135. forduló, 137. forduló, Táncoló Penge összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. dec. 8. 9h:08'
EZ A 283. JÁTÉKHETED, 136. FORDULÓD
284. játékheted kezdete: dec. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 17 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3395
SZÁMLA : XXXX

TÁNCOLÓ PENGE KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [137,47] koordinátán.
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+7 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+58 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+69 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: p 112 0 0 használod a 112. pszi képességet
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 284.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 279.]

* 3. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 279.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 239 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 276.]

le 820 leveszed/lerakod a 820. tárgyat
Leveszed a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 276.]

tf 1 3 fejleszted az 1. tulajdonságodat 3 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 erő.) [3 pontot használtál fel, van még 273.]

tf 4 fejleszted a 4. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az egészséged. [0 pontot használtál fel, van még 273.]

v 15 135 3 elmormolod a 15. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 3 új gyöngymangó. [-21 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Egészséged TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 258.]

v 15 135 3 elmormolod a 15. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 3 új gyöngymangó. [-21 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 243.]

kf 817 689 820 kézbeveszed/felveszed a 817. tárgyat a 689. tárggyal a 820. tárgyat
A füledre akasztod a hatalom fülbevalóját. [0 pontot használtál fel, van még 243.]
Lecsatolod a Métely páncélját, majd magadra öltöd a ryuku mellvértet. [0 pontot használtál fel, van még 243.]
Felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 243.]

gyk 12 1 gyakorolsz a 12. tárggyal 1 pontért
Tökéletesen koncentrálva, hosszas lazítás után edzeni kezdesz. Egy új harcmodor távlatai nyílnak meg előtted (szúrófegyver: 1. szint). [1 pontot használtál fel, van még 242.]

ff 12 28 felt. fegyverváltás: 12 28
Felt. fegyverváltás: << csontszurony << ököl. [0 pontot használtál fel, van még 242.]

ffk 150 200 felt.fv.kozkázata: 150 200
Ok, a 1. fegyverre a kockázat 150 % lesz. Ok, a 2. fegyverre a kockázat 200 % lesz. [0 pontot használtál fel, van még 242.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Turkálni, kutatni kezdesz a friss csatamezőn. Dögletes a bűz! Szétcsonkolt goblinok tetemei keverednek a csontig szétégetett trollok maradványaival. Éles szemmel válogatsz, hogy hol várható értékes zsákmány. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy dögkeselyű védelmezi a vadászterületét.

Meglengetve a vaskardot ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a dögkeselyű tollas testét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a dögkeselyű nyakát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Megcsipkedi a dögkeselyű a jobb válladat. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a dögkeselyű száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 7 madártollat. 874 tapasztalati pontot kaptál. Kezdenek némi fogalmaid kialakulni arról, hogy hogyan is zajlik valójában a harc. (ld. enc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Pár perc kérdése csupán, és máris valami hasznosra bukkansz: A következő kincseket találtad: egy kígyóbőr kesztyű. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy zombi készül a lemészárlásodra.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Megmarkolva a csontszuronyt a másikra ugrasz. {CSTT:} Csontszuronnyal teljesen átszúrod a zombi testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a zombi foszladozó testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a zombi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Leszakadt karokat és lábakat hajítasz félre, ahogy keresgélsz. Mázli, hogy a temetőt uraló óriásszörny még nem keveredett elő. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy élőholt mágus intéz feléd kihívást. (ld. enc.)

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Kitátod a szádat, és lehelsz. 45 életpontot sebeztél. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 33 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Marokra fogva a csontszuronyt ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal épp hogy megszúrod az élőholt mágus testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Rövid karddal többször mélyen végigmetszed az élőholt mágus testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. Csontszuronnyal eltalálod az élőholt mágus testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod az élőholt mágus jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Nem sikerült az élőholt mágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 10 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 1 064 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 88, gyógyulás: 0, összesen: -88 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermő-vidékre: Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 sallank nyíl, egy kígyóbőr kesztyű és egy bőrsisak. A távolban nagyobb csapat élőhalottat látsz közeledni. Itt az ideje, hogy lelépj! Felsóhajtasz, amint újra tiszta levegőt szívhatsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [20 pontot használtál fel, van még 222.]

m 2 1 1 mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre
[138,47] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy móricserjét. Látsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő manaelementál nem jelenthet komoly veszélyt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Marokra fogva a vaskardot a másikra ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor meglegyinted a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+8 vp). Vaskarddal kissé megkarcolgatod a manaelementál testét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolgatod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+9 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 330, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 15 tüskét. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [139,46] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Vasököl egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy púderszikla van. Nyugatra egy márványtorony van. Északra egy oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy karmos tankány lehet. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a karmos tankány testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre támadsz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a karmos tankány rovarfejét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a karmos tankány testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A karmos tankány feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A karmos tankány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 tankány karmot. 782 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [140,45] Síkság, továbbra is csak síkság. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " The truth is out there: az igazság odaát van!? - Dae 5274: Varázslómester " Felfedeztél egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint M.C. Silverhand, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy manaelementál. Ettől nincs semmi félnivalód. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vaskarddal párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolgatod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+8 vp). Vaskarddal kicsit megvagdalod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvagdalod a manaelementál jobb oldalát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+8 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 332, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Nagyot bukik egy óriás ugróegér a kirakott lábadon, és ez lett a veszte. Főfogás lesz őkelme! (+2 kaja.) Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy quwarg harcos. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 35 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a quwarg harcos torát. (4 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a quwarg harcos bal oldalát. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 20 életpontot vesztettél. A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+82 életerő). [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. Egyszercsak megpillantasz egy hatalmas és fényűző villát. Karcsú, égbeszökő tornyait apró, művészien faragott szobrocskák díszítik. Az alacsony falak rózsával vannak befuttatva. Közelebb lopakodsz, és átlesel a falon. Hatalmas, színes mozaikból kirakott üvegablakokat, embernagyságú, tündéreket ábrázoló szobrokat látsz. Szőlőlugas vezet hátra, a kertbe, ahol négy különböző formájú szökőkút között egy tiszta vizű úszómedence vizét fodrozza a szél. (602. épület.)
Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Összefutsz egy copfos ősz hajú, szürke szemű kobudera nővel. A bőre kreolszínű. Tharr eljövendő papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Sötét színű, rangjelzésekkel teli egyenruhát, jobb napokat látott, dísztelen acélsisakot és egy fekete köpönyeget visel. Fegyverein nem csak a temérdek használat, de a gondoskodás is meglátszik. Harcokban megedződött arcát réginek tűnő forradások borítják. Rangja a Kompániában: ágyútöltelék. Felszerelését egy varkaudar felderítő trófea, egy Ayagira Tanaka trófea és egy vadász quwarg trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: csaták viharától tépett lobogó. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű, mint ahogy Te is.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Rylla Di Shannara. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
[41 pontot használtál fel, van még 181.]

be 602 bemész a 602. épületbe
Megtalálod a bejáratot - hatalmas, öntöttvas kapu. Nincs bezárva. Lassan betolod, és sétálni kezdesz a veranda márványlépcsői felé. A ház felől csilingelést hallasz. Kinyílik egy ajtó, és a házigazda siet eléd, hogy üdvözöljön. Magas, izmos férfi, fekete kecskeszakálla és hegyes bajusza van, szeme valószínűtlenül kék. Hegyes füle alapján felismered, hogy csakis egy elf lehet. Csak egy könnyű, adamantit szemcsékből készített láncinget visel. Oldalán halvány ezüstfényben vibráló varázskard fityeg.
- Üdv, barátom! A nevem Gralshela. És benned kit tisztelhetek? - Bemutatkozol, és illendően megdicséred a gyönyörű villát.
- Hát még ha belülről is látnád! - dicsekszik az elf, és felvezet a márványlépcsőn. Tátott szájjal bámulod a rezidencia luxusberendezését, és egyenként megdicséred a különlegességeket, mint például az óriásira növelt nekrofun cserje, a kitömött tüskés harci gromak, a hatalmas kristálytömbbe fagyasztott sötét főgnóm és a vajúdó sörényes ubukot ábrázoló permanens illúzióvarázs. Vendéglátód étellel és itallal kínál, miközben a nagyvilág híreiről kérdezget. Szorgosan beszámolsz neki, igyekezvén elkápráztatni. Szóba kerül az alanori csatorna is.
- Szóval át akarsz jutni a csatornán? - csóválja meg a fejét az elf. Látod, ez igen kemény dolog! Mindenfajta vízialkalmatosságot kilőnek gyújtólövedékekkel és tűzlabdákkal a parti őrök. Az egyetlen megoldás az úszás. - elszörnyedve említed meg a csatornában nyüzsgő vércápákat, de az elf csak mosolyog. - Egy jó úszó és a víziharcban járatos kalandozó számára a vércápák csak könnyed testedzést jelentenek. No meg, a három mérföldes úszás során elég 10-12 vércápát megölni, a többi nem fog zaklatni, mert döglött társaikból lakmároznak. - nem vagy igazán meggyőzött, de azért makogva felteszed a kérdést:
- Hol lehet megtanulni úszni? - az elf egy darabig döbbenten néz rád, de aztán elkezd kacagni.
- Hát persze, már majdnem elfelejtettem, hogy a kontinens lakói milyen babonás félelemmel viseltetnek a víz iránt! Talán te már nem is tudod, de közel száz éve iszonyatosan elszaporodtak a torax férgek a nyílt vizekben, és a fürdések közel harminc százaléka halálos betegségekkel végződött. Az értelmes lények akkortájt csak esővizet és kútvizet, vagy mágusok által megtisztított folyóvizet használtak. A harminc évvel ezelőtt kezdődő száraz időszak óta, mialatt ezen a vidéken is csak vékony patakocskák maradtak a nagyobb folyók helyén, a torax szint a normális mérték alá süllyedt, a fertőzés esélye kicsi. Úszni azonban kevesen tanulnak meg még most is. Most azonban itt a nagy alkalom! - ezzel az elf kimutat a kertre, a gyönyörű medencére. - Szívesen megtanítalak, de csak akkor, ha megbizonyosodtam róla, hogy valóban képes vagy túlélni az átkelést. Az első teszt a legegyszerűbb: Hozz nekem három galachmitot! A környéken rengeteget lehet találni, de hogy hogyan, arra neked kell rájönnöd. Búcsút intesz az úszómesternek, és magad mögött hagyod a villát. Amint eltávolodsz valamennyire, mosolyogva előveszed a kért tárgyakat. Vársz egy ideig, aztán visszafelé indulsz. Ez könnyű feladat volt!
Hogy s mint? Csak nem azt akarod mondani, hogy máris teljesítetted a kiszabott próbát? Mosolyogva bólintasz. [300 tapasztalati pontot kaptál.] A második feladat már nehezebb: El kell pusztítanod egy Zinthurgot, a Sötétség Torzszülöttét! A Sötét Föld (így hívják minden gonosz lakhelyét, a Förtelmek és Iszonyat másdimenzióbeli létsíkját) és a mi világunk között a világégés pillanatában felszakadt néhány dimenzióközti rés. Ezeken a réseken rengeteg idegen és szörnyűséges teremtmény áradt át. Ezek közül a legártalmatlanabbak, de még így a világra igen sok veszedelmet jelentők a Zinthurgok. Sikerült megtudnom a környéken néhány ilyen lény fészkének helyét. Öreg, elhagyatott labirintusokban vertek tanyát, amelyek most már egyáltalán nem elhagyatottak: a Thargodanok mágiája benépesítette mindenféle ocsmánysággal! Neked csak egyetlen ilyen fészket kell megtisztítanod, a többihez majd más kalandozók segítségét kérem. Légy óvatos, mert a Zinthurgot hagyományos fegyverekkel nem lehet elpusztítani!

1 13 15 16
2 17
14
18 19
23
3 12 21 20
22
4
24 25 39 33
26
5 11
34
10 38
6
28 29 30
7 27 31
37
8
36 35
9 32
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
39: kijárat

Ez a 66. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 30, délre 3 mérföldre található.

Búcsút intesz az úszómesternek, és magad mögött hagyod a villát. [5 pontot használtál fel, van még 176.]

m 7 5 5 mozogsz északnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[139,44] Még mindig füves síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy álomvirágot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy púdersziklát. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy oltár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kérődző etra. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a kérődző etra foltos testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. A lény bűzfelhőt lő rád! Hatalmasat okádsz: semmi sem marad a gyomrodban! Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra támadsz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod a kérődző etra jobb oldalát. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a kérődző etra duzzadt tőgyét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 11 aranyad is. A kérődző etra összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek. Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-3 kaja.) Belebotlasz valamibe: 1 kőkalapács[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)

(Továbbmész...) [138,45] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy garokk. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Meglengetve a csontszuronyt a másikra támadsz. Csontszuronnyal felnyársalod a garokk jobb hátsó lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor kilyukasztod a garokk testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A garokk sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A garokk szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 2 kaját. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy manaelementál nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vaskarddal kissé megkarcolgatod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvagdalod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+4 vp). Vaskarddal kissé megkarcolgatod a manaelementál testét. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+8 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 332, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 tüskét. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [137,46] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Valóság vagy illúzió? Talán egyértelmű, talán sosem tudod meg...(5198) " Találsz egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Félve beóvakodsz a mínosz-kúp belsejébe. Félig-meddig arra számítasz, hogy valamilyen szörny fog rád rontani, de erre nem kerül sor. Csak néhány ősi kőszobrot találsz bent. Közelebbről megvizsgálva, látod, hogy a fal egyik részére apró jelek vannak vésve. Valamilyen titkosírás lenne?

Odakint is körülnézel.
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívői építették. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Bea Melindre előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy vérfürdető magszim. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra rohansz. Vaskarddal párszor kilyukasztod a vérfürdető magszim testét. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A vérfürdető magszim most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 magszim belet. 953 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 tüskét. Egészséged TF-elődött. [49 pontot használtál fel, van még 127.]

m 5 7 6 mozogsz délnyugatra, északnyugatra, nyugatra
[136,47] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Találsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [135,46] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy.

Oldalt pillantva, meglátsz egy gumifát. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Észreveszel egy álomvirágot. Találsz egy oltárt. Tharr híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [134,46] Továbbra is síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. Észreveszel egy oltárt. Leah híveié. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

Megpillantasz egy óriási rovarfejre emlékeztető valamit. Hiszen ez a Vasalt Bunkók akadémiája! (707. épület.)
Körbevizsgálódsz. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Eszel valamit. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 103.]

m 6 mozogsz nyugatra
[133,46] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.

Látsz egy nekrofunt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Ebor egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Találsz egy álomvirágot. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy templomot. Tharr hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Friss árnymanó nyomok vezetnek délre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [8 pontot használtál fel, van még 95.]

szk 111 778 keresed a 111. szörnyet a 778. szörnyet
[Még nem elég magas a szörnyismeret szakértelmed ahhoz, hogy ennek a parancsnak több szörnyet is megadhass paraméterként!] Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ragyás burástyát. [0 pontot használtál fel, van még 95.]

av 13 alakváltás 13
Rendben, táborozás alatt álcázni fogod magad. [3 pontot használtál fel, van még 92.]

ef 4 energia fejlesztése 4
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-4 TU.] [40 pontot használtál fel, van még 52.]

ef 20 503 energia fejlesztése 20
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-7 TU.] [49 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Egy körben csak egyszer főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 2. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -2.]

* 3. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2016. évben 12. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 7, 17.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját fal föl a hegyi szamár. Kisebb fává változol, elrejtve magad a külvilág szeme elől. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 277 pontot. A következő körben tehát 275 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AMIT TUDNI ILLIK A HARCRÓL
Minden szörnyetegnek három védettségi értéke van, ellentétben a játékosokkal: egy szúrófegyver, egy vágófegyver és egy ütőfegyver elleni (lőfegyver esetén a szúró- v. ütőfv. elleni számít, pusztakezes harcnál az ütőfv elleni). Ebből következően, vannak szörnyek, amelyek ellen pl. a vágófegyver a jobb, mások ellen a szúrófegyver. A támadás kiszámításánál egy gépi "kockadobáshoz", amelynek értéke 0 és 19 között van, hozzáadódik a támadásod, a fegyver szakértelmed, (lő- és dobófegyverek esetén az ügyességed is jelent némi pluszt) és az esetleges varázslatokból és varázstárgyakból adódó pluszok, majd levonásra kerül az ellenfél védettsége. A kapott eredménytől függ, hogy eltaláltad-e az ellenfeledet, illetve, hogy mennyit sebeztél rajta. Ha az eredmény nullánál kisebb, nem is találtál. Ha találtál, a sebzést akkor is csökkentheti az ellenfél védettsége (minél jobban meghaladja a támadási érték a védettséget, annál kevésbé csökkenti a sebzést a védettség). Az, hogy hányszor támadsz, a fegyver szakértelmedtől függ. Balkezes fegyverrel jóval ritkábban tudsz támadni, mint jobbkezessel. A fegyverrel okozott sebzés függ természetesen a fegyvertől, az erődtől, és kisebb mértékben a fegyver szakértelmedtől.

ÉLŐHOLT MÁGUS (175. SZÖRNY)
Az élőholt mágus hajdan nagyhatalmú varázsló volt, akit megkísértett a halhatatlanság ígérete. Halhatatlanná is vált, de milyen áron! Egy nyomorúságos, összeaszalódott tetemhez van kötve a lelke az örökkévalóságig. Az élőholt mágus gyűlöl minden élőlényt, és iszonyatosan gonosz. Teste ellenálló a varázslatokkal szemben, és ő pedig igen széles repertoárral rendelkezik támadó és védekező varázslatokból. Ezenfelül természetfeletti fizikai erővel rendelkezik, így a közelharcban is igen kemény ellenfélnek fog bizonyulni.

KARAKTERLAP

Táncoló Penge, egy fekete, copfos hajú, barna szemű, kecskeszakállas alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran eljövendő papja vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 136. fordulód.

Erő: 17 (24) Szint: 19 Merészség: 7/1 Magasság: 182 cm
IQ: 28 (32) Támadás: 23 (24) Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 20 (27) Védekezés: 32 (35) Menekülés: 30 % Életkor: 40/40 év
Egészség: 17 (23) Életpont: 285/271 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 23 (27) Varázspont: 393/62 Pénz: 1255 arany Kép. pont: 9
Tudatpont: 36/24 Pszi pont: 147/126 EFejl: 30
Eddig összesen 1136 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6 411 TP-t kaptál. Jelenleg 430 944 TP-d van. A következő szinthez még 19 056 TP szükséges. Trófeáid: óriás szőröspók, borzalmas varkaudar, Poomr Ko. A 112. fordulódban 3159 arany került a bankszámládra. 3285 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 17/39 szúrófegyverek: 1/12 (+112%) vágófegyverek: 25/22 (+3%)
ütőfegyverek: 3/32 lőfegyverek: 23/95 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12) (150%) << ököl (#28) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); tüske (#22) max. 1 db (8 .); tüske (#22) max. 1 db (9 -13.); tüske (#22) (14 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
133,46 mezőn táborozol
Legfeljebb 50 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 59, 62, 65, 58, 57, 63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 196 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/57 2. nyomkövetés: 32/12 (+40%) 3. mászás: 5/0
4. csapdakészítés: 13/94 (+11%) 5. csapdaészlelés: 7/32 6. gyógyítás: 17/94
7. titkosírás: 5/57 8. felderítés: 9/35 (+34%) 9. szörnyidomítás: 5/0
10. teológia: 12/15 (+15%) 11. taumaturgia: 15/92 (-296%) 12. szerencsejáték: 2/69
13. versengés: 8/49 14. zene: 2/37 15. szörnyismeret: 15/76
16. pszi: *20/100 (+2%) 17. zárnyitás: 16/20 18. vadászat: 2/46
19. bányászat: 15/15 20. főzés: 8/49 (+12%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 60 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), kerek követ (#19) (max. 2 darabot ), kazmárt (#204) (max. 1 darabot )
mászol max. 5 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
Métely (#7000), élőholt quwarg (#202)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
vízionár (#66), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
kisebb tűzlehelet (#110)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> Quirov (#975) izomernyesztés (#33) >> massza (#217)
kisebb tűzlehelet (#110) >> pszi elementál (#221) kisebb tűzlehelet (#110) >> ryuku ostromteknős (#362)
kisebb tűzlehelet (#110) >> smaragdgólem (#417) kisebb tűzlehelet (#110) >> tetemember (#123)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> massza (#217) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
2.) Ölj meg három ragyás burástyát, világunk e ocsmány megcsúfolóját! (számláló: 0)
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 7 TU. szükséges még: 43 TU.
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 980 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 csontszurony (#12) $1 orgyilkos tőr ($225)
Vágófegyverek
1 * rövid kard (#171) 1 * vaskard (#2084)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111)
Lövedékek
2 kerek kő (#19) 4 mérg. ubuk tüske (#137) 4 mérgezett vasnyíl (#187)
5 rézgolyó (#343) $4 sallank nyíl ($129) 15 * tüske (#22)
5 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
2 mérg. vas dobónyíl (#190)
Pajzsok
1 kis bőrpajzs (#45)
Páncélok
1 bőrpáncél (#51) 2 Métely páncélja (#1562) 1 * ryuku mellvért (#689)
Sisakok
2 bőrsisak (#57) 1 * harci maszk (#1739)
Köpenyek
1 * szirén köpenye (#820)
Kesztyűk
$2 kígyóbőr kesztyű ($49) 1 * lánckesztyű (#230) 1 mászókarom (#78)
$1 tankány karom ($237)
Övek
1 * sárga erőöv (#276)
Csizmák
1 * fekete bőrcsizma (#247)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
$1 borostyán függő ($162) 1 * hatalom fülbevalója (#817) 1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
1 denevér szimbólum (#140) 2 * halálhozó talizmán (#813) 2 * korinthai talizmán (#814)
1 * varkaudar szimbólum (#1528) 1 * virág szimbólum (#143)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * arany papi karkötő (#309) $1 * obszidián karkötő ($229)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+1)
1 * lajstrom medál (#1753) 1 * varkaudar ékkő (#2168)
Löttyök és porok, tartóstul
8 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 23 csepp tinta (#101), fér még: 57]
6 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 30]
5 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 60]
4 kavadu iszák (#25) [bennük 9 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 31]
7 sullár hólyag (#168) [bennük 86 csepp spiritusz (#170), fér még: 54]
1 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 10]
10 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 120]
6 vizestömlő (#3) [bennük 120 korty víz (#27), fér még: 0]
5 zöld üveg (#82) [bennük 21 csepp ragasztó (#83), fér még: 79]
Eszközök, használati tárgyak
4 aranypikkely (#415) 1 ásó (#34) 2 + deus ex machina (#1)
2 dobóháló (#221) 1 fülemüle síp (#1576) 5 gernim balzsam (#1894)
14 kaja (#2) 1 kötél (#92) 1 mászókampó (#165)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 + nyílcsapda (#243) 5 ork csodaszer (#1228)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 szeksztáns (#32) 1 távcső (#42)
1 varkaudar pálinka (#1137) 2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
9 álompor (#396) 1 berzerker tüske (#713) 2 csuklyavirág (#133)
1 dözmöng szív (#122) 17 drótszőr (#37) 2 elkarog szőr (#665)
5 fekete gyöngy (#99) 2 főnixtoll (#563) 6 fülemüle agyar (#267)
6 gyíkfű (#201) 7 gyöngymangó (#135) 14 kaktusztüske (#114)
3 ¤ kazmár gyökér (#205) 37 madártoll (#112) $1 magszim bél ($103)
1 moa jádekő (#382) 1 Morgan kristálya (#659) 19 pirkit (#153)
1 púderkő (#119) 4 pular kristály (#239) 3 purifikátor háj (#269)
5 + remák szív (#264) 2 rézdarab (#70) 1 rókafarok (#124)
5 sallank karom (#128) 2 téfea-agy (#172) 3 trikornis szarv (#198)
1 troll csont (#704) $1 + vapár ág ($110) 7 vasérc (#152)
1 xirnox szív (#213)

Összsúly: 82.25 kg Megterheltség: 72%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 68 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
1 aurach bőr (#658) 50 drótszőr (#37) 1 etra hályog (#712)
4 ezüstdarab (#326) 3 karbin plazma (#199) 10 ork csodaszer (#1228)
$1 rinóbőr ($651) 1 sáfránypor (#211) 86 sallank karom (#128)
$2 szulfagor agyar ($677) 1 tudás gyöngye (#522) 2 varázskő (#305)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
25 arany (#50) 3 galachmit (#310) 7 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bőrsisak (#57) 5 gyöngymangó (#135) 2 kígyóbőr kesztyű (#49)
7 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103) 4 sallank nyíl (#129)
1 tankány karom (#237) 15 tüske (#22) 4 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

132 133 134 135 136 137 138 139 140 141
43
44
45
46
47
48
(133,46) nekrofun (#173), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, Tharr oltár
(134,46) Bunkó Akadémia (#707), Leah oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve
(135,46) gumifa (#38), tavacska, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Tharr oltár
(136,47) Dornodon rúnaköve, Tharr oltár
(137,46) mínosz-kúp (#178), barátság szent tüze (#484), 22. jellempróba, Sheran oltár, művészi porolit (#720), vérfürdető magszim (#148)
(137,47) dögkeselyű (#174), zombi (#49), élőholt mágus (#175)
(138,45) garokkok (#73), 48. jellempróba, egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), oltár, manaelementál (#290)
(138,47) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Leah oltár, 47. jellempróba, manaelementál (#290)
(139,44) Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Dornodon oltár, 27. jellempróba, kérődző etra (#368)
(139,46) Leah oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), karmos tankány (#137)
(140,45) fényűző villa (#602), egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), oltár, barátság szent tüze (#484), tavacska, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), 33. jellempróba, manaelementál (#290), quwarg harcos (#201), Rylla Di Shannara (5495. kalandozó)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Bekerült a játékba a Föld síkja.

Üzenet küldése a karakternek