130. forduló, 132. forduló, Torgeist összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jan. 21. 12h:14'
EZ A 285. JÁTÉKHETED, 131. FORDULÓD
286. játékheted kezdete: jan. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4523
SZÁMLA : XXXX

TORGEIST KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [92,-86] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz Kovával. Tharr ministránsa. Egy bakkura csizmát, egy griff nyakéket, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy vassisakot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy quwarg királynő trófea, egy tüskés harci gromak trófea és egy quwarg harcos trófea díszíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy kőkést, bal kezében egy rövid kardot tart. Hátasállata egy kőszáli disznó! Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+6 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+10 varázspont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 269.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
5 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 16 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 269.]

in 3395 0 1246 leírod a 3395. kalandozónak az 1246. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Sajnos neked sincs információd arról a tárgyról. [0 pontot használtál fel, van még 269.]

gyk 6 40 gyakorolsz a 6. tárggyal 40 pontért
Vívóleckéket adsz magadnak. A következő szinthez szükséges tudásod kétharmada már megvan. [40 pontot használtál fel, van még 229.]

m 1 2 2 mozogsz északkeletre, keletre, keletre
[93,-87] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy ork sámán nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 7 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az ork sámán tömzsi testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod az ork sámán tömzsi testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 8 életpontot vesztettél. Az ork sámán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tímárkunyhót. Megtudod, hogyan szerezhetsz tűzfényt. (ld. enc.) Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor nyugatra nézel, észreveszel egy rúnakövet. Északra nézve látsz egy vaskohót. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Mohón zabálni kezdesz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [94,-87] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy szürke rinocérosz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a szürke rinocérosz testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Kőkéssel mély sebeket nyitva megvagdosod a szürke rinocérosz fejét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a szürke rinocérosz bal oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz a szürke rinocérosz patájától. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Kőkéssel megvagdalod a szürke rinocérosz bal hátsó lábát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a szürke rinocérosz ormótlan fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Észreveszel egy gyöngymangó bokrot. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy tavacskát. Északnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Egy jól irányzott csapással a másvilágra (és a déli ebédlőasztalra) küldesz egy mikrostruccot. (+3 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [95,-87] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A feléd közeledő liumbe mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A lény zöld felhőt fúj rád. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (6 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a kőkést a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a liumbe vaskos szárát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a liumbe vaskos szárát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A liumbe elhibázza az ütést csápjával. A liumbe elhibázza az ütést csápjával. A liumbe nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a liumbe vaskos szárát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a liumbe egyik csápját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A liumbe csápol, de mindhiába. A liumbe csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A liumbe nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A liumbe összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 liumbe hajtást. (ld. enc.) 603 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 199.]

m 3 mozogsz délkeletre
[96,-86] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Ananászvirág illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy megsebzett ryuku légiós. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a ryuku légiós bal lábát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel mély sebeket nyitva megvagdosod a ryuku légiós jobb oldalát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Kőkéssel néhányszor súrolod a ryuku légiós testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a ryuku légiós bal lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku légiós ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Látsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Fairlight rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy phua-kúpot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia híveié. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss emberi nyomok vezetnek nyugatra. [10 pontot használtál fel, van még 189.]

kf 182 kézbeveszed/felveszed a 182. tárgyat
Elrakod a kőkést, majd a jobb kezedbe veszed a vashegyű lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 189.]

kf 161 kézbeveszed/felveszed a 161. tárgyat
Elrakod a rövid kardot, majd a bal kezedbe veszed a nagy vaspajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 189.]

jlk 1024 jelszó kimondása 1024
Hangosan, érthetően kimondod a találós kérdés megfejtését. AAááhhhh! Zümmögve félrehúzódik a phua-kúp ajtaja. Lélegzetedet is visszafojtva hatolsz be a kúpba. Kincs és táp vár itt bent rád, ez már bizonyos! Odabent félhomály fogad, úgy látszik, elromlott a világítás. Ujjuj, itt csatázni kell: egy massza néz veled farkasszemet.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a massza nyitott pofáját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a massza nyitott pofáját. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 14 életpontot vesztettél. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A massza szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 15 tigroszlán fogat. 721 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

A neheze megvolt! Most lássuk a kincset! Egy csodálatos moa gyöngy! (ld. enc.) Elhagyod a phua-kúpot. [15 pontot használtál fel, van még 174.]

gyk 6 40 gyakorolsz a 6. tárggyal 40 pontért
Vívóleckéket adsz magadnak. Már nem sok kell a következő szinthez. [40 pontot használtál fel, van még 134.]

gyk 6 40 gyakorolsz a 6. tárggyal 40 pontért
Komplett gyakorlópályát szerkesztesz néhány tereptárgyból (egy mahagóni rekettyés, két döglött rizsókpatkány, egy malóbambusz) és gyakorolni kezdesz. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver). Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy karmos tankány. Megvető mosollyal várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a karmos tankány rovarfejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a karmos tankány jobb középső lábát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A karmos tankány karma a fejed mellett suhan el! Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a karmos tankány testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) A karmos tankány megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A karmos tankány karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a karmos tankány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 94.]

kf 6 kézbeveszed/felveszed a 6. tárgyat
Elrakod a vashegyű lándzsát, majd a jobb kezedbe veszed a kőkést. [0 pontot használtál fel, van még 94.]

kf 171 2 kézbeveszed/felveszed a 171. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a nagy vaspajzsot, majd a bal kezedbe veszed a rövid kardot. [0 pontot használtál fel, van még 94.]

m 7 6 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra
[95,-87] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Az ősöreg fák tövében apró, sárga gombák teremnek. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Felismered a közeledőt. Csak egy vadász varkaudar. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Marokra fogva a kőkést a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a vadász varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a vadász varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a vadász varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Kőkéssel felnyitod a vadász varkaudar jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a vadász varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [94,-87] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyöngymangó bokrot. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy tavacskát. Nyugatra nézve látsz egy tímárkunyhót. Északnyugatra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy evaporőr. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az evaporőr testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel alaposan megvágod az evaporőr testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod az evaporőr hengertestét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az evaporőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss emberi nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [93,-87] Szűnni nem akar a zöld síkság. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Utad során felfedezel egy tímárkunyhót. Megtudod, hogyan szerezhetsz Ezüstmágus kürtöt. (ld. enc.) Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy templomot. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek keletre. [30 pontot használtál fel, van még 64.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[92,-86] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy gátvakond. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Meglengetve a kőkést a másikra rontasz. Kőkéssel párszor kilyukasztod a gátvakond fejét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a gátvakond bal hátsó lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A gátvakond karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a gátvakond száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Utad során felfedezel egy rát-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy templomot. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy tavacskát. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Körbevizsgálódsz. Friss emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek keletre, friss törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek északra, friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Összeakadsz Aranyhajú Baltazárral. Tharr ministránsa. Egy fekete bőrcsizmát, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy láncinget, egy mind. ametisztjét, egy réz papi karkötőt, egy ryuku köpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szürke bőrkesztyűt, egy vassisakot, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy miksziszi húsgólem trófea, egy vadász quwarg trófea és egy óriás szőröspók trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: kaleidoszkóp. Jobb kezében egy göcsörtös bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy sullár! Holmiját egy karmos tankány cipeli. Érzékeled auráját: az ő jelleme is semleges.
Azt mondja: " Nem vagyok friss porszem, rég volt már, hogy újjászülettem." Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Összeakadsz Kovával. Tharr ministránsa. Egy bakkura csizmát, egy griff nyakéket, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy vassisakot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy quwarg királynő trófea, egy tüskés harci gromak trófea és egy quwarg harcos trófea teszi egyedivé. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy kőkést, bal kezében egy rövid kardot tart. Hátasa egy idomított kőszáli disznó. Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme is semleges.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[10 pontot használtál fel, van még 54.]

f 651 kísérletezel a 651. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Telik múlik az idő... Ebből a tárgyból úgy látszik, nem tudsz semmit se kihozni. [10 pontot használtál fel, van még 44.]

f 112 kísérletezel a 112. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Lázasan töröd a fejed... Semmi újat nem sikerült kitalálnod. [10 pontot használtál fel, van még 34.]

gyk 6 40 gyakorolsz a 6. tárggyal 34 pontért
Komplett gyakorlópályát szerkesztesz néhány tereptárgyból (egy mahagóni rekettyés, két döglött rizsókpatkány, egy malóbambusz) és gyakorolni kezdesz. Még sokat kell gyakorolnod.

[34 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 337 0 0 használod a 337. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [2 pontot használtál fel, van még -2.]

* 2. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 1. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még -2.]

* 3. BP: szk 156 0 0 keresed a 156. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy tüskés harci gromakot. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 272 pontot. A következő körben tehát 270 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TŰZFÉNY (686. TÁRGY)
Amikor bekukkantasz a tímár kunyhójába, meglátsz egy üveggömböt, benne egy lobogó lánggal. Láthatóan, a lángot nem táplálja semmi! Kíváncsi kérdésedre elmondja a tímár, hogy ez a tűzfény - készítésének titkát még édesapjától tanulta, aki a Namír Királyságok egyik nagyhatalmú alkimistája volt. Könyörgésedre beleegyezik, hogy neked is készítsen egyet, ha elhozod a szükséges alapanyagokat: egy sáfránykristályt, egy szulfint, és 5 rakolits port. Ehhez a Küldetés Teljesítése: KT 686 parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért a tímárkunyhón. Ja, és hogy mire is jó a tűzfény, azon kívül, hogy szépen világít? A tímár szerint a tűzfényből lehet elkészíteni a legendás Rahn ékkövet, de hogy ki képes erre, azt sajnos nem tudja megmondani.

LIUMBE HAJTÁS (655. TÁRGY)
Legyőzve az óriásnövényt, lemetszhetsz róla egy zsenge hajtást - láthatóan, a fantasztikus regeneráló képességű lény folyamatosan növeszti az újabb és újabb csápokat!

MOA GYÖNGY (378. TÁRGY)
Gyönyörűen fényesített, mélyzöld színű gyöngy, a Moa gyöngyhalászoktól egy szakmájában mesternek számító csiszolón, majd minden bizonnyal seregnyi kincsvadászon keresztül jutott el végül hozzád.

AZ EZÜSTMÁGUSOK KÜRTJE (697. TÁRGY)
A pillantásod a tímár oldalán fityegő, ezüstözött kürtre téved.
- Az micsoda? - kérded mohón. A tímár elmosolyodik pillantásodra.
- A legnagyobb hatalmú varázstárgyam - talán még egy teljes ryuku vértezetért sem adnám oda! Az Ezüstmágusok kürtje még apámtól származik, ő szolgálataiért kapta, cserébe az Ezüstmágusok rendjétől. - szomorúan lehajtod a fejed.
- Szóval, még egy teljes ryuku vértezetért sem? - a tímár hahotázni kezd.
- Hát, ha képes vagy egy teljes páncélzatot összegyűjteni, a ryuku császári testőrség öltözetének mind a hét darabjával, akkor azért persze odaadnám! Hiszen, a teljes vértezet viselete a legendák szerint legalább akkora hatalmat ad, mint ez a kürt. De hamarabb fogsz itt az ajtóm előtt egy hátizsákra való drakolder szemmel megjelenni, mint egy teljes ryuku gyűjteménnyel! Méghogy... - még mindig a fejét rázogatva, hitetlenkedve lép be a kunyhójába. Ott és abban a pillanatban határozod el - a szaván fogod! Igenis, összegyűjtöd a teljes vértezetet.
Nos... tegyük fel, hogy megszerzed a hét különböző páncéldarabot (ugyan nem valószínű, de tegyük fel). Ekkor a Küldetés Teljesítése: KT 697 paranccsal adhatod át őket 5 TVP árán a tímárnak, és ha tényleg szavahihető ember, akkor át fogja adni a kürtöt. A kürt használatához a H 697 <életpont> parancsot kell kiadnod, ekkor a 2. paraméterben megadott életpontodat átváltod varázspontra, minden 2 életpontért 1 vp-t kapsz. 10 ÉP-d mindenképp fog maradni, tehát a kürt használatába nem halsz bele. A kürtöt körönként csak egyszer lehet használni, és használata nem hajtódik végre automatikusan, mint a varázskőé vagy a manakristályé - csakis a fenti H paranccsal tudod aktiválni. A kürt nem adható át és nem lopható el.

KARAKTERLAP

Torgeist, egy szőke, hosszú hajú, szürke szemű ember férfi vagy. Körszakállad és rövid bajuszod van. Tharr ministránsa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 131. fordulód.

Erő: 31 (33) Szint: 17 Merészség: 5/5 Magasság: 169 cm
IQ: 19 Támadás: 18 Agresszió: 5 Testsúly: 90 kg
Ügyesség: 23 Védekezés: 27 Menekülés: 30 % Életkor: 23/23 év
Egészség: 20 Életpont: 265/198 Jellem: semleges (+2) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 (20) Varázspont: 136/5 Pénz: 1405 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 17/17
Eddig összesen 895 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 021 TP-t kaptál. Jelenleg 230 752 TP-d van. A következő szinthez még 29 248 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar bajnok, vark. nekromanta, dehidrátor.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 21/16 (+4%) vágófegyverek: 12/25 (+66%) ütőfegyverek: 14/14
lőfegyverek: 17/79 (+18%) dobófegyverek: 2/89

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); nyílvessző (#108) (4 -5.); ubuk tüske (#131) (6 .); mérgezett tüske (#23) (7 -9.); vashegyű nyíl (#176) (10 .); vashegyű nyíl (#176) (11 .); bronzhegyű nyíl (#94) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
92,29 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 104 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/64 2. nyomkövetés: 26/92 (+24%) 3. mászás: 10/46
4. csapdakészítés: 12/69 (+6%) 5. csapdaészlelés: 7/4 6. gyógyítás: 14/60
7. titkosírás: 2/32 (+11%) 8. felderítés: 4/72 9. szörnyidomítás: 6/42
10. teológia: 9/1 (+3%) 11. zene: 4/54 12. szörnyismeret: 8/19
13. zárnyitás: 1/12 14. vadászat: 6/76 15. bányászat: 20/85
16. csapatmunka: 1/15

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
ásol max. 72 TVP-ért
elfogod vadtrollt (#70) fedett veremmel (#219), törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219)
mászol max. 40 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
sörényes ubuk (#89), piromenyét (#99)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 felderítő, 4 szabotőr, 7 harcos, 7 királynő, 3 élőholt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 4 TU. szükséges még: 46 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1240 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 * láncing (#222) 1 * lánckesztyű (#230)
1 mászókarom (#78) 1 nagy vaspajzs (#161) 2 tankány karom (#237)
1 * vassisak (#160)
Fegyverek és lövedékek
2 bot (#4) 1 fúvócső (#20) 1 * hosszú íj (#111)
1 kőkalapács (#13) 1 * kőkés (#6) 1 * rövid kard (#171)
11 ubuk tüske (#131) 1 vadászkés (#1264) 1 vasalt bunkó (#181)
1 vashegyű lándzsa (#182) 1 * vashegyű nyíl (#176) 1 vaskard (#2084)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * két kard szimbólum (#144) 1 * koponya gyűrű (#1733) 1 saválló fülbevaló (#1552)
1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 acéltű (#334) 4 aranypikkely (#415) 2 ásó (#34)
4 bronzkulcs (#76) 4 csontkulcs (#74) 4 + deus ex machina (#1)
1 dobóháló (#221) 1 ezüst kulcs (#184) 1 fáklya (#36)
1 furulya (#233) 1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92)
1 márványkulcs (#245) 1 mászókampó (#165) 2 nagy bronzkulcs (#185)
1 olló (#335) 1 + piranha zsákvédő (#337) 5 rézkulcs (#75)
1 távcső (#42) 3 vaskulcs (#183)
Löttyök és porok, tartóstul
4 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 40 csepp tinta (#101), fér még: 0]
4 fűszertartó (#210) [bennük 2 csepp sáfránypor (#211), fér még: 18]
3 huhogó bibe (#332) [bennük 23 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 13]
3 kavadu iszák (#25) [bennük 27 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 3]
4 sullár hólyag (#168) [bennük 24 csepp spiritusz (#170), fér még: 56]
7 uzbány csőr (#169) [bennük 62 csepp ugh méreg (#166), fér még: 22]
5 vizestömlő (#3) [bennük 79 korty víz (#27), fér még: 21]
2 zöld üveg (#82) [bennük 26 csepp ragasztó (#83), fér még: 14]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
3 acélpengőke (#231) 2 alligátorbőr (#661) 2 alligátorfog (#663)
2 álompor (#396) 3 aurach fog (#657) 1 bruhatagnyelv (#1230)
2 darázsszárny (#652) 1 dorony tüdő (#212) 6 drótszőr (#37)
2 elkarog szőr (#665) 1 evaporőr háj (#105) 3 fabontó (#106)
6 főnixtoll (#563) 1 grifftojás (#179) 1 gyöngymangó (#135)
4 ilkin érc (#232) 11 kaktusztüske (#114) 1 karbin plazma (#199)
1 liumbe hajtás (#655) 1 madártoll (#112) 6 mákrózsa virág (#56)
1 moa gyöngy (#378) 1 mocsári penke (#148) 1 Morgan kristálya (#659)
1 móri gyümölcs (#116) 1 mutáns csont (#331) 10 óndarab (#85)
49 pirkit (#153) 1 púderkő (#119) 2 pular kristály (#239)
1 rakolits por (#669) 1 rákpáncél (#97) 10 rézdarab (#70)
1 rinóbőr (#651) 1 sáfránykristály (#675) 13 sallank karom (#128)
4 smirglilevél (#29) 1 szuperkötél (#209) 15 tigroszlán fog (#63)
1 varkaudar csont (#1113)

Összsúly: 72.25 kg Megterheltség: 95%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 51 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaja (#2) 1 vashegyű nyíl (#176) 6 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 evaporőr háj (#105) 1 liumbe hajtás (#655) 1 moa gyöngy (#378)
1 tankány karom (#237) 15 tigroszlán fog (#63)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

91 92 93 94 95 96 97
-88
-87
-86
-85
(92,-86) gátvakondok (#57), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), oltár, Aranyhajú Baltazár (1854. kalandozó), Kova (2298. kalandozó)
(93,-87) ork sámán (#345), 47. jellempróba, tímárkunyhó (#684)
(94,-87) szürke rinocérosz (#346), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), 34. jellempróba, evaporőr (#69)
(95,-87) liumbe (#349), vadász varkaudar (#108)
(96,-86) ryuku légiós (#361), Fairlight rúnaköve, phua-kúp (#372), Raia oltár, massza (#217), karmos tankány (#137)

Üzenet küldése a karakternek