137. forduló, 139. forduló, Boázu összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jún. 6. 12h:02'
EZ A 633. JÁTÉKHETED, 138. FORDULÓD
634. játékheted kezdete: jún. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 27 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1889
SZÁMLA : XXXX

BOÁZU KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [150,42] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 48 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+246 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+77 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+9 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál.]
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy színes dözmöng nyomok után kutattál. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Marokra fogva a bronzpengét ellenfeledre rontasz. Bronzpengével egy irtózatos ütéssel felvágod a színes dözmöng csillogó hátát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a színes dözmöng csillogó hátát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A színes dözmöng elhibázza az ütést csápjával. Véres nyál csordul ki a színes dözmöng száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 dözmöng szivet. 32 tapasztalati pontot kaptál. Istened elvárásainak megfelelően cselekedtél.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[8 pontot használtál fel, van még 326.]

* 1. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 321.]

* 2. KP: ek 145 2 0 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 311.]

* 3. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 306.]

* 4. KP: v 1 5 0 elmormolod az 1. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 301.]

* 5. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Elcsattintod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 296.]

ff felt. fegyverváltás:
Feltételes fegyver parancsok törölve. [0 pontot használtál fel, van még 296.]

ff 481 329 28 felt. fegyverváltás: 481 329 28
Felt. fegyverváltás: << obszidián tüske << csontpálca << ököl. [0 pontot használtál fel, van még 296.]

flh 16 188 felt. lőfegyver haszn. 16 a 188. tárggyal
Ok, FLH 16 188 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 296.]

tf 3 fejleszted a 3. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az ügyességed. [0 pontot használtál fel, van még 296.]

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A földből energia áramlik testedbe. Megidézted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 291.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 291.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 281.]

ek 134 70 4 t. energia kisütése: 134 70 4
Feláldozol 4 rezet a törpe szellemeknek. A következő forduló elejéig +4 támadásod és +4 sebzésed lesz. [5 pontot használtál fel, van még 276.]

d 2 20 eldobod a 2. tárgyat (20 darabot)
Elhajítasz 20 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 276.]

m 3 mozogsz délkeletre
[151,43] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fekete lótuszt. (ld. enc.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kihívás tornyát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Elenios hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Hmm, csak egy norpadolótika. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 16 életpontot sebeztél. Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a norpadolótika egyik csápját. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az obszidián tüskét. Marokra fogva az obszidián tüskét ellenfeledre támadsz. Obszidián tüskével nagy lendületekkel át- meg átszúrod a norpadolótika szőrös gömbtestét. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Méregfoggal megdöfködöd a norpadolótika testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Csápjaival a norpadolótika lecsap a bal karodra. (8 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A norpadolótika még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elhajítod a vacak kronokukac trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes norpadolótika trófeát. 2 743 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 57, gyógyulás: 35, összesen: -22 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 8 tüskét. Ügyességed TF-elődött. [18 pontot használtál fel, van még 258.]

be 502 1 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 1. szinten. Kifizeted a gnómnak a 5 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következő szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevű gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted meg. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. Mondd el a kalandmesternek, hogy milyen is egy manó. Hogy mi? Csak értetlenül bámulsz.
Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony előtt találod magad. [10 pontot használtál fel, van még 248.]

be 502 1 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 1. szinten. Kifizeted a gnómnak a 5 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Aranykezű Throfil néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Mesélj róla részletesen, ezzel bizonyítsd, hogy tudod, milyen egy regeneráló gyűrű. - Passzolok - rázod meg a fejed.
Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [10 pontot használtál fel, van még 238.]

be 502 1 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 1. szinten. Kifizeted a gnómnak a 5 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy páternoszter visz fel a következő szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan működik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Roókbrakvancérr néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. A feladat ezúttal egy műveltségi próba lesz. Lássuk, mekkora a kézügyességed. El kell készítened egy dobóhálót! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] A fenébe - hiányzik legalább egy tárgy, ami a készítéshez szükséges!
A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [10 pontot használtál fel, van még 228.]

m 2 1 1 mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre
[152,43] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy élőholt tigris. (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 1x 4d10+20.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy grok-képződményt. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Két hatalmas pofonnal tudatod, hogy nem érsz rá ilyesmire. Mivel az árnymanó nem érti meg elsőre, megtoldod még kettővel. Miután elszaladt, kíváncsiságból kikotrod a golyót. Látod, hogy egy varányszem. (+2 gonoszság.) Szereztél egy varányszemet.
(Feltételes mászás:) Biztosítva magad, nagyon lassan megmászod a grok-képződményt. Az oszlopot koronázó burok alján találsz egy nyílást, itt bemászol. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. A hely egész tágas - csak sajnos nem teljesen üres. Valami rád ront. Egy légirozmár!

Fegyvert váltasz: előkapod az obszidián tüskét. Vad csatakiáltással, felemelve az obszidián tüskét ellenfeledre támadsz. Obszidián tüskével teljesen átszúrod a légirozmár jobb oldalát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal teljesen átszúrod a légirozmár testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Kisebb sebet ejt a légirozmár agyarával a testeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A légirozmár melléd csap a farkával! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Elvesztette a varázserejét az obszidián tüske. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 kaját. 216 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 3, gyógyulás: 11, összesen: +8 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy bundás csirmáz!

Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Marokra fogva a csontpálcát ellenfeledre rohansz. Csontpálcával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a bundás csirmáz szőrös testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal felnyársalod a bundás csirmáz testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A bundás csirmáz mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A bundás csirmáz feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Elvesztette a varázserejét a csontpálca. 131 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}

Találtál valamit az egyik lehámlott belső kéreg mögött! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 zöld üveget. Miután lemásztál, továbbindulsz. Nini, mi van a földön! Több tőnyi ízletes szamóca! (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [153,42] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy púdersziklát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia híveié.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 rézdarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ekharion közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 27 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ekharion jobb lábát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Jól célzott! (29 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel néhányszor megcsapod az ekharion testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal jól megszurkálod az ekharion testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Az ekharion pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ekharion, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 23 életpontot vesztettél. Ököllel párszor keményen megütöd az ekharion testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal eltalálod az ekharion nyakát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az ekharion pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 21 életpontot vesztettél. Hoppálé! 1 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 38 aranyat. 2 388 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 174, gyógyulás: 27, összesen: -147 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 kerek követ. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [154,41] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Ráismersz a lényre. Egy quwarg nagymester. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) {védettsége: 36 szúró, 36 vágó, 24 ütő ellen.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester torát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával többször eltalálod a quwarg nagymester bal oldalát. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Méregfoggal kicsit megbökdösöd a quwarg nagymester jobb vállát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 28 életpontot vesztettél. Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg nagymester jobb hátsó lábát. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a quwarg nagymester testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 104, gyógyulás: 36, összesen: -68 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy smirglibokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Még felszenteletlennek látszik. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. [79 pontot használtál fel, van még 149.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[155,40] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy bávatag golombár került az utadba. A szörny nem viselkedik ellenségesen. Tartva azért a távolságot, elmentek egymás mellett.


(Továbbmész...) [156,39] Fák, mindenütt csak fák. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy ősi csatamezőt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy arató csattanat. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod az arató csattanat bal vállát. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel néhányszor megcsapod az arató csattanat zöld masszáját. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az arató csattanat zöld masszáját. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az arató csattanat belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az arató csattanat száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 056 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 9, gyógyulás: 13, összesen: +4 ÉP}

Gyanús mozgást látsz a fák között. Felismered a közeledőt. Csak egy varkaudar felderítő. Nem jelenthet különösebb problémát. Itt csata lesz.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 14 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar felderítő bal lábát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. A becsapódástól 20 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel többször eltalálod a varkaudar felderítő jobb karját. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar felderítő fejét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A varkaudar felderítő fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző. 1 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 84, gyógyulás: 0, összesen: -84 ÉP}

[20 pontot használtál fel, van még 129.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Hideg szél borzolja a hátadat. Fehér csontok, korhadt ládák kerülnek elő, de egyelőre semmi használható. Messze, a csatamező túlsó végén mintha apró alakok mozognának, lassan, nagyon lassan. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy óriás csontváz készül a lemészárlásodra. {védettsége: 40 szúró, 40 vágó, 16 ütő ellen.}

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriás csontváz testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal megdöfködöd az óriás csontváz sárga bordáit. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Karmait felemelve, az óriás csontváz meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás csontváz jobb lábát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal megkarcolod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de az óriás csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 087 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. Csak szemét és hulladék! Talán odébb lesz valami, új gödröt kezdesz. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy óriás csontváz készül a lemészárlásodra.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriás csontváz bal karját. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal többször eltalálod az óriás csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de az óriás csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriás csontváz testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal kicsit megsebzed az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az óriás csontváz meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az óriás csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 087 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb az ősi csatamező populációja. No sebaj! Megmarkolod az ásót, és bőszen kutatsz tovább. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy sírlidérc intéz feléd kihívást.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sírlidérc testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal tökéletesen perforálod a sírlidérc fejét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A sírlidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Ez a szörny is komolytalan volt, remélhetőleg sohasem jön keményebb. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy csontváz lord intéz feléd kihívást.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a csontváz lord testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontváz lord zörgő csontját. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a csontváz lord testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a csontváz lord minden csapását hárítanod. (3 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a csontváz lord rozsdás páncélját. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a csontváz lord testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a csontváz lord minden csapását hárítanod. (3 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 761 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 68, gyógyulás: 0, összesen: -68 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermő-vidékre: Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 19 arany, egy pular kristály, egy kristálygömb és egy ezüst nyaklánc. A messzeségben múmiák és tetememberek imbolygó hada közeledik. Itt az ideje a mai fosztogatási program befejezésének! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! [30 pontot használtál fel, van még 99.]

m 2 8 mozogsz keletre, északra
[157,39] Tovább barangolsz a fák között. Látsz egy gumifát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy quwarg királynő. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő bal oldalát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg királynő fejét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal megdöfködöd a quwarg királynő torát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával eltalálod a quwarg királynő nyakát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a quwarg királynő fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 526 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy bűbájlidérc közeledik. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontakt. II pszi támadást. Ellenfeled elszívta a varázsenergiád egy részét!(-2 varázspont.) Elpusztult 1 poszogó möszéd! A parittyával célzol és lősz. Elrepül 3 kerek kő. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A lény elbűvölően rád mosolyog! Megbabonázva, minden teketória nélkül átnyújtod a birtokodban levő 1 ezüst kulcsot. Félelem markol a szívedbe: ilyen csodás teremtménynek akartál ártani? Úgy döntesz, ebből elég volt. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Remeg minden porcikád az iménti izgalmaktól. A legszívesebben soha többé nem találkoznál ezzel a lénnyel! (Kaptál rá egy BA parancsot!)

Sorvadsz (-2 életerő).

(Továbbmész...) [157,38] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy phua-kúpot. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy grok-képződményt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). [20 pontot használtál fel, van még 79.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Nagyon óvatosan körbejárod a phua-kúpot. Hamarosan rábukkansz a bejáratra, és mellette a találós kérdésre:
Muzsikál, ha repül, hallgat, mikor elül,
Aki pedig megöli, saját vérét ontja ki.
[5 pontot használtál fel, van még 74.]

szk 978 keresed a 978. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy Ciang Csít. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 74.]

ef 4 502 energia fejlesztése 4
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 74.]

* 1. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban víz, pedig feltétlenül szükséges lenne ennek az ételnek a lefőzéséhez! [0 pontot használtál fel, van még 74.]

* 2. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 73.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 32 TVP-t kell elköltened.]

Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 33.]

tf 3 3 fejleszted a 3. tulajdonságodat 3 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 29 TVP-t kell elköltened.] [3 pontot használtál fel, van még 30.]
Küzdelmes kalandjaid után megpihensz táborhelyeden, és felkészülsz a Szertartásra, melyet talán még őseid sem ismertek... ám hiába próbálsz tudatod legmélyére férkőzni, hogy meríts az Élet Forrásából, valami megakadályoz ebben... Alaposan elfáradva, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 279 pontot. A következő körben tehát 309 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


LÁTHATATLANSÁG (76. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Ezzel a fantasztikus varázslattal tökéletesen láthatatlanná válhatsz, minden felszereléseddel, állatoddal együtt! A dolog előnyei kézenfekvőek, de azért lássuk őket sorban: 1.) Minden lopáspróbálkozásnál olyan, mintha a szakértelmed magasabb lenne (a taumaturgiádtól függő mértékben). (És ha fel is sülsz, a városi őrség akkor sem tud elfogni.) 2.) Táborozás közben senki nem fog téged megtalálni (így hát meglopni sem tudnak). 3.) A védettséged jobb lesz a varázslat időtartama alatt (a taumaturgiádtól függő mértékben, de max. 10-zel). 4.) Mozgás közben nem fognak látni azok a KALANDOZÓK, akikkel találkozol. Azonban te sem támadhatsz meg olyan kalandozókat, akik nem látnak téged láthatatlanság észlelése varázslattal vagy más módon, még akkor sem, ha T/FT parancsod van rájuk kiadva! Ennek oka az, hogy a láthatatlanság varázslatot azért találták ki, hogy inkognitóban maradjon használója, bármi áron, nem pedig azért, hogy előnyei legyenek a harcban. (Sokak szerint a varázslat olyan belső-védő rúnákat tartalmaz, amelyek azonnal elpusztítanák használóját, ha orvul támadna valakire.) A láthatatlanság nem véd meg a kiváló szaglású szörnyek elől: ha ilyennel találkozol, továbbra is a rejtőzködés, a futás ill. a harc lesz a megoldás (persze a +védettség ekkor jól jön, mivel a szörny csak sejti, hogy hol vagy).
Te magadtól nem tudod a varázslatot akármikor megszüntetni, ehhez mágiafeloldásra van szükség. A varázslat anyagi komponense egy manifesztátor nyúlvány, elmondása 5 TVP-be és 15 VP-be kerül, hatása a következő forduló elejéig tart.

FEKETE LÓTUSZ (446. NÖVÉNY)
Gyönyörű, szemkápráztató virág a fekete lótusz, amely csak a legeldugottabb helyeken található meg, a legodaadóbb botanikus számára. Nagy óvatossággal (KT 447 parancs, 3 TVP) begyűjtheted a lótuszvirágot, ezt a csodálatos kincset. Egy körben max. három virágot lehet leszedni, ha egyáltalán virágzik a lótuszvirág. A fekete lótusz állítólag kiváló ellenszere a mérgeknek, ha a megfelelő formulát alkalmazod.

NORPADOLÓTIKA (226. SZÖRNY)
Mondd gyorsan húszszor egymás után, hogy norpadolótika! Igen, a dolog szóviccnek indult, de a norpadolótika olyan mérges lett, hogy szórakoznak a nevével, hogy bosszúból az egész falut felfalta. Azóta senki sem viccelődik a norpadolótikával. Pedig alapjában véve elég tréfásan néz ki, egy nagy, imbolygó, barna gömb, hat hihetetlenül vékony (és hosszú) pipaszárlábbal. Étkezéskor a norpadolótika gigantikus állkapcsa kiemelkedik alul, a hasából, és hatalmas fogaival szétrág mindent. Ezenkívül a norpadolótikának jókora csápjai is vannak, amelyekkel az ongóliantokat szokta magától elhessegetni. Vigyázat! A norpadolótikát zsíros szőrzete miatt igen nehéz vágófegyverrel megsebezni. Ezenkívül nem nagyon érdeklik a varázslatok, a pszi, meg hasonló marhaságok, ezért ilyesmivel elég nehéz neki ártani.

ÉLŐHOLT TIGRIS (766. SZÖRNY)
Droggald, Leah leghatalmasabb élőholt szolgája gyakran vette magát körül ezekkel a fenevadakkal. Az éltükben oly dicső tigrisek holt állapotban kegyetlen, ösztönök nélküli rabszolgákká váltak, akik a lich minden parancsát teljesítik, legyen szó akár falvak elpusztításáról, vagy kalandozók felfalásáról. Ha egy élőholt tigrissel találod magad szembe, dobj el mindent és menekülj az életedért, vagy a halálod véres, de mindenképpen fájdalmas és lassú lesz, ahogy a tigris szétszakítja a végtagjaidat és feneketlen gyomrában lassú rothadásra ítél.
Az élőholt tigris azonnali halált okozni képes karmolása miatt ezt a szörnyet csak akkor támadod meg, ha közvetlen FT parancsot adsz ki rá. (Vagy ha van érvényben FT 9098 parancsod minden azonnali halált okozó lényre.)

EKHARION (232. SZÖRNY)
Az ekharionok az emberevők és bibircsók-óriások bizarr párzásából létrejött szörny-mutánsok. Hatalmas, szőrös humanoidok, irdatlan testi erővel. Bár IQ-juk igen alacsony, mégis, fejlett pszi képességekkel rendelkeznek: ők már az új, a világégés utáni világ gyermekei, az első kifejlett példányok a tűzvihar után kb. 4 évvel jelentek meg. Ha egy ekharionnal kerülsz szembe, készülj fel egy véres, brutális, minden taktikát nélkülöző összecsapásra, amelyben a leheletnyi előnyt a vérszomjas ekharion természetes pszi képességeivel próbálja megszerezni. Az ekharionok, mivel pszi használók, gyakran pszionikus élősködőket hordoznak, amelyek átkerülhetnek rád, ha magad is pszi használó vagy.

QUWARG NAGYMESTER (214. SZÖRNY)
Minden tízezredik quwarg harcos képes olyan sokáig életben maradni, hogy tapasztalata, harci jártassága messze felülmúlja rovartársaiét. Ha egy ilyen "quwarg-szamuráj", vagy csúfnevén, quwarg nagymester őriz egy quwarg bolyt, akkor abba még az ongóliantok sem nagyon szoktak beleturkálni, mert a quwarg nagymester csípését még ők is megérzik. Sokak szerint a quwarg nagymestert még a Vasalt Bunkók sem tudják engedelmességre kényszeríteni.

BŰBÁJLIDÉRC (761. SZÖRNY)
Ahogy haladsz a bokrok között lassan gomolygó ködszálak vesznek körül. Felkúsznak a hátadon és a halál jeges leheletét érzed a tarkódon. Nincs erőd megfordulni, mert a lény, amely megdermesztette csontjaidat keményen fogva tart, és az apró ködfoszlányok lassan átalakulnak egy karmos szellemszerű lénnyé. Éjfekete, végtelen mélységű pofáját a válladra tapasztja, majd lassan elkezdi szívni belőled a lelkedet. Sokan megpróbáltak ellenállni a bűbájnak, amivel a lidérc fogva tart, de általában kevés sikerrel, így mind üres porhüvelyként terültek el a földön, miután a bűbájlidérc elvégezte évezredes munkáját.

KARAKTERLAP

Boázu, egy fekete, tüsi hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd színe zöld. Leah elsőáldozója vagy. Papi hited: 56. A Vashegyek Nemzete (#9122) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 138. fordulód.

Erő: 23 (35) Szint: 21 Merészség: 7/5 Magasság: 115 cm
IQ: 27 (37) Támadás: 35 Agresszió: 5 Testsúly: 79 kg
Ügyesség: 12 (20) Védekezés: 33 Menekülés: 30 % Életkor: 68/68 év
Egészség: 17 (25) Életpont: 462/223 Jellem: gonosz (156) Tul. pont: 3
Szerencse: 21 (33) Varázspont: 396/1 Pénz: 5278 arany Kép. pont: 15
Tudatpont: 21/0 Pszi pont: 18/2 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1036 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 14 612 TP-t kaptál. Jelenleg 700 247 TP-d van. A következő szinthez még 99 753 TP szükséges. Trófeáid: Ciang Csí, kultúrmasztodon, norpadolótika.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/96 ökölvívás: 6/97 (+47%) szúrófegyverek: 22/86 (+15%)
vágófegyverek: *19/101 ütőfegyverek: 2/81 (+11%) lőfegyverek: *19/101
dobófegyverek: 8/55 (+36%)

Feltételes fegyverváltás: obszidián tüske (#481) << csontpálca (#329) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); kerek kő (#19) (7 -9.); tüske (#22) (10 -12.); ubuk dobónyíl (#138) (13 -15.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (16 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
157,38 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 690 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/31 (+11%) 2. nyomkövetés: 21/0 3. mászás: 10/46 (+3%)
4. csapdakészítés: 10/7 (+7%) 5. csapdaészlelés: 3/8 6. gyógyítás: 19/2
7. titkosírás: 2/81 8. felderítés: 8/35 (+23%) 9. szörnyidomítás: 3/75
10. teológia: 23/71 (+17%) 11. taumaturgia: 14/98 (+27%) 12. szerencsejáték: 3/44
13. versengés: 8/63 14. harcművészetek: 1/0 15. zene: 9/8
16. szörnyismeret: 10/64 (+33%) 17. pszi: 2/48 (+12%) 18. zárnyitás: 1/6
19. vadászat: 4/6 20. bányászat: 12/84 (+24%) 21. úszás: 9/13
22. főzés: 5/95

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot )
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
színes dözmöng (#78) (csak egyszer), szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) éhínség (#39, 7 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) pszi-ernyő (#64) erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
11. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
varázsvédelem (#34), tükörpajzs (#101)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> kőkorszaki szaki (#109)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ahhoz, hogy megtanulhasd a Sötétség Ceremóniáját, elegendő alapanyagra van szükség. Ölj meg három téfea magofluxot! (számláló: 0)
2.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt. (teljesítve)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
törpszellem áldása (134)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
törpe ősök segíts. (316)
földmágia (357)
tábori kiképzés (380)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 46 TU. szükséges még: 4 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 35 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 155 TU szükséges.)
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1277.

Összsúly: 169.40 kg Megterheltség: 93%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 20 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 201 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csontpálca (#329) 2 drótszőr (#37) 1 ezüst kulcs (#184)
15 kaja (#2) 1 kaktusztüske (#114) 3 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
1 obszidián tüske (#481) 2 rézdarab (#70) 2 tüske (#22)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
90 arany (#50) 1 dözmöng szív (#122) 1 ezüst nyaklánc (#117)
3 kerek kő (#19) 1 kristálygömb (#265) 1 nyílvessző (#108)
1 pular kristály (#239) 4 ugh méreg (#166) 1 varányszem (#30)
1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

149 150 151 152 153 154 155 156 157 158
37
38
39
40
41
42
43
44
(150,42) színes dözmöng (#78)
(151,43) fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), kihívás tornya (#502), Elenios oltár, norpadolótika (#226)
(152,43) élőholt tigris (#766), grok-képződmény (#149), 23. jellempróba, légirozmár (#94), bundás csirmáz (#93)
(153,42) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), vaskohó (#155), Raia oltár, érclelőhely, ekharion (#232)
(154,41) quwarg nagymester (#214), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), oltár
(155,40) bávatag golombár (#165)
(156,39) ősi csatamező (#263), arató csattanatok (#144), varkaudar felderítő (#7133), óriás csontváz (#176), sírlidérc (#172), csontváz lord (#177)
(157,38) phua-kúp (#372)
(157,39) gumifa (#38), oltár, quwarg királynők (#153), bűbájlidérc (#761)

Üzenet küldése a karakternek