128. forduló, 130. forduló, Geronimo a mágus összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. nov. 8. 18h:15'
EZ A 361. JÁTÉKHETED, 129. FORDULÓD
362. játékheted kezdete: nov. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 25 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4041
SZÁMLA : XXXX

GERONIMO A MÁGUS KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [63,92] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+5 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+250 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+59 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-8 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy ryuku gárdista nyomára bukkansz. Sajnos sikertelenül. [8 pontot használtál fel, van még 268. Kapsz 1 VP-t.]

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-26 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 268.]

* 2. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Sikerült elmondanod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-12 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 263. Kapsz 1 VP-t.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 258. Kapsz 1 VP-t.]

* 4. KP: v 156 0 0 elmormolod a 156. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Befejezted a varázspáncél varázslatot! [-26 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. (+1 ügyesség.) [10 pontot használtál fel, van még 248. Kapsz 2 VP-t.]

* 5. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 243. Kapsz 1 VP-t.]

v 364 elmormolod a 364. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tolvajvér varázslatot! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 felderítés, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-26 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 238. Kapsz 1 VP-t.]

ek 503 59 98 t. energia kisütése: 503 59 98
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

62 63 64
91
92
93

[59,98] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy manifesztátor nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 38 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Megmarkolva a vadászkést a másikra rohansz. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Mancsával a manifesztátor megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A manifesztátor mancsával oldalba lök. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Itt járt Armon az ember. És mert hű neki szíve, Fairlight papjai közt, mágia mestere ő. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mínosz-kúpot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 tüskét. Ügyességed TF-elődött.
[-3 TU.] [6 pontot használtál fel, van még 232. Kapsz 1 VP-t.]

jlk 7222 jelszó kimondása 7222
Reménykedsz, hogy a megfejtés tökéletes. A kúp belsejében kimondod a jelszót. Sisteregve kitárul a mélybe vezető járat, az ősök alkotása. A falon pedig kirajzolódik az útvesztő térképe! 82 tapasztalati pontot kaptál.

25 24 23 22 21
20 19 18 17 16
15 14 13 12 11
10 9 8 7 6
1
5 4 3 2
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 30. labirintus térképe. A bejárat alattad található.

[5 pontot használtál fel, van még 227. Kapsz 1 VP-t.]

be 30 bemész a 30. titkos labirintusba
Kimondod a jelszót, és felkészülsz rá, hogy rengeteg TVP-t fogsz eltölteni odalent. Bepillantasz: teljes a sötétség. Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-12 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. Lemászol a rengeteg szobából álló rendszerbe. Itt kemény dolog lesz tájékozódni! [5 pontot használtál fel, van még 222. Kapsz 1 VP-t.]

lm 900 5 20 mozogsz 900 5 20
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Átsétálsz a következő szobába. Szép idő lesz, amíg az egészet bejárod. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy kemény tölgyből készült ajtó a következő akadály. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. Folytatod a felderítést a 3. szobával. [3. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy púpos burástya. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 34 életpontot sebeztél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a púpos burástya bal lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A púpos burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy kemény tölgyből készült ajtó a következő akadály. Találsz egy kilincset: Szerencsére nyitva van. És mész tovább, pihenő nélkül, a 4. szobába. [4. PONT]
Elszántan mész előre. Egy sima, fából készült ajtó a következő akadály. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. Elérkeztél a labirintus bal alsó sarkába. [5. PONT]
Elszántan mész előre. Egy vastag, kőből faragott ajtót látsz. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő bronzkulcs nyitja az ajtót. Ismét egy unalmas, jellegtelen szoba. Vagy mégsem olyan jellegtelen, mint a többi? Apró, nyálkás foltokat látsz mindenhol... [10. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy púpos burástya az. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 40 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a púpos burástya bal vállát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy kemény tölgyből készült ajtó jelent átmeneti akadályt. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő csontkulcs nyitja az ajtót. Belépsz, és körülnézel. Rossz előérzeted van... [15. PONT]
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy nagy vasalt ajtóba ütközöl. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő bronzkulcs nyitja az ajtót. Ez a szoba valamivel büdösebb, mint a többi. [20. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy topránypolip. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a topránypolip egyik csápját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Elszántan a másikra támadsz. Vadászkéssel párszor kilyukasztod a topránypolip egyik csápját. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a topránypolip puha testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A topránypolip csápol, de mindhiába. A topránypolip most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


[35 pontot használtál fel, van még 187. Kapsz 7 VP-t.]

lm 905 25 900 mozogsz 905 25 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Folytatod a felderítést. Egy nagy vasalt ajtó állja utadat. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő csontkulcs nyitja az ajtót. Ahh, végre elértél az útvesztő másik csücskébe, a kincseskamrába! [25. PONT] Az egyik sarokban találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. A láda csapdával van védve! Szerencsére észrevetted, így tudod hatástalanítani. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 22 arany, 1 szent jogar (ld. enc.), 1 aranyló ugarhéj, 2 bakkura bőr és 1 ezüst nyaklánc. Gyorsan kiüríted a ládát.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [10 pontot használtál fel, van még 177. Kapsz 2 VP-t.]

lm 5 1 mozogsz 5 1
Ez a szoba valamivel büdösebb, mint a többi. [20. PONT]
Belépsz, és körülnézel. Rossz előérzeted van... [15. PONT]
Ismét egy unalmas, jellegtelen szoba. Vagy mégsem olyan jellegtelen, mint a többi? Apró, nyálkás foltokat látsz mindenhol... [10. PONT]
Elérkeztél a labirintus bal alsó sarkába. [5. PONT]
És mész tovább, pihenő nélkül, a 4. szobába. [4. PONT]
Folytatod a felderítést a 3. szobával. [3. PONT]
Átsétálsz a következő szobába. Szép idő lesz, amíg az egészet bejárod. [2. PONT]
Visszaérsz a sarokszobába, és kimászol. Huh, ez undok próba volt!
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 tüskét. Ügyességed TF-elődött. [43 pontot használtál fel, van még 134. Kapsz 8 VP-t.]

v 22 189 6 elmormolod a 22. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő 6 vas dobónyilat. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 12 vasérc, 24 pirkit, 6 madártoll. [-30 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 129. Kapsz 1 VP-t.]

bb 152 117 264 beraksz a bankba a 152. tárgyat (117 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 12 vasércet. Beraksz a bank széfjébe 1 ezüst nyakláncot. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 129.]

lm 1 mozogsz 1
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 129.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[63,92] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Nini, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy Métely. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 94 életpontot sebeztél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Métely jobb lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 Métely páncélja (ld. enc.). Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 6 csepp ugh mérget. 766 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 tüskét. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [64,91] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy törpemammut nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 37 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a törpemammut testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Marokra fogva a vadászkést ellenfeledre támadsz. Vadászkéssel mély sebeket nyitva megvagdosod a törpemammut testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a törpemammut ormányát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A törpemammut agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Időben félreugrasz a törpemammut rúgása elől. A törpemammut összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Látsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Északnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Elteszed a látcsövet. Belebotlasz valamibe: 1 rézkulcs. Elrakod. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [65,90] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Észreveszel egy vapár cserjét. (ld. enc.) Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy liumbe került az utadba. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 9 életpontot sebeztél. Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (8 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontpálcát a másikra rontasz. Csontpálcával többször kegyetlenül megütöd a liumbe testét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod a liumbe testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A liumbe csápol, de mindhiába. A liumbe csápol, de mindhiába. Nyelvét a liumbe feléd löki, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 liumbe hajtást. 603 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délre. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [18 pontot használtál fel, van még 111. Kapsz 3 VP-t.]

kt 110 1 elkészíted a 110. tárgyat (1 darabot)
Sajnos nincs nálad fémrúd, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy vapár ágat készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 111.]

f 110 kísérletezel a 110. tárggyal
Sajnos nincs nálad vapár ág. [0 pontot használtál fel, van még 111.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[64,91] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy alpesi tehén közeledik. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 24 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Marokra fogva a vadászkést ellenfeledre ugrasz. Vadászkéssel kegyetlenül összevagdalod az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd az alpesi tehén testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Az alpesi tehén megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Az alpesi tehén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 14 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Elenios híveié. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy vaskohót. Északnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Elteszed a látcsövet. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [63,92] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy pszi elementál közeledik. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 22 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. 15 életpontot vesztettél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 588 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 tüskét. Ügyességed TF-elődött. [14 pontot használtál fel, van még 97. Kapsz 2 VP-t.]

ef 10 energia fejlesztése 10
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-9 TU.] [90 pontot használtál fel, van még 7. Kapsz 18 VP-t.]

szk 360 keresed a 360. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ryuku gárdistát. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

* 1. BP: h 238 10 0 használod a 238. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

* 2. BP: h 233 10 0 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Talán fejlődtél - gondolod, mivel most már nem fájdul meg a fejed tíz percnyi saját produkció után. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [7 pontot használtál fel, van még 0. Kapsz 1 VP-t.]

* 3. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 4. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 5. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2020. évben 11. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 7, 12.
Rövid meditációs formula segítségével elmélyedsz tudatod legmélyén, és merítesz az örök, kiapadhatatlan kupából: az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 270 pontot. A következő körben tehát 267 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZENT JOGAR (150. TÁRGY)
A szent jogar egy döbbenetes erejű varázstárgy, amelyet csakis jó jellemű karakterek használhatnak. A jogart megmarkolva, a benne lapuló tiszta energiára koncentrálva és a testhez érintve minden sebet begyógyít (azaz életerőd maximális lesz). Ezután a jogar eltűnik. Használatához a H 150 parancsot kell kiadnod, 1 pontért. Nem használod el jogart akkor, ha nem hiányzik legalább 50 ÉP-d. Ha akarod, meg adhatsz a használatnál egy 2. paramétert. Ebben az esetben a jogart akkor használod el, ha legalább ennyi életpontod hiányzik, mint amennyit a 2. paraméterben megadtál.

MÉTELY (7000. SZÖRNY)
Ha a púpos burástyák királynője a ragyás burástya, akkor Métely a ragyás burástyák királynője. Magassága a trollokéval vetekszik. Három tojócsöve félelmetesen cuppogva keresi legújabb áldozatát. Reménykedj, hogy nem te leszel az. Mételynek még az ereiben is sav kering, fogai kicsattannak a méregtől. Reggelire vasvérteket fogyaszt. Láttán azonnal az jut eszedbe: szégyen a futás, de hasznos.

MÉTELY PÁNCÉLJA (1562. TÁRGY)
Amennyiben lehántod Métely, a most legyőzött neves burástya hátpáncélját, egy kis tisztogatással általad is viselhető, robosztus vérthez jutsz. Az ízekre osztott, tökéletes ellenállóképességű ruhadarab +8 védettséget és +25 max. ÉP-t ad viselőjének. Hogy magadra húzhasd, és ne roppanj össze rögtön iszonyatos súlya alatt, legalább 9. szintűnek kell lenned a viseléséhez.

VAPÁR CSERJE (109. NÖVÉNY)
A vapár hosszú, rugalmas ágain halálos mérgű tüskék nőnek. A közelbe merészkedő élőlényekre a vapár ezeket a tüskéket automatikusan kilövi... Ha a kilőtt tüskéket fel tudod fogni és képes vagy semlegesíteni egy móleon fémrúddal, akkor van esetleg időd arra, hogy lenyisszants egy ágat a vapár cserjéről. Bár a mérget ilyenkor már nem tudod kinyerni, felhasználhatod a vapár ágát valami egészen másra, rugalmassága és törhetetlensége miatt. A vapár ág lenyisszantásához a KT 110 parancsot kell kiadnod, 10 pontért.

KARAKTERLAP

Geronimo a mágus, egy kopasz, szürke szemű gnóm férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Fairlight elsőáldozója vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 129. fordulód.

Erő: 29 (39) Szint: 20 Merészség: 5/5 Magasság: 119 cm
IQ: 37 (39) Támadás: 29 Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 26 (33) Védekezés: 41 Menekülés: 30 % Életkor: 112/118 év
Egészség: 25 (27) Életpont: 344/338 Jellem: semleges (+8) Tul. pont: 0
Szerencse: 26 (30) Varázspont: 888/34 Pénz: 992 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 40/20 Pszi pont: 144/77 EFejl: 9
Eddig összesen 1805 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 671 TP-t kaptál. Jelenleg 531 612 TP-d van. A következő szinthez még 68 388 TP szükséges. Trófeáid: Poomr Ko, zombi mester, drakolich. A 114. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5180 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/48 szúrófegyverek: 25/2 vágófegyverek: 16/58 (+9%)
ütőfegyverek: 18/97 (+3%) lőfegyverek: 25/15 (+1%)

Feltételes fegyverváltás: vadászkés (#1264) (300%) << csontpálca (#329) (250%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -11.); tüske (#22) (12 -14.); mérg. ubuk tüske (#137) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
63,92 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 84
Kedvenc táborhely: 59,98
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 852 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/74 (+300%) 2. nyomkövetés: 22/75 (+25%) 3. mászás: 3/42 (-200%)
4. csapdakészítés: 10/54 (+6%) 5. csapdaészlelés: 5/1 (+315%) 6. gyógyítás: 18/75
7. titkosírás: 6/62 (+25%) 8. felderítés: 7/76 (+300%) 9. szörnyidomítás: 1/36
10. teológia: 19/51 (+35%) 11. taumaturgia: 75/92 (+31%) 12. versengés: 2/75
13. zene: 4/1 (+9%) 14. szörnyismeret: 7/49 (+22%) 15. pszi: 18/86 (+14%)
16. zárnyitás: 5/2 (+300%) 17. vadászat: 5/8 18. vitalitás: 1/23
19. bányászat: 12/89 20. főzés: 7/91

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 10
10. vp regeneráció: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 70% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
ásol max. 8 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 100 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), amnioszt (#203) (max. 20 darabot )
elfogod Thargodan csontvázat (#297) fedett veremmel (#219)
cirkusz: ötpróba (2)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
noth szellem (#250)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) savhurrikán (#107, 40 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
savmágia (#477, 36 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: 12 vp; taumaturgia: 26 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
erőpajzs I (#12) szürkeáll. aktiv (#71) varázspáncél (#156) tolvajvér (#364)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
6. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
agykorbács (#97), lángcsóva (#31)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> nektoraf (#355) villámcsapás (#50) >> karmos tankány (#137)
villámcsapás (#50) >> troll ritualista (#365) villámcsapás (#50) >> kőkorszaki szaki (#109)
tűzgolyó (#155) >> 10. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> drakolich (#760)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760) oldás (#372) >> szeppent rákfatty (#186)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű!
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Fontos feladatunk a konkurrencia ritkítása. Végezz két varkaudar mágussal. (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): új. kastély (528): kész. városháza (Gatin) (540): új. cseréptetős torony (549): kész. városháza (685): kész. fejvadászház (757): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 8, 9, 10, 22, 24, 30, 31, 32, 41, 42, 53, 170.

HŐSTETTEID
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 1000, az összesen kapott pontszám: 176845. (összesen ölhető: 1476 )
2. hely az I. Klasszikus Olimpián a f‹z‹versenyben.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
mérgezett fegyver (119)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 795 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 tinta (#101) 6 vas dobónyíl (#189) 7 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
22 arany (#50) 1 aranyló ugarhéj (#100) 2 bakkura bőr (#95)
32 kaja (#2) 1 liumbe hajtás (#655) 5 madártoll (#112)
1 Métely páncélja (#1562) 23 pirkit (#153) 1 rézkulcs (#75)
1 szent jogar (#150) 6 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

62 63 64 65 66
89
90
91
92
93
(63,92) szent tölgyfa (#393), Métely (#7000), 23. jellempróba, pszi elementál (#221)
(64,91) törpemammut (#115), Elenios rúnaköve, Elenios oltár, 49. jellempróba, alpesi tehén (#91)
(65,90) vapár cserje (#109, belőle készíthető: #110), liumbe (#349)

Üzenet küldése a karakternek