12. forduló, 14. forduló, Anton Andemon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. febr. 24. 15h:03'
EZ A 203. JÁTÉKHETED, 13. FORDULÓD
204. játékheted kezdete: febr. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5548
SZÁMLA : XXXX

ANTON ANDEMON KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [24,-55] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+10 életerő.) Mentális erőd regenerálódik. (+17 pszi pont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
18 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 152.]

p 64 használod a 64. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Pszi energia árad szét testedben. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 147.]

m 3 mozogsz délkeletre
[25,-54] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mély kutat. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Látsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy sakál. Ettől nincs semmi félnivalód. {egyik sebzési módja: 1x 2d5.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a sakál testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az obszidián pengét ellenfeledre ugrasz. Obszidián pengével végigmetszed a sakál testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Kőkéssel alaposan megvágod a sakál jobb hátsó lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 137.]

se 30 segítesz: 30
Hatalmas áldozatot hoztál, de meg is lesz a jutalmad. A gnóm teste eltűnik, de hamarosan újra viszontlátod. Sebei közül sok beforrt. Hálából elvisz a rejtekhelyére, és átadja a saját deus ex machináját. (+2 jóság.) [0 pontot használtál fel, van még 137.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[24,-53] Síkság, továbbra is csak síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy óriás patkány. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi az óriás patkány fejét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az obszidián pengét a másikra ugrasz. Obszidián pengével alaposan megvágod az óriás patkány jobb első lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Kőkéssel alaposan megvágod az óriás patkány testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az óriás patkány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gumifát. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely északnyugatról folyik délkeletre. Teleiszod magad a hűsítően hideg, tiszta vízzel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. A földben egy tökszerű valamit pillantasz meg. Közelebbről látod, hogy egy alakváltó feje! Elkínzott arccal néz rád, segítségért könyörögve. A nyomorultat egy hangyabolyba ásták bele! Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy ásóra és 20 TVP-re (9. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 dárdát. [20 pontot használtál fel, van még 117.]

kt 39 2 elkészíted a 39. tárgyat (2 darabot)
Legyártottál 2 zárnyitó készletet. Van már némi sejtésed arról is, hogy hogyan kell használni. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (zárnyitás: 1. szint). (ld. enc.) [40 pontot használtál fel, van még 77.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[25,-53] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Két manógyerek vív előtted játékcsatát husángokkal, harsány kiáltásokkal. Nem látják, nem is láthatják a bozótban meglapuló, a húsos manoncokat nyálát csöpögtetve szemlélő bolhakutyát. Ha közbeavatkozol a gyerekeket segítve, 5 TVP-t kell elköltened (7. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy királygyík közeledik. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja a királygyík pikkelyes testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Obszidián pengével egy hatalmas csapással felmetszed a királygyík pikkelyes testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Kőkéssel végigmetszed a királygyík pikkelyes testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A királygyík nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A királygyík összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 királygyík bőrt. 17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}


(Továbbmész...) [26,-53] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Sheran anyánk druidái, írjatok! Zozi(3502). " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy homokvarány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 2x 1d2+2.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megmarkolva az obszidián pengét a másikra ugrasz. Obszidián pengével alaposan megvágod a homokvarány jobb karját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Kőkéssel alaposan megvágod a homokvarány testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A homokvarány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a homokvarány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 varányszemet. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy kastély (528. épület.). Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 57.]

be 528 bemész az 528. épületbe
Odamész a kapuhoz, és bezörgetsz. Kinyílik egy ablak, mögötte sötét szempár jelenik meg.
Valószínűleg a múltkori pasas lehet, mert azonnal megismer. Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról.
- Sikerült tehát a küldetés! - kiált fel, és azonnal beenged. [20 tapasztalati pontot kaptál. (+3 jóság.) Mostantól használhatod a Feltételes Segítség (FSE) feltételes parancsot. Ha ezt a parancsot kiadod, ahányszor egy jellempróbával találkozol, automatikusan megpróbálkozol egy SE paranccsal. Paraméterként meg kell adnod, hogy egy körben maximum hány TVP-t szánsz erre. Az FGY parancshoz hasonlóan nem törlődik, csak üres FSE kiadására.] Természetesen a vár ura most már azonnal fogad, és hosszasan rázogatja a kezedet. A gyermeket ölelgetik, csókolgatják. Aztán a lord hozzád fordul: - Szeretném megköszönni, amit értem tett. Egy nagy kincseskamra helyét jelölő térképhez jutottam nemrégiben. Ezt szívesen Önnek adom. - boldogan teszed el a térképet. A lord még megjegyzi, hogy látogasd meg, ha van lehetőséged, a kincs megszerzése után, mert kíváncsi, hogy hogyan boldogultál.

2
8
3
4
9
5
6
10
1 7
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 9. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 12, délre 18 mérföldre található.

Magad mögött hagyod a kastélyt, és továbbmész. [5 pontot használtál fel, van még 52.]

m 3 4 5 mozogsz délkeletre, délre, délnyugatra
[27,-52] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy vadász tatu közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {egyik sebzési módja: 2x 1d3.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vadász tatu testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A vadász tatu összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy móricserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Egy testet pillantasz meg a földön. Közelebbről látod, hogy egy elf férfi. Még él! Kemény csatát vívhatott valamilyen szörnnyel - törött botja a közelében hever. Még van remény a megmentésére, ha gyógyfüveket gyűjtesz neki és egyéb módon kezelésbe veszed. Ehhez 25 TVP-t kell elköltened (5. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 botot.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 dárdát.

(Továbbmész...) [27,-51] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy óriás patkány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 3 szúró, 3 vágó, 3 ütő ellen.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az óriás patkány testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Meglengetve az obszidián pengét ellenfeledre ugrasz. Obszidián pengével egy hatalmas csapással felmetszed az óriás patkány fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Kőkéssel alaposan megvágod az óriás patkány testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tűzbokrot. Utad során felfedezel egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 fáklyát.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [52 pontot használtál fel, van még 0.]

kt 78 1 elkészíted a 78. tárgyat (1 darabot)
Nincs annyi pontod, hogy akár egyetlen mászókarmot is készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 22 keresed a 22. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy drótszőrű pincsit. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Alaposan elfáradva, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól biztató túlélő-jelölt helyett bátor vándor. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +7 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 1 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 153 pontot. A következő körben tehát 153 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ZÁRNYITÁS
A földalatti labirintusokban gyakran találsz ládákat, ajtókat, amelyeket trükkös zárak védenek. Persze, a legegyszerűbb megoldás a kulcsot a zárba illeszteni és elfordítani. Igen, de mi van, ha nincs kulcs? Az igazi tolvaj ilyenkor előkapja a zárnyitó készletét, és pillanatok alatt kinyitja a zárat. Az, hogy sikerrel jársz-e, nemcsak a zárnyitás képességedtől függ, hanem attól is, hogy mennyire jó a zár.

KARAKTERLAP

Anton Andemon, egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Ez a 13. fordulód.

Erő: 18 Szint: 6 Merészség: 5/4 Magasság: 144 cm
IQ: 16 Támadás: 5 Agresszió: 4 Testsúly: 48 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 0 Menekülés: 35 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 18 Életpont: 97/46 Jellem: semleges (+9) Tul. pont: 1
Szerencse: 18 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 1
Pszi pont: 32/12
Eddig összesen 65 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 95 TP-t kaptál. Jelenleg 1 041 TP-d van. A következő szinthez még 959 TP szükséges. Trófeád: félelem-járó.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 6 dobófegyverek: 4

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); dárda (#10) max. 1 db (1 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
27,25 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 149 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 1 3. gyógyítás: 5
4. szörnyismeret: 2 5. pszi: 5 6. zárnyitás: 1 (+1)
7. vadászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 8. fajúaknak
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), botot (#4) (max. 2 darabot ), dárdát (#10) (max. 1 darabot )
cirkusz: ötpróba, kártyabarlang (10)
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
kavadu (#19) (csak egyszer)

PSZI KÉPESSÉGEID
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64)

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XLII. olimpián.
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 34, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 3 445.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 146, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 5, a pontszámod: 30 996.

Összsúly: 37.39 kg Megterheltség: 81%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 126 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 drótszőr (#37) 1 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 fáklya (#36) 1 királygyík bőr (#44) 1 vadász tatu bőr (#15)
2 varányszem (#30) 2 zárnyitó készlet (#39)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

23 24 25 26 27 28
-56
-55
-54
-53
-52
-51
-50
(24,-53) óriás patkány (#42), gumifa (#38), patak, oltár, 9. jellempróba
(25,-54) mély kút (#93), 30. jellempróba, oltár, sakál (#28)
(25,-53) oltár, 7. jellempróba, királygyík (#26)
(26,-53) kastély (#528), olvasztókemence (#86), 21. jellempróba, oltár, vaskohó (#155), homokvarány (#16)
(27,-52) vadász tatu (#10), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), oltár, 5. jellempróba
(27,-51) óriás patkány (#42), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár, 26. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek