138. forduló, 140. forduló, Táncoló Penge összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. dec. 11. 12h:12'
EZ A 283. JÁTÉKHETED, 139. FORDULÓD
284. játékheted kezdete: dec. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3395
SZÁMLA : XXXX

TÁNCOLÓ PENGE KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [131,40] koordinátán.
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+9 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+31 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+71 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy vadtroll nyomára vezet. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Megmarkolva a csontszuronyt a másikra ugrasz. Csontszuronnyal felnyársalod a vadtroll testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vadtroll testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A vadtroll néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A vadtroll belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-8 életpont)! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 296.]

* 1. KP: p 112 0 0 használod a 112. pszi képességet
292 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 296.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Megtelsz energiával. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 291.]

* 3. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 291.]

av 13 alakváltás 13
Oké, álcázod magad a táborozás alatt. [3 pontot használtál fel, van még 288.]

ek 7 11 10 t. energia kisütése: 7 11 10
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+10 taumaturgia.) [-10 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 288.]

m 8 6 7 mozogsz északra, nyugatra, északnyugatra
[131,39] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. A Varkaudar hegység szélénél jársz. A mondák szerint Dornodon itt alkotta az első varkaudart. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Felismered a közeledőt. Csak egy troll ritualista. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 11 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a troll ritualista testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Meglengetve a vaskardot a másikra rontasz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a troll ritualista jobb lábát. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a troll ritualista testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a troll ritualista karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A troll ritualista állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 8 életpontot vesztettél. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-10 életpont). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Észreveszel egy mély szakadékot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy templomot. Elenios hívői építették. Észreveszel egy vaskohót. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Lord Kis Se előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet egy csenevész, de erős bokorhoz, azután lassan és erősen kapaszkodva lemászol. A barlangnyílás jóval nagyobb, mint gondoltad volna - könnyedén be tudsz mászni. Odabent sötétség és áporodott bűz fogad. Körbetapogatódzol. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy mosolygó rettenet!

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a mosolygó rettenet ocsmány tömegét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Marokra fogva a csontszuronyt a másikra ugrasz. {CSTT:} Csontszuronnyal eltalálod a mosolygó rettenet ocsmány tömegét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor kilyukasztod a mosolygó rettenet ragyás testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A mosolygó rettenet állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mosolygó rettenet csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mosolygó rettenet most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 397 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 rézdarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy világítótornyot. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy púderszikla van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [130,39] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Találsz egy olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 rézdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy púdersziklát. Délkeletre nézve látsz egy sziklafészket. Délre egy olvasztókemence van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy ősi csatamező van. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy dombi yeti nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Marokra fogva a csontszuronyt ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal megdöföd a dombi yeti testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a dombi yeti fejét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) A dombi yeti leken néhány pofont. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A dombi yeti megtaszít agyarával. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A dombi yeti most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 773 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [129,38] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ryuku ostromteknős. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 19 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a ryuku ostromteknős bal hátsó lábát. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a ryuku ostromteknős testét. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a ryuku ostromteknős testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Vaskarddal megvagdalod a ryuku ostromteknős testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a ryuku ostromteknős száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 475 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 70, gyógyulás: 0, összesen: -70 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+77 életerő). [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy ősi csatamezőt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Beornegaar irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy szent tölgyfát. Észreveszel egy barátság szent tüzét. Felfedeztél egy régészeti lelőhelyet. Hát ezek a Technika Ördögei már egész Ghallát felszántják? Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy márványtornyot. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy Leah oltár van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. [62 pontot használtál fel, van még 226.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 264 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 223.]

m 7 6 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra
[128,37] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy epokitféreg lehet. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 17 életpontot sebeztél. Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az epokitféreg testét. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod az epokitféreg testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az epokitféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával az epokitféreg, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 1 016 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Felfedeztél egy smirglibokrot. Felfedeztél egy oltárt. Sheran hívei emelték. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 15 tüskét. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [127,37] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Találsz egy márványtornyot. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely délről folyik északra. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Fairlight oltárt. Délre nézve látsz egy patakot. Délnyugatra egy tavacska van. Nyugatra egy márványtorony van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy márványtorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy törpemammut közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a törpemammut fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod a törpemammut testét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a törpemammut testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A törpemammut szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A törpemammut összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 6 kaját. 704 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [126,37] Továbbra is síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy quwarg királynő. Megvető mosollyal várod a találkozást. Itt csata lesz.

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 38 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a quwarg királynő bal vállát. (4 támadással 15 életpontot sebezve.) Meglengetve a vaskardot a másikra támadsz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy márványtornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Scipio orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy márványtornyot. Délkeletre nézve látsz egy patakot. Délre egy tavacska van. Délnyugatra egy púderszikla van. Északra egy Leah oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. [39 pontot használtál fel, van még 184.]

v 96 74 58 elmormolod a 96. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

125 126 127 128 129 130 131 132
36
37
38
39
40
41
(126,37) quwarg királynő (#153), márványtorony (#175), Sheran oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(127,37) márványtorony (#175), patak, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, törpemammut (#115)
(128,37) epokitféreg (#147), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), Sheran oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(129,38) ryuku ostromteknős (#362), ősi csatamező (#263), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), oltár, szent tölgyfa (#393), barátság szent tüze (#484), régészeti lelőhely (#1208), 45. jellempróba
(130,39) olvasztókemence (#86), oltár, Chara-din monolitja (#534), vaskohó (#155), 30. jellempróba, érclelőhely, dombi yeti (#366)
(131,39) troll ritualista (#365), mély szakadék (#154), Fairlight oltár, olvasztókemence (#86), Elenios oltár, vaskohó (#155), művészi porolit (#720), mosolygó rettenet (#97), érclelőhely
(131,40) vadtrollok (#70)

[74,58] Egy kisebb településhez érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 110 pontot kell rákölteni.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Épületeket látsz: egy Ördögi Kör (709. épület.) és egy Gonoszság Temploma (771. épület.).
[-50 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 174.]

be 709 bemész a 709. épületbe
Nagy lélegzetet véve elindulsz a furcsa képződmény felé. Ahogy közeledsz, a téged körülvevő valóság egyre távolabbinak tűnik. A város zaja elhalkult, a szél pajkos simogatása az arcodon metszővé, szinte fájdalmassá válik, a levegő lehűl körülötted. Látóteredet egyre jobban és jobban kitöltik a síron túli lánggal égő gyertyák, mígnem semmi másra nem vagy képes figyelni. A kántálás felerősödik, te pedig transzba esve, akaratodat elvesztve haladsz előre, mígnem belépsz a Körbe...
Mikor tudatod kitisztul, baljós, tetőtől talpig fekete csuhába burkolózó alakok között találod magad. Az egyikük feléd indul, alakja ezüstös fényben világít, a remegő körvonalak nem engedik még a faját sem kitalálni.
- Üdvözöllek a Körben - suttogja feléd. - Jöjj, körbevezetlek és elmondom, hogyan költheted el nálunk felhalmozódott vagyonkádat. - Beléd karol és határozott léptekkel elindul. - Nos, ahová kerültél az Ghalla első bérmágiával foglalkozó társulása. Nem érzed magad elég felkészült papnak? Elfogytak a komponenseid? Kimerült a manaforrásod? Ugyanakkor az erszényed tömve van? Íme, előtted a megoldás! Látogass meg minket, mondd, milyen varázslatra van szükséged, pengesd ki az aranyakat, és máris felruházunk a kívánt mágiával! Az agy megterhelése veszélyes dolog, sérülékeny volta miatt sajnos csak két varázslatra van garancia, egy napon (azaz fordulón) belül ennél többször nem bérvarázsoltathatsz nálunk. Társaink a következő formulák felhelyezését vállalják, íme az árlistánk!
Néhány mozdulatot tesz, mire a levegőben megjelenik egy cirádás betűkkel írt lista: kitartó ló (#19) - 30 arany, tulajdonságpajzs (#26) - 30 arany, hadiszerencse III (#59) - 30 arany, vasszervezet (#86) - 30 arany, halálkapu (#126) - 30 arany, erőpajzs III (#127) - 30 arany, széljárás (#138) - 50 arany, mágikus ütés (#147) - 50 arany, fürkésző szemek (#213) - 75 arany, hatalomvarázs (#220) - 75 arany.
Lassan esik le, miről van szó, de aztán, mikor megérted, levegő után kapkodva nyitod szólásra a szádat. - De mi van az Istenek Pak... - Ugyan már, a Paktum megfelelő összeköttetésekkel és az általunk ismert Szentségtelen Rituálékkal kijátszható - lebbenti szét köpenyét, mely alól legalább három különböző szent szimbólum villan ki! Néha lehetnek kisebb mellékhatások, de ezek igazán megérik a kockázatot. Szóval ezekkel ne foglalkozz, csak mondd, mire van szükséged! Reméljük, törzsvendégünk leszel...
Elmosolyodik, feléd fúj, mire dermesztően hideg szélförgeteg támad, ami kilök a körből.
[Játéktechnikailag: A BE <épület száma> <1. varázslat> <2. varázslat> parancsot kiadva, ha a birtokodban van a szükséges pénz, 5 TVP árán elmondják rád a két kiválasztott varázslatot. Ha nem adsz meg két paramétert, akkor csak egy varázslatot mondanak rád.] [5 pontot használtál fel, van még 169.]

hu 704 172 198 hulladék: 704 172 198
Hulladék, ezért nem gyűjtesz troll csontot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz téfea-agyat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz trikornis szarvat. [0 pontot használtál fel, van még 169.]

hu 57 275 140 hulladék: 57 275 140
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bőrsisakot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ametiszt medált. Hulladék, ezért nem gyűjtesz denevér szimbólumot. [0 pontot használtál fel, van még 169.]

hu 137 327 190 hulladék: 137 327 190
Hulladék, ezért nem gyűjtesz mérg. ubuk tüskét. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüstshurikent. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mérg. vas dobónyilat. [0 pontot használtál fel, van még 169.]

m 6 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra
[73,58] Továbbmész a város utcáján.

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy xantusz-kaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy vadaspark (769. épület.). Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "

(Továbbmész...) [72,59] Még mindig a városban vagy.

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy xantusz-kaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mákrózsa bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy nekrofunt. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Épületeket látsz: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 1 ametiszt medált 28 aranyért, 2 borostyán függőt 12 aranyért, 1 bőrsisakot 5 aranyért, 1 bunkósbotot 1 aranyért, 1 csontpálcát 15 aranyért, 1 denevér szimbólumot 10 aranyért, 1 ezüstshurikent 8 aranyért, 7 grifftojást 70 aranyért, 1 gromak bőrt 8 aranyért, 2 kígyóbőr kesztyűt 10 aranyért, 1 magszim belet 5 aranyért, 4 mérg. ubuk tüskét 8 aranyért, 2 mérg. vas dobónyilat 20 aranyért, 1 nagy aranykulcsot 24 aranyért, 6 óndarabot 12 aranyért, 1 orgyilkos tőrt 8 aranyért, 4 sallank nyilat 16 aranyért, 1 tankány karmot 10 aranyért, 2 téfea-agyat 16 aranyért, 4 trikornis szarvat 48 aranyért, 1 troll csontot 4 aranyért, 17 ugh mérget 34 aranyért.
A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [16 pontot használtál fel, van még 153.]

ea 267 4 eladod a 267. tárgyat 4
Eladtál 4 fülemüle agyart. 20 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 153.]

ea 1562 1 eladod az 1562. tárgyat 1
Eladtál 1 Métely páncélját. 120 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 153.]

ea 221 1 eladod a 221. tárgyat 1
Eladtál 1 dobóhálót. 8 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 153.]

kb 37 50 kiveszel a bankból a 37. tárgyat (50 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 50 drótszőrt. [0 pontot használtál fel, van még 153.]

bb 305 2 beraksz a bankba a 305. tárgyat (2 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 2 varázskövet. [0 pontot használtál fel, van még 153.]

szk 781 keresed a 781. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ork bérgyilászt. [0 pontot használtál fel, van még 153.]

v 15 135 3 elmormolod a 15. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 3 új gyöngymangó. [-21 varázspont.] Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [15 pontot használtál fel, van még 138.]

v 15 135 3 elmormolod a 15. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Megidézted a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új gyöngymangó. [-14 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 128.]

h 1576 120 használod az 1576. tárgyat
Dallamos sípolásba kezdesz. Primitív dallamot próbálgatsz, és sikerül is néhány hibával végigjátszani! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [120 pontot használtál fel, van még 8.]

* 1. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Egy körben csak egyszer főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 8.]

* 2. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 3.]

* 3. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2016. évben 12. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
Iszol a vizestömlőből. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-2 életerő.) Valószínűleg ez volt a hatásának az utolsó nyoma. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 13, 4, 21.
A főnixtollak szaporodnak. Micsoda öröm! Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját nyel le a hegyi szamár. A legtökéletesebb rejtőzködést alkalmazod: cserjévé alakulva olvadsz bele tökéletesen a környezetedbe. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 3 pontod maradt, ebből a következő körre 3 pontot vihetsz át. Kapsz még 280 pontot. A következő körben tehát 283 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DOMBI YETI (366. SZÖRNY)
A dombi yetik elvadult ősmajmok, mindenkivel szemben agresszívak. Hatalmas pofonokat képesek osztani, és agyaraikkal is szétharapnak mindent, ami él és mozog. Még szerencse, hogy közelharcban a dombi yeti általában vakon támad, nem törődik a védekezéssel - ha beviszel egy precíz ütést, akkor a dombi yetinek vége. A tudósok a dombi yetik származásával magyarázzák az ősmajmok teljes immunitását a mágiával szemben.

KARAKTERLAP

Táncoló Penge, egy fekete, copfos hajú, barna szemű, kecskeszakállas alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran eljövendő papja vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 139. fordulód.

Erő: 17 (24) Szint: 20 Merészség: 7/1 Magasság: 182 cm
IQ: 28 (32) Támadás: 24 (26) Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 20 (27) Védekezés: 31 (35) Menekülés: 30 % Életkor: 40/40 év
Egészség: 18 (24) Életpont: 287/267 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 3
Szerencse: 23 (25) Varázspont: 417/2 Pénz: 1774 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 36/6 Pszi pont: 147/272 EFejl: 30
Eddig összesen 1168 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7 061 TP-t kaptál. Jelenleg 458 795 TP-d van. A következő szinthez még 141 205 TP szükséges. Trófeáid: óriás szőröspók, borzalmas varkaudar, Poomr Ko. A 112. fordulódban 3159 arany került a bankszámládra. 3316 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 17/43 szúrófegyverek: 1/84 (+36%) vágófegyverek: 25/43 (+5%)
ütőfegyverek: 3/32 lőfegyverek: 24/9 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12) (150%) << ököl (#28) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); tüske (#22) max. 1 db (8 .); tüske (#22) max. 1 db (9 -13.); tüske (#22) (14 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
72,59 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 126,37
Legfeljebb 50 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 59, 62, 65, 58, 57, 63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 196 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/57 2. nyomkövetés: 32/92 (+15%) 3. mászás: 5/30 (-90%)
4. csapdakészítés: 14/15 (+9%) 5. csapdaészlelés: 7/74 6. gyógyítás: 18/0
7. titkosírás: 5/57 8. felderítés: 10/24 9. szörnyidomítás: 5/0
10. teológia: 12/33 (+18%) 11. taumaturgia: 26/14 (+1009%) 12. szerencsejáték: 2/81
13. versengés: 8/79 14. zene: 3/77 (+140%) 15. szörnyismeret: 16/15 (+17%)
16. pszi: *20/100 17. zárnyitás: 16/85 18. vadászat: 2/46
19. bányászat: 16/49 (+36%) 20. főzés: 8/73 (+12%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 1 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), kerek követ (#19) (max. 2 darabot ), kazmárt (#204) (max. 1 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
Métely (#7000), élőholt quwarg (#202), trikornis (#104)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
vízionár (#66), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
kisebb tűzlehelet (#110)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> Quirov (#975) izomernyesztés (#33) >> massza (#217)
kisebb tűzlehelet (#110) >> pszi elementál (#221) kisebb tűzlehelet (#110) >> ryuku ostromteknős (#362)
kisebb tűzlehelet (#110) >> smaragdgólem (#417) kisebb tűzlehelet (#110) >> tetemember (#123)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> massza (#217) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
2.) Ölj meg három ragyás burástyát, világunk e ocsmány megcsúfolóját! (számláló: 2)
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 14 TU. szükséges még: 36 TU.
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 393 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * fekete bőrcsizma (#247) 1 * harci maszk (#1739) 1 * lánckesztyű (#230)
1 mászókarom (#78) 1 Métely páncélja (#1562) 1 * ryuku mellvért (#689)
1 * sárga erőöv (#276) 1 * szirén köpenye (#820)
Fegyverek és lövedékek
1 csontszurony (#12) 1 * fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111)
2 kerek kő (#19) 4 mérgezett vasnyíl (#187) 5 rézgolyó (#343)
1 * rövid kard (#171) 13 * tüske (#22) 7 vashegyű nyíl (#176)
1 * vaskard (#2084)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * arany papi karkötő (#309) 2 * halálhozó talizmán (#813) 1 * hatalom fülbevalója (#817)
3 * korinthai talizmán (#814) 1 * lajstrom medál (#1753) $1 * obszidián karkötő ($229)
1 * saválló fülbevaló (#1552) 1 * varkaudar ékkő (#2168) 1 * varkaudar szimbólum (#1528)
1 * virág szimbólum (#143)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4 aranypikkely (#415) 1 ásó (#34) 2 + deus ex machina (#1)
1 dobóháló (#221) 1 fülemüle síp (#1576) 5 gernim balzsam (#1894)
16 kaja (#2) 1 kötél (#92) 1 mászókampó (#165)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 + nyílcsapda (#243) 5 ork csodaszer (#1228)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 szeksztáns (#32) 1 távcső (#42)
1 varkaudar pálinka (#1137) 2 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
8 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 23 csepp tinta (#101), fér még: 57]
6 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 30]
5 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 60]
4 kavadu iszák (#25) [bennük 9 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 31]
7 sullár hólyag (#168) [bennük 82 csepp spiritusz (#170), fér még: 58]
1 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 10]
10 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 120]
6 vizestömlő (#3) [bennük 117 korty víz (#27), fér még: 3]
5 zöld üveg (#82) [bennük 25 csepp ragasztó (#83), fér még: 75]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
9 álompor (#396) 1 berzerker tüske (#713) 2 csuklyavirág (#133)
67 drótszőr (#37) 3 elkarog szőr (#665) 4 főnixtoll (#563)
2 fülemüle agyar (#267) 6 gyíkfű (#201) 11 gyöngymangó (#135)
18 kaktusztüske (#114) 3 ¤ kazmár gyökér (#205) 37 madártoll (#112)
1 moa jádekő (#382) 1 Morgan kristálya (#659) 27 pirkit (#153)
1 púderkő (#119) 5 pular kristály (#239) 3 purifikátor háj (#269)
4 remák szív (#264) 7 rézdarab (#70) 5 sallank karom (#128)
$1 + vapár ág ($110) 8 vasérc (#152)

Összsúly: 70.16 kg Megterheltség: 62%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 88 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (11 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
1 aurach bőr (#658) 1 etra hályog (#712) 4 ezüstdarab (#326)
3 karbin plazma (#199) 10 ork csodaszer (#1228) $1 rinóbőr ($651)
1 sáfránypor (#211) 86 sallank karom (#128) $2 szulfagor agyar ($677)
1 tudás gyöngye (#522) 4 varázskő (#305)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 ametiszt medál (#275) 2 borostyán függő (#162) 1 bőrsisak (#57)
1 bunkósbot (#9) 1 csontpálca (#329) 1 denevér szimbólum (#140)
1 dobóháló (#221) 1 ezüstshuriken (#327) 4 fülemüle agyar (#267)
7 grifftojás (#179) 1 gromak bőr (#268) 2 kígyóbőr kesztyű (#49)
1 magszim bél (#103) 4 mérg. ubuk tüske (#137) 2 mérg. vas dobónyíl (#190)
1 Métely páncélja (#1562) 1 nagy aranykulcs (#246) 6 óndarab (#85)
1 orgyilkos tőr (#225) 4 sallank nyíl (#129) 1 tankány karom (#237)
2 téfea-agy (#172) 4 trikornis szarv (#198) 1 troll csont (#704)
12 ugh méreg (#166) 2 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
525 arany (#50) 50 drótszőr (#37) 2 főnixtoll (#563)
4 gyöngymangó (#135) 4 kaja (#2) 4 ragasztó (#83)
5 rézdarab (#70) 6 tüske (#22) 20 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

71 72 73 74 75
57
58
59
60
(72,59) Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), főutca (#399), oltár, nekrofun (#173)
(73,58) vadaspark (#769), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), főutca (#399), Fairlight oltár
(74,58) Ördögi Kör (#709), Gonoszság Temploma (#771), vaskohó (#155), főutca (#399), oltár, olvasztókemence (#86), ház (#400)

Üzenet küldése a karakternek