136. forduló, 138. forduló, Sudár Virág összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. máj. 27. 9h:29'
EZ A 155. JÁTÉKHETED, 137. FORDULÓD
156. játékheted kezdete: máj. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2533
SZÁMLA : XXXX

SUDÁR VIRÁG KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,57] koordinátán.
Boldfellow, a lovag átadott neked a 1. napon 20 TU-t.
A táborozás 1. napján összeakadsz Fekete Köpennyel. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy korinthai talizmánt, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy Métely páncélját, egy ryuku vadászinget, egy tleikan karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot, egy villám szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy quwarg ölész trófea, egy Kudral trófea és egy triklem drakolder trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy ryuku kopját, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított szőrös azuka. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ártatlan fehér, mint a Tied is. Azt mondja: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Itt az ideje előkapni a szerencsekockákat. A tét 10 arany lesz, ez neked is, neki is megfelel. Kezdődhet a játék, ellenfeled kezd: ötös. Koncentrálsz, majd gurítasz: hármas. Vesztettél! 10 aranyad bánta a dolgot. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 szent kehelyt (5500 arany), 1 ryuku csizmát (1000 arany).
Fekete Köpeny, amikor összefutottatok, adott neked 17 gyógykenőcsöt. A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+17 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+15 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserőd visszatért. (+92 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+38 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy orgyilkos nyomok után kutattál. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd az orgyilkos nyakát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 50 életpontot sebeztél. Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az orgyilkos testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, az orgyilkos sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 374 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 327.]

* 1. KP: használod az 1629. tárgyat
Előveszed a koboldkoronát és megpróbálod kifürkészni hatalma mibenlétét. Persze nem jutsz semmilyen eredményre, hiszen ezt a varázstárgyat előtted ismeretlen módon alkották. A koncentrálásnak azért mégis haszna volt: rejtélyes módon létrejött egy vasszervezet varázslat. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 327.]

* 2. KP: használod az 1271. tárgyat
Előveszed Sheran cserepét, és egy borkonyó bibét ledugdosol a benne lévő földbe. Ezután megöntözöd vízzel, majd isteni könnycseppel. Egyelőre semmi nem történik, de tudod, a föld mélyén már megkezdődött a csírázás folyamata. Hamarosan jókora, szüretelhető növény nő ebben a cserépben. [5 pontot használtál fel, van még 322.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 317.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 312.]

ek 40 10 t. energia kisütése: 40 10
Gyurmázni kezded az összespórolt tudati energiát. Előállítottál 50 TVP-t. [-10 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 362.]

m 3 mozogsz délkeletre
[74,58] Még mindig a városban vagy. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Felfedeztél egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 11250 TVP épült bele.)

A következő épületeket látod: egy Ördögi Kör (709. épület.) és egy Gonoszság Temploma (771. épület.). [9 pontot használtál fel, van még 353.]

be 709 138 213 bemész a 709. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 125 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy széljárás [Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. Erőd TF-elődött.] és egy fürkésző szemek [Sokkal alaposabb leszel, ha kutatni kell. Erőd TF-elődött.] varázslat! De... mi ez? Az Istenek nevére! Ahol a figura hozzád ért, bőröd ráncos és sorvadt lett. Öregedtél 1 évet. [5 pontot használtál fel, van még 348.]

m 2 7 6 mozogsz keletre, északnyugatra, nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[108,99] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Találsz egy oltárt. Leah híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Délre egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy márványtorony van. Északnyugatra egy tündöklő szobor van. Elteszed a látcsövet. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy mélységi grittang. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a mélységi grittang testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 203 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss elf nyomok vezetnek északnyugatra.
Találkozol Promising Angel lel . Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. A kalandozó aurájában mágikus energiák örvénylenek. Tharr ministránsa. A gyógyítók rendjének idézőkör-rajzoló rangú tagja. Egy arany papi karkötőt, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy rejtőköpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy bíbor szulfagor trófea, egy khór darázs trófea és egy ork sámán trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Mentális auráját felismered, semleges jellemű. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.

(Továbbmész...) [107,98] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Kis híján megbotlasz egy földön fekvő részeg árnymanóban. Cuccait már élelmes alakok meglovasították. Megpróbálod felpofozni, ami alatt majd elhányod magad a pálinkaillatú leheletétől. Életet viszont nem sikerül bele lehelni. Biztos nehéz lesz az ébredése. Nincs mit tenni, indulsz tovább. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy varkaudar íjász. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. 21 életpontot sebződsz. Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar íjász jobb vállát. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a varkaudar íjász bal lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 1719 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 83, gyógyulás: 0, összesen: -83 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +87 életerő.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Gyorsan magad mögött hagyod kezdeti tétovázásodat, és üvöltve rontasz a varkaudarok sátrai közé. Csak első pillanatra tűnik kihaltnak a hely, aztán már lebbennek is fel a sátornyílást elfedő ponyvák, és mire újra feleszmélhetsz, torzonborz alakok vesznek körbe. Egy varkaudar támad rád.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar nyakát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon a varkaudar. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 142 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A varkaudarok valahogy elszántabbnak tűnnek, pihenni sincs időd, máris újabb ellenfeled akad. Egy varkaudar jön feléd.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar jobb lábát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a varkaudar bal oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 142 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Látszik a köréd gyűlt varkaudar seregen, hogy már kicsit óvatosabban mozognak körülötted. Megvetésük jeleként a falulakók meghajigálnak a kezük ügyében lévő tárgyakkal. Ártani nem árthatnak ezzel neked, ráadásul még találhatsz is közte valami használhatót. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy bronzpenge, egy sallank nyíl, egy bőrsisak és egy orgyilkos tőr. Egy varkaudar támad rád.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 sallank nyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel kegyetlenül megütöd a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A varkaudar megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 142 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Hopp, most jössz rá, nem rejtetted el a varkaudar szimbólumodat, amikor a faluba léptél. S ez mintha ellened tüzelné még a gyávább lakosokat is. Egy varkaudar készül a lemészárlásodra.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 sallank nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a varkaudar testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd a varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 142 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

A vicsorgó varkaudarok röhögve löknek eléd egy újabb ellenfelet. Izmaid meg sem közelítik az övéit. Egy élőholt mirg jön feléd.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 sallank nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mirg jobb szárnyát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod az élőholt mirg nyakát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 191 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

A varkaudarok menekülőre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy varkaudar bajnok készül a lemészárlásodra.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 30 életpontot vesztettél. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (7 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar bajnok testét. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 27 életpontot sebeztél. Aritma ostorával eltalálod a varkaudar bajnok fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a varkaudar bajnok gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 10 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1175 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 71, gyógyulás: 0, összesen: -71 ÉP}

Már az utolsó varkaudar is messze járhat, teljesen egyedül állsz a falu főterén. Akkor jöhet egy kis kutakodás a sátrak között. Néhány holmit felpakolsz. Szerzeményed: Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy orgyilkos tőr, egy bronzhegyű lándzsa, egy bronzpajzs, 2 ezüsthegyű nyíl, egy kígyóbőr kesztyű és egy varkaudar páncél. Sajnos a többi holmi mind értéktelen szemét. Majd később visszalátogatsz még ide, móresre tanítani a vadakat! Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +103 életerő.)
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rát-fát. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Cras Lorg, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Észreveszel egy szent tölgyfát. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy Fairlight oltárt. Délre nézve látsz egy márványtornyot. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet. Megvizsgálod a talajt. Friss elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Találkozol Fehér Hollóval. Fairlight nagyhatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyűrűjét, egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kreiton fókuszt, egy lajstrom medált, egy örökkéval. rubinját, egy rinóbőr övet, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd karkötőt, egy tünde tegezt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot és egy Vlagyimir-díjat visel. Felszerelését egy Quwargamanga trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy varkaudar katona trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egybeolvadó szent szimbólumok. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított tangi óriásféreg. Málhásállata egy ryuku ostromteknős. Érzékeled auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Kockázni fogtok! Gyorsan megegyeztek a tétben: 10 arany lesz a nyertesé. Kezdődhet a játék, te dobsz először: ötös. Ellenfeled egy egyest gurít. Nyertél! Ideje bezsebelni a hasznot, 10 arannyal lettél gazdagabb. (Önanalízis: +2% szerencsejáték.) Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Találkozol egy vörös, göndör hajú, barna szemű, bajuszos mutáns férfival. A bőre kreolszínű. Leah követője. Egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy fekete bőrcsizmát, egy koponya szimbólumot, egy obszidián karkötőt és egy szürke bőrkesztyűt visel. Felszerelését egy északi aurach trófea és egy varkaudar kölyök trófea ékesíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: gonosz fekete, a sötét oldalt szolgálja! Barátságtalanul méregetitek egymást néhány pillanatig. Továbbmész.

(Továbbmész...) [106,98] Még mindig füves síkságon vagy. Megpihensz egy kettéroppantott tábla előtt. Kíváncsiságból összeilleszted a darabokat, és kiböngészed a feliratot: "Ragrion". Nem mond semmit e név. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy vadász varkaudar. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadász varkaudar jobb oldalát. Kritikus ütés! (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd a vadász varkaudar testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
432 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy márványtornyot. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [51 pontot használtál fel, van még 297.]

ek 503 113 104 t. energia kisütése: 503 113 104
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(106,98) vadász varkaudar (#108), Tharr oltár
(107,98) varkaudar íjász (#687), tündöklő szobor (#1587), oltár, varkaudar (#64), élőholt mirg (#135), varkaudar bajnok (#190), varkaudar falu (#1109), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), 43. jellempróba, Fehér Holló (1754. kalandozó), egy mutáns férfi
(108,99) vaskohó (#155), Leah oltár, olvasztókemence (#86), érclelőhely, mélységi grittangok (#103), Promising Angel (3562. kalandozó)

[113,104] Még mindig füves síkságon vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 320 pontot kell rákölteni.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy vaskohót. Északnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre.
[-1 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 292.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 4 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+35 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 262.]

m 2 6 5 mozogsz keletre, nyugatra, délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[106,98] Síkság, továbbra is csak síkság. Megakad a szemed a földön egy rozsdás varkaudar páncélon. Annyira nincs jó állapotban, hogy tétovázás nélkül otthagyod, és nem pakolod be tárgyaid közé. Találsz egy oltárt. Tharr hívői építették. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy tündöklő szobrot. Délkeletre egy márványtorony van. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy varkaudar behemót. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar behemót izmos testét. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 30 életpontot sebeztél. Aritma ostorával eltalálod a varkaudar behemót bikafejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 varkaudar látógömb. 1419 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [105,98] Síkság, továbbra is csak síkság. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Egy kinyúlt szutykos remák teteme mellett vezet el az utad. Csúnyán összeszabdalták. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő varkaudar bajnok nem jelenthet komoly veszélyt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (8 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar bajnok testét. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a varkaudar bajnok bal oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a varkaudar bajnok sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
1175 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +84 életerő.) Találsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [104,99] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Elborzadva veszed szemügyre a tőled nem messze álló, teljesen elszáradt manilla-fa ágán lógó három holttestet. Kettő kalandozó közülük, és látszik, hogy régebb óta itt aszalódnak, mint varkaudar sorstársuk. A holttesteket körbelengő bűz annyira facsarja az orrodat, hogy kénytelen vagy félrefordulni. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tűzbokrot. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy tavacskát. Délre egy tavacska van. Délnyugatra egy patak van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő manaelementál nem jelenthet komoly veszélyt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 68 életpontot sebeztél. Aritma ostorával néhányszor épp csak megérinted a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+5 vp). Mallon botjával néhányszor súrolod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 59 életpontot sebeztél. Aritma ostorával párszor megpöccinted a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+8 vp). Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 499, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy vadász varkaudar. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vadász varkaudar jobb oldalát. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd a vadász varkaudar bal oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
432 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. [18 pontot használtál fel, van még 244.]

v 96 72 59 elmormolod a 96. varázslatot
Kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(104,99) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 42. jellempróba, manaelementál (#290), vadász varkaudar (#108)
(105,98) varkaudar bajnok (#190), Leah rúnaköve, oltár
(106,98) vadász varkaudar (#108), Tharr oltár, varkaudar behemót (#189)

[72,59] Lakott területre érkeztél.

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy xantusz-kaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Látsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Épületeket látsz: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 2 bronzhegyű lándzsát 20 aranyért, 1 bronzsisakot 9 aranyért, 1 fekete bőrcsizmát 16 aranyért, 1 mérg. vas dobónyilat 10 aranyért, 1 rákpajzsot 10 aranyért, 1 szöges páncélt 24 aranyért, 5 varkaudar csontot 20 aranyért, 1 varkaudar látógömböt 100 aranyért, 1 varkaudar páncélt 10 aranyért, 1 kígyóbőr kesztyűt 5 aranyért, 2 ezüsthegyű nyilat 8 aranyért, 1 bőrsisakot 5 aranyért, 1 bronzpajzsot 16 aranyért, 1 bronzpengét 12 aranyért, 1 rövid íjat 8 aranyért, 3 orgyilkos tőrt 24 aranyért.
A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 234.]

ve 81 1 megveszed a 81. tárgyat 1
Vásároltál 1 mérleget. 12 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 234.]

m 3 mozogsz délkeletre
[73,60] Még mindig a városban vagy.

Észreveszel egy főutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Felfedeztél egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Eszel valamit. (-1 kaja.) Van itt egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.). [5 pontot használtál fel, van még 229.]

fa 81 3136 1 feladod a 81. tárgyat a 3136. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Corum részére szánod. Átadsz 1 mérleget. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 226.]

fa 114 3136 1 feladod a 114. tárgyat a 3136. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Corum részére szánod. Átadsz 1 kaktusztüskét. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 223.]

fa 260 3136 10 feladod a 260. tárgyat a 3136. kalandozónak (10 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Corum részére szánod. Átadsz 10 isteni könnycseppet. Ennek elküldése 44 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 220.]

fa 260 3524 10 feladod a 260. tárgyat a 3524. kalandozónak (10 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Dargon részére szánod. Átadsz 10 isteni könnycseppet. Ennek elküldése 44 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 217.]

fa 27 3524 25 feladod a 27. tárgyat a 3524. kalandozónak (25 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Dargon részére szánod. Átadsz 25 vizet. Ennek elküldése 59 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 214.]

fa 1253 2826 1 feladod az 1253. tárgyat a 2826. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Yoro Okiyi részére szánod. Átadsz 1 csillezsályalevelet. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 211.]

m 3 5 5 mozogsz délkeletre, délnyugatra, délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[104,99] Még mindig füves síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tűzbokrot. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre egy tavacska van. Délre egy tavacska van. Délnyugatra egy patak van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő varkaudar mágus nem jelenthet komoly veszélyt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 10 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar mágus bal oldalát. Kritikus ütés! (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd a varkaudar mágus bal oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Elhajolsz a varkaudar mágus ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 3 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 varkaudar látógömb. 242 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [103,100] Síkság, továbbra is csak síkság. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely nyugatról folyik keletre. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy alku varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [mákrózsa virág ->eldobod] Észreveszel egy oltárt. Dornodon hívői építették. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy tavacskát. Délnyugatra nézve látsz egy varkaudar falut. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy uzbány közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Megmarkolva a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd az uzbány nyakát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 48 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megütöd az uzbány testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az uzbány néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az uzbány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy manaelementál közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Marokra fogva a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 51 életpontot sebeztél. Aritma ostorával néhányszor épp csak megérinted a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+8 vp). Mallon botjával néhányszor épp csak megérinted a manaelementál jobb oldalát. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 61 életpontot sebeztél. Aritma ostorával néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+6 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 491, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +55 életerő.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [102,101] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy varkaudar közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar jobb oldalát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a varkaudar fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon a varkaudar. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 142 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Minden mozdulatod a vakmerőséget sugall, miközben berontasz a varkaudar sátrak közé. Nagy rohantadban elsuhansz egy kardját éppen felcsatoló behemót, és egy ijedten a talizmánja után kapó kuruzsló mellett is. Meg sem állsz, míg a főtérre nem érsz, ahol már nyüzsögnek a kinyuvasztásodra vágyó varkaudarok. Egy varkaudar támad rád.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar jobb lábát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 142 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Hopp, most jössz rá, nem rejtetted el a varkaudar szimbólumodat, amikor a faluba léptél. S ez mintha ellened tüzelné még a gyávább lakosokat is. Egy varkaudar támad rád.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar bal lábát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a varkaudar testét. Kritikus ütés! (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 142 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Az imént bemutatott tökéletes harctudásod nem elég a varkaudaroknak, ennyitől nem rohannak el a különböző égtájak felé. A nagy küzdelem mámorában észre se vetted a homokos talajból kikandikáló valamit. A következő kincseket találtad: egy fekete bőrcsizma, egy kígyóbőr kesztyű, egy bőrsisak és egy rézsisak. Egy varkaudar kölyök jön feléd.

Elszántan ellenfeledre támadsz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a varkaudar kölyök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A varkaudar kölyök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
393 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Hopp, most jössz rá, nem rejtetted el a varkaudar szimbólumodat, amikor a faluba léptél. S ez mintha ellened tüzelné még a gyávább lakosokat is. Egy élőholt mirg intéz feléd kihívást.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mirg testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az élőholt mirg bal szárnyát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az élőholt mirg. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 191 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

A vicsorgó varkaudarok röhögve löknek eléd egy újabb ellenfelet. Nincs cécó, itt harc lesz. Egy varkaudar intéz feléd kihívást.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 142 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

A varkaudarok menekülőre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy varkaudar bajnok intéz feléd kihívást.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vérbeli borzongás varázslatot, majd rád küldi. Iszonyatos rettegés lesz rajtad úrrá. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne.

Menekülsz, mint akit sóspuskával lőttek fenékbe.
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Utad során felfedezel egy régészeti lelőhelyet. Igazi profi munka folyik itt az ásatásoknál! Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy szemmelverés varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [mákrózsa virág ->eldobod] Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy patakot. Délnyugatra egy tavacska van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet. Megvizsgálod a talajt. Friss emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [50 pontot használtál fel, van még 161.]

v 96 73 57 elmormolod a 96. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Energia árad testedbe. Sikerült elmondanod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(102,101) varkaudar (#64), varkaudar kölyök (#685), élőholt mirg (#135), varkaudar bajnok (#190), varkaudar falu (#1109), Sheran oltár, Chara-din rúnaköve, régészeti lelőhely (#1208), szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), barátság szent tüze (#484), 42. jellempróba
(103,100) patak, tündöklő szobor (#1587), Dornodon oltár, uzbányok (#102), manaelementál (#290)
(104,99) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 42. jellempróba, manaelementál (#290), vadász varkaudar (#108), varkaudar mágus (#128)

[73,57] Lakott területre érkeztél. Ez Hrók erdejének a széle. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Maitreya, Beren, Elendil, Authoricus! Táborozásainkra emlékezve állította Álomutas Alex " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát.


Összeakadsz Fekete Köpennyel. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy korinthai talizmánt, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy Métely páncélját, egy ryuku vadászinget, egy tleikan karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot, egy villám szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy quwarg ölész trófea, egy Kudral trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy ryuku kopját, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd szőrös azuka. Érzékeled auráját: az ő jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. Motyogni kezd: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Kockázni fogtok! Még eldöntitek, hogy a győztes a vesztes 10 aranyát viszi majd. Kezdődhet a játék, te dobsz először: egyes. Ellenfeled egy négyest gurít. Vesztettél! Bánatosan átnyújtod ellenfeled nyereményét, 10 aranyat. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Összeakadsz Frank Onesteinnel. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy korinthai talizmánt, egy kreiton palástot, egy Rhatt páncélját, egy szirén köpenyét, egy varkaudar szimbólumot és egy vérpettyes gyűrűt visel. Fegyverzetét egy quwarg ölész trófea, egy triklem drakolder trófea és egy élőholt drakolder trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Lelkekben élő Igaz Barátság. Bal kezében egy varkaudar korbácsot tart. Egy szőrös azuka a hátasa. Holmiját egy ryuku ostromteknős cipeli. Érzékeled auráját: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Kockázni fogtok! A tét 10 arany lesz, ez neked is, neki is megfelel. Te dobsz először, hatos. Ellenfeled kockáján egy ötös látható. Nyertél! Besöpröd a pénzt: 10 aranyat. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szerencsejáték). Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [10 pontot használtál fel, van még 151.]

szk 131 keresed a 131. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy orgyilkost. [0 pontot használtál fel, van még 151.]

* 1. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 151.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 148.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 108.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy sötét gnóm nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. 82 életpontot vesztettél. Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sötét gnóm testét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd a sötét gnóm nyakát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Elhajolsz a sötét gnóm ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 514 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 91, gyógyulás: 0, összesen: -91 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +94 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 68.]

tf 1 38 fejleszted az 1. tulajdonságodat 38 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 113 TVP-t kell elköltened.]

[38 pontot használtál fel, van még 30.]
Iszol a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Kifejlődött a növény Sheran cserepében. Leszeded a termést, 2 borkonyó bibét. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 16, 29.
Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Viszont az energiák kicsapódása nyomán kaptál 1 tulajdonságpontot és 1 képességpontot. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a szőrös bozsó. 2 kaját nyel le a hegyi szamár. 2 kaját habzsol be a szőrös azuka. Alaposan elfáradva, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt az alku hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 278 pontot. A következő körben tehát 308 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RYUKU CSIZMA (692. TÁRGY)
A ryuku csizmák puhák és kényelmesek - a többi páncéldarabbal ellentétben, itt a mozgékonyság fontosabb szempont volt a védelemnél. A csizma tehát csak kettőt ad a védettségedhez - viszont a ráhelyezett bűbájnak köszönhetően, eggyel megnöveli a szerencsédet is. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti.

KARAKTERLAP

Sudár Virág, egy barna, hosszú hajú, kék szemű ember nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Raia felszentelt papja vagy. Papi hited: 124. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 137. fordulód.

Erő: 23 (29) Szint: 21 Merészség: 10/5 Magasság: 156 cm
IQ: 32 Támadás: 32 (34) Agresszió: 3 Testsúly: 81 kg
Ügyesség: 15 (18) Védekezés: 13 (17) Menekülés: 30 % Életkor: 22/30 év
Egészség: 17 Életpont: 287/246 Jellem: jó (366) Tul. pont: 1
Szerencse: 19 (23) Varázspont: 525/447 Pénz: 28012 arany Kép. pont: 22
Tudatpont: 47/11 Pszi pont: 73/18
Eddig összesen 1464 szörnyet (22 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9958 TP-t kaptál. Jelenleg 738411 TP-d van. A következő szinthez még 61589 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar varázsló, Vérmes Amazon, Brod. A 134. fordulódban 35501 arany került a bankszámládra. 35678 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 12/64 (+56%) ütőfegyverek: 25/62 (+4%) lőfegyverek: 24/42

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4/9 2. nyomkövetés: 35/5 (+47%) 3. mászás: 7/40
4. csapdakészítés: 10/96 (+6%) 5. csapdaészlelés: 1/89 6. gyógyítás: 1/90
7. titkosírás: 1/90 8. felderítés: 21/27 (+6%) 9. szörnyidomítás: 6/37
10. teológia: 9/81 (+8%) 11. taumaturgia: 19/17 (+14%) 12. szerencsejáték: 2/2 (+7%)
13. harcművészetek: 6/13 14. szörnyismeret: 18/16 (+34%) 15. pszi: 12/11 (+7%)
16. vadászat: 1/64 17. bányászat: 7/47 (+18%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
segítesz max. 30 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot )
elfogod szőrös bozsót (#149) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71) fürkésző szemek (#213) szemmelverés (#137)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> Vérmes Amazon (#7123) villámcsapás (#50) >> Rodrig (#7126)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159) elektromos pajzs (#51) >> Vérmes Amazon (#7123)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK
szőrös bozsó (#149) (építő: +40% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
3.) Leah gyűlöletes teremtménye az autentikus vámpír. Ontsd ki a plazmáját kettőnek! (számláló: 0)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
álomidézés (100)
gyógyító totem (116)
aranysárk. pikkely (153)
kaszt.kiteljesedés (166)
famulus (185)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
aranyburok (212)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fejleszt.gyümölcse (292)
belső tűz (310)
isteni kacaj (322)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 70 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 155 TU szükséges.)
közös ima (509) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati ismétlés (519) OK

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
52 arany (#50) 1 bronzhegyű lándzsa (#87) 1 bronzsisak (#88)
1 csillezsályalevél (#1253) 5 gyógykenőcs (#313) 1 kaktusztüske (#114)
1 mérg. vas dobónyíl (#190) 1 rákpajzs (#98) 1 szöges páncél (#65)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 1 borkonyó bibe (#312) 1 bőrsisak (#57)
10 isteni könnycsepp (#260) 2 kaja (#2) 1 kígyóbőr kesztyű (#49)
4 madártoll (#112) 1 mocsári penke (#148) 1 nyílvessző (#108)
1 rézsisak (#72) 6 spiritusz (#170) 1 uzbány csőr (#169)
3 varkaudar csont (#1113) 1 varkaudar látógömb (#1107) 1 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(73,57) orgyilkos (#131), főutca (#399), szent tölgyfa (#393), Fekete Köpeny (1808. kalandozó), Frank Onestein (3588. kalandozó), sötét gnóm (#132)

Üzenet küldése a karakternek