132. forduló, 134. forduló, Lex Hunter összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2025. dec. 10. 12h:19'
EZ A 951. JÁTÉKHETED, 133. FORDULÓD
952. játékheted kezdete: dec. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 36 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5631
SZÁMLA : XXXX

LEX HUNTER KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [98,82] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, az 53. pontnál.
Táborozásod 2. napján Botanica átadott neked 6 pszi követ.
Táborozásod 2. napján calen Randir átadott neked 7 vas dobónyilat.
Táborozásod 2. napján calen Randir átadott neked 9 pszi követ.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 3 nyílvesszőt. Az aranytermő erszény 62 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kavadu iszákot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+43 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+76 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+128 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+14 tudatpont.) A lottó 1680. hetének nyerőszámai: 1, 28, 11. 2 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 24 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: tps 50 0 0 TVP spórolása: 50 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [50 pontot használtál fel, van még 265.]

* 2. KP: ef 10 524 0 energia fejlesztése 10
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 195. Kapsz 5 VP-t.]

* 3. KP: ek 40 3 0 t. energia kisütése: 40 3
Összesűríted a tárolt tudati energiáidat, és formálni kezded. Előállítottál 15 TVP-t. [-3 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 210.]

* 4. KP: kf 1559 0 0 kézbeveszed/felveszed az 1559. tárgyat
Leveszed az optiri agysisakot, majd a fejedre teszed a mentát koronát. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

kpk 4 kezd. parancs kivétele: 4
KF 1559 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

kpb 4 kezd. parancs berakása: 4

le 373 leveszed/lerakod a 373. tárgyat
Ez a tárgy már nem is volt a kezedben, ezért eleve nincs szükség erre a parancsra. [0 pontot használtál fel, van még 210.]
[A parancs tárolásra került.]

kpb 5 kezd. parancs berakása: 5

kf 1541 kézbeveszed/felveszed az 1541. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 210.]
[A parancs tárolásra került.]

ffk 700 felt.fv.kozkázata: 700
Ok, a 1. fegyverre a kockázat 700 % lesz. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

f 447 kísérletezel a 447. tárggyal
Farigcsálsz, illesztgetsz, kísérletezel, hátha lesz valami használható eredmény. Telik múlik az idő... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz lótuszfőzetet. (ld. enc.) 120 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 200.]

fkt 448 10 1 felt. készítesz a 448. tárgyat (10 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 200.]

h 1894 14 használod az 1894. tárgyat
Felhasználsz 14 gernim balzsamot: kaptál ugyanennyit TU-t! [14 pontot használtál fel, van még 186.]

ek 40 20 t. energia kisütése: 40 20
Összesűríted a tárolt tudati energiáidat, és formálni kezded. Előállítottál 100 TVP-t. [-20 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 286.]

ek 302 4 t. energia kisütése: 302 4
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 236.]

mak 1 makró 1

v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-14 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 236.]

h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [0 pontot használtál fel, van még 236.]

h 745 0 0 használod a 745. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [0 pontot használtál fel, van még 236.]

h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 241.]

h 248 5 használod a 248. tárgyat
Gyorsan elnyeled a pszi követ. A következő pillanatban pusztító fájdalomhullám fut végig a testeden. (-69 életerő.) Ordítva dobálod magadat, átkozódva, amiért ilyen őrültséget követtél el. Aztán lassan magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! Gyorsan elnyeled a pszi követ. A következő pillanatban pusztító fájdalomhullám fut végig a testeden. (-69 életerő.) Ordítva dobálod magadat, átkozódva, amiért ilyen őrültséget követtél el. Aztán lassan magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! Behunyod a szemed, és lenyeled a rücskös követ. Érzed, ahogy az energia szétárad a testedben. Jaj de perzsel! (-62 életpont.) Hosszú ideig fetrengsz, amíg a fájdalom lassan enyhül. Pszi képességed fejlődött! Gyorsan elnyeled a pszi követ. A következő pillanatban pusztító fájdalomhullám fut végig a testeden. (-55 életerő.) Ordítva dobálod magadat, átkozódva, amiért ilyen őrültséget követtél el. Aztán lassan magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! Nagyra tátod a szádat, és elnyeled a pszi követ. Gulp! Ahogy a kő még nyelés közben szétolvad, iszonyatos fájdalom árad szét testedben. (-63 életpont.) Percekig a földön fetrengesz, míg valamennyire magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [25 pontot használtál fel, van még 216. Kapsz 14 VP-t.]

h 1271 403 használod az 1271. tárgyat
Lemész alfába. Hamarosan érzed az erő áramlását. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-gyűjtés pszi képességet. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-19 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve a möszék kiirtása. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+6 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] [30 pontot használtál fel, van még 186.]
Itt az ideje egy kis kertészkedésnek! Sheran cserepébe egy fokhagymát ültetsz, alaposan meglocsolod (vízzel és isteni könnycseppel), majd vársz. Egy apró hajtás azonnal kinő a földből, de míg ebből szüretelhető növény lesz, némi időnek el kell telnie. [5 pontot használtál fel, van még 181.]

lm 47 50 47 mozogsz 47 50 47
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A folyosó kanyarodik. [52. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Haladsz az ellenséges labirintusban. Az út ismét kanyarodik. [51. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [47. PONT.] Hamarosan egy varkaudar bajnokot pillantasz meg. {védettsége: 20 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.} Nem látod jól, milyen fegyver van nála. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fehér glóbusz létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agybénítás. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! (fehér glóbusz védett meg.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Thór pörölyét a másikra rontasz. Thór pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar bajnok testét. (3 támadással 168 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 228 életpontot sebeztél. Zarknod szemével megcsapod a varkaudar bajnok bal lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 108 életpontot sebeztél. A varkaudar bajnok feléd döf, de csak ijesztésképp. A varkaudar bajnok lendületes ütése célt téveszt. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 450 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 567, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [48. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [49. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy varkaudar behemót lakik itt. {max. életpontja: 136-160.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar behemót testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Thór pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar behemót izmos testét. (3 támadással 178 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 212 életpontot sebeztél. Zarknod szemével eltalálod a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 105 életpontot sebeztél. A varkaudar behemót mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A varkaudar behemót még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 750 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 545, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Belépsz a térképen is jelölt szobába. [50. PONT.] Hirtelen egy varkaudar hírnököt veszel észre magad előtt. {max. életpontja: 157-179.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a varkaudar hírnök fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Thór pörölyével többször kegyetlenül megütöd a varkaudar hírnök nyakát. (3 támadással 181 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 201 életpontot sebeztél. Zarknod szemével eltalálod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 104 életpontot sebeztél. A varkaudar hírnök melléd csap a farkával! A varkaudar hírnök karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 208 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 543, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 tudás gyöngyét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [49. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [48. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Bekukkantasz a kis terembe. [47. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [45 pontot használtál fel, van még 136. Kapsz 42 VP-t.]

lm 53 57 60 mozogsz 53 57 60
Úgy suhansz, mint az árnyék. Az út itt elkanyarodik. [51. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Egy újabb kanyarnál vagy. [52. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [53. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Az út itt elkanyarodik. [54. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Úgy suhansz, mint az árnyék. Az út ismét kanyarodik. [55. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [56. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [57. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [58. PONT.] Hirtelen egy varkaudar behemótot veszel észre magad előtt. {max. életpontja: 136-160.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Thór pörölyét a másikra ugrasz. Thór pörölyével többször kegyetlenül megütöd a varkaudar behemót testét. (3 támadással 182 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 224 életpontot sebeztél. Zarknod szemével megütöd a varkaudar behemót jobb karját. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 102 életpontot sebeztél. A varkaudar behemót meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 750 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 567, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [59. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [60. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy varkaudar hírnök van előtted! {támadása: 38.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Meglengetve a Thór pörölyét a másikra támadsz. Thór pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar hírnök testét. (3 támadással 177 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 218 életpontot sebeztél. Zarknod szemével megütöd a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Távolról káoszcsapás varázslatot lősz a másikra. 112 életpontot sebeztél. A varkaudar hírnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A varkaudar hírnök karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 208 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 569, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 tudás gyöngyét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [50 pontot használtál fel, van még 86. Kapsz 28 VP-t.]

lm 2 8 10 mozogsz 2 8 10
Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [59. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [58. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [57. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Innen csak egy út van: előre! [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Belépsz a térképen is jelölt szobába. [4. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy varkaudar bajnok az. {egyik sebzési módja: 2x 3d5+4.} Ismeretlen fegyvert szorongat. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fehér glóbusz. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agybénítás pszi támadást. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a varkaudar bajnok bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Thór pörölyét a másikra rohansz. Thór pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar bajnok bal karját. (3 támadással 182 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 198 életpontot sebeztél. Zarknod szemével megcsapod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Egy káoszcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 106 életpontot sebeztél. A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar bajnok lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 10 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 450 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 536, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [5. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [6. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy varkaudar behemót. {egyik sebzési módja: 2x 2d10+6.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar behemót testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Meglengetve a Thór pörölyét ellenfeledre rohansz. Thór pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar behemót bal vállát. (3 támadással 175 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 207 életpontot sebeztél. Zarknod szemével eltalálod a varkaudar behemót fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 111 életpontot sebeztél. A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 750 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 549, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [8. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy varkaudar íjász. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a varkaudar íjász jobb karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. 20 életpontot sebződsz. Meglengetve a Thór pörölyét a másikra rohansz. Thór pörölyével többször kegyetlenül megütöd a varkaudar íjász fejét. (2 támadással 115 életpontot sebezve.) Zarknod szemével megcsapod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 105 életpontot sebeztél. A varkaudar íjász csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varkaudar íjász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző. 2 121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 33, gyógyulás: 3, összesen: -30 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 2 ezüsthegyű nyilat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [9. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [10. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [55 pontot használtál fel, van még 31. Kapsz 42 VP-t.]

lm 12 21 20 mozogsz 12 21 20
Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [11. PONT.] Hirtelen egy varkaudar felderítőt veszel észre magad előtt. {egyik sebzési módja: 2x 8d6+8.} Nem látod jól, milyen fegyver van nála. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 16 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra rontasz. Thór pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar felderítő testét. (2 támadással 122 életpontot sebezve.) Zarknod szemével megcsapod a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 103 életpontot sebeztél. Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varkaudar felderítő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 rövid íj, 1 nyílvessző és 1 varkaudar csizma. 2 078 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 20, gyógyulás: 1, összesen: -19 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 5 tolmokov-koktélt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [12. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Bekukkantasz a kis terembe. [13. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy varkaudar behemót lakik itt. {támadása: 30.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar behemót testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Thór pörölyét a másikra rontasz. Thór pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar behemót testét. (3 támadással 179 életpontot sebezve.) Zarknod szemével megütöd a varkaudar behemót testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 114 életpontot sebeztél. A varkaudar behemót mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 750 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 346, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Haladsz előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [14. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy varkaudar bajnok van előtted! {védettsége: 20 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.} Valamilyen fegyver van nála. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fehér glóbusz varázst. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agybénítás pszit. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 21 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Thór pörölyét a másikra ugrasz. Thór pörölyével többször kegyetlenül megütöd a varkaudar bajnok testét. (3 támadással 177 életpontot sebezve.) Zarknod szemével megcsapod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 104 életpontot sebeztél. A varkaudar bajnok gyenge döfése nem tudott megsebezni. Könnyedén félreszökkensz a varkaudar bajnok csapása elől. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 450 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 340, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [19. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [20. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy varkaudar bajnok az. {max. életpontja: 86-175.} Ismeretlen fegyvert szorongat. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Gyorsan felraksz egy fehér glóbusz varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeledre lesújtasz egy agybénítás pszi támadással. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 20 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a varkaudar bajnok nyakát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Thór pörölyét ellenfeledre rohansz. Thór pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar bajnok bal karját. (3 támadással 168 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 211 életpontot sebeztél. Zarknod szemével megütöd a varkaudar bajnok fejét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 110 életpontot sebeztél. A varkaudar bajnok feléd döf, de csak ijesztésképp. Könnyedén félreszökkensz a varkaudar bajnok csapása elől. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 450 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 548, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [30 pontot használtál fel, van még 1. Kapsz 30 VP-t.]

lm 30 37 31 mozogsz 30 37 31
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

lm 38 33 39 mozogsz 38 33 39
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

lm 34 36 33 mozogsz 34 36 33
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

bpk 2 bef. parancs kivétele: 2
KF 315 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

bpb 2 bef. parancs berakása: 2

le 1541 leveszed/lerakod az 1541. tárgyat
Leveszed az Arsa potrohgyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
[A parancs tárolásra került.]

bpk 3 bef. parancs kivétele: 3
TF 2 40 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

bpb 3 bef. parancs berakása: 3

kf 373 kézbeveszed/felveszed a 373. tárgyat
A csuklódra húzod az Eldaran karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
[A parancs tárolásra került.]

bpb 4 bef. parancs berakása: 4

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 1 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 30 TVP-t kell elköltened.] [1 pontot használtál fel, van még 0. Kapsz 1 VP-t.]
[A parancs tárolásra került.]

* 1. BP: tpf 50 0 0 TVP elővétele: 50 pontért
Felszabadítottunk neked 50 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 50.]

* 5. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 45. Kapsz 5 VP-t.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 15 fejleszted a 2. tulajdonságodat 15 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [15 pontot használtál fel, van még 30. Kapsz 15 VP-t.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Kifejlődött a növény Sheran cserepében. Leszeded a termést, 3 fokhagymát. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 12, 30.
Tested megpihen fárasztó kalandjaid után, lelked szomját oltod az Élet Forrásával... (+1 max. ép.) A nap kalandjaitól megfáradtan, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) (+1 szerencse.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 274 pontot. A következő körben tehát 304 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


LÓTUSZFŐZET (448. TÁRGY)
A lótuszfőzet egy olyan varázsital, amely behörpintésével semlegesítheted a szervezetedben levő összes mérget. Különösen akkor hasznos, ha nem ismered a jóval kényelmesebben használható méregsemlegesítés varázslatot. A lótuszfőzet elkészítéséhez szükséges a varázsital főzése varázslat, egy lótuszvirág, 5 csepp víz, egy mákrózsa, és néhány speciális fű, amely csak sűrű erdőben megtalálható (ezért a főzet csak sűrű erdőben készíthető el). A főzéshez a KT 448 parancsot kell kiadnod, 10 TVP-ért, nincs szükség különleges edényre. A lótuszfőzetet kör végén automatikusan elhasználod, ha méreg van a szervezetedben, külön H parancsot nem kell kiadnod.

A MÖSZÉK KIIRTÁSA (189. PSZI KÉPESSÉG)
Végre megtaláltad a megoldást a pszionikus élősködőktől való végleges megszabadulásra! Egyszerűen csak add ki a P 189 parancsot 8 pszi pontért és 5 TVP-ért, és egy erőteljes pszionikus sokkhullámot küldesz végig az agyadon, amely kiirtja az összes poszogó möszét, saját magadra viszont semmilyen károsodást nem jelent.

KARAKTERLAP

Lex Hunter, egy kopasz, szürke szemű alakváltó férfi vagy. A Ősi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 133. fordulód.

Erő: 36 (53) Szint: 31 Merészség: 10/5 Magasság: 176 cm
IQ: 31 (42) Támadás: 65 (68) Agresszió: 3 Testsúly: 75 kg
Ügyesség: 14 (26) Védekezés: 88 (94) Menekülés: 30 % Életkor: 34/34 év
Egészség: 14 (35) Életpont: 833/713 Jellem: semleges (-8) Tul. pont: 5
Szerencse: 17 (38) Varázspont: 1053/1048 Pénz: 4351 arany Kép. pont: 28
Tudatpont: 84/5 Pszi pont: 347/215
Eddig összesen 2638 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 21 535 TP-t kaptál. Jelenleg 3 741 470 TP-d van. A következő szinthez még 258 530 TP szükséges. Trófeáid: agyaggólem, Thargodan légiós, Thargodan mágus. A 1. fordulódban 5100 arany került a bankszámládra. 7110 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 5 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 21/0 vágófegyverek: 23/57 ütőfegyverek: 34/9 (+9%)
lőfegyverek: 22/19 dobófegyverek: 29/36 (+7%)

Feltételes fegyverváltás: méregtagadó (#1531) (700%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); nyílvessző (#108) max. 1 db (6 -11.); bumeráng (#249) max. 1 db (12 -23.); bumeráng (#249) max. 2 db (24 -27.); bumeráng (#249) max. 3 db (28 -31.); bumeráng (#249) max. 4 db (32 -35.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (36 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0
98,82 mezőn táborozol, az 54. labirintusban, 2. szinten, 20. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 116
Az idő kódexe: legutóbb 130. fordulóban.
Legfeljebb 44 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 5 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 192 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2/81 2. nyomkövetés: 20/39 3. mászás: 8/53
4. csapdakészítés: 26/65 (+5%) 5. csapdaészlelés: 2/1 6. gyógyítás: 31/38
7. titkosírás: 3/53 8. felderítés: 16/73 9. taumaturgia: 83/31 (+14%)
10. szerencsejáték: 7/45 11. versengés: 7/65 12. zene: 2/31
13. szörnyismeret: 13/6 14. pszi: 37/6 (+79%) 15. zárnyitás: 5/16
16. vadászat: 6/29 17. bányászat: 15/96 18. testépítés: 27/20
19. főzés: 10/0 20. csapatmunka: 3/57

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
6. regeneráció: 5 10. vp regeneráció: 5 11. kincskeresés: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 50 darabot ), bumerángot (#249) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 1 darabot ), rézpajzsot (#73) (max. 1 darabot ), lótuszfőzetet (#448) (max. 10 darabot )
mászol max. 300 TVP-ért de nem mászol le gyengébb helyekre, mint a márványtorony (175)
bankba raksz esszenciakristályt (#350), grifftojást (#179), karbin plazmát (#199), galachmitot (#310), purifikátor hájat (#269), remák szivet (#264), mithrilt (#352), lidércesszenciát (#1074), eknozolt (#540), rókafarkat (#124), vízionár szemet (#102), fenőkövet (#1618), nyu-shurikent (#157), vortexvesszőt (#2331), manifeszt.nyúlványt (#214)
bankból kiveszel drótszőrt (#37) (12 darabig), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (12 darabig), lajhár csontot (#236) (5 darabig), bumerángot (#249) (10 darabig), ezüstshurikent (#327) (6 darabig), nyílvesszőt (#108) (10 darabig), megsemmisítőt (#1540) (2 darabig), áldott követ (#642) (5 darabig), angyalok gyűrűjét (#529) (10 darabig), ezüsttollú nyilat (#363) (10 darabig), pirkitet (#153) (20 darabig), tolmokov-koktélt (#351) (10 darabig)
FELTÉTELES VÁSÁRLÁS (még 16 lehet)
vásárolsz spirituszt (#170) (max. 15 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ), ezüstdarabot (#326) (max. 10 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 20 darabot ), varányszemet (#30) (max. 10 darabot ), amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), vasércet (#152) (max. 10 darabot ), pirkitet (#153) (max. 20 darabot ), kaját (#2) (max. 12 darabot ), ragasztót (#83) (max. 50 darabot ), medúzacsápot (#703) (max. 3 darabot ), álomport (#396) (max. 10 darabot ), rézpajzsot (#73) (max. 2 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) savhurrikán (#107, 40 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) időcsere (#285, 5 VP)
speciális védelem (#292, 50 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) gázpajzs (#467, 20 VP)
savmágia (#477, 36 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 14 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
direkt kontaktus I (#121)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20)
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), tompítás (#40), oldás (#372), fehér glóbusz (#47), gázpajzs (#467), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 25, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) lángcsóva (#31) >> harci mágus (#265)
lángcsóva (#31) >> varkaudar varázsló (#271) lángcsóva (#31) >> áeratikus hasnyák (#243)
agybénítás (#114) >> kardfogú fülemüle (#146) agybénítás (#114) >> Pikoló (#7010)
agybénítás (#114) >> varkaudar bajnok (#190) agybénítás (#114) >> Poomr Ko (#957)
ryuku átokvarázs (#280) >> férfiak (#998) ryuku átokvarázs (#280) >> nők (#999)
háló (#186) >> szutykos remák (#191) lángcsóva (#31) >> 22. szintű lényekre
savhurrikán (#107) >> több ellenfél elleni harcban (#985) ryuku átokvarázs (#280) >> társak oldalán harcolva (#986)
ryuku átokvarázs (#280) >> Dögvész (#7495) villámcsapás (#50) >> 38. szintű lényekre
izomernyesztés (#33) >> kronokukac (#285) direkt kontaktus I (#121) >> borzalmas varkaudar (#166)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) lángcsóva (#31) >> Pszinapszis (#974)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 25, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem II (#108) >> Dögvész (#7495) speciális védelem (#292) >> nők (#999)
speciális védelem (#292) >> férfiak (#998) varázsvédelem II (#108) >> kisebb quwarg isten (#213)
varázsvédelem II (#108) >> varkaudar varázsló (#271)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): új. szürke kastély (547): új. sötét kastplom (566): új. városháza (685): új. cirkuszi fősátor (713): új. Fősátor (770): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
21, 22, 25, 53, 54, 124, 125, 126, 134, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 14.
Kész: 5, 9, 16, 47, 83.

HŐSTETTEID
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 809, az összesen kapott pontszám: 206620. (összesen ölhető: 1326 )
2024. évi Kalandozók versenyében elért pontszámod: 47205
A Sötét Kor eljövetelekor a Fény oldalán harcoltál, összesen 10 csatát vívtál, és 24 alkalommal pusztítottad a monolitokat.
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Termikrajzás
Megölt szörnyek: 49. Szerzett pont: 5476. Beállított erő: 0 Összpont: 37035

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: v 224, h 1100, h 745, h 211.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
profizmus (200)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
harci mágia (334)
az élet forrása (337)
illúziópáncél (354)
az ősök hite (362)
az ügyess. jutalma (377)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
csillagapród idézés (412)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) OK
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 80 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés II (566) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
mentális roncsolás II (573) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
elmemester II (580) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 3272 TU szükséges.)
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
fülbevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
korlátlan táborhely (595) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 amniosz (#203) 14 gernim balzsam (#1894) 5 isteni könnycsepp (#260)
5 pszi kő (#248) 1 sáfránypor (#211) 13 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
86 arany (#50) 2 ezüsthegyű nyíl (#323) 2 fokhagyma (#403)
1 kavadu iszák (#25) 5 nyílvessző (#108) 1 rövid íj (#107)
5 tolmokov-koktél (#351) 2 tudás gyöngye (#522) 1 varkaudar csizma (#317)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

97 98 99
81
82
83
(98,82) az 54. labirintus bejárata, varkaudar bajnok (#190), varkaudar behemót (#189), varkaudar hírnök (#686), varkaudar íjász (#687), varkaudar felderítő (#7133)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Bekerült a játékba a Daxx két holdja: a Szolisz és az Ughal.

Üzenet küldése a karakternek