Raia szent lovagja szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 3 261 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Elmúlt az áldomás hatása. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 331, sebződés: 106, gyógyulás: 27, összesen: -79 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

(Továbbmész...) [165,38] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy kputtyintó csalán nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 341-390.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a kputtyintó csalán jobb oldalát. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a kputtyintó csalán testét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) A kputtyintó csalán meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal végigvagdosod a kputtyintó csalán testét. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Méregfoggal megérinted a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. 3 095 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 395, sebződés: 27, gyógyulás: 49, összesen: +22 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy grok-képződményt.
(Feltételes mászás:) Mentális energiáidat felszabadítva tested fellebeg a levegőbe. Ahogy egyre nagyobb magasságba emelkedsz, lassan leküzdöd kezdeti félelmeidet. Hopp, megérkeztél! Amikor eléred a képződmény tetejét, harcra készen beugrasz a felső, fedett rész belsejébe. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Hirtelen a túloldalon megmozdul egy nagy, sötét tömeg. Egy drasmólyom!

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan a másikra rontasz. Ryuku szablyával alaposan megvágod a drasmólyom testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a drasmólyom bal szárnyát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csőrével a drasmólyom nem tudott megsebezni. A drasmólyom most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 madártollat. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy bundás csirmáz!

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan a másikra ugrasz. Ryuku szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a bundás csirmáz jobb első lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a bundás csirmáz testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A bundás csirmáz feléd harap, de sikertelenül. A bundás csirmáz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 131 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 szent jogart. Levitálva hagyod el a helyet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy varkaudar felderítő. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar felderítő testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. A becsapódástól 18 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a varkaudar felderítő testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a varkaudar felderítő minden csapását hárítanod. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 1 890 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}

[34 pontot használtál fel, van még 229.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[164,37] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy bűbájlidérc. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mákrózsa bokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kihívás tornyát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon híveié. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Elkéred a lánytól a lantját, az leszökkenve a fáról átadja neked. Közlöd vele, hogy sosem voltál különösebben muzikális, majd szemedet egy pillanatra sem levéve az elfről, összetöröd a zeneszerszámot. A lány bőgve a fák közé rohan. Te vállon veregeted magad, kitéped a lantból az egyetlen használható drótszőrt, és továbbindulsz. (+2 gonoszság.) Szereztél egy drótszőrt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. [21 pontot használtál fel, van még 208.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerű valami viszi fel a próbatevőket a következő szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Trallimmtúrlopp néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy miből is áll a próba. Könnyű próba elé állítanak, mindössze egy vark. nekromanta feltrancsírozása a feladat.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a vark. nekromanta jobb lábát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a vark. nekromanta testét. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a vark. nekromanta bal vállát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta csapása csak a levegőt találja. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}


Teljesítetted a kalandot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Zekvelplakpók". Hadarva ismerteti a feladatot. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. Ismertetned kell a kalandmester számára, hogyan is néz ki egy Tguarkhan. Csak makogni tudsz. Dunsztod nincs róla, hiszen még sosem láttad!
A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [20 pontot használtál fel, van még 188.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Brakdorplakmurr". Hadarva ismerteti a feladatot. Gyermekded, bemelegítő jellegű feladatot kapsz. Egy arató csattanat leöléséből áll a próba.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja az arató csattanat bal vállát. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod az arató csattanat testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az arató csattanat megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az arató csattanat összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 056 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Teljesítetted a kalandot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Üllőnyűvő Duirgan néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. A feladat igen érdekes: a kézügyességedet teszi próbára. El kell készítened egy ezüsthegyű nyilat! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] - Csak ennyi? - kérded. Nekilátsz, és lázas munkával legyártasz egy ezüsthegyű nyilat 750 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következő szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevű gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted meg. A feladat mászás szakértelmedet teszi próbára. A sziklás plafonba kapaszkodva kell átjutnod a terem túlsó végébe. Kapsz néhány vaskampót és egy kalapácsot, amivel beverheted őket a plafonba. Odamész a falhoz, és felkapaszkodsz. Alig kezdesz el mászni, belátod, hogy ez a feladat lehetetlen számodra: más dolog felmászni egy létrán, és más a plafonon közlekedni.
Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony előtt találod magad. [30 pontot használtál fel, van még 158.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. A feladat nem túl bonyolult. Íme, egy papírdarab, amin egy titkosírás van, ezt kell megfejtened! A papírról egy, a mínosz-kúpok oldaláról megszokott komplexitású titkosírás köszön vissza. Bambán bámulod a furcsa jeleket. Hogyan lehet ezt megfejteni? Úgy látszik, még sokat kell gyakorolnod.
Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony előtt találod magad. [10 pontot használtál fel, van még 148.]

m 5 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra
[163,38] A bozótost ritka erdő váltja fel. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy bávatag golombár. Egymásra bámultok, aztán mindenki megy a maga útján.

Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely északról folyik délre. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [162,38] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Fehér mandula illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy quwarg harcos lehet. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos nyakát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát a másikra rohansz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg harcos bal oldalát. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy márványtornyot. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt.
(Feltételes mászás:) Egy picit közelebb mész, koncentrálsz és elrugaszkodsz. A távolságot szédítő iramban teszed meg. Felérkeztél! Egy biztonságos helyet keresve megkapaszkodsz. Remegsz, mire felérsz. Erősen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad az ablak párkányán. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. A falak tövében szétszórt bútorroncsok között kezdesz kutatni. Sikerrel! Találtál 1 szvó-ektoplazmát. Levitálva hagyod el a helyet. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy tavacskát. Délre nézve látsz egy kihívás tornyát. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
Találkozol Boázuval. Leah ministránsa. Egy aranygyűrűt, egy bíbor erőövet, egy ezüst gyűrűt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hősiesítő medált, egy koponya szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy mind. ametisztjét, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy rothasztó talizmánt, egy szirén köpenyét és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy Ciang Csí trófea, egy kultúrmasztodon trófea és egy norpadolótika trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy parittya. Elég egy mentális pillantás aurájára: ugyanolyan sötét, mint a Tied.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[40 pontot használtál fel, van még 108.]

a 324 1889 1 átadod a 324. tárgyat az 1889. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 ezüsthegyű lándzsát Boázu részére. [0 pontot használtál fel, van még 108.]

a 329 1889 1 átadod a 329. tárgyat az 1889. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 csontpálcát Boázu részére. [0 pontot használtál fel, van még 108.]

a 519 1889 1 átadod az 519. tárgyat az 1889. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 tükörpáncélt Boázu részére. [0 pontot használtál fel, van még 108.]

a 1530 1889 1 átadod az 1530. tárgyat az 1889. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 ryuku futárcsizmát Boázu részére. [0 pontot használtál fel, van még 108.]

a 722 1889 1 átadod a 722. tárgyat az 1889. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 háború gyűrűjét Boázu részére. [0 pontot használtál fel, van még 108.]

a 532 1889 1 átadod az 532. tárgyat az 1889. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 zafír védőgyűrűt Boázu részére. [0 pontot használtál fel, van még 108.]

a 70 1889 4 átadod a 70. tárgyat az 1889. kalandozónak (4 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 4 rézdarabot Boázu részére. [0 pontot használtál fel, van még 108.]

id 240 60 idomítod a 240. szörnyet 60 pontért
Megkezdődik a sivatagi doareg tanítása. Türelmesen oktatod, ha hibázik, megszidod, ha valamit jól csinál, dícséred. Nem könnyű feladat. Végre, nem hiába dolgoztál! A lény idomítása sikeresen véget ért. A szörnyed teherbírása lehetővé teszi, hogy ezentúl 40 kg-al több terhet bírj magaddal vinni. 262 tapasztalati pontot kaptál. [55 pontot használtál fel, van még 53.]

m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
[163,37] Még mindig füves síkságon vagy.

Oldalt pillantva, meglátsz egy tűzbokrot. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [164,37] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mákrózsa bokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kihívás tornyát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 tüskét. Egészséged TF-elődött. [14 pontot használtál fel, van még 39.]

szk 765 keresed a 765. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ryuku futárbérencet. [0 pontot használtál fel, van még 39.]

ef 7 502 energia fejlesztése 7
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 1.]

* 2. BP: lot 6 16 17 lottózol 6 16 17

* 3. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-42 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 280 pontot. A következő körben tehát 281 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Tücsöktalp, egy hosszú ezüsthajú, izzóan vörös szemű drow férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Dornodon tanítványa vagy. A Mélysötét Vándorai (#9149) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 139. fordulód.

Erő: 25 (38) Szint: 22 Merészség: 7/5 Magasság: 158 cm
IQ: 22 (34) Támadás: 36 Agresszió: 5 Testsúly: 42 kg
Ügyesség: 21 (36) Védekezés: 76 Menekülés: 30 % Életkor: 145/145 év
Egészség: 18 (26) Életpont: 421/374 Jellem: gonosz (92) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (54) Varázspont: 579/4 Pénz: 1720 arany Kép. pont: 14
Tudatpont: 28/2 Pszi pont: 40/9 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1175 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 16 098 TP-t kaptál. Jelenleg 859 780 TP-d van. A következő szinthez még 140 220 TP szükséges. Trófeáid: Raia szent lovagja, kputtyintó csalán, Blounther apó. 6 Hatalompontod van a régi rendszer szerint, 46 az új rendszer szerint. A 135. fordulódban 18300 arany került a bankszámládra. 18666 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 8/0 ökölvívás: 11/92 szúrófegyverek: 20/90 (+3%)
vágófegyverek: 23/80 (+10%) ütőfegyverek: 3/39 lőfegyverek: *23/100
dobófegyverek: 9/18 (+19%)

Feltételes fegyverváltás: ryuku szablya (#695) << ezüsthegyű lándzsa (#324) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); kerek kő (#19) (7 -9.); tüske (#22) (10 -12.); bumeráng (#249) (13 -15.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (16 .); vashegyű nyíl (#176) (17 .); ubuk dobónyíl (#138) (18 .); ében nyílvessző (#848) (19 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
164,37 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1360 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/22 (+11%) 2. nyomkövetés: 32/63 3. lopás: 1/83
4. mászás: 10/98 (+17%) 5. csapdakészítés: 12/21 (+7%) 6. csapdaészlelés: 2/76
7. gyógyítás: 16/40 8. titkosírás: 3/55 (+8%) 9. felderítés: 14/88
10. szörnyidomítás: 5/95 (+60%) 11. teológia: 21/64 (+11%) 12. taumaturgia: 24/44 (+12%)
13. szerencsejáték: 2/19 14. versengés: 9/99 15. zene: 4/52
16. szörnyismeret: 10/9 (+20%) 17. pszi: 5/81 (+3%) 18. zárnyitás: 1/5
19. vadászat: 6/2 20. bányászat: 4/99 21. testépítés: 4/47
22. úszás: 8/21 23. főzés: 3/88

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 6 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 2 darabot )
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
Silistra (#6107), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP) szárazság (#48, 6 VP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
jellemrejtés (#23) hadiszerencse II (#24) pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26)
Symulf rúnája (#182)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20)
energiatüskék (#29), mágiatörés (#35), méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), puha ütés (#60)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> vércápa (#193)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét!
2.) Egyik faj kiirtása ugyanolyan szórakoztató, mint a másik. Ölj meg öt quwarg királynőt! (számláló: 0)
3.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed 7. szintű!

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: v 224, v 1 10, v 182, p 65 2.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranyszámla (126)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
hatalompont (253)
levitáció (265)
a butaság ára (273)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
vadászidény (351)
mélysötét mágia (367)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 45 TU. szükséges még: 5 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.)
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
Az új képesség készen van, de még 1 nap szükséges, hogy használhassátok.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
4 ezüsttőr (#322) 1 * méregfog (#1553) 1 teriád lándzsa (#1282)
1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 moa ravatalozó (#1328) 1 ryuku szablya (#695)
1 * vámpírkard (#358)
Ütőfegyverek
1 csontpálca (#329) 1 kőkalapács (#13)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111) 1 parittya (#18)
Lövedékek
2 bronzhegyű nyíl (#94) 6 ében nyílvessző (#848) 10 ezüsthegyű nyíl (#323)
10 kerek kő (#19) 3 mérg. ubuk tüske (#137) 28 nyílvessző (#108)
2 sallank nyíl (#129) 10 tüske (#22) 1 ubuk tüske (#131)
7 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
5 bumeráng (#249) 2 ezüstshuriken (#327) 11 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
1 nyu-shuriken (#157) 1 tolmokov-koktél (#351) 3 ubuk dobónyíl (#138)
3 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
2 kis vaspajzs (#159)
Páncélok
1 haramaki (#1367) 1 Métely páncélja (#1562) 1 ryuku mellvért (#689)
1 * tükörpáncél (#519)
Sisakok
1 * rémbőr tarkóvédő (#737)
Köpenyek
1 rejtőköpeny (#277) 1 * szirén köpenye (#820)
Kesztyűk
2 * lánckesztyű (#230) 1 mászókarom (#78)
Övek
1 * zafír erőöv (#397)
Nadrágok
1 * hoarián bőrnadrág (#1345)
Csizmák
1 * ryuku futárcsizma (#1530) 1 zangrozi csizma (#451)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
2 borostyán függő (#162) 1 * hatalom fülbevalója (#817) 3 * igazgy. fülbevaló (#197)
5 obszidián függő (#195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
6 aranylánc (#191) 2 * denevér szimbólum (#140) 3 ezüst nyaklánc (#117)
5 * gólem talizmán (#811) 4 * halálhozó talizmán (#813) 2 korinthai talizmán (#814)
1 nap szimbólum (#141) 2 trófea nyaklánc (#196) 1 * varkaudar szimbólum (#1528)
4 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 Eldaran karkötője (#373) 4 ezüst karkötő (#158) 2 * obszidián karkötő (#229)
1 * umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
9 aranygyűrű (#193) 2 balkezes gyűrű (#1549) 1 drakolder gyűrű (#969)
1 * gyémánt védőgyűrű (#726) 1 * kráken gyűrű (#1165) 1 smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * mind. ametisztje (#2207)
Nyergek
1 trikornis nyereg (#1536)
Löttyök és porok, tartóstul
7 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 24 csepp tinta (#101), fér még: 46]
2 fűszertartó (#210) [bennük 4 csepp sáfránypor (#211), fér még: 6]
4 huhogó bibe (#332) [bennük 15 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 33]
4 kavadu iszák (#25) [bennük 5 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 35]
5 sullár hólyag (#168) [bennük 30 csepp spiritusz (#170), fér még: 70]
1 szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
12 uzbány csőr (#169) [bennük 144 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
1 vizestömlő (#3) [benne 16 korty víz (#27), fér még: 4]
5 zöld üveg (#82) [bennük 41 csepp ragasztó (#83), fér még: 59]
Eszközök, használati tárgyak
1 acéltű (#334) 1 áldott kő (#642) 1 aranytermő erszény (#819)
4 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76)
5 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 2 ezüst kulcs (#184)
6 Fairlight szütyője (#2108) 2 fáklya (#36) 1 fiatalság itala (#473)
1 furulya (#233) 1 fűszerkeverék (#1170) 9 gyógykenőcs (#313)
1 + hebrencs csapda (#147) 29 kaja (#2) 1 kis vaskulcs (#40)
3 kötél (#92) 1 kristálygömb (#265) 25 krónika (#1725)
1 kulcskarika (#648) 1 lant (#238) 10 leviatán hólyag (#2182)
1 nagy aranykulcs (#246) 2 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186)
1 nerub gyógyital (#1873) 1 olló (#335) 1 pszi kő (#248)
1 quwarg teleportgömb (#1534) 8 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
1 súlyzó (#347) 2 szeksztáns (#32) 5 szent jogar (#150)
1 távcső (#42) 1 térhajlító kavics (#1539) 1 varkaudar pálinka (#1137)
4 vaskulcs (#183) 2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 acélpengőke (#231) 2 alligátorbőr (#661) 40 álompor (#396)
20 amniosz (#203) 11 aurach fog (#657) 1 bev formázó minta (#299)
1 borkonyó bibe (#312) 1 csillezsályalevél (#1253) 4 csuklyavirág (#133)
2 darázsszárny (#652) 29 drótszőr (#37) 1 elf csont (#664)
12 elkarog szőr (#665) 1 etra hályog (#712) 4 ezüstdarab (#326)
9 fekete gyöngy (#99) 1 főnixtoll (#563) 1 grifftojás (#179)
11 gyöngymangó (#135) 1 hattyútoll (#1222) 1 ilkin érc (#232)
6 karbin plazma (#199) 4 kék orchidea (#68) 9 kőszem (#304)
1 liumbe bimbó (#656) 3 liumbe hajtás (#655) 129 madártoll (#112)
11 mákrózsa virág (#56) 4 mandibulapenge (#125) 1 medúzacsáp (#703)
1 moa burát (#384) 1 moa gyöngy (#378) 1 moa smaragd (#377)
6 mocsári penke (#148) 6 móri gyümölcs (#116) 7 mutáns csont (#331)
6 nektoraf faggyú (#667) 4 óndarab (#85) 43 pirkit (#153)
6 púderkő (#119) 4 purifikátor háj (#269) 95 quwarg tojás (#360)
1 rakolits por (#669) 1 raptor karom (#281) 4 rinóbőr (#651)
4 rókafarok (#124) 1 Salamon esszenciája (#952) 8 sallank karom (#128)
1 sámán erszény (#650) 22 sünmedve tüske (#14) 5 szárnyas hernyó (#69)
2 szulfagor agyar (#677) 10 szvó-ektoplazma (#151) 2 téfea-agy (#172)
1 Thargodan esszencia (#328) 1 trikornis szarv (#198) 1 vapár ág (#110)
6 varányszem (#30) 3 varkaudar csont (#1113) 7 vasérc (#152)
3 xirnox szív (#213)

Összsúly: 204.90 kg Megterheltség: 90%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 20 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 210 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 arany (#50) 1 bronzhegyű lándzsa (#87) 1 csontpálca (#329)
1 drótszőr (#37) 1 ében nyílvessző (#848) 1 ezüsthegyű lándzsa (#324)
1 háború gyűrűje (#722) 8 kaja (#2) 2 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
1 quwarg tojás (#360) 4 rézdarab (#70) 1 rövid íj (#107)
1 ryuku futárcsizma (#1530) 1 tükörpáncél (#519) 2 víz (#27)
1 zafír védőgyűrű (#532)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 ezüsttőr (#322) 5 madártoll (#112) 1 nyílvessző (#108)
8 ragasztó (#83) 1 szent jogar (#150) 1 szvó-ektoplazma (#151)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

161 162 163 164 165 166 167 168 169
36
37
38
39
(162,38) quwarg harcos (#201), márványtorony (#175), 47. jellempróba, Dornodon oltár, művészi porolit (#720), Boázu (1889. kalandozó)
(163,37) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 40. jellempróba
(163,38) bávatag golombár (#165), patak
(164,37) bűbájlidérc (#761), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), kihívás tornya (#502), Dornodon oltár, 49. jellempróba, vark. nekromanta (#173), arató csattanat (#144), 27. jellempróba
(165,38) kputtyintó csalán (#247), grok-képződmény (#149), drasmólyom (#60), bundás csirmáz (#93), varkaudar felderítő (#7133)
(166,38) Raia szent lovagja (#239), Elenios oltár
(167,38) kultúrmasztodon (#227), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203)

Üzenet küldése a karakternek