136. forduló, 138. forduló, Ray Charles összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. jan. 5. 12h:07'
EZ A 139. JÁTÉKHETED, 137. FORDULÓD
140. játékheted kezdete: jan. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4157
SZÁMLA : XXXX

RAY CHARLES KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [1,1] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+7 életerő.) Ez részben magas egészségednek köszönhető. (ld. enc.) Varázserőd regenerálódik. (+49 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: le 254 0 0 leveszed/lerakod a 254. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 275.]

* 2. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Lemész alfába. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 270.]

* 3. KP: kf 529 0 0 kézbeveszed/felveszed az 529. tárgyat
Az ujjadra húzod az angyalok gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 270.]

ext visszadátumozás kérelem
Visszadátumoztunk 50 játékhéttel. [0 pontot használtál fel, van még 270.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +90 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 270.]

v 53 elmormolod az 53. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Sikerült elmondanod az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+2 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 265.]

ff 434 6 367 felt. fegyverváltás: 434 6 367
Felt. fegyverváltás: << bányászcsákány << kőkés << Trákin csákánya. [0 pontot használtál fel, van még 265.]

flh 20 36 felt. lőfegyver haszn. 20 a 36. tárggyal
A paraméterként megadott tárgy nem lövedék/dobófegyver! [0 pontot használtál fel, van még 265.]

ft 766 támadod a 766. szörnyet
FT 766 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 265.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 260.]

v 6 6 18 elmormolod a 6. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A forró energia testedbe áramlik. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 255.]

v 1 8 12 elmormolod az 1. varázslatot
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 12 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 250.]

m 8 3 4 mozogsz északra, délkeletre, délre
[1,0] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Ez a Süllyesztő mocsár. Kicsi, de halálos. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy megsebzett mocsárivérc. {támadása: 50.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 31 életpontot sebeztél. Véres nyál csordul ki a mocsárivérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 970 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Hasra vágódsz a bűzös latyakban, és reménykedsz. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ez nem lehet más, mint egy drakolich. {egyik sebzési módja: 2x 3d12+18.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Felfedeztél egy mocsári penkét. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délnyugatra látsz egy Leah oltárt. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy lápi hajlék van. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy tesh alligátor. {védettsége: 13 szúró, 18 vágó, 25 ütő ellen.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Megmarkolva a Trákin csákányát a másikra ugrasz. Trákin csákányával többször kegyetlenül megütöd a tesh alligátor hüllőtestét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal súrolod a tesh alligátor hüllőtestét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A tesh alligátor fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A tesh alligátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 elf csont (ld. enc.). Felhasználva a kőkést, szereztél 1 alligátorbőrt. 617 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}


(Továbbmész...) [2,1] Egyre több bokor tűnik fel, az aljnövényzet sűrűsödik. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy halálbokort. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy tüskés harci gromak. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Megmarkolva a Trákin csákányát a másikra támadsz. Trákin csákányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tüskés harci gromak tüskés testét. (5 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Harci kalapáccsal többször eltalálod a tüskés harci gromak tüskés testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Vad döféseivel a tüskés harci gromak nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Patájával a tüskés harci gromak többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 108 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 17, gyógyulás: 20, összesen: +3 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Elsőnek egy Thargodan csontváz száll szembe veled.

Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Meglengetve a Trákin csákányát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Trákin csákányával többször kegyetlenül megütöd a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Harci kalapáccsal megpöccinted a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Karmával néhányszor a Thargodan csontváz megcsapja a fejedet. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 1 108 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 35, gyógyulás: 20, összesen: -15 ÉP}

A következő ellenfél egy élőholt quwarg.

A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg testét. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Harci kalapáccsal többször eltalálod az élőholt quwarg torát. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 17 életpontot vesztettél. Vasalt bunkóval eltalálod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Harci kalapáccsal meghorzsolod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 1 507 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 70, gyógyulás: 29, összesen: -41 ÉP}

Találsz nála 1 királyi koronát.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 661 (limit: 1770), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 65546.
Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek délre vezetnek. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 40 tüskét.

(Továbbmész...) [2,2] A bozótost dombság váltja fel. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy északi aurach közeledik. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az északi aurach testét. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd az északi aurach fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 aurach fogat. 392 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ó! Hiszen ez egy drakolich. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy lápi hajlék van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [70 pontot használtál fel, van még 180.]

ep 155 55 építed a 155. tárgyat 55 pontért
Kemény munkába fogsz: építeni kezdesz egy vaskohót. Köveket hordasz egymásra. Már félig készen van a vaskohó. 27 tapasztalati pontot kaptál. [55 pontot használtál fel, van még 125.]

m 4 mozogsz délre
[2,3] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy törpemammut. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Itt csata lesz.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a törpemammut jobb hátsó lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Trákin csákányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a törpemammut testét. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a törpemammut bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Beléd öklel a törpemammut! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A törpemammut összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 704 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Azonnal tudod, hogy egy drakolich volt a rémület okozója. {védettsége: 30 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délkeletre egy Elenios oltár van. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy lápi hajlék van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Oppsz, itt járt már valaki! Friss gnóm nyomok vezetnek északnyugatra. [10 pontot használtál fel, van még 115.]

le 287 leveszed/lerakod a 287. tárgyat
Leveszed a Tharr Keresztjét. [0 pontot használtál fel, van még 115.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 6 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Aztán előveszed a Tharr Keresztjét, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +6 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve fürgülés. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát. 2.) Jó erőfejlesztés egy kis fizikai munka végzése: építs vaskohót. 3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] [30 pontot használtál fel, van még 85.]

kf 287 kézbeveszed/felveszed a 287. tárgyat
A nyakadba akasztod a Tharr Keresztjét. [0 pontot használtál fel, van még 85.]

m 6 8 8 mozogsz nyugatra, északra, északra
[1,3] Szűnni nem akar a zöld síkság. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Északra fekszik egy helytartói város. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délnyugatra egy márványtorony van. Nyugatra egy Elenios oltár van. Északra egy lápi hajlék van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy alpesi tehén. Nem jelenthet különösebb problémát. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja az alpesi tehén jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod az alpesi tehén fejét. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az alpesi tehén testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 330 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy Thargodan csontváz áll veled szemben.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Több lövedéked átfúrja a Thargodan csontváz jobb lábát. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Trákin csákányával többször kegyetlenül megütöd a Thargodan csontváz testét. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Harci kalapáccsal megütöd a Thargodan csontváz testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A Thargodan csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 108 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 25, gyógyulás: 21, összesen: -4 ÉP}

Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Azonnal rájössz, hogy egy hegymélyi lidérc ijesztett meg. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [1,2] A sík vidék mocsarassá válik.
(Feltételes támadás:) Egy szintszívó! Ezt kerested. {egyik sebzési módja: 2x 1d10+4.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a szintszívó testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra ugrasz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal megcsapod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szintszívó többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szintszívó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Ellenfeled ezúttal egy szubreális vámpír.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 30 életpontot sebeztél. Ellenfeled a halál szava varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod a szubreális vámpír fejét. (5 támadással 41 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Megmarkolva a Trákin csákányát a másikra rontasz. {CSTT:} Trákin csákányával többször kegyetlenül megütöd a szubreális vámpír jobb oldalát. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Harci kalapáccsal megcsapod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A seb azonnal beforr! A szubreális vámpír néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) A szubreális vámpír fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Trákin csákányával eltalálod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Harci kalapáccsal megcsapod a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A seb azonnal beforr! A szubreális vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szubreális vámpír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 041 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 59, gyógyulás: 26, összesen: -33 ÉP}

Egy nádcsomó mögött próbálsz elrejtőzni. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy hegymélyi lidérc. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyíkfű csomót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy lápi hajlékot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mocsári penkét.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.

(Továbbmész...) [1,1] Tovább gyalogolsz a lápvidéken.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Első ellenfeled egy szubreális vámpír. {támadása: 42.}

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Üdvözlésképpen egy a halál szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Pár lövedéked átjárja a szubreális vámpír ködös testét. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Megmarkolva a Trákin csákányát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Trákin csákányával többször kegyetlenül megütöd a szubreális vámpír ködös testét. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Harci kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szubreális vámpír testét. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A seb azonnal beforr! A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szubreális vámpír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Trákin csákányával többször kegyetlenül megütöd a szubreális vámpír testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Harci kalapáccsal súrolod a szubreális vámpír fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A seb azonnal beforr! A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) A szubreális vámpír fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 041 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 68, gyógyulás: 32, összesen: -36 ÉP}

A következő ellenfél egy élőholt sullár. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 15 ütő ellen.}

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Pár lövedéked átjárja az élőholt sullár hatalmas testét. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Trákin csákányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt sullár testét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Harci kalapáccsal eltalálod az élőholt sullár hatalmas testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az élőholt sullár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Az élőholt sullár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 222 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 60, gyógyulás: 19, összesen: -41 ÉP}

Találsz nála 1 grifftoll kesztyűt. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 665 (limit: 1770), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 65946.
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Nyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Északnyugatra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. [30 pontot használtál fel, van még 55.]

m 8 mozogsz északra
[1,0] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy varkaudar. {védettsége: 10 szúró, 10 vágó, 10 ütő ellen.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a varkaudar fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a varkaudar testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar bal karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon a varkaudar. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 140 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! A nádas megfelelő búvóhelynek tűnik számodra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy hegymélyi lidérc. {védettsége: 45 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Észreveszel egy mocsári penkét. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy Leah oltárt. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy lápi hajlék van. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. [10 pontot használtál fel, van még 45.]

szk 353 keresed a 353. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy tesh alligátort. [0 pontot használtál fel, van még 45.]

ef 8 509 energia fejlesztése 8
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-6 TU.] [42 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: le 529 0 0 leveszed/lerakod az 529. tárgyat
Lehúzod az ujjadról az angyalok gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: kf 254 0 0 kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat
Az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Iszol a vizestömlőből. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-23 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 16, 18.
Tested megpihen fárasztó kalandjaid után, lelked szomját oltod az Élet Forrásával... (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a sullár. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 278 pontot. A következő körben tehát 278 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MAGAS EGÉSZSÉG
A magas egészségnek számos előnye van: ellenállóbb vagy a betegségekkel, mérgekkel szemben, és szervezeted gyorsabban regenerálódik. Ha az egészséged magasabb 12-nél, akkor ez befolyásolja a kör eleji regenerálódásodat: minél jobban meghaladja a 12-t, annál többet gyógyulsz. Ezen kívül a gyógyítás (GY) is hatékonyabb, és lassabban éhezel, ha magas az egészséged.

ELF CSONT (664. TÁRGY)
Nicsak, egy pórul járt elf lábszárcsontja! Még majdnem épségben van, de a mohó szörny a pórul járt elfet valószínűleg majdnem egyben nyelte le...

TÜSKÉS HARCI GROMAK (156. SZÖRNY)
A tüskés harci gromakok hatalmas testű, kemény páncélú mindenevők. Spekulációk szerint az alpesi tehén és a sörényes ubuk keresztezésével jöttek létre, de biztosat még az alanori alkímia tanszék tudományos munkatársai sem mernek mondani. A letűnt Vabrovag kultúra hátasállatként tartotta őket, de mostanra már a puszták vadon élő, kicsinyeiket bőszen védelmező lényeivé váltak. Mivel hihetetlen mennyiségű sebzést képesek elviselni és kiosztani, általánosságban bölcs gondolat békén hagyni őket.

FÜRGÜLÉS (92. PAP VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT)
A fürgülés meggyorsítja a harcos reakcióidejét, ügyesebbé, fürgébbé teszi egy harc időtartamára. Ha elmondod magadra a fürgülést 22 VP-ért, eggyel több támadást fogsz leadni minden körben, még a lőfegyvereddel is eggyel többet lőhetsz. A varázslat nem működik a közelharc fázisban, ha ököllel harcolsz. Minden alkalommal, amikor elmondod a fürgülést, öregszik a tested egy évet. A fürgülés anyagi komponense egy csepp sáfránypor.

GRIFFTOLL KESZTYŰ (1578. TÁRGY)
Zuramagor hagyatékában egy finom, puha, tollpiheborításos kesztyűt találtál, mely ki tudja, hogyan került ide. Talán a neves fekete griff rajtakapott valami varázslót, hogy a korábban lemészárolt griffek tollából efféle ruhadarabot készít fázós végtagjaira, és úgy látta, bosszút kell állnia, a tárgyat pedig elkoboznia. Talán ez a grifftoll kesztyű története, talán valami teljesen más. Nem tudni! Az viszont biztos, hogy e tárgy létrejöttében a mágia jelentős szerepet játszott. Másképp elképzelhetetlen lenne, hogy ezzel a puha, bélelt kesztyűvel akkorákat lehessen a közelharcban ütni, mint amekkorákat lehet. A griffbőr kesztyű, ha a kezeden van, +2 támadást és +3 sebzést ad minden fegyverre, valamint, ha öklözöl, még +4 sebzés okozására leszel képes. A kesztyű viseléséhez legalább 7. szintűnek kell lenned.

KARAKTERLAP

Ray Charles, egy rövid ősz hajú, kék szemű gnóm férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr ministránsa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 137. fordulód.

Erő: 14 (19) Szint: 20 Merészség: 8/5 Magasság: 119 cm
IQ: 24 Támadás: 24 (26) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 16 (20) Menekülés: 35 % Életkor: 104/138 év
Egészség: 13 Életpont: 448/425 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 1
Szerencse: 22 (27) Varázspont: 307/89 Pénz: 1212 arany Kép. pont: 32
Tudatpont: 40/3 Pszi pont: 12/6
Eddig összesen 1455 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 13 638 TP-t kaptál. Jelenleg 596 273 TP-d van. A következő szinthez még 3 727 TP szükséges. Trófeáid: mocsárivérc, szubreális vámpír, zombi mester. A 113. fordulódban 2000 arany került a bankszámládra. 2020 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 3/10 vágófegyverek: 13/30 (+12%) ütőfegyverek: 27/41 (+10%)
lőfegyverek: 24/67 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: bányászcsákány (#434) << kőkés (#6) << Trákin csákánya (#367)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -12.); tüske (#22) (13 -19.); vashegyű nyíl (#176) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
93,63 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 105
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 958 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 42/4 (+66%) 2. nyomkövetés: 25/23 (+12%) 3. mászás: 4/20
4. csapdakészítés: 13/20 (+5%) 5. csapdaészlelés: 3/28 6. gyógyítás: 42/41
7. titkosírás: 2/13 8. felderítés: 2/64 9. szörnyidomítás: 5/93
10. teológia: 10/8 (+90%) 11. taumaturgia: 12/73 (+20%) 12. szörnyismeret: 9/90
13. pszi: 2/12 (+4%) 14. vadászat: 10/45 15. vitalitás: 2/31
16. bányászat: 13/8 (+11%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 40 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 1000 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 1000 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 1 darabot, csak egyszer), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 15 darabot, csak egyszer)
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), tintacsigát (#74) fedett veremmel (#219), quwarg harcost (#201) fedett veremmel (#219), vadász quwargot (#241) fedett veremmel (#219), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219)
mászol max. 30 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50)
szintszívó (#96), szintszívó lények (#9097), noth szellem (#250), trikornis (#104), élőholt tigris (#766) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
manifesztátor (#124), fémbontó szójer (#150), drakolich (#760), hegymélyi lidérc (#7084)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) fürgülés (#92, 22 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64) óriáserő (#53) tulajdonságpajzs (#26) áldomás (#6) (4,18)
vámpirizáció (#1) (1,12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
17. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
tüskepajzs (#30), oldás (#372)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +46 kg teher) státusz: OK
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát.
2.) Jó erőfejlesztés egy kis fizikai munka végzése: építs vaskohót.
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 27, 29, 30, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 170, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 665 (limit: 1770), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 65946.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a IX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 6 TU. szükséges még: 64 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1222 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 méregfog (#1553)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
1 * harci kalapács (#174) 1 kőkalapács (#13) 1 Trákin csákánya (#367)
1 * vasalt bunkó (#181)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 1 gnóm nyílpuska (#546)
Lövedékek
7 ezüsttollú nyíl (#363) 17 * tüske (#22) 36 ubuk tüske (#131)
16 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
1 + esszenciakristály (#350) 6 tolmokov-koktél (#351) 1 ubuk dobónyíl (#138)
12 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 kis bőrpajzs (#45)
Páncélok
1 bőrpáncél (#51) 1 láncing (#222) 1 * Métely páncélja (#1562)
Sisakok
2 királyi korona (#338) 1 * Krough fejdísze (#1570) 1 vassisak (#160)
Köpenyek
2 * Jerome köpenye (#1527) 1 rejtőköpeny (#277)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 grifftoll kesztyű (#1578) 1 lánckesztyű (#230) 1 mászókarom (#78)
1 * szürke bőrkesztyű (#271) 3 tankány karom (#237)
Övek
1 * bíbor erőöv (#291) 1 * kígyóbőr öv (#410)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
1 denevér szimbólum (#140) 1 * két kard szimbólum (#144) 2 * nekrofun medál (#253)
1 * Tharr Keresztje (#287)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * ezüst papi karkötő (#308)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 angyalok gyűrűje (#529) 1 * regeneráló gyűrű (#254) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1)
1 * lajstrom medál (#1753)
Löttyök és porok, tartóstul
3 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 30 csepp tinta (#101), fér még: 0]
3 fűszertartó (#210) [bennük 3 csepp sáfránypor (#211), fér még: 12]
6 huhogó bibe (#332) [bennük 20 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 52]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 19 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 1]
6 sullár hólyag (#168) [bennük 65 csepp spiritusz (#170), fér még: 55]
6 szent kehely (#257) [bennük 60 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
1 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 10]
9 uzbány csőr (#169) [bennük 82 csepp ugh méreg (#166), fér még: 26]
4 vizestömlő (#3) [bennük 7 korty víz (#27), fér még: 73]
3 zöld üveg (#82) [bennük 6 csepp ragasztó (#83), fér még: 54]
Eszközök, használati tárgyak
1 aenouth ködkürt (#1554) 1 ásó (#34) 2 bronzkulcs (#76)
3 csontkulcs (#74) 5 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221)
1 ezüst kulcs (#184) 1 ezüstszelence (#1602) 2 fáklya (#36)
1 fenőkő (#1618) 2 fülemüle síp (#1576) 3 gernim balzsam (#1894)
6 gyógykenőcs (#313) 1 + hebrencs csapda (#147) 8 kaja (#2)
3 keg gomba (#1615) 1 kis vaskulcs (#40) 1 Korrum pálcája (#1545)
1 kötél (#92) 2 légiós hátizsák (#1560) 4 manakristály (#500)
1 márványkulcs (#245) 3 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
3 megsemmisítő (#1540) 1 nagy bronzkulcs (#185) 5 ork csodaszer (#1228)
1 pszi kő (#248) 3 rézkulcs (#75) 2 sáfránykristály (#675)
1 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 távcső (#42) 3 varázskő (#305)
1 vaskulcs (#183) 7 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
8 acélpengőke (#231) 2 alligátorbőr (#661) 6 amniosz (#203)
11 aurach fog (#657) 6 bordacsont (#16) 1 bruhatagnyelv (#1230)
8 csillezsályalevél (#1253) 1 csuklyavirág (#133) 1 darázsfarok (#654)
1 darázsszárny (#652) 9 dorony tüdő (#212) 3 dözmöng szív (#122)
17 drótszőr (#37) 1 elf csont (#664) 2 elkarog szőr (#665)
3 evaporőr háj (#105) 9 ezüstdarab (#326) 6 fekete gyöngy (#99)
1 fémrúd (#104) 3 fokhagyma (#403) 1 galachmit (#310)
4 grákóbőr (#41) 1 grifftojás (#179) 3 gromak bőr (#268)
2 karbin plazma (#199) 1 lajhár csont (#236) 5 lidércesszencia (#1074)
258 madártoll (#112) 8 magszim bél (#103) 7 mákrózsa virág (#56)
1 mocsári penke (#148) 1 Morgan kristálya (#659) 4 mutáns csont (#331)
1 nektoraf faggyú (#667) 6 óndarab (#85) 3 ormánygőte csont (#21)
45 pirkit (#153) 3 púderkő (#119) 2 pular kristály (#239)
9 quwarg tojás (#360) 2 remák szív (#264) 13 rézdarab (#70)
6 rókafarok (#124) 16 sallank karom (#128) 4 sámán erszény (#650)
2 smirglilevél (#29) 14 szárnyas hernyó (#69) 1 szivárványszív (#1529)
1 szulfagor agyar (#677) 1 szulfin (#676) 8 szvó-ektoplazma (#151)
1 téfea-agy (#172) 13 tigroszlán fog (#63) 2 Tiume batyuja (#660)
6 trikornis szarv (#198) 1 vadász tatu bőr (#15) 3 varányszem (#30)
1 varkaudar csont (#1113) 17 vasérc (#152) 7 vízionár szem (#102)
8 xirnox szív (#213)

Összsúly: 125.34 kg Megterheltség: 94%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 12 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 drótszőr (#37) 1 gyógykenőcs (#313) 1 sallank karom (#128)
1 Tharr Keresztje (#287) 2 varázskő (#305) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 alligátorbőr (#661) 3 aurach fog (#657) 1 elf csont (#664)
1 grifftoll kesztyű (#1578) 1 gromak bőr (#268) 10 isteni könnycsepp (#260)
7 kaja (#2) 1 királyi korona (#338) 3 szvó-ektoplazma (#151)
17 tüske (#22) 1 varkaudar csont (#1113)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

0 1 2 3
-1
0
1
2
3
4
(1,0) mocsárivércek (#7143), nekrofun (#173), mocsári penke (#148), tesh alligátor (#353), varkaudar (#64)
(1,1) szubreális vámpír (#223), élőholt sullár (#216), nekrofun (#173)
(1,2) szintszívó (#96), szubreális vámpír (#223), gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201), lápi hajlék (#670), mocsári penke (#148)
(1,3) Dornodon oltár, 42. jellempróba, alpesi tehén (#91), Thargodan csontváz (#297)
(2,1) oltár, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), 43. jellempróba, tüskés harci gromak (#156), Thargodan csontváz (#297), élőholt quwarg (#202)
(2,2) északi aurach (#350), Chara-din monolitja (#534), egy ismeretlen isten rúnaköve, Sheran oltár, olvasztókemence (#86), 32. jellempróba, érclelőhely
(2,3) törpemammut (#115), Tharr oltár, 24. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek