138. forduló, 140. forduló, Sudár Virág összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. jún. 8. 9h:21'
EZ A 157. JÁTÉKHETED, 139. FORDULÓD
158. játékheted kezdete: jún. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2533
SZÁMLA : XXXX

SUDÁR VIRÁG KALANDJAI


8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,57] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz Frank Onesteinnel. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy korinthai talizmánt, egy kreiton palástot, egy szirén köpenyét és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy quwarg ölész trófea, egy triklem drakolder trófea és egy élőholt drakolder trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Lelkekben élő Igaz Barátság. Bal kezében egy varkaudar korbácsot tart. Egy szőrös azuka a hátasa. Teherhordója is van: egy ryuku ostromteknős! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Mindkettőtöknek kockázni támad kedve. Még eldöntitek, hogy a győztes a vesztes 10 aranyát viszi majd. Ellenfeled dob először, négyes. Te egy ötöst gurítasz. Nyertél! Besöpröd a pénzt: 10 aranyat. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Lord Choler átutalt a bankszámládra 1000 aranyat a táborozásod 1. napján.
Az 1. napon összeakadsz egy kopasz, piros szemű troll férfival. Bőre bronzként csillog. Sheran követője. Egy arany papi karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy virág szimbólumot, egy bíbor erőövet, egy obszidián karkötőt, egy lánckesztyűt, egy vassisakot, egy varkaudar csizmát és egy gromak páncélt visel. Ruházatát egy surranó kígyó trófea színesíti. Jobb kezében egy Aritma ostorát tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Auráját érzékelve máris tudod, semlegesnek tűnik. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Nar Undo Krew. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 szent kehelyt (4999 arany). Boldfellow, a lovag átadott neked a 1. napon 31 TU-t.
A 2. napon találkozol Fekete Köpennyel. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy korinthai talizmánt, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy Métely páncélját, egy ryuku vadászinget, egy tleikan karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot, egy villám szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy quwarg ölész trófea, egy Kudral trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy ryuku kopját, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy szőrös azuka a hátasa. Érzékeled auráját: ő is a jó oldalhoz tartozik. Motyogni kezd: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont).
Kockázni fogtok! Gyorsan megegyeztek a tétben: 10 arany lesz a nyertesé. Ellenfeled dob először, négyes. Te egy hármast gurítasz. Vesztettél! Bánatosan átnyújtod ellenfeled nyereményét, 10 aranyat. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 2. napon találkozol egy hosszú ősz hajú, kék szemű alakváltó férfival. Bőre teljesen fehér! Elenios tanítványa. Egy bronzsisakot, egy fekete bőrcsizmát, egy kígyóbőr kesztyűt, egy láncinget és egy szem szimbólumot visel. Fegyverzetét egy quwarg felderítő trófea, egy mutáns pók trófea és egy süvítő rája trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rákpajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Tárgyainak egy részét egy púpos burástya viszi. Mentális auráját felismered, ő is jó. Összeismerkedtek. Az ő neve Hurpi. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
A 2. napon összeakadsz Lord Choler rel . Sheran követője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy griff nyakéket, egy gromak páncélt, egy kreiton fókuszt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy mutáns pók trófea, egy sullár trófea és egy sóhajtó dorony trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Tisztán érzed auráját: az ő jelleme semleges. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. Tormentor Rex önfeláldozása révén megmenekültél Lord Choler pszi-regenerációjától.
A 2. napon ismét összefutsz Lord Choler rel . Elég egy mentális pillantás aurájára: jellegtelen, mint minden semlegesé. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 7. napon újból összefutsz Lord Choler rel . Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Érzékeled auráját: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Frank Onestein, amikor összefutottatok, adott neked 10 vizestömlőt, egy Rhatt páncélját (ld. enc.), 2 vérpettyes gyűrűt (ld. enc.), 5 kvazárt, 409 varkaudar csontot, 30000 aranyat és 30000 aranyat.
Fekete Köpeny, amikor találkoztál vele, adott neked 19 gyógykenőcsöt. A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+17 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+15 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserőd visszatért. (+80 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+40 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) A plusz TU-kat 40 TVP-re váltod. A lottó 871. hetének nyerőszámai: 2, 9, 30. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy orgyilkos nyomára bukkanj. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az orgyilkos fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgyilkos jobb lábát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd az orgyilkos fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 393 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 12%}
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Figyelmeztetés: megterheltséged 200 % fölé emelkedett! [7 pontot használtál fel, van még 369.]

* 1. KP: használod az 1629. tárgyat
Minden alkalommal elcsodálkozol a koboldkorona elnagyolt, otromba vonalain. Vajon hogyan képes egy ilyen bumfurdi akármi varázslatot megidézni? Aztán megvonod a vállad, és inkább koncentrálsz. Hamarosan megérzed egy hadiszerencse I varázs hatalmát. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 369.]

* 2. KP: használod az 1271. tárgyat
Elültetsz egy borkonyó bibét Sheran cserepében, majd meglocsolod vízzel és isteni könnycseppel. Némi hajtás azonnal sarjadzani kezd, de még sok idő, míg leszüretelheted. [5 pontot használtál fel, van még 364.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 359.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Hamarosan érzed az erő áramlását. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 354.]

kf 458 kézbeveszed/felveszed a 458. tárgyat
Magadra öltöd a Rhatt páncélját. [0 pontot használtál fel, van még 354.]

ek 40 10 t. energia kisütése: 40 10
Ebben a körben már csak 3 TU-t válthatsz át: Átalakítod a nyers tudati energiát. Előállítottál 15 TVP-t. [-3 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 369.]

bb 1113 153 112 beraksz a bankba az 1113. tárgyat (153 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 416 varkaudar csontot. Beraksz a bank széfjébe 10 pirkitet. Beraksz a bank széfjébe 100 madártollat. [0 pontot használtál fel, van még 369.]

m 3 mozogsz délkeletre
[74,58] Továbbmész a város utcáján. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 11250 TVP épült bele.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Van itt egy Ördögi Kör (709. épület.) és egy Gonoszság Temploma (771. épület.). [10 pontot használtál fel, van még 359.]

be 709 138 213 bemész a 709. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 125 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy széljárás [Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. Erőd TF-elődött.] és egy fürkésző szemek [Sokkal alaposabb leszel, ha kutatni kell. Erőd TF-elődött.] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 354.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[107,100] A sík vidék bozótos terepbe vált át.

Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely keletről folyik nyugatra. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy régészeti lelőhelyet. Vigyázol, nehogy belecsússz valamelyik gödörbe! Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [108,100] A bozótost dombság váltja fel. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy mély szakadék van. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy márványtorony van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy dombi yeti nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dombi yeti testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a dombi yeti szőrös mellkasát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A dombi yeti leken néhány pofont. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Agyarával a dombi yeti kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A dombi yeti most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 822 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +80 életerő.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [109,101] Egyre többet mászva veszed észre, hogy már hatalmas hegyek között vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mély szakadékot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy törpe bányát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet egy csenevész, de erős bokorhoz, azután lassan és erősen kapaszkodva lemászol. Leérkeztél a falon tátongó barlangnyíláshoz. Bemászol. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy téfea magoflux!

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a téfea magoflux embriószerű testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a téfea magoflux testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a téfea magoflux bal karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Nyelvét a téfea magoflux feléd löki, de eredménytelenül. A téfea magoflux most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 300 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 12%} A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Most már egész jól látsz. És nicsak, a földön találsz 2 fabontót. Miután felmásztál a sziklafalon, elpakolod a kötelet. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy törpe bánya van. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Ráismersz a lényre. Egy troll ritualista. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. 10 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a troll ritualista jobb vállát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a troll ritualista testét. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 64 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megcsapod a troll ritualista jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A troll ritualista karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A troll ritualista fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. 8 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-17 életpont). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 939 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 10%}
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.) [38 pontot használtál fel, van még 316.]

v 96 72 59 elmormolod a 96. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(107,100) patak, 28. jellempróba, régészeti lelőhely (#1208)
(108,100) Chara-din monolitja (#534), dombi yeti (#366)
(109,101) mély szakadék (#154), törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), Chara-din rúnaköve, téfea magoflux (#98), troll ritualista (#365)

[72,59] Egy kisebb településhez érkeztél.

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Utad során felfedezel egy xantusz-kaktuszt. Utad során felfedezel egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight híveié. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " A következő épületeket látod: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 2 bőrsisakot 10 aranyért, 1 bronzpáncélt 32 aranyért, 1 fekete bőrcsizmát 16 aranyért, 2 kígyóbőr kesztyűt 10 aranyért, 1 rákpajzsot 10 aranyért, 1 rézsisakot 7 aranyért, 1 rövid íjat 8 aranyért, 1 varkaudar látógömböt 100 aranyért, 1 orgyilkos tőrt 8 aranyért.
Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 306.]

pki 32000 kiveszel a bankból 32000 aranyat
Kiveszel a bankból 32000 aranyat. A számládon van még 4856 arany. [0 pontot használtál fel, van még 306.]

pbe 32000 5202 beraksz a bankba 32000 aranyat
Lord Cho számlájára átutalsz 32000 aranyat. [0 pontot használtál fel, van még 306.]

pbe 32000 5202 beraksz a bankba 32000 aranyat
Lord Cho számlájára átutalsz 32000 aranyat. [0 pontot használtál fel, van még 306.]

pbe 32000 5202 beraksz a bankba 32000 aranyat
Lord Cho számlájára átutalsz 32000 aranyat. [0 pontot használtál fel, van még 306.]

pbe 4000 5202 beraksz a bankba 4000 aranyat
Lord Cho számlájára átutalsz 4000 aranyat. [0 pontot használtál fel, van még 306.]

m 6 5 4 mozogsz nyugatra, délnyugatra, délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[109,101] Magashegységben vagy.

Utad során felfedezel egy mély szakadékot. Találsz egy törpe bányát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy törpe bánya van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [108,102] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy vadtroll nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vadtroll bal lábát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod a vadtroll bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A vadtroll karmai majdnem eltalálnak! A vadtroll megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-7 életpont)! A vadtroll szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Találsz egy törpe bányát. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délre nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy sziklafészket. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [108,103] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Találsz egy oltárt. Fairlight híveié. Látsz egy vaskohót. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy olvasztókemencét. Délnyugatra nézve látsz egy törpe bányát. Nyugatra egy sziklafészek van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek. [15 pontot használtál fel, van még 291.]

be 187 bemész a 187. titkos labirintusba
Megtalálod a hegyoldalban szerényen meghúzódó épületet, a betört ablakokból látszik, hogy már kifoszthatták. A bejáratot valaha egy kétszárnyú ajtó fedte, mára azonban csak széttört deszkák maradtak a helyén. Belépsz. [5 pontot használtál fel, van még 286.]

lm 5 5 5 mozogsz 5 5 5
Egy nagyméretű előtérbe érsz, ahol törött bútorokat és koromtól feketéllő falakat látsz. [2. PONT]
Folytatod a felderítést. Egy ripityára tört, tartójából kifordult ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Lenyomod a kilincset: Nyitva van! Belépsz egy szobába, amelyből két ajtó is nyílik. [3. PONT]
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy kemény tölgyből készült ajtóban végződik az út. Találsz egy kilincset: Könnyen nyílik. Kisebb méretű helyiségbe érkezel. [4. PONT]
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy kemény tölgyből készült ajtó jelent átmeneti akadályt. Megvizsgálod: Nyitva van! Egy nagy terembe lépsz, közepén masszív asztal áll, körben a falon festmények fehérlő helyeit látod. [5. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. egy Rodrig! Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 23 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiatüskék varázslatot lő rád. 26 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a Rodrig jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A lény dobófegyverként vas dobónyilat használ. Már repül is belőlük feléd pár. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 10 életpontot vesztettél. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a Rodrig bal lábát. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 19 életpontot sebeztél. Aritma ostorával néhányszor megcsapod a Rodrig testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A Rodrig fegyverforgatói fölénye nyilvánvaló: vágások sorozata zúdul válladra és nyakadra. (4 támadástól 104 életpontot vesztesz.) Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Rodrig testét. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Aritma ostorával párszor megpöccinted a Rodrig testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A Rodrig végső csapása jobb válltól bal derékig szinte kettémetszi a testedet. (4 támadástól 96 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 418, sebződés: 236, gyógyulás: 0, összesen: -236 ÉP}

Minden elfeketedik, mintha egy feneketlen kútba zuhannál. A halál nyújtja feléd ölelő karjait. [20 pontot használtál fel, van még 266.]
Hirtelen valami hatalmas erő ragad a magasba. Ilyen lenne a halál? A földre huppanva, sokáig várod a fanfárok zenéjét. Aztán félve kinyitod a szemed. A jelek szerint még mindig élsz! Néhány percbe telik, amíg rájössz, hogy hogyan menekültél meg: a deus ex machina, amely nálad volt, mentette meg az életedet. A varázstárgy, mielőtt végleg eltűnt volna, még néhány sebedet is begyógyította... (+145 életerő.)

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(108,102) vadtrollok (#70), törpe bánya (#435)
(108,103) a 187. labirintus bejárata, Fairlight oltár, vaskohó (#155), Rodrig (#7126)
(109,101) mély szakadék (#154), törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), Chara-din rúnaköve, téfea magoflux (#98), troll ritualista (#365)

Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[107,104] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni.

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +106 életerő.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy törpe bányát. Találsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délre nézel, észreveszel egy Leah oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Északnyugatra egy törpe bánya van. Északra egy sziklafészek van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Eszel valamit. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek északkeletre. [0 pontot használtál fel, van még 266.]
[0 pontot használtál fel, van még 266.]

h 1633 használod az 1633. tárgyat
Használod a kisebb teleportkövet. Semmi sem történik. [0 pontot használtál fel, van még 266.]

m 6 7 5 mozogsz nyugatra, északnyugatra, délnyugatra
[106,104] Még mindig hegyvidéken vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Hoppsz, egy quwarg! Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy sziklafészket. Délkeletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy épület van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Északra egy törpe bánya van. Elrakod a távcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy tüskés harci gromak nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tüskés harci gromak jobb hátsó lábát. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a tüskés harci gromak jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1179 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 10%}
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +57 életerő.)

(Továbbmész...) [105,103] Továbbra is alacsonyhegység. Észreveszel egy mély szakadékot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt világítótornyot. Felfedeztél egy oltárt. Sheran hívői építették.
(Feltételes mászás:) Egy sziklához kötöd a kötél egyik végét, kétszeres biztosítással. Aztán óvatosan lemászol. Nem mersz lepillantani. A kötél szorosan tart - óvatosan bemászol a sötét nyíláson. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Hatodik érzéked közli, hogy nincs minden rendben: a barlang mélyén egy láthatatlan tömeg mozdul! Egy mosolygó rettenet!

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a mosolygó rettenet ocsmány tömegét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mosolygó rettenet ocsmány tömegét. Kritikus ütés! (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Aritma ostorával többször kegyetlenül megütöd a mosolygó rettenet testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A mosolygó rettenet állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mosolygó rettenet elhibázza az ütést csápjával. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 423 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 10%}
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hohó, Euréka! Találtál valamit! Közelebbről megnézed - szereztél 2 bronzhegyű nyilat. Miután felértél, leoldozod és elrakod a kötelet. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy épület van. Délnyugatra egy elhagyott bánya van. Nyugatra egy világítótorony van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy Öregsámán Krough közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. 15 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az Öregsámán Krough jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az Öregsámán Krough jobb oldalát. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 25 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megütöd az Öregsámán Krough ragyás bőrét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az Öregsámán Krough karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. 13 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A teremtmény fülsiketítő robbanással szakad darabokra (-12 életerő). Az Öregsámán Krough még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 2 varázskövet. (ld. enc.) 1185 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 10%}
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [104,104] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy elhagyott bányát. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy épületet. Nyugatra nézve látsz egy vaskohót. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy világítótorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [35 pontot használtál fel, van még 231.]

v 96 73 57 elmormolod a 96. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmormoltad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(104,104) elhagyott bánya (#1685)
(105,103) mély szakadék (#154), világítótorony (#156), Sheran oltár, mosolygó rettenet (#97), Öregsámán Krough (#7008)
(106,104) oltár, érclelőhely, tüskés harci gromak (#156)
(107,104) törpe bánya (#435), Leah oltár

[73,57] Egy kisebb településhez érkeztél. Ez Hrók erdejének a széle. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Maitreya, Beren, Elendil, Authoricus! Táborozásainkra emlékezve állította Álomutas Alex " Utad során felfedezel egy főutcát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát.


Találkozol Fekete Köpennyel. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy korinthai talizmánt, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy Métely páncélját, egy ryuku vadászinget, egy tleikan karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot, egy villám szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy quwarg ölész trófea, egy Kudral trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy ryuku kopját, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy szőrös azuka! Érzékeled auráját: az ő jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. Azt mondja: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Kockázni fogtok! Még eldöntitek, hogy a győztes a vesztes 10 aranyát viszi majd. Kezdődhet a játék, te dobsz először: hármas. Ellenfeled egy hatost gurít. Vesztettél! 10 aranyad bánta a dolgot. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Összefutsz Hurpi. Elenios tanítványa. Egy bronzsisakot, egy fekete bőrcsizmát, egy kígyóbőr kesztyűt, egy láncinget és egy szem szimbólumot visel. Fegyverzetét egy quwarg felderítő trófea, egy mutáns pók trófea és egy süvítő rája trófea díszíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rákpajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Málhásállata egy púpos burástya. Mentális auráját felismered, ő is jó. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Összefutsz Frank Onesteinnel. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy korinthai talizmánt, egy kreiton palástot, egy szirén köpenyét és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy quwarg ölész trófea, egy triklem drakolder trófea és egy élőholt drakolder trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Lelkekben élő Igaz Barátság. Bal kezében egy varkaudar korbácsot tart. Hátasa egy idomított szőrös azuka. Tárgyainak egy részét egy ryuku ostromteknős viszi. Tisztán érzed auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Mindkettőtöknek kockázni támad kedve. Még eldöntitek, hogy a győztes a vesztes 10 aranyát viszi majd. Te dobsz először, ötös. Ellenfeled kockáján egy hatos látható. Vesztettél! Bánatosan átnyújtod ellenfeled nyereményét, 10 aranyat. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 221.]

szk 131 keresed a 131. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy orgyilkost. [0 pontot használtál fel, van még 221.]

* 1. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot)
Sajnálom, de ezen a mezőn nincs bank. [0 pontot használtál fel, van még 221.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 218.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 93 TVP-t kell elköltened.]

Eszel valamit. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 178.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 53 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 138.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 13 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 98.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 erő.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 58.]

tf 1 28 fejleszted az 1. tulajdonságodat 28 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön.

[28 pontot használtál fel, van még 30.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Sheran cserepében jókora, szüretelhető növény nőtt. Szereztél 2 borkonyó bibét. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 4, 27.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál a szőrös bozsó. 2 kaját fal föl a hegyi szamár. 2 kaját bezabál a szőrös azuka. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 280 pontot. A következő körben tehát 310 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RHATT PÁNCÉLJA (458. TÁRGY)
Egyesek szerint ez az ősi relikvia magának Rhattnak, az elfeledett istennek áldását viseli. Annyi bizonyos, hogyha hordod, védettséged megnő 25-el, méreg, hideg és halál elleni mentődobásodhoz kapsz +4-et, viszont az energia elleni mentődobásod lecsökken 2-vel, és erőd is 2-vel kevesebb lesz. Ha esetleg arra vetemednél, hogy megpróbálod saját kezűleg, a varázstárgy készítéssel előállítani ezt a csodás relikviát, használnod kell egy arx formázó mintát, 10 mithrilt, 10 kvazárt, 10 galachmitot, 3 pular kristályt, 100 aranyat, és 20 isteni könnycseppet, valamint szükséges egy vaskohó és 150 TVP. Rhatt páncélját csak akkor öltheted fel, ha legalább 20. szintű vagy.

VÉRPETTYES GYŰRŰ (1659. TÁRGY)
Néhány rászáradt vérfolt árulkodik arról, hogy ennek a varázsgyűrűnek a gazdája nem természetes halállal, ágyban, párnák között vesztette életét. Nyilvánvalóan kalandozó lehetett, aki kincsként találhatott erre az ékszerre, egy csatamezőn vagy egy labirintus mélyén (csakúgy, mint te), aztán pont egy ilyen helyen hagyta ott a fogát. A vérpettyes gyűrűt álló naphosszat törölgetheted, hogy eltüntesd korábbi gazdájának nyomait, de sajnos semmit nem érsz vele. Mágikus, sérthetetlen varázsgyűrű lévén azokat a foltokat már az idők végezetéig magán viseli majd. Ha ezen sikeresen túlteszed magad, a KF paranccsal akár az ujjadra is húzhatod, ekkor +2 sebzést kapsz minden labirintusban folyó harcodban. Hatalmát csak legalább 10. szintű karakterekre fejti ki.

ÖREGSÁMÁN KROUGH (7008. SZÖRNY)
A vadrollok rejtőzködő kolóniái nem távolodtak el úgy az ősidők nagyhatalmú totemjeitől, mint a kalandozók, vagy a városi népek. Számukra mindennél fontosabb a természet, és a hagyományok tisztelete. Az öregsámánok egy, legfejlebb két fiatal látót tanítanak egész életükön át, de eközben nem csak a varázslás tudományát adják át nekik, hanem az értékeiket és sámánkellékeiket is örökül hagyják számukra. Krough a jelenkor legnagyobb troll sámánja, csak ritkán mozdul ki barlangjából, ezért nagy esemény, ha összefutsz vele. A vénség egyetlen ágyékkötőt visel, a testét páncél helyett tetoválások fedik, és védelmezik. Ezek közül a legszembetűnőbb a sámán mellkasa közepén a totemállatának, a bölcs farkasnak stilizált rajzolata. Természetesen Krough is legyőzhető, ám botorság volna közönség ritualistának nézni őt, hisz varázstudománya messze meghaladja még egy kalandozó képességeit is.

VARÁZSKŐ (305. TÁRGY)
Ez az apró, szürke kőgolyó a szivárvány minden színében kezd villogni és melegedni, ha varázslat használatára képes személy fogja a kezébe. Nagy mennyiségű varázsenergia van benne tárolva, amely a kő összetörésével szabadítható fel. Ehhez a H 305 parancsot kell kiadnod, 0 TVP-ért. Ekkor a varázspontjaid száma megnő 100-al! (De a maximális érték fölé nem megy.) Megadhatsz egy 2. paramétert is a H parancshoz, ha esetleg egyszerre több varázskövet akarnál összetörni. A varázskövet automatikusan is használni fogod, ha úgy próbálsz varázsolni (V parancs), hogy nincs elég varázspontod a varázslat elmondásához. A varázskövet sem automatikusan, sem H paranccsal nem fogod használni, ha 20-nál kevesebb VP-d hiányzik, mert ez csak pazarlás lenne. Harcban nincs idő a varázskő automatikus használatára.
[Megjegyzés: Felbőszülve a kalandozók lázadásán az alanori hódítás ellen, a Zaks család udvari mágusa megátkozta a Ghallán fellelhető és valaha elkészülő összes varázskövet. Varázskövet ezentúl nem adhatsz át, nem adhatsz el, stb. Ezenkívül egy körben max. 2 varázskövet használhatsz fel. (Ilyen szempontból következő köröd elejéig lezajló események is ide tartoznak.)]

KARAKTERLAP

Sudár Virág, egy barna, hosszú hajú, kék szemű ember nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Raia felszentelt papja vagy. Papi hited: 125. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 139. fordulód.

Erő: 25 (29) Szint: 21 Merészség: 10/5 Magasság: 156 cm
IQ: 32 Támadás: 32 (34) Agresszió: 3 Testsúly: 81 kg
Ügyesség: 15 (18) Védekezés: 38 (42) Menekülés: 30 % Életkor: 22/30 év
Egészség: 17 Életpont: 287/233 Jellem: jó (371) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (25) Varázspont: 525/402 Pénz: 14868 arany Kép. pont: 22
Tudatpont: 48/45 Pszi pont: 73/19 EFejl: 10
Eddig összesen 1493 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5463 TP-t kaptál. Jelenleg 757480 TP-d van. A következő szinthez még 42520 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar varázsló, Vérmes Amazon, Brod. A 139. fordulódban 4856 arany került a bankszámládra. 4856 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 13/24 (+15%) ütőfegyverek: 25/75 (+4%) lőfegyverek: 24/42
dobófegyverek: 3/44 (+64%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4/9 2. nyomkövetés: 35/81 (+31%) 3. mászás: 7/52 (+12%)
4. csapdakészítés: 11/8 (+6%) 5. csapdaészlelés: 1/89 6. gyógyítás: 1/90
7. titkosírás: 1/90 8. felderítés: 21/35 9. szörnyidomítás: 6/37
10. teológia: 9/97 (+8%) 11. taumaturgia: 19/52 (+21%) 12. szerencsejáték: 2/18 (+6%)
13. harcművészetek: 6/13 14. szörnyismeret: 18/70 (+34%) 15. pszi: 12/25 (+7%)
16. vadászat: 1/64 17. bányászat: 7/83 (+18%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
segítesz max. 30 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot )
elfogod szőrös bozsót (#149) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
hadiszerencse I (#13) tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71) fürkésző szemek (#213)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> Vérmes Amazon (#7123) villámcsapás (#50) >> Rodrig (#7126)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159) elektromos pajzs (#51) >> Vérmes Amazon (#7123)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK
szőrös bozsó (#149) (építő: +40% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
3.) Leah gyűlöletes teremtménye az autentikus vámpír. Ontsd ki a plazmáját kettőnek! (számláló: 0)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
álomidézés (100)
gyógyító totem (116)
aranysárk. pikkely (153)
kaszt.kiteljesedés (166)
famulus (185)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
aranyburok (212)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fejleszt.gyümölcse (292)
belső tűz (310)
isteni kacaj (322)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 70 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 50 TU szükséges.)
közös ima (509) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati ismétlés (519) OK

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
67944 arany (#50) 2 bőrsisak (#57) 1 bronzpáncél (#90)
1 bumeráng (#249) 1 deus ex machina (#1) 1 drótszőr (#37)
1 fekete bőrcsizma (#247) 3 gyógykenőcs (#313) 5 isteni könnycsepp (#260)
12 kaja (#2) 2 kígyóbőr kesztyű (#49) 100 madártoll (#112)
10 pirkit (#153) 1 rákpajzs (#98) 1 rézsisak (#72)
1 rövid íj (#107) 2 spiritusz (#170) 416 varkaudar csont (#1113)
1 varkaudar látógömb (#1107)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 borkonyó bibe (#312) 2 bronzhegyű nyíl (#94) 2 fabontó (#106)
1 gromak bőr (#268) 1 téfea-agy (#172) 2 varázskő (#305)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(73,57) orgyilkos (#131), főutca (#399), szent tölgyfa (#393), Fekete Köpeny (1808. kalandozó), Hurpi (2692. kalandozó), Frank Onestein (3588. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek