128. forduló, 130. forduló, Tücsöktalp összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. máj. 20. 17h:16'
EZ A 163. JÁTÉKHETED, 129. FORDULÓD
164. játékheted kezdete: máj. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #4959
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 7

TÜCSÖKTALP KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [152,15] koordinátán.
Ijedten ugrasz fel a közelből felhangzó nyerítésre, de meglátva a feléd robogó trikornis sörényébe kétségbeesetten kapaszkodó vikócmajmot, megnyugodsz. Küldeményed érkezett, Éleseszű Oriens adta fel. A Trikornis Futárposta által kiszállított csomagban a következő van: 1 varkaudar szimbólumot.
Khis Pisock, amikor összefutottatok, adott neked egy ryuku futárcsizmát (ld. enc.), egy drakolder gyűrűt (ld. enc.), egy haramakit (ld. enc.), egy nerub gyógyitalt (ld. enc.) és egy Salamon esszenciáját (ld. enc.).
Cannibal Dyrr, amikor találkoztál vele, adott neked egy gyémánt védőgyűrűt (ld. enc.).
Holdfény Katerina egyszer odajött hozzád, és adott neked egy háború gyűrűjét (ld. enc.), egy tükörpáncélt (ld. enc.), egy moa ravatalozót (ld. enc.) és egy teriád lándzsát (ld. enc.). Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 28 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+190 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+235 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+11 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) [A két forduló között 2 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: v 23 0 0 elmormolod a 23. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod a jellemrejtés varázslatot! Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [5 pontot használtál fel, van még 329.]

* 2. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 324.]

* 3. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Megtelsz energiával. Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 319.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 314.]

* 5. KP: v 6 4 11 elmormolod a 6. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 309.]

le 223 leveszed/lerakod a 223. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a smaragd védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 309.]

kf 726 kézbeveszed/felveszed a 726. tárgyat
Az ujjadra húzod a gyémánt védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 309.]

kf 1530 kézbeveszed/felveszed az 1530. tárgyat
Leveszed a zangrozi csizmát, majd felhúzod a ryuku futárcsizmát. [0 pontot használtál fel, van még 309.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 309.]

ff felt. fegyverváltás:
Feltételes fegyver parancsok törölve. [0 pontot használtál fel, van még 309.]

ff 695 9 28 felt. fegyverváltás: 695 9 28
Felt. fegyverváltás: << ryuku szablya << bunkósbot << ököl. [0 pontot használtál fel, van még 309.]

flh 16 137 felt. lőfegyver haszn. 16 a 137. tárggyal
Ok, FLH 16 137 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 309.]

v 1 10 elmormolod az 1. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy végső mozdulattal előhívod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 304.]

fvh 13 felt. varázslat haszn. 13
Harci varázslataidat használni fogod minden 13. vagy magasabb szintű ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 304.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[153,15] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy quwarg harcos. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 55 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos torát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát a másikra támadsz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a quwarg harcos testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Méregfoggal meghorzsolod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 340 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 7, gyógyulás: 15, összesen: +8 ÉP}

Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy friss csatamezőt. Elteszed a látcsövet. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy élőholt quwarg. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 50 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 mérg. ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg bal középső lábát. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt quwarg fejét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Méregfoggal kicsit megsebzed az élőholt quwarg jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 19 életpontot sebeztél. Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 713 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 16, gyógyulás: 14, összesen: -2 ÉP}


(Továbbmész...) [154,15] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ryuku csapásvezető lehet. {támadása: 26.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! Egy pajzszúzás varázslatot dob rád a másik. 144 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 mérg. ubuk tüske. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát a másikra rontasz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a ryuku csapásvezető bal lábát. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Méregfoggal megdöfködöd a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 10 életpontot sebeztél. Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku csapásvezető nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. A ryuku csapásvezető összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüst nyaklánc. 1 905 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 168, gyógyulás: 24, összesen: -144 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy friss csatamezőt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy ősi csatamezőt. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Egy órába is beletelik, amíg kiásod egy hatalmas maglórium vastag, húsos gyökereit, de ilyen csemegéért megérte! (+2 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 292.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Hozzálátsz, hogy végezd a fosztogató hálás munkáját. A tetemeket fürtökben lepik el a legyek. Viszolyogva sétálsz a már megsárgult bőrű kobudera halottak között. Szisztematikusan motozod meg a nem teljesen undorító hullákat. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy tetemember készül a lemészárlásodra.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 4 kerek kő. Többször meglövöd a tetemember testét. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Marokra fogva a ryuku szablyát a másikra rontasz. Ryuku szablyával alaposan megvágod a tetemember rotható húsát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Méregfoggal megdöföd a tetemember testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A tetemember mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 472 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}

Folytatod a kutatást. Nicsak, itt van valami érdekes: A következő kincseket találtad: egy ubuk tüske és egy ubuk dobónyíl. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy dögkeselyű jön feléd.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a dögkeselyű jobb lábát. (4 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a dögkeselyű bal oldalát. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Méregfoggal meghorzsolod a dögkeselyű csupasz nyakát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Belecsipked a dögkeselyű a jobb karodba és a nyakadba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A dögkeselyű most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 madártollat. 993 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 9, gyógyulás: 18, összesen: +9 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a csatamező populációja. No sebaj! Orrodat befogva, könyékig turkálsz a több hónapos, foszladozó hullák közt. Még szerencse, hogy a temetőt uraló főszörnnyel nem akadtál össze. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy nómenklatúra védelmezi a vadászterületét.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 54 életpontot sebeztél. Ellenfeled méregfelhő varázslatot lő rád. 10 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a nómenklatúra fejét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (18 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ryuku szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a nómenklatúra trutyis masszáját. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Méregfoggal megbököd a nómenklatúra trutyis masszáját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A nómenklatúra fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csápjaival a nómenklatúra csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A nómenklatúra még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 203 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 38, gyógyulás: 7, összesen: -31 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermő-vidékre: Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy mutáns csont, egy göcsörtös bunkó és 7 ubuk tüske. Nagyon eleged van már ebből a bűzös és gyászos hangulatú temetőből, úgyhogy távozol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [20 pontot használtál fel, van még 272.]

m 2 mozogsz keletre
[155,15] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő ezoterikus mardel nem jelenthet komoly veszélyt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 mérg. ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod az ezoterikus mardel testét. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát ellenfeledre rontasz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod az ezoterikus mardel farkát. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Méregfoggal eltalálod az ezoterikus mardel jobb első lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az ezoterikus mardel beleharap a kezedbe. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az ezoterikus mardel száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 9 drótszőrt. 1 702 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 39, gyógyulás: 19, összesen: -20 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy ősi csatamezőt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy ősi csatamezőt. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. [6 pontot használtál fel, van még 266.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Nekiállsz, hogy ásóddal szétbonts egy nagyobb kupacot. Sejtelmes huhogást hallasz a távolból. Keményen, lankadás nélkül dolgozol. Fütyörészni próbálsz munka közben, de igen ijesztően hangzik, úgyhogy inkább abbahagyod. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy sírlidérc készül a lemészárlásodra.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc bal lábát. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Marokra fogva a ryuku szablyát a másikra rontasz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A sírlidérc karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hátrahagyva a tetemet, folytatod a csatamező felásását. A gödör alján, a sok csont között valami használhatót látsz! Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 9 nyílvessző. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy sírlidérc készül a lemészárlásodra.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a sírlidérc testét. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát a másikra rontasz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a sírlidérc jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a sírlidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Folytatod a melót egy varkaudarhoz méltó kitartással. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy szintszívó jön feléd.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 3 kerek kő. Megsoroztad a szintszívó testét. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan a másikra támadsz. Ryuku szablyával kilukasztod a szintszívó bal lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a szintszívó testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szintszívó karma a fejed mellett suhan el! A szintszívó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 367 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hu, azért valószínűleg nem ez volt a csatamezőt uraló főszörny. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy orgoró jön feléd.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az orgoró jobb lábát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az orgoró nyakát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd az orgoró ollóját. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) Az orgoró harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Megnyirbálja az orgoró ollója a bal karodat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ryuku szablyával megvágod az orgoró testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd az orgoró testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Megnyirbálja az orgoró ollója a jobb karodat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 1 262 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermő-vidékre: Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy kígyóbőr kesztyű, egy bronzpenge, egy mérg. ubuk tüske, 2 orgyilkos tőr és egy bőrsisak. Egyre erősödő szél jelzi egy csúf vihar közeledtét. Elhagyod a csatamezőt, nem szívesen vészelnél át ezen a helyen az elemek ilyetén tombolását. [30 pontot használtál fel, van még 236.]

m 1 mozogsz északkeletre
[156,14] Még mindig füves síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő kultúrmasztodon mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {védettsége: 18 szúró, 38 vágó, 38 ütő ellen.} Itt csata lesz.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 mérg. ubuk tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kultúrmasztodon bal hátsó lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kultúrmasztodon ormányát. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 14 kaját. Mosolyogva kidobod a nevetséges Ayagira Tanaka trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes kultúrmasztodon trófeát. 2 913 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 352, sebződés: 159, gyógyulás: 0, összesen: -159 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy ősi csatamezőt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Kettéharapod a sajtot. Egész finom. De az egyik fele nagyobb lett, mint a másik. Nem baj, leharapsz belőle. Most meg a másik a nagyobb... És lassan elfogy a sajt. Jót röhögsz a kis rókákon, akik búsan mennek tovább. (+2 gonoszság.)
Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy tavacskát. Északra nézve látsz egy patakot. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. [21 pontot használtál fel, van még 215.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Nekiállsz, hogy ásóddal szétbonts egy nagyobb kupacot. Egy fehérre szikkadt koponya üreges szemgödrei merednek rád szemrehányón. Csontok, fájdalomkiáltásba torzult koponyák - használható cuccokat egyelőre nem találsz. Messze, a csatamező túlsó végén mintha apró alakok mozognának, lassan, nagyon lassan. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy szintszívó intéz feléd kihívást.

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a szintszívó testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a szintszívó testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Karmaival a szintszívó megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szintszívó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 367 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. A következő tíz perc sem hoz eredményt, de majd csak lesz valami. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy óriás csontváz védelmezi a vadászterületét.

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Marokra fogva a ryuku szablyát a másikra ugrasz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ryuku szablyával megcsapod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 1 087 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Tovább diszturbálod a többszáz éves holtak nyugalmát. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy szintszívó jön feléd.

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ryuku szablyával alaposan megvágod a szintszívó testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a szintszívó testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szintszívó karma a fejed mellett suhan el! A szintszívó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 367 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Huh, ez kemény volt, még jó, hogy nem valami főszörny járt erre! Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy élőholt mágus védelmezi a vadászterületét. {támadása: 20.}

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 19 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az élőholt mágus fejét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod az élőholt mágus testét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az élőholt mágus bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 10 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 210 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. De nem - ott sem találsz semmit! Egyre erősödő szél jelzi egy csúf vihar közeledtét. Elhagyod a csatamezőt, nem szívesen vészelnél át ezen a helyen az elemek ilyetén tombolását. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! [30 pontot használtál fel, van még 185.]

m 1 2 2 mozogsz északkeletre, keletre, keletre
[157,13] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Mohón iszol belőle. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor nyugatra nézel, észreveszel egy patakot. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy roguena. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát ellenfeledre támadsz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a roguena fejét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a roguena bal első lábát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a roguena megcsapja a fejedet. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a roguena testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a roguena testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A roguena csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. Eldobod az értéktelenné vált zoloboo törzsfő trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes roguena trófeát. 2 181 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 76, gyógyulás: 0, összesen: -76 ÉP}


(Továbbmész...) [158,13] A síkságot ritka erdő váltja fel. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy varkaudar felderítő közeledik. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 20 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan a másikra rohansz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar felderítő bal lábát. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A varkaudar felderítő fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 rövid íj, 1 nyílvessző és 1 varkaudar pálinka. 1 890 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 78, gyógyulás: 0, összesen: -78 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Magadba süllyedve megvizsgálod az aurádat, majd némi koncentrálás után foltozgatsz rajta egy kicsit. Az eredmény felülmúlta a várakozásodat. (+16 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Gyanús mozgásra figyelsz fel egy bokor levelein. Ahogy közelebbről megvizsgálod, látod, hogy szürke roppantó bogarak roppantják a bokor ágait. Nagyapád tanácsát követve, óvatosan megfogsz egyet, és mielőtt ő roppantaná el az ujjadat, te roppantod össze őt. Vigyázva befalod, és várod a gyógyhatást. (+16 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Felfedeztél egy fekete lótuszt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

(Továbbmész...) [159,13] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Vad szamóca illatát hozza a szél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tűzbokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy kihívás tornyát. (ld. enc.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Elenios híveié. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északra nézel, észreveszel egy púdersziklát. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

[58 pontot használtál fel, van még 127.]

be 502 bemész az 502. épületbe
Sajnos hibásan adtad meg a 2. paramétert. [0 pontot használtál fel, van még 127.]

be 502 bemész az 502. épületbe
Sajnos hibásan adtad meg a 2. paramétert. [0 pontot használtál fel, van még 127.]

m 4 mozogsz délre
[159,14] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy purifikátor. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 13 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a purifikátor testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a purifikátor testét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a purifikátor testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A purifikátor többször beléd döfi a szarvát. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+6 jóság.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 1 220 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Látsz egy fekete lótuszt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. [6 pontot használtál fel, van még 121.]

szk 157 keresed a 157. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy purifikátort. [0 pontot használtál fel, van még 121.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 118.]

* 2. BP: lot 6 16 17 lottózol 6 16 17

* 3. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). [3 pontot használtál fel, van még 115.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 egészség.)

[40 pontot használtál fel, van még 75.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 60 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 35.]

tf 4 5 fejleszted a 4. tulajdonságodat 5 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 55 TVP-t kell elköltened.] [5 pontot használtál fel, van még 30.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 270 pontot. A következő körben tehát 300 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RYUKU FUTÁRCSIZMA (1530. TÁRGY)
Nem nehéz kideríteni, hogy vajon miért ragaszkodott ehhez a szakadozott, ütött-kopott bőrlábbelihez ennyire Ayagira Tanaka, a futárcsizma ugyanis alaposan át van itatva varázserővel! Bár KF-elve a védettségedet mindössze 4-el növeli meg, és a szerencsédhez is csak 2-t ad, ám ha rajtad van, meg tudod lovagolni a legenyhébb szellőt is, s szinte suhanva közlekedhetsz (vagyis a szabadban történő mozgásaid kevesebb TVP-be kerülnek, és nem hagysz nyomokat a bejárt mezőkön, mintha csak széljárás varázslat lenne rajtad). Ha hátasállatod van, a futárcsizma nyújtotta hatás rá is át fog terjedni. A futárcsizma viseléséhez legalább 15. szintűnek kell lenned.

DRAKOLDER GYŰRŰ (969. TÁRGY)
Ősi relikvia, amelyet nevéből következően, legfeljebb egy triklem drakoldernél, de legalábbis egy drakolder csatamezőn találhatsz. Viselésekor kapsz +50 max. varázspontot, +3 IQ-t, kör eleji VP regenerációd megnő 50-nel, teológiád, taumaturgiád 5-tel, szerencséd 3-mal. A drakolder gyűrű működésében kicsit hasonlít az angyalok gyűrűjéhez. Ha kritikus ütés ér, akkor felizzik - azonban nem a drakolder gyűrű füstöl el, hanem egy angyalok gyűrűje, ha van ilyened. Ha nincs, akkor a drakolder gyűrűnek kell búcsút mondanod, de legalább megmenekültél. A használatához szükséges minimum szint: 35.

HARAMAKI (1367. TÁRGY)
A szamurájok kedvenc viselete a vastag lemezekből álló haramaki. A sötét színű páncélruhát nem hordhatja akárki, viseléséhez legalább 45. szintűnek kell lenned. Ha ennek a kritériumnak megfelelsz, +30 védelmet, +5 ügyességet, +5 egészséget, +5 szerencsét, +5 támadást és +5 sebzés, valamint a ryuku szigetek lényei ellen további +5 sebzést kapsz. Ezenkívül a ryukuk földjének teremtményei 5-tel kevesebbet lesznek képesek rajtad sebezni.

NERUB GYÓGYITAL (1873. TÁRGY)
Nos, felfedezted a legegyszerűbb nerub kotyvalékok egyikét, gratulálok! A varázsital főzés igéjén kívül nincs is másra szükséged, csak 10 csepp vízre, 2 mimózabimbóra, valamint egy behemót amulettre. Az amulett ilyenkor sajnos elveszíti mágikus erejét (ezért - mint haszontalant -, azonnal el fogod dobni). A gyógyital elkészítéséhez a KT 1873 <mennyiség> parancsot kell kiadnod. A főzés adagonként 2 TVP-nyi idő alatt fejeződik be. Tartóedényre nem lesz szükséged, mert ez a primitív ital szinte bármiben lefőzhető, és tartható. Maga a gyógyital szinte semmire sem jó, mert a te gyomrod nem lesz képes befogadni. Jó ha tudod azonban, hogy a H 1873 <mennyiség> paranccsal életvizet tudsz belőle gyártani, amennyiben ismered a varázsital főzése varázslatot. Az eljárás mindössze 20 TVP-nyi időt vesz igéénybe, és 1 nálad lévő gyógyitalból 10 korty életvíz keletkezik. Ne feledd, hogy ehhez az életvíz tárolására megfelelő tartó szükséges (különben szétfolyik a drága nedű)!

SALAMON ESSZENCIÁJA (952. TÁRGY)
Dranadáni Salamon szívós, gigantikus termete különös esszenciát rejt magában. Megszerzése nem egyszerű, de annál több haszonnal jár, ha magadnál tartod: a kör elején kapható, egészségből származó ÉP regenerációd megnégyszereződik. Ennek ismeretében nem csoda, hogy a dranadáni kőtörők legnagyobbika egészen az utolsó pillanatig kicsattant az egészségtől.

GYÉMÁNT VÉDŐGYŰRŰ (726. TÁRGY)
Akiket a kincsek általában hidegen hagynak, még azokban is mély sóvárgást ébreszt ez a döbbenetes szépségű parányi ékszer. Hihetetlenül sok energiát fektetett az elkészítésébe Alanor legképzettebb ékszerésze, az udvari mágusok pedig ellátták bűbájjal, ami +5 védettséget és +5 szerencsét nyújt viselőjének. Az eredetileg a király születésnapjára készített ajándékból mostanra már több másolat is készült, dúsgazdag nemesek és kalandozók számára.

A HÁBORÚ GYŰRŰJE (722. TÁRGY)
Nagyhatalmú ékszer, amelyet annak idején még Tharr avatárjai hagytak hátra - egyesek szerint átkozott, mert aki felhúzza az ujjára, az ellenállhatatlan késztetést érez, hogy harcba bocsátkozzon. Mindenesetre, mágikus képességei igencsak meggyőzőek - védettségedet és támadásodat 4-gyel növeli, ezenkívül kapsz még +20 max. ÉP-t is.

TÜKÖRPÁNCÉL (519. TÁRGY)
A tükörpáncél egy mágikus vért, amely hihetetlen képességekkel ruházza fel viselőjét. Először is, tökéletesen immúnis leszel a kővé változtató pillantásra. Másodszor, kapsz +5 szerencsét és +5 felderítést. És persze a védettséged is jelentősen megnövekszik, szám szerint 22-vel. A tükörpáncél elkészítése hosszadalmas és fáradtságos folyamat, szükséges hozzá egy arx formázó minta, 15 kvazár, 10 ezüst, 20 tükör, 3 kőszem, 1 drakolder szem, 200 arany, valamint egy vaskohó és 150 TVP. A tükörpáncél mágikus aurájának elviseléséhez min. 20. szint szükséges.

MOA RAVATALOZÓ (1328. TÁRGY)
Ez a fegyver egy igazi relikvia, amely fennmaradt a moák fénykorából. Egy hosszú, éles penge, amelyet kizárólag a moa lordok temetésekor használtak annak idején. Először a moák végtagjait elválasztották a testtől, majd a fejet is levágták, majd egy fagyasztó szarkofágba temették a részeket. Hogy ezt miért tették, csak homályos fejtegetések vannak, az igazság ma már nem számít. Mivel kicsi a valószínűsége, hogy moával találkoznál a közeljövőben, a moa ravatalozót te csak más célra használhatod. Vágófegyverként. Ehhez legalább 25. szintű vágófegyver szakértelemmel kell rendelkezned, és intelligenciádnak is meg kell haladnia a 80-at. A fegyver sebzése nem mágikus (hogy is lehetne, mikor a moák akik ezt készítették, élből ódzkodtak mindenféle varázslattól), 4d10+12. Használatakor +6 támadást és -3 védekezést kapsz. Ezenkívül azért a szörnyért, amit ezzel a fegyverrel felravatalozol +10% Tapasztalati Pontot kapsz.

TERIÁD LÁNDZSA (1282. TÁRGY)
Ez a hosszú, recézett nyelű lándzsa tökéletesen illik a teriádok kezébe. Persze lehet az is, hogy a recék a használat során keletkeztek, és a teriádok éles karmai okozták a bemélyedéseket. Bárhogy is, a teriád lándzsa így a leginkább forgatható, ha kezedbe veszed, te is megtapasztalod: +6 támadást kapsz erre a fegyverre. Mágikus, 6D6+12 sebzést okoz. Forgatásához legalább 35-ös szintű szúrófegyver szakértelem szükséges. Na persze ha neked nem kell, a ryuku fegyverboltokban jó pénzt fizetnek egy ilyen teriádoktól zsákmányolt relikviáért.

ÉBEN NYÍLVESSZŐ (848. TÁRGY)
Ha Éjvadász tűhegyes karmait használnád egy nyílvessző hegyének, bozótos terepen metszenél magadnak megfelelő vesszőt, a végébe pedig egy madártollat tűznél (a könnyebb célzás érdekében), nagyon értékes hosszú íjjal kilőhető lövedéket kapsz. Az összeillesztés fáradalmai 3 TVP-det emésztik fel. Az így kapott ében nyílvessző Éjvadász nehezen beszerezhető karmai miatt mágikus fegyvernek számít, 6D6+6-t sebez, és használatakor +10 támadást kapsz. A kilőtt nyílvesszőket a harc után szinte biztos, hogy megtalálod, hiszen ha kell, akár hosszú ideig is kutatsz minden egyes darabja után.

VARKAUDAR SZIMBÓLUM (1528. TÁRGY)
Első pillantásra ez a láncon függő kis korong egy varkaudar törzs jelvénye lehet. A nyakadba akaszthatod, s rögvest harciasabbá válsz (+1 támadás). E tárgy csakúgy, mint a többi szent szimbólum nem foglal helyet más tárgyak elől. Talán később majd megismered a tárgy további történetét kocsmákban, írásos anyagokról, stb., úgyhogy most itt neked eláruljuk nagyvonalakban: a szimbólum a varkaudarok egyik kitaszított törzsének jele. Valószínűleg Poomr Ko is ebből a törzsből való, a hadvezér, aki elsősorban fenyítéssel tudta alattvalóit szolgálatra kényszeríteni. Katonái féltek tőle, de egyben gyűlölték is ezért. A Poomr Ko szimbólumát szerte Ghallán minden varkaudar ismeri, ha ezt hordod és varkaudar faluban kutatsz, bátrabbak lesznek az ottlakók annyira, hogy egy-két ellenféllel többel kelljen megküzdened.

ROGUENA (779. SZÖRNY)
Ez a vörös foltokkal tarkított rózsaszín vaddisznó a garokk keleti pusztákon élő távoli rokona. Bár buta állat, mégis a legjobb, ha távolról elkerülöd tompa, széles metszőfogait, illetve hegyes karmait, hiszen agresszivitása legendás. Mindenre és mindenkire rátámad, ami és aki bemerészkedik élőhelyére. Bár húsa ízletes, meglehetősen erős gyomrot kíván annak megszerzése. A roguena bőre ugyanis olyan bűzt áraszt ki magából, ami azonnali émelygést okoz, így csak a bőr lenyúzásával lehet hozzájutni a finomabb falatokhoz. Az orkok, akiknek szaglása csekély, előszeretettel használják őket hátasállatnak. A történelem feljegyzett olyan eseteket is, amikor parasztgazdák a roguenát földjeik megművelésére, felásására használták - azóta azonban ezek az állatok teljesen visszavadultak, már nyoma sincs viselkedésükben annak, hogy rabszolgasorsra vágynának.

A KIHÍVÁS TORNYA (502. ÉPÍTMÉNY)
Egy mesés és varázslatos épületet látsz magad előtt. Egy égig érő, karcsú torony, helyenként azonban kiszélesedik a törzse, mintha egy felhők közé ágaskodó kígyó tányérokat nyelt volna le keresztbe. Az egész épület azúrkék színben csillog, itt-ott piros keretű ablakokkal. Megmászni lehetetlen, és egyben értelmetlen is: az épület tövében ugyanis egy nyitott ajtót látsz, rajta a következő felirattal: "A KIHÍVÁS TORNYA." Ez érdekesen hangzik! Közelebb mész, mire az ajtó kinyílik, és egy mosolygó gnóm lép ki rajta.
- Üdvözöllek a Kihívás Tornyában! Ahogy az arckifejezésedet látom, némi felvilágosításra van szükséged. A Kihívás Tornyát a csatornán átözönlő, gazdag kalandozók turizmusa hívta életre. Nagyhatalmú mágusok hozták létre, pénzt és varázsenergiát nem kímélve. Ebben a toronyban különböző képességeidet és szakértelmeidet teheted próbára, érdekes teszteken. A legjobbak, akik minden próbát kiállnak, jutalomban részesülnek! A feladatoknak öt szintje van, neked elsőre mindenképp az első szintet ajánlom, ha túl könnyűnek bizonyul, próbálkozhatsz nehezebbel. Mint látni fogod, bizonyos próbákra külön fel kell készülni, tehát tapasztalatra is szükség van (tehát egyes szakértelempróbáknál a megfelelő szakértelem szinten kívül van más követelmény is). A feladatok nem mindig ugyanazok, tehát könnyen érhet meglepetés egy rutinos toronyjárót is. Végezetül: ha egy nehézségi szintet teljesítettél, akkor azt már nem járhatod újra. Sok szerencsét!
[A toronyba a BE 502 <szint> paranccsal léphetsz be, szint*10+20 TVP árán (a TVP költség lehet kevesebb is, ha félúton kudarcot vallasz). A belépődíj szint*5 arany. Egy fordulóban háromszor próbálkozhatsz a kihívás tornyában, akkor is, ha elgyalogolsz ugyanabban a fordulóban egy másik toronyhoz, ott sem fognak többször fogadni. A feladatok teljesítésével a jutalmad lehet varázstárgy, varázslat vagy valamilyen egyéb, különleges dolog. A szakértelem próbák során az adott szakértelem mindig fejlődik (még kudarc esetén is!), a próba nehézségétől függő mértékben. Néhány ilyen próba sikerének feltétele bizonyos tárgy ill. varázslat megléte. A tárgy ilyenkor nem vész el, a varázslathoz nem használódik el külön varázspont.]

KARAKTERLAP

Tücsöktalp, egy hosszú ezüsthajú, izzóan vörös szemű drow férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Dornodon tanítványa vagy. A Mélysötét Vándorai (#9149) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 129. fordulód.

Erő: 25 (38) Szint: 21 Merészség: 7/5 Magasság: 158 cm
IQ: 22 (34) Támadás: 34 Agresszió: 5 Testsúly: 42 kg
Ügyesség: 21 (32) Védekezés: 45 Menekülés: 30 % Életkor: 145/145 év
Egészség: 12 (20) Életpont: 430/154 Jellem: gonosz (62) Tul. pont: 4
Szerencse: 20 (41) Varázspont: 551/1 Pénz: 572 arany Kép. pont: 14
Tudatpont: 21/1 Pszi pont: 23/2 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1070 szörnyet (19 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 23 582 TP-t kaptál. Jelenleg 667 653 TP-d van. A következő szinthez még 132 347 TP szükséges. Trófeáid: quwarg nagymester, roguena, kultúrmasztodon. 6 Hatalompontod van a régi rendszer szerint, 44 az új rendszer szerint. A 128. fordulódban 30000 arany került a bankszámládra. 30000 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 8/0 ökölvívás: 11/88 szúrófegyverek: 20/51 (+10%)
vágófegyverek: *22/100 (+30%) ütőfegyverek: 3/39 lőfegyverek: 23/47 (+9%)
dobófegyverek: 8/1 (+35%)

Feltételes fegyverváltás: ryuku szablya (#695) << bunkósbot (#9) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); kerek kő (#19) (7 -9.); tüske (#22) (10 -12.); bumeráng (#249) (13 -15.); mérg. ubuk tüske (#137) (16 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
159,14 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1360 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/23 2. nyomkövetés: 32/40 3. lopás: 1/83
4. mászás: 10/46 5. csapdakészítés: 11/55 (+7%) 6. csapdaészlelés: 2/76
7. gyógyítás: 16/14 (+44%) 8. titkosírás: 3/25 9. felderítés: 8/21 (+27%)
10. szörnyidomítás: 4/3 11. teológia: 20/47 (+22%) 12. taumaturgia: 23/10 (+19%)
13. szerencsejáték: 2/9 14. versengés: 9/54 15. zene: 4/52
16. szörnyismeret: 8/44 17. pszi: 3/17 (+3%) 18. zárnyitás: 1/5
19. vadászat: 5/93 20. bányászat: 4/51 21. testépítés: 4/47
22. úszás: 8/21 23. főzés: 3/0 (+24%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 6 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot )
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, labirintus (17)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
Silistra (#6107)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP) szárazság (#48, 6 VP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
jellemrejtés (#23) hadiszerencse II (#24) pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20)
energiatüskék (#29), mágiatörés (#35), méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> vércápa (#193)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét!
2.) Áldozz fel oltáromnál egy Fekete Kelyhet!
3.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed 7. szintű!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranyszámla (126)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
hatalompont (253)
levitáció (265)
a butaság ára (273)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
vadászidény (351)
mélysötét mágia (367)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 32 TU. szükséges még: 18 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.)
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
Az új képesség készen van, de még 21 nap szükséges, hogy használhassátok.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 ezüsthegyű lándzsa (#324) 2 ezüsttőr (#322) 1 * méregfog (#1553)
2 orgyilkos tőr (#225) 1 teriád lándzsa (#1282) 1 * vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 bronzpenge (#126) 1 kőkés (#6) 1 moa ravatalozó (#1328)
1 ryuku szablya (#695)
Ütőfegyverek
1 bunkósbot (#9) 1 csontpálca (#329) 1 göcsörtös bunkó (#123)
1 kőkalapács (#13)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111) 1 parittya (#18)
4 rövid íj (#107)
Lövedékek
1 bronzhegyű nyíl (#94) 11 ében nyílvessző (#848) 10 ezüsthegyű nyíl (#323)
25 nyílvessző (#108) 2 sallank nyíl (#129) 23 ubuk tüske (#131)
7 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
4 bumeráng (#249) 13 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 mérg. vas dobónyíl (#190)
1 tolmokov-koktél (#351) 3 ubuk dobónyíl (#138)
Páncélok
1 haramaki (#1367) 1 * Métely páncélja (#1562) 1 ryuku mellvért (#689)
1 tükörpáncél (#519)
Sisakok
2 bőrsisak (#57) 1 rézsisak (#72) 1 * vassisak (#160)
Köpenyek
1 rejtőköpeny (#277) 1 * szirén köpenye (#820)
Kesztyűk
2 kígyóbőr kesztyű (#49) 2 * lánckesztyű (#230) 1 mászókarom (#78)
Övek
1 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
2 * ryuku futárcsizma (#1530) 1 zangrozi csizma (#451)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * hatalom fülbevalója (#817) 2 * igazgy. fülbevaló (#197) 3 obszidián függő (#195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
2 aranylánc (#191) 2 * denevér szimbólum (#140) 3 ezüst nyaklánc (#117)
4 * gólem talizmán (#811) 4 * halálhozó talizmán (#813) 2 korinthai talizmán (#814)
1 nap szimbólum (#141) 1 trófea nyaklánc (#196) 1 varkaudar szimbólum (#1528)
4 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 Eldaran karkötője (#373) 1 ezüst karkötő (#158) 2 * obszidián karkötő (#229)
1 * umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
4 aranygyűrű (#193) 1 drakolder gyűrű (#969) 1 * gyémánt védőgyűrű (#726)
1 háború gyűrűje (#722) 1 smaragd védőgyűrű (#223) 1 * zafír védőgyűrű (#532)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * mind. ametisztje (#2207)
Nyergek
1 trikornis nyereg (#1536)
Löttyök és porok, tartóstul
7 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 24 csepp tinta (#101), fér még: 46]
2 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 10]
4 huhogó bibe (#332) [bennük 15 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 33]
4 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 40]
5 sullár hólyag (#168) [bennük 30 csepp spiritusz (#170), fér még: 70]
1 szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
12 uzbány csőr (#169) [bennük 144 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
1 vizestömlő (#3) [benne 13 korty víz (#27), fér még: 7]
5 zöld üveg (#82) [bennük 19 csepp ragasztó (#83), fér még: 81]
Eszközök, használati tárgyak
1 acéltű (#334) 1 áldott kő (#642) 1 aranytermő erszény (#819)
3 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76)
5 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 2 ezüst kulcs (#184)
6 Fairlight szütyője (#2108) 2 fáklya (#36) 1 fiatalság itala (#473)
1 furulya (#233) 1 fűszerkeverék (#1170) 1 + hebrencs csapda (#147)
41 kaja (#2) 1 ketrec (#216) 1 kis vaskulcs (#40)
3 kötél (#92) 25 krónika (#1725) 1 kulcskarika (#648)
1 lant (#238) 10 leviatán hólyag (#2182) 1 nagy aranykulcs (#246)
2 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186) 1 nerub gyógyital (#1873)
1 olló (#335) 1 quwarg teleportgömb (#1534) 8 rézkulcs (#75)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 súlyzó (#347) 2 szeksztáns (#32)
4 szent jogar (#150) 1 távcső (#42) 1 térhajlító kavics (#1539)
1 varkaudar pálinka (#1137) 4 vaskulcs (#183) 2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 acélpengőke (#231) 2 alligátorbőr (#661) 39 álompor (#396)
20 amniosz (#203) 11 aurach fog (#657) 1 bev formázó minta (#299)
1 borkonyó bibe (#312) 1 csillezsályalevél (#1253) 2 csuklyavirág (#133)
2 darázsszárny (#652) 1 dözmöng szív (#122) 13 drótszőr (#37)
1 elf csont (#664) 12 elkarog szőr (#665) 1 etra hályog (#712)
4 ezüstdarab (#326) 7 fabontó (#106) 5 fekete gyöngy (#99)
1 grifftojás (#179) 3 gromak bőr (#268) 6 gyöngymangó (#135)
1 hattyútoll (#1222) 1 hebrencs állkapocs (#130) 1 ilkin érc (#232)
6 karbin plazma (#199) 1 kék orchidea (#68) 6 kőszem (#304)
1 liumbe bimbó (#656) 3 liumbe hajtás (#655) 93 madártoll (#112)
3 magszim bél (#103) 11 mákrózsa virág (#56) 1 medúzacsáp (#703)
1 moa burát (#384) 1 moa gyöngy (#378) 1 moa smaragd (#377)
4 mocsári penke (#148) 6 móri gyümölcs (#116) 5 mutáns csont (#331)
6 nektoraf faggyú (#667) 4 óndarab (#85) 27 pirkit (#153)
3 purifikátor háj (#269) 1 rakolits por (#669) 3 rézdarab (#70)
4 rinóbőr (#651) 3 rókafarok (#124) 1 Salamon esszenciája (#952)
6 sallank karom (#128) 1 sámán erszény (#650) 22 sünmedve tüske (#14)
5 szárnyas hernyó (#69) 2 szulfagor agyar (#677) 5 szvó-ektoplazma (#151)
1 téfea-agy (#172) 1 Thargodan esszencia (#328) 1 vadász tatu bőr (#15)
1 vapár ág (#110) 5 varányszem (#30) 3 varkaudar csont (#1113)
6 vasérc (#152)

Összsúly: 216.31 kg Megterheltség: 116%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 24 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 210 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
7 kerek kő (#19) 10 mérg. ubuk tüske (#137) 10 tüske (#22)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
18 arany (#50) 1 bőrsisak (#57) 1 bronzpenge (#126)
5 drótszőr (#37) 1 ezüst nyaklánc (#117) 1 göcsörtös bunkó (#123)
18 kaja (#2) 1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 kőszem (#304)
6 madártoll (#112) 1 mutáns csont (#331) 10 nyílvessző (#108)
2 orgyilkos tőr (#225) 1 purifikátor háj (#269) 1 rövid íj (#107)
3 szvó-ektoplazma (#151) 1 ubuk dobónyíl (#138) 8 ubuk tüske (#131)
1 varkaudar pálinka (#1137) 13 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

151 152 153 154 155 156 157 158 159 160
12
13
14
15
16
(153,15) quwarg harcosok (#201), élőholt quwarg (#202)
(154,15) ryuku csapásvezető (#778), friss csatamező (#262), tetemember (#123), dögkeselyű (#174), nómenklatúra (#158)
(155,15) ezoterikus mardel (#184), ősi csatamező (#263), sírlidérc (#172), szintszívó (#96), orgoró (#170)
(156,14) kultúrmasztodon (#227), ősi csatamező (#263), 31. jellempróba, szintszívó (#96), óriás csontváz (#176), élőholt mágus (#175)
(157,13) tavacska, 47. jellempróba, roguena (#779)
(158,13) varkaudar felderítő (#7133), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447)
(159,13) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), kihívás tornya (#502), Elenios oltár, 46. jellempróba
(159,14) purifikátorok (#157), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447)

Üzenet küldése a karakternek