129. forduló, 131. forduló, Geronimo a mágus összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. nov. 10. 20h:09'
EZ A 361. JÁTÉKHETED, 130. FORDULÓD
362. játékheted kezdete: nov. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 23 zsetonba került.
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 200 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #4041
SZÁMLA : XXXX

GERONIMO A MÁGUS KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [63,92] koordinátán.
Betolakodók vannak a területeden. Szolgáid már harcolnak ellenük, érzed, ahogy sorban elbuknak. A támadók arcán undor és gyűlölet, lerázzák magukról elméd erejét. Védekeznél, fogaddal marnál beléjük, hogy vérükből nyerjél erőt; de testedet átjárja fegyverük. A lándzsa szíveddel együtt a földhöz szögez - ez hát a vég. Az utolsó kép egy csizma, mely fejedre tapos, amikor kihúzzák belőled a fegyvert... a kalandozók már kincseid kutatják. Te csak a felkelő nap pusztító tüzét érzed, s az évszázadok tapasztalatából egy szakadt fekete köpeny és a csatamező sarával keveredő hamu marad...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+4 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+306 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+57 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-8 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) A lottó 1415. hetének nyerőszámai: 22, 8, 6. 4 db 0 találatos szelvényed volt.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy ryuku gárdista nyomára bukkanj. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. [8 pontot használtál fel, van még 269. Kapsz 1 VP-t.]

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-26 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 269.]

* 2. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A forró energia testedbe áramlik. Megidézted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-12 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 264. Kapsz 1 VP-t.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 259. Kapsz 1 VP-t.]

* 4. KP: v 156 0 0 elmormolod a 156. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad a varázspáncél varázslatot! [-26 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 249. Kapsz 2 VP-t.]

* 5. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 244. Kapsz 1 VP-t.]

kb 117 1 kiveszel a bankból a 117. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 ezüst nyakláncot. [0 pontot használtál fel, van még 244.]

f 6 117 kísérletezel a 6. tárggyal a 117. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Lázasan töröd a fejed... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy kőkés szimbólumot. (ld. enc.) 39 tapasztalati pontot kaptál. [5 pontot használtál fel, van még 239. Kapsz 1 VP-t.]

kt 2321 elkészíted a 2321. tárgyat
Legyártottál 1 kőkés szimbólumot. Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 229. Kapsz 2 VP-t.]

kf 2321 kézbeveszed/felveszed a 2321. tárgyat
A nyakadba akasztod a kőkés szimbólumot. [0 pontot használtál fel, van még 229.]

v 7 1562 elmormolod a 7. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 120 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-12 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 226.]

h 1602 112 20 használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Előveszed az ezüstszelencét és készenlétbe helyezed. Képességeit 12 madártoll beledobásával teszteled. A varázseszköz működésbe lép, és a haszontalan holmi helyett 12 spirituszt kapsz. [3 pontot használtál fel, van még 223.]

m 7 1 1 mozogsz északnyugatra, északkeletre, északkeletre
[62,91] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy trikornis. Gyanakodva végigméritek egymást. Amikor a szörny nem mutat támadó szándékot, megkönnyebbülten ellazítasz. Tovább mész.

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Itt nyugszik Sir Kris a Raia pap, s öklén a gonosz vére VOLT! Szemfényvesztő " Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " A sötét erőknek is szükségük van az összefogásra a sikerhez - Ördögi Kör " Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Oppsz, egy kenyérfa! Sajna, már csak egy kenyér van rajta. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [63,90] A fákat magad mögött hagyva, szelíd lejtőjű, lankás vidékre érkeztél. Látsz egy vaskohót. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy mélységi grittang került az utadba. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Vad csatakiáltással, felemelve a vadászkést a másikra rontasz. Vadászkéssel párszor kilyukasztod a mélységi grittang testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a mélységi grittang testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a mélységi grittang száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Lecsapsz egy kövér, ám elővigyázatlan sótyúkot. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [64,89] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy grok-képződményt. Találsz egy oltárt. Elenios híveié. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy acéldarázs. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja az acéldarázs bal oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Meglengetve a vadászkést ellenfeledre ugrasz. Vadászkéssel végigmetszed az acéldarázs torát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átdöföd az acéldarázs torát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az acéldarázs melléd csap a farkával! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 acélpengőkét. 120 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 tüskét. Ügyességed TF-elődött. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [24 pontot használtál fel, van még 199. Kapsz 4 VP-t.]

h 78 használod a 78. tárgyat
Biztosítva magad, nagyon lassan megmászod a grok-képződményt. Felérkezve bemászol a grok-burokba egy szélesebb résen keresztül. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. A hely egész tágas - csak sajnos nem teljesen üres. Valami rád ront. Egy légirozmár! (ld. enc.)

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a légirozmár testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Meglengetve a vadászkést a másikra rohansz. Vadászkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a légirozmár farkát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Csontkéssel felnyársalod a légirozmár mellső uszonyát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A légirozmár sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A légirozmár melléd csap a farkával! A légirozmár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a puha padlón találtál 1 bőrsisakot. Elhagyod a furcsa képződményt. [16 pontot használtál fel, van még 183. Kapsz 3 VP-t.]

m 1 8 mozogsz északkeletre, északra
[65,88] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Vad szamóca illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy ork sámán. Ettől nincs semmi félnivalód. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled örvénykerítés varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 44 életpontot sebeztél. Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 6 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az ork sámán bibircsókos orrát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Elszántan a másikra rohansz. Vadászkéssel egy irtózatos ütéssel felvágod az ork sámán testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod az ork sámán testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 7 életpontot vesztettél. Az ork sámán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Észreveszel egy gumifát. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely északnyugatról folyik délkeletre. Feltöltöd a vizestömlőt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy patakot. Délre egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

(Továbbmész...) [65,87] Szűnni nem akar a zöld síkság. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy amniosz-fát. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy mély kút van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy bolhakutya. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a bolhakutya nyakát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vadászkéssel kilukasztod a bolhakutya fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a bolhakutya testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A bolhakutya feléd harap, de sikertelenül. A bolhakutya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bordacsontot. 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 20 amnioszt. Ügyességed TF-elődött. [92 pontot használtál fel, van még 91. Kapsz 18 VP-t.]

kt 203 5 elkészíted a 203. tárgyat (5 darabot)
Begyűjtöttél 5 amnioszt. Ügyességed TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 71. Kapsz 4 VP-t.]

h 1554 használod az 1554. tárgyat
Kigondolod, melyik dalt játszd, majd megszólaltatod a Leoneydeas ködkürtjét. A síron túli hang különös teremtményt vonzott ide. Pillanatokon belül egy noth szellem jelenik meg előtted, csak hogy az életedre törjön. Hát ez a hála azért, hogy megidézted!

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 91 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a noth szellem jobb lábát. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Marokra fogva a csontpálcát ellenfeledre rohansz. Csontpálcával többször kegyetlenül megütöd a noth szellem testét. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod a noth szellem bal oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A noth szellem ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Öregedtél 5 évet. A noth szellem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Elhajítod a vacak Poomr Ko trófeát, és diadalmasan beszerzel egy noth szellem trófeát. 1 688 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

A ködkürtöt a hátizsákod mélyére helyezed - egy darabig most nem lesz rá szükséged. [15 pontot használtál fel, van még 56. Kapsz 3 VP-t.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[64,86] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Felfedeztél egy mély kutat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy phua-kúpot. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő karmos tankány nem jelenthet komoly veszélyt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 86 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A karmos tankány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[6 pontot használtál fel, van még 50. Kapsz 1 VP-t.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. A kút alján persze nincs víz - szárazra érkezel. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. A keresgélés meghozza eredményét - a kiszáradt kútfenéken találtál 2 óndarabot. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 36. Kapsz 2 VP-t.]

m 6 mozogsz nyugatra
[63,86] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.

Észreveszel egy grok-képződményt.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 8 tüskét. Ügyességed TF-elődött. [14 pontot használtál fel, van még 22. Kapsz 2 VP-t.]

h 78 használod a 78. tárgyat
Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. Amikor eléred a képződmény tetejét, harcra készen beugrasz a felső, fedett rész belsejébe. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy bundás csirmáz!

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a bundás csirmáz bal első lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Vad csatakiáltással, felemelve a vadászkést ellenfeledre ugrasz. Vadászkéssel végigmetszed a bundás csirmáz szőrös testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a bundás csirmáz szőrös testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A bundás csirmáz állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A bundás csirmáz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a puha padlón találtál 1 mutáns csontot. Elhagyod a furcsa képződményt. [16 pontot használtál fel, van még 6. Kapsz 3 VP-t.]

m 4 mozogsz délre
[63,87] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy phua-kúpot. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy mély kutat. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy mély kút van. Elrakod a távcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy evaporőr. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi az evaporőr hengertestét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Marokra fogva a vadászkést a másikra ugrasz. Vadászkéssel végigmetszed az evaporőr hengertestét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az evaporőr hengertestét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápol, de mindhiába. Az evaporőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[6 pontot használtál fel, van még 0. Kapsz 1 VP-t.]

kut 5 kutatsz
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

m 2 mozogsz keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

ef 11 energia fejlesztése 11
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 346 keresed a 346. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy szürke rinocéroszt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 238 10 0 használod a 238. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: h 233 10 0 használod a 233. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 4. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 5. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2020. évben 11. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 17, 28.
Tested megpihen fárasztó kalandjaid után, lelked szomját oltod az Élet Forrásával... (+1 max. ép.) Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 271 pontot. A következő körben tehát 268 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KŐKÉS SZIMBÓLUM (2321. TÁRGY)
Miközben végignézel jelenlegi önmagadon és felszereléseiden, számba veszed, hogy honnan hova jutottál és mi mindent értél el eddigi kalandjaid során. Eszedbe jutnak a kezdeti nehézségek, amikor még nem volt semmid. Fáztál, éheztél és bizonytalan volt a holnap. Saját magadon és tudattársaidon kívül senkire nem számíthattál. Most mégis itt vagy, és túlélsz nap nap után. Soha nem felejted el, hogy amid van, azt csak magadnak köszönheted. Ezért viselheted nyakadban a Túlélés szimbólumát, tudatva a világgal, hogy nem szorulsz másokra és bárhol, bármilyen körülmények között boldogulsz. [A kőkés szimbólumot csak a Túlélők KT tagjai készíthetik el és viselhetik. Elkészítéséhez egy kőkésre, egy ezüst nyakláncra és 10 TVP-re van szükség. A szimbólum nem foglal helyet a nyakláncok között és megacélozza a Túlélők akaratát a harcban.]

LÉGIROZMÁR (94. SZÖRNY)
A tudósok szerint hidrogénnel töltött úszóhólyagszerű szervével tud lebegni, illetve uszonylábai és erős farka csapásaival haladni és manőverezni. Áldozataira zuhanóbombázóként csap le a magasból - szerencsére a végbelén át kilövellő hidrogén sivítása elárulja. Bár... két hatalmas agyara és izmos farka így is jókora előnyt ad neki. Igazán esélyed csak akkor van, ha a fészkében ütsz rajta, ahol kevésbé mozgékony.

KARAKTERLAP

Geronimo a mágus, egy kopasz, szürke szemű gnóm férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Fairlight elsőáldozója vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 130. fordulód.

Erő: 29 (39) Szint: 20 Merészség: 5/5 Magasság: 119 cm
IQ: 37 (39) Támadás: 29 Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 26 (33) Védekezés: 41 Menekülés: 30 % Életkor: 112/123 év
Egészség: 25 (27) Életpont: 345/345 Jellem: semleges (+8) Tul. pont: 0
Szerencse: 26 (30) Varázspont: 895/223 Pénz: 1112 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 40/28 Pszi pont: 144/106 EFejl: 9
Eddig összesen 1814 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 572 TP-t kaptál. Jelenleg 535 184 TP-d van. A következő szinthez még 64 816 TP szükséges. Trófeáid: noth szellem, zombi mester, drakolich. A 114. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5180 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/48 szúrófegyverek: 25/3 (+1%) vágófegyverek: 16/79 (+21%)
ütőfegyverek: 19/2 (+5%) lőfegyverek: 25/16 (+1%)

Feltételes fegyverváltás: vadászkés (#1264) (300%) << csontpálca (#329) (250%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -11.); tüske (#22) (12 -14.); mérg. ubuk tüske (#137) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
63,87 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 84
Kedvenc táborhely: 59,98
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 852 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/74 (-300%) 2. nyomkövetés: 22/75 3. mászás: 3/73 (+31%)
4. csapdakészítés: 10/60 (+6%) 5. csapdaészlelés: 2/1 (-300%) 6. gyógyítás: 18/75
7. titkosírás: 6/62 8. felderítés: 4/76 (-300%) 9. szörnyidomítás: 1/36
10. teológia: 19/76 (+25%) 11. taumaturgia: 76/12 (+20%) 12. versengés: 2/75
13. zene: 4/1 14. szörnyismeret: 7/71 (+22%) 15. pszi: 18/93 (+7%)
16. zárnyitás: 2/2 (-300%) 17. vadászat: 5/8 18. vitalitás: 1/35 (+12%)
19. bányászat: 13/7 (+18%) 20. főzés: 7/91

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 10
10. vp regeneráció: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 70% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
ásol max. 8 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 100 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), amnioszt (#203) (max. 20 darabot )
elfogod Thargodan csontvázat (#297) fedett veremmel (#219)
cirkusz: ötpróba (2)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
noth szellem (#250)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) savhurrikán (#107, 40 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
savmágia (#477, 36 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: 12 vp; taumaturgia: 26 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
erőpajzs I (#12) szürkeáll. aktiv (#71) varázspáncél (#156)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
6. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
agykorbács (#97), lángcsóva (#31)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> nektoraf (#355) villámcsapás (#50) >> karmos tankány (#137)
villámcsapás (#50) >> troll ritualista (#365) villámcsapás (#50) >> kőkorszaki szaki (#109)
tűzgolyó (#155) >> 10. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> drakolich (#760)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760) oldás (#372) >> szeppent rákfatty (#186)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű!
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Fontos feladatunk a konkurrencia ritkítása. Végezz két varkaudar mágussal. (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): új. kastély (528): kész. városháza (Gatin) (540): új. cseréptetős torony (549): kész. városháza (685): kész. fejvadászház (757): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 8, 9, 10, 22, 24, 30, 31, 32, 41, 42, 53, 170.

HŐSTETTEID
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 1000, az összesen kapott pontszám: 176845. (összesen ölhető: 1488 )
2. hely az I. Klasszikus Olimpián a f‹z‹versenyben.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
mérgezett fegyver (119)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 795 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 drótszőr (#37) 1 kőkés (#6) 13 madártoll (#112)
1 Métely páncélja (#1562) 1 pirkit (#153) 2 tüske (#22)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
120 arany (#50) 1 acélpengőke (#231) 25 amniosz (#203)
1 bordacsont (#16) 1 bőrsisak (#57) 1 evaporőr háj (#105)
11 kaja (#2) 1 kőkés szimbólum (#2321) 1 mutáns csont (#331)
2 óndarab (#85) 3 rézdarab (#70) 15 spiritusz (#170)
1 tankány karom (#237) 8 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

61 62 63 64 65 66
85
86
87
88
89
90
91
92
93
(62,91) trikornisok (#104)
(63,86) grok-képződmény (#149), bundás csirmáz (#93)
(63,87) phua-kúp (#372), evaporőr (#69)
(63,90) vaskohó (#155), érclelőhely, mélységi grittang (#103)
(64,86) mély kút (#93), Raia oltár, karmos tankány (#137)
(64,89) 27. jellempróba, grok-képződmény (#149), Elenios oltár, acéldarázs (#140), légirozmár (#94)
(65,87) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), 39. jellempróba, bolhakutyák (#17), noth szellem (#250)
(65,88) ork sámán (#345), gumifa (#38), patak

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Geronimo a mágus 130. fordulója

Szörnyek

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetű (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygőte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) goblin (#21) drótszőrű pincsi (#22) grákó denevér (#25) királygyík (#26)
óriás sáska (#27) sakál (#28) gyilkos mókus (#29) surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31)
sünmedve (#33) kőszáli disznó (#34) acélkolosszus (#35) manó (#36) gorombilla (#38)
lebegő gomba (#39) óriás patkány (#42) tigroszlán (#43) Baar-ork (#44) Duer-ork (#45)
Tugt-ork (#46) technokolin (#50) gyíkember (#51) bakkura (#52) százfogú (#53)
bo-skorpió (#54) rőtmanó (#55) félelem-járó (#56) gátvakond (#57) rájanyék (#58)
pókvadász (#59) drasmólyom (#60) hegyi rák (#61) kőevő (#62) varkaudar (#64)
goldugar (#65) vízionár (#66) húsevő magszim (#67) móleon (#68) evaporőr (#69)
vadtroll (#70) fabontó szójer (#71) óriás skorpió (#72) garokk (#73) tintacsiga (#74)
gitonga (#76) zoloboo (#77) színes dözmöng (#78) bombagoly (#79) trollfa (#80)
tazunkaróka (#81) spagulár (#82) kaszabolósáska (#83) bíborgörény (#84) gyilkos sallank (#85)
topránypolip (#86) kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89) alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92)
bundás csirmáz (#93) légirozmár (#94) mérges nyukmár (#95) szintszívó (#96) téfea magoflux (#98)
piromenyét (#99) szőrös pók (#100) sullár (#101) uzbány (#102) mélységi grittang (#103)
trikornis (#104) vadász varkaudar (#108) kőkorszaki szaki (#109) nyuhaj karbin (#110) ragyás burástya (#111)
sóhajtó dorony (#112) süvítő rája (#113) vérszomjas csüldő (#114) törpemammut (#115) gyilkos tetű (#116)
mutáns pók (#117) trappoló dinymák (#118) emberevő (#119) bibircsók-óriás (#120) homokféreg (#121)
xirnox (#122) tetemember (#123) manifesztátor (#124) varkaudar mágus (#128) útonálló (#130)
orgyilkos (#131) sötét gnóm (#132) élőholt mirg (#135) karmos tankány (#137) agglomerátor (#138)
proteinfecske (#139) acéldarázs (#140) szőrlajhár (#141) arató csattanat (#144) pattanóböde (#145)
kardfogú fülemüle (#146) epokitféreg (#147) vérfürdető magszim (#148) fémbontó szójer (#150) dehidrátor (#151)
nukleáris cickány (#155) vark. nekromanta (#173) karmazsin huhogó (#185) szeppent rákfatty (#186) varkaudar bajnok (#190)
élőholt quwarg (#202) élőholt sullár (#216) massza (#217) tormikus egér (#218) pszi elementál (#221)
szubreális vámpír (#223) noth szellem (#250) zombi mester (#251) lidércúr (#252) pordémon (#253)
Thargodan csontváz (#297) óriáspók (#303) ork sámán (#345) szürke rinocérosz (#346) varkaudar kósza (#347)
khór darázs (#348) liumbe (#349) északi aurach (#350) halálmadár (#351) nektoraf (#355)
dűnekukac (#357) bíbor szulfagor (#358) ryuku gárdista (#360) ryuku légiós (#361) troll ritualista (#365)
dombi yeti (#366) kérődző etra (#368) rőtmanó berzerker (#369) smaragdgólem (#417) vortexmágus (#418)
varkaudar kölyök (#685) csontlepke (#746) reinkarnált motyogó (#752) érző szívű dromedár (#753) csodabogár (#755)
alattomos manó (#756) lajhárlord (#757) drakolich (#760) élőholt tigris (#766) ork bérgyilász (#781)
Jerome (#956) Poomr Ko (#957) Quirov (#975) Métely (#7000) gigaféreg lárva (#7037)
csupasz gigaféreg (#7038) rücskös gigaféreg (#7039) Nehéz Norbi (#7119) Féktelen Fantom (#7120) Ököl (#7121)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlő (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kőkés (#6) kőhegyű lándzsa (#7) szöges bunkó (#8) csontkés (#11) csontszurony (#12)
kőkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) vadász tatu bőr (#15) bordacsont (#16) szögletes kő (#17)
parittya (#18) kerek kő (#19) fúvócső (#20) ormánygőte csont (#21) tüske (#22)
mérgezett tüske (#23) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25) gyenge méreg (#26) víz (#27)
ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30) smirglibokor (#31) szeksztáns (#32)
$lapockacsont (#33) ásó (#34) tűzbokor (#35) fáklya (#36) drótszőr (#37)
gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) kis vaskulcs (#40) grákóbőr (#41) távcső (#42)
tükör (#43) királygyík bőr (#44) kis bőrpajzs (#45) krómkaktusz (#46) surranó kígyó bőr (#47)
antilopbőr (#48) kígyóbőr kesztyű (#49) arany (#50) bőrpáncél (#51) mákrózsa bokor (#55)
mákrózsa virág (#56) bőrsisak (#57) tigroszlán fog (#63) csontszablya (#64) szöges páncél (#65)
kék orchideacserje (#67) kék orchidea (#68) szárnyas hernyó (#69) rézdarab (#70) csontkulcs (#74)
rézkulcs (#75) bronzkulcs (#76) rát-fa (#77) mászókarom (#78) korongfa (#79)
lapkorong (#80) mérleg (#81) zöld üveg (#82) ragasztó (#83) díszes rézpajzs (#84)
óndarab (#85) olvasztókemence (#86) bronzsisak (#88) bronzpajzs (#89) manilla-fa (#91)
kötél (#92) mély kút (#93) $bakkura bőr (#95) bakkura csizma (#96) rákpáncél (#97)
rákpajzs (#98) fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100) tinta (#101) vízionár szem (#102)
magszim bél (#103) fémrúd (#104) evaporőr háj (#105) fabontó (#106) rövid íj (#107)
nyílvessző (#108) vapár cserje (#109) vapár ág (#110) madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113)
kaktusztüske (#114) móricserje (#115) móri gyümölcs (#116) ezüst nyaklánc (#117) púderszikla (#118)
púderkő (#119) dözmöng szív (#122) göcsörtös bunkó (#123) rókafarok (#124) mandibulapenge (#125)
sallank karom (#128) hebrencs állkapocs (#130) ubuk tüske (#131) hóhérbimbó (#132) csuklyavirág (#133)
gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135) rúnakő (#136) mérg. ubuk tüske (#137) villám szimbólum (#145)
oltár (#146) hebrencs csapda (#147) grok-képződmény (#149) szent jogar (#150) szvó-ektoplazma (#151)
vasérc (#152) pirkit (#153) mély szakadék (#154) vaskohó (#155) világítótorony (#156)
nyu-shuriken (#157) ezüst karkötő (#158) kis vaspajzs (#159) vassisak (#160) nagy vaspajzs (#161)
borostyán függő (#162) vasvért (#164) mászókampó (#165) ugh méreg (#166) sziklafészek (#167)
sullár hólyag (#168) uzbány csőr (#169) spiritusz (#170) rövid kard (#171) téfea-agy (#172)
nekrofun (#173) harci kalapács (#174) vashegyű nyíl (#176) szopógödör (#177) mínosz-kúp (#178)
grifftojás (#179) ezüst gyűrű (#180) vasalt bunkó (#181) vashegyű lándzsa (#182) vaskulcs (#183)
ezüst kulcs (#184) nagy bronzkulcs (#185) mérgezett vasnyíl (#187) vas dobónyíl (#189) aranygyűrű (#193)
obszidián függő (#195) trófea nyaklánc (#196) trikornis szarv (#198) karbin plazma (#199) gyíkfű csomó (#200)
gyíkfű (#201) amniosz-fa (#202) amniosz (#203) ovimon-bokor (#206) ovimon-bogyó (#207)
fűszertartó (#210) sáfránypor (#211) dorony tüdő (#212) xirnox szív (#213) manifeszt.nyúlvány (#214)
fedett verem (#219) láncing (#222) orgyilkos tőr (#225) obszidián karkötő (#229) lánckesztyű (#230)
$acélpengőke (#231) furulya (#233) $lajhár csont (#236) tankány karom (#237) $lant (#238)
pular kristály (#239) $tüskecsapda (#242) pszi kő (#248) templom (#256) szent kehely (#257)
nehezék (#258) isteni könnycsepp (#260) remák szív (#264) fülemüle agyar (#267) purifikátor háj (#269)
szürke bőrkesztyű (#271) ametiszt medál (#275) rejtőköpeny (#277) jégszív (#282) kőszem (#304)
varázskő (#305) ezüst papi karkötő (#308) galachmit (#310) gyógykenőcs (#313) ezüsttőr (#322)
ezüsthegyű nyíl (#323) ezüsthegyű lándzsa (#324) ezüstkard (#325) ezüstdarab (#326) ezüstshuriken (#327)
csontpálca (#329) mutáns csont (#331) huhogó bibe (#332) rákfatty váladék (#333) acéltű (#334)
olló (#335) királyi korona (#338) rézgolyó (#343) shinai gömb (#348) esszenciakristály (#350)
tolmokov-koktél (#351) quwarg tojás (#360) ezüsttollú nyíl (#363) phua-kúp (#372) fény szentélye (#376)
moa smaragd (#377) moa gyöngy (#378) moa rubin (#379) moa obszidián (#380) moa zafír (#381)
moa jádekő (#382) moa üveggömb (#383) moa burát (#384) moa gyémánt (#385) moa katalizátor (#386)
szent tölgyfa (#393) álomvirág (#395) álompor (#396) zafír erőöv (#397) főutca (#399)
ház (#400) vas fejpánt (#408) kígyóbőr öv (#410) aranypikkely (#415) bányászcsákány (#434)
törpe bánya (#435) szent liget (#439) barátság szent tüze (#484) sörsátor (#486) erődítmény (#488)
sárkánytanya (#492) manakristály (#500) tudás gyöngye (#522) angyalok gyűrűje (#529) Chara-din monolitja (#534)
eknozol (#540) főnixtoll (#563) Martian tekercse (#569) áldott kő (#642) sámán erszény (#650)
rinóbőr (#651) darázsszárny (#652) varkaudar tekercs (#653) liumbe hajtás (#655) aurach fog (#657)
nektoraf faggyú (#667) sáfránykristály (#675) szulfin (#676) szulfagor agyar (#677) elf kósza háza (#681)
orvosságos zacskó (#682) tímárkunyhó (#684) rinóbőr öv (#685) manóodú (#698) sötét kámzsa (#699)
berzerker tüske (#713) rőtmanó kacagány (#714) művészi porolit (#720) kreiton esszencia (#892) tapasztalatkő (#975)
varkaudar falu (#1109) varkaudar csont (#1113) varkaudar pálinka (#1137) sámán gyógykenőcs (#1139) ryuku rúnatekercs (#1162)
Rodger kezdő üstje (#1167) tűzrakó hely (#1169) malom (#1204) szekérkaraván (#1215) megbűvölt utazóláda (#1218)
vámpírfog (#1221) hattyútoll (#1222) ork csodaszer (#1228) holdbőr (#1236) fejsze (#1240)
vaspánt (#1241) csillezsálya (#1252) csillezsályalevél (#1253) vadászkés (#1264) Kaldor varázspora (#1272)
destabilizátor (#1275) csodabazár (#1404) esélynövelő (#1409) rum (#1419) titanitdukát (#1480)
Jerome köpenye (#1527) varkaudar szimbólum (#1528) megsemmisítő (#1540) Arsa potrohgyűrűje (#1541) aenouth ködkürt (#1554)
hősiesítő medál (#1558) Métely páncélja (#1562) fülemüle síp (#1576) grifftoll kesztyű (#1578) Kalmárok Kémgömbje (#1589)
féregíz nyakpánt (#1601) ezüstszelence (#1602) keg gomba (#1615) fenőkő (#1618) hibátlan tűzopál (#1642)
boszorkánykendő (#1697) koponya gyűrű (#1733) harci maszk (#1739) varkaudar fellegvár (#1821) gernim balzsam (#1894)
mesterszakács kanál (#2034) vaskard (#2084) Fairlight szütyője (#2108) varkaudar ékkő (#2168) varkaudar barlang (#2200)
moa antigrav (#2204) kőkés szimbólum (#2321) vortexvessző (#2331) klasszik rézmedál (#2511) klasszikus kitűző (#2514)
ősi rúna (#2520) tirik rúna (#2521) nefil rúna (#2522) arany vadászmedál (#2583)

Receptek

főtt étel (#1) ropogós rókafarok (#16)

Parancsok

A     tárgy       kalandozó   darab             -  tárgy átadása
AA    tárgy       [tárgy]     [tárgy]           -  összes par. tárgy átadása
ÁL    tárgy1      tárgy2      tárgy3           20  áldozat bemutatása
AMT   kalandozó   MXTU                          -  MXTU átadása
AT    kalandozó   TU                            -  TU átadása
BA    élőlény     [élőlény]   [élőlény]         -  barátságosság
BB    tárgy       darab                         -  berakás bankszéfbe
BE    [épület]                                  5  belépés épületbe/lab.-ba
BEAJ  kalandozó                                 -  beajánlás Közös Tudatba
BEEN  kalandozó                                20  belépés engedélyezése
BPB   [sorszám]                                 -  befejező parancs berakása
BPK   sorszám                                   -  befejező parancs kivétele
CIR   [beállítás]                               -  vándorcirkusz látogatása  
D     tárgy                                     -  tárgy eldobása
D     tárgy       darab       hova              6  tárgy elrejtése
DD    tárgy       [tárgy]     [tárgy]           -  összes par.tárgy eldobása
DX    1-20                                      -  D.E.M. beállítása
É     TVP                                    1-40  élelemszerzés
EE    tárgy       [tárgy]     [tárgy]           -  összes par. tárgy eladása
EF    TU          [képesség]            (10/7)*TU  Tudati Energia Fejlesztés
EK    sorszám     ?           ?                 ?  tudati energia kisütése
ÉP    épület      TVP                         TVP  építkezés
ERKI  [kaland.]                                20  erőszakos kilép(tet)és
ESK   kalandozó   [kalandozó]                  30  esküvő
EXT                                             -  játékhét visszadátumozási kérelem
F     tárgy                                    10  kísérletezés, feltalálás
FÁS   TVP                                     TVP  felt. ásás, max. TVPért
FF    1.fegyver   2.fegyver   3.fegyver         -  feltételes fegyverváltás
FFK   %           [%]         [%]               -  felt. fegyverv. kockázata
FGY   életerő%    TVP         [hányszor]      TVP  feltételes gyógyítás
FKÉR  [kaland.]                                 -  feloszl/felfügg. kérése
FKT   tárgy       darab       [1]               ?  feltételes készítés
FKU   TVP                                     TVP  feltételes kutatás
FLH   szint       fegyver     [darab]           -  felt. lőfegyver használat
FOG   szörny      csapda                        ?  feltételes szörnyelfogás
FM    TVP                                       -  feltételes mászás
FNO   képesség    [hányszor]                    -  fejl. pont felhasználása
FSE   TVP                                     TVP  feltételes segítség
FU    kalandozó                               (5)  feltételes udvarlás
FV    tárgy       darab       honnan            4  felvesz elrejtett tárgyat
FVK   százalék					-  feltételes varázskő használat
FTV   varázslat   élőlény                       -  feltételes T/V varázslat
FVH   szint                                     -  felt. T/V mágia használat
GO    próbaszám                                10  jellempróba-gonoszság
GY    TVP                                    1-40  gyógyítás
GYJ   [tárgy]     [megterh]   [érték]           -  gyűjtés szelekció
GYK   fegyver     TVP                        1-50  gyakorlás fegyverrel
H     tárgy                                     ?  használja a tárgyat
HIR   hírszám     [1. par.]   [2. par.]         -  KT hír közlése
HU    [tárgy]     [tárgy]     [tárgy]           -  hulladékgyűjtés
ID    szörny      TVP                         TVP  elfogott szörny idomítása
IM                                             30  imádkozás oltárnál
IN    kalandozó   élőlény     tárgy             -  információ átadás
JLK   kód                                       5  jelszó kimondása
K,FK  faj         lépésszám   irány            10  követi a megadott fajt
KB    tárgy       darab                         -  kivét bankszéfből
KIEN  kalandozó                                 -  K.T.-ból kilépés enged.
KF    tárgy       [1-2]                         -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF    tárgy       3-4                           -  őriz a tolvajok ellen
KF    lőfegyver   [lövedék]                     -  bekészíti a lőfegyvert
KNO   képesség    [hányszor]                    -  képesség növelése
KÖKI                                            -  Közös Tudatból kilépés
KÖTB  K.Tudat                                   -  Közös Tudatba belépés
KÖTL  létszám     vezető                        -  Közös Tudat létrehozása
KPB   [sorszám]                                 -  kezdeti parancs berakása
KPK   sorszám                                   -  kezdeti parancs kivétele
KT    tárgy       [darab]                       ?  készít/begyűjt
KUT   TVP                                    1-50  átkutatja a terepet
L,FL  kalandozó   [tárgy]                       5  lopás kalandozótól
LE    tárgy                                     -  letesz/elrak
LM    pont        [pont]      [pont]         5+OV  labirintusban való mozgás
LOT   1.tipp      2.tipp      3.tipp            -  lottózás (10 arany)
M     irány       [irány]     [irány]          10  adott irányba mozgás
OV    0-5                                       -  óvatosság labirintusban
P     pszi        [param1]    [param2]       5(?)  pszi képesség használata
PBE   pénz        [kalandozó] [hányszor]        -  pénz berakása bankba
PKI   pénz        [hányszor]                    -  pénz kivétele bankból
SE    próbaszám                                 ?  jellempróba-segítség
SZE   szörny                                    -  fogoly szörny elengedése
SZK   szörny                                   10  szörnykeresés
SZM   szörny                                    -  elfogott szörny leölése
T,FT  élőlény     [élőlény]   [élőlény]         -  élőlény megtámadása
TF    tulajd.     TVP                         TVP  tulajdonság fejlesztése
TIM   TVP                                     TVP  titkosírás megfejtése
TNO   tulajdonság [hányszor]                    -  tulajdonság növelése
TPF   TVP                                       -  spórolt TVP felszabadítás
TPS   TVP                                       -  TVP letiltása, spórolása
TV    varázslat   [varázsl]   [varázsl]         -  varázslat T/V listába
V     varázslat   [param1]    [param2]       5(?)  varázslás
VI    merészség   agresszió   menekülés%        -  viselkedés
VIK   merészség                                 -  merészség kalandozókra
VPF   VP                                        -  spórolt VP felszabadítás
VPS   VP                                        -  VP letiltása, spórolása
VTN   varázslat   [varázsl]   [varázsl]        35  var. tanulása mestertől
ZIP   mit         TVP                         TVP  rombolás nemes céllal

Üzenet küldése a karakternek