136. forduló, 138. forduló, Táncoló Penge összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. dec. 9. 9h:08'
EZ A 283. JÁTÉKHETED, 137. FORDULÓD
284. játékheted kezdete: dec. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 15 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3395
SZÁMLA : XXXX

TÁNCOLÓ PENGE KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [133,46] koordinátán.
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+3 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+31 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+67 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy ragyás burástya nyomára vezet. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [7 pontot használtál fel, van még 278.]

* 1. KP: p 112 0 0 használod a 112. pszi képességet
193 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 278.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 273.]

* 3. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 273.]

ek 40 10 t. energia kisütése: 40 10
Tudati energiáidat erőteljesen koncentrálod. Előállítottál 50 TVP-t. [-10 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 323.]

av 13 alakváltás 13
Oké, álcázod magad a táborozás alatt. [3 pontot használtál fel, van még 320.]

gy 10 gyógyítás 10 pontért
A könnyek gyógyító erejében kevesen hisznek, TE azonban ezzel is kiemelkedsz a tudatlan csőcselékből. Eleinte kicsit nehezen indulnak meg könnyeid, de amikor egy fej szétpréselt hagymára gondolsz, már nincs probléma. Ahogy szétkened arcodon a könnypatakokat, érzed jótékony erejét. (+3 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [10 pontot használtál fel, van még 310.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! 239 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 307.]

m 5 7 6 mozogsz délnyugatra, északnyugatra, nyugatra
[132,47] Még mindig bozótos. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy trikornis. Távolságot tartva, de kultúrált kalandozóhoz és szörnyhöz méltó udvariassággal szemlélitek egymást. A találkozó vér nélkül folyt le.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy manilla-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Látsz egy nekrofunt. Észreveszel egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. északnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A feléd közeledő ragyás burástya mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ragyás burástya fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Elszántan a másikra rohansz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ragyás burástya testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a ragyás burástya bal vállát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a ragyás burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. A ragyás burástya csápol, de mindhiába. A ragyás burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 739 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Összeakadsz egy fekete, rövid hajú, barna szemű kobudera férfival. Fekete a bőre. Dornodon felszentelt papja. Egy bundás kabátot, egy denevér szimbólumot, egy grifftoll kesztyűt, egy Huddens alkarvédőjét, egy kreiton fókuszt, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot, egy vasvértet és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy varkaudar felderítő trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Mentális auráját felismered, sötét, mert gonosz.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Ilthorg. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 tüskét. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [131,46] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy quwarg királynő közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 36 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 14 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod a quwarg királynő fejét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor meglegyinted a quwarg királynő testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ovimon-bokrot. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy holle anyó egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Látsz egy álomvirágot. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délnyugatra egy Chara-din oltár van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Dornodon oltár van. Elrakod a távcsövet. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf; nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [130,46] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy manaelementál közeledik. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Elszántan a másikra támadsz. Vaskarddal néhányszor meglegyinted a manaelementál testét. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvagdalod a manaelementál testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+7 vp). Vaskarddal néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolgatod a manaelementál testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+5 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 348, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Felfedeztél egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Elfeledett kalandor előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy törpe bányát. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 óndarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délre nézve látsz egy Chara-din oltárt. Délnyugatra egy grok-képződmény van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [33 pontot használtál fel, van még 274.]

be 66 bemész a 66. titkos labirintusba
A kapott instrukciók alapján megkeresed a bejáratot. Odabent sötét van. Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Egészséged TF-elődött. Behatolsz, megindulsz az ismeretlen felé! [5 pontot használtál fel, van még 269.]

lm 905 2 900 mozogsz 905 2 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy régi, rozsdás ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [2. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy sírlidérc az. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a sírlidérc bal vállát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra rohansz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a sírlidérc nyakát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 612 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A falból egy kar áll ki. Próba szerencse, meghúzod! Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [10 pontot használtál fel, van még 259.]

lm 4 10 14 mozogsz 4 10 14
Továbbsuhansz a folyosón. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [3. PONT.] Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy nagy vasalt ajtó jelent átmeneti akadályt. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [4. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [3. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [5. PONT.] Egyszercsak eltűnik a lábad alatti kőlap, és egy hegyes karókkal teli verembe esel! Szerencsédnek köszönhetően csak 7 életpontot vesztettél. Sikerül kimásznod.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [6. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [7. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy sírlidérc. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a sírlidérc testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra támadsz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a sírlidérc fejét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a sírlidérc jobb oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A sírlidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 612 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Bekukkantasz a kis terembe. [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Kanyarodik a járat. [9. PONT.] Folytatod a felderítést. Egy sima, fából készült ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [10. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy zombi van előtted! Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a zombi jobb oldalát. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a zombi fejét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a zombi testét. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a zombi bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Rövid körbevizsgálódás után találsz egy vasalt faládát. Sajnos zárva van. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Egy parányi kígyó is volt a ládában. Azonnal belemar a kezedbe. (-1 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 nagy aranykulcs. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [9. PONT.] Bekukkantasz a kis terembe. [8. PONT.] Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [7. PONT.] Belépsz a térképen is jelölt szobába. [6. PONT.] Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [5. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Kanyarodik a járat. [11. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [12. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy kanyarhoz érkeztél. [13. PONT.] Bátran haladsz tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtó a következő akadály. Megvizsgálod: Szerencsére nyitva van. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [14. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy nómenklatúra. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő. 11 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a nómenklatúra testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Megmarkolva a vaskardot a másikra rontasz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a nómenklatúra trutyis masszáját. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csápjaival a nómenklatúra csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 059 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Hamarosan egy nómenklatúrát pillantasz meg. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Egy méregfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 9 életpontot vesztettél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a nómenklatúra jobb lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a nómenklatúra nyálkás tömegét. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A nómenklatúra fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A nómenklatúra még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 059 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Hamarosan egy nómenklatúrát pillantasz meg. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled méregfelhő varázslatot lő rád. 8 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a nómenklatúra farkát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a nómenklatúra bal oldalát. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a nómenklatúra jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nómenklatúra, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A nómenklatúra most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 059 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Hah, épphogy észrevettél az egyik bemélyedésben egy elrejtett gombot! Ezt nem szabad kihagyni! Óvatosan megnyomod. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. [90 pontot használtál fel, van még 169.]

kpcs 3 14 kapcsoló 3
Majdnem elkerülte a figyelmedet egy apró gomb a falon. [már megnyomtad] Megnyomod. Miért is ne? Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. [0 pontot használtál fel, van még 169.]

lm 16 905 17 mozogsz 16 905 17
Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [15. PONT.] Morajt hallasz a távolból. Vajon mi lehet ez? Aztán megpillantod a folyosón a feléd guruló óriási kőgolyót. Pánikszerűen menekülni kezdesz! Szerencsédnek köszönhetően csak 3 életpontot vesztettél. A golyó utolér, és a falnak présel. Uuuuhhhhh!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. A folyosó kanyarodik. [16. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy vastag, kőből faragott ajtóba ütközöl. Az ajtóra egy gyanús, nagyon gyanús rúna van rajzolva. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A védőrúna kisül rád! Szörnyű fájdalmat érzel (-9 életpont). Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [17. PONT.] Hamarosan egy vark. nekromantát pillantasz meg. Fegyvere egy csontpálca. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 38 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a vark. nekromanta testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Meglengetve a vaskardot a másikra rontasz. {CSTT:} Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vark. nekromanta testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 074 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontpálcát. Egy kattanást hallasz, és a következő pillanatban egy hatalmas dárdahegy siklik elő a falból. Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. [20 pontot használtál fel, van még 149.]

kpcs 3 17 kapcsoló 3
Hosszas kutatásba, vizsgálódásba kezdesz: valahol itt lennie kell egy titkos kallantyúnak! Sikerrel jársz! Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [20 pontot használtál fel, van még 129.]

lm 900 18 36 mozogsz 900 18 36
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy nagy vasalt ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [18. PONT.] Megpillantasz egy elmozdítható kormányra emlékeztető kereket. Érdeklődve megvizsgálod, majd, miután nem látsz semmi gyanúsat, elfordítod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Kanyarodik a járat. [19. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [20. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás]
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [34. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy sírlidérc. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a sírlidérc jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A sírlidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 612 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Továbbmész. Egy nagy vasalt ajtó jelent átmeneti akadályt. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [36. PONT.] Egy kart látsz a falon. Próba szerencse, meghúzod! Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. [25 pontot használtál fel, van még 104.]

lm 34 905 33 mozogsz 34 905 33
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [34. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [33. PONT.] Némi kutatás után találsz egy tömör kődobozt. Sajnos zárva van. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Mohón felnyitod a ládát, és drágán fizetsz óvatlanságodért: fehér lángnyelvek csapnak ki, alaposan összeégetve. (-21 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 varázskő, 1 ezüstshuriken, 70 arany, 1 borostyán függő, 2 vashegyű nyíl, 1 varázskő és 6 grifftojás. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. [15 pontot használtál fel, van még 89.]

lm 900 26 29 mozogsz 900 26 29
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [34. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Folytatod az utat. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [20. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. [21. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Nincs megállás - továbbtotyogsz. [22. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy sírlidérc lakik itt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sírlidérc jobb oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a sírlidérc meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A sírlidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 612 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Mész tovább, előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [23. PONT.] Hirtelen kicsusszan a lábad alól a talaj, és egy gonosz csapdába esel. A verem alján maró sav van! Szerencsédnek köszönhetően csak 10 életpontot vesztettél. Ordítva a fájdalomtól, kimászol.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Továbbsuhansz a folyosón. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [24. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Továbbmész. Egy vastag, gránitból készült ajtó! Valami azt súgja, hogy az ajtót varázslat védi. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy aranykulcs nyitja az ajtót. Energiaszálak csapnak beléd. Jajaj! (-11 életpont). Továbbsuhansz a folyosón. A folyosót egy másik járat keresztezi. [26. PONT.] Hirtelen egy vark. nekromantát veszel észre magad előtt. Fegyvere egy bunkósbot. Itt csata lesz.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 35 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vark. nekromanta testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre támadsz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a vark. nekromanta bal lábát. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a vark. nekromanta bal lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 10 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 074 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkósbotot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Tested lassan sorvadozik (-1 életerő). Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [29. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Sorvadsz (-2 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 49.]

ef 15 503 energia fejlesztése 15
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-7 TU.] [49 pontot használtál fel, van még 0.]

in 4523 40 58 leírod a 4523. kalandozónak a 40. szörnyet az 58. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy hamupók. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ködmangó cserjét. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

in 4523 35 59 leírod a 4523. kalandozónak a 35. szörnyet az 59. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy acélkolosszus. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ködmangót. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

in 4523 153 62 leírod a 4523. kalandozónak a 153. szörnyet a 62. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy quwarg királynő. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ködcsillagot. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

in 4523 159 140 leírod a 4523. kalandozónak a 159. szörnyet a 140. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy ongóliant. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) denevér szimbólumot. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

in 4523 175 141 leírod a 4523. kalandozónak a 175. szörnyet a 141. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy élőholt mágus. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) nap szimbólumot. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Egy körben csak egyszer főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -5.]

* 3. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2016. évben 12. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még -5.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-9 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 19, 18.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját töm magába a hegyi szamár. Kisebb fává változol, elrejtve magad a külvilág szeme elől. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 278 pontot. A következő körben tehát 273 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Táncoló Penge, egy fekete, copfos hajú, barna szemű, kecskeszakállas alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran eljövendő papja vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 137. fordulód.

Erő: 17 (24) Szint: 19 Merészség: 7/1 Magasság: 182 cm
IQ: 28 (32) Támadás: 23 (24) Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 20 (27) Védekezés: 32 (35) Menekülés: 30 % Életkor: 40/40 év
Egészség: 17 (23) Életpont: 284/228 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 23 (27) Varázspont: 393/71 Pénz: 1325 arany Kép. pont: 9
Tudatpont: 36/14 Pszi pont: 147/173 EFejl: 30
Eddig összesen 1148 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10 123 TP-t kaptál. Jelenleg 441 067 TP-d van. A következő szinthez még 8 933 TP szükséges. Trófeáid: óriás szőröspók, borzalmas varkaudar, Poomr Ko. A 112. fordulódban 3159 arany került a bankszámládra. 3285 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 17/39 szúrófegyverek: 1/12 vágófegyverek: 25/30 (+8%)
ütőfegyverek: 3/32 lőfegyverek: *23/100 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12) (150%) << ököl (#28) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); tüske (#22) max. 1 db (8 .); tüske (#22) max. 1 db (9 -13.); tüske (#22) (14 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
130,46 mezőn táborozol, a 66. labirintusban, 1. szinten, 29. ponton
Legfeljebb 50 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 59, 62, 65, 58, 57, 63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 196 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/57 2. nyomkövetés: 32/27 (+15%) 3. mászás: 5/0
4. csapdakészítés: 13/105 (+11%) 5. csapdaészlelés: 7/74 (+42%) 6. gyógyítás: 18/0 (+6%)
7. titkosírás: 5/57 8. felderítés: 10/24 (+89%) 9. szörnyidomítás: 5/0
10. teológia: 12/15 11. taumaturgia: 15/104 (+12%) 12. szerencsejáték: 2/69
13. versengés: 8/49 14. zene: 2/37 15. szörnyismeret: 15/98 (+22%)
16. pszi: *20/100 17. zárnyitás: 16/85 (+65%) 18. vadászat: 2/46
19. bányászat: 15/33 (+18%) 20. főzés: 8/61 (+12%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 60 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), kerek követ (#19) (max. 2 darabot ), kazmárt (#204) (max. 1 darabot )
mászol max. 5 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
Métely (#7000), élőholt quwarg (#202)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
vízionár (#66), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
kisebb tűzlehelet (#110)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> Quirov (#975) izomernyesztés (#33) >> massza (#217)
kisebb tűzlehelet (#110) >> pszi elementál (#221) kisebb tűzlehelet (#110) >> ryuku ostromteknős (#362)
kisebb tűzlehelet (#110) >> smaragdgólem (#417) kisebb tűzlehelet (#110) >> tetemember (#123)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> massza (#217) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
2.) Ölj meg három ragyás burástyát, világunk e ocsmány megcsúfolóját! (számláló: 1)
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 14 TU. szükséges még: 36 TU.
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 845 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 csontszurony (#12) $1 orgyilkos tőr ($225)
Vágófegyverek
1 * rövid kard (#171) 1 * vaskard (#2084)
Ütőfegyverek
$1 bunkósbot ($9) $1 csontpálca ($329)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111)
Lövedékek
2 kerek kő (#19) 4 mérg. ubuk tüske (#137) 4 mérgezett vasnyíl (#187)
5 rézgolyó (#343) $4 sallank nyíl ($129) 4 * tüske (#22)
7 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
1 ezüstshuriken (#327) 2 mérg. vas dobónyíl (#190)
Pajzsok
1 kis bőrpajzs (#45)
Páncélok
1 bőrpáncél (#51) 2 Métely páncélja (#1562) 1 * ryuku mellvért (#689)
Sisakok
2 bőrsisak (#57) 1 * harci maszk (#1739)
Köpenyek
1 * szirén köpenye (#820)
Kesztyűk
$2 kígyóbőr kesztyű ($49) 1 * lánckesztyű (#230) 1 mászókarom (#78)
$1 tankány karom ($237)
Övek
1 * sárga erőöv (#276)
Csizmák
1 * fekete bőrcsizma (#247)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
$2 borostyán függő ($162) 1 * hatalom fülbevalója (#817) 1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
1 denevér szimbólum (#140) 2 * halálhozó talizmán (#813) 2 * korinthai talizmán (#814)
1 * varkaudar szimbólum (#1528) 1 * virág szimbólum (#143)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * arany papi karkötő (#309) $1 * obszidián karkötő ($229)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+1)
1 * lajstrom medál (#1753) 1 * varkaudar ékkő (#2168)
Löttyök és porok, tartóstul
8 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 23 csepp tinta (#101), fér még: 57]
6 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 30]
5 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 60]
4 kavadu iszák (#25) [bennük 9 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 31]
7 sullár hólyag (#168) [bennük 86 csepp spiritusz (#170), fér még: 54]
1 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 10]
10 uzbány csőr (#169) [bennük $8 csepp ugh méreg ($166), fér még: 112]
6 vizestömlő (#3) [bennük 101 korty víz (#27), fér még: 19]
5 zöld üveg (#82) [bennük 21 csepp ragasztó (#83), fér még: 79]
Eszközök, használati tárgyak
4 aranypikkely (#415) 1 ásó (#34) 2 + deus ex machina (#1)
2 dobóháló (#221) 1 fülemüle síp (#1576) 5 gernim balzsam (#1894)
12 kaja (#2) 1 kötél (#92) 1 mászókampó (#165)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) $1 nagy aranykulcs ($246) 1 + nyílcsapda (#243)
5 ork csodaszer (#1228) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 szeksztáns (#32)
1 távcső (#42) 2 varázskő (#305) 1 varkaudar pálinka (#1137)
2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
9 álompor (#396) 1 berzerker tüske (#713) 2 csuklyavirág (#133)
1 dözmöng szív (#122) 17 drótszőr (#37) 2 elkarog szőr (#665)
5 fekete gyöngy (#99) 2 főnixtoll (#563) 6 fülemüle agyar (#267)
$6 grifftojás ($179) 6 gyíkfű (#201) 7 gyöngymangó (#135)
14 kaktusztüske (#114) 3 ¤ kazmár gyökér (#205) 37 madártoll (#112)
$1 magszim bél ($103) 1 moa jádekő (#382) 1 Morgan kristálya (#659)
$3 óndarab ($85) 19 pirkit (#153) 1 púderkő (#119)
4 pular kristály (#239) 3 purifikátor háj (#269) 5 + remák szív (#264)
2 rézdarab (#70) 1 rókafarok (#124) 5 sallank karom (#128)
2 téfea-agy (#172) 3 trikornis szarv (#198) 1 troll csont (#704)
$1 + vapár ág ($110) 7 vasérc (#152) 1 xirnox szív (#213)

Összsúly: 88.87 kg Megterheltség: 78%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 60 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
1 aurach bőr (#658) 50 drótszőr (#37) 1 etra hályog (#712)
4 ezüstdarab (#326) 3 karbin plazma (#199) 10 ork csodaszer (#1228)
$1 rinóbőr ($651) 1 sáfránypor (#211) 86 sallank karom (#128)
$2 szulfagor agyar ($677) 1 tudás gyöngye (#522) 2 varázskő (#305)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kaja (#2) 11 tüske (#22) 19 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
70 arany (#50) 1 borostyán függő (#162) 1 bunkósbot (#9)
1 csontpálca (#329) 1 ezüstshuriken (#327) 6 grifftojás (#179)
1 nagy aranykulcs (#246) 3 óndarab (#85) 8 ugh méreg (#166)
2 varázskő (#305) 2 vashegyű nyíl (#176)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

129 130 131 132 133 134
45
46
47
48
(130,46) manaelementál (#290), a 66. labirintus bejárata, oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), érclelőhely, sírlidérc (#172), zombi (#49), nómenklatúra (#158), vark. nekromanta (#173)
(131,46) quwarg királynő (#153), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), oltár, nekrofun (#173), 24. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(132,47) trikornisok (#104), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), nekrofun (#173), szent tölgyfa (#393), egy ismeretlen isten rúnaköve, ragyás burástya (#111), Ilthorg (5854. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek