Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. ápr. 18. 22h:44' EZ A 139. JÁTÉKHETED, 128. FORDULÓD 140. játékheted kezdete: ápr. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1993 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 3 |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 3. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: h 2306 0 0 | használod a 2306. tárgyat |
* 5. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
hu 181 1735 107 | hulladék: 181 1735 107 |
hu 137 98 294 | hulladék: 137 98 294 |
h 1615 | használod az 1615. tárgyat |
bb 347 1 | beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot) |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
kt 449 1 | elkészíted a 449. tárgyat (1 darabot) |
h 449 | használod a 449. tárgyat |
ek 7 11 22 | t. energia kisütése: 7 11 22 |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a törpemammut ormányát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a törpemammut jobb hátsó lábát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával megcsapod a törpemammut bal első lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. A törpemammut meglök agyarával. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A törpemammut szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [109,107] Még mindig füves síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy quwarg királynő. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő bal hátsó lábát. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg királynő testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [109,106] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Felfedeztél egy oltárt. Sheran hívői építették. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy tündöklő szobrot. Délnyugatra nézve látsz egy Sheran templomot. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy fémbontó szójer. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a fémbontó szójer kitinpáncélját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fémbontó szójer jobb középső lábát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A fémbontó szójer feléd sújt csáprágóival, de mellé! A fémbontó szójer összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 693 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 8 8 7 | mozogsz északra, északra, északnyugatra |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a tetemember bal karját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a tetemember rotható húsát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. A tetemember mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A tetemember összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítettél egy isteni küldetést!
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [109,104] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy törpe bányát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy törpe bányát. Nyugatra nézve látsz egy Elenios oltárt. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy dombi yeti lehet. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a dombi yeti otromba fejét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával gyilkos csapást mérve bezúzod a dombi yeti szőrös mellkasát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A dombi yeti leken néhány pofont. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Agyarával a dombi yeti kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A dombi yeti összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
(Továbbmész...) [108,103] A dombság átmegy hegységbe. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 100 pontot kell rákölteni.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a möszék nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy Elenios oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy törpe bányát. Nyugatra egy sziklafészek van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy törpe bánya van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal rájössz, hogy egy élőholt quwarg ijesztett meg. Amikor elhal a zaj, előmászol.
A szörny villámokat lehel! Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra rohansz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a földsárkány testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a földsárkány testét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. A földsárkány állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki a földsárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 945 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
v 96 93 55 | elmormolod a 96. varázslatot |
107 | 108 | 109 | 110 | |
102 | |
|
|
|
103 | |
|
|
|
104 | |
|
|
|
105 | |
|
|
|
106 | |
|
|
|
107 | |
|
|
|
108 | |
|
|
|
109 | |
|
|
|
110 | |
|
|
|
[93,55] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
be 758 | bemész a 758. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Biccentesz a gnómnak, majd elhagyod az irodát. [5 pontot használtál fel, van még 176.]
kf 1734 1541 | kézbeveszed/felveszed az 1734. tárgyat az 1541. tárggyal |
m 8 1 2 | mozogsz északra, északkeletre, keletre |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az orgyilkos jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az orgyilkos testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával iszonyatosan megcsapod az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [94,53] Továbbmész a város utcáján.
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy tisztítótűz varázslattal köszönt csatapartnered. 134 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd Mosthar jobb lábát. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával halálos csapásokat osztva péppé vered Mosthar testét. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Vashegyű lándzsával Mosthar kicsit megbökdösi a bal karodat. (3 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Istened elvárásainak megfelelően cselekedtél. A másik egy pillanatig még vádlón bámul rád, aztán meginog, és összeesik. Vége! A siker azonban nem teljes: a "halott" eltűnik a következő pillanatban. Deus ex machinája volt az átkozottnak. Mérgelődve állsz tovább. 2 000 tapasztalati pontot kaptál. {Csatastatisztika; sebzés: 300, sebződés: 175, gyógyulás: 0, összesen: -175 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[108,103] A síkság után kisebb hegyek következnek.
be 187 | bemész a 187. titkos labirintusba |
ek 7 8 20 | t. energia kisütése: 7 8 20 |
lm 5 5 5 | mozogsz 5 5 5 |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a szárnyas koponya bőrszárnyát. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szárnyas koponya csontos képét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával megütöd a szárnyas koponya bőrszárnyát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szárnyas koponya, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a szárnyas koponya csontos képét. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a szárnyas koponya csontos képét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával többször kegyetlenül megütöd a szárnyas koponya csontos képét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról energiatüskék varázslatot lő rád a másik. 27 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a Rodrig jobb lábát. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Az ellenfél néhány vas dobónyilat hajít feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 8 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Rodrig testét. (5 támadással 173 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával néhányszor megcsapod a Rodrig bal lábát. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Pengéjét vadul forgatva, a Rodrig újra meg újra lecsap. (3 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Mallon botjával gyengén megütöd a Rodrig bal lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 24 életpontot sebeztél. Baghar korbácsával megpöccinted a Rodrig jobb lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Jobbra-balra szökkenve osztja a Rodrig nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 bátorság medálja (ld. enc.). Szereztél 1 koponya gyűrűt. Magad mögé lököd a pitiáner varkaudar hadúr trófeát, és kiszedsz egy Rodrig trófeát. 3 006 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 463, sebződés: 124, gyógyulás: 0, összesen: -124 ÉP}
kpcs 3 | kapcsoló 3 |
lm 6 1 | mozogsz 6 1 |
kf 1733 | kézbeveszed/felveszed az 1733. tárgyat |
* 1. BP: h 336 0 0 | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: h 396 0 0 | használod a 396. tárgyat |
* 3. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 4. BP: h 507 0 0 | használod az 507. tárgyat |
* 5. BP: kb 347 1 0 | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 30 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 30 pontért |
FEJVADÁSZ MEDÁL (1734. TÁRGY) A gnóm által adományozott medál egy hosszú és kimerítő munka jutalma, amelyet büszkén tűzhetsz ki ruhádra. (Nem túl nagy, így nem foglal túl sok helyet rajta, más ékszer is odafér.) A medálon nem észlelsz mágikus hatást, viszont gyanítod hogy valamikor még hasznos lehet számodra, hogy efféle szolgálatokat tettél a királyságnak. De már az elismerés, amit ennek viseletével másokból kiválthatsz, is pozitív hatással van rád, magabiztosabbá válsz tőle, ezért max ÉP-d 8-cal és a támadásod 4-gyel növekszik tőle. Persze ezt a tárgyat senkinek sem adnád át, akinek kell az érdemelje ki maga! |
SZÁRNYAS KOPONYA (7125. SZÖRNY) Mi a fene röpköd itt? Felismered, ez a lény ugyanaz, mint amit a rend gyűrűin is láthattál. Ez az agresszív, levegőből támadó, denevérszerű, koponya nagyságú valami azonnal rádront, amit a közelébe érsz. Ez egy rutinos kalandozónak még nem is lenne nagy baj, bármikor lecsapnád, de ezt a valamit nagyon nehéz eltalálni, vágó vagy ütőfegyver kell hozzá, hegyes eszközzel hiába is szúrkálod, mert nagyon gyorsan változtatja a helyét és elég kis méretű. Másik kellemetlen tulajdonsága az, hogy néha savas köpettel is eláraszt! |
RODRIG (7126. ELLENFÉL) Csalódnod kell, a rendház belsejében nem a nagyfőnökkel, csak annak egyik alvezérével futsz össze. Rodrig egy göndör hajú ember férfi, aki már régóta járja kalandozóként a félszigetet, ezért aztán nem könnyű ellenfél. Varázsolni és harcolni is egyaránt jól tud. Persze, mivel ő is az Újnyugat tagja, nála is találhatsz olyan gyűrűt, amelyért a fejvadászok fizetnek. |
A BÁTORSÁG MEDÁLJA (1653. TÁRGY) Acélos tekintetű, duzzadó izomzatú, viccesen pózoló ember férfit ábrázol az érme, melyet egy hosszú láncon keresztül a nyakadba akaszthatsz. Bár a tárgy közönséges kinézete nem igazán utal rá, mégis rejlik benne némi mágia, mely leginkább akkor mutatja meg magát, amikor mérhetetlen bátorságra lesz szükséged. Ha a medált KF-eled, nem futsz el idő előtt a többszemélyes kalandok során lezajló küzdelmekből, minden ilyen csatában +2 harci körig bírod. |
CÁPAÖLŐ TŐR (480. TÁRGY) Ezt a különleges mágikus tárgyat az elf mesterharcos készítette a csatornán átkelni szándékozó kalandozók számára. Ez egy rozsdás fémdarab, amely azonban 4D4+4 sebzésű vízifegyverré változik, ha a csatornában kelet felé úszol, és vércápával találkozol! Ilyenkor a cápaölő tőr 36-os erővel ruház fel! Semmilyen más esetben nem tudod a cápaölő tőrt használni. A használatához szükséges minimális víziharc szakértelem 6-os. |
RYUKU MELLVÉRT (689. TÁRGY) Ez a díszes páncéldarab a ryuku vértezet fő ékessége. Ha kellően karbantartod, gyönyörűen csillog a napfényben, ahogy csatába masírozol. Persze, egy szörny becserkészésénél ez nem akkora előny, mint például egy császári díszszemlén. Amellett, hogy védettségedet 8-cal növeli, egyet ad az erődhöz, és 5-öt a max. ép-dhez. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti. |
Erő: | 21 (36) | Szint: | 22 | Merészség: | 10/1 | Magasság: | 266 cm |
IQ: | 26 (27) | Támadás: | 31 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 488 kg |
Ügyesség: | 20 (23) | Védekezés: | 48 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 21/21 év |
Egészség: | 15 | Életpont: | 463/249 | Jellem: | gonosz (62) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 18 (30) | Varázspont: | 365/199 | Pénz: | 2759 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 48/0 | Pszi pont: | 69/15 |
HARCI ISMERETEK | |||||
vágófegyverek: | 17/43 (+27%) | ütőfegyverek: | 28/73 (+5%) | dobófegyverek: | 27/7 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << Mallon botja (#1526) << csontpálca (#329) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) max. 1 db (1 -14.); bumeráng (#249) (15 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
108,103 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 132 |
Kedvenc táborhely: 102,101 |
Legfeljebb 50 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 61 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 74 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 25/17 (+12%) | 2. nyomkövetés: | 32/48 (+35%) | 3. mászás: | 6/24 |
4. csapdakészítés: | 9/80 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 2/97 (+12%) | 6. gyógyítás: | 11/15 |
7. titkosírás: | 2/28 | 8. felderítés: | 27/17 (+2006%) | 9. szörnyidomítás: | 5/24 |
10. teológia: | 15/71 (+11%) | 11. taumaturgia: | 31/84 (+7%) | 12. szerencsejáték: | 1/11 |
13. versengés: | 2/69 | 14. zene: | 2/19 | 15. szörnyismeret: | 15/72 (+22%) |
16. pszi: | 12/87 (+7%) | 17. zárnyitás: | 1/18 | 18. vadászat: | 8/11 |
19. bányászat: | 14/16 (+48%) | 20. testépítés: | 2/71 (+37%) | 21. főzés: | 8/26 (+12%) |
22. csapatmunka: | 2/22 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
degradátor (#210), szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 50) |
élőholt quwarg (#202), zafír sárkány (#329), orbitális mackósajt (#229), kronotapír (#286), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
gázpajzs (#467, 20 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | Techiulan aurája (#261) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | áldott okerón (#336) | villámcsapás (#50) | >> | ősdentor (#282) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | ongóliant (#159) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | acélkolosszus (#35) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | tyrannoszaurusz rex (#160) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | gázpajzs (#467) | >> | ősdentor (#282) | |
gázpajzs (#467) | >> | varkaudar iszákos (#688) | tükörpajzs (#101) | >> | Poomr Ko (#957) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Valószínűleg nehéznek tartottad már az eddigi feladatokat is. Akkor mit szólsz ehhez: végezz három tetememberrel. (teljesítve) |
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. (teljesítve) |
3.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): 20. labirintus (45,91). szürke kastély (547): új. adamantit erőd (548): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): kész. városháza (685): új. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): új. bányászház (839): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 20, 53, 61, 72, 73, 187, 189, 190, 191, 192, 244. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 14, 16, 47. |
Kész: 1, 6, 9. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 468, az összesen kapott pontszám: 53365. (összesen ölhető: 468 ) |
Olimpiai helyezéseid: első hely a hercegnő megmentésében a XIV. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
illúziófegyver (121) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
fegyvermester (302) |
kétkezes harc (338) |
vadászidény (351) |
a Szörny érintése (375) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 9 TU. szükséges még: 41 TU. |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 8077 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | aranygyűrű (#193) | 1 | borostyán függő (#162) | 1 | Brod buzogánya (#1735) | |||
1 | bumeráng (#249) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | ezüst papi karkötő (#308) | |||
1 | gromak bőr (#268) | 1 | karbin plazma (#199) | 4 | mérg. ubuk tüske (#137) | |||
1 | mutáns csont (#331) | 2 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | rákpajzs (#98) | |||
1 | rövid íj (#107) | 2 | varkaudar csont (#1113) | 1 | varkaudar páncél (#294) | |||
3 | víz (#27) | 1 | keg gomba (#1615) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
506 | arany (#50) | 1 | bátorság medálja (#1653) | 1 | bronzkulcs (#76) | |||
1 | cápaölő tőr (#480) | 2 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | fejvadász medál (#1734) | |||
6 | kaja (#2) | 1 | kék orchidea (#68) | 2 | lánckesztyű (#230) | |||
11 | mákrózsa virág (#56) | 6 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | ryuku mellvért (#689) | 5 | ugh méreg (#166) | 2 | vasérc (#152) | |||
1 | vashegyű lándzsa (#182) | 1 | vaskulcs (#183) |
107 | 108 | 109 | |
102 | |
|
|
103 | |
|
|
104 | |
|
|