Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. jún. 12. 9h:08' EZ A 1141. JÁTÉKHETED, 13. FORDULÓD 1142. játékheted kezdete: jún. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #1854 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 2 |
kno 6 1 | képesség-növelés 6 |
tno 5 1 | növeled az 5. tulajdonságodat |
vi 8 5 30 | viselkedésed: 8 5 30 |
fgy 40 40 2 | felt. gyógyítás 40 40 |
p 64 | használod a 64. pszi képességet |
h 979 | használod a 979. tárgyat |
m 2 2 1 | mozogsz keletre, keletre, északkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 7 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a gyilkos sallank bal hátsó lábát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a rövid kardot a másikra ugrasz. Rövid karddal végigmetszed a gyilkos sallank testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Kőkéssel megkarcolod a gyilkos sallank testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A gyilkos sallank összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sallank karmot. Eldobod az értéktelenné vált rájanyék trófeát, és diadalmasan beszerzel egy gyilkos sallank trófeát. 203 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [71,60] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy ovimon-bokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Felfedeztél egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Nocsak, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy tetemember. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a púpos burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Meglengetve a rövid kardot ellenfeledre támadsz. Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a púpos burástya bal lábát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Kőkéssel végigvágod a púpos burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csáprágójával a púpos burástya megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! Véres nyál csordul ki a púpos burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált gyilkos sallank trófeát, és diadalmasan beszerzel egy púpos burástya trófeát. 307 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [72,59] Lakott területre érkeztél. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Csak egy útonálló. Megvető mosollyal várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az útonálló testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 111 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ve 37 100 | megveszed a 37. tárgyat 100 |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az útonálló bal vállát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod az útonálló jobb karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Kőkéssel felnyitod az útonálló bal karját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [74,59] Továbbmész a város utcáján. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy sárkánytanyát. Felfedeztél egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Csak egy útonálló. Megvető mosollyal várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az útonálló testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
vtn 50 | varázslat tanulás: az 50. varázslatot |
tv | támadó/véd. varázslat |
tv 50 | támadó/véd. varázslat az 50. varázslatot |
vtn 67 | varázslat tanulás: a 67. varázslatot |
vtn 75 | varázslat tanulás: a 75. varázslatot |
vtn 51 | varázslat tanulás: az 51. varázslatot |
vtn 184 | varázslat tanulás: a 184. varázslatot |
m 1 2 5 | mozogsz északkeletre, keletre, délnyugatra |
(Továbbmész...) [76,58] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy északi aurach került az utadba. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Vad csatakiáltással, felemelve a rövid kardot ellenfeledre rohansz. Rövid karddal többször mélyen végigmetszed az északi aurach tömzsi testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Kőkéssel kissé megkarcolod az északi aurach tömzsi testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az északi aurach megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Rövid karddal többször mélyen végigmetszed az északi aurach jobb hátsó lábát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Kőkéssel kissé megkarcolod az északi aurach jobb első lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az északi aurach feléd harap, de sikertelenül. Az északi aurach összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 aurach fogat. Elhajítod a vacak púpos burástya trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő északi aurach trófeát. 446 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a trappoló dinymák farkát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Bravúrosan félreszökkentél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a trappoló dinymák farkát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Kőkéssel kicsit megvágod a trappoló dinymák fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Rövid karddal kissé megkarcolod a trappoló dinymák fekete testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Kőkéssel megkarcolod a trappoló dinymák jobb vállát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák meglök a szarvával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [75,59] Vált a terep, ahogy egyre többet mászol felfelé. Ez már magashegység. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ó! Hiszen ez egy nyuhaj karbin. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
h 238 10 | használod a 238. tárgyat |
h 147 | használod a 147. tárgyat |
szk 65 | keresed a 65. szörnyet |
KRÓNIKA (1725. TÁRGY) A világégés előtti időkből maradó ősi történeteket olvasva értékes tapasztalatokra tehetsz szert. Amíg a krónikák a birtokodban vannak (nem kell KF-elni őket, de a bankból nem fejtik ki hatásukat), rendszeresen újraolvasod őket, így folyamatosan élvezheted az előnyeiket. Ahány krónikád van, annyi plusz TVP-t kapsz minden normál fordulóban. Segít megérteni az ősi varázslatokat is, így minden egyes birtokolt krónika kettővel csökkenti az ősteológia és őstaumaturgia megvásárlásához szükséges teológia és taumaturgia szinteket. Ráadásul minden egyes krónika 1%-kal növeli a kapott tapasztalati pontokat. Ilyen értékes kincstől természetesen nem fogsz megválni, ezért a krónika nem átadható tárgy. |
VILLÁMCSAPÁS (50. TÁMADÓ VARÁZSLAT) Az igazán tapasztalt mágusok képesek segítségül hívni egy varázspárviadalhoz a természet őselemeit. Ilyen, a természettől ellesett varázslat a villámcsapás. A varázsló ujjaiból 18 VP elhasználása után kirepülő villám borzalmas sebeket képes okozni, kiváltképp, ha az illető taumaturgia szakértelme elég magas. A komponens egy drótszőr, amellyel a mágus leföldeli az ő számára káros energiákat, és amely szétég a varázslat befejeztével. |
VARÁZSLAT OLVASÁSA (67. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Ha egy varázstekercsre bukkansz, az általában számodra érthetetlen ákombákomokkal, mágikus rúnákkal van tele. A varázslat olvasása azonban lehetőséget nyújt arra, hogy ezt az írást megfejtsd. Ha kiadod a V 67 parancsot, 30 varázspontért, 20 TVP-ért, akkor megfejtesz egy nálad levő varázstekercset. Ha szerencséd van, a varázstekercs egy általad eddig nem ismert varázslatot tartalmaz! Ezt a varázslatot rögvest megtanulhatod, és a továbbiakban használhatod is. |
MÁGIAFELOLDÁS (75. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Ezzel a varázslattal rajtad érvényben levő varázslatokat szüntethetsz meg (pl. láthatatlanság). Kiadása 5 VP-be és 5 TVP-be kerül, anyagi komponense nincs. Az általad felrakott varázslatoknál mindig biztos a siker, a mások által rád mondott, ártó szándékú varázslatoknál a siker az ellenfél teológiájának/taumaturgiájának (a rád rakott varázslat típusától függően) és a te taumaturgiádnak a különbségétől függ. Van néhány varázslat, amelyet mágiafeloldással nem lehet eltávolítani. A mágiafeloldáshoz a V 75 <varázslatszám> <varázslatszám> parancsot kell kiadnod. Ilyenkor ha a két megadott sorszámú varázslatból bármelyik, vagy mindkettő rajtad van, a mágiafeloldás megszünetit őket. Ha egyszerre több azonos sorszámú (de más paraméterű) varázslat is van rajtad, a mágiafeloldás mindig az elsőt fogja megszüntetni. |
ELEKTROMOS PAJZS (51. VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT) Ezt a kellemes kék fényben vibráló pajzsot felrakva, teljesen védetté válsz a villámokkal és egyéb, elektromos támadásokkal szemben. Elmondása 14 VP-be kerül, anyagi komponense egy rézdarab. |
VARÁZSSZEM (184. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Egy igazán nagyhatalmú varázslónak nem okozhat gondot ellenfele szánalmas kis védekező varázslata. Ha használod ezt a varázslatot 9 VP-ért, és birtokodban van egy varányszem, a következő forduló elejéig képessé válsz a szembenálló ellenfél láthatatlan varázslatainak észlelésére, s így támadó varázslataidat ésszerűen alkalmazhatod. A gyengébb mágusok varázslatait száz százalékos eséllyel leleplezed, arról azonban ne is álmodj, hogy egy nálad hatalmasabb varázsló (ha van ilyen) furfangos praktikáit teljes bizonyossággal felfogd! Persze minimális esély mindig lesz, de minél nagyobb az eltérés, annál kevesebb esélyed van ellenfeled kijátszására... |
Erő: | 16 (25) | Szint: | 7 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 115 cm |
IQ: | 10 (16) | Támadás: | 20 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 66 kg |
Ügyesség: | 9 (15) | Védekezés: | 22 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 67/67 év |
Egészség: | 17 (23) | Életpont: | 254/231 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 16 (24) | Varázspont: | 197/2 | Pénz: | 903 arany | Kép. pont: | 0 |
Pszi pont: | 6/5 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 6 | vágófegyverek: | 7 (+1) | dobófegyverek: | 5 (+1) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
75,59 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 655 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4 (+1) | 2. nyomkövetés: | 2 | 3. mászás: | 2 |
4. csapdakészítés: | 3 | 5. gyógyítás: | 1 | 6. taumaturgia: | 7 (+1) |
7. zene: | 2 | 8. szörnyismeret: | 1 | 9. pszi: | 1 |
10. zárnyitás: | 1 | 11. vadászat: | 1 | 12. bányászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
633 | arany (#50) | 1 | kaktusztüske (#114) | 1 | sáfránykő (#979) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | aurach fog (#657) | 100 | drótszőr (#37) | 5 | sallank karom (#128) |
68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | |
57 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
58 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
59 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|