134. forduló, 136. forduló, Ray Charles összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. jan. 4. 13h:09'
EZ A 139. JÁTÉKHETED, 135. FORDULÓD
140. játékheted kezdete: jan. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4157
SZÁMLA : XXXX

RAY CHARLES KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [5,6] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz Szürke Farkassal. Dornodon hittérítője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyűrűjét, egy boszorkánykendőt, egy csontamulettet, egy denevér szimbólumot, egy gólem talizmánt, egy grifftoll kesztyűt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy kígyóbőr övet, egy lajstrom medált, egy mentát karkötőt, egy nodonrod kitűzőt, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet és egy Khór maszkját visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy ében halálhajcsár trófea és egy acélkolosszus trófea színesíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy ryuku szablyát, bal kezében egy méregfogat tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd élőholt sullár. Málhásállata egy Thargodan csontváz. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 1. napon összeakadsz Aquilával. Övére tűzve több tucat fűszertartót, kisebb reverziós prizmát és téridő stabilizátort fedezel fel, valamint egy kisebb zsáknyi sáfránykövet. Nem igazán érted a dolgot, de nem is nagyon érdekel egy Időmágus hóbortja. Vértezetére pillantva Kronopáncéljának folyamatosan változó ébenfekete örvénye rabul ejti tekinteted, mintha látnád benne a múltadat. Talán a jövődet is? Rémülten és zavartan pillantasz a Holtidős szemébe, akinek csak megvető, gúnyos mosolyát látod, amint épp egy téridő stabilizátort tűz az övére a többi mellé. Vajon hogyan kerülhetett a kezébe ilyen hirtelen a stabilizátor, és vajon te miért markolászod a saját készleted? Gyanakvóan veszed jobban szemügyre az alakot. Raia sekrestyése. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyűrűjét, egy fejvadász medált, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy lajstrom medált, egy nap szimbólumot, egy örökkéval.gyémántját, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy smaragd karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy topáz erényövet, egy tünde tegezt és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy aranyfecske trófea és egy ében halálhajcsár trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy Kronoérintőt, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy szőrös azuka a hátasa. Teherhordója is van: egy érző szívű dromedár! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: fehér, jelezve, hogy jó. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Halk reccsenésre riadsz, majd hirtelen túlvilági üvöltés száll a széllel. Halál és élet, öröm és kín feszül benne, s az éji vidék felel reá... Az állatok mintegy varázsütésre eltűnnek, hangjuknak is nyoma vész, mert új Úr jelentkezett a területért. Egy Vámpír vadászni indult.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+10 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+46 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: le 254 0 0 leveszed/lerakod a 254. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 275.]

* 2. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve auratranszformáció. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+6 max. pszi pont.) Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 270.]

* 3. KP: kf 529 0 0 kézbeveszed/felveszed az 529. tárgyat
Az ujjadra húzod az angyalok gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 270.]

ef 6 508 energia fejlesztése 6
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-6 TU.] [42 pontot használtál fel, van még 228.]

ek 302 4 t. energia kisütése: 302 4
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 178.]

v 1 8 12 elmormolod az 1. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 12 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 173.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 168.]

be 767 bemész a 767. épületbe
Belépve megpillantod a kunyhó közepén égő tüzet, amely mellett egy görnyedt alak ücsörög. Egy varkaudar sámán. Érkeztedre rádemeli tekintetét.
- Üdvözöllek, vándor - mondja. - Mi szél hozott erre?
- Khór kardját keresem - feleled. - Tudsz róla valamit?
- Tudok ezt-azt a nagy vezér ereklyéiről. Meg is osztom veled a tudásomat, de cserébe kérek egy apró szívességet. Hozzd el nekem két mocsárivérc szemét. Kilépsz a kunyhóból. [5 pontot használtál fel, van még 163.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +94 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 163.]

h 1894 használod az 1894. tárgyat
Felhasználsz 1 gernim balzsamot: kaptál ugyanennyit TU-t! [1 pontot használtál fel, van még 162.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 152.]

flh 20 176 felt. lőfegyver haszn. 20 a 176. tárggyal
Ok, FLH 20 176 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 152.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[4,5] Tovább barangolsz a fák között. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Fairlight rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy halálbokort. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy varkaudar behemót. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Marokra fogva a Trákin csákányát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Trákin csákányával halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar behemót bal lábát. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a varkaudar behemót bal lábát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A varkaudar behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A varkaudar behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 1 400 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 18, gyógyulás: 20, összesen: +2 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Első ellenfeled egy noth szellem.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Megmarkolva a Trákin csákányát a másikra ugrasz. {CSTT:} Trákin csákányával többször kegyetlenül megütöd a noth szellem testét. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Harci kalapáccsal többször eltalálod a noth szellem testét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A seb azonnal beforr! A noth szellem a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Öregedtél 2 évet. Trákin csákányával többször kegyetlenül megütöd a noth szellem bal oldalát. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Harci kalapáccsal megpöccinted a noth szellem testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A seb azonnal beforr! Ütések érik a válladat és a karodat. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Öregedtél 4 évet. A noth szellem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 1 856 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 26, gyógyulás: 36, összesen: +10 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 éjkövet. Második ellenfeled egy noth szellem.

Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Vad csatakiáltással, felemelve a Trákin csákányát ellenfeledre ugrasz. Trákin csákányával többször kegyetlenül megütöd a noth szellem bal oldalát. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Harci kalapáccsal többször eltalálod a noth szellem bal lábát. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A seb azonnal beforr! Ütések érik a mellkasodat. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Öregedtél 2 évet. Trákin csákányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a noth szellem testét. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Harci kalapáccsal gyengén megütöd a noth szellem testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A seb azonnal beforr! Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a bal oldaladat. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Öregedtél 2 évet. A noth szellem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 1 948 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 35, gyógyulás: 40, összesen: +5 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 Krough fejdíszét. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 651 (limit: 1765), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 64536.
Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [3,4] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Belélegzed a Tündérerdő kellemes levegőjét. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Elenios híveié. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északnyugatra egy Tharr oltárt. Északra nézve látsz egy Elenios oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ork sámán. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 5 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed az ork sámán testét. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd az ork sámán testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 8 életpontot vesztettél. Az ork sámán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 467 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy élőholt tigris. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

(Továbbmész...) [2,3] Síkság, továbbra is csak síkság. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr híveié. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy lápi hajlék van. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő ork sámán mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 6 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra ugrasz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod az ork sámán testét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd az ork sámán tömzsi testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 9 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 467 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Azonnal tudod, hogy egy drakolich volt a rémület okozója. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. [30 pontot használtál fel, van még 122.]

m 7 8 8 mozogsz északnyugatra, északra, északra
[1,2] A sík vidék mocsarassá válik. Ez a Süllyesztő mocsár. Kicsi, de halálos. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyíkfű csomót. Felfedeztél egy lápi hajlékot. Megtudod, hogyan szerezhetsz hibátlan gyémántot. (ld. enc.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mocsári penkét. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy fekete amőba közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Meglengetve a Trákin csákányát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Trákin csákányával többször kegyetlenül megütöd a fekete amőba testét. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a fekete amőba testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A fekete amőba csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A fekete amőba összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
565 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 2, gyógyulás: 21, összesen: +19 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Hasra vágódsz a bűzös latyakban, és reménykedsz. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ráismersz a távolodóra. Egy élőholt tigris. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [1,1] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Nyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Északnyugatra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy téfea magoflux. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre rohansz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a téfea magoflux jobb lábát. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a téfea magoflux testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A téfea magoflux nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 téfea-agyat. (ld. enc.) 282 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Az első ellenfél egy élőholt sullár. {védettsége: 31 szúró, 31 vágó, 15 ütő ellen.}

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Megmarkolva a Trákin csákányát a másikra rohansz. {CSTT:} Trákin csákányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt sullár testét. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Harci kalapáccsal többször eltalálod az élőholt sullár testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az élőholt sullár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az élőholt sullár szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Az élőholt sullár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
1 275 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 37, gyógyulás: 21, összesen: -16 ÉP}

Egy nádcsomó mögött próbálsz elrejtőzni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy élőholt tigris volt. Amikor elhal a zaj, előmászol.

(Továbbmész...) [1,0] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Találsz egy mocsári penkét. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy lápi hajlék van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy mocsárivérc. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 15 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mocsárivérc jobb első lábát. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a mocsárivérc jobb oldalát. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) A mocsárivérc csápjait vérre éhesen a jobb lábadra tapasztja. (4 támadástól 119 életpontot vesztesz.) Csápjaival a mocsárivérc lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a mocsárivérc testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a mocsárivérc testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A mocsárivérc vastag csápjai óriási ütéseket mérnek bal karodra és kézfejedre. (4 támadástól 132 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) A mocsárivérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Messze hajítod a vacak kis vadász quwarg trófeát, és diadalmasan beszerzel egy mocsárivérc trófeát. 1 940 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 372, gyógyulás: 0, összesen: -372 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A varponizáció nem az a tudomány, amit bármelyik bunkó falusi troll el tudna sajátítani. Te mint a varponizáció egyik mestere azonban az összes trükköt ismered. Keresel egy kis csanadiumot, szétporlasztod, majd öt percig intenzíven varponizálsz. Aztán egy hatalmas üvöltéssel hirtelen hanyatt veted magad, ezzel biztosítva a gyógyítás tartósságát. (+79 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) A mezei mekkencs igen ritka állat. Ennek az az oka, hogy frissen lenyúzott bőrének erős gyógyhatása van. Kettőtök közül te vagy a szerencsésebb, ezért módod van kipróbálni a sokat hallott módszert. Homlokodra rakod a gőzölgő bőrt, és vársz. Pár perc múlva már áramlik is beléd a mekkencs gyógyenergiája. (+79 életerő.) Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Első ellenfeled egy dermesztő lidérc. {támadása: 41.}

Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Vad csatakiáltással, felemelve a Trákin csákányát a másikra ugrasz. {CSTT:} Trákin csákányával többször kegyetlenül megütöd a dermesztő lidérc testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a dermesztő lidérc bal oldalát. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-5 védettség). Trákin csákányával megütöd a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a dermesztő lidérc áttetsző testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-5 védettség). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 lidércesszencia. 1 548 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy zombi mester.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 27 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a zombi mester testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Harci kalapáccsal gyengén megütögeted a zombi mester foszladozó testét. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A zombi mester néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-29 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 57, gyógyulás: 15, összesen: -42 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Egy nádcsomó mögött próbálsz elrejtőzni. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ez nem lehet más, mint egy agglomerátor. Amikor elhal a zaj, előmászol.

[110 pontot használtál fel, van még 12.]

m 7 6 1 mozogsz északnyugatra, nyugatra, északkeletre
[0,-1] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Néhány zsombék között megpróbálsz láthatatlanná válni. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy élőholt tigris. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy lápi hajlékot. Megtudod, hogyan szerezhetsz csontamulettet. (ld. enc.) Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy Leah oltár van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Találsz valamit: 1 mocsári penke. Elrakod.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [10 pontot használtál fel, van még 2.]

szk 111 keresed a 111. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ragyás burástyát. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -1.]

* 2. BP: le 529 0 0 leveszed/lerakod az 529. tárgyat
Lehúzod az ujjadról az angyalok gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 3. BP: kf 254 0 0 kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat
Az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. A szervezetedet méreg pusztítja (-20 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 11, 20.
Rövid meditációs formula segítségével elmélyedsz tudatod legmélyén, és merítesz az örök, kiapadhatatlan kupából: az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a sullár. Alaposan elfáradva, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 276 pontot. A következő körben tehát 275 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AURATRANSZFORMÁCIÓ (65. PSZI KÉPESSÉG)
Mostantól komoly mennyiségű pszi-energia felhasználásával képes vagy saját aurád formálására! Ehhez a P 65 parancsot kell kiadnod. Ha a jó irányba akarod aurádat transzformálni, akkor 2. paraméternek 1-et, ha a sötét út felé, akkor 2-t írjál. Mindez 10 pszi pontba és 10 TVP-be kerül. Amíg pszi szakértelmed alacsony, egy auratranszformációval csak egy jellempontot tudsz szerezni.

VARKAUDAR BEHEMÓT (189. SZÖRNY)
Ebben a hatalmas méretű varkaudarban minden bizonnyal rengeteg troll vér folyik. Mivel nem érzi a fájdalmat, óriási, izmoktól dagadozó karjait kitárva félelem nélkül oda szokott sétálni ellenfeléhez, átöleli, és megropogtatja. [Ahhoz, hogy ez sikerüljön neki, mindketten erőpróbát tesztek: erőtökhöz hozzáadódik egy 1-10 közti véletlen szám, és ha a behemót eredménye a nagyobb, akkor sikerrel járt. A legerősebb behemótok ereje elérheti akár a 45-50-et is.] A varkaudar behemót nagyon buta, könnyen áldozatul esik a mentális varázslatoknak és pszi-támadásoknak.

KROUGH FEJDÍSZE (1570. TÁRGY)
Ez a fejdísz egy sámáni maszk, félig fej- és arcfedő, félig paróka, melyet Krough törzsi szertartásokon viselt, még aktívabb korában. Az értékes relikviának nem lesz nehéz gazdát találni, ha úgy döntesz, megválnál tőle, de ha lehet ne hamarkodd el a döntésed. Ugyanis ha próbaként másik sisakok helyett a fejedre helyezed ezt a tárgyat, kiaknázhatod Krough fejdíszének bizonyos pozitív hatásait: azaz +70 max. ÉP-t kapsz, és nincs többé olyan szörny, amely félelmet gerjesztő támadásaival elijeszthetne. A fejdísz viseléséhez legalább 12. szintűnek kell lenned.

HIBÁTLAN GYÉMÁNT (680. TÁRGY)
Egy tökéletesen csiszolt, a fényt a szivárvány ezer színében visszaverő gyémánt - csodálatos! Vajon honnan jutott hozzá a gnóm? Mohó tekintetedet látva, a gnómocska gyorsan visszasüllyeszti a gyémántot a zsebébe.
- Ha meg akarod kapni, hozz el nekem néhány apróságot! Szükségem lenne egy darázsfarokra, egy aurach bőrre, és egy alligátor fogra! [Ha a szükséges tárgyakat megszerezted, a lápi hajlékon add ki a Küldetés Teljesítése: KT 680 parancsot, és a gnómtól megkapod a gyémántot.]
De vajon mire lehet jó ez a csodálatos gyémánt azon kívül, hogy értékes?

FEKETE AMŐBA (364. SZÖRNY)
Ocsmány, vonagló massza a mocsárban - egy óriási méretűre hízott amőba! Legjobb, ha nagy ívben elkerülöd, hiszen ezek a teremtmények közel elpusztíthatatlanok. Ha pedig mégis megölöd, ugyan mit érsz vele?

TÉFEA MAGOFLUX (98. SZÖRNY)
A téfea magoflux egy kb. másfél méter magas, sárgás, részben áttetsző bőrű, embrióra emlékeztető lény. Ez az aránylag ártalmatlan szörny nagy csapás a mágiahasználókra: csípésével varázsenergiát szív el áldozatából, így táplálkozik. Ezt az energiát sebeinek gyógyítására, ha ép és egészséges, akkor a további csapásokat felfogó energiamező képzésére fordítja. Ertylben a legendák szerint valaki egy éjszaka szabadon engedett a mágustanoncok szállásán egy téfeát. Mire egy teljes osztályt lemészárolt, már olyan erőssé vált, hogy csak 100 elit lovag volt képes végezni vele. Szerencsére csak sötét helyeken, vagy a gőzös-árnyas mocsarakban található meg. Agyát nagyra értékelik az alkimisták, de ha nem tudod tartósítani valahogy, akkor felesleges kivágnod, mert egy fél napon belül úgyis megromlik.

TÉFEA-AGY (172. TÁRGY)
A téfea magoflux agyának kimetszése különösen gusztustalan feladat. És a kimetszés nagyon kevés, ha nem tudod az agyat tartósítani: néhány nap múlva már csak fertelmes bűzű massza lesz belőle. A tartósításhoz 2 csepp spirituszt kell felhasználnod.

CSONTAMULETT (711. TÁRGY)
A remete már ismerősként üdvözöl.
- Ismét van valami, amit el tudnék készíteni számodra, kalandor! A legendás csontamulett! Szükségem lesz hozzá egy ritualista amulettre, és 1-1 mutáns, elf, troll, kobudera és gnóm csontra. Remélem, minél hamarabb sikerül ezeket megszerezned!
A csontamulett átvételéhez a Küldetés Teljesítése: KT 711 parancsot add ki, 5 TVP-ért a lápi hajlékon. A csontamulettet ha a nyakadba akasztod a KF 711 paranccsal, 2-vel megnöveli a szerencsédet, eggyel a védettségedet, és a tolvajoknak kisebb az esélye arra, hogy lopjanak tőled - lopás szakértelmük 25%-kal kevesebbnek számít.

KARAKTERLAP

Ray Charles, egy rövid ősz hajú, kék szemű gnóm férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr ministránsa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 135. fordulód.

Erő: 14 (19) Szint: 20 Merészség: 8/5 Magasság: 119 cm
IQ: 24 Támadás: 24 (26) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 24 (28) Menekülés: 35 % Életkor: 104/126 év
Egészség: 12 Életpont: 375/131 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 1
Szerencse: 22 (30) Varázspont: 301/3 Pénz: 1212 arany Kép. pont: 32
Tudatpont: 40/0 Pszi pont: 12/6
Eddig összesen 1428 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 11 748 TP-t kaptál. Jelenleg 569 870 TP-d van. A következő szinthez még 30 130 TP szükséges. Trófeáid: mocsárivérc, szubreális vámpír, zombi mester. A 113. fordulódban 2000 arany került a bankszámládra. 2020 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 3/10 vágófegyverek: 13/18 (+9%) ütőfegyverek: 27/9 (+9%)
lőfegyverek: 24/55

Feltételes fegyverváltás: bányászcsákány (#434) << kőkés (#6) << Trákin csákánya (#367)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -12.); tüske (#22) (13 -19.); vashegyű nyíl (#176) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
92,62 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 105
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 958 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 41/27 (+66%) 2. nyomkövetés: 24/97 (+5%) 3. mászás: 4/20
4. csapdakészítés: 13/9 (+6%) 5. csapdaészlelés: 3/28 6. gyógyítás: 41/75 (+66%)
7. titkosírás: 2/13 8. felderítés: 2/64 9. szörnyidomítás: 5/93
10. teológia: 8/18 (+65%) 11. taumaturgia: 12/7 (+20%) 12. szörnyismeret: 9/90
13. pszi: 2/4 (+5%) 14. vadászat: 10/45 15. vitalitás: 1/87 (+44%)
16. bányászat: 12/86

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 40 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 1000 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 1000 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 1 darabot, csak egyszer), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 15 darabot, csak egyszer)
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), tintacsigát (#74) fedett veremmel (#219), quwarg harcost (#201) fedett veremmel (#219), vadász quwargot (#241) fedett veremmel (#219), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219)
mászol max. 30 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
szintszívó (#96), szintszívó lények (#9097), noth szellem (#250), trikornis (#104)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
manifesztátor (#124), fémbontó szójer (#150), drakolich (#760), hegymélyi lidérc (#7084)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64) vámpirizáció (#1) (2,12) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
17. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
tüskepajzs (#30), oldás (#372)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +46 kg teher) státusz: OK
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát.
2.) Jó erőfejlesztés egy kis fizikai munka végzése: építs vaskohót.
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 27, 29, 30, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 170, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 653 (limit: 1765), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 64746.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a IX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 63 TU. szükséges még: 7 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1318 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 méregfog (#1553)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
1 * harci kalapács (#174) 1 kőkalapács (#13) 1 Trákin csákánya (#367)
1 * vasalt bunkó (#181)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 1 gnóm nyílpuska (#546)
Lövedékek
4 ezüsttollú nyíl (#363) 36 ubuk tüske (#131) 16 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
1 + esszenciakristály (#350) 6 tolmokov-koktél (#351) 1 ubuk dobónyíl (#138)
12 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 kis bőrpajzs (#45)
Páncélok
1 bőrpáncél (#51) 1 láncing (#222) 1 * Métely páncélja (#1562)
Sisakok
1 királyi korona (#338) 1 Krough fejdísze (#1570) 1 * vassisak (#160)
Köpenyek
2 * Jerome köpenye (#1527) 1 rejtőköpeny (#277)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 lánckesztyű (#230) 1 mászókarom (#78) 1 * szürke bőrkesztyű (#271)
3 tankány karom (#237)
Övek
1 * bíbor erőöv (#291) 1 * kígyóbőr öv (#410)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
1 denevér szimbólum (#140) 1 * két kard szimbólum (#144) 2 * nekrofun medál (#253)
2 * Tharr Keresztje (#287)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * ezüst papi karkötő (#308)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
2 angyalok gyűrűje (#529) 1 * regeneráló gyűrű (#254) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1)
1 * lajstrom medál (#1753)
Löttyök és porok, tartóstul
3 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 30 csepp tinta (#101), fér még: 0]
3 fűszertartó (#210) [bennük 3 csepp sáfránypor (#211), fér még: 12]
6 huhogó bibe (#332) [bennük 20 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 52]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 19 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 1]
6 sullár hólyag (#168) [bennük 65 csepp spiritusz (#170), fér még: 55]
6 szent kehely (#257) [bennük 50 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 10]
1 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 10]
8 uzbány csőr (#169) [bennük 82 csepp ugh méreg (#166), fér még: 14]
4 vizestömlő (#3) [bennük 11 korty víz (#27), fér még: 69]
3 zöld üveg (#82) [bennük 6 csepp ragasztó (#83), fér még: 54]
Eszközök, használati tárgyak
1 aenouth ködkürt (#1554) 1 ásó (#34) 2 bronzkulcs (#76)
3 csontkulcs (#74) 5 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221)
1 éjkő (#2369) 1 ezüst kulcs (#184) 1 ezüstszelence (#1602)
2 fáklya (#36) 1 fenőkő (#1618) 2 fülemüle síp (#1576)
3 gernim balzsam (#1894) 8 gyógykenőcs (#313) 1 + hebrencs csapda (#147)
3 kaja (#2) 3 keg gomba (#1615) 1 kis vaskulcs (#40)
1 Korrum pálcája (#1545) 1 kötél (#92) 2 légiós hátizsák (#1560)
4 manakristály (#500) 1 márványkulcs (#245) 3 mászókampó (#165)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 3 megsemmisítő (#1540) 1 nagy bronzkulcs (#185)
5 ork csodaszer (#1228) 1 pszi kő (#248) 3 rézkulcs (#75)
2 sáfránykristály (#675) 1 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 távcső (#42)
7 varázskő (#305) 1 vaskulcs (#183) 7 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
8 acélpengőke (#231) 6 amniosz (#203) 8 aurach fog (#657)
6 bordacsont (#16) 1 bruhatagnyelv (#1230) 8 csillezsályalevél (#1253)
1 csuklyavirág (#133) 1 darázsfarok (#654) 1 darázsszárny (#652)
8 dorony tüdő (#212) 3 dözmöng szív (#122) 23 drótszőr (#37)
2 elkarog szőr (#665) 3 evaporőr háj (#105) 9 ezüstdarab (#326)
6 fekete gyöngy (#99) 1 fémrúd (#104) 3 fokhagyma (#403)
1 galachmit (#310) 4 grákóbőr (#41) 1 grifftojás (#179)
2 gromak bőr (#268) 2 karbin plazma (#199) 1 lajhár csont (#236)
5 lidércesszencia (#1074) 255 madártoll (#112) 8 magszim bél (#103)
7 mákrózsa virág (#56) 1 mocsári penke (#148) 1 Morgan kristálya (#659)
4 mutáns csont (#331) 1 nektoraf faggyú (#667) 6 óndarab (#85)
3 ormánygőte csont (#21) 45 pirkit (#153) 3 púderkő (#119)
2 pular kristály (#239) 9 quwarg tojás (#360) 2 remák szív (#264)
13 rézdarab (#70) 6 rókafarok (#124) 17 sallank karom (#128)
4 sámán erszény (#650) 2 smirglilevél (#29) 14 szárnyas hernyó (#69)
1 szivárványszív (#1529) 1 szulfagor agyar (#677) 1 szulfin (#676)
5 szvó-ektoplazma (#151) 1 téfea-agy (#172) 7 tigroszlán fog (#63)
2 Tiume batyuja (#660) 6 trikornis szarv (#198) 1 vadász tatu bőr (#15)
3 varányszem (#30) 17 vasérc (#152) 7 vízionár szem (#102)
8 xirnox szív (#213)

Összsúly: 117.43 kg Megterheltség: 88%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 16 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csuklyavirág (#133) 2 drótszőr (#37) 1 gernim balzsam (#1894)
1 gyógykenőcs (#313) 3 kaja (#2) 1 varázskő (#305)
7 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 éjkő (#2369) 1 Krough fejdísze (#1570) 1 lidércesszencia (#1074)
1 mocsári penke (#148) 1 téfea-agy (#172)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

-1 0 1 2 3 4 5 6
-2
-1
0
1
2
3
4
5
6
7
(0,-1) lápi hajlék (#670)
(1,0) nekrofun (#173), mocsári penke (#148), mocsárivércek (#7143), dermesztő lidérc (#645), zombi mester (#251), agglomerátor (#138)
(1,1) nekrofun (#173), téfea magoflux (#98), élőholt sullár (#216)
(1,2) gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201), lápi hajlék (#670), mocsári penke (#148), fekete amőba (#364)
(2,3) Tharr oltár, 24. jellempróba, ork sámán (#345)
(3,4) Elenios oltár, 45. jellempróba, ork sámán (#345)
(4,5) Fairlight rúnaköve, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), varkaudar behemót (#189), noth szellem (#250)
(5,6) sámánkunyhó (#767)

Üzenet küldése a karakternek