12. forduló, 14. forduló, Torq összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. nov. 3. 8h:57'
EZ A 13. JÁTÉKHETED, 13. FORDULÓD
14. játékheted kezdete: nov. 10.
A következő fordulódat legkorábban a 14. játékhéten tudjuk betáplálni.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2264
SZÁMLA : XXXX

TORQ KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [39,-5] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+8 tvp ). Zúgás, tompa dübörgés kél füledben - eljött a dagály ideje. A vér tengere kiemelkedik medréből, erővel töltve fel az üres kelyheket. Magadhoz térsz álomtalan álmodból, és utadra indulsz. Tudod, ha harcot hoz is az éj, végén mindig megtelik a kehely (a tested) a tenger erejével. Aztán mielőtt eljő a hajnal, s az apállyal visszahúzódik magába, összegyűjti a kelyhek gyümölcsét; téged pedig újra magával ragad a halálos álom...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+101 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+4 varázspont.)

vi 4 5 30 viselkedésed: 4 5 30
Mostantól egy kissé elővigyázatos vagy, kétszer is meggondolod, kivel kezdesz harcot. Merészségi szinted ettől kezdve 4. Csak az azonos jelleműekkel vagy barátságos. A szörnyeket és az ellentétes jelleműeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 5. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 181.]

kt 49 1 elkészíted a 49. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 kígyóbőr kesztyűt. [20 pontot használtál fel, van még 161.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Szerencsére, tökéletesen egészséges vagy, így nincs szükséged gyógyulásra sem. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

kf 49 kézbeveszed/felveszed a 49. tárgyat
Felhúzod a kezedre a kígyóbőr kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

ba 88 nem támadod a 88. szörnyet
BA 88 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

m 2 mozogsz keletre
[40,-5] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Azonnal tudod, hogy egy csodabogár volt a rémület okozója. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Jó lenne valami kaját keresni. [10 pontot használtál fel, van még 151.]

kt 4 2 elkészíted a 4. tárgyat (2 darabot)
Begyűjtöttél 2 botot. [16 pontot használtál fel, van még 135.]

kt 10 1 elkészíted a 10. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 dárdát. [10 pontot használtál fel, van még 125.]

m 3 mozogsz délkeletre
[41,-4] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívői építették. Jajgatásra leszel figyelmes. Látod, hogy a földön egy troll nő fekszik. Fél lába hiányzik! A nyomokat megvizsgálva, gyorsan rájössz, hogy a szerencsétlent valószínűleg egy tigroszlán vagy valamilyen hasonló vadállat támadta meg, de vagy a troll lady bunkózása, vagy viszonylagos jóllakottsága következtében "csak" a lábát harapta le. A seb, hála a trollok lassú regenerációs képességének, már begyógyult, de valószínűleg még hónapok kellenek ahhoz, hogy a lába újra kinőjön. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy botra, amelyből mankót készítesz neki, 20 TVP-ért (2. jellempróba). Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy bíborgörény közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja a bíborgörény testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a bíborgörény fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A bíborgörény fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 19 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-3 életerő.) Találsz néhány eldobott tárgyat: 2 antilopbőr (ld. enc.). Elrakod őket. [10 pontot használtál fel, van még 115.]

m 3 mozogsz délkeletre
[42,-3] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Hirtelen valami nagyon fura dolog történik. Valaki beszélni kezd az agyadban, megemlítve Elenios nevét! (ld. enc.) Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely északnyugatról folyik délkeletre. Szomjúságodat oltod. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gumifát. Felfedeztél egy oltárt. Leah hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ez nem lehet más, mint egy evaporőr. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-3 életerő.) [10 pontot használtál fel, van még 105.]

f 37 kísérletezel a 37. tárggyal
Mint önjelölt feltaláló, lelkiismeretesen látsz hozzá egy új kísérletnek. Vadul gondolkozol... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy zárnyitó készletet. (ld. enc.) 81 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 95.]

m 6 mozogsz nyugatra
[41,-3] Dombos terepre érkeztél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. A földön egy fekvő ember férfit pillantasz meg. Mellkasán komoly seb tátong, egy kettétört bot hever mellette. Ha segítesz neki, és bekötözöd, 16 TVP-t kell elköltened (20. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hmm, csak egy királygyík. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a királygyík testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a királygyík farkát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Nyelvével a királygyík eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 királygyík bőrt. (ld. enc.) 18 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 85.]

m 6 mozogsz nyugatra
[40,-3] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy púpos burástya. (ld. enc.) Amikor elhal a zaj, előmászol.

Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Borzalmasan éhes vagy. (-3 életerő.)
Találkozol egy fekete, rövid hajú, barna szemű ember férfival. Fekete a bőre. Egy bőrpáncélt és egy ezüst nyakláncot visel. Felszerelését egy gyilkos sallank trófea és egy húsevő magszim trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy csontszuronyt, bal kezében egy kis bőrpajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Esnaxith. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
[10 pontot használtál fel, van még 75.]

m 6 mozogsz nyugatra
[39,-3] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ráismersz a távolodóra. Egy sünmedve. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Észreveszel egy oltárt. Dornodon hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Szörnyen éhezel. (-1 életerő.) [10 pontot használtál fel, van még 65.]

fl 1 10 lopsz az 1. fajúaktól a 10. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 65.]

m 6 mozogsz nyugatra
[38,-3] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy rájanyék. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a rájanyék tüskés farkát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a rájanyék testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A rájanyék farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a rájanyék bal szárnyát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A rájanyék csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Messze hajítod a vacak kis gátvakond trófeát, és kinyersz egy alkalmas rájanyék trófeát. 131 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-2 életerő.) [10 pontot használtál fel, van még 55.]

m 6 mozogsz nyugatra
[37,-3] Még mindig füves síkságon vagy.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyöngymangó bokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Elenios híveié. Észreveszel egy gumifát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-2 életerő.) [10 pontot használtál fel, van még 45.]

fl 9 4 lopsz a 9. fajúaktól a 4. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 45.]

h 242 használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 44.]

tf 1 6 fejleszted az 1. tulajdonságodat 6 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [6 pontot használtál fel, van még 38.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

gy 8 gyógyítás 8 pontért
Hozzád hasonló mázlista is kevés van a világon! Pont akkor bukkansz egy gyógygáz-pöffenetre, amikor a legnagyobb szükséged van rá. Fölé hajolsz, mélyet lélegzel. Hagyod, hogy a tüdődet teljesen kitöltse a gyógyerejű légtömeg. Amikor kifújod, sokkal jobban érzed magad. (+1 életerő.) [8 pontot használtál fel, van még 30.]
Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól biztató túlélő-jelölt helyett bátor vándor. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +6 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 1 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 152 pontot. A következő körben tehát 182 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BÍBORGÖRÉNY (84. SZÖRNY)
Zsuppsz! Az orrodat borzalmas bűz üti meg, és a következő pillanatban már jön is fel a gyomrodból a reggeli/ebéd/vacsora. Pedig csak egy ártatlan bíborgörény indított ellened a Wermachtot megszégyenítő gáztámadást. A rosszullétet persze gyorsan le kell küzdened, mert jön a közelharc ezzel a sötétbíbor szőrű, kutya méretű szörnnyel! Szerencsére csak bozótos területen számíthatsz rá.

ANTILOPBŐR (48. TÁRGY)
Egy woor-antilop megnyúzása kemény munka, de nyilván megéri a fáradtságot. Az antilopbőr, mint minden tárgy ebben a játékban, nyilván jó valamire. És hogy mire? Hisz ez nyilvánvaló...

ELENIOS MEGIDÉZÉSE
Hirtelen felszabadult, vidám érzés lesz úrrá rajtad. Teljesen természetesnek tűnik, ahogy egy vidám, csilingelő hang megszólal a fejedben.
"Hello! Egy rúnatündér vagyok!" - gyorsan körbenézel, mire vihogva - "láthatatlan, az ám! Elenios, a szerelem és szél istennőjét szolgálom! Akarsz az ő papja lenni? A bűvölés, csábítás, a telepátia minden fortélyát elsajátíthatod! Repülhetsz, akár a madár, és vihart idézhetsz! Akarod? Mutass be egy áldozatot Elenios bármelyik rúnakövénél, és máris az örök ifjúság birtokosa lehetsz! Legalábbis szellemileg... Az áldozat legyen: egy mákrózsa virág, egy vízionár szem és egy csepp ragasztó! És persze az istennő csak akkor hallgat meg, ha lelked tiszta, jellemed jó. Szia, és várunk!"
Egy darabig még elbűvölve bámulod a követ, de a rúnatündér kacagása nem hangzik fel újból.

ZÁRNYITÓ KÉSZLET (39. TÁRGY)
Nos, egyik legnagyobb felfedezésedhez érkeztél. Számtalan helyen találkozhatsz zárt ládákkal, ajtókkal, amelyeket esetleg nem tudsz kinyitni. Kulcs hiányában néhány drótszerszám is megteszi. Honnét lehetne ilyeneket beszerezni? Igazad van, a nálad levő drótszálakat a gumifa nedvébe mártogatva, rögzítheted, könnyen használhatóvá teheted a girbegurba drótszálakat. Egy komplett zárnyitó készlet elkészítéséhez 20 ponton és egy gumifán kívül 10 ép drótszőr szükséges (KT 39 parancs).

KIRÁLYGYÍK BŐR (44. TÁRGY)
Ha sikerül legyőznöd egy királygyíkot, természetesen nem fogod hátrahagyni csak úgy a tetemet: először is lenyúzod a finom, rugalmas és ellenálló bőrét a hüllőnek. Ha ügyes vagy, az eredmény egy hat-nyolc tenyérnyi bőrdarab. Kiszárítod, kikészíted: Jó lesz majd pajzsnak.

PÚPOS BURÁSTYA (92. SZÖRNY)
Ez a két méter magas, húsos testű, rovarszerű lény félelmetes csáprágóval és nagy, tüskés farokkal rendelkezik. Ha támad, két lábra áll, és alaktalan, vöröses-húsos fejét felemelve, félelmetes üvöltést hallat. A legkülönösebb a lény hasából kinövő vastag tojócső, amelyet akkor próbál ellenfelére tapasztani, ha sikeresen megragadja vagy megsebzi farkával. Ezt a bozótosban bujkáló lényt leghatékonyabban talán szúrófegyverekkel érdemes támadni.

KARAKTERLAP

Torq, egy kopasz, barna szemű, kecskeszakállas kobudera férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Ez a 13. fordulód.

Erő: 12 (14) Szint: 6 Merészség: 4/5 Magasság: 144 cm
IQ: 12 (14) Támadás: 9 Agresszió: 5 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 15 (17) Védekezés: 2 Menekülés: 30 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 15 (17) Életpont: 143/107 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 14 (16) Varázspont: 50/4 Pénz: 0 arany Kép. pont: 1
Eddig összesen 39 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 249 TP-t kaptál. Jelenleg 1 039 TP-d van. A következő szinthez még 961 TP szükséges. Trófeád: rájanyék.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 6 dobófegyverek: 4 (+1)

37,78 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 42

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 135 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10 2. nyomkövetés: 1 3. mászás: 2
4. csapdakészítés: 1 5. gyógyítás: 2 6. titkosírás: 1
7. felderítés: 1 8. harcművészetek: 5 9. vadászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
lopsz az emberektől (1) botot (#4), az elfektől (2) botot (#4), a törpéktől (3) botot (#4), az árnymanóktól (4) botot (#4), a trolloktól (5) botot (#4), a gnómoktól (6) botot (#4), az alakváltóktól (7) botot (#4), az emberektől (1) dárdát (#10), a mutánsoktól (9) botot (#4)
udvarolsz a 8. fajúaknak
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50)
bakkura (#52), démontetű (#15), homokvarány (#16), ormánygőte (#18), surranó kígyó (#30), woor-antilop (#31)
Barátságosság (aktív: 9, max: 50)
kobudera (#8), nők (#999), félelem-járó (#56), csodabogár (#755), Fairlight hívők (#997), férfiak (#998), sünmedve (#33), evaporőr (#69), kaffogó hebrencs (#88)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1.

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 6 felderítő, 5 szabotőr, 3 harcos, 5 királynő.

Összsúly: 26.87 kg Megterheltség: 55%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 123 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 surranó kígyó bőr (#47)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 antilopbőr (#48) 1 bot (#4) 1 kígyóbőr kesztyű (#49)
1 királygyík bőr (#44) 20 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

36 37 38 39 40 41 42 43
-6
-5
-4
-3
-2
(37,-3) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Elenios oltár, gumifa (#38)
(38,-3) rájanyék (#58), 23. jellempróba
(39,-3) sünmedve (#33), Dornodon oltár
(40,-5) csodabogár (#755)
(40,-3) púpos burástya (#92), 23. jellempróba, Esnaxith (6920. kalandozó)
(41,-4) Leah oltár, 2. jellempróba, bíborgörény (#84)
(41,-3) olvasztókemence (#86), 20. jellempróba, királygyík (#26)
(42,-3) Elenios rúnaköve, patak, gumifa (#38), Leah oltár, evaporőr (#69)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Kicsit erősítettünk a kutatnivalók ritka kincsein a Levegő síkján. Pár, már nem túl hasznos tárgy kikerült, 1-2 hasznosabb bekerült.
* - Evirigon és Kronoteus ezentúl fixen dob fészektollat és térkristályt.
* - A düh vérvörös köde (289. és 541. KT-képesség) nem növeli a temporális sztázis szörnyképesség esélyét.
* - A szörnypiacokon átveszik a létsíkos szörnyeket, de ezentúl nem adják tovább, tehát venni nem lehet őket.
* - A Levegő síkján mostantól minden tereptípuson működik a szörnyek éles látás képessége (azaz 10% eséllyel két szörny jön mozgáskor).

Üzenet küldése a karakternek