Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Koponya szimbólum
Küldd el képeslapként!
"Leah, azaz a halálisten, követőinek szimbóluma egy rézlapra festett fehér, vigyorgó koponya képe. Érintése nagyon hideg, mintha egy jégcsapot fognál, mintha közvetlen összeköttetésbe kerültél volna a túlvilággal." - részlet az Encyclopedia Fantasiából
Nézz szét a galériában!
XLVIII. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
Őszi befizetési akció: 2024.09.23. - 2024.10.06.

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
Karaktert keresek !!! (721)
Őszi befizetési akció: 2024.09.23. - 2024.10.06. (2)
TF help (6718)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 3. (9)
2. Yaurri testépítő verseny (13)
XLVII. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés (2)

További témák...

2024-10-06 13:16:33 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Cras Lorg 131. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. márc. 7. 10h:14'
EZ A 162. JÁTÉKHETED, 131. FORDULÓD
163. játékheted kezdete: márc. 11.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #3165
SZÁMLA : #6108
ZSETONOK : 520
Ingyenforduló: 0
Extra forduló: 18

CRAS LORG KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [68,44] koordinátán. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 15 vasércet (130 arany), 20 pirkitet (110 arany). Átveszed a sikeresen eladott 3 gyöngymangó (eladási ár: 20 arany, ebbõl a kezelési költség: 2 arany), 7 gyöngymangó (eladási ár: 40 arany, ebbõl a kezelési költség: 4 arany) ellenértékét. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 szvó-ektoplazmát (20 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 20 ragasztót (110 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.

A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+19 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+30 varázspont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+1 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

* 1. KP: elmormolod a 16. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Befejezted a csábmosoly varázslatot! Karizmatikusabbá váltál. [-9 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 263.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 258.]


fas 24 felt. ásás 24 pontért
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 258.]

fog 111 219 elfogod a 111. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 258.]

fog 112 219 elfogod a 112. szörnyet a 219. tárggyal
Már be van telve a feltételes parancs listád - több feltételes parancsot nem adhatsz ki. [0 pontot használtál fel, van még 258.]

d 72 1 eldobod a 72. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 rézsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 258.]

d 65 2 eldobod a 65. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 szöges páncélt. [0 pontot használtál fel, van még 258.]

d 64 2 eldobod a 64. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 csontszablyát. [0 pontot használtál fel, van még 258.]

f 152 153 112 kísérletezel a 152. tárggyal a 153. tárggyal a 112. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Telik múlik az idõ... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz vashegyû nyilat. (ld. enc.) 69 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 248.]

fkt 189 3 felt. készítesz a 189. tárgyat (3 darabot)
Nagyon sajnálom, de még nem tudod, hogyan kell azt a tárgyat elkészíteni. [0 pontot használtál fel, van még 248.]

e 25 élelemszerzés 25 pontért
Levadászol két vaddisznókölyköt. Aztán iszkiri, mert jön az anyjuk! (+4 kaja.) Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy trikornis közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. Inkább unatkozva, mint harciasan bámul rád. Te meg sem moccansz, mire õ elfordul és továbbáll. [25 pontot használtál fel, van még 223.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[67,45] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy uzbány. Ettõl nincs semmi félnivalód. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Bronzhegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az uzbány testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az uzbány a jobb válladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az uzbány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 uzbány csõrt. 310 tapasztalati pontot kaptál. Észreveszel egy oltárt. Leah híveié.

(Továbbmész...) [66,46] A talaj lápossá, ingoványossá válik: mocsárvidéken jársz. Utad során felfedezel egy phua-kúpot. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 199.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Hmm! Hiszen itt van a feladvány rögtön az orrod elõtt, a kúp oldalán:

Se ecsetje, se festéke,
Aranyszínt ken a levélre.

[5 pontot használtál fel, van még 194.]

m 3 6 5 mozogsz délkeletre, nyugatra, délnyugatra
[67,47] Véget nem akar érni a dögletes bûzû mocsár. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Úgy gondolod, hogy a közeledõ téfea magoflux nem jelenthet komoly veszélyt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Fegyvert váltasz: elõkapod a szöges bunkót. Meglengetve a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a téfea magoflux jobb lábát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A téfea magoflux nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erõsítve magát. (-5 varázspont.) Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a téfea magoflux testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Nyelvét a téfea magoflux feléd löki, de eredménytelenül. A téfea magoflux összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! 245 tapasztalati pontot kaptál.

(Továbbmész...) [66,47] Véget nem akar érni a dögletes bûzû mocsár.
(Vándorcirkusz:)
Elõször egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképû árnymanó kezében lufival. - Közel a cirkusz - gondolod, és sietõsebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedõ törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelõdtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]

(Továbbmész...) [65,48] Bozótos terepre értél. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Zajt hallasz a közeledbõl. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Felkészültök az alany befogásához. A csalétket leteszed a nyílástól mintegy fél méterre, ezután te és a biológus lehasaltok az átellenes oldalon. Feszülten figyeltek. A görény egy fél óra múlva feladja: kimerészkedik a lukból. Ti azonnal rávetitek magatokat, mielõtt megpattanna a csemegével. A gnóm hálálkodik, majd buzgón hozzáfog a kutatáshoz. Te fülig érõ szájjal indulsz tovább és csak arra gondolsz, hol lehetne kezet mosni. (+2 jóság.) Már messzirõl meghallod a feléd tartó lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy vízionár került az utadba. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetõen meglõtted a vízionár puha bõrét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az árnyak megnyúlnak, megelevenednek, életre kelnek körülötted! A hideg, fekete, anyagtalan karmok érintése hideg, mint a kripták lehellete. Életerõdet úgy szívják el, mint a grákó denevér a véredet... Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltõjét. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a vízionár testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A vízionár mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Véres nyál csordul ki a vízionár száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 2 vízionár szemet. 60 tapasztalati pontot kaptál. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy pszi elementál közeledik. Itt csata lesz.

Ellenfeled mentális energiáit gyûrûbe gyûjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 7 életpontot vesztettél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. Ellenfeled elszívta az összes pszi-energiádat! Elszántan ellenfeledre rohansz. Bronzhegyû lándzsával teljesen átszúrod a pszi elementál ködlõ zsumókját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápjaival a pszi elementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Bronzhegyû lándzsával teljesen átdöföd a pszi elementál párolgó héját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápjaival a pszi elementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 1 bõrpáncél, 5 ubuk tüske. Elrakod õket. [46 pontot használtál fel, van még 148.]

m 5 3 5 mozogsz délnyugatra, délkeletre, délnyugatra
[64,49] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Valahonnan csengõ madárdal száll feléd. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt.

(Továbbmész...) [65,50] A sík vidéket bozótos váltja fel. A sûrû bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Felismered a közeledõt. Csak egy királygyík. Nem jelenthet különösebb problémát. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: elõkapod a kõkést. Marokra fogva a kõkést ellenfeledre rontasz. Kõkéssel többször mélyen végigmetszed a királygyík testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A királygyík nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Véres nyál csordul ki a királygyík száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 királygyík bõrt. 17 tapasztalati pontot kaptál. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetõen Raia rúnaköve. Megéheztél, elõ az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [64,51] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély kutat. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia hívõi építették.
(Feltételes mászás:) Odaerõsíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Hirtelen a sötétbõl egy szörny ront elõ! Egy mérges nyukmár!

Teli erõbõl dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a mérges nyukmár jobb karját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a szöges bunkót. Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mérges nyukmár csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mérges nyukmár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 4 gyenge mérget.) 102 tapasztalati pontot kaptál. Találtál valamit! Közelebbrõl megvizsgálod - szereztél 1 rézkulcsot. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. [50 pontot használtál fel, van még 98.]

f 189 166 kísérletezel a 189. tárggyal a 166. tárggyal
Sajnos nincs nálad az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 98.]

tf 1 30 fejleszted az 1. tulajdonságodat 30 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erõd komolyan megnõjön. [30 pontot használtál fel, van még 68.]


* 1. BP: használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Bár csak egyszerû nótákkal mersz próbálkozni, de azok egész jól mennek. [5 pontot használtál fel, van még 63.]

* 2. BP: kutatsz 15 pontért
Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. Sajnos semmilyen rejtett vagy eldobott tárgyat nem találtál. [15 pontot használtál fel, van még 48.]

* 3. BP: használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Nem találsz semmi fontosat. [8 pontot használtál fel, van még 40.]

* 4. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 37.]

* 5. BP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erõd észrevehetõen fejlõdjön. [10 pontot használtál fel, van még 27.] Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a sörényes ubuk. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerõ.) Tájékoztatást kapsz a banktól. (ld. enc.) Elmúlt a csábmosoly hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben 27 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 27 pontot vihetsz át. Kapsz még 272 pontot. A következõ körben tehát 299 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VASHEGYÛ NYÍL (176. TÁRGY)
A vashegyû nyíl a hosszú íjhoz használható lövedék. A KF <hosszú íj> 176 paranccsal készítheted be. Elkészítése egy vaskohónál, egy vasércbõl, két pirkit felhasználásával történik, a KT 176 paranccsal, 8 TVP-ért történik. Szükséges, hogy legyen nálad egy hosszú íj is, hogy hozzápróbálhasd a nyílvesszõt. A készítés nem igényel semmilyen különös szaktudást, a bányászat szakértelmed elég, ha 2. Szükséges még egy madártoll is, amelyet a nyíl végébe tûzöl. Ez a nyílvesszõ ugyan csak 3d6+1 sebzésû, de jóval könnyebb, mint a bronzhegyû nyíl, és van valami, amit ennek a hegyére lehet kenni, a bronzhegyûre viszont nem...

BANKREFORM
A sorozatos banki visszaélésekkel kapcsolatban nemrégiben vizsgálatot indítottak a Fairlight bankház vezetõsége ellen. Fedezet nélküli hitelek, irreálisan magas kamatokkal elfogadott betétek és kockázatos befektetések a csõd szélére vitték Ghalla legnagyobb pénzintézetét. A kivizsgálás gyors volt és célratörõ, a bankház öt vezetõjét az asztrális térbe, egy antimágikus béklyóba kötözve számûzték, hogy ott lebegjenek az idõk végezetéig. Az új vezetõ egy, a mágiában kevésbé, de a pénzügyekben annál játatosabb személy, Ehmit Zaks lett. Az új bankvezér nem habozott egy sor bankreformot bevezetni. Eltörölték a kalandozóknak adható hitelt. Zaks állítása szerint míg a yaurri polgároknak adott hitelek fedezettel rendelkeztek, és könnyen behajthatóak voltak, addig a kalandozók esetén az egyetlen megoldás egy acélkolosszus kiküldése volt, amely vagy megtalálta az adóst, vagy nem. Sokszor gazdagnak álcázott rabszolgák vették fel a hitelt, amelyeknek gazdájuk már a bank mögötti sikátorban elvágta a torkát. A második problémát Zaks szerint az irreálisan magas betéti kamatok jelentik. A háromhetente 5%-os kamatok vitték csõd szélére a bankot. A kisbetétesek támogatása egy dolog, de a dúsgazdag kalandozók ahelyett, hogy pénzüket befektették volna varázstárgyakba és a gazdaság felvirágoztatására költötték volna, a bankban tartották. A kamatreform eredményeképp az 1000 arany vagy kisebb betétekre heti 1.5% lesz a kamat - így a yaurri kisbefektetõk továbbra is megkapják a királyság támogatását -, az 1001 és 5000 arany közötti betétekre 1%, az 5000 arany feletti betétekre 0.5% lesz a kamat fordulónként. A kamatváltozás napján mindenkinek a számláján jóváírtuk a kamatokat az elõzõ kamatozási rendszer szerint. Továbbra is igaz, hogy legalább Nx5 napnak kell eltelnie ahhoz, hogy N fordulóra megkapd a kamatot amikor a pénzedhez nyúlsz, ill. internetes aukción fizetsz vagy pénzt kapsz. Ha kevesebb nap telt el, akkor a kamatot csak az Eltelt napok száma / 5 arányban kapod meg. Hogy a bank iránti bizalom ne rendüljön meg az eddigi hûséges ügyfelekben, a továbbiakban széfet fognak biztosítani a komoly ügyfelek számára. Ez azt jelenti, hogy akinek 1000-nél több arany van a számláján, az igénybe veheti ezt az ingyenes szolgáltatást. Maximum 12 különféle tárgyat (de egyféle tárgyból szinte bármennyit) tarthat a kalandozó a széfben. Az 5000-nél nagyobb betéttel rendelkezõk számára pedig biztosítják, hogy egy extradimenzionális kapun keresztül Ghalla bármely pontjáról el tudják érni a széfet, ne is kelljen a bankba elfáradniuk. Végezetül, Ehmit Zaks kíméletlenül felelõsségre vonja a lottóbotránnyal kapcsolatos döntéseket hozó vezetõket. A nyilvánvalóan korrupciónak köszönhetõen létrejött szerzõdés a Fairlight bank és az Arany Magisztrátus között nem tehetõ semmissé, mert hatalmas kártérítési összeget kellene fizetniük, de a Fairlight bankház átvállalja a lottók költségét, azokat nem a kalandozóknak kell fizetniük bankszámlájukról, hanem a Fairlight bankház teszi meg helyettük. Ezzel az Arany Magisztrátust nem éri kár, és a kalandozók sem fogják úgy érezni, hogy pénzt vettek ki a zsebükbõl - sõt, még nyerhetnek is az ügyön. A széf használatához a Berakás Bankba: BB <tárgy> <mennyiség> vagy a BB <tárgy> <tárgy> <tárgy> parancsot kell használnod. Ha 3 tárgyat sorolsz fel, akkor mindhárom tárgyból az összeset berakod. A kivételhez a Kivétel Bankból: KB <tárgy> <mennyiség> ill. a KB <tárgy> <tárgy> <tárgy> parancsot kell megadnod. Egyik parancs sem kerül TVP-be. Fontos: nem javasoljuk, hogy tartókat helyezz el a bankban, mert a bennük levõ anyagok el fognak veszni. Talán mondani sem kell, hogy szopókövet és hasonló átkozott tárgyakat nem tudsz a széfben elhelyezni.



KARAKTERLAP
Cras Lorg, egy fekete, hosszú hajú, barna szemû ember férfi vagy. Elenios ministránsa vagy. Ez a 131. fordulód.

 Erõ:28  Szint:13  Merészség:7/6 Magasság:169 cm 
 IQ:20  Támadás:12  Agresszió:3 Testsúly:68 kg 
 Ügyesség:21  Védekezés:16  Menekülés:30 % Életkor:23/23 év 
 Egészség:20  Életpont:212/81  Jellem: jó (142) Tul. pont:-2 
 Szerencse:18 (19)  Varázspont:72/0  Pénz:0 arany Kép. pont:-2 
Eddig összesen 457 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 803 TP-t kaptál. Jelenleg 34827 TP-d van. A következõ szinthez még 13173 TP szükséges. Trófeáid: pattanóböde, arató csattanat, kérõdzõ etra. A 131. fordulódban 13 arany adósságod lett a Fairlight banknál. 13 arany adósságod van jelen pillanatban a kamatokkal együtt.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 3   szúrófegyverek: 18   vágófegyverek: 4
  ütõfegyverek: 11   lõfegyverek: 12   dobófegyverek: 7

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (170%) << kõkés (#6) (170%) << szöges bunkó (#8) (170%)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -3.); dárda (#10) (4 -5.); ubuk tüske (#131) (6 -7.); bumeráng (#249) (8 -10.); nyu-shuriken (#157) (11 -13.); ubuk dobónyíl (#138) (14 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 13   2. nyomkövetés: 31   3. lopás: 2
  4. mászás: 5   5. csapdakészítés: 9   6. csapdaészlelés: 5
  7. gyógyítás: 37   8. titkosírás: 2   9. felderítés: 10
  10. szörnyidomítás: 5   11. teológia: 8   12. versengés: 2
  13. zene: 5   14. szörnyismeret: 5   15. zárnyitás: 1
  16. vadászat: 16   17. bányászat: 5   

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
gyógyítasz 35% életerõ alatt 30 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
segítesz max. 12 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz távcsövet (#42) (max. 1 darabot , csak egyszer), szeksztánst (#32) (max. 1 darabot , csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 2 darabot ), bronzsisakot (#88) (max. 1 darabot , csak egyszer), bronzpáncélt (#90) (max. 1 darabot , csak egyszer), dárdát (#10) (max. 2 darabot ), rövid íjat (#107) (max. 1 darabot , csak egyszer), bronzhegyû nyilat (#94) (max. 6 darabot , csak egyszer)
elfogod kõszáli disznót (#34) fedett veremmel (#219), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219)
mászol max. 30 TVP-ért
maradék TVP-dbõl az erõ (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12)
technokolin (#50) (csak egyszer), karmazsin huhogó (#185) (csak egyszer), bakkura (#52), gonoszok (#988) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
bûvölés (#20, 10 VP, 5 TVP)tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)szopókõirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) 

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK
bûvölés (#20) (70,6)bûvölés (#20) (14,15)  

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sörényes ubuk (#89) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A jók harca a mérget használó gonoszok ellen állandó. Ennek szimbolizálására, áldozz fel oltáromnál három mérgezett vas dobónyilat.
2.) Ölj meg egy pókvadászt. Nagy jót tennél egy ilyen gonosz lény elpusztításával!
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követõjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendõ az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1   bõrpáncél (#51) 1   bõrsisak (#57) 1 * bronzpajzs (#89)
1 * kígyóbõr kesztyû (#49) 1   mászókarom (#78) 1   rézpáncél (#71)
2 * rézsisak (#72) 1 * rõtmanó kacagány (#714)    
Fegyverek és lövedékek
1 * bronzhegyû lándzsa (#87) 3   bronzhegyû nyíl (#94) 1   bunkó (#5)
1   csontszurony (#12) 1   dárda (#10) 2 * fúvócsõ (#20)
1   göcsörtös bunkó (#123) 1   kõkalapács (#13) 4   kõkés (#6)
4   mérg. ubuk dobónyíl (#188) 2   mérg. ubuk tüske (#137) 1   nyu-shuriken (#157)
1   parittya (#18) 4   sallank nyíl (#129) 1   szöges bunkó (#8)
2   szögletes kõ (#17) 1   tolmokov-koktél (#351) 2   ubuk dobónyíl (#138)
5 * ubuk tüske (#131)        
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
2 * aranygyûrû (#193) 1 * borostyán függõ (#162) 1 * ezüst karkötõ (#158)
1 * obszidián karkötõ (#229) 1 * szem szimbólum (#142)    
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1   ásó (#34) 1   bronzkulcs (#76) 1   csontkulcs (#74)
2 + deus ex machina (#1) 1   dobóháló (#221) 1   fáklya (#36)
1   furulya (#233) 1 + hebrencs csapda (#147) 1   kis vaskulcs (#40)
1   kötél (#92) 1   lant (#238) 1   mérleg (#81)
1   nagy bronzkulcs (#185) 4   rézkulcs (#75) 3   tüskecsapda (#242)
Löttyök és porok, tartóstul
7   aranyló ugarhéj (#100) [bennük 51 csepp tinta (#101), fér még: 19]
2   huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 24]
1   kavadu iszák (#25) [benne 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
4   sullár hólyag (#168) [üres, kapacitás: 80]
6   uzbány csõr (#169) [bennük 25 csepp ugh méreg (#166), fér még: 47]
3   vizestömlõ (#3) [bennük 40 korty víz (#27), fér még: 20]
4   zöld üveg (#82) [bennük 20 csepp ragasztó (#83), fér még: 60]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2   álompor (#396) 3   antilopbõr (#48) 1   bakkura bõr (#95)
1   bordacsont (#16) 1   csuklyavirág (#133) 5   dorony tüdõ (#212)
10   drótszõr (#37) 14   evaporõr háj (#105) 4   fabontó (#106)
8   fekete gyöngy (#99) 2   grákóbõr (#41) 2   gyöngymangó (#135)
3   hebrencs állkapocs (#130) 18   kaktusztüske (#114) 7   királygyík bõr (#44)
1   lajhár csont (#236) 20   madártoll (#112) 2   magszim bél (#103)
3   mákrózsa virág (#56) 10   mandibulapenge (#125) 1   mocsári penke (#148)
2   óndarab (#85) 5   ormánygõte csont (#21) 28   pirkit (#153)
1   rákpáncél (#97) 42   sallank karom (#128) 11   sünmedve tüske (#14)
20   tigroszlán fog (#63) 1   tükör (#43) 1   vadász tatu bõr (#15)
1   vapár ág (#110) 6   varányszem (#30) 3   varkaudar csont (#1113)
18   vasérc (#152) 15   vízionár szem (#102)    

Összsúly: 105.83 kgMegterheltség: 146%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 149% alatt van.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 amniosz (#203) 2 csontszablya (#64) 1 rézsisak (#72)
2 szöges páncél (#65) 3 víz (#27)    

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bõrpáncél (#51) 1 királygyík bõr (#44) 1 rézkulcs (#75)
5 ubuk tüske (#131) 1 uzbány csõr (#169) 2 vízionár szem (#102)



E körben tett lépéseid térképe

(64,49) oltár
(64,51) mély kút (#93), Raia oltár, mérges nyukmár (#95)
(65,48) Dornodon oltár, 48. jellempróba, vízionárok (#66), pszi elementál (#221)
(65,50) királygyíkok (#26), Raia rúnaköve
(66,46) phua-kúp (#372)
(67,45) uzbány (#102), Leah oltár
(67,47) téfea magofluxok (#98)
(68,44) trikornis (#104)




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.