Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. jún. 8. 9h:21' EZ A 157. JÁTÉKHETED, 139. FORDULÓD 158. játékheted kezdete: jún. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2533 SZÁMLA : XXXX |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az orgyilkos fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgyilkos jobb lábát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd az orgyilkos fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 393 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 12%}
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
* 1. KP: | használod az 1629. tárgyat |
* 2. KP: | használod az 1271. tárgyat |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
p 71 | használod a 71. pszi képességet |
kf 458 | kézbeveszed/felveszed a 458. tárgyat |
ek 40 10 | t. energia kisütése: 40 10 |
bb 1113 153 112 | beraksz a bankba az 1113. tárgyat (153 darabot) |
m 3 | mozogsz délkeletre |
be 709 138 213 | bemész a 709. épületbe |
m 2 2 3 | mozogsz keletre, keletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [108,100] A bozótost dombság váltja fel. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy mély szakadék van. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy márványtorony van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy dombi yeti nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dombi yeti testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a dombi yeti szőrös mellkasát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A dombi yeti leken néhány pofont. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Agyarával a dombi yeti kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A dombi yeti most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 822 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...) [109,101] Egyre többet mászva veszed észre, hogy már hatalmas hegyek között vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mély szakadékot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy törpe bányát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet egy csenevész, de erős bokorhoz, azután lassan és erősen kapaszkodva lemászol. Leérkeztél a falon tátongó barlangnyíláshoz. Bemászol. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy téfea magoflux!
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a téfea magoflux embriószerű testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a téfea magoflux testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a téfea magoflux bal karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Nyelvét a téfea magoflux feléd löki, de eredménytelenül. A téfea magoflux most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 300 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 12%} A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. 10 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a troll ritualista jobb vállát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a troll ritualista testét. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 64 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megcsapod a troll ritualista jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A troll ritualista karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A troll ritualista fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. 8 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-17 életpont). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 939 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 10%}
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}
v 96 72 59 | elmormolod a 96. varázslatot |
[72,59] Egy kisebb településhez érkeztél.
pki 32000 | kiveszel a bankból 32000 aranyat |
pbe 32000 5202 | beraksz a bankba 32000 aranyat |
pbe 32000 5202 | beraksz a bankba 32000 aranyat |
pbe 32000 5202 | beraksz a bankba 32000 aranyat |
pbe 4000 5202 | beraksz a bankba 4000 aranyat |
m 6 5 4 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, délre |
(Továbbmész...) [108,102] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy vadtroll nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vadtroll bal lábát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod a vadtroll bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A vadtroll karmai majdnem eltalálnak! A vadtroll megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-7 életpont)! A vadtroll szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [108,103] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Találsz egy oltárt. Fairlight híveié. Látsz egy vaskohót. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy olvasztókemencét. Délnyugatra nézve látsz egy törpe bányát. Nyugatra egy sziklafészek van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
be 187 | bemész a 187. titkos labirintusba |
lm 5 5 5 | mozogsz 5 5 5 |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 23 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiatüskék varázslatot lő rád. 26 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a Rodrig jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A lény dobófegyverként vas dobónyilat használ. Már repül is belőlük feléd pár. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 10 életpontot vesztettél. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a Rodrig bal lábát. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 19 életpontot sebeztél. Aritma ostorával néhányszor megcsapod a Rodrig testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A Rodrig fegyverforgatói fölénye nyilvánvaló: vágások sorozata zúdul válladra és nyakadra. (4 támadástól 104 életpontot vesztesz.) Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Rodrig testét. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Aritma ostorával párszor megpöccinted a Rodrig testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A Rodrig végső csapása jobb válltól bal derékig szinte kettémetszi a testedet. (4 támadástól 96 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 418, sebződés: 236, gyógyulás: 0, összesen: -236 ÉP}
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[107,104] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni.
h 1633 | használod az 1633. tárgyat |
m 6 7 5 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, délnyugatra |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tüskés harci gromak jobb hátsó lábát. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a tüskés harci gromak jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1179 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 10%}
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [105,103] Továbbra is alacsonyhegység. Észreveszel egy mély szakadékot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt világítótornyot. Felfedeztél egy oltárt. Sheran hívői építették.
(Feltételes mászás:) Egy sziklához kötöd a kötél egyik végét, kétszeres biztosítással. Aztán óvatosan lemászol. Nem mersz lepillantani. A kötél szorosan tart - óvatosan bemászol a sötét nyíláson. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Hatodik érzéked közli, hogy nincs minden rendben: a barlang mélyén egy láthatatlan tömeg mozdul! Egy mosolygó rettenet!
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a mosolygó rettenet ocsmány tömegét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mosolygó rettenet ocsmány tömegét. Kritikus ütés! (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Aritma ostorával többször kegyetlenül megütöd a mosolygó rettenet testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A mosolygó rettenet állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mosolygó rettenet elhibázza az ütést csápjával. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 423 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 10%}
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. 15 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az Öregsámán Krough jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az Öregsámán Krough jobb oldalát. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 25 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megütöd az Öregsámán Krough ragyás bőrét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az Öregsámán Krough karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. 13 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A teremtmény fülsiketítő robbanással szakad darabokra (-12 életerő). Az Öregsámán Krough még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 2 varázskövet. (ld. enc.) 1185 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 10%}
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}
(Továbbmész...) [104,104] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy elhagyott bányát. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy épületet. Nyugatra nézve látsz egy vaskohót. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy világítótorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
v 96 73 57 | elmormolod a 96. varázslatot |
[73,57] Egy kisebb településhez érkeztél. Ez Hrók erdejének a széle. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Maitreya, Beren, Elendil, Authoricus! Táborozásainkra emlékezve állította Álomutas Alex " Utad során felfedezel egy főutcát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát.
szk 131 | keresed a 131. szörnyet |
* 1. BP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot) |
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 28 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 28 pontért |
RHATT PÁNCÉLJA (458. TÁRGY) Egyesek szerint ez az ősi relikvia magának Rhattnak, az elfeledett istennek áldását viseli. Annyi bizonyos, hogyha hordod, védettséged megnő 25-el, méreg, hideg és halál elleni mentődobásodhoz kapsz +4-et, viszont az energia elleni mentődobásod lecsökken 2-vel, és erőd is 2-vel kevesebb lesz. Ha esetleg arra vetemednél, hogy megpróbálod saját kezűleg, a varázstárgy készítéssel előállítani ezt a csodás relikviát, használnod kell egy arx formázó mintát, 10 mithrilt, 10 kvazárt, 10 galachmitot, 3 pular kristályt, 100 aranyat, és 20 isteni könnycseppet, valamint szükséges egy vaskohó és 150 TVP. Rhatt páncélját csak akkor öltheted fel, ha legalább 20. szintű vagy. |
VÉRPETTYES GYŰRŰ (1659. TÁRGY) Néhány rászáradt vérfolt árulkodik arról, hogy ennek a varázsgyűrűnek a gazdája nem természetes halállal, ágyban, párnák között vesztette életét. Nyilvánvalóan kalandozó lehetett, aki kincsként találhatott erre az ékszerre, egy csatamezőn vagy egy labirintus mélyén (csakúgy, mint te), aztán pont egy ilyen helyen hagyta ott a fogát. A vérpettyes gyűrűt álló naphosszat törölgetheted, hogy eltüntesd korábbi gazdájának nyomait, de sajnos semmit nem érsz vele. Mágikus, sérthetetlen varázsgyűrű lévén azokat a foltokat már az idők végezetéig magán viseli majd. Ha ezen sikeresen túlteszed magad, a KF paranccsal akár az ujjadra is húzhatod, ekkor +2 sebzést kapsz minden labirintusban folyó harcodban. Hatalmát csak legalább 10. szintű karakterekre fejti ki. |
ÖREGSÁMÁN KROUGH (7008. SZÖRNY) A vadrollok rejtőzködő kolóniái nem távolodtak el úgy az ősidők nagyhatalmú totemjeitől, mint a kalandozók, vagy a városi népek. Számukra mindennél fontosabb a természet, és a hagyományok tisztelete. Az öregsámánok egy, legfejlebb két fiatal látót tanítanak egész életükön át, de eközben nem csak a varázslás tudományát adják át nekik, hanem az értékeiket és sámánkellékeiket is örökül hagyják számukra. Krough a jelenkor legnagyobb troll sámánja, csak ritkán mozdul ki barlangjából, ezért nagy esemény, ha összefutsz vele. A vénség egyetlen ágyékkötőt visel, a testét páncél helyett tetoválások fedik, és védelmezik. Ezek közül a legszembetűnőbb a sámán mellkasa közepén a totemállatának, a bölcs farkasnak stilizált rajzolata. Természetesen Krough is legyőzhető, ám botorság volna közönség ritualistának nézni őt, hisz varázstudománya messze meghaladja még egy kalandozó képességeit is. |
VARÁZSKŐ (305. TÁRGY) Ez az apró, szürke kőgolyó a szivárvány minden színében kezd villogni és melegedni, ha varázslat használatára képes személy fogja a kezébe. Nagy mennyiségű varázsenergia van benne tárolva, amely a kő összetörésével szabadítható fel. Ehhez a H 305 parancsot kell kiadnod, 0 TVP-ért. Ekkor a varázspontjaid száma megnő 100-al! (De a maximális érték fölé nem megy.) Megadhatsz egy 2. paramétert is a H parancshoz, ha esetleg egyszerre több varázskövet akarnál összetörni. A varázskövet automatikusan is használni fogod, ha úgy próbálsz varázsolni (V parancs), hogy nincs elég varázspontod a varázslat elmondásához. A varázskövet sem automatikusan, sem H paranccsal nem fogod használni, ha 20-nál kevesebb VP-d hiányzik, mert ez csak pazarlás lenne. Harcban nincs idő a varázskő automatikus használatára. [Megjegyzés: Felbőszülve a kalandozók lázadásán az alanori hódítás ellen, a Zaks család udvari mágusa megátkozta a Ghallán fellelhető és valaha elkészülő összes varázskövet. Varázskövet ezentúl nem adhatsz át, nem adhatsz el, stb. Ezenkívül egy körben max. 2 varázskövet használhatsz fel. (Ilyen szempontból következő köröd elejéig lezajló események is ide tartoznak.)] |
Erő: | 25 (29) | Szint: | 21 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 156 cm |
IQ: | 32 | Támadás: | 32 (34) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 81 kg |
Ügyesség: | 15 (18) | Védekezés: | 38 (42) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 22/30 év |
Egészség: | 17 | Életpont: | 287/233 | Jellem: | jó (371) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 20 (25) | Varázspont: | 525/402 | Pénz: | 14868 arany | Kép. pont: | 22 |
Tudatpont: | 48/45 | Pszi pont: | 73/19 | EFejl: | 10 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 13/24 (+15%) | ütőfegyverek: | 25/75 (+4%) | lőfegyverek: | 24/42 |
dobófegyverek: | 3/44 (+64%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4/9 | 2. nyomkövetés: | 35/81 (+31%) | 3. mászás: | 7/52 (+12%) |
4. csapdakészítés: | 11/8 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 1/89 | 6. gyógyítás: | 1/90 |
7. titkosírás: | 1/90 | 8. felderítés: | 21/35 | 9. szörnyidomítás: | 6/37 |
10. teológia: | 9/97 (+8%) | 11. taumaturgia: | 19/52 (+21%) | 12. szerencsejáték: | 2/18 (+6%) |
13. harcművészetek: | 6/13 | 14. szörnyismeret: | 18/70 (+34%) | 15. pszi: | 12/25 (+7%) |
16. vadászat: | 1/64 | 17. bányászat: | 7/83 (+18%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
segítesz max. 30 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ) |
elfogod szőrös bozsót (#149) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
hadiszerencse I (#13) | tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) | fürkésző szemek (#213) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzeső (#61) | >> | Vérmes Amazon (#7123) | villámcsapás (#50) | >> | Rodrig (#7126) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | elektromos pajzs (#51) | >> | Vérmes Amazon (#7123) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
szőrös bozsó (#149) (építő: +40% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
3.) Leah gyűlöletes teremtménye az autentikus vámpír. Ontsd ki a plazmáját kettőnek! (számláló: 0) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: álomidézés (100) gyógyító totem (116) aranysárk. pikkely (153) kaszt.kiteljesedés (166) famulus (185) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) aranyburok (212) önismeret (236) kritikus ütés (240) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) fejleszt.gyümölcse (292) belső tűz (310) isteni kacaj (322) földmágia (357) a mágia szeretete (393) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK kőbőr (507) belefejlesztettél: 70 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 50 TU szükséges.) közös ima (509) OK mentális felfrissülés (512) OK tudati ismétlés (519) OK |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
67944 | arany (#50) | 2 | bőrsisak (#57) | 1 | bronzpáncél (#90) | |||
1 | bumeráng (#249) | 1 | deus ex machina (#1) | 1 | drótszőr (#37) | |||
1 | fekete bőrcsizma (#247) | 3 | gyógykenőcs (#313) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | |||
12 | kaja (#2) | 2 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 100 | madártoll (#112) | |||
10 | pirkit (#153) | 1 | rákpajzs (#98) | 1 | rézsisak (#72) | |||
1 | rövid íj (#107) | 2 | spiritusz (#170) | 416 | varkaudar csont (#1113) | |||
1 | varkaudar látógömb (#1107) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | borkonyó bibe (#312) | 2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 2 | fabontó (#106) | |||
1 | gromak bőr (#268) | 1 | téfea-agy (#172) | 2 | varázskő (#305) |