Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. máj. 17. 9h:30' EZ A 154. JÁTÉKHETED, 133. FORDULÓD 155. játékheted kezdete: máj. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2533 SZÁMLA : XXXX |
Elszántan a másikra támadsz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az orgyilkos bal lábát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon az orgyilkos. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 374 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
* 1. KP: | használod az 1629. tárgyat |
* 2. KP: | használod az 1271. tárgyat |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
p 71 | használod a 71. pszi képességet |
bb 152 108 179 | beraksz a bankba a 152. tárgyat (108 darabot) |
bb 264 5 | beraksz a bankba a 264. tárgyat (5 darabot) |
ek 40 10 | t. energia kisütése: 40 10 |
fku | felt. kutatás |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Marokra fogva a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a szutykos remák testét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a szutykos remák lebegő nyúlványait. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-15 pszi pont.) (-3 TU.) A szutykos remák összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
v 96 74 58 | elmormolod a 96. varázslatot |
[74,58] Egy kisebb településhez érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.
be 709 138 213 | bemész a 709. épületbe |
fku 300 | felt. kutatás 300 |
m 2 6 5 | mozogsz keletre, nyugatra, délnyugatra |
Megmarkolva a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar kölyök bal első lábát. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 66 életpontot sebeztél. Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! A varkaudar kölyök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
393 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 61 életpontot sebeztél. Aritma ostorával kegyetlenül megütöd a varkaudar kölyök bal középső lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
393 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 142 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar kölyök jobb oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A varkaudar kölyök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 393 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a varkaudar kölyök bal oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 393 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 22 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar bajnok bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar bajnok testét. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 60 életpontot sebeztél. Aritma ostorával eltalálod a varkaudar bajnok jobb karját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a varkaudar bajnok gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1175 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a vadász varkaudar jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadász varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a vadász varkaudar bal karját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a vadász varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 432 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [106,98] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Semmivel össze nem keverhető varkaudar csizma nyomait fedezed fel a talajon. A porhanyós földréteg ellenére jól kirajzolódó nyom arra utal, nem is olyan rég járhatott erre valaki, ilyen csizmában. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr híveié. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Előhalászol erszényed mélyéről egy aranyat, és odaadod a trollnak. Elmeséli, hogy őt manyulával és nyunyóval gyógyították, ami igen jónak bizonyult. (+2 jóság.)
Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy márványtornyot. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy varkaudar behemót lehet. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar behemót nyakát. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a varkaudar behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 69 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a varkaudar behemót száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1419 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 93, gyógyulás: 0, összesen: -93 ÉP}
(Továbbmész...) [105,99] Síkság, továbbra is csak síkság. Néhány gyökerestől kitépett smirglibokor, tövéig letaposott aljnövényzet... árulkodó jelek ezek arról, hogy nem Sheran hívei élnek a környéken. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Látsz egy rát-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy tavacskát. Délnyugatra egy tavacska van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy varkaudar behemót. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Megmarkolva a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar behemót jobb oldalát. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 28 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megcsapod a varkaudar behemót bikafejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 71 életpontot vesztettél. A varkaudar behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1419 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 91, gyógyulás: 0, összesen: -91 ÉP}
v 96 95 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
[95,107] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
be 497 4 | bemész a 497. épületbe |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 20 életpontot vesztettél. Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar bajnok testét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 28 életpontot sebeztél. Aritma ostorával eltalálod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1175 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}
A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. 20 életpontot sebződsz. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar íjász testét. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 32 életpontot sebeztél. Aritma ostorával eltalálod a varkaudar íjász jobb karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. 1719 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 84, gyógyulás: 0, összesen: -84 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar behemót fejét. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 31 életpontot sebeztél. Aritma ostorával eltalálod a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1419 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. 60 életpontot vesztettél. Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Te itt életveszélyben vagy. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}
m 6 6 5 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mirg jobb vállát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd az élőholt mirg testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 191 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [104,99] Szűnni nem akar a zöld síkság. Rád telepszik az érzés, hogy valaki figyel. Kisvártatva észreveszed a kukkoló szempárt, melynek rózsaszínbőrű gazdája futásnak indul az ellenkező irányba. Hamar eltűnik a szemed elől, mintha soha nem is találkoztatok volna. Utad során felfedezel egy tűzbokrot. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy tavacskát. Délre egy tavacska van. Délnyugatra egy patak van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy manaelementál. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával gyengén megütögeted a manaelementál testét. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 48 életpontot sebeztél. Aritma ostorával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). Mallon botjával néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 53 életpontot sebeztél. Aritma ostorával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+4 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 462, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 6 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar mágus bal lábát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd a varkaudar mágus jobb vállát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 5 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
242 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [103,100] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megállsz egy gödör mellett. Egyértelmű, hogy ásóval vésték a talajba. Belsejébe pillantva megérted, miért repked ennyi döglégy a környéken. Kisebb mészárlás zajlott le itt, a gödör alján rothadó humanoid tetemek vannak egymásra hányva, a foszladozó bőr alatt látod, hogy a kukacok elkezdték mindent megsemmisítő munkájukat. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely nyugatról folyik keletre. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy harmadik szem varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [mákrózsa virág ->eldobod] Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon híveié. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy tavacskát. Délnyugatra nézve látsz egy varkaudar falut. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy uzbány közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az uzbány testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az uzbány néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az uzbány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
ftv 38 159 | felt. tám/véd. varázslat a 38. varázslatot a 159. szörnyet |
m 5 5 6 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra |
Marokra fogva a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar behemót bal vállát. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 64 életpontot vesztettél. A varkaudar behemót most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1419 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 87, gyógyulás: 0, összesen: -87 ÉP}
Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 58 életpontot sebeztél. Aritma ostorával kegyetlenül megütöd a varkaudar kölyök testét. Kritikus ütés! (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar kölyök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
393 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt mirg bal oldalát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 191 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar kölyök jobb oldalát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A varkaudar kölyök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 393 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt mirg jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel kegyetlenül megütöd az élőholt mirg testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod az élőholt mirg jobb lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Belecsipked az élőholt mirg a bal karodba és a nyakadba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 191 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar kölyök testét. Kritikus ütés! (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar kölyök bal középső lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 393 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a szutykos remák testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szutykos remák testét. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a szutykos remák szőrös testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A szutykos remák csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 50 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-12 pszi pont.) (-1 TU.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1420 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}
(Továbbmész...) [101,102] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy piromenyét. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a piromenyét testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (12 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel iszonyatosan megcsapod a piromenyét testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 222 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a törpemammut bal hátsó lábát. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a törpemammut testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Patájával a törpemammut többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a törpemammut száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 713 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [100,102] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ongóliant. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával többször eltalálod az ongóliant testét. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 29 életpontot sebeztél. Aritma ostorával néhányszor épp csak megérinted az ongóliant testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Mallon botjával többször eltalálod az ongóliant testét. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyengén megütögeted az ongóliant testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Gyilkos ütések záporoznak védtelen testedre. (2 támadástól 79 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 361, sebződés: 131, gyógyulás: 0, összesen: -131 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az uzbány pikkelyes nyakát. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 39 életpontot sebeztél. Aritma ostorával kegyetlenül megütöd az uzbány testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az uzbány néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az uzbány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával párszor megpöccinted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Aritma ostorával párszor megpöccinted a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+8 vp). Mallon botjával néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 57 életpontot sebeztél. Aritma ostorával néhányszor súrolod a manaelementál testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+7 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 414, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
v 96 73 57 | elmormolod a 96. varázslatot |
[73,57] Egy kisebb településhez érkeztél. Ez Hrók erdejének a széle. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Maitreya, Beren, Elendil, Authoricus! Táborozásainkra emlékezve állította Álomutas Alex " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát.
szk 131 | keresed a 131. szörnyet |
* 1. BP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot) |
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 36 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 36 pontért |
Erő: | 21 (27) | Szint: | 21 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 156 cm |
IQ: | 32 | Támadás: | 32 (34) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 81 kg |
Ügyesség: | 15 (18) | Védekezés: | 13 (17) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 22/28 év |
Egészség: | 17 | Életpont: | 287/250 | Jellem: | jó (349) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 19 (23) | Varázspont: | 519/312 | Pénz: | 33579 arany | Kép. pont: | 21 |
Tudatpont: | 47/10 | Pszi pont: | 65/9 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 11/24 (+40%) | ütőfegyverek: | 25/37 (+14%) | lőfegyverek: | 24/37 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4/9 | 2. nyomkövetés: | 33/17 (+49%) | 3. mászás: | 7/40 |
4. csapdakészítés: | 10/72 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 1/89 | 6. gyógyítás: | 1/90 |
7. titkosírás: | 1/90 | 8. felderítés: | 20/61 (+38%) | 9. szörnyidomítás: | 6/37 |
10. teológia: | 9/49 (+17%) | 11. taumaturgia: | 18/61 (+21%) | 12. szerencsejáték: | 1/72 (+3%) |
13. harcművészetek: | 6/13 | 14. szörnyismeret: | 17/8 (+34%) | 15. pszi: | 11/83 (+7%) |
16. vadászat: | 1/64 | 17. bányászat: | 7/29 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
segítesz max. 30 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ) |
elfogod szőrös bozsót (#149) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szemmelverés (#137) | tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) | fürkésző szemek (#213) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzeső (#61) | >> | Vérmes Amazon (#7123) | villámcsapás (#50) | >> | Rodrig (#7126) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | elektromos pajzs (#51) | >> | Vérmes Amazon (#7123) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
szőrös bozsó (#149) (építő: +40% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
3.) Leah gyűlöletes teremtménye az autentikus vámpír. Ontsd ki a plazmáját kettőnek! (számláló: 0) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: álomidézés (100) gyógyító totem (116) aranysárk. pikkely (153) kaszt.kiteljesedés (166) famulus (185) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) aranyburok (212) önismeret (236) kritikus ütés (240) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) fejleszt.gyümölcse (292) belső tűz (310) isteni kacaj (322) földmágia (357) a mágia szeretete (393) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK kőbőr (507) belefejlesztettél: 70 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 200 TU szükséges.) közös ima (509) OK mentális felfrissülés (512) OK tudati ismétlés (519) OK |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
82 | arany (#50) | 3 | grifftojás (#179) | 11 | gyógykenőcs (#313) | |||
5 | isteni könnycsepp (#260) | 9 | nyílvessző (#108) | 3 | remák szív (#264) | |||
1 | spiritusz (#170) | 2 | vasérc (#152) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | aranygyűrű (#193) | 1 | aranytű (#272) | 1 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 4 | bumeráng (#249) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
1 | gyöngysor (#192) | 9 | kaja (#2) | 6 | madártoll (#112) | |||
4 | mocsári penke (#148) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | nyu-shuriken (#157) | |||
1 | obszidián függő (#195) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | 2 | pirkit (#153) | |||
1 | rejtőköpeny (#277) | 1 | szöges páncél (#65) | 1 | trófea nyaklánc (#196) | |||
1 | ubuk tüske (#131) | 2 | uzbány csőr (#169) | 1 | varkaudar csont (#1113) | |||
19 | víz (#27) |