Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jan. 9. 11h:05' EZ A 142. JÁTÉKHETED, 128. FORDULÓD 143. játékheted kezdete: jan. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5033 SZÁMLA : XXXX |
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku gárdista fejét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku gárdista páncélos testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a ryuku gárdista bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a ryuku gárdista újra meg újra lecsap. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. KP: | használod az 1100. tárgyat |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
kf 814 | kézbeveszed/felveszed a 814. tárgyat |
fm 100 | feltételes mászás 100 |
fas 24 | felt. ásás 24 pontért |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vadász varkaudar jobb lábát. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a vadász varkaudar bal lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 370 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [107,98] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Apa Tifusz orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Látsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elégedett vigyorral arcodon megrohamozod a varkaudar falut. Amint észrevesznek a helybeliek, zűrzavar támad, van, aki menekülni próbál, a többség azonban vicsorogva feléd indul. Egy varkaudar készül a lemészárlásodra.
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar fejét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar kölyök testét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával végigvágod a varkaudar kölyök jobb vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a varkaudar kölyök bal első lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! A varkaudar kölyök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod az élőholt mirg bal szárnyát. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod az élőholt mirg bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az élőholt mirg bal szárnyát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a varkaudar testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) A varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar kölyök bal vállát. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával végigmetszed a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a varkaudar kölyök fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! A varkaudar kölyök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadás sajnos hatástalan volt. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 mérg. ubuk tüske. Alaposan megsorozod a szutykos remák lebegő nyúlványait. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a szutykos remák testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a szutykos remák testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A szutykos remák csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-12 pszi pont.) (-2 TU.) Vasalt bunkóval eltalálod a szutykos remák testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a szutykos remák testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápjaival a szutykos remák lecsap a bal karodra. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-1 pszi pont.) (-1 TU.) A szutykos remák összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1214 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 14 életpontot sebeztél. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 32 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar bajnok nyakát. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a varkaudar bajnok testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a varkaudar bajnok jobb lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Elhajolsz a varkaudar bajnok ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1005 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}
(Továbbmész...) [108,99] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran hívei emelték. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 rézdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Délre egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy márványtorony van. Elrakod a távcsövet. Hirtelen mozogni kezd a föld! Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy mélységi grittang közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mélységi grittang összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Jerome páncélos testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Jerome kitines ollóját. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a Jerome kitines ollóját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a Jerome ollója. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A Jerome feléd harap, de sikertelenül. A Jerome összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 Jerome köpenye (ld. enc.). Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 6 csepp rákfatty váladékot. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
m 3 4 3 | mozogsz délkeletre, délre, délkeletre |
Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 19 életpontot sebeztél. A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra ugrasz. Mandibulakaszával néhányszor megcsapod a földsárkány kőfejét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a földsárkány jobb első lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A földsárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A földsárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
450 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 9 életpontot sebeztél. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 65 életpontot vesztettél. Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Túl sok sebet kaptál. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 65, gyógyulás: 0, összesen: -65 ÉP}
(Továbbmész...) [109,101] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Quwarg szagot érzel! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Úgy gondolod, hogy a közeledő vadász quwarg nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 18 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 mérg. ubuk tüske. Alaposan megsorozod a vadász quwarg fejét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadász quwarg fejét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a vadász quwarg testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a vadász quwarg csáprágójával. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a vadász quwarg jobb középső lábát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a vadász quwarg testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) Véres nyál csordul ki a vadász quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. A quwarg leölésének dicsőséges rítusa fejleszt a tudati képességeteken. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A forró energia testedbe áramlik. Elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 75, gyógyulás: 0, összesen: -75 ÉP}
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a téfea magoflux bal oldalát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 245 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg felderítő bal hátsó lábát. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg felderítő fejét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a quwarg felderítő testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg felderítő. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. 585 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [110,102] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Quwarg szagot érzel! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy quwarg felderítő. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg felderítő nyakát. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg felderítő testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a quwarg felderítő testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. 585 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [9 pontot használtál fel, van még 7.]
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
m 1 8 | mozogsz északkeletre, északra |
in 3909 24 52 | leírod a 3909. kalandozónak a 24. szörnyet az 52. tárgyat |
in 3909 29 53 | leírod a 3909. kalandozónak a 29. szörnyet az 53. tárgyat |
in 3909 32 54 | leírod a 3909. kalandozónak a 32. szörnyet az 54. tárgyat |
in 3909 37 58 | leírod a 3909. kalandozónak a 37. szörnyet az 58. tárgyat |
in 3909 41 60 | leírod a 3909. kalandozónak a 41. szörnyet a 60. tárgyat |
id 202 10 | idomítod a 202. szörnyet 2 pontért |
szk 360 | keresed a 360. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
MOLEKULAÁTRENDEZÉS (74. PSZI KÉPESSÉG) Egy-egy fémet tartalmazó anyag, érc molekuláinak, atomjainak, sőt atomszerkezetének átrendezése nem lehetetlen feladat egy fejlett pszi szakértő számára. 5 TVP és 10 pszi pont elköltésével képes vagy egy-egy fém vagy ércdarabot másikká alakítani. Természetesen nem minden érc állítható így elő minden ércből. Ónt csak rézből, vasat csak ónból lehet készíteni. Egyéb átalakítások nem ismertek, de a kísérletezés esetleg újabb eredményekhez vezet. A P 74 <érc> parancs kiadásával megpróbálod <érc>-et előállítani a nálad levő anyagokból. A fentiekből nyilvánvaló például, hogy egy P 74 85 csak akkor lesz sikeres, ha van a birtokodban réz. Ha felfedezel valamilyen új fémet, ásványt, érdemes kísérletezni, hátha elő tudod állítani valamilyen más ércből. Megadhatsz, egy 3., mennyiségi parancsot is. Vigyázz, a képesség ilyenkor 10x annyi pszi pont lesz, mint amennyi a 3. paraméter volt (akkor is, ha esetleg nincs nálad elegendő komponens.) |
JEROME KÖPENYE (1527. TÁRGY) Hozzájutottál Jerome legendás köpenyéhez! Ez? Hiszen csak egy ütött-kopott köpönyeg, aminél különbet bármelyik kolduson láthatsz, bármelyik helytartói városban. Lehet azonban, hogy mégsem kéne kidobnod, próbáld ki előbb: a legendák szerint ugyanis a köpenynek különleges képességei vannak: véd a kisebb sérülésektől (+2 védettség), a rád lőtt varázslatok sikerének esélyét csökkenti (+2 szerencse), csökkenti az éhségérzetet (mint a vasszervezet varázslat), valamint könnyeben talál élelmet gazdája (+3 vadászatot is ad). |
Erő: | 19 (24) | Szint: | 18 | Merészség: | 5/4 | Magasság: | 104 cm |
IQ: | 24 (26) | Támadás: | 19 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 62 kg |
Ügyesség: | 19 (23) | Védekezés: | 27 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 59/59 év |
Egészség: | 19 (23) | Életpont: | 285/136 | Jellem: | semleges (-1) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 20 (23) | Varázspont: | 231/20 | Pénz: | 942 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 15/-2 | Pszi pont: | 53/-1 | EFejl: | 5 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/0 | szúrófegyverek: | 14/79 (+6%) | vágófegyverek: | 9/27 (+30%) |
ütőfegyverek: | 20/25 (+18%) | lőfegyverek: | 7/51 (+12%) | dobófegyverek: | 22/52 (+12%) |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (200%) << vashegyű lándzsa (#182) (200%) << vasalt bunkó (#181) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); bumeráng (#249) (3 -5.); ubuk dobónyíl (#138) (6 -10.); ubuk dobónyíl (#138) (11 -15.); mérg. ubuk tüske (#137) (16 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
Eltaposott quwargok: össz.: 98 időszaki: 46 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9/93 | 2. nyomkövetés: | 21/65 (+33%) | 3. lopás: | 1/60 |
4. mászás: | 10/66 (+4%) | 5. csapdakészítés: | 10/49 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 2/11 |
7. gyógyítás: | 29/40 | 8. titkosírás: | 3/40 | 9. felderítés: | 12/2 (+31%) |
10. szörnyidomítás: | 5/44 (+3%) | 11. teológia: | 14/39 (+33%) | 12. taumaturgia: | 12/15 (+9%) |
13. szerencsejáték: | 1/73 (+11%) | 14. versengés: | 5/70 (+27%) | 15. zene: | 6/47 |
16. szörnyismeret: | 10/18 (+30%) | 17. pszi: | 9/21 (+27%) | 18. vadászat: | 4/2 |
19. bányászat: | 16/66 (+92%) | 20. főzés: | 8/2 (+14%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 45% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 25% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 95 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), tükröt (#43) (max. 1 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 15 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang, labirintus (25) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
smaragdgólem (#417), vortexmágus (#418), halálhozó (#419), korinthai amőba (#420), varkaudar kósza (#347) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 12) |
Cinty (#5787), Vasalt Bunkók (#9102), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
éber kakukk (#3) | méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
13. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) | izomernyesztés (#33) | >> | varkaudar behemót (#189) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
élőholt quwarg (#202) (idomítás alatt) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Találd meg és áldozd fel Fairlight Köpenyét! |
2.) Dobd el a D paranccsal a legkedvesebb tárgyadat (elrejtés nem jó)! |
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XXIII. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
15 | arany (#50) | 2 | mérg. ubuk tüske (#137) | 12 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bakkura csizma (#96) | 1 | fekete bőrcsizma (#247) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
2 | gyöngymangó (#135) | 1 | Jerome köpenye (#1527) | 2 | madártoll (#112) | |||
1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | mutáns csont (#331) | 1 | nagy vaspajzs (#161) | |||
1 | nyu-shuriken (#157) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | pular kristály (#239) | |||
6 | rákfatty váladék (#333) | 1 | remák szív (#264) | 4 | rézdarab (#70) | |||
1 | rövid íj (#107) | 1 | spiritusz (#170) | 1 | téfea-agy (#172) | |||
12 | ubuk tüske (#131) | 3 | varkaudar csont (#1113) | 1 | vas dobónyíl (#189) |