Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. dec. 4. 12h:28' EZ A 232. JÁTÉKHETED, 132. FORDULÓD 233. játékheted kezdete: dec. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 25 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3395 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 112 0 0 | használod a 112. pszi képességet |
* 2. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
cir | vándorcirkusz látogatása |
hu 45 51 57 | hulladék: 45 51 57 |
hu 213 122 103 | hulladék: 213 122 103 |
fkt 29 1 | felt. készítesz a 29. tárgyat (1 darabot) |
fkt 4 1 | felt. készítesz a 4. tárgyat (1 darabot) |
fku 30 | felt. kutatás 30 |
lm 1 | mozogsz 1 |
ek 6 | t. energia kisütése: 6 |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 8 8 1 | mozogsz északra, északra, északkeletre |
Kitátod a szádat, és lehelsz. 18 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az erszényes elkarog testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre rontasz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod az erszényes elkarog testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az erszényes elkarog bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Patájával az erszényes elkarog többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [125,70] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Elenios rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. délkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Weasel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy vérfürdető magszim közeledik. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Meglengetve a vaskardot a másikra rontasz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (5 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A vérfürdető magszim összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 magszim belet. 867 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [126,69] A bokrok között a talaj süppedőssé, nedvessé válik: ez már mocsaras terep. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy köpködő bruhatag közeledik. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a köpködő bruhatag testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a köpködő bruhatag testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a köpködő bruhatag fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A köpködő bruhatag bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A köpködő bruhatag most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 bruhatagnyelvet. 714 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 36 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi az erszényes elkarog farkát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Vaskarddal párszor kilyukasztod az erszényes elkarog farkát. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [128,67] A sík vidéket bozótos váltja fel. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mákrózsa bokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy gondolod, hogy a közeledő félelem-járó nem jelenthet komoly veszélyt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a félelem-járó ragyás pofáját. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a félelem-járó farkát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A félelem-járó csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A félelem-járó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [129,66] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő élőholt quwarg nem jelenthet komoly veszélyt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 38 életpontot sebeztél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg bal első lábát. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra rontasz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megkarcolod az élőholt quwarg torát. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Vaskarddal kicsit megvágod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolgatod az élőholt quwarg torát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 17 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 63, gyógyulás: 0, összesen: -63 ÉP}
Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a vérszomjas csüldő testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő lecsap a bal karodra. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
m 1 1 8 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északra |
(Továbbmész...) [131,64] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Elenios hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
(Továbbmész...) [131,63] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli.
m 1 | mozogsz északkeletre |
av 13 | alakváltás 13 |
h 396 | használod a 396. tárgyat |
bpb | bef. parancs berakása: |
ext | visszadátumozás kérelem |
im | imádkozol |
szk 361 | keresed a 361. szörnyet |
ef 22 | energia fejlesztése 22 |
* 1. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
LEBEGŐ GOMBA (39. SZÖRNY) Ha a talaj fölött lebegve egy nagy, piros kalapú gomba jön feléd, ne rohanj azonnal pszichiáterhez (a környéken nem is találnál). Nem Te őrültél meg, csak az erdők és a kiégett területek egy békés lakójával találkoztál. Sokak szerint nagyon finom a húsa, ezért vadásznak rá. A lebegő gombák azonban nem tinók, akiket csak úgy le lehet vágni: hosszú, erős mancsukkal elég jól meg tudják védeni magukat egy átlagos vadásztól. |
BÜNTETŐ PRAGLONC (125. LÉNY) A büntető praglonc félisteni hatalmú, majdnem halhatatlan lény. Mintegy három méter magas, bőre szinte teljesen átlátszó fehér vagy szürke. Nagyjából egy emberre hasonlít, kivéve zölden vagy pirosan izzó szemeit és hosszú, recés karmait. Gyakorlatilag csak akkor találkozhatsz vele, ha komolyan kihívod istened haragját, vagy a hatalom olyan csúcsára jutsz, hogy a halhatatlanságért egy istennel küzdesz meg. A büntető praglonc érintése iszonyatos. Elfutni előle nem lehet, de nem is mindig szükséges: a büntető praglonc elsődleges célja a büntetés, nem a gyilkolás. Ha nem akarja, akkor nem öl meg, csak megbüntet azért, mert elhagytad istened. Különösen azok járhatnak pórul, akik még sem várva az első oltár felszentelését, azonnal elhagyják istenüket - hiszen ilyenkor nyilvánvalóan csak az árulás volt a céljuk. Azt tárgyalni, hogy melyik fegyver a legjobb ellene, sületlenség lenne: még soha senki nem volt képes ezen a lényen komoly sebet ejteni. |
TYRANNOSZAURUSZ REX (160. SZÖRNY) Igen, ez AZ A tyrex! Mintha az évmilliókkal ezelőtti erdőkből lépett volna elő, egy életnagyságú és hamisítatlan csúcsragadozóval állsz szemben. Hogy hogyan került az őskornak ez az iszonyatos gyíkja a Túlélők Földjére? Ez egy határozottan jó kérdés. A választ csak sejteni lehet - valamilyen nagyhatalmú mágus bizarr és kétes kimenetelű kísérleteket folytatott, hogy életre keltsen valamit, aminek már nincs helye a mai világban. A tyrexnek naponta iszonyatos mennyiségű húst kell elfogyasztania, beleértve téged is, és a környéken tartózkodó összes egyéb szörnyet. Ha őrült módon mégis szembe akarsz vele szállni, gondolkodj el először, hogy mennyi esélye van egy darázsnak az emberrel szemben. Oké, a darázs csíp egyet - de ha a méreg nem volt elég halálos, ugye tudod, mi jön utána? |
ÉLŐHOLT ŐSMÁGUS (179. SZÖRNY) A legnagyobb hatalmú mágusok eljutnak arra a pontra, amikor megfejtik a halhatatlanság titkát: vagy legalábbis azt hiszik, hogy megfejtették. Titkos kötetekben leírt komplex rítusok útján távozni készülő lelküket örökre a roskatag testhez kötik, amelyet bizonyos időközönként, újabb rítusok által "felújítanak". Közülük csak nagyon kevésnek sikerül megőrizni a vitalitást, mindazt, ami valóban élővé teszik őket: a legtöbbjük üresen létező, lassan megőrülő ál-élővé, élő-holttá válik. Ezek az élőholt ősmágusok. Vannak köztük, akik újabb és újabb varázslatok feltárásán, vannak, akik más síkokbeli relikviák megszerzésén dolgoznak, mások lényeket idéznek meg más világokról, és szolgálatukba kényszerítik őket. Céljuk azonban egy: minél nagyobb hatalomra, vagyonra szert tenni, hiszen ezenkívül már minden elképzelhető és elképzelhetetlent elértek. Néha egy-egy őrült kalandozó párviadalra hívja valamelyiküket, amikor épp nem kastélyukban üldögélnek, hanem egy mocsár mélyén készülnek valamilyen sötét praktikára. Ilyenkor készületlenül lehet őket érni, talán meg is lehet sebezni: de elpusztítani? Ha valamilyen módon sikerül is túlélned az élőholt ősmágus számtalan varázslatát, és a közelébe férkőzve, átvágva magadat minden mágikus védelmen, halálosan megsebezni a végtelenül ellenálló, konzervált testet, az élőholt mágusnak még akkor is van egy-két trükk a tarsolyában, amivel elmenekülhet. |
DIURETIKUS KRÁKEN (207. SZÖRNY) A diuretikus kráken a tavak csúcsragadozója, óriási, pusztító erejű polip. Ha békés fürdőzés vagy kincsvadászat közben ilyenre bukkansz, jobb rögtön elhúzni a csíkot, nehogy esetleg otthagyd a fogad (meg a fürdőnadrágod). Ha képes vagy legyőzni egy diueritkus krákent, és még a levegőd sem fogy el közben, akkor méltó szakértője vagy mind az úszásnak, mind a víziharcnak és elkezdheted fontolgatni, hogy átkelj az alanori csatornán. |
KISEBB QUWARG ISTENSÉG (213. SZÖRNY) A quwarg bolyba behatoló kalandozó általában először nem lát mást, csak egy gigantikus csáprágó-párt. Lassan realizálja, hogy a csáprágó-pár egy óriási, a boly egészét betöltő fejhez tartozik. Nem, ez nem lehet igaz! A döbbenetes látvány egy, a quwarg királynőnél több tucatszor nagyobb, soktonnás rovar-gigászra enged következtetni. De hiszen ilyen NEM LÉTEZIK! Vagy mégis igazak lennének a mesék, amelyek a magukat Vasalt Talpú Quwargoknak nevező, tökéletesen idegen struktúrájú tudati közösségről szólnak, melynek tagjai minden évezredben egyszer felébrednek örök álmukból, előkúsznak a föld alól, és versenyt rendeznek, hogy melyikük képes több embert eltaposni. Az óriási fej olyannyira félelmetes, hogy minden kalandozóban csak egyetlen gondolat fogalmazódik meg: menekülni, menekülni, MENEKÜLNI! Pedig nyilvánvaló, hogy egy kisebb quwarg istenség hihetetlen kincseket birtokol, és valószínűleg egy tapasztalt kalandozó számára nem lehet sokkal nehezebb legyőzni, mint egy jól megtermett quwarg királynőt. A piciny quwargok tízezrei táplálják a föld alól hihetetlen méretűre nőtt királynőjüket, amelynek létezését mindenki eddig csak legendának tartott. A kisebb quwarg istenség - a többi quwarggal ellentétben - korlátozott intelligenciával és egyáltalán nem korlátozott mágikus képességekkel rendelkezik, amelyek különösen veszélyessé teszik. |
SZUBREÁLIS VÁMPÍR (223. SZÖRNY) A szubreális vámpírok az élőholtak lordjai. Iszonyatos hatalommal rendelkeznek, és emellett közel sebezhetetlenek - hacsak nem birtokolsz egy bizonyos tárgyat, puszta gázzá válnak, amikor lecsapsz rájuk. És a támadásod még ilyenkor is hasztalan, kivéve, ha mágikus vagy ezüst fegyvert birtokolsz! A szubreális vámpír érintése iszonyatosan hideg, képes a szintszívásra. |
MNEBOLATH (237. SZÖRNY) A Mnebolath visszataszító, rücskös bőrű, magából hideget, rothadást és kárhozatot sugárzó Thargodan, a Sötét Föld lakója. Három méter magas, négy karja iszonyatos karmokban végződik, kutyafeje van, óriási bikaszarvakkal. A Mnebolath a Thargodanok közül a legkevésbé intelligens, varázsképessége minimális (legfeljebb egy elektromos pajzsra terjed ki), azonban hatalmas testi ereje miatt gyakran alkalmazzák a magasabb rangú Thargodanok testőr-rabszolgaként. Megsebzéséhez ezüst vagy mágikus fegyver szükséges (a normál fegyverek legfeljebb megkarcolni tudják), de még az ilyen sebzést is képes lassan visszaregenerálni, ha nem vagy képes egyből végezni vele. A Mnebolath különösen érzékeny a tűz és egyéb energia alapú varázslatokra. |
QUWARG ROHAMOSZTAGOS (242. SZÖRNY) Xswytyyzlidjxat, az őrült quwarg istenség kirobbant az őt rejtegető óriásbolyból, és elindult, hogy meghódítsa Ghallát! Quwarg rohamosztagos csapatai ezrével sereglenek szét, hogy felfaljanak mindent, ami az útjukba kerül, és közelebb hozzák Xswytyyzlidjxat végső győzelmét. A jóslatok szerint hamarosan útjukra indulnak a quwarg parafenoménok is, és akkor jaj a mostani világnak! A rohamosztagos csapat érdekessége, hogy mivel több egyedből áll, a harc 2 helyett 4 körből áll, hogy a teljes csapatot le tudd győzni, és tapasztalati pontot csak akkor kapsz, ha minddel végeztél! Egy harci körben akár több rohamosztagossal és végezni tudsz, ha elég sokat ütsz. |
KŐHEGYŰ LÁNDZSA (7. TÁRGY) A kőhegyű lándzsa elsőrendű szúrófegyver, harcban és vadászatban is jól használható, sebzése 2d4+2. Elkészítése a KT 7 paranccsal történik, 12 pontért. Ennek persze feltétele, hogy legyen a birtokodban egy bot és egy kőkés. |
VILLÁM SZIMBÓLUM (145. TÁRGY) A sárgarézből csiszolt villám alakú lemez Fairlight, a mágia istenének szimbóluma. Még arra az időszakra emlékeztet, amikor a főmágus még halandóként, a villámok varázslójaként járta a földet. Amíg viseled, kettővel magasabb az ügyességed. A villám szimbólum mellett viselhetsz egyéb nyakláncokat is. |
REGENERÁLÓ GYŰRŰ (254. TÁRGY) Ez egy apró rúnákkal teleírt, vastag aranygyűrű. Szépsége mellett kevésbé nyilvánvaló a speciális gyógyító erő, amelyet viselőjére ruház. Akinek az ujján egy ilyen gyűrű van (KF 254) annak életpontja a táborozás alatt jobban regenerálódik. |
SHERAN FŐZETE (286. TÁRGY) Sheran Főzetét egy Szent Kulacsban készítheted el, ha már ismered a Varázsital Főzés varázslatot. Egy korty elkészítéséhez egy purifikátor háj, egy karbin plazma és egy isteni könnycsepp szükségeltetik. Mindehhez a KT 286 parancsot kell kiadnod, 3 TVP-ért. Sheran Főzetének hatása ismeretlen, de annyi bizonyos, hogy jó és gonosz jelleműek képtelenek elfogyasztani, de Sheran Fairlight és Tharr hívei akkor is meg tudják inni, ha a jellemük nem semleges. |
EZÜSTHEGYŰ LÁNDZSA (324. TÁRGY) Az ezüsthegyű lándzsa az ezüsttőrnél jóval hatékonyabb, bizonyos mágikus lények megsebzésére alkalmas fegyver. Természetesen csak a hegyét kell ezüstből készíteni - ehhez négy ezüstdarab szükséges - a nyeléhez bőven elegendő egy bot. A lándzsa hegyének kikalapálásához természetesen szükség van egy olvasztókemencére, és a KT 324 parancs kiadására, 40 TVP-ért. Ennek a szúrófegyvernek a sebzése 3d6. |
ESSZENCIAKRISTÁLY (350. TÁRGY) Döbbenetes felfedezést tettél! Ha egy Moa katalizátorba egyenként beilleszted a kilenc ismert Moa ékszert, akkor egy hatalmas pulzálás, dübörgés kísértében létrehozható a legendás esszenciakristály! (Ehhez a KT 350 parancsot kell kiadni, 10 TVP-ért.] Ez az átlátszó, a szivárvány minden színében csillogó kristálydarab hihetetlen mágikus erővel bír. Belsejében vörös izzás látható, mintha a kristálynak valamiféle lelke lenne: néha ez az izzás alig látható, néha elemi erővel lüktet. A legendák alapján az esszenciakristály egyik legnyilvánvalóbb felhasználása az, hogy hozzávágod egy igazán nagyhatalmú, iszonyatos képességekkel rendelkező ellenfélhez. Az esszenciakristály összetörésekor felszabaduló energiák általában önmagukban elegendőek ahhoz, hogy végezzenek a célponttal, de ha ez nem lenne elég, az áldozat legtöbb mágikus képességét is elveszti. [Ehhez dobófegyverként kell KF-elned, mágikus sebzésű, hegyes dobófegyvernek számít.] Természetesen az esszenciakristály más, kevésbé nyilvánvaló képességekkel is rendelkezik. |
NATALI KŐ (388. TÁRGY) A natali kő egy ősi, rúnákkal telerótt oszlopcsonk. Sajnos az írást manapság senki sem ismeri, de állítólag nagy hatalomhoz juthat az, aki megfejti az ezeréves titkot. Sokak szerint egy speciális mágikus rítust kell a natali kőnél elvégezni, mások szerint a megoldás sokkal, de sokkal egyszerűbb. |
VÉRVÖRÖS KÖPENY (412. TÁRGY) Ezt a köpenyt csak a Vérvörös Légió Közös Tudat tagjai készíthetik el, és kizárólag ők viselhetik. A köpenyt ellopni nem lehet. A vérvörös köpeny fontos nemcsak kinézete, de tudati kötődése folytán is a Légió számára, bizonyos tudati képességek működésképtelenek enélkül. A köpeny viseletéhez a KF 412 parancsot kell kiadnod. A köpeny készítésének titkát kizárólag a KT tagjai ismerik. |
RAIA PALLOSA (426. TÁRGY) Raia pallosa nagyhatalmú vágófegyver, kizárólag jók forgathatják, ők is csak min. 26-os vágófegyver szakértelemmel. Raia pallosa 6D6+2, és használatakor kapsz +2 támadást. Ezenkívül, ha gonoszt sebzel vele, kapsz +12 sebzést. Aki Raia pallosát forgatja, nem sokat foglalkozik a védekezéssel: amíg forgatod, van -4 védekezésed. Raia pallosát varázsfegyver készítéssel lehet megalkotni, ehhez din formázó minta, 12 mithril, egy nap szimbólum, egy moa gyémánt, 250 arany értékű egyéb alapanyag és 250 TVP szükséges. |
SZÖRNYIDÉZÉS (84. VARÁZSLAT) Ezzel a varázslattal megidézhetsz egy bizonyos fajtájú szörnyet. Az anyagi komponens egy alkatrész, amelyet az adott szörnyfajból vágófegyverrel lehet kinyerni (pl. tigroszlán esetén egy tigroszlán fog). Nyilvánvaló tehát, hogy a varázslattal nem lehet olyan szörnyet megidézni, amelynek nincs kinyerhető alkotórésze ill. annak kinyeréséhez valamilyen speciális tárgy szükséges. A varázslat elmondása a V 84 <idézendő szörny száma> paranccsal történik, 72 VP-ért és 10 TVP-ért. A szörny 99% valószínűséggel jelenik meg, azon a mezőn, ahol a varázslat ki lett adva (de tenger mezőn, valamint labirintusban és egyéb zárt helyen nem működik). A megidézett szörny nem engedelmeskedik hívójának, de akár azonnal kiadható rá egy FT vagy FOG parancs is, feltéve, hogy azon a mezőn, abban a körben nem öltél már meg egy ugyanolyan fajú lényt. Figyelem: a szörnyidézés varázslatot egy körben max. háromszor használhatod, és a megidézett szörny leöléséért tapasztalati pont nem jár! |
Erő: | 16 (21) | Szint: | 19 | Merészség: | 7/1 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 28 (30) | Támadás: | 23 (24) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 76 kg |
Ügyesség: | 20 (25) | Védekezés: | 31 (34) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 40/40 év |
Egészség: | 17 (21) | Életpont: | 283/241 | Jellem: | semleges (-4) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 23 (25) | Varázspont: | 369/34 | Pénz: | 355 arany | Kép. pont: | 9 |
Tudatpont: | 36/23 | Pszi pont: | 147/110 | EFejl: | 15 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 17/33 (+2%) | vágófegyverek: | 24/97 (+6%) | ütőfegyverek: | 3/32 |
lőfegyverek: | 23/79 (+5%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); tüske (#22) max. 1 db (8 .); tüske (#22) max. 1 db (9 -13.); tüske (#22) (14 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
132,62 mezőn táborozol |
Legfeljebb 50 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 59, 62, 65, 58, 57 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 196 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/57 (-300%) | 2. nyomkövetés: | 31/7 (+5%) | 3. mászás: | 5/0 |
4. csapdakészítés: | 13/50 (+11%) | 5. csapdaészlelés: | 7/32 (-300%) | 6. gyógyítás: | 17/94 |
7. titkosírás: | 5/32 | 8. felderítés: | 7/92 (-300%) | 9. szörnyidomítás: | 5/0 |
10. teológia: | 11/70 (+6%) | 11. taumaturgia: | 15/69 (+4%) | 12. szerencsejáték: | 2/57 |
13. versengés: | 8/9 | 14. zene: | 2/37 | 15. szörnyismeret: | 15/39 |
16. pszi: | 20/20 (+6%) | 17. zárnyitás: | 16/20 (-300%) | 18. vadászat: | 2/46 |
19. bányászat: | 14/77 | 20. főzés: | 7/108 (+15%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 30 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), kerek követ (#19) (max. 2 darabot ), kazmárt (#204) (max. 1 darabot ) |
mászol max. 5 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
Métely (#7000) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
vízionár (#66), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
13. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
kisebb tűzlehelet (#110) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | Quirov (#975) | izomernyesztés (#33) | >> | massza (#217) | |
kisebb tűzlehelet (#110) | >> | pszi elementál (#221) | kisebb tűzlehelet (#110) | >> | ryuku ostromteknős (#362) | |
kisebb tűzlehelet (#110) | >> | smaragdgólem (#417) | kisebb tűzlehelet (#110) | >> | tetemember (#123) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem (#34) | >> | massza (#217) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
2.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 244 TVP áll rendelkezésedre! |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1382 TU szükséges.) |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
$1 | csontszurony ($12) | $4 | varkaudar lándzsa ($224) | |||||
Vágófegyverek | ||||||||
$1 | bronzpenge ($126) | $2 | csontszablya ($64) | 1 | * | rövid kard (#171) | ||
1 | * | vaskard (#2084) | ||||||
Ütőfegyverek | ||||||||
$1 | bunkósbot ($9) | $3 | csontpálca ($329) | |||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | fúvócső (#20) | 1 | * | hosszú íj (#111) | ||||
Lövedékek | ||||||||
2 | kerek kő (#19) | 4 | * | mérgezett vasnyíl (#187) | $1 | nyílvessző ($108) | ||
5 | rézgolyó (#343) | 15 | tüske (#22) | 5 | vashegyű nyíl (#176) | |||
Dobófegyverek | ||||||||
2 | mérg. vas dobónyíl (#190) | |||||||
Pajzsok | ||||||||
1 | kis bőrpajzs (#45) | $2 | rézpajzs ($73) | $1 | szöges bőrpajzs ($66) | |||
Páncélok | ||||||||
1 | bőrpáncél (#51) | $1 | láncing ($222) | 1 | Métely páncélja (#1562) | |||
$2 | rézpáncél ($71) | 1 | * | ryuku mellvért (#689) | $3 | szöges páncél ($65) | ||
$1 | varkaudar páncél ($294) | |||||||
Sisakok | ||||||||
1 | bőrsisak (#57) | 1 | * | harci maszk (#1739) | ||||
Köpenyek | ||||||||
$1 | rejtőköpeny ($277) | 1 | * | szirén köpenye (#820) | ||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | lánckesztyű (#230) | 1 | mászókarom (#78) | $3 | tankány karom ($237) | ||
Övek | ||||||||
1 | * | sárga erőöv (#276) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | fekete bőrcsizma (#247) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1) | ||||||||
$1 | igazgy. fülbevaló ($197) | $1 | obszidián függő ($195) | 1 | * | saválló fülbevaló (#1552) | ||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2) | ||||||||
2 | denevér szimbólum (#140) | 2 | * | halálhozó talizmán (#813) | 2 | * | korinthai talizmán (#814) | |
$1 | trófea nyaklánc ($196) | 1 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | 1 | * | virág szimbólum (#143) | |
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
$1 | arany karperec ($194) | 1 | * | arany papi karkötő (#309) | $1 | ezüst karkötő ($158) | ||
$2 | * | obszidián karkötő ($229) | ||||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1) | ||||||||
$2 | ezüst gyűrű ($180) | 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | ||||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+1) | ||||||||
1 | * | lajstrom medál (#1753) | 1 | * | varkaudar ékkő (#2168) | |||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
8 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 23 csepp tinta (#101), fér még: 57] | ||||||
6 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 30] | ||||||
5 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 60] | ||||||
4 | kavadu iszák (#25) | [bennük 9 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 31] | ||||||
7 | sullár hólyag (#168) | [bennük 83 csepp spiritusz (#170), fér még: 57] | ||||||
1 | Szent Kulacs (#285) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
10 | uzbány csőr (#169) | [bennük 41 csepp ugh méreg (#166), fér még: 79] | ||||||
6 | vizestömlő (#3) | [bennük 71 korty víz (#27), fér még: 49] | ||||||
5 | zöld üveg (#82) | [bennük 21 csepp ragasztó (#83), fér még: 79] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
4 | aranypikkely (#415) | 1 | ásó (#34) | $1 | bronzkulcs ($76) | |||
2 | + | deus ex machina (#1) | 2 | dobóháló (#221) | 1 | fülemüle síp (#1576) | ||
$2 | furulya ($233) | 5 | gernim balzsam (#1894) | $1 | hebrencs csapda ($147) | |||
22 | kaja (#2) | 1 | kötél (#92) | $1 | kristálygömb ($265) | |||
1 | mászókampó (#165) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | $1 | nagy aranykulcs ($246) | |||
$2 | nagy bronzkulcs ($185) | 1 | + | nyílcsapda (#243) | 2 | ork csodaszer (#1228) | ||
$2 | rézkulcs ($75) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | $1 | smaragd kulcs ($241) | |||
1 | szeksztáns (#32) | $1 | szent jogar ($150) | $1 | tatu dob ($234) | |||
1 | távcső (#42) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) | 2 | zárnyitó készlet (#39) | |||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
9 | álompor (#396) | $8 | amniosz ($203) | 1 | berzerker tüske (#713) | |||
$2 | bordacsont ($16) | $1 | bruhatagnyelv ($1230) | 2 | csuklyavirág (#133) | |||
8 | drótszőr (#37) | 2 | elkarog szőr (#665) | 5 | fekete gyöngy (#99) | |||
4 | fülemüle agyar (#267) | 3 | galachmit (#310) | $2 | gromak bőr ($268) | |||
6 | gyíkfű (#201) | 13 | gyöngymangó (#135) | 14 | kaktusztüske (#114) | |||
3 | ¤ | kazmár gyökér (#205) | $1 | királygyík bőr ($44) | 22 | madártoll (#112) | ||
$5 | magszim bél ($103) | 14 | mákrózsa virág (#56) | 1 | moa jádekő (#382) | |||
1 | Morgan kristálya (#659) | $3 | nektoraf faggyú ($667) | 15 | pirkit (#153) | |||
1 | púderkő (#119) | 4 | pular kristály (#239) | 2 | purifikátor háj (#269) | |||
$1 | raptor karom ($281) | 5 | + | remák szív (#264) | 1 | rézdarab (#70) | ||
5 | sallank karom (#128) | $28 | sünmedve tüske ($14) | $4 | szvó-ektoplazma ($151) | |||
2 | téfea-agy (#172) | 3 | trikornis szarv (#198) | $2 | vadász tatu bőr ($15) | |||
$1 | + | vapár ág ($110) | $14 | varányszem ($30) | $1 | varkaudar csont ($1113) | ||
4 | vasérc (#152) | 1 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 143.34 kg | Megterheltség: 133% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 34 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12) | 1 | aurach bőr (#658) | 50 | drótszőr (#37) | 1 | etra hályog (#712) | 4 | ezüstdarab (#326) | 3 | karbin plazma (#199) | 10 | ork csodaszer (#1228) | $1 | rinóbőr ($651) | 1 | sáfránypor (#211) | 86 | sallank karom (#128) | $2 | szulfagor agyar ($677) | 1 | tudás gyöngye (#522) | 2 | varázskő (#305) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | gyöngymangó (#135) | 1 | lapockacsont (#33) | 1 | Szent Kulacs (#285) | |||
9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | ásó (#34) | 1 | bruhatagnyelv (#1230) | |||
2 | elkarog szőr (#665) | 1 | kaja (#2) | 1 | magszim bél (#103) | |||
5 | tüske (#22) |
124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | |
61 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
66 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
67 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
68 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
69 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
70 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
71 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
72 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
73 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|