131. forduló, 133. forduló, Lex Hunter összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2025. dec. 7. 19h:50'
EZ A 950. JÁTÉKHETED, 132. FORDULÓD
951. játékheted kezdete: dec. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 33 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5631
SZÁMLA : XXXX

LEX HUNTER KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [98,82] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, az 56. pontnál.
Táborozásod 4. napján calen Randir átadott neked 8 lótuszvirágot.
Táborozásod 4. napján calen Randir átadott neked 1 Sheran cserepét.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 4 nyílvesszőt. Az aranytermő erszény 62 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 darázsszárnyat. A teremtés zsákja létrehozott 1 aranytűt. A teremtés zsákja létrehozott 1 mocsári penkét. Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+124 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+14 tudatpont.)

* 1. KP: tps 50 0 0 TVP spórolása: 50 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [50 pontot használtál fel, van még 262.]

* 2. KP: ef 10 524 0 energia fejlesztése 10
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 192. Kapsz 5 VP-t.]

* 3. KP: ek 40 3 0 t. energia kisütése: 40 3
Tudati energiáidat erőteljesen koncentrálod. Előállítottál 15 TVP-t. [-3 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 207.]

* 4. KP: kf 1559 0 0 kézbeveszed/felveszed az 1559. tárgyat
Leveszed az optiri agysisakot, majd a fejedre teszed a mentát koronát. [0 pontot használtál fel, van még 207.]

ek 40 10 t. energia kisütése: 40 10
Gyurmázni kezded az összespórolt tudati energiát. Előállítottál 50 TVP-t. [-10 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 257.]

mak 1 makró 1

v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-14 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 257.]

h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [0 pontot használtál fel, van még 257.]

h 745 0 0 használod a 745. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [0 pontot használtál fel, van még 257.]

h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 262.]

h 449 használod a 449. tárgyat
Itt az ideje, hogy megszabadulj a kasztroplanáris rákfenéktől: behörpinted a kristályfolyadékot. Megszabadultál a poszogó möszéktől. [0 pontot használtál fel, van még 262.]

h 248 1 használod a 248. tárgyat
Behunyod a szemed, és lenyeled a rücskös követ. Érzed, ahogy az energia szétárad a testedben. Jaj de perzsel! (-63 életpont.) Hosszú ideig fetrengsz, amíg a fájdalom lassan enyhül. Pszi képességed fejlődött! Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [5 pontot használtál fel, van még 257. Kapsz 5 VP-t.]

lm 58 42 38 mozogsz 58 42 38
Mélyen koncentrálni kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Elcsattintod a pszi-gyűjtés pszi képességet. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-24 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+6 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] [30 pontot használtál fel, van még 227. Kapsz 9 VP-t.]
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [58. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
(Feltételes készítés:) Kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a varázsital főzése varázslatot! Együtt van minden a kotyvasztáshoz, ezért rögvest hozzálátsz. Lassan mormolod a varázsigéket, és közben a főzetbe szórod a komponenseket. Hmmm, finom lötty lesz belőle! Kimondod az utolsó szót, mire a főzet nagyot buggyan. Elkészültél! [-30 varázspont.] Legyártottál 1 kristályfolyadékot. IQ-d TF-elődött. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [41. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [42. PONT.] Hirtelen egy varkaudar bajnokot veszel észre magad előtt. {támadása: 24.} Ismeretlen fegyvert szorongat. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fehér glóbusz. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agybénítás. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 18 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a méregtagadót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Méregtagadóval párszor kilyukasztod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Zarknod szemével megcsapod a varkaudar bajnok bal lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 112 életpontot sebeztél. A varkaudar bajnok gyenge döfése nem tudott megsebezni. A varkaudar bajnok csapása csak a levegőt találja. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 8 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 450 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 281, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Mész tovább, előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [41. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [38. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [30 pontot használtál fel, van még 197. Kapsz 30 VP-t.]

lm 35 37 40 mozogsz 35 37 40
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [35. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [36. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy varkaudar behemót. {max. életpontja: 136-160.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar behemót testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a méregtagadót. Meglengetve a méregtagadót ellenfeledre rohansz. Méregtagadóval hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar behemót jobb karját. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Zarknod szemével eltalálod a varkaudar behemót bal lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 110 életpontot sebeztél. A varkaudar behemót mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A varkaudar behemót szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 750 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 322, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [37. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy varkaudar hírnök az. {egyik sebzési módja: 1x 8d6+8.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Meglengetve a Thór pörölyét ellenfeledre rohansz. Thór pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar hírnök izmos felkarját. (3 támadással 187 életpontot sebezve.) Zarknod szemével eltalálod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 108 életpontot sebeztél. A varkaudar hírnök farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Karmait felemelve, a varkaudar hírnök meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2 208 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 354, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 20 drótszőrt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy széles, magas terembe érsz. [36. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [35. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [38. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [39. PONT.] Hamarosan egy varkaudar behemótot pillantasz meg. {egyik sebzési módja: 2x 2d10+6.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar behemót testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a méregtagadót. Elszántan ellenfeledre rontasz. Méregtagadóval irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar behemót testét. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Zarknod szemével megütöd a varkaudar behemót testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 106 életpontot sebeztél. A varkaudar behemót mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A varkaudar behemót még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 750 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egy nagyobb terembe érkezel. [40. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy borzalmas varkaudar lakik itt. {egyik sebzési módja: 4x 4d5+4.} Valamilyen fegyver van nála. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontaktus I pszi támadással. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+108 pszi pont.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Izzó tűzlény nő ki előtted a földből. Lángoló karmait feléd lendíti, meggyújtva a ruhádat! Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Thór pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a borzalmas varkaudar jobb vállát. (3 támadással 180 életpontot sebezve.) Zarknod szemével eltalálod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 121 életpontot sebeztél. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A borzalmas varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy igazgy. fülbevaló. 2 426 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 368, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 3 mutáns csontot. [40 pontot használtál fel, van még 157. Kapsz 40 VP-t.]

lm 38 41 58 mozogsz 38 41 58
Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [39. PONT.] Haladsz előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [38. PONT.] Haladsz előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [41. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [58. PONT.] [20 pontot használtál fel, van még 137. Kapsz 16 VP-t.]

lm 62 65 67 mozogsz 62 65 67
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Az egyenes folyosó közepén vagy. [59. PONT.] Folytatod az utat. Az út itt elkanyarodik. [60. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [61. PONT.] Folytatod az utat. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [62. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy varkaudar bajnok. {egyik sebzési módja: 2x 3d5+4.} Ismeretlen fegyvert szorongat. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Gyorsan felraksz egy fehér glóbusz varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeledre lesújtasz egy agybénítás pszi támadással. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (Mivel fehér glóbusz van rajtad.) Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a méregtagadót. Megmarkolva a méregtagadót a másikra rohansz. Méregtagadóval hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Zarknod szemével megütöd a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 106 életpontot sebeztél. A varkaudar bajnok gyenge döfése nem tudott megsebezni. A varkaudar bajnok csapása csak a levegőt találja. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 450 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [63. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy varkaudar behemót. {támadása: 30.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a varkaudar behemót jobb oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Meglengetve a Thór pörölyét a másikra rohansz. Thór pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar behemót bikafejét. (3 támadással 185 életpontot sebezve.) Zarknod szemével megcsapod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 101 életpontot sebeztél. A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A varkaudar behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 750 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 347, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}

A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [64. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy varkaudar felderítő van előtted! {max. életpontja: 116-155.} Ismeretlen fegyvert szorongat. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar felderítő fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. A becsapódástól 21 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a Thór pörölyét a másikra rontasz. Thór pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar felderítő testét. (3 támadással 175 életpontot sebezve.) Zarknod szemével eltalálod a varkaudar felderítő bal lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 107 életpontot sebeztél. A varkaudar felderítő fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar felderítő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző. 2 078 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 347, sebződés: 31, gyógyulás: 2, összesen: -29 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 5 tolmokov-koktélt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Bekukkantasz a kis terembe. [65. PONT.] Hirtelen egy varkaudar íjászt veszel észre magad előtt. {max. életpontja: 121-160.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a varkaudar íjász bal oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 19 életpontot sebződsz. Vad csatakiáltással, felemelve a Thór pörölyét ellenfeledre ugrasz. Thór pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar íjász testét. (3 támadással 165 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 209 életpontot sebeztél. Zarknod szemével eltalálod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 111 életpontot sebeztél. A varkaudar íjász néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 2 121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 541, sebződés: 27, gyógyulás: 2, összesen: -25 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 2 ezüsthegyű nyilat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [66. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy Thargodan csontváz. {védettsége: 40 szúró, 40 vágó, 15 ütő ellen.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Thargodan csontváz görbe csontjait. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Thór pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Thargodan csontváz bal lábát. (3 támadással 169 életpontot sebezve.) Zarknod szemével megcsapod a Thargodan csontváz fejét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 107 életpontot sebeztél. A Thargodan csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 385 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 320, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Hirtelen egy Thargodan csontvázat veszel észre magad előtt. {egyik sebzési módja: 2x 2d10+10.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Thargodan csontváz görbe csontjait. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Thór pörölyét a másikra ugrasz. Thór pörölyével többször kegyetlenül megütöd a Thargodan csontváz jobb oldalát. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) Zarknod szemével eltalálod a Thargodan csontváz jobb oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 108 életpontot sebeztél. A Thargodan csontváz néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 385 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Egy nagyobb terembe érkezel. [67. PONT.] [45 pontot használtál fel, van még 92. Kapsz 45 VP-t.]

lm 69 71 72 mozogsz 69 71 72
Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [68. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy borzalmas varkaudar. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.} Ismeretlen fegyvert szorongat. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+108 pszi pont.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. Semmi eredménye! (pszi-acéltorony védett meg.) Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a Thór pörölyét ellenfeledre rontasz. Thór pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a borzalmas varkaudar bal lábát. (3 támadással 173 életpontot sebezve.) Zarknod szemével megcsapod a borzalmas varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 107 életpontot sebeztél. Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 ezüst gyűrű és egy aranytű. 2 426 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 330, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [69. PONT.] A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [70. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy varkaudar behemót az. {támadása: 30.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a varkaudar behemót testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Thór pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar behemót fejét. (2 támadással 124 életpontot sebezve.) Zarknod szemével megcsapod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Távolról káoszcsapás varázslatot lősz a másikra. 106 életpontot sebeztél. A varkaudar behemót mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 750 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [71. PONT.] Hamarosan egy varkaudar íjászt pillantasz meg. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar íjász jobb karját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 15 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a méregtagadót. Meglengetve a méregtagadót ellenfeledre támadsz. Méregtagadóval kegyetlenül összevagdalod a varkaudar íjász bal lábát. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Zarknod szemével megütöd a varkaudar íjász testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Távolról káoszcsapás varázslatot lősz a másikra. 106 életpontot sebeztél. A varkaudar íjász néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. 2 121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 21, gyógyulás: 2, összesen: -19 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy varkaudar íjász van előtted! {egyik sebzési módja: 2x 8d6+8.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a varkaudar íjász jobb karját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. 18 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a méregtagadót. Elszántan a másikra támadsz. Méregtagadóval kegyetlenül összevagdalod a varkaudar íjász testét. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Zarknod szemével megcsapod a varkaudar íjász nyakát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 119 életpontot sebeztél. Karmait felemelve, a varkaudar íjász meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar íjász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 2 121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 25, gyógyulás: 2, összesen: -23 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 2 ezüsthegyű nyilat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [72. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy varkaudar felderítő. {max. életpontja: 116-155.} Valamilyen fegyver van nála. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar felderítő jobb karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. A becsapódástól 21 életpontot vesztettél. Marokra fogva a Thór pörölyét a másikra rontasz. Thór pörölyével többször kegyetlenül megütöd a varkaudar felderítő testét. (3 támadással 167 életpontot sebezve.) Zarknod szemével eltalálod a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 108 életpontot sebeztél. Előrehajolva csap a varkaudar felderítő, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar felderítő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 078 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 328, sebződés: 28, gyógyulás: 2, összesen: -26 ÉP}

Nem lepődsz meg, hogy egy varkaudar felderítő lakik itt. {egyik sebzési módja: 2x 8d6+8.} Nem látod jól, milyen fegyver van nála. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. A becsapódástól 22 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a méregtagadót. Vad csatakiáltással, felemelve a méregtagadót a másikra rohansz. Méregtagadóval kegyetlenül összevagdalod a varkaudar felderítő bal lábát. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Zarknod szemével eltalálod a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 107 életpontot sebeztél. Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar felderítő újra meg újra lecsap. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varkaudar felderítő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 rövid íj, 1 nyílvessző és 1 varkaudar pálinka. 2 078 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 311, sebződés: 33, gyógyulás: 3, összesen: -30 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 5 tolmokov-koktélt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [25 pontot használtál fel, van még 67. Kapsz 25 VP-t.]

lm 73 76 78 mozogsz 73 76 78
Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [71. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [73. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [74. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy borzalmas varkaudar. {egyik sebzési módja: 4x 4d5+4.} Nem látod jól, milyen fegyver van nála. Itt csata lesz.

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontaktus I pszi támadással. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+108 pszi pont.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (pszi-acéltorony védelmez.) Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Megnyílik a föld, és a pokol ura mászik elő, hatalmas, zöldesen csillógó karmokkal kapaszkodva! A feneketlen torkú lény kitátja pofáját, hogy egészben nyeljen el. Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Meglengetve a Thór pörölyét a másikra rohansz. Thór pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 169 életpontot sebezve.) Zarknod szemével megcsapod a borzalmas varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Egy káoszcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 107 életpontot sebeztél. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy fűszertartó. 2 426 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 328, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [75. PONT.] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [76. PONT.] Hamarosan egy Tguarkhant pillantasz meg. {támadása: 34.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+108 pszi pont.) Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 46 életpontot vesztettél. Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a Tguarkhan sziklatestét. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a méregtagadót. Megmarkolva a méregtagadót ellenfeledre ugrasz. Méregtagadóval felnyitod a Tguarkhan fejét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Zarknod szemével megcsapod a Tguarkhan jobb lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Távolról káoszcsapás varázslatot lősz a másikra. 101 életpontot sebeztél. A Tguarkhan fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Mielőtt észbe kapnál, a Tguarkhan megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 14 életpontot vesztettél. A Tguarkhan most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 aranylánc. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 64, gyógyulás: 1, összesen: -63 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [77. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy Mnebolath van előtted! {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath rücskös testét. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (42 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Thór pörölyét ellenfeledre ugrasz. Thór pörölyével többször kegyetlenül megütöd a Mnebolath egyik karját. (2 támadással 116 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. A támadás sajnos hatástalan volt. (elektromos pajzs védelmezte.) Zarknod szemével megcsapod a Mnebolath egyik karját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Távolról káoszcsapás varázslatot lősz a másikra. 106 életpontot sebeztél. A Mnebolath többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst gyűrű és egy obszidián függő. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3 007 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 356, sebződés: 53, gyógyulás: 1, összesen: -52 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Hah! Egy lépcsőhöz értél, amely a mélybe vezet. Elővigyázatosan lelopakodsz. [78. PONT. --> 2. SZINT, 1. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy varkaudar varázsló. {támadása: 20.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 59 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a méregtagadót. Megmarkolva a méregtagadót ellenfeledre rontasz. Méregtagadóval párszor kilyukasztod a varkaudar varázsló bal karját. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Zarknod szemével megütöd a varkaudar varázsló jobb lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 112 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) A varkaudar varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 713 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 348, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [35 pontot használtál fel, van még 32. Kapsz 35 VP-t.]

lm 2 47 50 mozogsz 2 47 50
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [2. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy varkaudar bajnok van előtted! {védettsége: 20 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.} Nem látod jól, milyen fegyver van nála. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fehér glóbusz varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agybénítás. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 23 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Thór pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (3 támadással 173 életpontot sebezve.) Zarknod szemével megcsapod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 119 életpontot sebeztél. A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Könnyedén félreszökkensz a varkaudar bajnok csapása elől. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 14 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 450 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 356, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [57. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Haladsz előre. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [56. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Kanyarodik a járat. [55. PONT.] Hirtelen egy varkaudar felderítőt veszel észre magad előtt. {max. életpontja: 116-155.} Ismeretlen fegyvert szorongat. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. 17 életpontot sebződsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Thór pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar felderítő fejét. (4 támadással 225 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 225 életpontot sebeztél. Zarknod szemével eltalálod a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 112 életpontot sebeztél. Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar felderítő nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző és 1 varkaudar pálinka. 2 078 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 620, sebződés: 29, gyógyulás: 3, összesen: -26 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Újabb kanyar! [54. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [53. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy varkaudar behemót. {egyik sebzési módja: 2x 2d10+6.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Meglengetve a Thór pörölyét a másikra ugrasz. Thór pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar behemót bal karját. (3 támadással 179 életpontot sebezve.) Zarknod szemével megcsapod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 99 életpontot sebeztél. A varkaudar behemót mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A varkaudar behemót most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 750 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 336, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [30 pontot használtál fel, van még 2. Kapsz 30 VP-t.]

* 1. BP: tpf 50 0 0 TVP elővétele: 50 pontért
Felszabadítottunk neked 50 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 52.]

* 2. BP: kf 315 0 0 kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat
Leveszed a mentát koronát, majd a fejedre teszed az optiri agysisakot. [0 pontot használtál fel, van még 52.]

* 3. BP: tf 2 40 0 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 IQ.) [40 pontot használtál fel, van még 12. Kapsz 40 VP-t.]

* 4. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 7. Kapsz 5 VP-t.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 21, 11.
Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át tudatodon, ahogy kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 7 pontod maradt, ebből a következő körre 7 pontot vihetsz át. Kapsz még 273 pontot. A következő körben tehát 280 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Lex Hunter, egy kopasz, szürke szemű alakváltó férfi vagy. A Ősi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 132. fordulód.

Erő: 36 (53) Szint: 31 Merészség: 10/5 Magasság: 176 cm
IQ: 31 (42) Támadás: 65 (68) Agresszió: 3 Testsúly: 75 kg
Ügyesség: 14 (26) Védekezés: 80 (86) Menekülés: 30 % Életkor: 34/34 év
Egészség: 14 (35) Életpont: 832/789 Jellem: semleges (-8) Tul. pont: 5
Szerencse: 16 (37) Varázspont: 1053/977 Pénz: 4265 arany Kép. pont: 28
Tudatpont: 84/12 Pszi pont: 281/421
Eddig összesen 2626 szörnyet (24 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 47 931 TP-t kaptál. Jelenleg 3 719 935 TP-d van. A következő szinthez még 280 065 TP szükséges. Trófeáid: agyaggólem, Thargodan légiós, Thargodan mágus. A 1. fordulódban 5100 arany került a bankszámládra. 7110 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 5 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 21/0 vágófegyverek: 23/57 (+10%) ütőfegyverek: *33/100 (+2%)
lőfegyverek: 22/19 dobófegyverek: 29/29 (+12%)

Feltételes fegyverváltás: méregtagadó (#1531) (500%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); nyílvessző (#108) max. 1 db (6 -11.); bumeráng (#249) max. 1 db (12 -23.); bumeráng (#249) max. 2 db (24 -27.); bumeráng (#249) max. 3 db (28 -31.); bumeráng (#249) max. 4 db (32 -35.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (36 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0
98,82 mezőn táborozol, az 54. labirintusban, 2. szinten, 53. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 116
Az idő kódexe: legutóbb 130. fordulóban.
Legfeljebb 50 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 5 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 192 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2/81 2. nyomkövetés: 20/39 3. mászás: 8/53
4. csapdakészítés: 26/60 (+6%) 5. csapdaészlelés: 2/1 6. gyógyítás: 31/38
7. titkosírás: 3/53 8. felderítés: 16/73 9. taumaturgia: 83/17 (+29%)
10. szerencsejáték: 7/45 11. versengés: 7/65 12. zene: 2/31
13. szörnyismeret: 13/6 14. pszi: 36/27 (+36%) 15. zárnyitás: 5/16
16. vadászat: 6/29 17. bányászat: 15/96 18. testépítés: 27/20
19. főzés: 10/0 20. csapatmunka: 3/57

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
6. regeneráció: 5 10. vp regeneráció: 5 11. kincskeresés: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 50 darabot ), bumerángot (#249) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 1 darabot ), rézpajzsot (#73) (max. 1 darabot )
mászol max. 300 TVP-ért de nem mászol le gyengébb helyekre, mint a márványtorony (175)
bankba raksz esszenciakristályt (#350), grifftojást (#179), karbin plazmát (#199), galachmitot (#310), purifikátor hájat (#269), remák szivet (#264), mithrilt (#352), lidércesszenciát (#1074), eknozolt (#540), rókafarkat (#124), vízionár szemet (#102), fenőkövet (#1618), nyu-shurikent (#157), vortexvesszőt (#2331), manifeszt.nyúlványt (#214)
bankból kiveszel drótszőrt (#37) (12 darabig), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (12 darabig), lajhár csontot (#236) (5 darabig), bumerángot (#249) (10 darabig), ezüstshurikent (#327) (6 darabig), nyílvesszőt (#108) (10 darabig), megsemmisítőt (#1540) (2 darabig), áldott követ (#642) (5 darabig), angyalok gyűrűjét (#529) (10 darabig), ezüsttollú nyilat (#363) (10 darabig), pirkitet (#153) (20 darabig), tolmokov-koktélt (#351) (10 darabig)
FELTÉTELES VÁSÁRLÁS (még 16 lehet)
vásárolsz spirituszt (#170) (max. 15 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ), ezüstdarabot (#326) (max. 10 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 20 darabot ), varányszemet (#30) (max. 10 darabot ), amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), vasércet (#152) (max. 10 darabot ), pirkitet (#153) (max. 20 darabot ), kaját (#2) (max. 12 darabot ), ragasztót (#83) (max. 50 darabot ), medúzacsápot (#703) (max. 3 darabot ), álomport (#396) (max. 10 darabot ), rézpajzsot (#73) (max. 2 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) savhurrikán (#107, 40 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) időcsere (#285, 5 VP)
speciális védelem (#292, 50 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) gázpajzs (#467, 20 VP)
savmágia (#477, 36 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 14 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
direkt kontaktus I (#121)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20)
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), tompítás (#40), oldás (#372), fehér glóbusz (#47), gázpajzs (#467), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 25, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) lángcsóva (#31) >> harci mágus (#265)
lángcsóva (#31) >> varkaudar varázsló (#271) lángcsóva (#31) >> áeratikus hasnyák (#243)
agybénítás (#114) >> kardfogú fülemüle (#146) agybénítás (#114) >> Pikoló (#7010)
agybénítás (#114) >> varkaudar bajnok (#190) agybénítás (#114) >> Poomr Ko (#957)
ryuku átokvarázs (#280) >> férfiak (#998) ryuku átokvarázs (#280) >> nők (#999)
háló (#186) >> szutykos remák (#191) lángcsóva (#31) >> 22. szintű lényekre
savhurrikán (#107) >> több ellenfél elleni harcban (#985) ryuku átokvarázs (#280) >> társak oldalán harcolva (#986)
ryuku átokvarázs (#280) >> Dögvész (#7495) villámcsapás (#50) >> 38. szintű lényekre
izomernyesztés (#33) >> kronokukac (#285) direkt kontaktus I (#121) >> borzalmas varkaudar (#166)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) lángcsóva (#31) >> Pszinapszis (#974)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 25, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem II (#108) >> Dögvész (#7495) speciális védelem (#292) >> nők (#999)
speciális védelem (#292) >> férfiak (#998) varázsvédelem II (#108) >> kisebb quwarg isten (#213)
varázsvédelem II (#108) >> varkaudar varázsló (#271)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): új. szürke kastély (547): új. sötét kastplom (566): új. városháza (685): új. cirkuszi fősátor (713): új. Fősátor (770): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
21, 22, 25, 53, 54, 124, 125, 126, 134, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 14.
Kész: 5, 9, 16, 47, 83.

HŐSTETTEID
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 809, az összesen kapott pontszám: 206620. (összesen ölhető: 1308 )
2024. évi Kalandozók versenyében elért pontszámod: 47205
A Sötét Kor eljövetelekor a Fény oldalán harcoltál, összesen 10 csatát vívtál, és 24 alkalommal pusztítottad a monolitokat.
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Termikrajzás
Megölt szörnyek: 49. Szerzett pont: 5476. Beállított erő: 0 Összpont: 37035

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: v 224, h 1100, h 745, h 211.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
profizmus (200)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
harci mágia (334)
az élet forrása (337)
illúziópáncél (354)
az ősök hite (362)
az ügyess. jutalma (377)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
csillagapród idézés (412)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) OK
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés II (566) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
mentális roncsolás II (573) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
elmemester II (580) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 3309 TU szükséges.)
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
fülbevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
korlátlan táborhely (595) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 amniosz (#203) 2 bumeráng (#249) 1 fokhagyma (#403)
1 óndarab (#85) 1 pszi kő (#248) 1 púderkő (#119)
1 sáfránypor (#211) 8 spiritusz (#170) 2 szögletes kő (#17)
13 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
62 arany (#50) 2 aranylánc (#191) 2 aranytű (#272)
1 darázsszárny (#652) 20 drótszőr (#37) 3 ezüst gyűrű (#180)
4 ezüsthegyű nyíl (#323) 1 fűszertartó (#210) 1 igazgy. fülbevaló (#197)
1 mocsári penke (#148) 3 mutáns csont (#331) 10 nyílvessző (#108)
1 obszidián függő (#195) 2 rövid íj (#107) 2 Thargodan esszencia (#328)
10 tolmokov-koktél (#351) 2 varkaudar pálinka (#1137)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

97 98 99
81
82
83
(98,82) az 54. labirintus bejárata, varkaudar bajnok (#190), varkaudar behemót (#189), varkaudar hírnök (#686), borzalmas varkaudar (#166), varkaudar felderítő (#7133), varkaudar íjász (#687), Thargodan csontváz (#297), Tguarkhan (#212), Mnebolath (#237), varkaudar varázsló (#271)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A Huddens alkarvédője nem véd a szörnyek túskéitől a 755-ös koordináta felett.
* - Bekerült a Daxxra gyakori kincsként a kristályszilánk, célzóvíz és íjászkence. Ritka kincsként pedig a sorsfordító.

Üzenet küldése a karakternek