130. forduló, 132. forduló, Sudár Virág összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. máj. 13. 9h:15'
EZ A 153. JÁTÉKHETED, 131. FORDULÓD
154. játékheted kezdete: máj. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2533
SZÁMLA : XXXX

SUDÁR VIRÁG KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,57] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz Frank Onesteinnel. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy korinthai talizmánt, egy kreiton palástot, egy Krough fejdíszét, egy Rhatt páncélját, egy saválló fülbevalót, egy szirén köpenyét, egy varkaudar szimbólumot és egy vérpettyes gyűrűt visel. Fegyverzetét egy quwarg ölész trófea, egy triklem drakolder trófea és egy élőholt drakolder trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy varkaudar che-kardot, bal kezében egy varkaudar korbácsot tart. Hátasa egy idomított szőrös azuka. Tárgyainak egy részét egy ryuku ostromteknős viszi. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semlegesnek tűnik. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Mindkettőtöknek kockázni támad kedve. Gyorsan megegyeztek a tétben: 10 arany lesz a nyertesé. Kezdődhet a játék, ellenfeled kezd: hatos. Koncentrálsz, majd gurítasz: négyes. Vesztettél! 10 aranyad bánta a dolgot. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon találkozol Fekete Köpennyel. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy aranyozott klipszet, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy korinthai talizmánt, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy Métely páncélját, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vadászinget, egy smaragd védőgyűrűt, egy tleikan karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot, egy villám szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy quwarg ölész trófea, egy Kudral trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy ryuku kopját, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított szőrös azuka. Mentális auráját felismered, jó jellemű, ahogy Te is az vagy. Motyogni kezd: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+6 varázspont). Mindkettőtöknek kockázni támad kedve. Még eldöntitek, hogy a győztes a vesztes 10 aranyát viszi majd. Ellenfeled dob először, hatos. Te egy hármast gurítasz. Vesztettél! Bánatosan átnyújtod ellenfeled nyereményét, 10 aranyat. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Frank Onestein, amikor összefutottatok, adott neked 2 grifftojást.
Fekete Köpeny, amikor találkoztál vele, adott neked 34 gyógykenőcsöt, 8 angyalok gyűrűjét, 2 hattyútoll vánkost és egy sámán gyógykenőcsöt. Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+17 tvp ). Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserőd visszatért. (+135 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+36 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy orgyilkos nyomára vezet. A keresgélés eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 321.]

* 1. KP: használod az 1629. tárgyat
Minden alkalommal elcsodálkozol a koboldkorona elnagyolt, otromba vonalain. Vajon hogyan képes egy ilyen bumfurdi akármi varázslatot megidézni? Aztán megvonod a vállad, és inkább koncentrálsz. Hamarosan megérzed egy agyburok varázs hatalmát. Agyburok feszül a tudatod köré. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 321.]

* 2. KP: használod az 1271. tárgyat
Elültetsz egy borkonyó bibét Sheran cserepében, majd meglocsolod vízzel és isteni könnycseppel. Egy apró hajtás azonnal kinő a földből, de míg ebből szüretelhető növény lesz, némi időnek el kell telnie. [5 pontot használtál fel, van még 316.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 311.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 306.]

ek 40 10 t. energia kisütése: 40 10
Iszonyúan koncentrálsz, ahogy az energiákat transzformálod. Előállítottál 50 TVP-t. [-10 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 356.]

m 3 mozogsz délkeletre
[74,58] Még mindig a városban vagy. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.

Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Oldalt pillantva, meglátsz egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 11250 TVP épült bele.) A következő épületeket látod: egy Ördögi Kör (709. épület.) és egy Gonoszság Temploma (771. épület.). [9 pontot használtál fel, van még 347.]

be 709 138 213 bemész a 709. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 125 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy széljárás [Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. Erőd TF-elődött.] és egy fürkésző szemek [Sokkal alaposabb leszel, ha kutatni kell. Erőd TF-elődött.] varázslat! Odakint leolvad a mosoly az arcodról! Mit tettél! Undorító, ocsmány, szentségtelen dologban volt odabent részed. Úgy érzed, az Ördögi Kör gonoszságának egy része rád is átragadt. (+1 gonoszság.) [5 pontot használtál fel, van még 342.]

m 2 3 5 mozogsz keletre, délkeletre, délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[107,98] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Mint valami pentagramma, körkörös lábnyomokra bukkansz egy lapos szikla körül, melyre egy denevér szimbólum jelét vésték. Nem kell nagy tudás ahhoz, hogy kitaláld: a lábnyomok varkaudaroktól származnak. Vajon milyen titokzatos szeánszot ülhettek itt? Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Gyorsan magad mögött hagyod kezdeti tétovázásodat, és üvöltve rontasz a varkaudarok sátrai közé. Csak első pillanatra tűnik kihaltnak a hely, aztán már lebbennek is fel a sátornyílást elfedő ponyvák, és mire újra feleszmélhetsz, torzonborz alakok vesznek körbe. Egy élőholt mirg jön feléd.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt mirg jobb szárnyát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod az élőholt mirg farkát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 191 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Hopp, most jössz rá, nem rejtetted el a varkaudar szimbólumodat, amikor a faluba léptél. S ez mintha ellened tüzelné még a gyávább lakosokat is. Egy varkaudar jön feléd.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar jobb oldalát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a varkaudar testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, a varkaudar fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 142 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Az imént bemutatott tökéletes harctudásod nem elég a varkaudaroknak, ennyitől nem rohannak el a különböző égtájak felé. Egy élőholt mirg intéz feléd kihívást.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt mirg bal vállát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd az élőholt mirg testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 191 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

A varkaudarok valahogy elszántabbnak tűnnek, pihenni sincs időd, máris újabb ellenfeled akad. Egy élőholt mirg intéz feléd kihívást.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mirg jobb szárnyát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod az élőholt mirg jobb oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az élőholt mirg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 191 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A hangosan skandáló tömegből újabb ellenfél lép eléd. Izmaid meg sem közelítik az övéit. Egy élőholt mirg intéz feléd kihívást.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az élőholt mirg bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Az élőholt mirg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 191 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok menekülőre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy szutykos remák védelmezi a vadászterületét.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szutykos remák testét. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a szutykos remák nyakát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-17 pszi pont.) (-3 TU.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Már az utolsó varkaudar is messze járhat, teljesen egyedül állsz a falu főterén. Akkor jöhet egy kis kutakodás a sátrak között. Ennyi felhalmozott vacakot nem lát mindenhol az ember. Csak az a baj, hogy összértékük az 1 aranyat sem éri el. Úgyhogy hagyod őket, ahol vannak. Sajnos a többi holmi mind értéktelen szemét. Majd később visszalátogatsz még ide, móresre tanítani a vadakat! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés).
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Oldalt pillantva, meglátsz egy rát-fát. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Cras Lorg formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba).
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy márványtorony van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy vadász varkaudar. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Elszántan a másikra támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadász varkaudar testét. Kritikus ütés! (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 43 életpontot sebeztél. Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vadász varkaudar nyakát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a vadász varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
432 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
Összeakadsz Kharón Nan Akherónnal. Mozgása könnyed, szinte már légies. Jeges borzongás fut végig gerinced mentén, ahogy ajkai mosolyra húzódnak... Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semlegesnek tűnik. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Belebotlasz valamibe: 1 bőrsisak. Elrakod.

(Továbbmész...) [108,99] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Észreveszel egy oltárt. Leah hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Délre egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy márványtorony van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy mélységi grittang. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd a mélységi grittang testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 203 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [107,100] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy.

Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely keletről folyik nyugatra. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy régészeti lelőhelyet. Igazi profi munka folyik itt az ásatásoknál! Észreveszel valamit a földön. Még egész friss árnymanó nyomok vezetnek délre. [50 pontot használtál fel, van még 292.]

v 96 73 60 elmormolod a 96. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Befejezted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(107,98) tündöklő szobor (#1587), Fairlight oltár, élőholt mirg (#135), varkaudar (#64), szutykos remák (#191), varkaudar falu (#1109), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), 43. jellempróba, vadász varkaudar (#108), Kharón Nan Akherón (2180. kalandozó)
(107,100) patak, 28. jellempróba, régészeti lelőhely (#1208)
(108,99) vaskohó (#155), Leah oltár, olvasztókemence (#86), érclelőhely, mélységi grittangok (#103)

[73,60] Lakott területre érkeztél.

Látsz egy főutcát. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.).
[-50 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 282.]

fa 313 3136 10 feladod a 313. tárgyat a 3136. kalandozónak (10 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Corum részére szánod. Átadsz 10 gyógykenőcsöt. Ennek elküldése 34 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 279.]

fa 313 3524 10 feladod a 313. tárgyat a 3524. kalandozónak (10 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Dargon részére szánod. Átadsz 10 gyógykenőcsöt. Ennek elküldése 34 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 276.]

fa 1528 3524 1 feladod az 1528. tárgyat a 3524. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Dargon részére szánod. Átadsz 1 varkaudar szimbólumot. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 273.]

m 3 4 3 mozogsz délkeletre, délre, délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[107,100] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely keletről folyik nyugatra. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Utad során felfedezel egy régészeti lelőhelyet. Vajon mit rejthet a föld mélye? A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy vérfürdető magszim. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Meglengetve a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Aritma ostorával néhányszor megcsapod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (7 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a vérfürdető magszim testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Aritma ostorával meghorzsolod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. 966 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +73 életerő.) Észreveszel valamit a földön. Friss árnymanó nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [107,101] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy törpe bányát. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy törpe bánya van. Délre egy Sheran oltár van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Nyugatra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) árnymanó nyomok vezetnek délre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [108,102] Vált a terep, ahogy egyre többet mászol felfelé. Ez már magashegység. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy vadtroll. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vadtroll jobb lábát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod a vadtroll ragyás bőrét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Karmaival a vadtroll megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A vadtroll feléd harap, de sikertelenül. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-4 életpont). Véres nyál csordul ki a vadtroll száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
210 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy törpe bányát. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy mély szakadékot. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra egy sziklafészek van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 258.]

v 96 95 107 elmormolod a 96. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Megidézted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(107,100) patak, 28. jellempróba, régészeti lelőhely (#1208), vérfürdető magszim (#148)
(107,101) törpe bánya (#435), érclelőhely
(108,102) vadtrollok (#70), törpe bánya (#435)

[95,107] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " A High Density sivatag innen 276 mérföld nyugatra. " Oldalt pillantva, meglátsz egy Arénagödröt. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy jósda (577. épület.).
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 248.]

be 497 4 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar mágus

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy energiatüskék varázslatot dob rád a másik. 9 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar mágus nyakát. Kritikus ütés! (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a varkaudar mágus testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
242 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy borzalmas varkaudar

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. 9 életpontot vesztettél. Maga a levegő sűrűsödik össze, és változik félelmetes levegő-démonná. Forgószélként csap le rád, és felragad a levegőbe. Nem kapsz levegőt, fuldoklani kezdesz... Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a borzalmas varkaudar jobb lábát. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 22 életpontot sebeztél. Aritma ostorával néhányszor megcsapod a borzalmas varkaudar nyakát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüst gyűrű, egy arany és egy ezüst nyaklánc. 1966 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar iszákos

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 70 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-6 támadás). A szörny mérgező gázt lehel! Borzalmas rosszullét fog el. (71 életpontot vesztettél.) Nem akarsz kinyúlni. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 141, gyógyulás: 0, összesen: -141 ÉP}

[35 pontot használtál fel, van még 213.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +91 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +93 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 213.]

m 6 5 2 mozogsz nyugatra, délnyugatra, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[108,102] Hatalmas hegyek közé érsz. Ez magashegység. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy emberevő közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd az emberevő bal oldalát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 50 életpontot sebeztél. Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod az emberevő fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az emberevő karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az emberevő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
421 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Látsz egy törpe bányát. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy mély szakadékot. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra egy sziklafészek van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [107,103] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy sziklafészket. Találsz egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy csillezsályát.
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Nem mersz lenézni a szédítő mélységbe. Amint felérsz, bemászol a fészekbe. Sokkal nagyobbnak látszik innét, mint odalentről. Ahelyett, hogy a kilátásban gyönyörködnél, körbevizsgálódsz. Hopp, valami van a fészekben! Találtál 1 grifftojást. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délre nézve látsz egy törpe bányát. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Északra egy Sheran oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 csillezsályalevelet.

(Továbbmész...) [108,103] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight híveié. Észreveszel egy vaskohót. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy olvasztókemencét. Délnyugatra nézve látsz egy törpe bányát. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy törpe bánya van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Nocsak, itt van valami érdekes! Friss emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [48 pontot használtál fel, van még 165.]

be 187 bemész a 187. titkos labirintusba
Megtalálod a hegyoldalban szerényen meghúzódó épületet, a betört ablakokból látszik, hogy már kifoszthatták. A bejáratot valaha egy kétszárnyú ajtó fedte, mára azonban csak széttört deszkák maradtak a helyén. Belépsz. [5 pontot használtál fel, van még 160.]

lm 5 5 5 mozogsz 5 5 5
Egy nagyméretű előtérbe érsz, ahol törött bútorokat és koromtól feketéllő falakat látsz. [2. PONT]
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy ripityára tört, tartójából kifordult ajtót látsz. Találsz egy kilincset: Könnyen nyílik. Belépsz egy szobába, amelyből két ajtó is nyílik. [3. PONT]
Bátran haladsz tovább. Egy kemény tölgyből készült ajtó bukkan fel a sötétből. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. Kisebb méretű helyiségbe érkezel. [4. PONT]
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy kemény tölgyből készült ajtó! Megvizsgálod: Könnyen nyílik. Egy nagy terembe lépsz, közepén masszív asztal áll, körben a falon festmények fehérlő helyeit látod. [5. PONT] egy Rodrig lakik itt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 20 életpontot sebeztél. Egy energiatüskék varázslatot dob rád a másik. 25 életpontot vesztettél. Ellenfeled nagy erővel hozzád vág néhány vas dobónyilat. A becsapódástól 9 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Rodrig fejét. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Aritma ostorával néhányszor épp csak megérinted a Rodrig testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A Rodrig fegyverforgatói fölénye nyilvánvaló: vágások sorozata zúdul válladra és nyakadra. (4 támadástól 129 életpontot vesztesz.) Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Rodrig jobb lábát. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 25 életpontot sebeztél. Aritma ostorával párszor megpöccinted a Rodrig testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A Rodrig végső csapása jobb válltól bal derékig szinte kettémetszi a testedet. (4 támadástól 127 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 394, sebződés: 290, gyógyulás: 0, összesen: -290 ÉP}

Megszűnik a látás és hallás köznapi értelme: a másodperc törtrésze alatt leperegnek lelki szemeid előtt életed fontosabb pillanatai. Ez a halál... [20 pontot használtál fel, van még 140.]
Beleegyezéssel várod, hogy lelked elhagyja a megkínzott tested. Ehelyett azonban egészen furcsa dolog történik: olyan érzésed van, mintha felemelne valaki, és egy hatalmasat lódítana rajtad. Pillanatnyi kábaság után kinyitod a szemed: a mennyország nagyon is hasonlít a halandók világára... vagy pedig még mindig élsz! Ez utóbbi lehetőséget igazolja az is, hogy a deus ex machina eltűnt oldaladról. Tehát működött! Azon kívül, hogy elrepített a veszély helyszínéről, még gyógyított is rajtad. (+181 életerő.)

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(107,103) sziklafészek (#167), Chara-din monolitja (#534), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253)
(108,102) vadtrollok (#70), törpe bánya (#435), emberevő (#119)
(108,103) a 187. labirintus bejárata, Fairlight oltár, vaskohó (#155), érclelőhely, Rodrig (#7126)

Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[107,104] Még mindig hegyvidéken vagy.

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +94 életerő.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy törpe bányát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah hívői építették. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy Leah oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Északnyugatra egy törpe bánya van. Északra egy sziklafészek van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [0 pontot használtál fel, van még 140.]
[0 pontot használtál fel, van még 140.]

h 1633 használod az 1633. tárgyat
Használod a kisebb teleportkövet. Semmi sem történik. [0 pontot használtál fel, van még 140.]

ek 503 113 104 t. energia kisütése: 503 113 104
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(107,104) törpe bánya (#435), Leah oltár, érclelőhely

[113,104] A hegység kopársága után üdítő a szemnek az élettel teli síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 600 pontot kell rákölteni.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia hívői építették. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Északnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet. Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
[-1 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 135.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[107,104] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy törpe bányát. Látsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délre nézve látsz egy Leah oltárt. Délnyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Északra egy sziklafészek van. Elrakod a távcsövet. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)
[5 pontot használtál fel, van még 130.]

v 96 73 57 elmormolod a 96. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(107,104) törpe bánya (#435), Leah oltár, érclelőhely

[73,57] Lakott területre érkeztél. Ez Hrók erdejének a széle. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Maitreya, Beren, Elendil, Authoricus! Táborozásainkra emlékezve állította Álomutas Alex " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Találsz egy szent tölgyfát.


Összefutsz Mithgillel. Felszerelésében egy lant található, mely valószínűleg egy ügyes hangszerkészítő mesteri munkája. Egy fekete bőrcsizmát, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy lánckesztyűt, egy rézsisakot, egy rothasztó talizmánt és egy varkaudar páncélt visel. Felszerelését egy ryuku ostromteknős trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy áeratikus hasnyák trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: az ő jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Összeakadsz Fekete Köpennyel. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy aranyozott klipszet, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy korinthai talizmánt, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy Métely páncélját, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vadászinget, egy smaragd védőgyűrűt, egy tleikan karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot, egy villám szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy quwarg ölész trófea, egy Kudral trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy ryuku kopját, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított szőrös azuka. Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. Motyogni kezd: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+6 varázspont). Mindkettőtöknek kockázni támad kedve. Még eldöntitek, hogy a győztes a vesztes 10 aranyát viszi majd. Te dobsz először, ötös. Ellenfeled kockáján egy hatos látható. Vesztettél! Bánatosan átnyújtod ellenfeled nyereményét, 10 aranyat. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Összefutsz Frank Onesteinnel. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy korinthai talizmánt, egy kreiton palástot, egy Rhatt páncélját, egy saválló fülbevalót, egy szirén köpenyét, egy varkaudar szimbólumot és egy vérpettyes gyűrűt visel. Felszerelését egy quwarg ölész trófea, egy triklem drakolder trófea és egy élőholt drakolder trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Lelkekben élő Igaz Barátság. Bal kezében egy varkaudar korbácsot tart. Hátasállata egy szőrös azuka! Málhásállata egy ryuku ostromteknős. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Itt az ideje előkapni a szerencsekockákat. Még eldöntitek, hogy a győztes a vesztes 10 aranyát viszi majd. Te dobsz először, ötös. Ellenfeled kockáján egy hatos látható. Vesztettél! Bánatosan átnyújtod ellenfeled nyereményét, 10 aranyat. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 120.]

szk 131 keresed a 131. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy orgyilkost. [0 pontot használtál fel, van még 120.]

* 1. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot)
Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 120.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 117.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 79 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 77.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 39 TVP-t kell elköltened.]

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 37.]

tf 1 7 fejleszted az 1. tulajdonságodat 7 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 32 TVP-t kell elköltened.] [7 pontot használtál fel, van még 30.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Kifejlődött a növény Sheran cserepében. Leszeded a termést, 3 borkonyó bibét. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 24, 29, 4.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a szőrös bozsó. 2 kaját habzsol be a hegyi szamár. 2 kaját habzsol be a szőrös azuka. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 272 pontot. A következő körben tehát 302 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Sudár Virág, egy barna, hosszú hajú, kék szemű ember nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Raia kisebb papja vagy. Papi hited: 122. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 131. fordulód.

Erő: 19 (25) Szint: 21 Merészség: 10/5 Magasság: 156 cm
IQ: 32 Támadás: 32 (34) Agresszió: 3 Testsúly: 81 kg
Ügyesség: 15 (18) Védekezés: 23 (27) Menekülés: 30 % Életkor: 22/28 év
Egészség: 17 Életpont: 287/237 Jellem: jó (343) Tul. pont: 0
Szerencse: 19 (23) Varázspont: 519/344 Pénz: 33831 arany Kép. pont: 21
Tudatpont: 47/20 Pszi pont: 65/3 EFejl: 30
Eddig összesen 1344 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6767 TP-t kaptál. Jelenleg 664940 TP-d van. A következő szinthez még 135060 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar varázsló, Vérmes Amazon, Brod. A 72. fordulódban 25201 arany került a bankszámládra. 31375 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 10/52 (+32%) ütőfegyverek: 25/13 (+7%) lőfegyverek: 24/35

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4/9 2. nyomkövetés: 32/48 (+32%) 3. mászás: 7/26 (+8%)
4. csapdakészítés: 10/60 (+6%) 5. csapdaészlelés: 1/89 6. gyógyítás: 1/90
7. titkosírás: 1/90 8. felderítés: 20/4 (+19%) 9. szörnyidomítás: 6/37
10. teológia: 9/24 (+8%) 11. taumaturgia: 18/26 (+28%) 12. szerencsejáték: 1/68 (+3%)
13. harcművészetek: 6/13 14. szörnyismeret: 16/54 (+18%) 15. pszi: 11/69 (+7%)
16. vadászat: 1/64 17. bányászat: 6/75 (+72%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
segítesz max. 30 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot )
elfogod szőrös bozsót (#149) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
agyburok (#90) tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71) fürkésző szemek (#213)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> Vérmes Amazon (#7123) villámcsapás (#50) >> Rodrig (#7126)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> Vérmes Amazon (#7123)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK
szőrös bozsó (#149) (építő: +40% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
3.) Leah gyűlöletes teremtménye az autentikus vámpír. Ontsd ki a plazmáját kettőnek! (számláló: 0)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
álomidézés (100)
gyógyító totem (116)
aranysárk. pikkely (153)
kaszt.kiteljesedés (166)
famulus (185)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
aranyburok (212)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fejleszt.gyümölcse (292)
belső tűz (310)
isteni kacaj (322)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 70 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 240 TU szükséges.)
közös ima (509) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati ismétlés (519) OK

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
237 arany (#50) 1 deus ex machina (#1) 1 drótszőr (#37)
24 gyógykenőcs (#313) 5 isteni könnycsepp (#260) 11 kaja (#2)
1 varkaudar szimbólum (#1528) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 2 borkonyó bibe (#312) 1 bőrsisak (#57)
3 csillezsályalevél (#1253) 1 ezüst gyűrű (#180) 1 ezüst nyaklánc (#117)
1 grifftojás (#179) 8 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103)
1 mocsári penke (#148) 1 remák szív (#264) 3 spiritusz (#170)
1 varkaudar csont (#1113)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(73,57) főutca (#399), szent tölgyfa (#393), Mithgil (1197. kalandozó), Fekete Köpeny (1808. kalandozó), Frank Onestein (3588. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek