Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Helyre kis varázsló
Küldd el képeslapként!
"Gandalf volt a kedvenc szereplőd a Gyűrűk Urában? Nosza, itt a helyed. A Túlélők Földje csak úgy hemzseg az ehhez hasonló alakoktól, vagy a táborozásod alatt keresnek fel téged, vagy te bukkansz táborhelyeikre egy-egy árnyas bozót menedékében. Indulj hát neki, milliónyi kaland vár." - propaganda szöveg egy Gatinhoz közeli útjelző táblán
Nézz szét a galériában!
XLVIII. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
Őszi befizetési akció: 2024.09.23. - 2024.10.06.

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
Karaktert keresek !!! (721)
Őszi befizetési akció: 2024.09.23. - 2024.10.06. (2)
TF help (6718)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 3. (9)
2. Yaurri testépítő verseny (13)
XLVII. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés (2)

További témák...

2024-10-06 12:51:37 Az UL-ek letöltésre kerültek.

2024-10-06 12:51:50 A TF fordulók kiküldése megkezdődött!
2024-10-06 12:51:58 A TF fordulók kiküldése befejeződött!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Cras Lorg 130. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. márc. 1. 10h:01'
EZ A 161. JÁTÉKHETED, 130. FORDULÓD
162. játékheted kezdete: márc. 4.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #3165
SZÁMLA : #6108
ZSETONOK : 20
Extra forduló: 18

CRAS LORG KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,44] koordinátán. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 3 gyöngymangót (20 arany kikiáltási áron), 7 gyöngymangót (40 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.

A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+21 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+30 varázspont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+2 kaja.)

* 1. KP: elmormolod a 16. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a csábmosoly varázslatot! Karizmatikusabbá váltál. [-9 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 262.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Bizsergetõ, csípõs érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 257.]


cir vándorcirkusz látogatása
Minden cir parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 257.]

fgy 35 30 1 felt. gyógyítás 35 30
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 257.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [8 pontot használtál fel, van még 249.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[72,45] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Ezek a lankák alkotják Maad gyûrûjét, amely Maad Szívét, a rejtélyes mocsarat veszi körbe. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah hívõi építették. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). [Mostantól használhatod a Feltételes Ásás: FÁS <TVP> parancsot. Ha fémet érzékelsz egy mezõn, automatikusan ásol. Egy körben maximum annyi TVP-t fogsz erre elkölteni, ahány TVP-t paraméterként megadtál. A parancs kikapcsolása az üres FÁS paranccsal történik. Ahhoz, hogy valaki megkapja ezt a parancsot, 5-ös bányászat szakértelem és legalább 30 fordulónyi tapasztalat szükséges.] A feléd lépkedõ lény meg sem próbál rejtõzni, ezért hamar kiszúrod. Már távolról sem tûnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy pattanóböde. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Nyu-shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 nyu-shuriken. Lövedéked átfúrja a pattanóböde testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (10 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Bronzhegyû lándzsával tökéletesen perforálod a pattanóböde hólyag testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) A pattanóböde fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Bronzhegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pattanóböde hólyag testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A pattanóböde beleharap a kezedbe. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A pattanóböde szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 kaktusztüskét. Messze hajítod a vacak kis dombi yeti trófeát, és diadalmasan beszerzel egy pattanóböde trófeát. 762 tapasztalati pontot kaptál. [12 pontot használtál fel, van még 237.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 vasércet! (ld. enc.) [8 pontot használtál fel, van még 229.]

m 4 mozogsz délre
[72,46] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Ezek a lankák alkotják Maad gyûrûjét, amely Maad Szívét, a rejtélyes mocsarat veszi körbe. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót.
(Vándorcirkusz:)
Már messzirõl észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredõ csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklõdéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelõdtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 rézpáncélt.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 bronzhegyû nyilat. [62 pontot használtál fel, van még 167.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 óndarabot! [8 pontot használtál fel, van még 159.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[71,46] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Egy kérõdzõ etra nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Teli erõbõl nyu-shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 nyu-shuriken. Lövedéked átfúrja a kérõdzõ etra duzzadt tõgyét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A lény szörnyû sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerõ.) A dolgot még 14 aranyad bánja. A lény bûzfelhõt lõ rád! Hatalmasat okádsz: semmi sem marad a gyomrodban! Megmarkolva a bronzhegyû lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kérõdzõ etra bal hátsó lábát. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) A kérõdzõ etra rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény szörnyû sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerõ.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. Bronzhegyû lándzsával megdöföd a kérõdzõ etra testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény szörnyû sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerõ.) A dolgot még 6 aranyad bánja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elhajítod a vacak ryuku gárdista trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes kérõdzõ etra trófeát. 700 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnõtt tudásod (+1 szúrófegyver). Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [70,46] Szûnni nem akar a zöld síkság. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy phua-kúpot. Mohón zabálni kezdesz. (-3 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. [24 pontot használtál fel, van még 135.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerõ). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 130.]

jlk 4221 jelszó kimondása 4221
Lesz ami lesz! Kimondod a jelszót, készen arra, hogy beleülj a mészárszékbe. AAááhhhh! Zümmögve félrehúzódik a phua-kúp ajtaja. Az izgalomtól remegve léped át az õsi Moa szentély küszöbét. A tojás belsejét különös fény világítja meg. Ujjuj, itt csatázni kell: egy massza néz veled farkasszemet.

A lény jeget köp rád. Csontodig hatol a hideg. (9 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Bronzhegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a massza testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) A massza csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bronzhegyû lándzsával teljesen átdöföd a massza testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedbõl. A massza fegyverével megkarcolja a jobb kezedet. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A massza még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 9 kaktusztüskét. 600 tapasztalati pontot kaptál. A neheze megvolt! Most lássuk a kincset! Kutatsz, kutatsz... Megvan! KIIIINCSS! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy tolmokov-koktél, egy göcsörtös bunkó, 4 sallank nyíl (ld. enc.), egy gyöngymangó és egy aranygyûrû. Most, hogy kiszórakoztad magad, kimész. Mögötted bezárul a kúp ajtaja. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [15 pontot használtál fel, van még 115.]

(Feltételes gyógyítás:) Magadba süllyedve megvizsgálod az aurádat, majd némi koncentrálás után foltozgatsz rajta egy kicsit. Az eredmény felülmúlta a várakozásodat. (+57 életerõ.) [30 pontot használtál fel, van még 85.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[69,46] Síkság, továbbra is csak síkság. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Vándor, nemes helyen jársz, itt alakultak a Szamócák. " Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Elfelezed a sajtot, és odaadod nekik. Bár nem köszönik meg, mégis tudod, hogy ismét jót cselekedtél. (+2 jóság.) Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledõ evaporõr nem jelenthet komoly veszélyt. Itt csata lesz.

Teli erõbõl dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az evaporõr testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a szöges bunkót. Elszántan a másikra támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod az evaporõr testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Csápjával megérint az evaporõr. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedbõl. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 evaporõr hájat. 112 tapasztalati pontot kaptál. Mohón zabálni kezdesz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [68,46] A talaj lápossá, ingoványossá válik: mocsárvidéken jársz. Apró lidércfények táncolnak a lép fölött.
(Feltételes támadás:) Egy szintszívó! Ezt kerested. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: elõkapod a szöges bunkót. Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szintszívó ködös testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A szintszívó néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Sikoltasz a túlvilági, hideg érintéstõl. (-1 szint: -1 támadás, - 40850 TP, -7 max/akt. életerõ, -2 tulajdonságpont, -10 max/akt. varázspont, -2 képességpont.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. (ld. enc.) 280 tapasztalati pontot kaptál. Megéheztél, elõ az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [35 pontot használtál fel, van még 50.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[68,45] A terep változik: ismét síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy gumifát. Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy sóhajtó dorony közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyû lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sóhajtó dorony taraját. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdõt. 380 tapasztalati pontot kaptál. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [68,44] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdõbe belépve. Téged még az erdõben sem lephet meg buta szörny. A feléd közeledõ gyilkos tetû mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyû lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyû lándzsával több döféssel felnyársalod a gyilkos tetû testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. 240 tapasztalati pontot kaptál. Egy quwarg mozdul a földön. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Elõpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 20.]

f 152 92 kísérletezel a 152. tárggyal a 92. tárggyal
Biztosítva a teljes csendet magad körül, szemöldöködet ráncolva gondolkodni kezdesz. Telik múlik az idõ... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz mászókampót. (ld. enc.) 90 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 10.]

f 92 kísérletezel a 92. tárggyal
Farigcsálsz, illesztgetsz, kísérletezel, hátha lesz valami használható eredmény. Lázasan töröd a fejed... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz hurokcsapdát. (ld. enc.) 33 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 0.]

f 152 104 kísérletezel a 152. tárggyal a 104. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]


* 1. BP: használod a 233. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: kutatsz
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 3. BP: használod a 34. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következõ forduló TVP-jébõl:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 5. BP: fejleszted az 1. tulajdonságodat -3 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. Elõkapod a zsákból a vizestömlõt, és csillapítod szomjadat. Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a sörényes ubuk. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledõlsz, szemeid lecsukódnak, és a következõ percben már a lóbõrt húzod. Némi fejlõdést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerõ.) Elmúlt a csábmosoly hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebbõl a következõ körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 271 pontot. A következõ körben tehát 268 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PATTANÓBÖDE (145. SZÖRNY)
A pattanóböde óriási, zöld hólyagra emlékeztet, felületén vékony, leginkább a xantusz-kaktuszéra emlékeztetõ tüskékkel. Ha a dombvidéken megpillantasz egyet, általában egy nagy kaktusznak nézed - amíg ki nem tátja pofáját, és nem leheli rád elképesztõen hideg, fagyos köpetét. A pattanóböde vékony, de rugalmas hártyáját legkényelmesebben szúrófegyverrel lehet kipukkasztani.

VASÉRC (152. TÁRGY)
A valamirevaló bányászat szakértelemmel rendelkezõk elõbb-utóbb rábukkanhatnak a fegyver- és páncélkészítéshez legalapvetõbb nyersanyagra, a vasércre. A vasérc megolvasztásához és megmunkálásához nem elegendõ egy primitív olvasztókemence - szükséges, hogy egy vaskohót építs. A vaskohó építéséhez ötletet kaphatsz, ha az olvasztókemence alapötletét (szögletes kõ) és a vasércet összekapcsolod...

KÉRÕDZÕ ETRA (368. SZÖRNY)
A kérõdzõ etrák eredetileg békés növényevõk voltak. Nagytestû, szarv nélküli bivalyok, akik a légynek sem ártottak. Azonban a csordákat kísérõ nukleáris cickányok megfertõzték az etrákat - csillogó, fehér szõrük helyett mostanra már fakó, beteges szürke, cafatokban lemálló bõr borítja testüket, véreres szemükkel révetegen merednek a semmibe, és gyakran ok nélkül támadnak mindenre, ami mozog. Rothadó leheletük miatt manapság már csak a cickányok mennek a közelükbe, még a ragadozók sem vadásznak az etrákra, hiszen tudják, az állatok olyan betegséget hordoznak, ami rájuk is veszélyes lehet.

SALLANK NYÍL (129. TÁRGY)
Ha egy fanyíl végére egy csepp ragasztóval egy sallank karmot erõsítesz, fémhegyû sallank nyilat kapsz, amelyet a hosszú íjhoz használhatsz lövedékként (a KF 111 129 paranccsal). A sallank nyíl sebzése 2d8+2, készítése 3 pontba kerül. Sallank nyilat természetesen csak akkor készíthetsz, ha van már nálad hosszú íj.

SZVÓ-EKTOPLAZMA (151. TÁRGY)
Ha elpusztítasz egy szintszívót, és képes vagy leküzdeni a határtalan undort, amit a borzalmas bûzt árasztó tetem megérintése okoz, akkor kivághatod a test közepén még mindig pulzáló szvó-ektoplazmát. Ez a kocsonyás matéria félelmetes varázserõvel bír, ha sötét lelkû papok kezébe kerül, és a megfelelõ varázslathoz felhasználják.

MÁSZÓKAMPÓ (165. TÁRGY)
Mászókampót vasból tudsz kovácsolni, egy vaskohónál, ha van legalább 2-es bányászat szakértelmed. Három vasércre van szükséged, amelyet megdolgozhatsz egy kõkalapáccsal, és hat pirkitre, amellyel felfûtöd a vaskohót. A 15 TVP-ért kiadott KT 165 parancsban az is benne van, hogy a kész kampó végére egy kötelet erõsítesz. Különösen nehezen megmászható helyekre (sziklafészek, márványtorony) csak mászókampóval juthatsz be. A H 165 paranccsal használhatod.

HUROKCSAPDA (217. SZÖRNYCSAPDA)
A hurokcsapda az egyik legegyszerûbb csapda, amellyel különbözõ szörnyeket tudsz elfogni. Nem kell külön KT paranccsal megcsinálni, elég, ha a FOG <szörny> 217 parancs teljesülésekor van nálad kötél. Rögzítéséhez szükség van egy fára, így csak erdõben vagy bozótosban használhatod. A hurokba vigyázatlanul belelépõ lény továbblépve megfeszíti a hurkot, amely megrántja és felfüggeszti, ezáltal mozgásképtelenné teszi. Olyan lények ellen használhatod, amelyek: 1.) legalább két lábbal rendelkeznek, 2.) méretük max. embernél nem sokkal nagyobb. Használata (amíg vársz a sikerre) 15 TVP-be kerül.



KARAKTERLAP
Cras Lorg, egy fekete, hosszú hajú, barna szemû ember férfi vagy. Elenios ministránsa vagy. Ez a 130. fordulód.

 Erõ:28  Szint:13  Merészség:7/6 Magasság:169 cm 
 IQ:20  Támadás:12  Agresszió:3 Testsúly:68 kg 
 Ügyesség:21  Védekezés:16  Menekülés:30 % Életkor:23/23 év 
 Egészség:20  Életpont:211/109  Jellem: jó (140) Tul. pont:-2 
 Szerencse:18 (19)  Varázspont:72/0  Pénz:298 arany Kép. pont:-2 
Eddig összesen 452 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1024 TP-t kaptál. Jelenleg 34024 TP-d van. A következõ szinthez még 13976 TP szükséges. Trófeáid: pattanóböde, arató csattanat, kérõdzõ etra.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 3   szúrófegyverek: 18 (+1)   vágófegyverek: 4
  ütõfegyverek: 11   lõfegyverek: 12   dobófegyverek: 7

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (170%) << kõkés (#6) (170%) << szöges bunkó (#8) (170%)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -3.); dárda (#10) (4 -5.); ubuk tüske (#131) (6 -7.); bumeráng (#249) (8 -10.); nyu-shuriken (#157) (11 -13.); ubuk dobónyíl (#138) (14 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 13   2. nyomkövetés: 31   3. lopás: 2
  4. mászás: 5   5. csapdakészítés: 9   6. csapdaészlelés: 5
  7. gyógyítás: 37   8. titkosírás: 2   9. felderítés: 10
  10. szörnyidomítás: 5   11. teológia: 8 (+1)   12. versengés: 2
  13. zene: 5   14. szörnyismeret: 5   15. zárnyitás: 1
  16. vadászat: 16   17. bányászat: 5 (+1)   

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
gyógyítasz 35% életerõ alatt 30 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
segítesz max. 12 TVP-ért
készítesz távcsövet (#42) (max. 1 darabot , csak egyszer), szeksztánst (#32) (max. 1 darabot , csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 2 darabot ), bronzsisakot (#88) (max. 1 darabot , csak egyszer), bronzpáncélt (#90) (max. 1 darabot , csak egyszer), dárdát (#10) (max. 2 darabot ), rövid íjat (#107) (max. 1 darabot , csak egyszer), bronzhegyû nyilat (#94) (max. 6 darabot , csak egyszer)
elfogod kõszáli disznót (#34) fedett veremmel (#219)
mászol max. 30 TVP-ért
maradék TVP-dbõl az erõ (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12)
technokolin (#50) (csak egyszer), karmazsin huhogó (#185) (csak egyszer), bakkura (#52), gonoszok (#988) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
bûvölés (#20, 10 VP, 5 TVP)tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)szopókõirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) 

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK
bûvölés (#20) (70,6)bûvölés (#20) (14,15)  

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sörényes ubuk (#89) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A jók harca a mérget használó gonoszok ellen állandó. Ennek szimbolizálására, áldozz fel oltáromnál három mérgezett vas dobónyilat.
2.) Ölj meg egy pókvadászt. Nagy jót tennél egy ilyen gonosz lény elpusztításával!
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követõjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendõ az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1   bõrsisak (#57) 1 * bronzpajzs (#89) 1 * kígyóbõr kesztyû (#49)
1   mászókarom (#78) 1   rézpáncél (#71) 3 * rézsisak (#72)
1 * rõtmanó kacagány (#714) 2   szöges páncél (#65)    
Fegyverek és lövedékek
1 * bronzhegyû lándzsa (#87) 3   bronzhegyû nyíl (#94) 1   bunkó (#5)
2   csontszablya (#64) 1   csontszurony (#12) 1   dárda (#10)
2 * fúvócsõ (#20) 1   göcsörtös bunkó (#123) 1   kõkalapács (#13)
4   kõkés (#6) 4   mérg. ubuk dobónyíl (#188) 2   mérg. ubuk tüske (#137)
1   nyu-shuriken (#157) 1   parittya (#18) 4   sallank nyíl (#129)
1   szöges bunkó (#8) 2   szögletes kõ (#17) 1   tolmokov-koktél (#351)
2   ubuk dobónyíl (#138)        
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
2 * aranygyûrû (#193) 1 * borostyán függõ (#162) 1 * ezüst karkötõ (#158)
1 * obszidián karkötõ (#229) 1 * szem szimbólum (#142)    
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1   ásó (#34) 1   bronzkulcs (#76) 1   csontkulcs (#74)
2 + deus ex machina (#1) 1   dobóháló (#221) 1   fáklya (#36)
1   furulya (#233) 1 + hebrencs csapda (#147) 1   kis vaskulcs (#40)
1   kötél (#92) 1   lant (#238) 1   mérleg (#81)
1   nagy bronzkulcs (#185) 3   rézkulcs (#75) 3   tüskecsapda (#242)
Löttyök és porok, tartóstul
7   aranyló ugarhéj (#100) [bennük 51 csepp tinta (#101), fér még: 19]
2   huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 24]
1   kavadu iszák (#25) [benne 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
4   sullár hólyag (#168) [üres, kapacitás: 80]
5   uzbány csõr (#169) [bennük 25 csepp ugh méreg (#166), fér még: 35]
3   vizestömlõ (#3) [bennük 43 korty víz (#27), fér még: 17]
4   zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 80]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2   álompor (#396) 1   amniosz (#203) 3   antilopbõr (#48)
1   bakkura bõr (#95) 1   bordacsont (#16) 1   csuklyavirág (#133)
5   dorony tüdõ (#212) 10   drótszõr (#37) 14   evaporõr háj (#105)
4   fabontó (#106) 8   fekete gyöngy (#99) 2   grákóbõr (#41)
2   gyöngymangó (#135) 3   hebrencs állkapocs (#130) 18   kaktusztüske (#114)
6   királygyík bõr (#44) 1   lajhár csont (#236) 20   madártoll (#112)
2   magszim bél (#103) 3   mákrózsa virág (#56) 10   mandibulapenge (#125)
1   mocsári penke (#148) 2   óndarab (#85) 5   ormánygõte csont (#21)
8   pirkit (#153) 1   rákpáncél (#97) 42   sallank karom (#128)
11   sünmedve tüske (#14) 1   szvó-ektoplazma (#151) 20   tigroszlán fog (#63)
1   tükör (#43) 1   vadász tatu bõr (#15) 1   vapár ág (#110)
6   varányszem (#30) 3   varkaudar csont (#1113) 3   vasérc (#152)
13   vízionár szem (#102)        

Összsúly: 108.02 kgMegterheltség: 150%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 149% alatt van.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
28 arany (#50) 1 bõrpáncél (#51) 9 kaja (#2)
1 madártoll (#112) 9 rézdarab (#70) 3 spiritusz (#170)
8 víz (#27)        

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranygyûrû (#193) 1 bronzhegyû nyíl (#94) 1 dorony tüdõ (#212)
1 evaporõr háj (#105) 1 göcsörtös bunkó (#123) 1 gyöngymangó (#135)
14 kaktusztüske (#114) 1 óndarab (#85) 1 rézpáncél (#71)
4 sallank nyíl (#129) 1 szvó-ektoplazma (#151) 1 tolmokov-koktél (#351)
3 vasérc (#152)        



E körben tett lépéseid térképe

(68,44) gyilkos tetû (#116)
(68,45) gumifa (#38), sóhajtó dorony (#112)
(68,46) szintszívó (#96)
(69,46) 31. jellempróba, evaporõr (#69)
(70,46) 36. jellempróba, oltár, phua-kúp (#372), massza (#217)
(71,46) kérõdzõ etra (#368)
(72,45) Leah oltár, érclelõhely, pattanóböde (#145)
(72,46) olvasztókemence (#86), oltár, vaskohó (#155), érclelõhely

VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA...

* Beszerkesztettük a karakter által ismert, Rodger féle üstökkel elkészíthetõ ételrecepteket neveit is a 10 fordulónként kiküldött referencialistába.

TÚLÉLÕK FÖLDJE REFERENCIA
Cras Lorg 130. fordulója

SZÖRNYEK

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetû (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygõte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) goblin (#21) drótszõrû pincsi (#22) grákó denevér (#25) királygyík (#26)
óriás sáska (#27) sakál (#28) gyilkos mókus (#29) surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31)
sünmedve (#33) kõszáli disznó (#34) manó (#36) gorombilla (#38) lebegõ gomba (#39)
óriás patkány (#42) tigroszlán (#43) Baar-ork (#44) Duer-ork (#45) Tugt-ork (#46)
csontváz (#48) zombi (#49) technokolin (#50) gyíkember (#51) bakkura (#52)
százfogú (#53) bo-skorpió (#54) rõtmanó (#55) félelem-járó (#56) gátvakond (#57)
rájanyék (#58) pókvadász (#59) drasmólyom (#60) hegyi rák (#61) kõevõ (#62)
umor-pióca (#63) varkaudar (#64) goldugar (#65) vízionár (#66) húsevõ magszim (#67)
móleon (#68) evaporõr (#69) vadtroll (#70) fabontó szójer (#71) óriás skorpió (#72)
garokk (#73) tintacsiga (#74) mirg (#75) gitonga (#76) trollfa (#80)
tazunkaróka (#81) spagulár (#82) kaszabolósáska (#83) bíborgörény (#84) gyilkos sallank (#85)
topránypolip (#86) kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89) alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92)
légirozmár (#94) mérges nyukmár (#95) szintszívó (#96) téfea magoflux (#98) piromenyét (#99)
szõrös pók (#100) sullár (#101) uzbány (#102) mélységi grittang (#103) trikornis (#104)
vadász varkaudar (#108) ragyás burástya (#111) sóhajtó dorony (#112) süvítõ rája (#113) vérszomjas csüldõ (#114)
törpemammut (#115) gyilkos tetû (#116) mutáns pók (#117) trappoló dinymák (#118) emberevõ (#119)
bibircsók-óriás (#120) homokféreg (#121) xirnox (#122) tetemember (#123) manifesztátor (#124)
útonálló (#130) orgyilkos (#131) karmos tankány (#137) agglomerátor (#138) proteinfecske (#139)
acéldarázs (#140) szõrlajhár (#141) arató csattanat (#144) pattanóböde (#145) kardfogú fülemüle (#146)
vérfürdetõ magszim (#148) nukleáris cickány (#155) karmazsin huhogó (#185) szeppent rákfatty (#186) massza (#217)
pszi elementál (#221) ork sámán (#345) szürke rinocérosz (#346) halálmadár (#351) nektoraf (#355)
ryuku gárdista (#360) dombi yeti (#366) kérõdzõ etra (#368) rõtmanó berzerker (#369) korinthai amõba (#420)
fagyelementál (#644) lábascet (#647) alattomos manó (#756)

TÁRGYAK

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlõ (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kõkés (#6) kõhegyû lándzsa (#7) szöges bunkó (#8) bunkósbot (#9) dárda (#10)
csontkés (#11) csontszurony (#12) kõkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) vadász tatu bõr (#15)
bordacsont (#16) szögletes kõ (#17) parittya (#18) kerek kõ (#19) fúvócsõ (#20)
ormánygõte csont (#21) tüske (#22) mérgezett tüske (#23) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25)
gyenge méreg (#26) víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30)
smirglibokor (#31) szeksztáns (#32) lapockacsont (#33) ásó (#34) tûzbokor (#35)
fáklya (#36) drótszõr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) kis vaskulcs (#40)
grákóbõr (#41) távcsõ (#42) tükör (#43) királygyík bõr (#44) kis bõrpajzs (#45)
krómkaktusz (#46) surranó kígyó bõr (#47) antilopbõr (#48) kígyóbõr kesztyû (#49) arany (#50)
bõrpáncél (#51) mákrózsa bokor (#55) mákrózsa virág (#56) bõrsisak (#57) tigroszlán fog (#63)
csontszablya (#64) szöges páncél (#65) szöges bõrpajzs (#66) kék orchideacserje (#67) kék orchidea (#68)
szárnyas hernyó (#69) rézdarab (#70) rézpáncél (#71) rézsisak (#72) rézpajzs (#73)
csontkulcs (#74) rézkulcs (#75) bronzkulcs (#76) rát-fa (#77) mászókarom (#78)
korongfa (#79) lapkorong (#80) mérleg (#81) zöld üveg (#82) ragasztó (#83)
díszes rézpajzs (#84) óndarab (#85) olvasztókemence (#86) bronzhegyû lándzsa (#87) bronzsisak (#88)
bronzpajzs (#89) bronzpáncél (#90) manilla-fa (#91) kötél (#92) mély kút (#93)
bronzhegyû nyíl (#94) bakkura bõr (#95) bakkura csizma (#96) rákpáncél (#97) rákpajzs (#98)
fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100) tinta (#101) vízionár szem (#102) magszim bél (#103)
fémrúd (#104) evaporõr háj (#105) fabontó (#106) rövid íj (#107) nyílvesszõ (#108)
vapár cserje (#109) vapár ág (#110) hosszú íj (#111) madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113)
kaktusztüske (#114) móricserje (#115) móri gyümölcs (#116) ezüst nyaklánc (#117) púderszikla (#118)
púderkõ (#119) tábla (#120) dözmöng szív (#122) göcsörtös bunkó (#123) mandibulapenge (#125)
mandibulakasza (#127) sallank karom (#128) sallank nyíl (#129) hebrencs állkapocs (#130) ubuk tüske (#131)
hóhérbimbó (#132) csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135) rúnakõ (#136)
mérg. ubuk tüske (#137) ubuk dobónyíl (#138) szem szimbólum (#142) oltár (#146) hebrencs csapda (#147)
mocsári penke (#148) grok-képzõdmény (#149) szvó-ektoplazma (#151) vasérc (#152) pirkit (#153)
vaskohó (#155) világítótorony (#156) nyu-shuriken (#157) ezüst karkötõ (#158) borostyán függõ (#162)
karócsapda (#163) mászókampó (#165) ugh méreg (#166) sullár hólyag (#168) uzbány csõr (#169)
spiritusz (#170) nekrofun (#173) mínosz-kúp (#178) nagy bronzkulcs (#185) mérg. ubuk dobónyíl (#188)
aranygyûrû (#193) gyíkfû csomó (#200) gyíkfû (#201) amniosz-fa (#202) amniosz (#203)
óriás lián (#208) szuperkötél (#209) dorony tüdõ (#212) ketrec (#216) hurokcsapda (#217)
fedett verem (#219) háló-csapda (#220) dobóháló (#221) obszidián karkötõ (#229) acélpengõke (#231)
furulya (#233) tatu dob (#234) dorony duda (#235) lajhár csont (#236) lant (#238)
tüskecsapda (#242) nyílcsapda (#243) bumeráng (#249) nehezék (#258) huhogó bibe (#332)
királyi korona (#338) tolmokov-koktél (#351) phua-kúp (#372) szent tölgyfa (#393) álomvirág (#395)
álompor (#396) szent liget (#439) térkapu (#452) lápi hajlék (#670) nyomkeresõ talizmán (#671)
manóodú (#698) sötét kámzsa (#699) tubarkõ (#700) rõtmanó kacagány (#714) varkaudar csont (#1113)
Rodger kezdõ üstje (#1167) tûzrakó hely (#1169) szekérkaraván (#1215) megbûvölt utazóláda (#1218)

PARANCSOK

Röv.  1.PAR.    2.PAR.    3.PAR.    TVP    Utasítás                
A    tárgy     kalandozó darab        -  tárgy átadása                              
AA   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy átadása                  
ÁL   tárgy1    tárgy2    tárgy3      20  áldozat bemutatása                         
BA   élõlény   [élõlény] [élõlény]    -  barátságosság                              
BE   [épület]                         5  belépés épületbe/lab.-ba                   
BPB  [sorszám]                        -  befejezõ parancs berakása                  
BPK  sorszám                          -  befejezõ parancs kivétele                  
CIR  [beállítás]                      -  vándorcirkusz látogatása                   
D    tárgy                            -  tárgy eldobása                             
D    tárgy     darab     hova         6  tárgy elrejtése                            
DD   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par.tárgy eldobása                  
DX   1-20                             -  D.E.M. beállítása                          
É    TVP                           1-40  élelemszerzés                              
EA   mit       darab                  -  eladás boltban                             
EE   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy eladása                  
ÉP   épület    TVP                  TVP  építkezés                                  
ESK  kaland.   [kaland.]             30  esküvõ                                     
F    tárgy                           10  kísérletezés, feltalálás                   
FÁS  TVP                            TVP  felt. ásás, max. TVPért                    
FF   1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver    -  feltételes fegyverváltás                   
FFK  %         [%]       [%]          -  felt. fegyverv. kockázata                  
FGY  életerõ%  TVP    [hányszor]    TVP  feltételes gyógyítás                       
FKT  tárgy     darab     [1]          ?  feltételes készítés                        
FKU  TVP                            TVP  feltételes kutatás                         
FLH  szint     fegyver                -  felt. lõfegyver használat                  
FOG  szörny    csapda                 ?  feltételes szörnyelfogás                   
FM   TVP                              -  feltételes mászás                          
FSE  TVP                            TVP  feltételes segítség                        
FU   kalandozó                      (5)  feltételes udvarlás                        
FV   tárgy     darab     honnan       4  felvesz elrejtett tárgyat                  
GO   próbaszám                       10  jellempróba-gonoszság                      
GY   TVP                           1-40  gyógyítás                                  
GYJ  [tárgy]   [megterh] [érték]      -  gyûjtés szelekció                          
GYK  fegyver   TVP                 1-50  gyakorlás fegyverrel                       
H    tárgy                            ?  használja a tárgyat                        
HU   [tárgy]   [tárgy]   [tárgy]      -  hulladékgyûjtés                            
ID   szörny    TVP                  TVP  elfogott szörny idomítása                  
IM                                   30  imádkozás oltárnál                         
IN   kalandozó élõlény   tárgy        -  információ átadás                          
JLK  kód                              5  jelszó kimondása                           
K,FK faj       lépésszám irány       10  követi a megadott fajt                     
KF   tárgy     [1-2]	   	      -  felvesz/felölt/kézbevesz                          
KF   tárgy     3		      -  õriz a tolvajok ellen                                    
KF   lõfegyver [lövedék]              -  bekészíti a lõfegyvert                     
KNO  képesség  [hányszor]             -  képesség növelése                          
KÖTB K.Tudat                          -  Közös Tudatba belépés                      
KÖTL létszám   vezetõ                 -  Közös Tudat létrehozása                    
KPB  [sorszám]                        -  kezdeti parancs berakása                   
KPK  sorszám                          -  kezdeti parancs kivétele                   
KT   tárgy     [darab]                ?  készít/begyûjt                             
KUT  TVP                           1-50  átkutatja a terepet                        
L,FL kalandozó [tárgy]                5  lopás kalandozótól                         
LE   tárgy                            -  letesz/elrak                               
LM   pont      [pont]     [pont]   5+OV  labirintusban való mozgás                  
LOT  1.tipp    2.tipp     3.tipp      -  lottózás (10 arany)                        
M    irány     [irány]    [irány]    10  adott irányba mozgás                       
OV   0-5                              -  óvatosság labirintusban                    
SE   próbaszám                        ?  jellempróba-segítség                       
SZE  szörny                           -  fogoly szörny elengedése                   
SZK  szörny                          10  szörnykeresés                              
SZM  szörny                           -  elfogott szörny leölése                    
T,FT élõlény   [élõlény] [élõlény]    -  élõlény megtámadása                        
TF   tulajd.   TVP                  TVP  tulajdonság fejlesztése                    
TIM  TVP                            TVP  titkosírás megfejtése                      
TNO  tulajdonság [hányszor]           -  tulajdonság növelése                       
TPF  TVP                              -  spórolt TVP felszabadítás                  
TPS  TVP                              -  TVP letiltása, spórolása                   
V    varázslat [param1]  [param2]  5(?)  varázslás                                  
VE   mit       darab                  -  vásárlás boltban                           
VI   merészség agresszió menekülés%   -  viselkedés                                 
VIK  merészség                        -  merészség kalandozókra                     
VPF  VP                               -  spórolt VP felszabadítás                   
VPS  VP                               -  VP letiltása, spórolása                    



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.