135. forduló, 137. forduló, Tücsöktalp összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jún. 2. 12h:07'
EZ A 165. JÁTÉKHETED, 136. FORDULÓD
166. játékheted kezdete: jún. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 33 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4959
SZÁMLA : XXXX

TÜCSÖKTALP KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [187,32] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 28 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+200 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+246 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+12 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: v 23 0 0 elmormolod a 23. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod a jellemrejtés varázslatot! Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [5 pontot használtál fel, van még 303.]

* 2. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 298.]

* 3. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 293.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 288.]

* 5. KP: v 6 4 11 elmormolod a 6. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 283.]

mak 1 4 makró 1 4
Makró mentése indul. [0 pontot használtál fel, van még 283.]

v 224 (makró mentése:) elmormolod a 224. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 283.]

v 1 10 (makró mentése:) elmormolod az 1. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 278.]

v 182 (makró mentése:) elmormolod a 182. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy végső mozdulattal előhívod a Symulf rúnája varázslatot! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 273.]

p 65 2 (makró mentése:) használod a 65. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Mentális energia gyűlik benned. Elcsattintod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 263.]

tv 60 támadó/véd. varázslat a 60. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: puha ütés. [0 pontot használtál fel, van még 263.]

h 248 használod a 248. tárgyat
Nagyra tátod a szádat, és elnyeled a pszi követ. Gulp! Ahogy a kő még nyelés közben szétolvad, iszonyatos fájdalom árad szét testedben. (-58 életpont.) Percekig a földön fetrengesz, míg valamennyire magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! [5 pontot használtál fel, van még 258.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +58 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 258.]

fkt 312 2 1 felt. készítesz a 312. tárgyat (2 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 258.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Nekiállsz, hogy ásóddal szétbonts egy nagyobb kupacot. Drámai hátteret kölcsönöz munkádhoz a kiszáradt fák ágainak zörgése. Kiástál egy teljes alakváltó csontvázat, de használható kincs sehol. Újabb gödröt nyitsz. Ujhé, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen elrozsdált rézsisak. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy sírlidérc jön feléd.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a sírlidérc foszladozó testét. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát a másikra ugrasz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a sírlidérc bal karját. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Méregfoggal megdöföd a sírlidérc testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Karmaival a sírlidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 695 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 0, gyógyulás: 16, összesen: +16 ÉP}

Folytatod az exkavációt. Az ásód hamarosan kifordít egy szétrohadt bőrpáncélt. Mintha lenne benne valami! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy bronzhegyű nyíl. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy óriás csontváz készül a lemészárlásodra.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja az óriás csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Méregfoggal többször eltalálod az óriás csontváz testét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az óriás csontváz karma a fejed mellett suhan el! Ryuku szablyával végigvágod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Méregfoggal meghorzsolod az óriás csontváz testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Karmaival az óriás csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki az óriás csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 087 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 0, gyógyulás: 21, összesen: +21 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Folytatod a melót egy varkaudarhoz méltó kitartással. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy sírlidérc intéz feléd kihívást.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a sírlidérc rothadó húsát. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát a másikra rohansz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a sírlidérc testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Méregfoggal megdöföd a sírlidérc fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A sírlidérc karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 695 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 0, gyógyulás: 15, összesen: +15 ÉP}

Hu, azért valószínűleg nem ez volt a csatamezőt uraló főszörny. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy csontváz lord készül a lemészárlásodra.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 64 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ubuk tüske. Alaposan megsorozod a csontváz lord testét. (4 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Marokra fogva a ryuku szablyát ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a csontváz lord nyakát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Méregfoggal épp hogy megszúrod a csontváz lord bal lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 8 életpontot sebeztél. Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 761 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 7, gyógyulás: 13, összesen: +6 ÉP}

Ez mán' ölészet volt a javából! Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. No de hiába - semmit sem találsz! Egyre erősödő szél jelzi egy csúf vihar közeledtét. Elhagyod a csatamezőt, nem szívesen vészelnél át ezen a helyen az elemek ilyetén tombolását. [30 pontot használtál fel, van még 228.]

ef 3 502 energia fejlesztése 3
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-3 TU.] [21 pontot használtál fel, van még 207.]

id 240 30 idomítod a 240. szörnyet 30 pontért
Nekikezdesz a sivatagi doareg idomításának. Kemény feladat: a szörny lassan tanul, és nagyon makacs. Te azonban türelmes vagy. Rettenetesen fáradtak vagytok, mire a mai lecke véget ér. (Még 150 TVP szükséges ahhoz, hogy a szörny teljesen be legyen idomítva.) [30 pontot használtál fel, van még 177.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[186,32] Lakott területre érkeztél.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben.
- Ez egy vortexmágus! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny előtör a sötétből.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 25 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 38 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a vortexmágus bal vállát. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a vortexmágus ködlő lábát. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Méregfoggal kicsit megsebzed a vortexmágus ködlő lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 8 életpontot sebeztél. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 40 életpontot vesztettél. A vortexmágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 218 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 78, gyógyulás: 17, összesen: -61 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy részeg kalandozó. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 26 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja a részeg kalandozó testét. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát ellenfeledre rontasz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a részeg kalandozó testét. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a részeg kalandozó bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 14 életpontot sebeztél. Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A részeg kalandozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy borostyán függő, egy vas dobónyíl és egy ezüst karkötő. Szereztél 1 szöges bunkót. 1 795 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 7, gyógyulás: 23, összesen: +16 ÉP}


(Továbbmész...) [185,32] Még mindig a városban vagy. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " A cirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, innen 27 mérföldre nyugatra, 21 mérföldre délre. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy részeg kalandozó. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 18 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó testét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát ellenfeledre rontasz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a részeg kalandozó testét. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Méregfoggal eltalálod a részeg kalandozó bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Elhajolsz a részeg kalandozó ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A részeg kalandozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst karkötő. Szereztél 1 szöges bunkót. 1 795 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 25, gyógyulás: 26, összesen: +1 ÉP}

A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy Blounther apó került az utadba. Itt csata lesz.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiafolyam varázslatot lő rád. 62 életpontot vesztettél. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 39 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a Blounther apó törékeny testét. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát a másikra ugrasz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a Blounther apó hosszú szakállát. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhányszor megkarcolod a Blounther apó hosszú szakállát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A Blounther apó újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A Blounther apó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 4 pirkit és egy kék orchidea. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 balkezes gyűrű. 3 867 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 131, gyógyulás: 0, összesen: -131 ÉP}

Van itt egy jósda (644. épület.) és egy Invázióügyi Minisztérium (687. épület.). [22 pontot használtál fel, van még 155.]

be 687 bemész a 687. épületbe
Felkeresed az Invázióügyi Minisztérium épületét. Meghatódva lépsz be a hatalmas kapun. Gyönyörű márványlépcső vezet fel az emeletre. Amint felérsz, utadat állja egy kvazárpáncélba öltözött elit palotaőr. - Ah, egy újabb kalandozó, aki felkeres bennünket. Ugye te is a hirdetésre jöttél? - kérdi. Fogalmad sincs, milyen hirdetésről lehet szó, de unottan bólintasz. A palotaőr erre elmagyarázza, hogy a folyosó végén balra, az utolsó ajtónál van az információ. Végigsétálsz a pompásan díszített folyosón. A világítást valami mágikus forrásból táplálják, így nem hagy csúnya koromnyomokat a falon, mint amikor fáklyák égnek a fali tartókban. Mondjuk kár is lenne a falakon sorakozó mesteri festményekért, amik a kopár, kiégett Sötét Föld témájával foglalkoznak. Elérve a folyosó végét, bátran benyitsz a rézzel kivert tölgyfaajtón. Benn egy írnok kapja fel a fejét az irataiból, és megszólít.
- A hirdetésre jöttél, hmmm? - bár továbbra sem tudod miről is lehet szó, de azért bólintasz. - A térkapuk megnyitásával, annak teljes felügyelete ellenére is rengeteg változás történt mostanában a városban. Ezek felderítésére kerestünk rátermett kalandozókat. - legalább megoldódott a hirdetés rejtélye, gondolod.
- Pontosan e célból jöttem. - mondod magabiztosan. Az írnok arca boldogságtól sugárzik.
- Első feladatod: mágusainknak kell egy pár komponenst összeszedned, hogy lokalizálni tudják az anomáliák forrásait. Hozz nekünk két praglonc hártyát, hét Thargodan eszenciát és egy pszi követ. Persze, tetteidért megjutalmazunk. - Mosolyogva elfogadod a kérést, hisz ezen nevetséges komponenseket beszerzése számodra nem jelenthet nehézséget. Biccentesz. Távozol a hivatal épületéből. Amint eltávolodsz valamennyire, mosolyogva előveszed a kért tárgyakat. Vársz egy ideig, aztán visszafelé indulsz. Ez könnyű feladat volt!
- Sikerrel jártam! - mondod büszkén. [5 000 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 500 arany.] Átadod neki a beszerzett komponenseket, mire sokkal tiszteletteljesebben néz rád.
- Már csak ez hiányzott hozzá, hogy megkezdjük a varázslatot! - csenget, és azonnal egy mágustanonc siet be az egyik ajtón. Odaadja neki az erszényt, és neked a fiókjából átad egy másikat.
- Most, hogy bebizonyosodott, méltó vagy a bizalmunkra, lenne egy újabb küldetésünk a számodra. Mostanában nagyon sok panasz érkezik a lakosságtól, hogy a csatornarendszerből szokatlanul nagy és erős patkányok merészkedtek elő. Ennek a jelenségnek a kezdete egy időre tehető a térkapuk megnyitásával, tehát a mi hatáskörünk utánajárni, mi is folyik a csatornarendszerben valójában. Kutasd fel a csatornarendszert, és hozz minél több információt róla. Itt a csatornák térképe segítségül (figyelem, a harcok ezekben a labirintusokban a 35-nél nagyobb fegyver szakértelmedet nem fejlesztik!)

24 25 6 20 21
39
23 5 14 15 22
26 17
27 4
29 13 16
28
32 3 12 19 18
30
33 31 7 10
34
37 9
2 11
38 35 36 1 8
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 99. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 3, délre 225 mérföldre található.

Távozol a hivatal épületéből. [5 pontot használtál fel, van még 150.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[184,32] Még mindig a városban vagy. Utad során felfedezel egy templomot. Fairlight híveié. Elhaladsz a mulatóhely előtt. Vajon még mindig keresnek itt kalandorokat? (43. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy őrült varázsló nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 20 életpontot vesztettél. Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. 35 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló törékeny testét. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az őrült varázsló testét. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd az őrült varázsló jobb karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 sallank karom és 8 madártoll. 2 651 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 66, gyógyulás: 0, összesen: -66 ÉP}

Épületeket látsz: egy bank (624. épület.), egy kaszinó (638. épület.) és egy ékszerbolt (653. épület.).

(Továbbmész...) [183,32] Továbbmész a város utcáján. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy őrült varázsló. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.} Itt csata lesz.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 17 életpontot vesztettél. Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. 30 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod az őrült varázsló törékeny testét. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan a másikra rontasz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod az őrült varázsló testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod az őrült varázsló testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 púderkő és 4 gyöngymangó. 2 651 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}

Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 6 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy fogadó a Mulya Epokitféreghez. (621. épület.).
Összefutsz egy szőke, hosszú hajú, zöld szemű ember nővel. A bőre kreolszínű. Szeméből tudás sugárzik, pisze orrán a nap sugara tündököl. Kezét lantján pihenteti, de néha-néha megpendíti húrjait. A fülbemászó dallam bejárja a város utcáit, mindenkit vidámsággal tölt el. Talán van néhány érdekes híre a számodra, ha szóba elegyedsz vele. Fairlight áldozópapja. Egy csodálatos nyakláncot, egy derit láncvértt, egy díszes fegyvertokot, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy halálhozó karkötőjét, egy Hantas karperecét, egy hósárkánybőr csizmát, egy kiképzői érdemérmet, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy quwarg nyakpántot, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku kalózkalapot, egy ryuku kalózkendőt, egy sárhajító kesztyűt, egy szirén köpenyét, egy tradicionális övet, egy tűztagadót, egy védőtalizmánt, egy villám szimbólumot és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Felszerelését egy quwarg gigász trófea, egy quwarg harcmágus trófea és egy entitás manifesztum trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy ősi kardot, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy kábító nyilacska. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű az alávaló.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Rilly Zunna. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.

(Továbbmész...) [182,32] Továbbmész a város utcáján. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy őrült varázsló nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.} Itt csata lesz.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. 31 életpontot vesztettél. Egy sötét rítus varázslattal köszönt csatapartnered. 41 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló testét. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan a másikra támadsz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az őrült varázsló testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 sáfránypor és egy kék orchidea. 2 651 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 77, gyógyulás: 0, összesen: -77 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy templomot. Elenios hívei emelték. Ekkor egy váratlan dolog történik, valami puhára lépsz, és zuhanni kezdesz. Nagyot ugrasz, nehogy belepottyanj a jól elrejtett csapdába. Hiszen ez egy szopógödör volt! (ld. enc.) Nagy mázli, hogy nem estél bele. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy piroslámpás ház (636. épület.). [18 pontot használtál fel, van még 132.]

be 636 bemész a 636. épületbe
Lopva körülnézel, hogy nem lát-e senki, majd odamész a ház bejáratához. A fiatalok mosolyogva üdvözölnek. Tétován körülnézel, aztán távozol. [Nem volt értelmes a 2. paraméter.] [5 pontot használtál fel, van még 127.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[181,33] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Felismered a közeledőt. Csak egy kputtyintó csalán. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Megmarkolva a vámpírkardot ellenfeledre rontasz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Méregfoggal gyengén megszurkálod a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Csápjaival a kputtyintó csalán lecsap a bal karodra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal mély sebeket nyitva megvagdosod a kputtyintó csalán húsos levelét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Méregfoggal megbököd a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. Elhajítod a vacak éjkornis trófeát, és kiszedsz egy kputtyintó csalán trófeát. 3 095 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 375, sebződés: 46, gyógyulás: 45, összesen: -1 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy phua-kúpot. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Elena formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy quwarg nagymester. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával néhányszor megcsapod a quwarg nagymester torát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megbökdösöd a quwarg nagymester torát. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a quwarg nagymester potrohát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 353 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 tüskét. Egészséged TF-elődött. [16 pontot használtál fel, van még 111.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
A találós kérdés a phua-kúp oldalán az orrod előtt materializálódik.
Apáról fiúra száll, míg a testvérek megosztják.
Gyakran használják, de birtoklója ritkábban, mint mások.
[5 pontot használtál fel, van még 106.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
[180,32] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Kettéharapod a sajtot. Egész finom. De az egyik fele nagyobb lett, mint a másik. Nem baj, leharapsz belőle. Most meg a másik a nagyobb... És lassan elfogy a sajt. Jót röhögsz a kis rókákon, akik búsan mennek tovább. (+2 gonoszság.)
Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel nyugatra egy kihívás tornyát. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [179,32] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy Raia szent lovagja. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy energiafolyam varázslatot dob rád a másik. 73 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a Raia szent lovagja testét. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a Raia szent lovagja testét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a Raia szent lovagja jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a Raia szent lovagja újra meg újra lecsap. (4 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 3 261 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 106, gyógyulás: 0, összesen: -106 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Hopssz, egyszercsak megindul alattad a talaj! Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Kiliheged magad. Hu, ez meleg helyzet volt! Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kihívás tornyát. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Arany Macska irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyilkos csalánt. (ld. enc.) Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. [27 pontot használtál fel, van még 79.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Tekergős, csúszós csigalépcsőn kell felmenned, hosszú ideig gyalogolsz, jócskán kifáradva. Végre eléred a lépcső tetejét. A kalandmester, egy hosszú hajú, szőke elf fogad, aki Laenea néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi lesz a feladatod. A feladat bemelegítő jellegű: derítsd fel a szobát, találj meg minél több elrejtett tárgyat! Tíz percet kapsz. Kihasználod a teljes időt, és a különböző tereptárgyak alatt, mellett, sőt bennük összesen nyolc rejtett tárgyat fedezel fel. A kalandmester elégedettnek látszik. 625 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetőleg egy tányérszerű kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Kalapácskezű Garhin nevű törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. Harcolnod kell, ellenfeled egy noth szellem. Öld meg a szörnyet! A lény már elő is bukkan. (ld. enc.) Ráébredsz, hogy nincs esélyed. Vinnyogva a kalandmester ruhájának szélébe csimpaszkodsz. Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erős neked. A következő pillanatban a torony előtt találod magad. [20 pontot használtál fel, van még 59.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Végtelennek tűnő lépcsősor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erőnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Laenea, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következő lesz. A feladat ezúttal egy műveltségi próba lesz. Lássuk, mekkora a kézügyességed. El kell készítened egy dobóhálót! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Sajnos nincsenek a birtokodban a szükséges komponensek. Felsültél!
Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [10 pontot használtál fel, van még 49.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következő szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevű gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted meg. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. Nagyon izgalmas és váratlan próba elé állítanak. Készíts el egy vas fejpántot! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Sajnos nincsenek a birtokodban a szükséges komponensek. Felsültél!
Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony előtt találod magad. [10 pontot használtál fel, van még 39.]

szk 153 keresed a 153. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy quwarg királynőt. [0 pontot használtál fel, van még 39.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 36.]

* 2. BP: lot 6 16 17 lottózol 6 16 17

* 3. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban víz, pedig feltétlenül szükséges lenne ennek az ételnek a lefőzéséhez! [0 pontot használtál fel, van még 36.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 6 fejleszted a 4. tulajdonságodat 6 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [6 pontot használtál fel, van még 30.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól ragyogó és ígéretes tehetség helyett több, mint ragyogó és ígéretes tehetség. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +12 max. varázspont, +5 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 277 pontot. A következő körben tehát 307 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZOPÓGÖDÖR (177. TEREPTÁRGY)
A szopógödör a kalandozók réme. Egy ősi átok részeként jöttek létre. Gyakran illúziómágia vagy valamilyen egyszerűbb álca rejti őket a gyanútlan járókelők szeme elől. Ha egy olyan mezőre lépsz, ahol szopógödör van, mindössze 10% az esély, hogy az undorító, fekete masszával teli verem közelébe keveredsz. Ha azonban ez bekövetkezik, beleeshetsz, ha nem elég jók a reflexeid (ez a szerencsédtől és az ügyességedtől függ). A szopógödörből ugyan aránylag könnyű kimászni, de az átok-mágia borzalmas hatással lehet rád. Tulajdonságaid csökkenhetnek, szakértelmeket felejthetsz el részlegesen, és még ki tudja, milyen kellemetlenségekben lehet részed.

GYILKOS CSALÁN (581. NÖVÉNY)
A kalandozók szinte egyöntetűen egyetértenek abban, hogy ez a közel két méter magas, óriási, mérgező indákat lóbáló növényszerű teremtmény nem más, mint egy mozgásra képtelen Thargodan. Persze sokan megpróbálták már kiirtani (már csak a tapasztalat miatt is), de a villámgyorsan regenerálódó, kiterjedt gyökérhálózattal rendelkező teremtény alaposan összecsípte a próbálkozót, más nem történt. A növény belsejében nyíló csalánvirág lemetszéséhez igen bátornak kell lenned, és hihetetlenül ellenálló kell, hogy legyél a csaláncsípésekkel szemben - így aztán 20. szint alatt nem is próbálkozhatsz a KT 582 paranccsal (amely 10 TVP-be kerül, és körönként háromszor használható egy csalánra).
Kevés szép dolog van a Sötét Földön, és ez a gyönyörű, türkizkék csalánvirág ezek egyike. Mi sem bizonyítja, hogy nem igazán növényi eredetű, hogy több hónap után sem hervad el ez a csodaszép tünemény. Sokak szerint azért, mert önállóan is él, és lassan megmérgezi a tőle megszabadulni nem képes kalandozó lelkét. Hogy igaz-e vagy sem, döntsd el te...

NOTH SZELLEM (250. SZÖRNY)
A noth szellem egy valaha élt gonosz elf bolyongó lelke. Már évszázadok, évezredek óta bolyong, és gonosztettei miatt, amiket életében elkövetett, nem talál megnyugvást. A noth szellem egyike a legfélelmetesebb élőholtaknak: érintése természetellenes öregedést okoz. Ha valakit "megölel" egy noth szellem, előfordulhat, hogy az ősi elf karjai közt fiatalemberből ráncos öreggé, kiszáradt múmiává válik néhány perc leforgása alatt. Mivel ennek köszönhetően permanensen elpusztulhatsz, úgy, hogy még a deus ex machina sem menthet meg, a noth szellemet csak akkor fogod megtámadni, ha FT parancsod van rá kiadva. A szellemet kizárólag mágikus fegyverrel lehet megsebezni.

KARAKTERLAP

Tücsöktalp, egy hosszú ezüsthajú, izzóan vörös szemű drow férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Dornodon tanítványa vagy. A Mélysötét Vándorai (#9149) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 136. fordulód.

Erő: 25 (38) Szint: 22 Merészség: 7/5 Magasság: 158 cm
IQ: 22 (34) Támadás: 36 Agresszió: 5 Testsúly: 42 kg
Ügyesség: 21 (36) Védekezés: 76 Menekülés: 30 % Életkor: 145/145 év
Egészség: 17 (25) Életpont: 418/224 Jellem: gonosz (79) Tul. pont: 7
Szerencse: 20 (54) Varázspont: 573/12 Pénz: 1693 arany Kép. pont: 16
Tudatpont: 21/3 Pszi pont: 23/1 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1138 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 36 200 TP-t kaptál. Jelenleg 800 225 TP-d van. A következő szinthez még 199 775 TP szükséges. Trófeáid: Raia szent lovagja, kputtyintó csalán, Blounther apó. 6 Hatalompontod van a régi rendszer szerint, 43 az új rendszer szerint. A 135. fordulódban 18300 arany került a bankszámládra. 18391 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 8/0 ökölvívás: 11/92 szúrófegyverek: 20/78 (+5%)
vágófegyverek: 23/33 (+22%) ütőfegyverek: 3/39 lőfegyverek: 23/98 (+14%)
dobófegyverek: 8/78

Feltételes fegyverváltás: ryuku szablya (#695) << ezüsthegyű lándzsa (#324) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); kerek kő (#19) (7 -9.); tüske (#22) (10 -12.); bumeráng (#249) (13 -15.); ubuk tüske (#131) (16 .); vashegyű nyíl (#176) (17 .); ubuk dobónyíl (#138) (18 .); ében nyílvessző (#848) (19 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
179,32 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1360 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/89 2. nyomkövetés: 32/63 (+11%) 3. lopás: 1/83
4. mászás: 10/72 5. csapdakészítés: 12/1 (+7%) 6. csapdaészlelés: 2/76
7. gyógyítás: 16/14 8. titkosírás: 3/36 9. felderítés: 14/39 (+26%)
10. szörnyidomítás: 4/36 (+33%) 11. teológia: 21/31 (+15%) 12. taumaturgia: 23/99 (+19%)
13. szerencsejáték: 2/19 14. versengés: 9/81 (+9%) 15. zene: 4/52
16. szörnyismeret: 9/49 17. pszi: 3/67 (+35%) 18. zárnyitás: 1/5
19. vadászat: 5/93 20. bányászat: 4/75 21. testépítés: 4/47
22. úszás: 8/21 23. főzés: 3/88

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 6 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 2 darabot )
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
Silistra (#6107), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP) szárazság (#48, 6 VP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
jellemrejtés (#23) hadiszerencse II (#24) pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26)
Symulf rúnája (#182)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20)
energiatüskék (#29), mágiatörés (#35), méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), puha ütés (#60)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> vércápa (#193)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (idomítás alatt) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét!
2.) Egyik faj kiirtása ugyanolyan szórakoztató, mint a másik. Ölj meg öt quwarg királynőt! (számláló: 0)
3.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed 7. szintű!

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: v 224, v 1 10, v 182, p 65 2.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranyszámla (126)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
hatalompont (253)
levitáció (265)
a butaság ára (273)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
vadászidény (351)
mélysötét mágia (367)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 40 TU. szükséges még: 10 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.)
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
Az új képesség készen van, de még 8 nap szükséges, hogy használhassátok.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 ezüsthegyű lándzsa (#324) 1 ezüsttőr (#322) 1 * méregfog (#1553)
1 teriád lándzsa (#1282) 1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 moa ravatalozó (#1328) 1 ryuku szablya (#695)
1 * vámpírkard (#358)
Ütőfegyverek
2 csontpálca (#329) 1 kőkalapács (#13) 5 szöges bunkó (#8)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111) 1 parittya (#18)
Lövedékek
2 bronzhegyű nyíl (#94) 11 ében nyílvessző (#848) 10 ezüsthegyű nyíl (#323)
6 kerek kő (#19) 3 mérg. ubuk tüske (#137) 27 nyílvessző (#108)
2 sallank nyíl (#129) 10 tüske (#22) 1 ubuk tüske (#131)
7 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
5 bumeráng (#249) 1 ezüstshuriken (#327) 13 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
1 tolmokov-koktél (#351) 3 ubuk dobónyíl (#138) 2 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
2 kis vaspajzs (#159)
Páncélok
1 haramaki (#1367) 1 Métely páncélja (#1562) 1 ryuku mellvért (#689)
2 * tükörpáncél (#519)
Sisakok
1 * rémbőr tarkóvédő (#737)
Köpenyek
1 rejtőköpeny (#277) 1 * szirén köpenye (#820)
Kesztyűk
2 * lánckesztyű (#230) 1 mászókarom (#78)
Övek
1 * zafír erőöv (#397)
Nadrágok
1 * hoarián bőrnadrág (#1345)
Csizmák
2 * ryuku futárcsizma (#1530) 1 zangrozi csizma (#451)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
2 borostyán függő (#162) 1 * hatalom fülbevalója (#817) 3 * igazgy. fülbevaló (#197)
5 obszidián függő (#195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
4 aranylánc (#191) 2 * denevér szimbólum (#140) 3 ezüst nyaklánc (#117)
5 * gólem talizmán (#811) 4 * halálhozó talizmán (#813) 2 korinthai talizmán (#814)
1 nap szimbólum (#141) 2 trófea nyaklánc (#196) 1 * varkaudar szimbólum (#1528)
4 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 Eldaran karkötője (#373) 4 ezüst karkötő (#158) 2 * obszidián karkötő (#229)
1 * umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
5 aranygyűrű (#193) 2 balkezes gyűrű (#1549) 1 drakolder gyűrű (#969)
1 * gyémánt védőgyűrű (#726) 1 háború gyűrűje (#722) 1 * kráken gyűrű (#1165)
1 smaragd védőgyűrű (#223) 1 zafír védőgyűrű (#532)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * mind. ametisztje (#2207)
Nyergek
1 trikornis nyereg (#1536)
Löttyök és porok, tartóstul
7 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 24 csepp tinta (#101), fér még: 46]
2 fűszertartó (#210) [bennük 3 csepp sáfránypor (#211), fér még: 7]
4 huhogó bibe (#332) [bennük 15 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 33]
4 kavadu iszák (#25) [bennük 5 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 35]
5 sullár hólyag (#168) [bennük 30 csepp spiritusz (#170), fér még: 70]
1 szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
12 uzbány csőr (#169) [bennük 144 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
1 vizestömlő (#3) [üres, kapacitás: 20]
5 zöld üveg (#82) [bennük 27 csepp ragasztó (#83), fér még: 73]
Eszközök, használati tárgyak
1 acéltű (#334) 1 áldott kő (#642) 1 aranytermő erszény (#819)
3 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76)
5 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 2 ezüst kulcs (#184)
6 Fairlight szütyője (#2108) 2 fáklya (#36) 1 fiatalság itala (#473)
1 furulya (#233) 1 fűszerkeverék (#1170) 9 gyógykenőcs (#313)
1 + hebrencs csapda (#147) 41 kaja (#2) 1 kis vaskulcs (#40)
3 kötél (#92) 1 kristálygömb (#265) 25 krónika (#1725)
1 kulcskarika (#648) 1 lant (#238) 10 leviatán hólyag (#2182)
1 nagy aranykulcs (#246) 2 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186)
1 nerub gyógyital (#1873) 1 olló (#335) 1 pszi kő (#248)
1 quwarg teleportgömb (#1534) 8 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
1 súlyzó (#347) 2 szeksztáns (#32) 4 szent jogar (#150)
1 távcső (#42) 1 térhajlító kavics (#1539) 1 varkaudar pálinka (#1137)
4 vaskulcs (#183) 2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 acélpengőke (#231) 2 alligátorbőr (#661) 39 álompor (#396)
20 amniosz (#203) 11 aurach fog (#657) 1 bev formázó minta (#299)
1 borkonyó bibe (#312) 1 csillezsályalevél (#1253) 3 csuklyavirág (#133)
2 darázsszárny (#652) 26 drótszőr (#37) 1 elf csont (#664)
12 elkarog szőr (#665) 1 etra hályog (#712) 4 ezüstdarab (#326)
9 fekete gyöngy (#99) 1 főnixtoll (#563) 1 grifftojás (#179)
11 gyöngymangó (#135) 1 hattyútoll (#1222) 1 ilkin érc (#232)
6 karbin plazma (#199) 4 kék orchidea (#68) 7 kőszem (#304)
1 liumbe bimbó (#656) 3 liumbe hajtás (#655) 106 madártoll (#112)
11 mákrózsa virág (#56) 2 mandibulapenge (#125) 1 medúzacsáp (#703)
1 moa burát (#384) 1 moa gyöngy (#378) 1 moa smaragd (#377)
6 mocsári penke (#148) 6 móri gyümölcs (#116) 7 mutáns csont (#331)
6 nektoraf faggyú (#667) 4 óndarab (#85) 43 pirkit (#153)
6 púderkő (#119) 4 purifikátor háj (#269) 98 quwarg tojás (#360)
1 rakolits por (#669) 1 raptor karom (#281) 3 rézdarab (#70)
4 rinóbőr (#651) 4 rókafarok (#124) 1 Salamon esszenciája (#952)
8 sallank karom (#128) 1 sámán erszény (#650) 22 sünmedve tüske (#14)
5 szárnyas hernyó (#69) 2 szulfagor agyar (#677) 7 szvó-ektoplazma (#151)
2 téfea-agy (#172) 1 Thargodan esszencia (#328) 1 trikornis szarv (#198)
1 vapár ág (#110) 6 varányszem (#30) 3 varkaudar csont (#1113)
7 vasérc (#152) 3 xirnox szív (#213)

Összsúly: 245.13 kg Megterheltség: 131%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 17 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 210 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 drótszőr (#37) 1 gyógykenőcs (#313) 2 kaja (#2)
2 praglonc hártya (#215) 2 pszi kő (#248) 1 quwarg tojás (#360)
7 Thargodan esszencia (#328) 10 ubuk tüske (#131) 12 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
487 arany (#50) 1 balkezes gyűrű (#1549) 1 borostyán függő (#162)
1 bronzhegyű nyíl (#94) 2 ezüst karkötő (#158) 1 ezüsttőr (#322)
1 fekete gyöngy (#99) 4 gyöngymangó (#135) 2 kék orchidea (#68)
8 madártoll (#112) 4 pirkit (#153) 2 púderkő (#119)
8 ragasztó (#83) 2 sáfránypor (#211) 2 sallank karom (#128)
2 szöges bunkó (#8) 1 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188
31
32
33
34
(179,32) Raia szent lovagja (#239), szopógödör (#177), kihívás tornya (#502), oltár, művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), 28. jellempróba
(180,32) művészi porolit (#720), oltár, Chara-din monolitja (#534), 31. jellempróba
(181,33) kputtyintó csalán (#247), phua-kúp (#372), művészi porolit (#720), quwarg nagymester (#214)
(182,32) őrült varázsló (#255), piroslámpás ház (#636), Elenios oltár, szopógödör (#177)
(183,32) őrült varázsló (#255), fogadó # (#621), a 99. labirintus bejárata, Rilly Zunna (6105. kalandozó)
(184,32) bank (#624), kaszinó (#638), ékszerbolt (#653), Fairlight oltár, 43. többszemélyes kaland, őrült varázsló (#255)
(185,32) jósda (#644), Invázióügyi Minisztérium (#687), részeg kalandozók (#187), Blounther apó (#972)
(186,32) vortexmágus (#418), részeg kalandozók (#187)
(187,32) sírlidérc (#172), óriás csontváz (#176), csontváz lord (#177)

Üzenet küldése a karakternek