Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. dec. 10. 12h:10' EZ A 283. JÁTÉKHETED, 138. FORDULÓD 284. játékheted kezdete: dec. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 13 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3395 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 112 0 0 | használod a 112. pszi képességet |
* 2. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
ek 362 | t. energia kisütése: 362 |
ek 302 5 | t. energia kisütése: 302 5 |
ek 7 3 1 | t. energia kisütése: 7 3 1 |
ek 40 8 | t. energia kisütése: 40 8 |
lm 32 32 32 | mozogsz 32 32 32 |
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Tüzet köpsz. 16 életpontot sebeztél. Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg ébenfekete testét. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal párszor kilyukasztod a Zinthurg nyakát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a Zinthurg testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Zinthurg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 14 életpontot vesztettél. A Zinthurg néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ametiszt medál. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. (ld. enc.) 1 148 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}
t 104 1 | támadod a 104. szörnyet |
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
fm 100 | feltételes mászás 100 |
fku 1 | felt. kutatás 1 |
fkt 4 1 | felt. készítesz a 4. tárgyat (1 darabot) |
fkt 6 1 | felt. készítesz a 6. tárgyat (1 darabot) |
fkt 7 1 | felt. készítesz a 7. tárgyat (1 darabot) |
m 3 2 8 | mozogsz délkeletre, keletre, északra |
Kitátod a szádat, és lehelsz. 40 életpontot sebeztél. Megmarkolva a vaskardot a másikra támadsz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a korinthai amőba bal oldalát. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a korinthai amőba testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 korinthai talizmán. 1 124 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a ragyás burástya testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a ragyás burástya farkát. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 739 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [132,47] Még mindig bozótos.
(Feltételes támadás:) Egy trikornis! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 12 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a trikornis bal hátsó lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a trikornis testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a trikornis jobb első lábát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A trikornis többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Patájával a trikornis kissé megtaszít. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A trikornis még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 trikornis szarvat. 714 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) [132,46] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " A torony nem így állna most, ha nincs az Ördögi Kör - KbE " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Találsz egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Ahogy Kragoru mester mágustornya felé közelítesz, egyszer csak megremeg előtted a valóság, és egy illúzió alak jelenik meg a semmiből. Oh! Hátrahőkölsz, mikor felismered a híres varázslómestert. Bizony, semmi kétség, ő az: Sutor Kragoru!
- Üdvözöllek kalandozó - szólít meg téged, miközben helyet foglal egy kényelmes fotelben. Tekintete bizalmat, és türelmet sugároz.
- Nem kell válaszolnod, mert nem hallak, csak látlak téged - legyint, mikor te is köszöntésre nyitnád a szádat.
- Elhatároztam, hogy kicsit megmagasítom a tornyomat, és ehhez a munkához keresek önkénteseket. Sajnos a nyers mágia nem képes tökéletesen helyettesíteni az építőmesterek véres verejtékét, ezért van szükségem rád, és társaidra. A munka megerőltető lesz, ezért arra kérlek, toborozz életerős, kitartó, és az építésben járatos társakat magad mellé. Mivel a mozgatni kívánt kövek igen nehezek, háromnál kevesebb jelentkezőnek nem tudok munkát adni. Ha érdekel a feladat, keress fel itt, a keleti tornyomban - mondja Kragoru, és a kép semmivé foszlik.
Eltűnődsz az ajánlaton. Nehéz munkát ígért, de egy szót sem ejtett a jutalomról. (47. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy törpe bányát. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Ran'Amart Morgurth orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy térkaput. (ld. enc.) Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Egyedül vagy? Unod a tétlenséget? Nem törődnek veled? Hát lépj ki az Ördögi Körből! " Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 óndarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy olvasztókemencét. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy pattanóböde. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a pattanóböde testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (11 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vaskardot a másikra rohansz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a pattanóböde testét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a pattanóböde hólyag testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 4 kaktusztüskét. 879 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
le 264 223 | leveszed/lerakod a 264. tárgyat a 223. tárgyat |
be 665 | bemész a 665. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
A köpenyes alak kikísér - újból az émelyítő érzés! - és már kint is vagy a toronyból. [5 pontot használtál fel, van még 142.]
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Kitátod a szádat, és lehelsz. 35 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod az erszényes elkarog jobb karját. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 elkarog szőrt. 998 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [130,44] Továbbra is síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ősi csatamezőt. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy régészeti lelőhelyet. Az egyik földhalom tetején mintha arany fénye csillant volna! Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Ki-Nyú Vacc előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy nukleáris cickány közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a nukleáris cickány rothadó testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. Meglengetve a vaskardot a másikra ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a nukleáris cickány testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a nukleáris cickány bal oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 5 aranyad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 2 pirkitet. 828 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [129,43] Kisebb hegyek emelkednek itt. A Varkaudar hegység szélénél jársz. A mondák szerint Dornodon itt alkotta az első varkaudart. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy tüskés harci gromak nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Tüzet köpsz ellenfeledre. 20 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a tüskés harci gromak testét. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra rohansz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a tüskés harci gromak bal első lábát. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a tüskés harci gromak szarva. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 gromak bőrt. 1 108 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
m 7 2 1 | mozogsz északnyugatra, keletre, északkeletre |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a griffőniksz bal lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (16 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal megbököd a griffőniksz testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor kilyukasztod a griffőniksz testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) A griffőniksz feléd csap csőrével, de sikertelenül. Csontszuronnyal megérinted a griffőniksz jobb lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a griffőniksz farkát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A griffőniksz csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 3 pirkitet. 404 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [129,42] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Borzalmas Yonda lábát masszírozza. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy sziklafészket. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy Sheran oltár van. Délnyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy phua-kúp van. Északra egy Dornodon oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy emberevő került az utadba. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az emberevő bal lábát. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az emberevő fejét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Az emberevő karmai majdnem eltalálnak! Az emberevő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 415 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [130,41] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. Észreveszel egy sziklafészket. Észreveszel egy törpe bányát.
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Nem gondoltad, hogy ilyen óriási a fészek! Lentről sokkal kisebbnek látszott. Bemászol. A ritka hegyi levegőtől nehezen lélegezel. Felméred az eléd táruló látványt. Ráébredsz, hogy hibát követtél el, amikor egy lakott fészekbe másztál be. Egy griffőniksz!
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a griffőniksz nyakát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (14 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal megérinted a griffőniksz fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod a griffőniksz testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) A griffőniksz feléd csap csőrével, de sikertelenül. Csontszuronnyal megérinted a griffőniksz tollas testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a griffőniksz jobb szárnyát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csőrével a griffőniksz nem tudott megsebezni. A griffőniksz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 3 pirkitet. 404 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Csontszuronnyal teljesen átdöföd a vadtroll testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a vadtroll ragyás bőrét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A vadtroll karmai majdnem eltalálnak! A vadtroll fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-10 életpont)! Véres nyál csordul ki a vadtroll száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
szk 70 | keresed a 70. szörnyet |
av 13 | alakváltás 13 |
* 1. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
ZINTHURG (180. SZÖRNY) A Zinthurg a Sötét Földnek nevezett létsík lakói (Thargodanok) közül az egyik legalacsonyabb rangú. Mégis, természetes mágikus képességeiknél fogva nagyhatalmúnak számítanak Ghallán. A Thargodan egy sötét, fekete undormány, idegen létforma, minden szempontból ellentéte a fénynek, az életnek. A varkaudarok ugyan gonoszak, de részeit képezik ennek a világnak - a Thargodanokról ugyanez nem mondható el. A varkaudarok lelke sötét - A Thargodanoknak egyáltalán nincs lelke. Olyannyira veszedelmesek, hogy mégoly ritka megjelenésük Ghallán is általában katasztrófával jár. A Zinthurgok rabszolgái, talpnyalói a rangsorban felettük elhelyezkedő lényeknek, Ghallán azonban rengeteg náluk gyengébb lény van, és ezek felett uralkodhatnak - minden egyebet pedig igyekeznek elpusztítani. Egyetlen Thargodan sincs a test börtönéhez kötve, alakjukat kedvük szerint formálják. A Zinthurgok leginkább a közel három méter magas, ébenfekete testű, bikafejű, négy hatalmas, karomban végződő karral rendelkező formát kedvelik. A Zinthurg elpusztításához mágikus vagy ezüstből készült fegyver, ill. varázslat szükséges, egyéb fegyverek csak a felöltött külsőt képesek megsebezni, és ezt a lény egy szemvillanás alatt képes regenerálni. Ha egy Zinthurg fizikai formáját a Sötét Földön kívül pusztítod el, a lény maga nem semmisül meg, csak visszamenekül saját létsíkjára. A Sötét Földön elpusztított Thargodanok - kevés kivételtől eltekintve - végképp megsemmisülnek, de persze elpusztításuk itt jóval nehezebb, hiszen birtokában vannak teljes hatalmuknak. |
THARGODAN ESSZENCIA (328. TÁRGY) Amikor első ízben lemészárolsz egy Thargodant, és nekiállsz felboncolni, megdöbbenve tapasztalod, hogy testfelépítése tökéletesen különbözik az általad megismert szervezetektől. Se szív, se máj, se tüdő. Csak valamilyen fekete folyadék, ami talán vér lehet. És egy furcsa, kocsonyás szerv, amely nagyon halvány kék fényt ad ki még most is, a Thargodan halála után! Bizonyára ez a Thargodan mágikus erővel bíró központi szerve. Némi spirituszt felhasználva, képes vagy tartósítani ezt a minden bizonnyal még sok dologra használható esszenciát. |
RÉGÉSZETI LELŐHELY (1208. TEREPTÁRGY) Nem mindennapi az igyekezet, ahogy a Technika Ördögei Közös Tudat tagjai eltérve a megszokásoktól, teljesen újszerűen képzelik el az életet a Túlélők Földjén. Több mint egy évtizeddel a Világégés után eme földet újonnan ültetett növények, új és hasznos építmények, égbe szökő paloták tarkítják. Megvan hát minden ahhoz, hogy az alapvetően harcos életmód helyett egy alternatívákban gondolkodó új kaszt jöhessen létre. Az előtted elterülő 50-100 négyzetméternyi, földhalmokkal és gödrökkel tarkított, könnyű korláttal körülvett régészeti terület igen szép példa arra, hogy napjainkat nem csak szörnyek hajkurászásával és súlyzók emelgetésével tölthetjük el. |
TÉRKAPU (452. TÁRGY) Vibráló energiafalat látsz magad előtt, a sárgás, fénylő felületen kékes villámok cikáznak. Valamennyire átlátszó az egész. Ez lenne a legendás térkapu? Nos, először is, rengeteg féle térkapu létezik, amelyet magad előtt látsz, csak egy a sok közül. Vannak térkapuk, amelyek két varázslótornyot kötnek össze, vannak, amelyek létsíkok közötti felmérhetetlen távolságot hidalnak át. Ha csak úgy nekimész egy térkapunak, minden bizonnyal az Örök Semmibe zuhansz, és ott fogsz keringeni az idők végezetéig. Ahhoz, hogy tényleg utazni tudjál, tudnod kell, hova akarsz jutni (azaz, hogy ez a térkapu mely más térkapukhoz képes eljuttatni), és ismerned kell azt a varázslatot, amely a térkapuk közötti mozgást teszi lehetővé. (Ennek a varázslatnak a leírása tartalmazza, hogyan lehet a térkaput használni.) |
KÍGYÓBŐR (19. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG) A legnagyobb igénybevételt mindig az állandó jellegű, hosszú távú alakváltások jelentik. Bőröd struktúráját permanensen átalakítva a kígyóéhoz hasonlatos, csuszamlós anyagúvá védettebbé váltál: mostantól védettséged eggyel magasabb. |
Erő: | 17 (24) | Szint: | 20 | Merészség: | 7/1 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 28 (32) | Támadás: | 24 (26) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 76 kg |
Ügyesség: | 20 (27) | Védekezés: | 31 (35) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 40/40 év |
Egészség: | 17 (23) | Életpont: | 287/218 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 23 (25) | Varázspont: | 417/86 | Pénz: | 1249 arany | Kép. pont: | 10 |
Tudatpont: | 36/9 | Pszi pont: | 147/221 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 17/43 (+4%) | szúrófegyverek: | 1/48 (+36%) | vágófegyverek: | 25/38 (+8%) |
ütőfegyverek: | 3/32 | lőfegyverek: | 24/6 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12) (150%) << ököl (#28) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); tüske (#22) max. 1 db (8 .); tüske (#22) max. 1 db (9 -13.); tüske (#22) (14 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
131,40 mezőn táborozol |
Legfeljebb 50 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 59, 62, 65, 58, 57, 63 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 196 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/57 | 2. nyomkövetés: | 32/77 (+50%) | 3. mászás: | 6/20 (+120%) |
4. csapdakészítés: | 14/6 (+1%) | 5. csapdaészlelés: | 7/74 | 6. gyógyítás: | 18/0 |
7. titkosírás: | 5/57 | 8. felderítés: | 10/24 | 9. szörnyidomítás: | 5/0 |
10. teológia: | 12/15 | 11. taumaturgia: | 16/5 (+1%) | 12. szerencsejáték: | 2/81 (+12%) |
13. versengés: | 8/79 (+30%) | 14. zene: | 2/37 | 15. szörnyismeret: | 15/98 |
16. pszi: | *20/100 | 17. zárnyitás: | 16/85 | 18. vadászat: | 2/46 |
19. bányászat: | 16/13 (+80%) | 20. főzés: | 8/61 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 1 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), kerek követ (#19) (max. 2 darabot ), kazmárt (#204) (max. 1 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50) |
Métely (#7000), élőholt quwarg (#202), trikornis (#104) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
vízionár (#66), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
13. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
kisebb tűzlehelet (#110) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | Quirov (#975) | izomernyesztés (#33) | >> | massza (#217) | |
kisebb tűzlehelet (#110) | >> | pszi elementál (#221) | kisebb tűzlehelet (#110) | >> | ryuku ostromteknős (#362) | |
kisebb tűzlehelet (#110) | >> | smaragdgólem (#417) | kisebb tűzlehelet (#110) | >> | tetemember (#123) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem (#34) | >> | massza (#217) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
2.) Ölj meg három ragyás burástyát, világunk e ocsmány megcsúfolóját! (számláló: 2) |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 14 TU. szükséges még: 36 TU. |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 436 TU szükséges.) |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | csontszurony (#12) | $1 | orgyilkos tőr ($225) | |||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | * | rövid kard (#171) | 1 | * | vaskard (#2084) | |||
Ütőfegyverek | ||||||||
$1 | bunkósbot ($9) | $1 | csontpálca ($329) | |||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | * | fúvócső (#20) | 1 | hosszú íj (#111) | ||||
Lövedékek | ||||||||
2 | kerek kő (#19) | 4 | mérg. ubuk tüske (#137) | 4 | mérgezett vasnyíl (#187) | |||
5 | rézgolyó (#343) | $4 | sallank nyíl ($129) | 7 | * | tüske (#22) | ||
7 | vashegyű nyíl (#176) | |||||||
Dobófegyverek | ||||||||
1 | ezüstshuriken (#327) | 2 | mérg. vas dobónyíl (#190) | |||||
Páncélok | ||||||||
2 | Métely páncélja (#1562) | 1 | * | ryuku mellvért (#689) | ||||
Sisakok | ||||||||
1 | bőrsisak (#57) | 1 | * | harci maszk (#1739) | ||||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | szirén köpenye (#820) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
$2 | kígyóbőr kesztyű ($49) | 1 | * | lánckesztyű (#230) | 1 | mászókarom (#78) | ||
$1 | tankány karom ($237) | |||||||
Övek | ||||||||
1 | * | sárga erőöv (#276) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | fekete bőrcsizma (#247) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
$2 | borostyán függő ($162) | 1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | 1 | * | saválló fülbevaló (#1552) | |
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2) | ||||||||
1 | ametiszt medál (#275) | 1 | denevér szimbólum (#140) | 2 | * | halálhozó talizmán (#813) | ||
3 | * | korinthai talizmán (#814) | 1 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | 1 | * | virág szimbólum (#143) |
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | * | arany papi karkötő (#309) | $1 | * | obszidián karkötő ($229) | |||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+1) | ||||||||
1 | * | lajstrom medál (#1753) | 1 | * | varkaudar ékkő (#2168) | |||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
8 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 23 csepp tinta (#101), fér még: 57] | ||||||
6 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 30] | ||||||
5 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 60] | ||||||
4 | kavadu iszák (#25) | [bennük 9 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 31] | ||||||
7 | sullár hólyag (#168) | [bennük 82 csepp spiritusz (#170), fér még: 58] | ||||||
1 | Szent Kulacs (#285) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
10 | uzbány csőr (#169) | [bennük $12 csepp ugh méreg ($166), fér még: 108] | ||||||
6 | vizestömlő (#3) | [bennük 97 korty víz (#27), fér még: 23] | ||||||
5 | zöld üveg (#82) | [bennük 21 csepp ragasztó (#83), fér még: 79] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
4 | aranypikkely (#415) | 1 | ásó (#34) | 2 | + | deus ex machina (#1) | ||
2 | dobóháló (#221) | 1 | fülemüle síp (#1576) | 5 | gernim balzsam (#1894) | |||
12 | kaja (#2) | 1 | kötél (#92) | 1 | mászókampó (#165) | |||
1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | $1 | nagy aranykulcs ($246) | 1 | + | nyílcsapda (#243) | ||
5 | ork csodaszer (#1228) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 1 | szeksztáns (#32) | |||
1 | távcső (#42) | 2 | varázskő (#305) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) | |||
2 | zárnyitó készlet (#39) | |||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
9 | álompor (#396) | 1 | berzerker tüske (#713) | 2 | csuklyavirág (#133) | |||
17 | drótszőr (#37) | 3 | elkarog szőr (#665) | 2 | főnixtoll (#563) | |||
6 | fülemüle agyar (#267) | $7 | grifftojás ($179) | $1 | gromak bőr ($268) | |||
6 | gyíkfű (#201) | 7 | gyöngymangó (#135) | 18 | kaktusztüske (#114) | |||
3 | ¤ | kazmár gyökér (#205) | 37 | madártoll (#112) | $1 | magszim bél ($103) | ||
1 | moa jádekő (#382) | 1 | Morgan kristálya (#659) | $6 | óndarab ($85) | |||
27 | pirkit (#153) | 1 | púderkő (#119) | 5 | pular kristály (#239) | |||
3 | purifikátor háj (#269) | 4 | remák szív (#264) | 2 | rézdarab (#70) | |||
5 | sallank karom (#128) | 2 | téfea-agy (#172) | 4 | trikornis szarv (#198) | |||
1 | troll csont (#704) | $1 | + | vapár ág ($110) | 8 | vasérc (#152) |
Összsúly: 87.72 kg | Megterheltség: 77% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 65 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12) | 1 | aurach bőr (#658) | 50 | drótszőr (#37) | 1 | etra hályog (#712) | 4 | ezüstdarab (#326) | 3 | karbin plazma (#199) | 10 | ork csodaszer (#1228) | $1 | rinóbőr ($651) | 1 | sáfránypor (#211) | 86 | sallank karom (#128) | $2 | szulfagor agyar ($677) | 1 | tudás gyöngye (#522) | 2 | varázskő (#305) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
76 | arany (#50) | 1 | bőrpáncél (#51) | 1 | bőrsisak (#57) | |||
1 | dözmöng szív (#122) | 5 | fekete gyöngy (#99) | 1 | kis bőrpajzs (#45) | |||
1 | remák szív (#264) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | smaragd védőgyűrű (#223) | |||
4 | spiritusz (#170) | 4 | víz (#27) | 1 | xirnox szív (#213) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | ametiszt medál (#275) | 1 | elkarog szőr (#665) | 1 | grifftojás (#179) | |||
1 | gromak bőr (#268) | 4 | kaktusztüske (#114) | 1 | korinthai talizmán (#814) | |||
3 | óndarab (#85) | 8 | pirkit (#153) | 1 | pular kristály (#239) | |||
1 | trikornis szarv (#198) | 3 | tüske (#22) | 4 | ugh méreg (#166) | |||
1 | vasérc (#152) |
127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | |
39 | |
|
|
|
|
|
|
40 | |
|
|
|
|
|
|
41 | |
|
|
|
|
|
|
42 | |
|
|
|
|
|
|
43 | |
|
|
|
|
|
|
44 | |
|
|
|
|
|
|
45 | |
|
|
|
|
|
|
46 | |
|
|
|
|
|
|
47 | |
|
|
|
|
|
|
48 | |
|
|
|
|
|
|