136. forduló, 138. forduló, Jokkmokk összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. aug. 31. 12h:12'
EZ A 320. JÁTÉKHETED, 137. FORDULÓD
321. játékheted kezdete: szept. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3860

JOKKMOKK KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [109,103] koordinátán.
Egy csoportban vagy, együtt mentek. Érzed, hogy köztük biztonságban vagy, szeretnek, társaid rosszban, jóban. Az elöl haladó futni kezd, közben hangosan kurjongat. A többieket is elfogja a jó hangulat, nevetve csatlakoznak. Együtt rohantok lefelé a füves domboldalon, boldognak érzed magad. A jóérzés még azután is kísér, hogy kinyitod a szemed és felébredsz.
Varázserőd regenerálódik. (+14 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+58 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy földsárkány nyomára bukkanj. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 31 életpontot sebeztél. A lény villámokat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (11 életpontot vesztettél.) Meglengetve a ryuku buzogányt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a földsárkány jobb hátsó lábát. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a földsárkány testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A földsárkány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Siralmas támadást intéz farkával a földsárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a földsárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 945 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 16, gyógyulás: 1, összesen: -15 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 310.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Pszi energia árad szét testedben. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [5 pontot használtál fel, van még 305.]

* 2. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 305.]

fog 115 219 elfogod a 115. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 305.]

v 22 187 4 elmormolod a 22. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A forró energia testedbe áramlik. Befejezted az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő 4 mérgezett vasnyilat. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 4 vashegyű nyíl, 4 ugh méreg. [-4 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 300.]

v 22 176 6 elmormolod a 22. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő 6 vashegyű nyilat. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 6 vasérc, 12 pirkit, 6 madártoll. [-24 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 295.]

v 7 57 2 elmormolod a 7. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmondtad az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 10 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] Erőd TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 292.]

v 7 65 1 elmormolod a 7. varázslatot
6 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 7 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 292.]

kt 133 1 elkészíted a 133. tárgyat (1 darabot)
Begyűjtöttél 1 csuklyavirágot. [3 pontot használtál fel, van még 289.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[110,104] A sziklák elmaradoznak mögötted. Bozótos területre érkeztél. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy sullár. Ettől nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megmarkolva a ryuku buzogányt ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a sullár testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a sullár testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Szarvaival a sullár megböki a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Patájával a sullár kissé megtaszít. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A sullár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 424 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [111,105] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyöngymangó bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ryuku légiós. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 22 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku légiós fejét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a ryuku légiós testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}


(Továbbmész...) [112,106] A sík vidéket bozótos váltja fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy púpos burástya. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Meglengetve a ryuku buzogányt a másikra ugrasz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a púpos burástya zselés testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a púpos burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A púpos burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ovimon-bokrot. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy nektoraf került az utadba. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a nektoraf testét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nektoraf jobb oldalát. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a nektoraf megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A nektoraf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. 598 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

[21 pontot használtál fel, van még 268.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[113,107] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy márványtornyot. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy sörényes ubuk nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megmarkolva a ryuku buzogányt ellenfeledre rohansz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sörényes ubuk testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 ubuk tüskét. 304 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [114,108] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Átlépted az Őslénypark mágikus energiakerítését. Mindenhol hatalmas feliratokat látsz: VIGYÁZAT! ÉLETVESZÉLY! Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran híveié. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy hadroszaurusz közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 28 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 7 életpontot vesztettél. Meglengetve a ryuku buzogányt a másikra rohansz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a hadroszaurusz testét. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a hadroszaurusz testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) A hadroszaurusz belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a hadroszaurusz, épp csak megsuhint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a hadroszaurusz kacsacsőrét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a hadroszaurusz testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a hadroszaurusz, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A hadroszaurusz farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a hadroszaurusz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 14 kaját. 1 447 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 346, sebződés: 24, gyógyulás: 5, összesen: -19 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [115,109] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy velociraptor. Itt csata lesz.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 21 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a velociraptor testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Meglengetve a ryuku buzogányt ellenfeledre támadsz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a velociraptor jobb oldalát. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) A velociraptor fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a velociraptor jobb lábát. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a velociraptor jobb karját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a velociraptor, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A velociraptor csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 67, gyógyulás: 15, összesen: -52 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [21 pontot használtál fel, van még 247.]

m 3 mozogsz délkeletre
[116,110] Síkság, továbbra is csak síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy velociraptor közeledik. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 29 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a velociraptor testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a velociraptor testét. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a velociraptor bal vállát. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) A velociraptor fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Karmával néhányszor a velociraptor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a velociraptor vastag bőrét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a velociraptor nyakát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A velociraptor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 raptor karmot. 1 411 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 67, gyógyulás: 14, összesen: -53 ÉP}

Felfedeztél egy phua-kúpot. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Látsz egy oltárt. Leah híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. A vadszőlő még egy kicsit éretlen, de azért Te érdemesnek tartod egy kis előszüretre. Mazsola lesz belőle vagy bor? Hmm, inkább ebéd. (+2 kaja.) [7 pontot használtál fel, van még 240.]

tim 125 titkosírás megfejtése 125 pontért
Odasétálsz a phua-kúphoz, és megvizsgálod. Á, megvan a feladvány az oldalán!
Csak becsukott szemmel láthatjuk, mi az?
Nem kímélve időt és agymunkát, megpróbálod kibogarászni a feladványt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás). SIKERÜLT! Megoldottad a feladványt. Rögvest ki is mondod a jelszót. Ujjongasz, ahogy látod, a varázsszó hatott: kinyílik az ajtó. Kicsit furcsa szag leng körül, ahogy belépsz a phua-kúpba. A falakból halvány fény világít, fáklyára nincs szükség. Ujjuj, itt csatázni kell: egy massza néz veled farkasszemet.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 30 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 55 életpontot vesztettél. Öklendezni kezdesz (-9 támadás). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Ez mellément. Meglengetve a ryuku buzogányt ellenfeledre rontasz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a massza bal oldalát. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a massza testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A massza néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 16 életpontot vesztettél. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a massza fejét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a massza testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Sajnos nem sikerült a massza minden csapását hárítanod. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Többször megcsíp a massza. (4 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A lény huhog! 14 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 191, gyógyulás: 23, összesen: -168 ÉP}

Hihetetlen félelem lesz rajtad úrrá. Itt valami nagyon rossz történhet veled! Nyivákolva menekülsz. (Ne aggódj, még elég sok életpontja volt.) [125 pontot használtál fel, van még 115.]
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! [0 pontot használtál fel, van még 115.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[117,111] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [118,112] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.

[14 pontot használtál fel, van még 101.]

szk 361 keresed a 361. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 101.]

ef 5 512 energia fejlesztése 5
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 66.]

in 3878 1161 697 leírod a 3878. kalandozónak az 1161. kalandozót a 697. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Elmondod, hogyan néz ki Anarchia. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Ezüstmágus kürtöt. [0 pontot használtál fel, van még 66.]

in 3878 1650 1100 leírod a 3878. kalandozónak az 1650. kalandozót az 1100. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Elmondod, hogyan néz ki Raspoly Morden. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 66.]

in 3878 3171 675 leírod a 3878. kalandozónak a 3171. kalandozót a 675. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Elmondod, hogyan néz ki Yutong. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) sáfránykristályt. [0 pontot használtál fel, van még 66.]

in 3878 4723 1182 leírod a 3878. kalandozónak a 4723. kalandozót az 1182. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Elmondod, hogyan néz ki Hakamani. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Thargodan koponyát. [0 pontot használtál fel, van még 66.]

in 3878 5654 1529 leírod a 3878. kalandozónak az 5654. kalandozót az 1529. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Elmondod, hogyan néz ki Kor Adalmord. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 66.]

in 3878 5943 1554 leírod a 3878. kalandozónak az 5943. kalandozót az 1554. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Elmondod, hogyan néz ki Moric. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 66.]

in 3878 6904 1653 leírod a 3878. kalandozónak a 6904. kalandozót az 1653. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Elmondod, hogyan néz ki Les. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) bátorság medálját. [0 pontot használtál fel, van még 66.]

* 1. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 8. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 66.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 63.]

* 3. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 63.]

* 4. BP: dd 56 119 0 eldobod az 56. tárgyat a 119. tárgyat
Sajnos nincs nálad mákrózsa virág. Sajnos nincs nálad púderkő. [0 pontot használtál fel, van még 63.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 33 fejleszted az 1. tulajdonságodat 33 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [33 pontot használtál fel, van még 30.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 29, 14.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját töm magába a sullár. Alaposan elfáradva, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 278 pontot. A következő körben tehát 308 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Jokkmokk, egy fekete, copfos hajú, piros szemű, kecskeszakállas troll férfi vagy. Bőröd színe zöld. Fairlight ministránsa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 137. fordulód.

Erő: 37 (38) Szint: 20 Merészség: 10/3 Magasság: 258 cm
IQ: 18 Támadás: 20 (22) Agresszió: 3 Testsúly: 303 kg
Ügyesség: 18 (20) Védekezés: 32 (36) Menekülés: 35 % Életkor: 4/4 év
Egészség: 18 Életpont: 299/197 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 27 (33) Varázspont: 129/6 Pénz: 975 arany Kép. pont: 14
Tudatpont: 36/5 Pszi pont: 101/98 EFejl: 30
Eddig összesen 1040 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6 183 TP-t kaptál. Jelenleg 517 270 TP-d van. A következő szinthez még 82 730 TP szükséges. Trófeáid: borzalmas varkaudar, óriásféreg, varkaudar hírnök. A 118. fordulódban 2790 arany került a bankszámládra. 2817 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/28 szúrófegyverek: 1/14 vágófegyverek: 6/52
ütőfegyverek: 27/12 (+6%) lőfegyverek: 1/0 dobófegyverek: 9/90 (+10%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
118,112 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
JLKzott minoszkúpok: 60, 57, 59, 63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 61 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/86 2. nyomkövetés: 26/98 3. lopás: 1/0
4. mászás: 1/44 5. csapdakészítés: 14/26 (+6%) 6. csapdaészlelés: 5/55
7. gyógyítás: 33/0 8. titkosírás: 4/9 (+69%) 9. felderítés: 8/81
10. szörnyidomítás: 4/7 11. teológia: 5/81 (+17%) 12. taumaturgia: 13/84
13. szerencsejáték: 1/0 14. versengés: 1/0 15. harcművészetek: 1/0
16. zene: 6/0 17. szörnyismeret: 19/75 (+37%) 18. pszi: 19/38 (+12%)
19. zárnyitás: 13/53 20. vadászat: 8/21 21. bányászat: 15/11
22. testépítés: 15/90 (+41%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 15 darabot )
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
szintszívó (#96), miksziszi húsgólem (#126) (csak egyszer), óriás szőröspók (#7076) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 9, max: 50)
manifesztátor (#124), fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), vízionár (#66), nómenklatúra (#158), tetemember (#123), szutykos remák (#191), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 12 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
agykorbács (#97)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Találd meg és áldozd fel Fairlight Köpenyét!
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Ölj meg egy homokférget. Ne! Ez így túl könnyű lenne. Legyen inkább KÉT homokféreg. (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): többek közt 94. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): többek közt 310. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 23, 24, 25, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 49, 54, 57, 59, 60, 63, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 16, 47.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 45 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1051 TU szükséges.)
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 2 bőrsisak (#57) 4 mérgezett vasnyíl (#187)
1 vas dobónyíl (#189) 2 vashegyű nyíl (#176) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
10 arany (#50) 1 csuklyavirág (#133) 11 kaja (#2)
6 madártoll (#112) 1 nektoraf faggyú (#667) 12 pirkit (#153)
1 raptor karom (#281) 1 sullár hólyag (#168) 6 ubuk tüske (#131)
4 ugh méreg (#166) 6 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
(109,103) földsárkány (#359)
(110,104) sullárok (#101), oltár
(111,105) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), oltár, ryuku légiós (#361)
(112,106) púpos burástyák (#92), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), 23. jellempróba, nektoraf (#355)
(113,107) márványtorony (#175), sörényes ubukok (#89)
(114,108) Sheran oltár, 40. jellempróba, hadroszaurusz (#162)
(115,109) Leah rúnaköve, 47. jellempróba, velociraptor (#161)
(116,110) velociraptor (#161), phua-kúp (#372), 31. jellempróba, Leah oltár, massza (#217)
(117,111) oltár, 49. jellempróba
(118,112) Tharr rúnaköve, Tharr oltár

Üzenet küldése a karakternek