128. forduló, 130. forduló, Rőt Szivacs összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. aug. 4. 9h:10'
EZ A 1158. JÁTÉKHETED, 129. FORDULÓD
1159. játékheted kezdete: aug. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 17 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1854
SZÁMLA : XXXX

RŐT SZIVACS KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [186,107] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 7. pontnál.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 44 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 fokhagymát. A teremtés zsákja létrehozott 1 nektoraf faggyút. A teremtés zsákja létrehozott 1 rókafarkat. Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 6 arannyal gazdagabban távoztál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+90 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+41 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+45 pszi pont.)

* 1. KP: v 443 0 0 elmormolod a 443. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Befejezted a harci induló varázslatot! Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+1 támadás). [-50 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 296. Kapsz 2 VP-t.]

* 2. KP: h 507 0 0 használod az 507. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). [0 pontot használtál fel, van még 296.]

* 3. KP: p 65 2 0 használod a 65. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Megtelsz energiával. Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 286. Kapsz 4 VP-t.]

* 4. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Pszi energia árad szét testedben. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 281. Kapsz 2 VP-t.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 281.]

kf 1570 kézbeveszed/felveszed az 1570. tárgyat
Leveszed az optiri agysisakot, majd a fejedre teszed a Krough fejdíszét. [0 pontot használtál fel, van még 281.]

fgo 40 felt. gonoszkodás 40 pontért
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 281.]

lm 7 10 11 mozogsz 7 10 11
Egyhelyben toporogsz.
Valamilyen fogadó lehet a közelben, a beömlő nyíláson át bélmaradványok és egyéb belsőségek érkeznek a csatornába [10. PONT.] Hirtelen egy élőholt hadurat veszel észre magad előtt. {egyik sebzési módja: 1x 4d8+3.} Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 7. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Egy használaton kívüli, kiszáradt csatornanyílást veszel észre [11. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy bérgyilkos. {támadása: 43.} Fegyvere egy bronzpenge. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a bérgyilkos bal karját. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírkardot ellenfeledre támadsz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a bérgyilkos testét. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Ryuku rövidkarddal épp hogy eltalálod a bérgyilkos testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a bérgyilkos minden csapását hárítanod. (4 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A bérgyilkos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 2 558 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 49, gyógyulás: 18, összesen: -31 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
[20 pontot használtál fel, van még 261. Kapsz 8 VP-t.]

lm 8 9 15 mozogsz 8 9 15
Bokáig gázolsz a szennyvízben [7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Egy zsákutca - széttépett konyhai maradványok úszkálnak mindenfelé [8. PONT.] Hamarosan egy oglythot pillantasz meg. {max. életpontja: 321-360.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az oglyth bal első lábát. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírkardot ellenfeledre rohansz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod az oglyth bal oldalát. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Ryuku rövidkarddal végigvagdosod az oglyth bal első lábát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Csápjaival az oglyth lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-49 varázspont.) Csápjaival az oglyth lecsap a bal karodra. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-47 varázspont.) Csápjaival az oglyth csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. 37 életpontot vesztettél. Csápjaival az oglyth csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. 42 életpontot vesztettél. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod az oglyth zömök testét. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Ryuku rövidkarddal megkarcolod az oglyth bal oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az oglyth csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. 31 életpontot vesztettél. Csápjaival az oglyth csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. 33 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 900 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 498, sebződés: 158, gyógyulás: 37, összesen: -121 ÉP}

Nem lepődsz meg, hogy egy oglyth lakik itt. {védettsége: 10 szúró, 10 vágó, 10 ütő ellen.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az oglyth testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed az oglyth nyálkás csápját. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Ryuku rövidkarddal végigvagdosod az oglyth bal vállát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-49 varázspont.) Az oglyth csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-44 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. 36 életpontot vesztettél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. 49 életpontot vesztettél. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod az oglyth bal első lábát. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Ryuku rövidkarddal épp hogy eltalálod az oglyth fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Csápjaival az oglyth csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. 41 életpontot vesztettél. Csápjával megérint az oglyth. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. 36 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 900 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 500, sebződés: 177, gyógyulás: 37, összesen: -140 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +114 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +81 életerő.)
Bokáig gázolsz a szennyvízben [7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
A fő beömlőnyíláshoz érkeztél [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Mindenhol rohadó tetemek maradványai vesznek körül [9. PONT.] A falból egy kar áll ki. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
A fő beömlőnyíláshoz érkeztél [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
A szennyvíz-összefolyóhoz érkeztél. [13. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy átokosztó az. {max. életpontja: 181-200.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az átokosztó testét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírkardot ellenfeledre rohansz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed az átokosztó testét. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Ryuku rövidkarddal megvágod az átokosztó poshadt hasát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Agyarával az átokosztó felkarcolja a combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Egyre szerencsétlenebb leszel. (-1 szerencse.) Az átokosztó mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 24 életpontot vesztettél. Az átokosztó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szopókövet. 2 448 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 47, gyógyulás: 14, összesen: -33 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Véres úszó húscafatok mutatják egy nemrég véget ért csata nyomait [15. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
[100 pontot használtál fel, van még 161. Kapsz 40 VP-t.]

lm 18 19 17 mozogsz 18 19 17
Ahogy haladsz, gusztustalanul hömpölyög a szenny a lábad alatt. [16. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Szörnyű bűz csapja meg az orrod. Valami nagyon ocsmány dolog rothad a víz alatt - puha dologra lépsz [18. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy gorath lárva van előtted! (ld. enc.) {max. életpontja: 191-280.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot a másikra ugrasz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a gorath lárva farkát. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Ryuku rövidkarddal néhányszor megkarcolod a gorath lárva testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A gorath lárva megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő mászókampó felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Nyelvével a gorath lárva eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal néhányszor megcsapod a gorath lárva testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ryuku rövidkarddal kicsit megvágod a gorath lárva testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő bányászcsákány felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. Nyelvével a gorath lárva eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A gorath lárva szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 2 756 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 34, gyógyulás: 21, összesen: -13 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy bérgyilkos az. {max. életpontja: 201-220.} Fegyvere egy bronzpenge. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a bérgyilkos bal lábát. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a bérgyilkos fejét. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Ryuku rövidkarddal megcsapod a bérgyilkos testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a bérgyilkos újra meg újra lecsap. (4 támadástól 68 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 2 558 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 68, gyógyulás: 18, összesen: -50 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Bah, egy zsákutcába érkeztél. A falra valaki vörös festékkel egy halálfejet festett [19. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy Hrumagurk. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy elektromos pajzs varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Hrumagurk testét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) A szörny egy savból formált csóvát vet feléd! (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Marokra fogva a vámpírkardot a másikra rontasz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Hrumagurk testét. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Ryuku rövidkarddal épp hogy megvágod a Hrumagurk testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) A Hrumagurk most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 621 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 5, gyógyulás: 18, összesen: +13 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Ahogy haladsz, gusztustalanul hömpölyög a szenny a lábad alatt. [16. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Egy ráccsal lezárt beömlő nyíláshoz érkeztél [17. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy gorath lárva van előtted! {védettsége: 77 szúró, 44 vágó, 33 ütő ellen.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Meglengetve a vámpírkardot a másikra rohansz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a gorath lárva testét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ryuku rövidkarddal párszor súrolva eltalálod a gorath lárva farkát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Csáprágójával a gorath lárva megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a gorath lárva megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő ezüst kulcs felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Nyelvével a gorath lárva eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a gorath lárva fejét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ryuku rövidkarddal kissé megkarcolgatod a gorath lárva testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A gorath lárva csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő nagy vaskulcs felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A gorath lárva nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 39, gyógyulás: 24, összesen: -15 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 16. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [50 pontot használtál fel, van még 111. Kapsz 20 VP-t.]

lm 14 35 36 mozogsz 14 35 36
A szennyvíz-összefolyóhoz érkeztél. [13. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Mindenfelé bomló állattetemeket sodor az áradat [14. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy mutáns patkány az. {max. életpontja: 221-240.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a mutáns patkány farkát. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírkardot a másikra ugrasz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a mutáns patkány bal oldalát. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Ryuku rövidkarddal néhányszor meglegyinted a mutáns patkány foltos szőrét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Vámpírkarddal megvágod a mutáns patkány testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Ryuku rövidkarddal kicsit megvágod a mutáns patkány testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A mutáns patkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) A mutáns patkány megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 480 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 14, gyógyulás: 16, összesen: +2 ÉP}

Nem lepődsz meg, hogy egy gorath lárva lakik itt. {max. életpontja: 191-280.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Meglengetve a vámpírkardot a másikra rontasz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a gorath lárva testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ryuku rövidkarddal párszor súrolva eltalálod a gorath lárva testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A gorath lárva megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő nagy vaskulcs felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. A gorath lárva ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a gorath lárva testét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ryuku rövidkarddal épp hogy eltalálod a gorath lárva nyálkás testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő rézkulcs felületére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. A gorath lárva nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 2 756 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 41, gyógyulás: 23, összesen: -18 ÉP}

Hirtelen egy élőholt hadurat veszel észre magad előtt. {védettsége: 28 szúró, 28 vágó, 28 ütő ellen.} Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
A fő beömlőnyíláshoz érkeztél [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Iszonyatosan büdös a szennyvíz! [35. PONT.] Hirtelen egy gorath lárvát veszel észre magad előtt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Marokra fogva a vámpírkardot a másikra támadsz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a gorath lárva testét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ryuku rövidkarddal kicsit megvagdalod a gorath lárva testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A gorath lárva megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A gorath lárva megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő kis aranykulcs felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A gorath lárva ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod a gorath lárva bal oldalát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ryuku rövidkarddal megkarcolod a gorath lárva testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő mászókampó felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A gorath lárva még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 2 756 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 27, gyógyulás: 22, összesen: -5 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Egy zsákutcába érkeztél [36. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
[66 pontot használtál fel, van még 45. Kapsz 26 VP-t.]

lm 30 31 39 mozogsz 30 31 39
Iszonyatosan büdös a szennyvíz! [35. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
A fő beömlőnyíláshoz érkeztél [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Az oldalcsatorna elágazásába érkeztél. [30. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[44 pontot használtál fel, van még 1. Kapsz 17 VP-t.]

kf 315 kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat
Leveszed a Krough fejdíszét, majd a fejedre teszed az optiri agysisakot. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

bb 69 312 979 beraksz a bankba a 69. tárgyat (312 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: h 238 20 0 használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. [1 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -3. Kapsz 1 VP-t.]

* 3. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 8. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 4. BP: h 892 5 0 használod a 892. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 5. BP: bb 248 305 500 beraksz a bankba a 248. tárgyat (305 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-56 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 24, 18, 26.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a mutáns pók. 2 kaját fal föl a sivatagi doareg. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 270 pontot. A következő körben tehát 267 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GORATH LÁRVA (376. SZÖRNY)
Egy kifejlett Gorath legyőzésére csak a legtapasztaltabbak vállalkozhatnak - egy lárva azonban nem jelenthet akkora kihívást, hiszen nem bír akkora erővel, ami akár még egy óriást is megszégyenít. Ennek ellenére igenis valós fenyegetés - ha más miatt nem, akkor azért, mert képes a fején lévő antennáival elpusztítani fa és fém tárgyaidat; akár négyet is egy csata alatt! Ezen kívül igencsak nehéz a testét védő szelvények mögé beférkőzni - kivéve persze, ha egyszerűen csak pozdorjává zúzod a férget. Igencsak nehezen mozog, azonban ez csak egy dolog miatt szerencsés számodra - ha elfutsz, nem képes üldözni. Valószínű, hogy antennáival tájékozódik, mert szeme egyáltalán nincs - azért ne gondold, hogy hátrányban van veled szemben, aki félig vakon a szűk járatokban próbál valahogyan küzdeni.

KARAKTERLAP

Rőt Szivacs, egy vörös, copfos hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Ez a 129. fordulód.

Erő: 21 (30) Szint: 22 Merészség: 8/5 Magasság: 115 cm
IQ: 15 (26) Támadás: 39 Agresszió: 5 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 15 (49) Védekezés: 53 Menekülés: 30 % Életkor: 70/70 év
Egészség: 16 (25) Életpont: 449/417 Jellem: gonosz (33) Tul. pont: 25
Szerencse: 21 (1) Varázspont: 414/239 Pénz: 4049 arany Kép. pont: 3
Pszi pont: 87/56 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 764 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 26 733 TP-t kaptál. Jelenleg 971 690 TP-d van. A következő szinthez még 28 310 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar iszákos, varkaudar hadúr, Blounther apó. A 27. fordulódban 5050 arany került a bankszámládra. 5277 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6 ökölvívás: 6 vágófegyverek: * 26
dobófegyverek: 23

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (1 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
186,107 mezőn táborozol, a 99. labirintusban, 1. szinten, 30. ponton
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 197,118
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 202
JLKzott minoszkúpok: 83, 92, 85, 88, 84

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 655 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15 2. nyomkövetés: 19 3. mászás: 6
4. csapdakészítés: 13 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 25
7. titkosírás: 6 8. felderítés: 22 9. szörnyidomítás: 4
10. taumaturgia: 37 11. szerencsejáték: 2 12. versengés: 9
13. harcművészetek: 8 14. zene: 16 15. szörnyismeret: 10
16. pszi: 13 17. zárnyitás: 1 18. vadászat: 7
19. bányászat: 4 20. úszás: 7 21. főzés: 12

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
6. regeneráció: 4 10. vp regeneráció: 2 11. kincskeresés: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 70% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 60 TVP-ért
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1000 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 1000 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 5 darabot )
elfogod ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219)
gonoszkodsz max. 40 TVP-ért
mászol max. 60 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
Raia szent lovagja (#239), átokosztó (#372)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
purifikátor (#157), bűbájlidérc (#761), varkaudar hírnök (#686)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 16 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) harci induló (#443) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20)
oldás (#372), örvénykerítés (#42), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> 15. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: éhes
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 70. labirintus (169,29). kőtorony (664): új. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
66, 68, 70, 83, 84, 85, 88, 92, 99, 170, 244, 245.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 8, 16, 44, 47, 49.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 gyógykenőcs (#313) 1 kaja (#2) 1 rézdarab (#70)
1 rézkulcs (#75)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
50 arany (#50) 2 bronzpenge (#126) 1 fokhagyma (#403)
1 nektoraf faggyú (#667) 1 rókafarok (#124) 1 szopókő (#259)
6 ugh méreg (#166) 1 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

185 186 187
106
107
108
(186,107) fogadó # (#623), a 99. labirintus bejárata, bérgyilkos (#375), oglyth (#374), átokosztó (#372), gorath lárva (#376), Hrumagurk (#370), mutáns patkány (#373)

Üzenet küldése a karakternek