138. forduló, 140. forduló, Ray Charles összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. jan. 7. 9h:10'
EZ A 189. JÁTÉKHETED, 139. FORDULÓD
190. játékheted kezdete: jan. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4157
SZÁMLA : XXXX

RAY CHARLES KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [1,4] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+11 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+27 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) A lottó 1319. hetének nyerőszámai: 6, 30, 28. 11 db 0 találatos szelvényed volt. 5 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 65 arany nyereményt kapsz. 1 db 2 találatos szelvényed volt. Erre összesen 83 arany nyereményt kapsz.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: le 254 0 0 leveszed/lerakod a 254. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 276.]

* 2. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Megtelsz energiával. Elcsattintod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 271.]

* 3. KP: kf 529 0 0 kézbeveszed/felveszed az 529. tárgyat
Az ujjadra húzod az angyalok gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 271.]

v 14 8 elmormolod a 14. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a méregsemlegesítés varázslatot! Semlegesíted a szervezetedbe jutott mérget. [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 266.]
(Feltételes gyógyítás:) Csendben lefekszel a földre, majd a kozmikus energiákat megpróbálod életenergiává alakítani. A dolog sikerült! Sokkal jobban érzed magad. (+83 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 226.]

ef 8 509 energia fejlesztése 8
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-8 TU.] [56 pontot használtál fel, van még 170.]

t 766 1 támadod a 766. szörnyet
FT 766 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 170.]

v 1 8 12 elmormolod az 1. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Elmormoltad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 12 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 165.]

v 6 8 19 elmormolod a 6. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 160.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 155.]

v 53 elmormolod az 53. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmormoltad az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+2 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 150.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +82 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 150.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[0,3] Még mindig füves síkságon vagy. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy lápi hajlékot. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy márványtorony van. Nyugatra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy vérszomjas csüldő. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel meghorzsolod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vérszomjas csüldő testét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Elsőnek egy dermesztő lidérc száll szembe veled. {max. életpontja: 126-135.}

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Alaposan megsorozod a dermesztő lidérc testét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Vad csatakiáltással, felemelve a Trákin csákányát a másikra rohansz. Trákin csákányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dermesztő lidérc bal oldalát. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Harci kalapáccsal gyengén megütöd a dermesztő lidérc áttetsző testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A dermesztő lidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-5 védettség). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 lidércesszencia. 1 482 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 24, gyógyulás: 15, összesen: -9 ÉP}

A következő ellenfél egy élőholt quwarg.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg torát. (5 támadással 83 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Marokra fogva a Trákin csákányát a másikra rontasz. Trákin csákányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt quwarg potrohát. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Harci kalapáccsal gyengén megütöd az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 21 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 507 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 60, gyógyulás: 16, összesen: -44 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 6 drótszőrt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 672 (limit: 1780), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 66646.
Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [-1,2] Síkság, továbbra is csak síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő nukleáris cickány mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a nukleáris cickány bal vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 15 aranyad is. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel néhányszor megcsapod a nukleáris cickány jobb első lábát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nukleáris cickány bal hátsó lábát. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 828 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Elsőnek egy zombi mester száll szembe veled.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 33 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Több lövedéked átfúrja a zombi mester nyakát. (5 támadással 87 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zombi mester foszladozó testét. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a zombi mester rotható húsát. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A zombi mester csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 093 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 310, sebződés: 59, gyógyulás: 25, összesen: -34 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy dermesztő lidérc.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Pár lövedéked átjárja a dermesztő lidérc áttetsző testét. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Trákin csákányával halálos csapásokat osztva péppé vered a dermesztő lidérc egyik csápját. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Harci kalapáccsal megcsapod a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A hideg átjárjai tagjaid (-5 védettség). A dermesztő lidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 lidércesszencia. 1 482 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 34, gyógyulás: 16, összesen: -18 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 2 rókafarkat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 674 (limit: 1780), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 66846.
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Nocsak, egy quwarg! Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Leah oltárt. Délre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 130.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[0,1] Síkság, továbbra is csak síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy uzbány. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi az uzbány testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel többször eltalálod az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered az uzbány jobb szárnyát. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az uzbány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 358 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Elsőnek egy élőholt tigris száll szembe veled.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod az élőholt tigris testét. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Trákin csákányával halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt tigris testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az élőholt tigris farkát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az élőholt tigris csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Az élőholt tigris fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Az élőholt tigris most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 tigroszlán fogat. 1 767 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 82, gyógyulás: 0, összesen: -82 ÉP}

Találsz nála 1 éjkövet. Második ellenfeled egy Thargodan csontváz.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel párszor keményen megütöd a Thargodan csontváz görbe csontjait. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a Thargodan csontváz bal karját. (5 támadással 93 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 18 életpontot vesztettél. Ököllel néhányszor súrolod a Thargodan csontváz fejét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a Thargodan csontváz görbe csontjait. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 162 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 77, gyógyulás: 0, összesen: -77 ÉP}

Találsz nála 4 ork csodaszert.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 676 (limit: 1780), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 67051.
Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Északra fekszik egy helytartói város. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah hívei emelték. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy lápi hajlékot. Északnyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [1,0] A talaj lápossá, ingoványossá válik: mocsárvidéken jársz. Ez a Süllyesztő mocsár. Kicsi, de halálos. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy mocsárivérc. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 5 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja a mocsárivérc testét. (5 támadással 30 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Megmarkolva a Trákin csákányát a másikra támadsz. {CSTT:} Trákin csákányával többször kegyetlenül megütöd a mocsárivérc testét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a mocsárivérc testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) A mocsárivérc vastag csápjai óriási ütéseket mérnek jobb karodra és kézfejedre. (4 támadástól 132 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 mocsárivércszem. 1 940 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 200, gyógyulás: 0, összesen: -200 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A mezei mekkencs igen ritka állat. Ennek az az oka, hogy frissen lenyúzott bőrének erős gyógyhatása van. Kettőtök közül te vagy a szerencsésebb, ezért módod van kipróbálni a sokat hallott módszert. Homlokodra rakod a gőzölgő bőrt, és vársz. Pár perc múlva már áramlik is beléd a mekkencs gyógyenergiája. (+84 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) A ravu bogár fájdalomcsillapító képessége közismert. Gyorsan összefogdosol egy párat, majd egyenként kettéharapod őket, ügyelve, hogy az értékes folyadékcseppek nehogy kárba vesszenek. A fáradozás meghozta gyümölcsét. (+85 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Első ellenfeled egy élőholt quwarg.

Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Meglengetve a Trákin csákányát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Trákin csákányával halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt quwarg torát. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Harci kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt quwarg testét. (5 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 18 életpontot vesztettél. Trákin csákányával néhányszor megcsapod az élőholt quwarg testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Harci kalapáccsal gyengén megütöd az élőholt quwarg testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 18 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. 1 578 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 124, gyógyulás: 30, összesen: -94 ÉP}

Hasra vágódsz a bűzös latyakban, és reménykedsz. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ez nem lehet más, mint egy hegymélyi lidérc. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mocsári penkét.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel nyugatra egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy lápi hajlékot. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy tesh alligátor. {max. életpontja: 71-76.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ököllel néhányszor megcsapod a tesh alligátor fejét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-1 életpont.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tesh alligátor testét. (5 támadással 45 életpontot sebezve.) A tesh alligátor belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

[100 pontot használtál fel, van még 30.]

m 8 3 4 mozogsz északra, délkeletre, délre
[1,-1] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. A feléd közeledő téfea magoflux mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a téfea magoflux bal vállát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a téfea magoflux embriószerű testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A téfea magoflux nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A téfea magoflux összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 téfea-agyat. 282 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. A nádas megfelelő búvóhelynek tűnik számodra. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy drakolich. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Észreveszel egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy lápi hajlékot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Csak egy nómenklatúra. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő varázslatot. 21 életpontot vesztettél. Öklendezni kezdesz (-6 támadás). A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (16 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Trákin csákányával halálos csapásokat osztva péppé vered a nómenklatúra testét. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nómenklatúra fejét. (5 támadással 41 életpontot sebezve.) A nómenklatúra fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Túl erős az ellenfeled. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 69, gyógyulás: 0, összesen: -69 ÉP}


(Továbbmész...) [2,0] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy xirnox. (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 2x 3d4.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (11 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel néhányszor megcsapod a xirnox bal oldalát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a xirnox testét. (5 támadással 45 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a xirnox néhányszor agyarával! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A xirnox nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-21 varázspont.) Túl erős az ellenfeled. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy élőholt quwarg.

A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Meglengetve a Trákin csákányát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Trákin csákányával többször kegyetlenül megütöd az élőholt quwarg potrohát. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg torát. (5 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 17 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 56, gyógyulás: 21, összesen: -35 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy phua-kúpot. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő.

(Továbbmész...) [2,1] A terep vált: bozótos területen vagy.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Egy noth szellem áll veled szemben. {védettsége: 26 szúró, 26 vágó, 26 ütő ellen.}

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 26 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Megmarkolva a Trákin csákányát a másikra ugrasz. Trákin csákányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a noth szellem szellemtestét. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Harci kalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a noth szellem bal lábát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A seb azonnal beforr! A noth szellem ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (4 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Öregedtél 4 évet. Trákin csákányával többször eltalálod a noth szellem nyakát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Harci kalapáccsal megpöccinted a noth szellem jobb karját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A seb azonnal beforr! Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a jobb oldaladat. (4 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Öregedtél 3 évet. A noth szellem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. 1 948 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 74, gyógyulás: 34, összesen: -40 ÉP}

Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy szubreális vámpír volt. {védettsége: 33 szúró, 33 vágó, 33 ütő ellen.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy halálbokort. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 0.]

m 6 8 mozogsz nyugatra, északra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 353 keresed a 353. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy tesh alligátort. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

ef 10 509 energia fejlesztése 10
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

a 189 3468 12 átadod a 189. tárgyat a 3468. kalandozónak (12 darabot)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 2. BP: le 529 0 0 leveszed/lerakod az 529. tárgyat
Lehúzod az ujjadról az angyalok gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 3. BP: kf 254 0 0 kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat
Az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-21 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 24, 22.
Elvégzed a rituálét, melyre csak igen kevés sámán képes a világon: erőt gyűjtesz az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a sullár. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 280 pontot. A következő körben tehát 277 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


NÓMENKLATÚRA (158. SZÖRNY)
Ez a csupa nyálka, trutyi és gyanúsan csavarodó izom szörny főként sötét vagy ködös helyeken fordul elő. Ne aggódj, az első pillantásra undorító zsezsgés egy félelmetes, és minden érzelmet nélkülöző, mélységesen gonosz lényt takar. Ebből a lényből csak úgy csöpög a méreg, a sav, ahogy azt majd az első pillantás alkalmával majd látni is fogod. Kezdeti pucolásnak érdemes egy alkalmas tisztítótűzzel kezdeni, aztán ragadj valamilyen steril fegyvert - lehetőleg vágót, ha az nincs, akkor esetleg szúrót - és aprítsd péppé. A trutyiban nem bizonyos, hogy érdemes a harc után nagyon nyúlkálni, mert előfordulhat, hogy valamilyen iszonyatosan gyilkos és idegen vírust is sikerül magadhoz venni.

XIRNOX (122. SZÖRNY)
Ez a kövér, lila szörny sötét árnyként magasodik elő a mocsár homályából. Kedvelt támadása a maró savköpet, majd kínban fetrengő ellenfelét, mielőtt az feltápászkodna, agyaraival felnyársalja. Különleges képessége, hogy nyelvével a varázstudók varázsenergiáját képes elszívni. E szuper-destruktív szörny ellen talán a vágófegyver a legeffektívebb.

KARAKTERLAP

Ray Charles, egy rövid ősz hajú, kék szemű gnóm férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr ministránsa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 139. fordulód.

Erő: 14 (19) Szint: 21 Merészség: 8/5 Magasság: 119 cm
IQ: 24 Támadás: 27 (29) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 14 (18) Menekülés: 35 % Életkor: 104/145 év
Egészség: 13 Életpont: 456/159 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 4
Szerencse: 22 (27) Varázspont: 334/33 Pénz: 1314 arany Kép. pont: 34
Tudatpont: 40/10 Pszi pont: 12/6
Eddig összesen 1478 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 17 005 TP-t kaptál. Jelenleg 625 932 TP-d van. A következő szinthez még 174 068 TP szükséges. Trófeáid: mocsárivérc, szubreális vámpír, zombi mester. A 113. fordulódban 2000 arany került a bankszámládra. 2040 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2/33 (+85%) szúrófegyverek: 3/10 vágófegyverek: 13/30
ütőfegyverek: 27/59 (+13%) lőfegyverek: 24/84 (+8%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << méregfog (#1553) << Trákin csákánya (#367)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -12.); tüske (#22) (13 -19.); ubuk tüske (#131) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
94,64 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 105
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 958 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 42/59 (+33%) 2. nyomkövetés: 25/44 (+8%) 3. mászás: 4/20
4. csapdakészítés: 13/31 (+5%) 5. csapdaészlelés: 3/28 6. gyógyítás: 44/6 (+99%)
7. titkosírás: 2/13 8. felderítés: 2/64 9. szörnyidomítás: 5/93
10. teológia: 11/6 (+57%) 11. taumaturgia: 13/23 (+25%) 12. szörnyismeret: 10/10
13. pszi: 2/20 (+4%) 14. vadászat: 10/45 15. vitalitás: 2/53 (+22%)
16. bányászat: 13/19

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 40 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 1000 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 1000 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 1 darabot, csak egyszer), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 15 darabot, csak egyszer)
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), tintacsigát (#74) fedett veremmel (#219), quwarg harcost (#201) fedett veremmel (#219), vadász quwargot (#241) fedett veremmel (#219), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219)
mászol max. 30 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50)
szintszívó (#96), szintszívó lények (#9097), noth szellem (#250), trikornis (#104), élőholt tigris (#766)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
manifesztátor (#124), fémbontó szójer (#150), drakolich (#760), hegymélyi lidérc (#7084)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
fürgülés (#92, 22 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) (6,19) vámpirizáció (#1) (1,12) pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26)
óriáserő (#53)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
17. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
tüskepajzs (#30), oldás (#372)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +46 kg teher) státusz: OK
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát.
2.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 27, 29, 30, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 170, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 678 (limit: 1780), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 67261.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a IX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 55 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1033 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 méregfog (#1553)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
1 * harci kalapács (#174) 1 kőkalapács (#13) 1 Trákin csákánya (#367)
1 * vasalt bunkó (#181)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 1 gnóm nyílpuska (#546)
Lövedékek
7 ezüsttollú nyíl (#363) 28 ubuk tüske (#131) 28 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
1 + esszenciakristály (#350) 6 tolmokov-koktél (#351) 1 ubuk dobónyíl (#138)
12 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 kis bőrpajzs (#45)
Páncélok
1 bőrpáncél (#51) 1 láncing (#222) 1 * Métely páncélja (#1562)
Sisakok
2 királyi korona (#338) 1 * Krough fejdísze (#1570) 1 vassisak (#160)
Köpenyek
2 * Jerome köpenye (#1527) 1 rejtőköpeny (#277)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 lánckesztyű (#230) 1 mászókarom (#78)
1 szürke bőrkesztyű (#271) 3 tankány karom (#237)
Övek
1 * bíbor erőöv (#291) 1 * kígyóbőr öv (#410)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
1 denevér szimbólum (#140) 1 * két kard szimbólum (#144) 2 * nekrofun medál (#253)
1 * Tharr Keresztje (#287)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * ezüst papi karkötő (#308)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
10 angyalok gyűrűje (#529) 1 * regeneráló gyűrű (#254) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1)
1 * lajstrom medál (#1753)
Löttyök és porok, tartóstul
3 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 30 csepp tinta (#101), fér még: 0]
3 fűszertartó (#210) [bennük 3 csepp sáfránypor (#211), fér még: 12]
6 huhogó bibe (#332) [bennük 20 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 52]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 19 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 1]
6 sullár hólyag (#168) [bennük 65 csepp spiritusz (#170), fér még: 55]
6 szent kehely (#257) [bennük 60 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
1 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 10]
10 uzbány csőr (#169) [bennük 82 csepp ugh méreg (#166), fér még: 38]
4 vizestömlő (#3) [bennük 3 korty víz (#27), fér még: 77]
3 zöld üveg (#82) [bennük 6 csepp ragasztó (#83), fér még: 54]
Eszközök, használati tárgyak
1 aenouth ködkürt (#1554) 1 ásó (#34) 2 bronzkulcs (#76)
3 csontkulcs (#74) 5 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221)
1 éjkő (#2369) 1 ezüst kulcs (#184) 1 ezüstszelence (#1602)
2 fáklya (#36) 1 fenőkő (#1618) 2 fülemüle síp (#1576)
3 gernim balzsam (#1894) 5 gyógykenőcs (#313) 1 + hebrencs csapda (#147)
10 kaja (#2) 3 keg gomba (#1615) 1 kis vaskulcs (#40)
1 Korrum pálcája (#1545) 1 kötél (#92) 2 légiós hátizsák (#1560)
4 manakristály (#500) 1 márványkulcs (#245) 3 mászókampó (#165)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 3 megsemmisítő (#1540) 1 nagy bronzkulcs (#185)
9 ork csodaszer (#1228) 1 pszi kő (#248) 3 rézkulcs (#75)
2 sáfránykristály (#675) 1 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 távcső (#42)
1 varázskő (#305) 1 vaskulcs (#183) 7 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
8 acélpengőke (#231) 2 alligátorbőr (#661) 6 amniosz (#203)
11 aurach fog (#657) 6 bordacsont (#16) 1 bruhatagnyelv (#1230)
8 csillezsályalevél (#1253) 1 csuklyavirág (#133) 1 darázsfarok (#654)
1 darázsszárny (#652) 9 dorony tüdő (#212) 3 dözmöng szív (#122)
19 drótszőr (#37) 1 elf csont (#664) 2 elkarog szőr (#665)
3 evaporőr háj (#105) 9 ezüstdarab (#326) 6 fekete gyöngy (#99)
1 fémrúd (#104) 3 fokhagyma (#403) 1 galachmit (#310)
4 grákóbőr (#41) 1 grifftojás (#179) 3 gromak bőr (#268)
3 gyöngymangó (#135) 4 kaktusztüske (#114) 2 karbin plazma (#199)
1 lajhár csont (#236) 7 lidércesszencia (#1074) 258 madártoll (#112)
9 magszim bél (#103) 7 mákrózsa virág (#56) 1 mocsári penke (#148)
2 mocsárivércszem (#1758) 1 Morgan kristálya (#659) 4 mutáns csont (#331)
1 nektoraf faggyú (#667) 6 óndarab (#85) 3 ormánygőte csont (#21)
52 pirkit (#153) 3 púderkő (#119) 2 pular kristály (#239)
9 quwarg tojás (#360) 2 remák szív (#264) 13 rézdarab (#70)
8 rókafarok (#124) 14 sallank karom (#128) 4 sámán erszény (#650)
2 smirglilevél (#29) 14 szárnyas hernyó (#69) 1 szivárványszív (#1529)
1 szulfagor agyar (#677) 1 szulfin (#676) 8 szvó-ektoplazma (#151)
2 téfea-agy (#172) 8 tigroszlán fog (#63) 2 Tiume batyuja (#660)
6 trikornis szarv (#198) 1 vadász tatu bőr (#15) 3 varányszem (#30)
17 vasérc (#152) 7 vízionár szem (#102) 8 xirnox szív (#213)

Összsúly: 127.32 kg Megterheltség: 95%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 10 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 gyógykenőcs (#313) 1 kaja (#2) 1 sallank karom (#128)
25 tüske (#22) 4 ubuk tüske (#131) 1 varázskő (#305)
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
124 arany (#50) 4 drótszőr (#37) 1 éjkő (#2369)
3 gyöngymangó (#135) 2 lidércesszencia (#1074) 1 mocsárivércszem (#1758)
4 ork csodaszer (#1228) 2 pirkit (#153) 2 rókafarok (#124)
1 téfea-agy (#172) 8 tigroszlán fog (#63) 1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

-2 -1 0 1 2 3
-2
-1
0
1
2
3
4
5
(-1,2) nukleáris cickány (#155), zombi mester (#251), dermesztő lidérc (#645), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), oltár
(0,1) uzbányok (#102), élőholt tigris (#766), Thargodan csontváz (#297), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Leah oltár
(0,3) 33. jellempróba, Elenios oltár, vérszomjas csüldő (#114), dermesztő lidérc (#645), élőholt quwarg (#202)
(1,-1) téfea magofluxok (#98), egy ismeretlen isten rúnaköve, nómenklatúra (#158)
(1,0) mocsárivércek (#7143), élőholt quwarg (#202), nekrofun (#173), mocsári penke (#148), tesh alligátor (#353)
(2,0) xirnox (#122), élőholt quwarg (#202)
(2,1) noth szellem (#250), oltár, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), 43. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek