Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. aug. 29. 15h:03' EZ A 320. JÁTÉKHETED, 133. FORDULÓD 321. játékheted kezdete: szept. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3860 |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
v 7 87 1 | elmormolod a 7. varázslatot |
v 7 182 1 | elmormolod a 7. varázslatot |
v 7 187 1 | elmormolod a 7. varázslatot |
v 7 89 2 | elmormolod a 7. varázslatot |
v 7 65 1 | elmormolod a 7. varázslatot |
ef 5 | energia fejlesztése 5 |
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
Meglengetve a ryuku buzogányt a másikra rontasz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal gyilkos csapást mérve bezúzod a mélységi grittang testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a mélységi grittang testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. A mélységi grittang most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [107,98] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Mint valami pentagramma, körkörös lábnyomokra bukkansz egy lapos szikla körül, melyre egy denevér szimbólum jelét vésték. Nem kell nagy tudás ahhoz, hogy kitaláld: a lábnyomok varkaudaroktól származnak. Vajon milyen titokzatos szeánszot ülhettek itt? Észreveszel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon híveié. Észreveszel egy varkaudar falut. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Találsz egy rát-fát. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Cras Lorg, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy legyengült szutykos remák. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 28 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a szutykos remák testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
im 0 2 | imádkozol |
kut 45 | kutatsz 45 pontért |
Marokra fogva a ryuku buzogányt a másikra rohansz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a varkaudar testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A varkaudar megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
Megmarkolva a ryuku buzogányt a másikra rohansz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd az élőholt mirg jobb lábát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod az élőholt mirg bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
Megmarkolva a ryuku buzogányt a másikra rohansz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 22 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (6 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar bajnok testét. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a varkaudar bajnok gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar bajnok vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 1 055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 30, gyógyulás: 3, összesen: -27 ÉP}
m 5 5 6 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra |
Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 19 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 11 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Megmarkolva a ryuku buzogányt a másikra rontasz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar kósza fejét. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a varkaudar kósza testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar kósza újra meg újra lecsap. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 13 életpontot vesztettél. A varkaudar kósza összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 varkaudar tekercs. 913 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 43, gyógyulás: 4, összesen: -39 ÉP}
(Továbbmész...) [105,100] Még mindig füves síkságon vagy. Megakad a szemed a földön egy rozsdás varkaudar páncélon. Annyira nincs jó állapotban, hogy tétovázás nélkül otthagyod, és nem pakolod be tárgyaid közé. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy varkaudar íjász közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 26 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar íjász bal oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 18 életpontot vesztettél. Meglengetve a ryuku buzogányt a másikra rohansz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a varkaudar íjász testét. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a varkaudar íjász jobb vállát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Többször beletép húsodba a varkaudar íjász. (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1 543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 95, gyógyulás: 16, összesen: -79 ÉP}
(Továbbmész...) [104,100] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Csak nem akarsz visszatérni a halott pusztaságba? Semmivel össze nem keverhető varkaudar csizma nyomait fedezed fel a talajon. A porhanyós földréteg ellenére jól kirajzolódó nyom arra utal, nem is olyan rég járhatott erre valaki, ilyen csizmában. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Látsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy varkaudar bajnok. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 30 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vérbeli borzongás varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Izzó tűzlény nő ki előtted a földből. Lángoló karmait feléd lendíti, meggyújtva a ruhádat! Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Megmarkolva a ryuku buzogányt a másikra rohansz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar bajnok nyakát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar bajnok feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 1 055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 24, gyógyulás: 3, összesen: -21 ÉP}
m 6 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra |
Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt ellenfeledre támadsz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az uzbány testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az uzbány bal szárnyát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [102,101] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Egy elszáradt kóró tövében megsárgult, megrepedezett tekercset találsz. Mielőtt még szétporlad, amikor kihajtogatod, el tudod olvasni mi is ez: egy Sistergő Pumpa által aláírt rendelet a Jerikó nevű ember kivégzéséről. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Hmm, csak egy varkaudar íjász. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 21 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar íjász bal oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 14 életpontot vesztettél. Meglengetve a ryuku buzogányt a másikra rontasz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar íjász jobb lábát. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a varkaudar íjász bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A varkaudar íjász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 1 543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 74, gyógyulás: 12, összesen: -62 ÉP}
kut 45 | kutatsz 45 pontért |
Marokra fogva a ryuku buzogányt ellenfeledre rontasz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd az élőholt mirg testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod az élőholt mirg testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Marokra fogva a ryuku buzogányt ellenfeledre rontasz. Ryuku buzogánnyal kegyetlenül megütöd a varkaudar testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Marokra fogva a ryuku buzogányt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar kölyök jobb vállát. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! A varkaudar kölyök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 24 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt ellenfeledre rohansz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a varkaudar behemót izmos testét. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a varkaudar behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}
m 7 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 14 életpontot vesztettél. Meglengetve a ryuku buzogányt a másikra rontasz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar mágus bal oldalát. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar mágus nyakát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 4 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a varkaudar mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 21, gyógyulás: 1, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) [100,100] A dombság átmegy hegységbe. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Észreveszel egy világítótornyot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy emberevő került az utadba. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az emberevő jobb karját. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd az emberevő bal karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az emberevő karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
szk 61 | keresed a 61. szörnyet |
* 1. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 2. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: h 396 0 0 | használod a 396. tárgyat |
* 4. BP: dd 56 119 0 | eldobod az 56. tárgyat a 119. tárgyat |
TULAJDONSÁGPAJZS (26. VARÁZSLAT) Vannak szörnyek, amelyek csípésükkel, harapásukkal, stb. permanensen képesek csökkenteni öt alaptulajdonságod valamelyikét! Ezek ellen nyújt teljes immunitást ez a következő táborozásod végéig tartó varázslat a V 26 paranccsal aktiválható, elmondása 16 VP-ba kerül. A varázslat nem véd meg az olyan támadásoktól/varázslatoktól, amelyek közvetve befolyásolják a tulajdonságaidat (pl. szintszívás, agy roncsolása, stb). |
MÉREGSEMLEGESÍTÉS (14. VARÁZSLAT) Ha méregsemlegesítés varázslatot elmormolod, 10 VP-ért, azonnal megszüntetsz minden, a szervezetedben levő mérget. Ha a tested tiszta, akkor az utolsó varázsszót nem mondod ki, hanem a varázslat inaktívan lapul mindaddig, amíg valamilyen mérgezést nem kapsz. Ha pl. harcban mérgeződsz, akkor a harc végén automatikusan aktiválódik a varázslat. Ha a méregsemlegesítést V 14 1-el raktad fel, akkor ezután a méregsemlegesítést automatikusan megújítod. Ha egy harcban egyszerre kapsz bénító és sebző mérget, akkor azt ilyen esetben külön-külön kell semlegesíteni (vagyis a varázslat ebben az esetben 20 VP-be fog kerülni). A varázslat nem működik azonnali hatású mérgeknél (pl. bo-skorpió, gyengén mérgezett tű), hiszen a méreg a vérbe jutás pillanatában hat, nincs idő ellene védekezni. |
Erő: | 36 (37) | Szint: | 20 | Merészség: | 10/3 | Magasság: | 258 cm |
IQ: | 18 | Támadás: | 19 (21) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 303 kg |
Ügyesség: | 18 (20) | Védekezés: | 32 (36) | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 4/4 év |
Egészség: | 18 | Életpont: | 296/296 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 27 (33) | Varázspont: | 120/102 | Pénz: | 763 arany | Kép. pont: | 14 |
Tudatpont: | 36/7 | Pszi pont: | 95/33 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/28 | szúrófegyverek: | 1/14 | vágófegyverek: | 6/52 |
ütőfegyverek: | 26/98 (+8%) | lőfegyverek: | 1/0 | dobófegyverek: | 9/25 (+20%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (15 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
100,100 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
JLKzott minoszkúpok: 60, 57, 59, 63 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 61 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9/74 | 2. nyomkövetés: | 26/3 (+35%) | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 1/44 | 5. csapdakészítés: | 14/2 (+18%) | 6. csapdaészlelés: | 5/55 |
7. gyógyítás: | 33/0 | 8. titkosírás: | 3/40 | 9. felderítés: | 7/73 (+54%) |
10. szörnyidomítás: | 3/82 | 11. teológia: | 4/54 (+20%) | 12. taumaturgia: | 13/44 |
13. szerencsejáték: | 1/0 | 14. versengés: | 1/0 | 15. harcművészetek: | 1/0 |
16. zene: | 6/0 | 17. szörnyismeret: | 18/64 (+37%) | 18. pszi: | 18/92 (+22%) |
19. zárnyitás: | 13/53 | 20. vadászat: | 8/21 | 21. bányászat: | 13/91 (+36%) |
22. testépítés: | 14/82 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért |
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 15 darabot ) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50) |
szintszívó (#96), miksziszi húsgólem (#126) (csak egyszer), óriás szőröspók (#7076) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 9, max: 50) |
manifesztátor (#124), fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), vízionár (#66), nómenklatúra (#158), tetemember (#123), szutykos remák (#191), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | ||
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 12 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | szemmelverés (#137) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
agykorbács (#97) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
hegyi rák (#61) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ismerkedj meg a varázsló varázslatokkal is: használj harcban energiatüskéket! |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Nem árt, ha kitanulod a szörnyelfogás tudományát: áldozz fel oltáromnál egy élő hegyi rákot! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): többek közt 94. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): többek közt 310. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 23, 24, 25, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 49, 54, 57, 59, 60, 63, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 16, 47. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1123 TU szükséges.) |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 2 | bronzpajzs (#89) | |||
3 | kaja (#2) | 1 | szöges páncél (#65) | 1 | varázskő (#305) | |||
1 | vashegyű lándzsa (#182) | 1 | xirnox szív (#213) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
94 | arany (#50) | 2 | bőrsisak (#57) | 2 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
1 | bronzpenge (#126) | 2 | díszes rézpajzs (#84) | 1 | harci kalapács (#174) | |||
1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 4 | madártoll (#112) | 8 | mérg. ubuk tüske (#137) | |||
1 | mérgezett vasnyíl (#187) | 2 | mocsári penke (#148) | 1 | mutáns csont (#331) | |||
2 | nyílvessző (#108) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | rákpajzs (#98) | |||
1 | rövid íj (#107) | 3 | spiritusz (#170) | 1 | uzbány csőr (#169) | |||
3 | varkaudar csont (#1113) | 2 | varkaudar pálinka (#1137) | 1 | varkaudar tekercs (#653) | |||
1 | vasvért (#164) |
99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | |
97 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
98 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
99 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
100 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
101 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
102 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|