Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. ápr. 22. 21h:56' EZ A 139. JÁTÉKHETED, 137. FORDULÓD 140. játékheted kezdete: ápr. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1993 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 3 |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 3. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: h 2306 0 0 | használod a 2306. tárgyat |
* 5. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
bb 2 20 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (20 darabot) |
kf 692 | kézbeveszed/felveszed a 692. tárgyat |
bb 347 1 | beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot) |
p 70 | használod a 70. pszi képességet |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
v 96 99 79 | elmormolod a 96. varázslatot |
110 | 111 | 112 | |
79 | |
|
|
80 | |
|
|
81 | |
|
|
[99,79] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
vtn 33 | varázslat tanulás: a 33. varázslatot |
vtn 32 | varázslat tanulás: a 32. varázslatot |
tv 32 33 | támadó/véd. varázslat a 32. varázslatot a 33. varázslatot |
m 4 2 | mozogsz délre, keletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az útonálló testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a raptor szablyát a másikra rontasz. Raptor szablyával alaposan megvágod az útonálló jobb lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Baghar korbácsával kegyetlenül megütöd az útonálló fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Az útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [100,80] Folytatod sétádat a házak közt. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy orgyilkos. Itt csata lesz.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az orgyilkos testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a raptor szablyát a másikra rohansz. Raptor szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az orgyilkos fejét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Baghar korbácsával gyilkos csapást mérve bezúzod az orgyilkos testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Az orgyilkos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 0, gyógyulás: 20, összesen: +20 ÉP}
ve 676 1 | megveszed a 676. tárgyat 1 |
ve 669 10 | megveszed a 669. tárgyat 10 |
m 2 | mozogsz keletre |
kt 313 20 | elkészíted a 313. tárgyat (20 darabot) |
m 3 3 2 | mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Raptor szablyával kegyetlenül összevagdalod a lajhárlord szőrcsomós testét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Baghar korbácsával iszonyatosan megcsapod a lajhárlord testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. A lajhárlord mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 lajhár csontot. 609 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 0, gyógyulás: 23, összesen: +23 ÉP}
(Továbbmész...) [113,82] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy quwarg harcos. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a quwarg harcos testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Meglengetve a raptor szablyát a másikra ugrasz. Raptor szablyával kegyetlenül összevagdalod a quwarg harcos jobb középső lábát. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Baghar korbácsával megütöd a quwarg harcos bal első lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 072 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 6, gyógyulás: 23, összesen: +17 ÉP}
(Továbbmész...) [114,82] Továbbra is síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ryuku légiós. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a ryuku légiós bal lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Raptor szablyával kegyetlenül összevagdalod a ryuku légiós testét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Baghar korbácsával eltalálod a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. A ryuku légiós feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 808 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 7, gyógyulás: 22, összesen: +15 ÉP}
h 697 600 | használod a 697. tárgyat |
m 2 2 1 | mozogsz keletre, keletre, északkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a ryuku futárbérenc testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Marokra fogva a raptor szablyát a másikra rohansz. Raptor szablyával kegyetlenül összevagdalod a ryuku futárbérenc testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Baghar korbácsával megütöd a ryuku futárbérenc jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Elhajolsz a ryuku futárbérenc ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A ryuku futárbérenc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 vasérc. 1 107 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 10, gyógyulás: 17, összesen: +7 ÉP}
(Továbbmész...) [116,82] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy tüskés harci gromak. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Marokra fogva a raptor szablyát a másikra ugrasz. Raptor szablyával többször mélyen végigmetszed a tüskés harci gromak tüskés testét. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Baghar korbácsával megcsapod a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. A tüskés harci gromak szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a tüskés harci gromak száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 008 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 3, gyógyulás: 30, összesen: +27 ÉP}
(Továbbmész...) [117,81] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Átlépted az Őslénypark mágikus energiakerítését. Mindenhol hatalmas feliratokat látsz: VIGYÁZAT! ÉLETVESZÉLY!
m 2 | mozogsz keletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Egy szárazság varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a hadroszaurusz testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Marokra fogva a raptor szablyát a másikra támadsz. Raptor szablyával többször mélyen végigmetszed a hadroszaurusz farkát. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Baghar korbácsával többször kegyetlenül megütöd a hadroszaurusz bal hátsó lábát. (5 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. A hadroszaurusz belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A hadroszaurusz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 13 kaját. 1 447 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 302, sebződés: 3, gyógyulás: 48, összesen: +45 ÉP}
szk 144 | keresed a 144. szörnyet |
ef 5 502 | energia fejlesztése 5 |
* 1. BP: h 336 0 0 | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: h 396 0 0 | használod a 396. tárgyat |
* 3. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 4. BP: h 507 0 0 | használod az 507. tárgyat |
* 5. BP: kb 347 1 0 | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
IZOMERNYESZTÉS (33. TÁMADÓ VARÁZSLAT) Ezt a varázslatot elmondva, részben megbéníthatod ellenfeled izmait. Ha a varázslat sikerrel jár (és ez részben taumaturgiádtól is függ) ellenfeled minden támadás-sorozatnál csak eggyel kevesebb ütés bevitelével próbálkozhat, mert izmai elernyednek. Szörnyek esetén a varázslat hatására a lény egyik támadási módját (pl. karom/csőr-ből a csőr támadásokat) elveszti, ha csak egyetlen támadási módja van, akkor azt eggyel kevesebbszer használja. Legalább egy támadást mindenképpen le fog tudni adni az ellenfeled. A varázslat elmondása 6 VP-be kerül, anyagi komponense három csepp víz. |
HHAAR BURKA (32. VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT) Ezt a láthatatlan energiapajzsot 6 VP-ért rakhatod fel. Ez az energiamező tompítja, és kissé eltéríti a téged érő csapásokat, ezáltal a harc időtartamára a védekezésed jobb lesz hárommal. |
RYUKU FUTÁRBÉRENC (765. SZÖRNY) Egy háborúhoz, amiben egy akkora kontinens gyarmatosítása a cél, mint Ghalla egésze, jókora hadsereg szükséges. Ennek eredményes összetartására viszont olyan hírhálózatot kell kiépíteni, ami lefedi az összes meghódított területet, hatékony és gyors üzenettovábbítást tesz lehetővé. A ryuku futárbérencek ennek az alapkövei, más dolguk sincs, mint le-föl szaladgálni a csapatok között. Persze sokszor kerülnek harcba, mikor egy magadfajta kalandozóval hozza össze őket a sors, de nem okoz számukra nehézséget megvédeni magukat. Vagy mégis? Végülis ők sem halhatatlanok. |
A KIHÍVÁS TORNYA (502. ÉPÍTMÉNY) Egy mesés és varázslatos épületet látsz magad előtt. Egy égig érő, karcsú torony, helyenként azonban kiszélesedik a törzse, mintha egy felhők közé ágaskodó kígyó tányérokat nyelt volna le keresztbe. Az egész épület azúrkék színben csillog, itt-ott piros keretű ablakokkal. Megmászni lehetetlen, és egyben értelmetlen is: az épület tövében ugyanis egy nyitott ajtót látsz, rajta a következő felirattal: "A KIHÍVÁS TORNYA." Ez érdekesen hangzik! Közelebb mész, mire az ajtó kinyílik, és egy mosolygó gnóm lép ki rajta. - Üdvözöllek a Kihívás Tornyában! Ahogy az arckifejezésedet látom, némi felvilágosításra van szükséged. A Kihívás Tornyát a csatornán átözönlő, gazdag kalandozók turizmusa hívta életre. Nagyhatalmú mágusok hozták létre, pénzt és varázsenergiát nem kímélve. Ebben a toronyban különböző képességeidet és szakértelmeidet teheted próbára, érdekes teszteken. A legjobbak, akik minden próbát kiállnak, jutalomban részesülnek! A feladatoknak öt szintje van, neked elsőre mindenképp az első szintet ajánlom, ha túl könnyűnek bizonyul, próbálkozhatsz nehezebbel. Mint látni fogod, bizonyos próbákra külön fel kell készülni, tehát tapasztalatra is szükség van (tehát egyes szakértelempróbáknál a megfelelő szakértelem szinten kívül van más követelmény is). A feladatok nem mindig ugyanazok, tehát könnyen érhet meglepetés egy rutinos toronyjárót is. Végezetül: ha egy nehézségi szintet teljesítettél, akkor azt már nem járhatod újra. Sok szerencsét! [A toronyba a BE 502 <szint> paranccsal léphetsz be, szint*10+20 TVP árán (a TVP költség lehet kevesebb is, ha félúton kudarcot vallasz). A belépődíj szint*5 arany. Egy fordulóban háromszor próbálkozhatsz a kihívás tornyában, akkor is, ha elgyalogolsz ugyanabban a fordulóban egy másik toronyhoz, ott sem fognak többször fogadni. A feladatok teljesítésével a jutalmad lehet varázstárgy, varázslat vagy valamilyen egyéb, különleges dolog. A szakértelem próbák során az adott szakértelem mindig fejlődik (még kudarc esetén is!), a próba nehézségétől függő mértékben. Néhány ilyen próba sikerének feltétele bizonyos tárgy ill. varázslat megléte. A tárgy ilyenkor nem vész el, a varázslathoz nem használódik el külön varázspont.] |
HADROSZAURUSZ (162. SZÖRNY) Hát igen, ezeket a békés növényevő kacsacsőrű dinókat kissé túlzás szörnynek nevezni. Tehén módra legelésznek, és birka módra tűrik, hogy a tyrexek és raptorok nap, mint nap irtsák őket. Ha megtámadsz egyet, persze védi magát - ne felejtsd el azért, hogy a hadroszaurusz több tonnát nyom! - de valószínűleg így is könnyű dolgod lesz. Feltéve, ha elég türelmes vagy a hústorony hosszadalmas lemészárlásához. És feltéve, hogy nem egy mutáns hadroszauruszra bukkantál, amelynek diónyi agyát néhány pajkos kedvű mágus - felfoghatatlan technológiával - varázstudással ruházta fel! Persze az ilyen elég ritka, valószínűleg eggyel sem fogsz találkozni. |
Erő: | 22 (37) | Szint: | 23 | Merészség: | 10/1 | Magasság: | 266 cm |
IQ: | 26 (27) | Támadás: | 32 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 488 kg |
Ügyesség: | 20 (23) | Védekezés: | 46 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 21/21 év |
Egészség: | 17 | Életpont: | 471/362 | Jellem: | gonosz (62) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 18 (30) | Varázspont: | 404/344 | Pénz: | 3653 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 54/8 | Pszi pont: | 83/47 |
HARCI ISMERETEK | |||||
vágófegyverek: | 20/82 (+21%) | ütőfegyverek: | 29/8 (+1%) | dobófegyverek: | 27/51 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: raptor szablya (#482) << Mallon botja (#1526) << csontpálca (#329) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) max. 1 db (1 -14.); bumeráng (#249) (15 -30.); vas dobónyíl (#189) (31 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
118,81 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 132 |
Kedvenc táborhely: 102,101 |
Legfeljebb 55 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 61 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 74 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 29/13 (+84%) | 2. nyomkövetés: | 33/83 (+30%) | 3. mászás: | 6/24 |
4. csapdakészítés: | 10/34 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 2/97 | 6. gyógyítás: | 11/15 |
7. titkosírás: | 2/28 | 8. felderítés: | 7/71 | 9. szörnyidomítás: | 5/24 |
10. teológia: | 19/26 (+39%) | 11. taumaturgia: | 32/92 (+27%) | 12. szerencsejáték: | 1/11 |
13. versengés: | 2/69 | 14. zene: | 2/19 | 15. szörnyismeret: | 16/38 (+22%) |
16. pszi: | 14/22 (+13%) | 17. zárnyitás: | 1/18 | 18. vadászat: | 8/11 |
19. bányászat: | 14/88 | 20. testépítés: | 3/6 | 21. főzés: | 8/86 (+12%) |
22. csapatmunka: | 2/22 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
degradátor (#210), szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 50) |
zafír sárkány (#329), orbitális mackósajt (#229), kronotapír (#286), semlegesek (#989), jók (#990), inváziós ellenfelek (#9089) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | gázpajzs (#467, 20 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | éhínség (#39, 7 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (985,10) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
Techiulan aurája (#261) | feltámadás (#168) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | áldott okerón (#336) | villámcsapás (#50) | >> | ősdentor (#282) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | ongóliant (#159) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | acélkolosszus (#35) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | tyrannoszaurusz rex (#160) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | |
gázpajzs (#467) | >> | ősdentor (#282) | gázpajzs (#467) | >> | varkaudar iszákos (#688) | |
tükörpajzs (#101) | >> | Poomr Ko (#957) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ahhoz, hogy megtanulhasd a Sötétség Ceremóniáját, elegendő alapanyagra van szükség. Ölj meg három téfea magofluxot! (számláló: 0) |
2.) Áldozz fel oltáromnál egy Mágikus Koponyát! |
3.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): 20. labirintus (45,91). szürke kastély (547): új. adamantit erőd (548): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): kész. városháza (685): új. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): új. bányászház (839): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 20, 53, 61, 72, 73, 187, 189, 190, 191, 192, 244. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 14, 16, 47. |
Kész: 1, 6, 9. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 474, az összesen kapott pontszám: 54235. (összesen ölhető: 492 ) |
Olimpiai helyezéseid: első hely a hercegnő megmentésében a XIV. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
illúziófegyver (121) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
fegyvermester (302) |
kétkezes harc (338) |
vadászidény (351) |
a Szörny érintése (375) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 16 TU. szükséges még: 34 TU. |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 8070 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
258 | arany (#50) | 20 | borkonyó bibe (#312) | 4 | kaja (#2) | |||
20 | szárnyas hernyó (#69) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | gromak bőr (#268) | 20 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 2 | lajhár csont (#236) | 11 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 10 | rakolits por (#669) | 1 | szulfin (#676) | |||
2 | vasérc (#152) | 103 | víz (#27) |
110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | |
79 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
80 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
81 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
82 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
83 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|