Cras Lorg 131. fordulója
TÚLÉLÕK FÖLDJE | Betáplálva: 2005. márc. 7. 10h:14'
EZ A 162. JÁTÉKHETED, 131. FORDULÓD
163. játékheted kezdete: márc. 11.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #3165
SZÁMLA : #6108
ZSETONOK : 520
Ingyenforduló: 0 Extra forduló: 18 |
|
CRAS LORG KALANDJAI
6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [68,44] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 15 vasércet (130 arany), 20 pirkitet
(110 arany). Átveszed a sikeresen eladott 3 gyöngymangó (eladási ár: 20 arany, ebbõl a kezelési költség: 2 arany), 7
gyöngymangó (eladási ár: 40 arany, ebbõl a kezelési költség: 4 arany) ellenértékét. Táborozásod egyik napján felkeresett az
Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 szvó-ektoplazmát (20 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként
15 arany. Kifizetted a megvett 20 ragasztót (110 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a
bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+19 életerõ.)
Varázserõd regenerálódik. (+30 varázspont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+1 kaja.) Csillapítod az
éhségedet. (-1 kaja.)
* 1. KP: | elmormolod a 16. varázslatot
| Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg.
Befejezted a csábmosoly varázslatot! Karizmatikusabbá váltál. [-9 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 263.]
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot
| Kántálni kezdesz. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A
varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 258.]
fas 24 | felt. ásás 24 pontért
| Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 258.]
fog 111 219 | elfogod a 111. szörnyet a 219. tárggyal
| Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 258.]
fog 112 219 | elfogod a 112. szörnyet a 219. tárggyal
| Már be van telve a feltételes parancs listád - több feltételes parancsot nem adhatsz ki. [0 pontot használtál fel, van még 258.]
d 72 1 | eldobod a 72. tárgyat (1 darabot)
| Elhajítasz 1 rézsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 258.]
d 65 2 | eldobod a 65. tárgyat (2 darabot)
| Elhajítasz 2 szöges páncélt. [0 pontot használtál fel, van még 258.]
d 64 2 | eldobod a 64. tárgyat (2 darabot)
| Elhajítasz 2 csontszablyát. [0 pontot használtál fel, van még 258.]
f 152 153 112 | kísérletezel a 152. tárggyal a 153. tárggyal a 112. tárggyal
| A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Telik múlik az idõ... Érdemes volt
kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz vashegyû nyilat. (ld. enc.) 69 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot
használtál fel, van még 248.]
fkt 189 3 | felt. készítesz a 189. tárgyat (3 darabot)
| Nagyon sajnálom, de még nem tudod, hogyan kell azt a tárgyat elkészíteni. [0 pontot használtál fel, van még 248.]
e 25 | élelemszerzés 25 pontért
| Levadászol két vaddisznókölyköt. Aztán iszkiri, mert jön az anyjuk! (+4 kaja.) Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy
trikornis közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. Inkább unatkozva, mint harciasan bámul rád. Te meg
sem moccansz, mire õ elfordul és továbbáll. [25 pontot használtál fel, van még 223.]
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra
| [67,45] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád
leselkedik. Hmm, csak egy uzbány. Ettõl nincs semmi félnivalód. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó.
Felkészülsz az összecsapásra.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Bronzhegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az uzbány testét. (3
támadással 57 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az uzbány a jobb válladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az uzbány
még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kõkést, szereztél 1 uzbány csõrt. 310 tapasztalati pontot kaptál. Észreveszel egy oltárt. Leah híveié.
(Továbbmész...) [66,46] A talaj lápossá, ingoványossá válik: mocsárvidéken jársz. Utad során felfedezel egy phua-kúpot.
Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 199.]
Hmm! Hiszen itt van a feladvány rögtön az orrod elõtt, a kúp oldalán:
Se ecsetje, se festéke,
Aranyszínt ken a levélre.
[5 pontot használtál fel, van még 194.]
m 3 6 5 | mozogsz délkeletre, nyugatra, délnyugatra
| [67,47] Véget nem akar érni a dögletes bûzû mocsár. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Úgy gondolod, hogy a közeledõ
téfea magoflux nem jelenthet komoly veszélyt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Fegyvert váltasz: elõkapod a szöges bunkót. Meglengetve a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval borzalmas
ütéseket mérve rá összetöröd a téfea magoflux jobb lábát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A téfea magoflux nyelvét a
nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja,
ezáltal erõsítve magát. (-5 varázspont.) Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a téfea magoflux testét. (1
támadással 18 életpontot sebezve.) Nyelvét a téfea magoflux feléd löki, de eredménytelenül. A téfea magoflux összeesik, és
nem mozdul többé. Megölted!
245 tapasztalati pontot kaptál.
(Továbbmész...) [66,47] Véget nem akar érni a dögletes bûzû mocsár. (Vándorcirkusz:) Elõször egy maga elé mormogó
atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképû árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietõsebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A
jegyszedõ törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelõdtél kicsit, majd
továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]
(Továbbmész...) [65,48] Bozótos terepre értél. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang
forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben
egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Zajt hallasz a közeledbõl. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig:
"Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden
állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori
Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál
kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Felkészültök az alany befogásához. A csalétket leteszed a nyílástól mintegy fél méterre, ezután te és a
biológus lehasaltok az átellenes oldalon. Feszülten figyeltek. A görény egy fél óra múlva feladja: kimerészkedik a lukból. Ti
azonnal rávetitek magatokat, mielõtt megpattanna a csemegével. A gnóm hálálkodik, majd buzgón hozzáfog a kutatáshoz.
Te fülig érõ szájjal indulsz tovább és csak arra gondolsz, hol lehetne kezet mosni. (+2 jóság.)
Már messzirõl meghallod a feléd tartó lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy vízionár került az utadba. Ha a szörny
harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetõen meglõtted a vízionár
puha bõrét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az árnyak megnyúlnak, megelevenednek, életre kelnek körülötted! A
hideg, fekete, anyagtalan karmok érintése hideg, mint a kripták lehellete. Életerõdet úgy szívják el, mint a grákó denevér a
véredet... Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió
szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltõjét. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel
kegyetlenül megütöd a vízionár testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A vízionár mancsa centiméterekre az arcodtól
suhan el! Véres nyál csordul ki a vízionár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a kõkést, szereztél 2 vízionár szemet. 60 tapasztalati pontot kaptál. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem
vagy egyedül. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy pszi elementál közeledik. Itt csata lesz.
Ellenfeled mentális energiáit gyûrûbe gyûjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 7 életpontot vesztettél.
Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. Ellenfeled elszívta az összes
pszi-energiádat! Elszántan ellenfeledre rohansz. Bronzhegyû lándzsával teljesen átszúrod a pszi elementál ködlõ zsumókját.
(1 támadással 25 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápjaival a pszi elementál csapásokat mér a hasadra. (4
támadástól 10 életpontot vesztesz.) Bronzhegyû lándzsával teljesen átdöföd a pszi elementál párolgó héját. (1 támadással 25
életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápjaival a pszi elementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 12 életpontot
vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 1 bõrpáncél, 5 ubuk tüske. Elrakod õket. [46 pontot
használtál fel, van még 148.]
m 5 3 5 | mozogsz délnyugatra, délkeletre, délnyugatra
| [64,49] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Valahonnan csengõ madárdal száll feléd. Találsz egy teljesen lerombolt
oltárt.
(Továbbmész...) [65,50] A sík vidéket bozótos váltja fel. A sûrû bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen.
Felismered a közeledõt. Csak egy királygyík. Nem jelenthet különösebb problémát. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te
megtanítod a jómodorra...
Fegyvert váltasz: elõkapod a kõkést. Marokra fogva a kõkést ellenfeledre rontasz. Kõkéssel többször mélyen végigmetszed a
királygyík testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A királygyík nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Véres nyál
csordul ki a királygyík száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kõkést, szereztél 1 királygyík bõrt. 17 tapasztalati pontot kaptál. Miközben fütyörészve sétálsz,
megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetõen Raia rúnaköve. Megéheztél,
elõ az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [64,51] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy
mély kutat. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia hívõi építették. (Feltételes mászás:)
Odaerõsíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel.
Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Hirtelen a sötétbõl egy szörny ront elõ! Egy mérges nyukmár!
Teli erõbõl dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a mérges nyukmár jobb karját.
(1 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a szöges bunkót. Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre
rontasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (2 támadással 42
életpontot sebezve.) A mérges nyukmár csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A
mérges nyukmár csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mérges nyukmár
szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 4 gyenge mérget.) 102 tapasztalati
pontot kaptál. Találtál valamit! Közelebbrõl megvizsgálod - szereztél 1 rézkulcsot. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. [50
pontot használtál fel, van még 98.]
f 189 166 | kísérletezel a 189. tárggyal a 166. tárggyal
| Sajnos nincs nálad az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 98.]
tf 1 30 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 30 pontért
| Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Még elég sok gyakorlásra
van szükség ahhoz, hogy az erõd komolyan megnõjön. [30 pontot használtál fel, van még 68.]
* 1. BP: | használod a 233. tárgyat
| Játszani kezdesz a furulyán. Bár csak egyszerû nótákkal mersz próbálkozni, de azok egész jól mennek. [5 pontot használtál
fel, van még 63.]
* 2. BP: | kutatsz 15 pontért
| Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. Sajnos semmilyen rejtett vagy eldobott tárgyat nem találtál. [15 pontot használtál
fel, van még 48.]
* 3. BP: | használod a 34. tárgyat
| Egy jó nagy lukat ástál. Nem találsz semmi fontosat. [8 pontot használtál fel, van még 40.]
* 4. BP: | használod a 147. tárgyat
| Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 37.]
* 5. BP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
| Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Még elég sok
gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erõd észrevehetõen fejlõdjön. [10 pontot használtál fel, van még 27.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a
sörényes ubuk. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá,
hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerõ.) Tájékoztatást kapsz a
banktól. (ld. enc.) Elmúlt a csábmosoly hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben 27 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 27 pontot vihetsz át. Kapsz még 272 pontot. A következõ körben
tehát 299 pontot költhetsz el.
VASHEGYÛ NYÍL (176. TÁRGY)
A vashegyû nyíl a hosszú íjhoz használható lövedék. A KF <hosszú íj> 176 paranccsal készítheted be. Elkészítése egy
vaskohónál, egy vasércbõl, két pirkit felhasználásával történik, a KT 176 paranccsal, 8 TVP-ért történik. Szükséges, hogy
legyen nálad egy hosszú íj is, hogy hozzápróbálhasd a nyílvesszõt. A készítés nem igényel semmilyen különös szaktudást, a
bányászat szakértelmed elég, ha 2. Szükséges még egy madártoll is, amelyet a nyíl végébe tûzöl. Ez a nyílvesszõ ugyan csak
3d6+1 sebzésû, de jóval könnyebb, mint a bronzhegyû nyíl, és van valami, amit ennek a hegyére lehet kenni, a bronzhegyûre
viszont nem...
|
BANKREFORM
A sorozatos banki visszaélésekkel kapcsolatban nemrégiben vizsgálatot indítottak a Fairlight bankház vezetõsége ellen.
Fedezet nélküli hitelek, irreálisan magas kamatokkal elfogadott betétek és kockázatos befektetések a csõd szélére vitték
Ghalla legnagyobb pénzintézetét. A kivizsgálás gyors volt és célratörõ, a bankház öt vezetõjét az asztrális térbe, egy
antimágikus béklyóba kötözve számûzték, hogy ott lebegjenek az idõk végezetéig. Az új vezetõ egy, a mágiában kevésbé, de
a pénzügyekben annál játatosabb személy, Ehmit Zaks lett. Az új bankvezér nem habozott egy sor bankreformot bevezetni.
Eltörölték a kalandozóknak adható hitelt. Zaks állítása szerint míg a yaurri polgároknak adott hitelek fedezettel
rendelkeztek, és könnyen behajthatóak voltak, addig a kalandozók esetén az egyetlen megoldás egy acélkolosszus kiküldése
volt, amely vagy megtalálta az adóst, vagy nem. Sokszor gazdagnak álcázott rabszolgák vették fel a hitelt, amelyeknek
gazdájuk már a bank mögötti sikátorban elvágta a torkát.
A második problémát Zaks szerint az irreálisan magas betéti kamatok jelentik. A háromhetente 5%-os kamatok vitték csõd
szélére a bankot. A kisbetétesek támogatása egy dolog, de a dúsgazdag kalandozók ahelyett, hogy pénzüket befektették
volna varázstárgyakba és a gazdaság felvirágoztatására költötték volna, a bankban tartották. A kamatreform
eredményeképp az 1000 arany vagy kisebb betétekre heti 1.5% lesz a kamat - így a yaurri kisbefektetõk továbbra is
megkapják a királyság támogatását -, az 1001 és 5000 arany közötti betétekre 1%, az 5000 arany feletti betétekre 0.5% lesz a
kamat fordulónként. A kamatváltozás napján mindenkinek a számláján jóváírtuk a kamatokat az elõzõ kamatozási rendszer
szerint. Továbbra is igaz, hogy legalább Nx5 napnak kell eltelnie ahhoz, hogy N fordulóra megkapd a kamatot amikor a
pénzedhez nyúlsz, ill. internetes aukción fizetsz vagy pénzt kapsz. Ha kevesebb nap telt el, akkor a kamatot csak az Eltelt
napok száma / 5 arányban kapod meg.
Hogy a bank iránti bizalom ne rendüljön meg az eddigi hûséges ügyfelekben, a továbbiakban széfet fognak biztosítani a
komoly ügyfelek számára. Ez azt jelenti, hogy akinek 1000-nél több arany van a számláján, az igénybe veheti ezt az ingyenes
szolgáltatást. Maximum 12 különféle tárgyat (de egyféle tárgyból szinte bármennyit) tarthat a kalandozó a széfben. Az
5000-nél nagyobb betéttel rendelkezõk számára pedig biztosítják, hogy egy extradimenzionális kapun keresztül Ghalla
bármely pontjáról el tudják érni a széfet, ne is kelljen a bankba elfáradniuk.
Végezetül, Ehmit Zaks kíméletlenül felelõsségre vonja a lottóbotránnyal kapcsolatos döntéseket hozó vezetõket. A
nyilvánvalóan korrupciónak köszönhetõen létrejött szerzõdés a Fairlight bank és az Arany Magisztrátus között nem tehetõ
semmissé, mert hatalmas kártérítési összeget kellene fizetniük, de a Fairlight bankház átvállalja a lottók költségét, azokat
nem a kalandozóknak kell fizetniük bankszámlájukról, hanem a Fairlight bankház teszi meg helyettük. Ezzel az Arany
Magisztrátust nem éri kár, és a kalandozók sem fogják úgy érezni, hogy pénzt vettek ki a zsebükbõl - sõt, még nyerhetnek is
az ügyön.
A széf használatához a Berakás Bankba: BB <tárgy> <mennyiség> vagy a BB <tárgy> <tárgy> <tárgy> parancsot kell
használnod. Ha 3 tárgyat sorolsz fel, akkor mindhárom tárgyból az összeset berakod. A kivételhez a Kivétel Bankból: KB
<tárgy> <mennyiség> ill. a KB <tárgy> <tárgy> <tárgy> parancsot kell megadnod. Egyik parancs sem kerül TVP-be.
Fontos: nem javasoljuk, hogy tartókat helyezz el a bankban, mert a bennük levõ anyagok el fognak veszni. Talán mondani
sem kell, hogy szopókövet és hasonló átkozott tárgyakat nem tudsz a széfben elhelyezni.
|
KARAKTERLAP |
Cras Lorg, egy fekete, hosszú hajú, barna szemû ember férfi vagy. Elenios ministránsa vagy. Ez a 131. fordulód.
Erõ: | 28 | | Szint: | 13 | | Merészség: | 7/6 | | Magasság: | 169 cm |
IQ: | 20 | | Támadás: | 12 | | Agresszió: | 3 | | Testsúly: | 68 kg |
Ügyesség: | 21 | | Védekezés: | 16 | | Menekülés: | 30 % | | Életkor: | 23/23 év |
Egészség: | 20 | | Életpont: | 212/81 | | Jellem: | jó (142) | | Tul. pont: | -2 |
Szerencse: | 18 (19) | | Varázspont: | 72/0 | | Pénz: | 0 arany | | Kép. pont: | -2 |
|
Eddig összesen 457 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 803 TP-t kaptál. Jelenleg 34827 TP-d van. A következõ szinthez még 13173 TP szükséges. Trófeáid: pattanóböde, arató csattanat, kérõdzõ etra. A 131. fordulódban 13 arany adósságod lett a Fairlight banknál. 13 arany adósságod van jelen pillanatban a kamatokkal együtt.
HARCI ISMERETEK |
| ökölvívás: | 3 | | szúrófegyverek: | 18 | | vágófegyverek: | 4 |
ütõfegyverek: | 11 | | lõfegyverek: | 12 | | dobófegyverek: | 7 |
|
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (170%) << kõkés (#6) (170%) << szöges bunkó (#8) (170%) |
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -3.); dárda (#10) (4 -5.); ubuk tüske (#131) (6 -7.); bumeráng (#249) (8 -10.); nyu-shuriken (#157) (11 -13.); ubuk dobónyíl (#138) (14 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtõzködés: | 13 | | 2. nyomkövetés: | 31 | | 3. lopás: | 2 |
4. mászás: | 5 | | 5. csapdakészítés: | 9 | | 6. csapdaészlelés: | 5 |
7. gyógyítás: | 37 | | 8. titkosírás: | 2 | | 9. felderítés: | 10 |
10. szörnyidomítás: | 5 | | 11. teológia: | 8 | | 12. versengés: | 2 |
13. zene: | 5 | | 14. szörnyismeret: | 5 | | 15. zárnyitás: | 1 |
16. vadászat: | 16 | | 17. bányászat: | 5 | | | |
|
FELTÉTELES PARANCSOK |
deus ex machinád 1 mezõre repítsen |
gyógyítasz 35% életerõ alatt 30 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
segítesz max. 12 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz távcsövet (#42) (max. 1 darabot , csak egyszer), szeksztánst (#32) (max. 1 darabot , csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 2 darabot ), bronzsisakot (#88) (max. 1 darabot , csak egyszer), bronzpáncélt (#90) (max. 1 darabot , csak egyszer), dárdát (#10) (max. 2 darabot ), rövid íjat (#107) (max. 1 darabot , csak egyszer), bronzhegyû nyilat (#94) (max. 6 darabot , csak egyszer) |
elfogod kõszáli disznót (#34) fedett veremmel (#219), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 30 TVP-ért |
maradék TVP-dbõl az erõ (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12) |
technokolin (#50) (csak egyszer), karmazsin huhogó (#185) (csak egyszer), bakkura (#52), gonoszok (#988) (csak egyszer) |
|
VARÁZSLATAID |
Papi varázslataid | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
bûvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | szopókõirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | |
|
JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK |
bûvölés (#20) (70,6) | bûvölés (#20) (14,15) | | |
|
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sörényes ubuk (#89) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A jók harca a mérget használó gonoszok ellen állandó. Ennek szimbolizálására, áldozz fel oltáromnál három mérgezett vas dobónyilat. |
2.) Ölj meg egy pókvadászt. Nagy jót tennél egy ilyen gonosz lény elpusztításával! |
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követõjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendõ az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
|
NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
Páncélok és pajzsok |
1 | | bõrpáncél (#51) | 1 | | bõrsisak (#57) | 1 | * | bronzpajzs (#89) |
1 | * | kígyóbõr kesztyû (#49) | 1 | | mászókarom (#78) | 1 | | rézpáncél (#71) |
2 | * | rézsisak (#72) | 1 | * | rõtmanó kacagány (#714) | | | |
Fegyverek és lövedékek |
1 | * | bronzhegyû lándzsa (#87) | 3 | | bronzhegyû nyíl (#94) | 1 | | bunkó (#5) |
1 | | csontszurony (#12) | 1 | | dárda (#10) | 2 | * | fúvócsõ (#20) |
1 | | göcsörtös bunkó (#123) | 1 | | kõkalapács (#13) | 4 | | kõkés (#6) |
4 | | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 2 | | mérg. ubuk tüske (#137) | 1 | | nyu-shuriken (#157) |
1 | | parittya (#18) | 4 | | sallank nyíl (#129) | 1 | | szöges bunkó (#8) |
2 | | szögletes kõ (#17) | 1 | | tolmokov-koktél (#351) | 2 | | ubuk dobónyíl (#138) |
5 | * | ubuk tüske (#131) | | | | | | |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék |
2 | * | aranygyûrû (#193) | 1 | * | borostyán függõ (#162) | 1 | * | ezüst karkötõ (#158) |
1 | * | obszidián karkötõ (#229) | 1 | * | szem szimbólum (#142) | | | |
Eszközök, használati tárgyak, készletek |
1 | | ásó (#34) | 1 | | bronzkulcs (#76) | 1 | | csontkulcs (#74) |
2 | + | deus ex machina (#1) | 1 | | dobóháló (#221) | 1 | | fáklya (#36) |
1 | | furulya (#233) | 1 | + | hebrencs csapda (#147) | 1 | | kis vaskulcs (#40) |
1 | | kötél (#92) | 1 | | lant (#238) | 1 | | mérleg (#81) |
1 | | nagy bronzkulcs (#185) | 4 | | rézkulcs (#75) | 3 | | tüskecsapda (#242) |
Löttyök és porok, tartóstul |
7 | | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 51 csepp tinta (#101), fér még: 19] |
2 | | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 24] |
1 | | kavadu iszák (#25) | [benne 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0] |
4 | | sullár hólyag (#168) | [üres, kapacitás: 80] |
6 | | uzbány csõr (#169) | [bennük 25 csepp ugh méreg (#166), fér még: 47] |
3 | | vizestömlõ (#3) | [bennük 40 korty víz (#27), fér még: 20] |
4 | | zöld üveg (#82) | [bennük 20 csepp ragasztó (#83), fér még: 60] |
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok |
2 | | álompor (#396) | 3 | | antilopbõr (#48) | 1 | | bakkura bõr (#95) |
1 | | bordacsont (#16) | 1 | | csuklyavirág (#133) | 5 | | dorony tüdõ (#212) |
10 | | drótszõr (#37) | 14 | | evaporõr háj (#105) | 4 | | fabontó (#106) |
8 | | fekete gyöngy (#99) | 2 | | grákóbõr (#41) | 2 | | gyöngymangó (#135) |
3 | | hebrencs állkapocs (#130) | 18 | | kaktusztüske (#114) | 7 | | királygyík bõr (#44) |
1 | | lajhár csont (#236) | 20 | | madártoll (#112) | 2 | | magszim bél (#103) |
3 | | mákrózsa virág (#56) | 10 | | mandibulapenge (#125) | 1 | | mocsári penke (#148) |
2 | | óndarab (#85) | 5 | | ormánygõte csont (#21) | 28 | | pirkit (#153) |
1 | | rákpáncél (#97) | 42 | | sallank karom (#128) | 11 | | sünmedve tüske (#14) |
20 | | tigroszlán fog (#63) | 1 | | tükör (#43) | 1 | | vadász tatu bõr (#15) |
1 | | vapár ág (#110) | 6 | | varányszem (#30) | 3 | | varkaudar csont (#1113) |
18 | | vasérc (#152) | 15 | | vízionár szem (#102) | | | |
|
Összsúly: 105.83 kg | Megterheltség: 146% |
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 149% alatt van. |
|
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
1 | | amniosz (#203) | 2 | | csontszablya (#64) | 1 | | rézsisak (#72) |
2 | | szöges páncél (#65) | 3 | | víz (#27) | | | |
|
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
1 | | bõrpáncél (#51) | 1 | | királygyík bõr (#44) | 1 | | rézkulcs (#75) |
5 | | ubuk tüske (#131) | 1 | | uzbány csõr (#169) | 2 | | vízionár szem (#102) |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(64,49) oltár
(64,51) mély kút (#93), Raia oltár, mérges nyukmár (#95)
(65,48) Dornodon oltár, 48. jellempróba, vízionárok (#66), pszi elementál (#221)
(65,50) királygyíkok (#26), Raia rúnaköve
(66,46) phua-kúp (#372)
(67,45) uzbány (#102), Leah oltár
(67,47) téfea magofluxok (#98)
(68,44) trikornis (#104)
|