135. forduló, 137. forduló, Ray Charles összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. jan. 4. 16h:08'
EZ A 139. JÁTÉKHETED, 136. FORDULÓD
140. játékheted kezdete: jan. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4157
SZÁMLA : XXXX

RAY CHARLES KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [0,-1] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+7 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+26 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: le 254 0 0 leveszed/lerakod a 254. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 275.]

* 2. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 270.]

* 3. KP: kf 529 0 0 kézbeveszed/felveszed az 529. tárgyat
Az ujjadra húzod az angyalok gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 270.]

ef 7 508 energia fejlesztése 7
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-7 TU.] Befejlesztetted a képességbe a szükséges mennyiséget, mostantól használhatod! Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) [49 pontot használtál fel, van még 221.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +93 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 221.]

v 6 5 18 elmormolod a 6. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 216.]

kf 1570 kézbeveszed/felveszed az 1570. tárgyat
Leveszed a vassisakot, majd a fejedre teszed a Krough fejdíszét. [0 pontot használtál fel, van még 216.]

v 1 8 12 elmormolod az 1. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 12 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 211.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [5 pontot használtál fel, van még 206.]

t 766 támadod a 766. szörnyet
FT 766 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 206.]

ff 20 547 felt. fegyverváltás: 20 547
Sajnálom, de a 20. tárgy nem fegyver. Sajnálom, de a 547. tárgy nem fegyver. [0 pontot használtál fel, van még 206.]

h 2369 használod a 2369. tárgyat
Összetörsz egy éjkövet, és nem is kell sokáig várnod, a felszabaduló nekroenergiákra éhesen már meg is jelenik egy zombi mester!

Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zombi mester foszladozó testét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a zombi mester foszladozó testét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Karmával néhányszor a zombi mester megcsapja a fejedet. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zombi mester testét. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a zombi mester testét. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A zombi mester csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) A zombi mester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 2 093 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 320, sebződés: 103, gyógyulás: 41, összesen: -62 ÉP}


Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 654 (limit: 1765), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 64846.
[5 pontot használtál fel, van még 201.]

m 3 3 4 mozogsz délkeletre, délkeletre, délre
[1,0] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Ez a Süllyesztő mocsár. Kicsi, de halálos. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy mocsárivérc. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 29 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mocsárivérc puha testét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a mocsárivérc förtelmes fejét. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) A mocsárivérc csápjai nem ismernek kegyelmet: már véres pép a bal vállad. (4 támadástól 129 életpontot vesztesz.) Csápjaival a mocsárivérc lecsap a bal karodra. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 182, gyógyulás: 0, összesen: -182 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az óriás kushadó egér elfogása nem egyszerű feladat. Szerencsédre egy éhes ragadozó már megtette helyetted. Megvizsgálod a maradványokat, majd óvatosan kiszeded bajszának szálait. Összemorzsolod két kővel, majd egy hatalmas szippantással belélegzed a port. Örömmel tapasztalod, hogy gyógyító tudományod most sem hagyott cserben. (+77 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
(Feltételes gyógyítás:) Az önszuggesztió nem a legveszélytelenebb módja a gyógyításnak, de te bátor kalandozó vagy. Behunyod a szemed, és halkan mormolni kezdesz: egészséges vagyok, egészséges vagyok, EGÉSZSÉGES VAGYOK... Pár perc múlva sokkal jobban érzed magad. (+81 életerő.) Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Ellenfeled ezúttal egy szubreális vámpír.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a halál szava varázslatot. Felfénylik az állatvédelem! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra támadsz. {CSTT:} Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a szubreális vámpír fejét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A seb azonnal beforr! Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a szubreális vámpír jobb lábát. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A seb azonnal beforr! A szubreális vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a szubreális vámpír testét. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A seb azonnal beforr! Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szubreális vámpír jobb oldalát. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A seb azonnal beforr! Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 62, gyógyulás: 47, összesen: -15 ÉP}

Borzalom és halál! Nem akarod itthagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled. Észreveszel egy nekrofunt. Látsz egy mocsári penkét.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy Leah oltárt. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy agglomerátor került az utadba. {egyik sebzési módja: 10x 1d2.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Elszántan a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az agglomerátor testét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Harci kalapáccsal csak érinted az agglomerátor zsezsgő matériáját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az agglomerátor kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 304 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 4, gyógyulás: 13, összesen: +9 ÉP}


(Továbbmész...) [2,1] Bozótos terepre értél. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy halálbokort. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy ryuku gárdista nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku gárdista fejét. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Harci kalapáccsal eltalálod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Sajnos nem sikerült a ryuku gárdista minden csapását hárítanod. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 773 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 9, gyógyulás: 16, összesen: +7 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Elsőnek egy Thargodan csontváz száll szembe veled.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a Thargodan csontváz görbe csontjait. (5 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Harci kalapáccsal megpöccinted a Thargodan csontváz görbe csontjait. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 1 108 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 22, gyógyulás: 21, összesen: -1 ÉP}

A következő ellenfél egy noth szellem.

Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a noth szellem jobb lábát. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A seb azonnal beforr! Harci kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a noth szellem szellemtestét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A seb azonnal beforr! A noth szellem a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Öregedtél 2 évet. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a noth szellem fejét. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A seb azonnal beforr! Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a noth szellem testét. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A seb azonnal beforr! A noth szellem ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Öregedtél 2 évet. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vitalitás). Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 44, gyógyulás: 52, összesen: +8 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss elf nyomok vezetnek délkeletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 40 tüskét.

(Továbbmész...) [2,2] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy lápi hajlék van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hmm, csak egy kardszárnyú pocok. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Több lövedéked átfúrja a kardszárnyú pocok kitines ollóját. (5 támadással 51 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rohansz. {CSTT:} Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kardszárnyú pocok kitines ollóját. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal eltalálod a kardszárnyú pocok farkát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A kardszárnyú pocok nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával a kardszárnyú pocok végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 027 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Első ellenfeled egy szubreális vámpír.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 23 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy a halál szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 5 tüske. Alaposan megsorozod a szubreális vámpír ködös testét. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a szubreális vámpír testét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A seb azonnal beforr! Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a szubreális vámpír testét. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A seb azonnal beforr! A szubreális vámpír csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szubreális vámpír jobb vállát. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A seb azonnal beforr! Harci kalapáccsal többször eltalálod a szubreális vámpír testét. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A seb azonnal beforr! Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 78, gyógyulás: 39, összesen: -39 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [150 pontot használtál fel, van még 51.]

m 6 6 7 mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra
[1,2] Növények jelennek meg a sziklák között, a talaj kezd süppedőssé válni: mocsárban vagy. Látsz egy gyíkfű csomót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy lápi hajlékot. Megtudod, hogyan szerezhetsz kis mágneses bigyót. (ld. enc.) Felfedeztél egy mocsári penkét. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délkeletre látsz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! A feléd közeledő tesh alligátor mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tesh alligátor testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Harci kalapáccsal meghorzsolod a tesh alligátor testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A tesh alligátor fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 alligátorbőrt. (ld. enc.) 617 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 9, gyógyulás: 13, összesen: +4 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Ellenfeled ezúttal egy dermesztő lidérc.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod a dermesztő lidérc áttetsző testét. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a dermesztő lidérc testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a dermesztő lidérc testét. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A hideg átjárjai tagjaid (-5 védettség). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 482 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Második ellenfeled egy szubreális vámpír.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 27 életpontot sebeztél. Ellenfeled a halál szava varázslatot lő rád. Felfénylik az állatvédelem! Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Alaposan megsorozod a szubreális vámpír ködös testét. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szubreális vámpír bal lábát. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A seb azonnal beforr! Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a szubreális vámpír testét. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A seb azonnal beforr! A szubreális vámpír néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) A szubreális vámpír fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a szubreális vámpír ködös testét. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A seb azonnal beforr! Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a szubreális vámpír bal karját. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A seb azonnal beforr! Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) A szubreális vámpír fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Elmúlt a vámpirizáció hatása. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 79, gyógyulás: 39, összesen: -40 ÉP}

Borzalom és halál! Nem akarod itthagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled.

(Továbbmész...) [0,2] Füves síkságra érkeztél. A távolban sakálok üvöltenek. Oldalt pillantva, meglátsz egy amniosz-fát. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Dornodon oltárt. Délre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Leah oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy proteinfecske. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a proteinfecske testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a proteinfecske fejét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a proteinfecske tollas testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A proteinfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A proteinfecske összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. 354 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Első ellenfeled egy élőholt sullár.

Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Alaposan megsorozod az élőholt sullár hatalmas testét. (4 támadással 16 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt sullár jobb vállát. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod az élőholt sullár hatalmas testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Az élőholt sullár szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 222 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 78, gyógyulás: 0, összesen: -78 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy élőholt tigris.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 21 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Alaposan megsorozod az élőholt tigris foszladozó testét. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az élőholt tigris testét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod az élőholt tigris vércsíkos bőrét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Kritikus pontot ért a találat. (Felizzik az angyalok gyűrűje!) Az élőholt tigris fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Az élőholt tigris most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 tigroszlán fogat. 1 767 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 80, gyógyulás: 0, összesen: -80 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 3 ezüsttollú nyilat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 658 (limit: 1765), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 65246.

(Továbbmész...) [-1,1] Szűnni nem akar a zöld síkság. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Találsz egy álomvirágot. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy Leah oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy sóhajtó dorony. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a sóhajtó dorony nyakát. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 dorony tüdőt. 438 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy drakolich. {támadása: 32.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. [30 pontot használtál fel, van még 21.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[0,1] Síkság, továbbra is csak síkság. Fehér mandula illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A feléd közeledő uzbány mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi az uzbány testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az uzbány pikkelyes nyakát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az uzbány testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az uzbány néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az uzbány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 358 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Elsőnek egy noth szellem száll szembe veled.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Több lövedéked átfúrja a noth szellem szellemtestét. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a noth szellem jobb oldalát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Harci kalapáccsal többször eltalálod a noth szellem testét. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ütések érik a válladat és a karodat. (4 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Öregedtél 5 évet. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a noth szellem szellemtestét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a noth szellem testét. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a bal oldaladat. (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Öregedtél 3 évet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 69, gyógyulás: 0, összesen: -69 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Északra fekszik egy helytartói város. " Látsz egy gyöngymangó bokrot. Felfedeztél egy oltárt. Leah hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy lápi hajlékot. Északnyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Friss alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [1,1] A talaj süppedős, nedves: mocsaras terepen vagy.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy élőholt sullár áll veled szemben.

Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod az élőholt sullár testét. (4 támadással 16 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt sullár bal első lábát. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az élőholt sullár hatalmas testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 222 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 80, gyógyulás: 0, összesen: -80 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy szubreális vámpír.

Távolról a halál szava varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a szubreális vámpír ködös testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Harci kalapáccsal többször eltalálod a szubreális vámpír testét. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szubreális vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) A szubreális vámpír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a szubreális vámpír fejét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Harci kalapáccsal többször eltalálod a szubreális vámpír testét. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szubreális vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 89, gyógyulás: 0, összesen: -89 ÉP}

Borzalom és halál! Nem akarod itthagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy lápi hajlékot. Északnyugatra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [20 pontot használtál fel, van még 1.]

szk 111 keresed a 111. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ragyás burástyát. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -2.]

* 2. BP: le 529 0 0 leveszed/lerakod az 529. tárgyat
Lehúzod az ujjadról az angyalok gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még -2.]

* 3. BP: kf 254 0 0 kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat
Az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-22 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 17, 27, 15.
Rövid meditációs formula segítségével elmélyedsz tudatod legmélyén, és merítesz az örök, kiapadhatatlan kupából: az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a sullár. A nap kalandjaitól megfáradtan, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 277 pontot. A következő körben tehát 275 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARÁZSLÓMESTER (508. TUDATI KÉPESSÉG)
Ha még nem találkoztál nálad képzettebb varázslóval, akkor vagy nem jó helyen kerested, vagy egyszerűen csak elkerültétek egymást. Mindig van egy jobb, ezt el kell fogadnod! Ennél a ténynél is nyilvánvalóbb azonban egy másik. Mégpedig, hogy mindig van valaki, aki épp segítségre szorul. Aki pont a te tapasztalatodra és tudásodra vágyik, akit gyámolítanod kell, és persze az is lehet, hogy épp te szorulsz segítségre. A tudattársak közt is mindig akad mester, és mindig akad tanítvány. (Sőt, néha a szerepek még fel is cserélődnek, hisz senki sem érthet egyaránt jól mindenhez.) Csak nemrég, az entitás manifesztum elűzése során döbbentetek rá, hogy ez a különleges kapcsolat egy eddig még ki nem használt lehetőséget rejt magában. Kis odafigyeléssel a harc közben segítségül hívhatod társaid kollektív tudását! Mintha egy láthatatlan varázslómester figyelné minden mozdulatodat! Ez magabiztosságot, és erőt kölcsönöz neked, ráadásul egy kicsit még a mágia fókuszálásában is segít. (Mostantól a harci támadó varázslataid megidézésekor tapasztalati szint/2% esélyt kapsz arra, hogy a használt komponens nem veszik el. A százalékszámítás eredményét felfelé kerekítjük, de ez az esély semmiképp sem mehet 50% fölé. Hatása az általános komponens nevű varázslat után, attól külön kerül levizsgálásra.)

KIS MÁGNESES BIGYÓ (1266. TÁRGY)
Mikor fáradtan megérkezel a nyomorúságos kunyhóhoz, nem is tudod, hogyan keveredtél oda. A házigazda eléd siet, és barátságosan üdvözöl, aztán megkérdi, mi járatban vagy. Végigméred ezt a fura figurát. Hm... mit is várhatnál tőle? Aztán észreveszel a nyakában egy különös medált. Az újdonságok mindig lázba hoztak, most sem tudod megállni, hogy rá ne kérdezz, mi a csuda az.
- Ez egy kis mágneses bigyó - mondja a remete vigyorogva. - Egy Nagy Mágneses Bigyóról szedtem le nem túl régen. Én nem tudom mire használni itt a mocsárban, ezért örömmel eladom neked, ha meg tudunk egyezni az árában.
- No, de mégis, mire való? - tudakolod tőle, és érzed, hogy valami nagy-nagy titoknak kerültél a közelébe.
- Óh, hát nem sokat tud, csupán magához vonzza az elhagyott fémtárgyakat... - legyint a gnóm.
Az agyad egyből lázas munkába kezd. Hiszen ezt a kütyüt nagyszerűen lehetne használni a csatamezőkön! - Mit kérsz érte? - alig vagy képes palástolni az izgalmadat, hiába tudod, hogy ez rontja az alkupozíciód.
- Lássuk csak... Ha hozol nekem egy Rodger féle, kezdő szakácsoknak való üstöt, szívesen neked adom.
[Ha szeretnéd megvenni a gnómtól ezt a tárgyat, add ki a KT (Küldetés Teljesítése) 1266 parancsot egy lápi hajléknál, és máris megkapod. A kis mágneses bigyót 3 TVP-ért a H 1266 paranccsal tudod használni bármelyik csatamezőn (de egy csatamezőn fordulónként csak egyszer). Hatására véletlenszerű fémtárgyakat fogsz találni, de csak olyan csatamezőn használhatod, amit nem KUTattál még ki más módon. Az így szerzett kincsek mennyisége, és értéke természetesen függ attól, hogy melyik csatamezőn használod a medált. A bigyót nagy becsben tartod, ezért nem fogod átadni senkinek.

TESH ALLIGÁTOR (353. SZÖRNY)
A mocsarak veszélyes ragadozói az alligátorok, szerencsére a tesh fajba tartozók az apróbbak. Persze ezek a kétméteres "apróságok" is elég nagyot tudnak harapni, különösen, ha nem vigyázol, és sikerül egynek meglepnie. A tesh alligátor ellen a szúró a legjobb, az ütő a legkevésbé hatékonyabb, és harcművészeknek különösen kellemetlen ellenfél, a bőrén meredező tüskék miatt.

ALLIGÁTORBŐR (661. TÁRGY)
Ha egy alligátort zsákmányolsz, természetes, hogy lenyúzod és félreteszed a bőrét - a kereskedők szép pénzt fizetnek érte, hiszen minden városi dáma alligátorbőrből készült táskára és cipőre áhítozik. Persze, esetleg te is készíthetsz belőle valami hasznosat.

KARAKTERLAP

Ray Charles, egy rövid ősz hajú, kék szemű gnóm férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr ministránsa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 136. fordulód.

Erő: 14 (19) Szint: 20 Merészség: 8/5 Magasság: 119 cm
IQ: 24 Támadás: 20 (22) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 16 (20) Menekülés: 35 % Életkor: 104/138 év
Egészség: 13 Életpont: 446/176 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 1
Szerencse: 22 (27) Varázspont: 301/1 Pénz: 1212 arany Kép. pont: 32
Tudatpont: 40/1 Pszi pont: 12/6
Eddig összesen 1441 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 12 765 TP-t kaptál. Jelenleg 582 635 TP-d van. A következő szinthez még 17 365 TP szükséges. Trófeáid: mocsárivérc, szubreális vámpír, zombi mester. A 113. fordulódban 2000 arany került a bankszámládra. 2020 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 3/10 vágófegyverek: 13/18 ütőfegyverek: 27/31 (+22%)
lőfegyverek: 24/63 (+8%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -12.); tüske (#22) (13 -19.); vashegyű nyíl (#176) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
93,64 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 105
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 958 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 41/38 (+11%) 2. nyomkövetés: 25/11 (+14%) 3. mászás: 4/20
4. csapdakészítés: 13/15 (+6%) 5. csapdaészlelés: 3/28 6. gyógyítás: 42/41 (+66%)
7. titkosírás: 2/13 8. felderítés: 2/64 9. szörnyidomítás: 5/93
10. teológia: 9/18 (+100%) 11. taumaturgia: 12/53 (+46%) 12. szörnyismeret: 9/90
13. pszi: 2/8 (+4%) 14. vadászat: 10/45 15. vitalitás: 2/31 (+44%)
16. bányászat: 12/97 (+11%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 40 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 1000 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 1000 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 1 darabot, csak egyszer), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 15 darabot, csak egyszer)
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), tintacsigát (#74) fedett veremmel (#219), quwarg harcost (#201) fedett veremmel (#219), vadász quwargot (#241) fedett veremmel (#219), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219)
mászol max. 30 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
szintszívó (#96), szintszívó lények (#9097), noth szellem (#250), trikornis (#104)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
manifesztátor (#124), fémbontó szójer (#150), drakolich (#760), hegymélyi lidérc (#7084)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
17. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
tüskepajzs (#30), oldás (#372)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +46 kg teher) státusz: OK
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát.
2.) Jó erőfejlesztés egy kis fizikai munka végzése: építs vaskohót.
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 27, 29, 30, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 170, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 659 (limit: 1765), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 65346.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a IX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1233 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 méregfog (#1553)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
1 * harci kalapács (#174) 1 kőkalapács (#13) 1 Trákin csákánya (#367)
1 * vasalt bunkó (#181)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 1 gnóm nyílpuska (#546)
Lövedékek
7 ezüsttollú nyíl (#363) 36 ubuk tüske (#131) 16 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
1 + esszenciakristály (#350) 6 tolmokov-koktél (#351) 1 ubuk dobónyíl (#138)
12 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 kis bőrpajzs (#45)
Páncélok
1 bőrpáncél (#51) 1 láncing (#222) 1 * Métely páncélja (#1562)
Sisakok
1 királyi korona (#338) 1 * Krough fejdísze (#1570) 1 vassisak (#160)
Köpenyek
2 * Jerome köpenye (#1527) 1 rejtőköpeny (#277)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 lánckesztyű (#230) 1 mászókarom (#78) 1 * szürke bőrkesztyű (#271)
3 tankány karom (#237)
Övek
1 * bíbor erőöv (#291) 1 * kígyóbőr öv (#410)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
1 denevér szimbólum (#140) 1 * két kard szimbólum (#144) 2 * nekrofun medál (#253)
2 * Tharr Keresztje (#287)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * ezüst papi karkötő (#308)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 angyalok gyűrűje (#529) 1 * regeneráló gyűrű (#254) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1)
1 * lajstrom medál (#1753)
Löttyök és porok, tartóstul
3 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 30 csepp tinta (#101), fér még: 0]
3 fűszertartó (#210) [bennük 3 csepp sáfránypor (#211), fér még: 12]
6 huhogó bibe (#332) [bennük 20 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 52]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 19 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 1]
6 sullár hólyag (#168) [bennük 65 csepp spiritusz (#170), fér még: 55]
6 szent kehely (#257) [bennük 50 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 10]
1 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 10]
9 uzbány csőr (#169) [bennük 82 csepp ugh méreg (#166), fér még: 26]
4 vizestömlő (#3) [bennük 9 korty víz (#27), fér még: 71]
3 zöld üveg (#82) [bennük 6 csepp ragasztó (#83), fér még: 54]
Eszközök, használati tárgyak
1 aenouth ködkürt (#1554) 1 ásó (#34) 2 bronzkulcs (#76)
3 csontkulcs (#74) 5 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221)
1 ezüst kulcs (#184) 1 ezüstszelence (#1602) 2 fáklya (#36)
1 fenőkő (#1618) 2 fülemüle síp (#1576) 3 gernim balzsam (#1894)
7 gyógykenőcs (#313) 1 + hebrencs csapda (#147) 1 kaja (#2)
3 keg gomba (#1615) 1 kis vaskulcs (#40) 1 Korrum pálcája (#1545)
1 kötél (#92) 2 légiós hátizsák (#1560) 4 manakristály (#500)
1 márványkulcs (#245) 3 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
3 megsemmisítő (#1540) 1 nagy bronzkulcs (#185) 5 ork csodaszer (#1228)
1 pszi kő (#248) 3 rézkulcs (#75) 2 sáfránykristály (#675)
1 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 távcső (#42) 5 varázskő (#305)
1 vaskulcs (#183) 7 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
8 acélpengőke (#231) 1 alligátorbőr (#661) 6 amniosz (#203)
8 aurach fog (#657) 6 bordacsont (#16) 1 bruhatagnyelv (#1230)
8 csillezsályalevél (#1253) 1 csuklyavirág (#133) 1 darázsfarok (#654)
1 darázsszárny (#652) 9 dorony tüdő (#212) 3 dözmöng szív (#122)
19 drótszőr (#37) 2 elkarog szőr (#665) 3 evaporőr háj (#105)
9 ezüstdarab (#326) 6 fekete gyöngy (#99) 1 fémrúd (#104)
3 fokhagyma (#403) 1 galachmit (#310) 4 grákóbőr (#41)
1 grifftojás (#179) 2 gromak bőr (#268) 2 karbin plazma (#199)
1 lajhár csont (#236) 5 lidércesszencia (#1074) 258 madártoll (#112)
8 magszim bél (#103) 7 mákrózsa virág (#56) 1 mocsári penke (#148)
1 Morgan kristálya (#659) 4 mutáns csont (#331) 1 nektoraf faggyú (#667)
6 óndarab (#85) 3 ormánygőte csont (#21) 45 pirkit (#153)
3 púderkő (#119) 2 pular kristály (#239) 9 quwarg tojás (#360)
2 remák szív (#264) 13 rézdarab (#70) 6 rókafarok (#124)
17 sallank karom (#128) 4 sámán erszény (#650) 2 smirglilevél (#29)
14 szárnyas hernyó (#69) 1 szivárványszív (#1529) 1 szulfagor agyar (#677)
1 szulfin (#676) 5 szvó-ektoplazma (#151) 1 téfea-agy (#172)
13 tigroszlán fog (#63) 2 Tiume batyuja (#660) 6 trikornis szarv (#198)
1 vadász tatu bőr (#15) 3 varányszem (#30) 17 vasérc (#152)
7 vízionár szem (#102) 8 xirnox szív (#213)

Összsúly: 118.56 kg Megterheltség: 89%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 16 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 angyalok gyűrűje (#529) 4 drótszőr (#37) 1 éjkő (#2369)
1 gyógykenőcs (#313) 2 kaja (#2) 2 varázskő (#305)
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 alligátorbőr (#661) 1 dorony tüdő (#212) 3 ezüsttollú nyíl (#363)
3 madártoll (#112) 6 tigroszlán fog (#63) 1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

-2 -1 0 1 2 3
-2
-1
0
1
2
3
(-1,1) oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), sóhajtó dorony (#112)
(0,-1) zombi mester (#251)
(0,1) uzbányok (#102), noth szellem (#250), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Leah oltár
(0,2) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), 43. jellempróba, proteinfecske (#139), élőholt sullár (#216), élőholt tigris (#766)
(1,0) mocsárivércek (#7143), szubreális vámpír (#223), nekrofun (#173), mocsári penke (#148), agglomerátor (#138)
(1,1) élőholt sullár (#216), szubreális vámpír (#223), nekrofun (#173)
(1,2) gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201), lápi hajlék (#670), mocsári penke (#148), tesh alligátor (#353), dermesztő lidérc (#645), szubreális vámpír (#223)
(2,1) oltár, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), 43. jellempróba, ryuku gárdista (#360), Thargodan csontváz (#297), noth szellem (#250)
(2,2) Chara-din monolitja (#534), egy ismeretlen isten rúnaköve, Sheran oltár, olvasztókemence (#86), 32. jellempróba, érclelőhely, kardszárnyú pocok (#152), szubreális vámpír (#223)

Üzenet küldése a karakternek