128. forduló, 130. forduló, Táncoló Penge összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. dec. 1. 9h:09'
EZ A 232. JÁTÉKHETED, 129. FORDULÓD
233. játékheted kezdete: dec. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3395
SZÁMLA : XXXX

TÁNCOLÓ PENGE KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [139,71] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 35. pontnál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+24 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+56 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+69 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Megtelsz pszi energiával! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 270.]

* 2. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 270.]

ek 7 8 2 t. energia kisütése: 7 8 2
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+2 felderítés.) [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 270.]

vps 25 VP spórolása: 25
Félreraktunk, letiltottunk neked 25 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 270.]

lm 36 905 37 mozogsz 36 905 37
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [36. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó! Az ajtót vörösen vibráló mágikus aura védi. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Energiaszálak csapnak beléd. Jajaj! (-14 életpont). Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [37. PONT.] Hamarosan egy purifikátort pillantasz meg. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 11 életpontot vesztettél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a purifikátor szürke hengertestét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Meglengetve a vaskardot ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal párszor kilyukasztod a purifikátor testét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a purifikátor testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a purifikátor szarva. (6 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+5 jóság.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 purifikátor hájat. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

A fal mellett találsz egy vasalt faládát. A láda csapdával van védve! Szerencsére észrevetted, így tudod hatástalanítani. Sajnos zárva van. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 nagy aranykulcs (ld. enc.), 6 varányszem, 1 szent jogar és 18 arany. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [15 pontot használtál fel, van még 255.]

lm 900 38 42 mozogsz 900 38 42
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Majdnem elkerülöd a sötét szegletben megbúvó lépcsőt. Magad előtt világítva lassan fellépkedsz rajta a fenti szintre. [38. PONT. --> 39. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [40. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. [42. PONT.] Hirtelen egy technokolint veszel észre magad előtt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a technokolin köpőszervét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a technokolin bal hátsó lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A technokolin csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a technokolin száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 31 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [15 pontot használtál fel, van még 240.]

lm 905 44 900 mozogsz 905 44 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Folytatod az utat. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [43. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás]
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [45. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [44. PONT.] Egy kart látsz a falon. Próba szerencse, meghúzod! Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [30 pontot használtál fel, van még 210.]

kpcs 3 44 kapcsoló 3
Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

vpf 25 VP elővétele: 25
Felszabadítottunk neked 25 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 205.]

be 58 bemész az 58. titkos labirintusba
A kutakodás eredménnyel járt: megtalálod a labirintus bejáratát! Odabent sötét van. Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Erőd TF-elődött. Behatolsz, megindulsz az ismeretlen felé! [5 pontot használtál fel, van még 200.]

lm 5 12 15 mozogsz 5 12 15
Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [3. PONT.] A következő lépésednél egy kattanást hallasz, és a szemközti falból nyílvesszők süvítenek feléd! 3 nyílvessző talált el. 5 életpontot vesztettél. Csak remélheted, hogy egy sem volt mérgezett.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy vastag, kőből faragott ajtóba ütközöl. Találsz egy kilincset: Nyitva van! A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A lépcső, amelyhez elértél, lefelé vezet. Felméred a terepet, majd némi önbizalmat hipnotizálva magadnak, lemész. [5. PONT. --> 6. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egy nagyobb terembe érkezel. [7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Haladsz előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Belépsz a térképen is jelölt szobába. [10. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. A folyosó kanyarodik. [11. PONT.] Sziszegést hallasz, és a következő pillanatban apró tüskékkel teli háló zuhan a testedre. Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg hatását [-6 támadás].
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Keskeny, szűk lépcső vezet innét lefelé. Vigyázva arra, hogy meg ne csússzál, lemászol. [12. PONT. --> 13. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [14. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [15. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [55 pontot használtál fel, van még 145.]

lm 905 16 900 mozogsz 905 16 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [16. PONT.] Rögtön szemet szúr az egyik sarokban megbúvó titkos kapcsoló. Viszkető bizsergést érzel, és megnyomod. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [10 pontot használtál fel, van még 135.]

kpcs 3 16 kapcsoló 3
Rögtön szemet szúr az egyik sarokban megbúvó titkos kapcsoló. [már megnyomtad] Viszkető bizsergést érzel, és megnyomod. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. [0 pontot használtál fel, van még 135.]

lm 18 21 24 mozogsz 18 21 24
Haladsz az ellenséges labirintusban. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [15. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [17. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Elértél egy lefelé vezető lépcsőhöz! Csak pillanatig habozol, azután lemész. [18. PONT. --> 19. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [20. PONT.] Hah, épphogy észrevettél az egyik bemélyedésben egy elrejtett gombot! [már megnyomtad] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Innét egy lépcső vezet lefelé. Ügyelve, hogy meg ne csússzál, lecammogsz. [21. PONT. --> 22. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [23. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás]
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Elértél egy lefelé vezető lépcsőhöz! Csak pillanatig habozol, azután lemész. [24. PONT. --> 25. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [35 pontot használtál fel, van még 100.]

lm 31 905 33 mozogsz 31 905 33
A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [26. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [28. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Egy pillanatra megállsz fülelni. [30. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A folyosó végén egy lépcsőt pillantasz meg. Szűk és rozoga, de ez az egyetlen út - fölmész. [31. PONT. --> 32. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Folytatod az utat. Kanyarodik a járat. [33. PONT.] Halk, zümmögő hangot hallasz, amint rálépsz az előtted levő kőlapra, majd a következő pillanatban valami borzasztó szívóerő tapad rád! Dermedten tapasztalod, hogy mágikus energiaforrásaid kimerültek (-15 varázspont).
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [30 pontot használtál fel, van még 70.]

lm 900 34 38 mozogsz 900 34 38
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Igen, elérted a lépcsőt, ami a térképen is rajta van! Izgatottan felkapaszkodsz a felsőbb szintre. [34. PONT. --> 35. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Haladsz előre. Kanyarodik a járat. [36. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Elérkezel a lépcsőhöz, és fölmész rajta. [38. PONT. --> 39. PONT.] [15 pontot használtál fel, van még 55.]

lm 41 41 41 mozogsz 41 41 41
Úgy suhansz, mint az árnyék. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [40. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. [41. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy autentikus vámpír van előtted! (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja az autentikus vámpír jobb karját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra ugrasz. Vaskarddal párszor kilyukasztod az autentikus vámpír jobb lábát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod az autentikus vámpír bal oldalát. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Vaskarddal végigvágod az autentikus vámpír nyakát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod az autentikus vámpír jobb oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 890 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[10 pontot használtál fel, van még 45.]

lm 46 49 49 mozogsz 46 49 49
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [43. PONT.] Sziszegést hallasz, és a következő pillanatban apró tüskékkel teli háló zuhan a testedre. Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg hatását [-6 támadás].
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [45. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Elértél a felfelé vezető lépcső aljához. Felkukázol, majd lassan fellépkedsz. [46. PONT. --> 47. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy nagy vasalt ajtóba ütközöl. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zárnyitás). A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [48. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy pattanóböde lakik itt. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a pattanóböde testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (10 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre támadsz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a pattanóböde testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a pattanóböde hólyag testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) A pattanóböde belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Vaskarddal végigvagdosod a pattanóböde tüskés bőrét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a pattanóböde testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A pattanóböde feléd harap, de sikertelenül. A pattanóböde összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 5 kaktusztüskét. 800 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Bátran haladsz tovább. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Az ajtóra egy gyanús, nagyon gyanús rúna van rajzolva. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy aranykulcs nyitja az ajtót. Nem hatástalanítottad a védőrúnát - a hatás nem marad el. Bummm! (-17 életpont). Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [49. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy velociraptor lakik itt. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 42 életpontot sebeztél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a velociraptor vastag bőrét. (4 támadással 13 életpontot sebezve.) Meglengetve a vaskardot ellenfeledre rohansz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a velociraptor testét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a velociraptor farkát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a velociraptor kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a velociraptor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 raptor karmot. (ld. enc.) 1 411 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egyhelyben toporogsz.
[25 pontot használtál fel, van még 20.]

lm 50 50 50 mozogsz 50 50 50
Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [50. PONT.] A fal mellett találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő nagy aranykulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 kazmár gyökér, 1 Szent Kulacs (ld. enc.), 28 sünmedve tüske, 1 fűszertartó, 2 mérg. vas dobónyíl (ld. enc.), 80 arany és 1 galachmit (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[5 pontot használtál fel, van még 15.]

ef 7 519 energia fejlesztése 7
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-2 TU.] [14 pontot használtál fel, van még 1.]

ef 20 503 energia fejlesztése 20
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Épületben vagy! Itt nem főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 2. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -4.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 25, 2, 5.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját habzsol be a hegyi szamár. Alaposan elfáradva, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -4 pontod maradt, ebből a következő körre -4 pontot vihetsz át. Kapsz még 270 pontot. A következő körben tehát 266 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PURIFIKÁTOR (157. SZÖRNY)
A purifikátorok állítólag egy másik dimenzióból, a Mély-Mogrori Szürke Ködből származnak. Hosszú, vékony testük van, és ráncos, szürke bőrük. Szemet és más érzékszervet nem lehet rajtuk megkülönböztetni, a fejük tetején és az aljukon (ha a kettőt egyáltalán érdemes megkülönböztetni) ülő hosszú, hegyes, szarvszerű tüskéik jelentik az egyetlen speciális deformációt. Mozgásuk is különleges, álló helyzetből előregörbülnek, leteszik a felső végüket a földre, majd áthelyezve az egyensúlyt, felemelik az alsó részüket. A hosszúkás, radírszerű lény két vége megcserélődött, és a folyamat ezután ismétlődik. A purifikátorok előrehajolva, hegyes szarvaikkal támadnak. Speciális hatása is van e szarvacskák érintésének - purifikálják az áldozat auráját, azaz eltolják az abszolút semleges felé. A purifikátor világos és párában gazdag helyeken fordul elő, mint például a ritka erdő és a tengerpart. Rendelkeznek korlátozott mágikus képességgel.

NAGY ARANYKULCS (246. TÁRGY)
Ez a tárgy már önmagában tetemes summát érhet. Értékét azonban megduplázza az, hogy speciális, a királyság kincstárnokai által használt zárakat lehet vele kinyitni. A finoman megmunkált nyélen hajszálvékony ezüst vonalak hirdetik az aranymíves céhét.

AUTENTIKUS VÁMPÍR (154. SZÖRNY)
Az egyik fő különbség a szintszívó és az autentikus vámpír között az, hogy az autentikus vámpír MINDIG szív szintet, ha eltalálja ellenfelét. (Kivéve ha szerencséd nagyon-nagyon magas.) Így aztán természetes, hogy nem fogod soha megtámadni, kivéve, ha direkt T/FT parancsot adsz ki rá. Az autentikus vámpír gyűlöli a fényt, ezért csak sötét helyeken találkozhatsz vele. Ragyás, lila bőrét általában hosszú, fekete köpeny takarja, felhajtott gallérral. Sajnos ezzel nem tudja kilétét elleplezni, mert ahányszor megpillant egy áldozatot, hosszú, hisztérikus röhögésben tör ki, és ilyenkor elővillannak hegyes szemfogai.

VELOCIRAPTOR (161. SZÖRNY)
Őrült egy mágus lehetett az, aki a Túlélők Földjén megépítette a mesés őslényparkot, de mindenképpen tisztelni kell azokért az elővigyázatosságokért, amelyeket annak érdekében tett, hogy a múlt egyik legveszedelmesebb ragadozója, a velociraptor ne juthasson ki a lakott területekre. A velociraptor megalkotása minden tekintetben tökéletesre sikerült, messze földről is hatalmas harcosok látogatják az igazi kihívás kedvéért a létesítményt. (Ha esetleg a parkon kívül találkozol egy ilyen szörnnyel, akkor igen nagy a baj...) A villámgyors ragadozó ellen leginkább a vágófegyver a hatásos, második legalkalmasabb a szúró, az ütő pedig a lehetséges leggyengébb választás.

RAPTOR KAROM (281. TÁRGY)
Miután leölted a velociraptort, veszély nélkül kimetszheted borotvaéles karmait. De hogy pontosan mire tudod használni majd... Ez még a jövő tudományos felfedezése.

SZENT KULACS (285. TÁRGY)
Eme ritka relikviát manapság már szinte sehol sem lehet megtalálni. A legendák szerint Sheran főpapjai készítették, még istenük hatalmának csúcsán. A Szent Kulacs egy tökéletesen fehér, soha be nem szennyeződő, ismeretlen anyagból készített palack. Hozzáértő, kellőképpen intelligens személy elkészítheti benne Sheran Főzetét, egy varázslatos italt, amelyből összesen tíz csepp fér a kulacsba.

MÉRGEZETT VAS DOBÓNYÍL (190. TÁRGY)
A vas dobónyílra egy csepp ugh mérget kenve, 2 TVP-ért gyilkos dobófegyvert készíthetsz. Csakúgy, mint a vas dobónyíl esetén, itt is van +2 támadásod, és a sebzés 2d6+10! Hátránya, hogy könnyebben tönkremegy/elvész az ellenfél agonizálása közben.

GALACHMIT (310. TÁRGY)
A galachmit kövek zöld színű, ezüstösen csillogó felületű féldrágakövek. Különleges ritkaságuk miatt csak a nagyon gazdagok engedhetik meg maguknak, hogy ékszert készíttessenek belőle. Némely mágusok szerint speciális képességekkel is bír, és fontos alapanyag egy-két mágikus főzethez, de ez a tény nem nyert ezidáig bizonyítást.

KARAKTERLAP

Táncoló Penge, egy fekete, copfos hajú, barna szemű, kecskeszakállas alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran hittérítője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 129. fordulód.

Erő: 15 (20) Szint: 19 Merészség: 7/1 Magasság: 182 cm
IQ: 28 (30) Támadás: 23 (24) Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 20 (25) Védekezés: 31 (34) Menekülés: 30 % Életkor: 40/40 év
Egészség: 17 (21) Életpont: 283/200 Jellem: semleges (-7) Tul. pont: 0
Szerencse: 23 (25) Varázspont: 360/80 Pénz: 421 arany Kép. pont: 9
Tudatpont: 36/24 Pszi pont: 143/262
Eddig összesen 1048 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4 108 TP-t kaptál. Jelenleg 364 728 TP-d van. A következő szinthez még 85 272 TP szükséges. Trófeáid: óriás szőröspók, miksziszi húsgólem, Poomr Ko. A 112. fordulódban 3159 arany került a bankszámládra. 3253 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 17/13 (+2%) vágófegyverek: 24/53 (+7%) ütőfegyverek: 3/32
lőfegyverek: 23/49 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); tüske (#22) max. 1 db (8 -13.); tüske (#22) (14 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
139,71 mezőn táborozol, az 58. labirintusban, 1. szinten, 50. ponton
Legfeljebb 50 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 59, 62, 65, 58, 57

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 196 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/57 (-300%) 2. nyomkövetés: 30/47 3. mászás: 5/0
4. csapdakészítés: 13/18 (+11%) 5. csapdaészlelés: 6/104 (-250%) 6. gyógyítás: 17/28
7. titkosírás: 5/32 8. felderítés: 9/68 (-50%) 9. szörnyidomítás: 5/0
10. teológia: 11/52 (+8%) 11. taumaturgia: 15/43 (+11%) 12. szerencsejáték: 2/45
13. versengés: 7/79 14. zene: 2/37 15. szörnyismeret: 15/39
16. pszi: *19/100 (+3%) 17. zárnyitás: 16/1 (-287%) 18. vadászat: 2/46
19. bányászat: 14/65 20. főzés: 7/63

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 5 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), kerek követ (#19) (max. 2 darabot ), ásót (#34) (max. 1 darabot, csak egyszer), kazmárt (#204) (max. 1 darabot )
mászol max. 5 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
Métely (#7000)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), vízionár (#66), fémbontó szójer (#150), trikornis (#104), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
kisebb tűzlehelet (#110)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> Quirov (#975) izomernyesztés (#33) >> massza (#217)
kisebb tűzlehelet (#110) >> pszi elementál (#221) kisebb tűzlehelet (#110) >> ryuku ostromteknős (#362)
kisebb tűzlehelet (#110) >> smaragdgólem (#417)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> massza (#217) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 85 TU. szükséges még: 5 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 101 TU szükséges.)
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
$2 varkaudar lándzsa ($224)
Vágófegyverek
1 * rövid kard (#171) 1 * vaskard (#2084)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 * hosszú íj (#111)
Lövedékek
2 kerek kő (#19) 4 * mérgezett vasnyíl (#187) 5 rézgolyó (#343)
6 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
2 mérg. vas dobónyíl (#190)
Pajzsok
$1 rézpajzs ($73)
Páncélok
$1 láncing ($222) 1 Métely páncélja (#1562) $1 rézpáncél ($71)
1 * ryuku mellvért (#689) $1 szöges páncél ($65)
Sisakok
1 * harci maszk (#1739)
Köpenyek
1 rejtőköpeny (#277) 1 * szirén köpenye (#820)
Kesztyűk
1 * lánckesztyű (#230) 1 mászókarom (#78) $2 tankány karom ($237)
Övek
1 * sárga erőöv (#276)
Csizmák
1 * fekete bőrcsizma (#247)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
$1 igazgy. fülbevaló ($197) $1 obszidián függő ($195) 1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
1 denevér szimbólum (#140) 2 * halálhozó talizmán (#813) 2 * korinthai talizmán (#814)
$1 trófea nyaklánc ($196) 1 * varkaudar szimbólum (#1528) 1 * virág szimbólum (#143)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
$1 arany karperec ($194) 1 * arany papi karkötő (#309) $1 ezüst karkötő ($158)
$2 * obszidián karkötő ($229)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
$1 ezüst gyűrű ($180) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+1)
1 * lajstrom medál (#1753) 1 * varkaudar ékkő (#2168)
Löttyök és porok, tartóstul
8 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 26 csepp tinta (#101), fér még: 54]
6 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 30]
5 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 60]
4 kavadu iszák (#25) [bennük 9 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 31]
7 sullár hólyag (#168) [bennük 85 csepp spiritusz (#170), fér még: 55]
1 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 10]
10 uzbány csőr (#169) [bennük 38 csepp ugh méreg (#166), fér még: 82]
6 vizestömlő (#3) [bennük 98 korty víz (#27), fér még: 22]
5 zöld üveg (#82) [bennük 21 csepp ragasztó (#83), fér még: 79]
Eszközök, használati tárgyak
4 aranypikkely (#415) 2 + deus ex machina (#1) 2 dobóháló (#221)
1 fülemüle síp (#1576) $1 furulya ($233) 5 gernim balzsam (#1894)
$1 hebrencs csapda ($147) 15 kaja (#2) 1 kötél (#92)
1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 nagy aranykulcs (#246)
1 + nyílcsapda (#243) 2 ork csodaszer (#1228) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
1 szeksztáns (#32) $1 szent jogar ($150) $1 tatu dob ($234)
1 távcső (#42) 1 varkaudar pálinka (#1137) 2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
3 álompor (#396) $8 amniosz ($203) 1 berzerker tüske (#713)
$2 bordacsont ($16) 1 csuklyavirág (#133) 8 drótszőr (#37)
4 fekete gyöngy (#99) 2 fülemüle agyar (#267) 1 galachmit (#310)
1 gromak bőr (#268) 16 gyöngymangó (#135) 10 kaktusztüske (#114)
3 ¤ kazmár gyökér (#205) 22 madártoll (#112) 3 magszim bél (#103)
14 mákrózsa virág (#56) 1 moa jádekő (#382) 1 Morgan kristálya (#659)
$3 nektoraf faggyú ($667) 9 pirkit (#153) 1 púderkő (#119)
2 pular kristály (#239) 1 purifikátor háj (#269) 1 raptor karom (#281)
5 + remák szív (#264) 1 rézdarab (#70) 5 sallank karom (#128)
$28 sünmedve tüske ($14) $1 szvó-ektoplazma ($151) 2 trikornis szarv (#198)
$1 + vapár ág ($110) $6 varányszem ($30) 4 vasérc (#152)

Összsúly: 85.22 kg Megterheltség: 81%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 60 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
1 aurach bőr (#658) 50 drótszőr (#37) 1 etra hályog (#712)
4 ezüstdarab (#326) 3 karbin plazma (#199) 10 ork csodaszer (#1228)
$1 rinóbőr ($651) 1 sáfránypor (#211) 86 sallank karom (#128)
$2 szulfagor agyar ($677) 1 tudás gyöngye (#522) 2 varázskő (#305)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kaja (#2) 7 tüske (#22) 1 varázskő (#305)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
98 arany (#50) 1 fűszertartó (#210) 1 galachmit (#310)
5 kaktusztüske (#114) 1 kazmár gyökér (#205) 2 mérg. vas dobónyíl (#190)
1 nagy aranykulcs (#246) 1 purifikátor háj (#269) 3 ragasztó (#83)
1 raptor karom (#281) 28 sünmedve tüske (#14) 1 szent jogar (#150)
1 Szent Kulacs (#285) 1 szvó-ektoplazma (#151) 6 varányszem (#30)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

138 139 140
70
71
72
(139,71) purifikátor (#157), technokolin (#50), autentikus vámpír (#154), pattanóböde (#145), velociraptor (#161)

Üzenet küldése a karakternek