Cras Lorg 130. fordulója
TÚLÉLÕK FÖLDJE | Betáplálva: 2005. márc. 1. 10h:01'
EZ A 161. JÁTÉKHETED, 130. FORDULÓD
162. játékheted kezdete: márc. 4.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #3165
SZÁMLA : #6108
ZSETONOK : 20
Extra forduló: 18 |
|
CRAS LORG KALANDJAI
6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,44] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 3 gyöngymangót (20 arany kikiáltási
áron), 7 gyöngymangót (40 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+21 életerõ.)
Varázserõd regenerálódik. (+30 varázspont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+2 kaja.)
* 1. KP: | elmormolod a 16. varázslatot
| Varázsolni kezdesz. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a
csábmosoly varázslatot! Karizmatikusabbá váltál. [-9 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5
pontot használtál fel, van még 262.]
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot
| Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Bizsergetõ, csípõs érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót,
létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.]
[5 pontot használtál fel, van még 257.]
cir | vándorcirkusz látogatása
| Minden cir parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 257.]
fgy 35 30 1 | felt. gyógyítás 35 30
| Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 257.]
h 34 | használod a 34. tárgyat
| Leásol elég mélyre. Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [8 pontot használtál fel, van még 249.]
[72,45] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Ezek a lankák alkotják Maad gyûrûjét, amely Maad Szívét, a rejtélyes
mocsarat veszi körbe. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah hívõi építették. Furcsa
megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat).
[Mostantól használhatod a Feltételes Ásás: FÁS <TVP> parancsot. Ha fémet érzékelsz egy mezõn, automatikusan ásol.
Egy körben maximum annyi TVP-t fogsz erre elkölteni, ahány TVP-t paraméterként megadtál. A parancs kikapcsolása az
üres FÁS paranccsal történik. Ahhoz, hogy valaki megkapja ezt a parancsot, 5-ös bányászat szakértelem és legalább 30
fordulónyi tapasztalat szükséges.] A feléd lépkedõ lény meg sem próbál rejtõzni, ezért hamar kiszúrod. Már távolról sem
tûnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy pattanóböde. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz
békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Nyu-shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 nyu-shuriken. Lövedéked átfúrja a pattanóböde testét. (1 támadással 8
életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen
csonttá. (10 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Bronzhegyû lándzsával tökéletesen perforálod a
pattanóböde hólyag testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) A pattanóböde fogait a derekadba mélyeszti. (1
támadástól 19 életpontot vesztesz.) Bronzhegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pattanóböde hólyag
testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A pattanóböde beleharap a kezedbe. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A
pattanóböde szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 kaktusztüskét. Messze hajítod a vacak kis dombi yeti trófeát, és diadalmasan
beszerzel egy pattanóböde trófeát. 762 tapasztalati pontot kaptál. [12 pontot használtál fel, van még 237.]
h 34 | használod a 34. tárgyat
| Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 vasércet! (ld. enc.) [8 pontot használtál fel, van még 229.]
[72,46] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Ezek a lankák alkotják Maad gyûrûjét, amely Maad Szívét, a rejtélyes
mocsarat veszi körbe. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Látsz egy teljesen
lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. (Vándorcirkusz:) Már messzirõl
észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredõ csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint
fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklõdéssel kezded
szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél
be, csak nézelõdtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR
parancsod).] Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Éles szemeddel azonnal
kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 rézpáncélt.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 bronzhegyû nyilat. [62 pontot használtál fel, van még 167.]
h 34 | használod a 34. tárgyat
| Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 óndarabot! [8 pontot használtál fel, van még 159.]
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra
| [71,46] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd
lopakodó valamit. Egy kérõdzõ etra nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval
álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Teli erõbõl nyu-shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 nyu-shuriken. Lövedéked átfúrja a kérõdzõ etra duzzadt tõgyét.
(1 támadással 12 életpontot sebezve.) A lény szörnyû sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerõ.) A dolgot még 14
aranyad bánja. A lény bûzfelhõt lõ rád! Hatalmasat okádsz: semmi sem marad a gyomrodban! Megmarkolva a bronzhegyû
lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kérõdzõ etra bal hátsó lábát. (3
támadással 87 életpontot sebezve.) A kérõdzõ etra rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 6 életpontot
vesztesz.) A lény szörnyû sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerõ.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. Bronzhegyû
lándzsával megdöföd a kérõdzõ etra testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2
támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény szörnyû sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerõ.) A dolgot még 6 aranyad
bánja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Elhajítod a vacak ryuku gárdista trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes kérõdzõ etra trófeát. 700 tapasztalati pontot
kaptál. A gyakorlástól megnõtt tudásod (+1 szúrófegyver). Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-3 kaja.)
(Továbbmész...) [70,46] Szûnni nem akar a zöld síkság. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy
elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és
legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Valami
érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy phua-kúpot. Mohón zabálni kezdesz. (-3 kaja.) Éles szemeddel azonnal
kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. [24 pontot
használtál fel, van még 135.]
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot
| Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy
varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerõ). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 130.]
jlk 4221 | jelszó kimondása 4221
| Lesz ami lesz! Kimondod a jelszót, készen arra, hogy beleülj a mészárszékbe. AAááhhhh! Zümmögve félrehúzódik a
phua-kúp ajtaja. Az izgalomtól remegve léped át az õsi Moa szentély küszöbét. A tojás belsejét különös fény világítja meg.
Ujjuj, itt csatázni kell: egy massza néz veled farkasszemet.
A lény jeget köp rád. Csontodig hatol a hideg. (9 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Bronzhegyû
lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a massza testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) A massza csápjai a
jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a
tested víztartalmát szívják el. Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 5 életpontot
vesztesz.) Bronzhegyû lándzsával teljesen átdöföd a massza testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Csápok szívnak
vért a combjaidból. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedbõl. A massza
fegyverével megkarcolja a jobb kezedet. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A massza még megpróbál elszaladni, de
két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 9 kaktusztüskét. 600 tapasztalati pontot kaptál. A neheze megvolt! Most lássuk a
kincset! Kutatsz, kutatsz... Megvan! KIIIINCSS! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre
bukkantál: egy tolmokov-koktél, egy göcsörtös bunkó, 4 sallank nyíl (ld. enc.), egy gyöngymangó és egy aranygyûrû. Most,
hogy kiszórakoztad magad, kimész. Mögötted bezárul a kúp ajtaja. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett!
[15 pontot használtál fel, van még 115.]
(Feltételes gyógyítás:) Magadba süllyedve megvizsgálod az aurádat, majd némi koncentrálás után foltozgatsz rajta egy kicsit.
Az eredmény felülmúlta a várakozásodat. (+57 életerõ.) [30 pontot használtál fel, van még 85.]
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra
| [69,46] Síkság, továbbra is csak síkság. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Egy buckába egy tábla van beleszúrva.
Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Vándor, nemes helyen jársz, itt alakultak a Szamócák. " Két tazunkarókakölyök talált egy
kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31.
jellempróba).
(Feltételes segítség:) Elfelezed a sajtot, és odaadod nekik. Bár nem köszönik meg, mégis tudod, hogy ismét jót cselekedtél.
(+2 jóság.)
Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledõ evaporõr nem jelenthet
komoly veszélyt. Itt csata lesz.
Teli erõbõl dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az evaporõr testét. (1
támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a szöges bunkót. Elszántan a másikra támadsz. Szöges
bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod az evaporõr testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Csápjával megérint az
evaporõr. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedbõl. Yeeee! Lenyomtad az
ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 evaporõr hájat. 112 tapasztalati pontot kaptál. Mohón zabálni kezdesz. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [68,46] A talaj lápossá, ingoványossá válik: mocsárvidéken jársz. Apró lidércfények táncolnak a lép fölött.
(Feltételes támadás:) Egy szintszívó! Ezt kerested. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Fegyvert váltasz: elõkapod a szöges bunkót. Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos
csapásokat szórva összezúzod a szintszívó ködös testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A szintszívó néhányszor
belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Sikoltasz a túlvilági, hideg érintéstõl. (-1 szint: -1
támadás, - 40850 TP, -7 max/akt. életerõ, -2 tulajdonságpont, -10 max/akt. varázspont, -2 képességpont.) A másik elterül,
rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. (ld. enc.) 280 tapasztalati pontot kaptál. Megéheztél, elõ az
elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [35 pontot használtál fel, van még
50.]
m 8 8 | mozogsz északra, északra
| [68,45] A terep változik: ismét síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod
közelebbrõl: találtál egy gumifát. Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már
gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy sóhajtó dorony közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Rögtön látod,
hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyû lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyû lándzsával néhányszor teljesen
átdöföd a sóhajtó dorony taraját. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de
kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdõt. 380 tapasztalati pontot kaptál. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [68,44] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdõbe belépve. Téged még az
erdõben sem lephet meg buta szörny. A feléd közeledõ gyilkos tetû mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá.
Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyû lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyû lándzsával több döféssel felnyársalod a
gyilkos tetû testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1
támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
240 tapasztalati pontot kaptál. Egy quwarg mozdul a földön. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál.
Elõpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 20.]
f 152 92 | kísérletezel a 152. tárggyal a 92. tárggyal
| Biztosítva a teljes csendet magad körül, szemöldöködet ráncolva gondolkodni kezdesz. Telik múlik az idõ... Érdemes volt
kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz mászókampót. (ld. enc.) 90 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál
fel, van még 10.]
f 92 | kísérletezel a 92. tárggyal
| Farigcsálsz, illesztgetsz, kísérletezel, hátha lesz valami használható eredmény. Lázasan töröd a fejed... Brávó! Feltaláltad,
hogy hogyan csinálhatsz hurokcsapdát. (ld. enc.) 33 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 0.]
f 152 104 | kísérletezel a 152. tárggyal a 104. tárggyal
| Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
* 1. BP: | használod a 233. tárgyat
| Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
* 3. BP: | használod a 34. tárgyat
| Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
* 4. BP: | használod a 147. tárgyat
| (Felhasználsz a következõ forduló TVP-jébõl:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel,
van még -3.]
* 5. BP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat -3 pontért
| Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
Elõkapod a zsákból a vizestömlõt, és csillapítod szomjadat. Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a
sörényes ubuk. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledõlsz, szemeid
lecsukódnak, és a következõ percben már a lóbõrt húzod. Némi fejlõdést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1
max. életerõ.) Elmúlt a csábmosoly hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebbõl a következõ körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 271 pontot. A következõ körben
tehát 268 pontot költhetsz el.
PATTANÓBÖDE (145. SZÖRNY)
A pattanóböde óriási, zöld hólyagra emlékeztet, felületén vékony, leginkább a xantusz-kaktuszéra emlékeztetõ tüskékkel.
Ha a dombvidéken megpillantasz egyet, általában egy nagy kaktusznak nézed - amíg ki nem tátja pofáját, és nem leheli rád
elképesztõen hideg, fagyos köpetét. A pattanóböde vékony, de rugalmas hártyáját legkényelmesebben szúrófegyverrel lehet
kipukkasztani.
|
VASÉRC (152. TÁRGY)
A valamirevaló bányászat szakértelemmel rendelkezõk elõbb-utóbb rábukkanhatnak a fegyver- és páncélkészítéshez
legalapvetõbb nyersanyagra, a vasércre. A vasérc megolvasztásához és megmunkálásához nem elegendõ egy primitív
olvasztókemence - szükséges, hogy egy vaskohót építs. A vaskohó építéséhez ötletet kaphatsz, ha az olvasztókemence
alapötletét (szögletes kõ) és a vasércet összekapcsolod...
|
KÉRÕDZÕ ETRA (368. SZÖRNY)
A kérõdzõ etrák eredetileg békés növényevõk voltak. Nagytestû, szarv nélküli bivalyok, akik a légynek sem ártottak.
Azonban a csordákat kísérõ nukleáris cickányok megfertõzték az etrákat - csillogó, fehér szõrük helyett mostanra már fakó,
beteges szürke, cafatokban lemálló bõr borítja testüket, véreres szemükkel révetegen merednek a semmibe, és gyakran ok
nélkül támadnak mindenre, ami mozog. Rothadó leheletük miatt manapság már csak a cickányok mennek a közelükbe,
még a ragadozók sem vadásznak az etrákra, hiszen tudják, az állatok olyan betegséget hordoznak, ami rájuk is veszélyes
lehet.
|
SALLANK NYÍL (129. TÁRGY)
Ha egy fanyíl végére egy csepp ragasztóval egy sallank karmot erõsítesz, fémhegyû sallank nyilat kapsz, amelyet a hosszú
íjhoz használhatsz lövedékként (a KF 111 129 paranccsal). A sallank nyíl sebzése 2d8+2, készítése 3 pontba kerül. Sallank
nyilat természetesen csak akkor készíthetsz, ha van már nálad hosszú íj.
|
SZVÓ-EKTOPLAZMA (151. TÁRGY)
Ha elpusztítasz egy szintszívót, és képes vagy leküzdeni a határtalan undort, amit a borzalmas bûzt árasztó tetem
megérintése okoz, akkor kivághatod a test közepén még mindig pulzáló szvó-ektoplazmát. Ez a kocsonyás matéria
félelmetes varázserõvel bír, ha sötét lelkû papok kezébe kerül, és a megfelelõ varázslathoz felhasználják.
|
MÁSZÓKAMPÓ (165. TÁRGY)
Mászókampót vasból tudsz kovácsolni, egy vaskohónál, ha van legalább 2-es bányászat szakértelmed. Három vasércre van
szükséged, amelyet megdolgozhatsz egy kõkalapáccsal, és hat pirkitre, amellyel felfûtöd a vaskohót. A 15 TVP-ért kiadott
KT 165 parancsban az is benne van, hogy a kész kampó végére egy kötelet erõsítesz. Különösen nehezen megmászható
helyekre (sziklafészek, márványtorony) csak mászókampóval juthatsz be. A H 165 paranccsal használhatod.
|
HUROKCSAPDA (217. SZÖRNYCSAPDA)
A hurokcsapda az egyik legegyszerûbb csapda, amellyel különbözõ szörnyeket tudsz elfogni. Nem kell külön KT paranccsal
megcsinálni, elég, ha a FOG <szörny> 217 parancs teljesülésekor van nálad kötél. Rögzítéséhez szükség van egy fára, így
csak erdõben vagy bozótosban használhatod. A hurokba vigyázatlanul belelépõ lény továbblépve megfeszíti a hurkot, amely
megrántja és felfüggeszti, ezáltal mozgásképtelenné teszi. Olyan lények ellen használhatod, amelyek: 1.) legalább két lábbal
rendelkeznek, 2.) méretük max. embernél nem sokkal nagyobb. Használata (amíg vársz a sikerre) 15 TVP-be kerül.
|
KARAKTERLAP |
Cras Lorg, egy fekete, hosszú hajú, barna szemû ember férfi vagy. Elenios ministránsa vagy. Ez a 130. fordulód.
Erõ: | 28 | | Szint: | 13 | | Merészség: | 7/6 | | Magasság: | 169 cm |
IQ: | 20 | | Támadás: | 12 | | Agresszió: | 3 | | Testsúly: | 68 kg |
Ügyesség: | 21 | | Védekezés: | 16 | | Menekülés: | 30 % | | Életkor: | 23/23 év |
Egészség: | 20 | | Életpont: | 211/109 | | Jellem: | jó (140) | | Tul. pont: | -2 |
Szerencse: | 18 (19) | | Varázspont: | 72/0 | | Pénz: | 298 arany | | Kép. pont: | -2 |
|
Eddig összesen 452 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1024 TP-t kaptál. Jelenleg 34024 TP-d van. A következõ szinthez még 13976 TP szükséges. Trófeáid: pattanóböde, arató csattanat, kérõdzõ etra.
HARCI ISMERETEK |
| ökölvívás: | 3 | | szúrófegyverek: | 18 (+1) | | vágófegyverek: | 4 |
ütõfegyverek: | 11 | | lõfegyverek: | 12 | | dobófegyverek: | 7 |
|
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (170%) << kõkés (#6) (170%) << szöges bunkó (#8) (170%) |
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -3.); dárda (#10) (4 -5.); ubuk tüske (#131) (6 -7.); bumeráng (#249) (8 -10.); nyu-shuriken (#157) (11 -13.); ubuk dobónyíl (#138) (14 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtõzködés: | 13 | | 2. nyomkövetés: | 31 | | 3. lopás: | 2 |
4. mászás: | 5 | | 5. csapdakészítés: | 9 | | 6. csapdaészlelés: | 5 |
7. gyógyítás: | 37 | | 8. titkosírás: | 2 | | 9. felderítés: | 10 |
10. szörnyidomítás: | 5 | | 11. teológia: | 8 (+1) | | 12. versengés: | 2 |
13. zene: | 5 | | 14. szörnyismeret: | 5 | | 15. zárnyitás: | 1 |
16. vadászat: | 16 | | 17. bányászat: | 5 (+1) | | | |
|
FELTÉTELES PARANCSOK |
deus ex machinád 1 mezõre repítsen |
gyógyítasz 35% életerõ alatt 30 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
segítesz max. 12 TVP-ért |
készítesz távcsövet (#42) (max. 1 darabot , csak egyszer), szeksztánst (#32) (max. 1 darabot , csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 2 darabot ), bronzsisakot (#88) (max. 1 darabot , csak egyszer), bronzpáncélt (#90) (max. 1 darabot , csak egyszer), dárdát (#10) (max. 2 darabot ), rövid íjat (#107) (max. 1 darabot , csak egyszer), bronzhegyû nyilat (#94) (max. 6 darabot , csak egyszer) |
elfogod kõszáli disznót (#34) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 30 TVP-ért |
maradék TVP-dbõl az erõ (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12) |
technokolin (#50) (csak egyszer), karmazsin huhogó (#185) (csak egyszer), bakkura (#52), gonoszok (#988) (csak egyszer) |
|
VARÁZSLATAID |
Papi varázslataid | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
bûvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | szopókõirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | |
|
JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK |
bûvölés (#20) (70,6) | bûvölés (#20) (14,15) | | |
|
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sörényes ubuk (#89) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A jók harca a mérget használó gonoszok ellen állandó. Ennek szimbolizálására, áldozz fel oltáromnál három mérgezett vas dobónyilat. |
2.) Ölj meg egy pókvadászt. Nagy jót tennél egy ilyen gonosz lény elpusztításával! |
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követõjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendõ az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
|
NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
Páncélok és pajzsok |
1 | | bõrsisak (#57) | 1 | * | bronzpajzs (#89) | 1 | * | kígyóbõr kesztyû (#49) |
1 | | mászókarom (#78) | 1 | | rézpáncél (#71) | 3 | * | rézsisak (#72) |
1 | * | rõtmanó kacagány (#714) | 2 | | szöges páncél (#65) | | | |
Fegyverek és lövedékek |
1 | * | bronzhegyû lándzsa (#87) | 3 | | bronzhegyû nyíl (#94) | 1 | | bunkó (#5) |
2 | | csontszablya (#64) | 1 | | csontszurony (#12) | 1 | | dárda (#10) |
2 | * | fúvócsõ (#20) | 1 | | göcsörtös bunkó (#123) | 1 | | kõkalapács (#13) |
4 | | kõkés (#6) | 4 | | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 2 | | mérg. ubuk tüske (#137) |
1 | | nyu-shuriken (#157) | 1 | | parittya (#18) | 4 | | sallank nyíl (#129) |
1 | | szöges bunkó (#8) | 2 | | szögletes kõ (#17) | 1 | | tolmokov-koktél (#351) |
2 | | ubuk dobónyíl (#138) | | | | | | |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék |
2 | * | aranygyûrû (#193) | 1 | * | borostyán függõ (#162) | 1 | * | ezüst karkötõ (#158) |
1 | * | obszidián karkötõ (#229) | 1 | * | szem szimbólum (#142) | | | |
Eszközök, használati tárgyak, készletek |
1 | | ásó (#34) | 1 | | bronzkulcs (#76) | 1 | | csontkulcs (#74) |
2 | + | deus ex machina (#1) | 1 | | dobóháló (#221) | 1 | | fáklya (#36) |
1 | | furulya (#233) | 1 | + | hebrencs csapda (#147) | 1 | | kis vaskulcs (#40) |
1 | | kötél (#92) | 1 | | lant (#238) | 1 | | mérleg (#81) |
1 | | nagy bronzkulcs (#185) | 3 | | rézkulcs (#75) | 3 | | tüskecsapda (#242) |
Löttyök és porok, tartóstul |
7 | | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 51 csepp tinta (#101), fér még: 19] |
2 | | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 24] |
1 | | kavadu iszák (#25) | [benne 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0] |
4 | | sullár hólyag (#168) | [üres, kapacitás: 80] |
5 | | uzbány csõr (#169) | [bennük 25 csepp ugh méreg (#166), fér még: 35] |
3 | | vizestömlõ (#3) | [bennük 43 korty víz (#27), fér még: 17] |
4 | | zöld üveg (#82) | [üres, kapacitás: 80] |
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok |
2 | | álompor (#396) | 1 | | amniosz (#203) | 3 | | antilopbõr (#48) |
1 | | bakkura bõr (#95) | 1 | | bordacsont (#16) | 1 | | csuklyavirág (#133) |
5 | | dorony tüdõ (#212) | 10 | | drótszõr (#37) | 14 | | evaporõr háj (#105) |
4 | | fabontó (#106) | 8 | | fekete gyöngy (#99) | 2 | | grákóbõr (#41) |
2 | | gyöngymangó (#135) | 3 | | hebrencs állkapocs (#130) | 18 | | kaktusztüske (#114) |
6 | | királygyík bõr (#44) | 1 | | lajhár csont (#236) | 20 | | madártoll (#112) |
2 | | magszim bél (#103) | 3 | | mákrózsa virág (#56) | 10 | | mandibulapenge (#125) |
1 | | mocsári penke (#148) | 2 | | óndarab (#85) | 5 | | ormánygõte csont (#21) |
8 | | pirkit (#153) | 1 | | rákpáncél (#97) | 42 | | sallank karom (#128) |
11 | | sünmedve tüske (#14) | 1 | | szvó-ektoplazma (#151) | 20 | | tigroszlán fog (#63) |
1 | | tükör (#43) | 1 | | vadász tatu bõr (#15) | 1 | | vapár ág (#110) |
6 | | varányszem (#30) | 3 | | varkaudar csont (#1113) | 3 | | vasérc (#152) |
13 | | vízionár szem (#102) | | | | | | |
|
Összsúly: 108.02 kg | Megterheltség: 150% |
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 149% alatt van. |
|
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
28 | | arany (#50) | 1 | | bõrpáncél (#51) | 9 | | kaja (#2) |
1 | | madártoll (#112) | 9 | | rézdarab (#70) | 3 | | spiritusz (#170) |
8 | | víz (#27) | | | | | | |
|
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
1 | | aranygyûrû (#193) | 1 | | bronzhegyû nyíl (#94) | 1 | | dorony tüdõ (#212) |
1 | | evaporõr háj (#105) | 1 | | göcsörtös bunkó (#123) | 1 | | gyöngymangó (#135) |
14 | | kaktusztüske (#114) | 1 | | óndarab (#85) | 1 | | rézpáncél (#71) |
4 | | sallank nyíl (#129) | 1 | | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | | tolmokov-koktél (#351) |
3 | | vasérc (#152) | | | | | | |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(68,44) gyilkos tetû (#116)
(68,45) gumifa (#38), sóhajtó dorony (#112)
(68,46) szintszívó (#96)
(69,46) 31. jellempróba, evaporõr (#69)
(70,46) 36. jellempróba, oltár, phua-kúp (#372), massza (#217)
(71,46) kérõdzõ etra (#368)
(72,45) Leah oltár, érclelõhely, pattanóböde (#145)
(72,46) olvasztókemence (#86), oltár, vaskohó (#155), érclelõhely
VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA... |
|
* Beszerkesztettük a karakter által ismert, Rodger féle üstökkel elkészíthetõ ételrecepteket neveit is a 10 fordulónként
kiküldött referencialistába.
TÚLÉLÕK FÖLDJE REFERENCIA
Cras Lorg 130. fordulója
| vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) | | démontetû (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygõte (#18) | kavadu (#19) | | mérges pók (#20) | goblin (#21) | drótszõrû pincsi (#22) | grákó denevér (#25) | királygyík (#26) | | óriás sáska (#27) | sakál (#28) | gyilkos mókus (#29) | surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) | | sünmedve (#33) | kõszáli disznó (#34) | manó (#36) | gorombilla (#38) | lebegõ gomba (#39) | | óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) | Baar-ork (#44) | Duer-ork (#45) | Tugt-ork (#46) | | csontváz (#48) | zombi (#49) | technokolin (#50) | gyíkember (#51) | bakkura (#52) | | százfogú (#53) | bo-skorpió (#54) | rõtmanó (#55) | félelem-járó (#56) | gátvakond (#57) | | rájanyék (#58) | pókvadász (#59) | drasmólyom (#60) | hegyi rák (#61) | kõevõ (#62) | | umor-pióca (#63) | varkaudar (#64) | goldugar (#65) | vízionár (#66) | húsevõ magszim (#67) | | móleon (#68) | evaporõr (#69) | vadtroll (#70) | fabontó szójer (#71) | óriás skorpió (#72) | | garokk (#73) | tintacsiga (#74) | mirg (#75) | gitonga (#76) | trollfa (#80) | | tazunkaróka (#81) | spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) | gyilkos sallank (#85) | | topránypolip (#86) | kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) | alpesi tehén (#91) | púpos burástya (#92) | | légirozmár (#94) | mérges nyukmár (#95) | szintszívó (#96) | téfea magoflux (#98) | piromenyét (#99) | | szõrös pók (#100) | sullár (#101) | uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) | trikornis (#104) | | vadász varkaudar (#108) | ragyás burástya (#111) | sóhajtó dorony (#112) | süvítõ rája (#113) | vérszomjas csüldõ (#114) | | törpemammut (#115) | gyilkos tetû (#116) | mutáns pók (#117) | trappoló dinymák (#118) | emberevõ (#119) | | bibircsók-óriás (#120) | homokféreg (#121) | xirnox (#122) | tetemember (#123) | manifesztátor (#124) | | útonálló (#130) | orgyilkos (#131) | karmos tankány (#137) | agglomerátor (#138) | proteinfecske (#139) | | acéldarázs (#140) | szõrlajhár (#141) | arató csattanat (#144) | pattanóböde (#145) | kardfogú fülemüle (#146) | | vérfürdetõ magszim (#148) | nukleáris cickány (#155) | karmazsin huhogó (#185) | szeppent rákfatty (#186) | massza (#217) | | pszi elementál (#221) | ork sámán (#345) | szürke rinocérosz (#346) | halálmadár (#351) | nektoraf (#355) | | ryuku gárdista (#360) | dombi yeti (#366) | kérõdzõ etra (#368) | rõtmanó berzerker (#369) | korinthai amõba (#420) | | fagyelementál (#644) | lábascet (#647) | alattomos manó (#756) | | | |
| deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlõ (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) | | kõkés (#6) | kõhegyû lándzsa (#7) | szöges bunkó (#8) | bunkósbot (#9) | dárda (#10) | | csontkés (#11) | csontszurony (#12) | kõkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | vadász tatu bõr (#15) | | bordacsont (#16) | szögletes kõ (#17) | parittya (#18) | kerek kõ (#19) | fúvócsõ (#20) | | ormánygõte csont (#21) | tüske (#22) | mérgezett tüske (#23) | kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) | | gyenge méreg (#26) | víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) | varányszem (#30) | | smirglibokor (#31) | szeksztáns (#32) | lapockacsont (#33) | ásó (#34) | tûzbokor (#35) | | fáklya (#36) | drótszõr (#37) | gumifa (#38) | zárnyitó készlet (#39) | kis vaskulcs (#40) | | grákóbõr (#41) | távcsõ (#42) | tükör (#43) | királygyík bõr (#44) | kis bõrpajzs (#45) | | krómkaktusz (#46) | surranó kígyó bõr (#47) | antilopbõr (#48) | kígyóbõr kesztyû (#49) | arany (#50) | | bõrpáncél (#51) | mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) | bõrsisak (#57) | tigroszlán fog (#63) | | csontszablya (#64) | szöges páncél (#65) | szöges bõrpajzs (#66) | kék orchideacserje (#67) | kék orchidea (#68) | | szárnyas hernyó (#69) | rézdarab (#70) | rézpáncél (#71) | rézsisak (#72) | rézpajzs (#73) | | csontkulcs (#74) | rézkulcs (#75) | bronzkulcs (#76) | rát-fa (#77) | mászókarom (#78) | | korongfa (#79) | lapkorong (#80) | mérleg (#81) | zöld üveg (#82) | ragasztó (#83) | | díszes rézpajzs (#84) | óndarab (#85) | olvasztókemence (#86) | bronzhegyû lándzsa (#87) | bronzsisak (#88) | | bronzpajzs (#89) | bronzpáncél (#90) | manilla-fa (#91) | kötél (#92) | mély kút (#93) | | bronzhegyû nyíl (#94) | bakkura bõr (#95) | bakkura csizma (#96) | rákpáncél (#97) | rákpajzs (#98) | | fekete gyöngy (#99) | aranyló ugarhéj (#100) | tinta (#101) | vízionár szem (#102) | magszim bél (#103) | | fémrúd (#104) | evaporõr háj (#105) | fabontó (#106) | rövid íj (#107) | nyílvesszõ (#108) | | vapár cserje (#109) | vapár ág (#110) | hosszú íj (#111) | madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) | | kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) | ezüst nyaklánc (#117) | púderszikla (#118) | | púderkõ (#119) | tábla (#120) | dözmöng szív (#122) | göcsörtös bunkó (#123) | mandibulapenge (#125) | | mandibulakasza (#127) | sallank karom (#128) | sallank nyíl (#129) | hebrencs állkapocs (#130) | ubuk tüske (#131) | | hóhérbimbó (#132) | csuklyavirág (#133) | gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) | rúnakõ (#136) | | mérg. ubuk tüske (#137) | ubuk dobónyíl (#138) | szem szimbólum (#142) | oltár (#146) | hebrencs csapda (#147) | | mocsári penke (#148) | grok-képzõdmény (#149) | szvó-ektoplazma (#151) | vasérc (#152) | pirkit (#153) | | vaskohó (#155) | világítótorony (#156) | nyu-shuriken (#157) | ezüst karkötõ (#158) | borostyán függõ (#162) | | karócsapda (#163) | mászókampó (#165) | ugh méreg (#166) | sullár hólyag (#168) | uzbány csõr (#169) | | spiritusz (#170) | nekrofun (#173) | mínosz-kúp (#178) | nagy bronzkulcs (#185) | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | | aranygyûrû (#193) | gyíkfû csomó (#200) | gyíkfû (#201) | amniosz-fa (#202) | amniosz (#203) | | óriás lián (#208) | szuperkötél (#209) | dorony tüdõ (#212) | ketrec (#216) | hurokcsapda (#217) | | fedett verem (#219) | háló-csapda (#220) | dobóháló (#221) | obszidián karkötõ (#229) | acélpengõke (#231) | | furulya (#233) | tatu dob (#234) | dorony duda (#235) | lajhár csont (#236) | lant (#238) | | tüskecsapda (#242) | nyílcsapda (#243) | bumeráng (#249) | nehezék (#258) | huhogó bibe (#332) | | királyi korona (#338) | tolmokov-koktél (#351) | phua-kúp (#372) | szent tölgyfa (#393) | álomvirág (#395) | | álompor (#396) | szent liget (#439) | térkapu (#452) | lápi hajlék (#670) | nyomkeresõ talizmán (#671) | | manóodú (#698) | sötét kámzsa (#699) | tubarkõ (#700) | rõtmanó kacagány (#714) | varkaudar csont (#1113) | | Rodger kezdõ üstje (#1167) | tûzrakó hely (#1169) | szekérkaraván (#1215) | megbûvölt utazóláda (#1218) | | | |
Röv. 1.PAR. 2.PAR. 3.PAR. TVP Utasítás
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása
AA tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy átadása
ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása
BA élõlény [élõlény] [élõlény] - barátságosság
BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba
BPB [sorszám] - befejezõ parancs berakása
BPK sorszám - befejezõ parancs kivétele
CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása
D tárgy - tárgy eldobása
D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése
DD tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par.tárgy eldobása
DX 1-20 - D.E.M. beállítása
É TVP 1-40 élelemszerzés
EA mit darab - eladás boltban
EE tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy eladása
ÉP épület TVP TVP építkezés
ESK kaland. [kaland.] 30 esküvõ
F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás
FÁS TVP TVP felt. ásás, max. TVPért
FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás
FFK % [%] [%] - felt. fegyverv. kockázata
FGY életerõ% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás
FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés
FKU TVP TVP feltételes kutatás
FLH szint fegyver - felt. lõfegyver használat
FOG szörny csapda ? feltételes szörnyelfogás
FM TVP - feltételes mászás
FSE TVP TVP feltételes segítség
FU kalandozó (5) feltételes udvarlás
FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat
GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság
GY TVP 1-40 gyógyítás
GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyûjtés szelekció
GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel
H tárgy ? használja a tárgyat
HU [tárgy] [tárgy] [tárgy] - hulladékgyûjtés
ID szörny TVP TVP elfogott szörny idomítása
IM 30 imádkozás oltárnál
IN kalandozó élõlény tárgy - információ átadás
JLK kód 5 jelszó kimondása
K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt
KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz
KF tárgy 3 - õriz a tolvajok ellen
KF lõfegyver [lövedék] - bekészíti a lõfegyvert
KNO képesség [hányszor] - képesség növelése
KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés
KÖTL létszám vezetõ - Közös Tudat létrehozása
KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása
KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele
KT tárgy [darab] ? készít/begyûjt
KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet
L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól
LE tárgy - letesz/elrak
LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás
LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany)
M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás
OV 0-5 - óvatosság labirintusban
SE próbaszám ? jellempróba-segítség
SZE szörny - fogoly szörny elengedése
SZK szörny 10 szörnykeresés
SZM szörny - elfogott szörny leölése
T,FT élõlény [élõlény] [élõlény] - élõlény megtámadása
TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése
TIM TVP TVP titkosírás megfejtése
TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése
TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás
TPS TVP - TVP letiltása, spórolása
V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás
VE mit darab - vásárlás boltban
VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés
VIK merészség - merészség kalandozókra
VPF VP - spórolt VP felszabadítás
VPS VP - VP letiltása, spórolása
|