132. forduló, 134. forduló, Etorlán összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jan. 20. 10h:18'
EZ A 144. JÁTÉKHETED, 133. FORDULÓD
145. játékheted kezdete: jan. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5033
SZÁMLA : XXXX

ETORLÁN KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [122,112] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy hosszú aranyhajú, zöld szemű mutáns nővel. Bőre bronzként csillog. Auráját mágikus vihar övezi. Egy lánckesztyűt, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Ruházatát egy quwarg harcos trófea, egy quwarg királynő trófea és egy velociraptor trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Álomvirág. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Azt mondod: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+5 varázspont). Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 3 bumerángot (64 arany kikiáltási áron), 30 spirituszt (64 arany kikiáltási áron), 15 kaját (44 arany kikiáltási áron), 2 fáklyát (24 arany kikiáltási áron), 2 acélpengőkét (44 arany kikiáltási áron), 3 lapkorongot (64 arany kikiáltási áron), 1 fekete bőrcsizmát (54 arany kikiáltási áron), 1 fekete bőrcsizmát (64 arany kikiáltási áron), 1 díszes rézpajzsot (34 arany kikiáltási áron), 7 rézdarabot (44 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 1 hűségérme (eladási ár: 880 arany, ebből a kezelési költség: 70 arany), 1 súlyzó (eladási ár: 320 arany, ebből a kezelési költség: 25 arany), 10 rézdarab (eladási ár: 100 arany, ebből a kezelési költség: 8 arany) ellenértékét.
Cinty, amikor összefutottatok, adott neked egy regeneráló gyűrűt.
Magad előtt látod a képet, amint éppen egy szűk tárna legvégén vésed a falat. Felismered, ezek Kara-Duor legendás tárnái, minden törpe álma! Gyorsan munkához látsz, hátha találsz valamit. És igen! Ezt a szerencsét, te vagy az első törpe, aki kiásott egy darab andrakitot! Ezt a többieknek is látniuk kell! Gyorsan felfelé, mielőbb szólni nekik! Már látod magad felett a világosságot, az már a barlang nyílása kell, hogy legyen! De nem, csak a nap első sugarai sütnek be a lyuk száján, ahol aludtál.
A teremtés zsákja létrehozott 1 fáklyát.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+74 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+118 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+32 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Pszi energia árad szét testedben. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 279.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 274.]

* 3. KP: elmormolod a 3. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Energia árad testedbe. Létrehoztad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 274.]

* 4. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 274.]

* 5. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 274.]

kf 254 kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat
Az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 274.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kiengeded magadból az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 272.]

v 15 312 3 elmormolod a 15. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 3 új borkonyó bibe. [-21 varázspont.] [15 pontot használtál fel, van még 257.]

v 15 312 3 elmormolod a 15. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 3 új borkonyó bibe. [-21 varázspont.] [15 pontot használtál fel, van még 242.]

v 11 elmormolod a 11. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az esőidézés varázslatot! Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 237.]

v 22 327 elmormolod a 22. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Energia árad testedbe. Megidézted az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő ezüstshurikent. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 ezüstdarab. [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 232.]

v 22 327 elmormolod a 22. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő ezüstshurikent. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 ezüstdarab. [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 227.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 216 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 224.]

a 326 5787 4 átadod a 326. tárgyat az 5787. kalandozónak (4 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 4 ezüstdarabot Cinty részére. [5 pontot használtál fel, van még 219.]

dd 108 17 714 eldobod a 108. tárgyat a 17. tárgyat a 714. tárgyat
Elhajítasz 9 nyílvesszőt. Elhajítasz 5 szögletes követ. Elhajítasz 1 rőtmanó kacagányt. [0 pontot használtál fel, van még 219.]

m 3 mozogsz délkeletre
[123,113] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy móricserjét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy phua-kúpot. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [9 pontot használtál fel, van még 210.]

jlk 5173 jelszó kimondása 5173
Hangosan, érthetően kimondod a találós kérdés megfejtését. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás). Hrshhhsrrr! Félrecsusszan a kúp ajtaja, igazolva, hogy a jelszót tökéletesen fejtetted meg. Lélegzetedet is visszafojtva hatolsz be a kúpba. Kincs és táp vár itt bent rád, ez már bizonyos! Odabent félhomály fogad, úgy látszik, elromlott a világítás. Huk, valami zümmög! Á, csak a szörnygenerátor! A szörny... ááá, egy massza jön!

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 21 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a massza kockatestét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a massza kockatestét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a massza szőrös fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A massza csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő rézdarab felületére. Folyadékká válik a maró sav hatására! A teremtmény gyorsan felhabzsolja. Bár ügyesen védekezel, a massza sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A massza feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A massza csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A massza még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 1105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 76, gyógyulás: 0, összesen: -76 ÉP}

Keresgélni kezdesz a kúp belsejében, hátha találsz valami érdekeset. ... Hök .... Hök ...... Hök ....... ÁÁÁ, megvan! A következő kincseket találtad: 2 vashegyű nyíl, egy igazgy. fülbevaló, egy borostyán függő és 5 ubuk tüske. Hát, nem volt nagy szám ez a phua-kúp. Kitotyogsz. [15 pontot használtál fel, van még 195.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Odaóvakodsz a misztikus Moa építményhez. Megtalálod az oldalán a találós kérdést, és kibetűzöd:
Folyton sző-fon az árva,
Még sincs neki ruhája.
[5 pontot használtál fel, van még 190.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[122,114] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mínosz-kúpot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah hívői építették. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Észreveszel egy tűzrakó helyet. Az illatok megfognak. A tűz körül sertepertélő gnóm megkínál az épp most elkészült étekkel. Rendkívül finomnak találod a gerebben-főzeléket, miközben a gyomrodba tuszkolod. Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [9 pontot használtál fel, van még 181.]

be 63 bemész a 63. titkos labirintusba
Rövid és alapos kutatás után rábukkansz a bejáratra. Bepillantasz: teljes a sötétség. Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] A felfedezés ismerős izgatottsága fut végig rajtad, ahogy a napsütés mögötted marad. Amint belépsz, magával ragad a felfedezés izgalma. [5 pontot használtál fel, van még 176.]

lm 13 20 905 mozogsz 13 20 905
Haladsz az ellenséges labirintusban. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [7. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [8. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy kemény tölgyből készült ajtó a következő akadály. Lenyomod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [13. PONT.] Egy vadász varkaudar lakik itt. Fegyvere egy varkaudar lándzsa. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vadász varkaudar testét. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 370 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar lándzsát és 1 szöges páncélt. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Megtorpansz: kanyarodik az út! [16. PONT.] Mész tovább, előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [20. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy ragyás burástya. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a ragyás burástya jobb lábát. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (11 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával mély sebeket nyitva megvagdosod a ragyás burástya jobb lábát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a ragyás burástya testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! Siralmas támadást intéz farkával a ragyás burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. Csápjaival a ragyás burástya csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [35 pontot használtál fel, van még 141.]

lm 23 900 30 mozogsz 23 900 30
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [23. PONT.] Rutinos öreg rókaként körbeszaglászol: majdnem beleléptél egy csapdába! Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [26. PONT.] Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy nagy vasalt ajtó! Az ajtóra egy gyanús, nagyon gyanús rúna van rajzolva. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. A védőrúna kisül rád! Szörnyű fájdalmat érzel (-12 életpont). Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [30. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy téfea magoflux van előtted! Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a téfea magoflux fejét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 245 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy kart látsz a falon. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. [23 pontot használtál fel, van még 118.]

lm 44 45 16 mozogsz 44 45 16
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [26. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [32. PONT.] Folytatod az utat. Az egyenes folyosó közepén vagy. [37. PONT.] Folytatod a felderítést. Egy nagy vasalt ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [44. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy vark. nekromanta. Fegyvere egy bunkósbot. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 10 életpontot sebeztél. Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vark. nekromanta testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vark. nekromanta jobb lábát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 930 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkósbotot és 2 csuklyavirágot.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.] Elértél egy lefelé vezető lépcsőhöz! Csak pillanatig habozol, azután lemész. [45. PONT. --> 2. SZINT, 1. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy kereszteződéshez érkeztél. [3. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy téfea magoflux! Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a téfea magoflux nyakát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 245 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Haladsz az ellenséges labirintusban. Az út itt elkanyarodik. [14. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [26. PONT.] Egy varkaudar mágust pillantasz meg. Fegyvere egy bot. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 9 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar mágus nyakát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. A folyosó kanyarodik. [27. PONT.] Folytatod az utat. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [17. PONT.] Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [16. PONT.] Megpillantasz egy elmozdítható kormányra emlékeztető kereket. Nem tudsz ellenállni a késztetésnek, lassan elforgatod. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. [71 pontot használtál fel, van még 47.]

dd 4 9 eldobod a 4. tárgyat a 9. tárgyat
Elhajítasz 3 botot. Elhajítasz 1 bunkósbotot. [0 pontot használtál fel, van még 47.]

lm 31 905 30 mozogsz 31 905 30
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [17. PONT.] Mész tovább, előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [27. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [26. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. A folyosó kanyarodik. [25. PONT.] Mész tovább, előre. Az út ismét kanyarodik. [31. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [30. PONT.] A következő lépésednél egy kattanást hallasz, és a szemközti falból nyílvesszők süvítenek feléd! Szerencsére egy sem talált el.
[41 pontot használtál fel, van még 6.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 3.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 3.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 5, 30.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a spagulár. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 3 pontod maradt, ebből a következő körre 3 pontot vihetsz át. Kapsz még 274 pontot. A következő körben tehát 277 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Etorlán, egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű, hosszú szakállas törpe nő vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Fairlight felszentelt papja vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 133. fordulód.

Erő: 19 (24) Szint: 18 Merészség: 5/4 Magasság: 104 cm
IQ: 24 (26) Támadás: 19 Agresszió: 3 Testsúly: 62 kg
Ügyesség: 19 (23) Védekezés: 29 Menekülés: 30 % Életkor: 59/59 év
Egészség: 19 (23) Életpont: 285/140 Jellem: semleges (-1) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (25) Varázspont: 231/66 Pénz: 2166 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 15/7 Pszi pont: 53/5 EFejl: 10
Eddig összesen 814 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3958 TP-t kaptál. Jelenleg 332993 TP-d van. A következő szinthez még 7007 TP szükséges. Trófeáid: vadász quwarg, varkaudar íjász, Poomr Ko. A 132. fordulódban 1179 arany került a bankszámládra. 1190 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: 15/0 (+6%) vágófegyverek: 9/72 (+5%)
ütőfegyverek: 20/65 (+1%) lőfegyverek: 7/75 dobófegyverek: 22/98 (+8%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (200%) << vashegyű lándzsa (#182) (200%) << vasalt bunkó (#181) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); bumeráng (#249) (3 -5.); ubuk dobónyíl (#138) (6 -10.); ubuk dobónyíl (#138) (11 -15.); ubuk tüske (#131) (16 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Eltaposott quwargok: össz.: 106 időszaki: 54

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/93 2. nyomkövetés: 22/82 (+9%) 3. lopás: 1/60
4. mászás: 10/66 5. csapdakészítés: 10/79 (+6%) 6. csapdaészlelés: 2/54 (+31%)
7. gyógyítás: 30/20 8. titkosírás: 4/7 (+11%) 9. felderítés: 13/62 (+28%)
10. szörnyidomítás: 5/47 11. teológia: 15/55 (+31%) 12. taumaturgia: 12/52 (+5%)
13. szerencsejáték: 1/95 14. versengés: 6/24 15. zene: 7/1
16. szörnyismeret: 10/18 17. pszi: 9/93 (+18%) 18. vadászat: 7/24
19. bányászat: 17/49 20. főzés: 8/46 (+11%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 45% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 25% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), tükröt (#43) (max. 1 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang, labirintus (25)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12)
smaragdgólem (#417), vortexmágus (#418), halálhozó (#419), korinthai amőba (#420), varkaudar kósza (#347) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
Cinty (#5787), Vasalt Bunkók (#9102), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> szutykos remák (#191) izomernyesztés (#33) >> varkaudar behemót (#189)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Találd meg és áldozd fel Fairlight Köpenyét!
2.) Dobd el a D paranccsal a legkedvesebb tárgyadat (elrejtés nem jó)!
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XXIII. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 2 bot (#4) 2 ezüstshuriken (#327)
3 kaja (#2) 9 nyílvessző (#108) 1 rézdarab (#70)
1 rőtmanó kacagány (#714) 4 spiritusz (#170) 5 szögletes kő (#17)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 borkonyó bibe (#312) 1 borostyán függő (#162) 2 csuklyavirág (#133)
1 fáklya (#36) 1 igazgy. fülbevaló (#197) 1 magszim bél (#103)
1 szöges páncél (#65) 2 téfea-agy (#172) 5 ubuk tüske (#131)
4 ugh méreg (#166) 1 varkaudar lándzsa (#224) 2 vashegyű nyíl (#176)
55 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(122,114) a 63. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), Leah oltár, 22. jellempróba, tűzrakó hely (#1169), vadász varkaudar (#108), ragyás burástya (#111), téfea magoflux (#98), vark. nekromanta (#173), varkaudar mágus (#128)
(123,113) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), oltár, phua-kúp (#372), 42. jellempróba, művészi porolit (#720), massza (#217)

Üzenet küldése a karakternek