Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. aug. 3. 9h:11' EZ A 1158. JÁTÉKHETED, 128. FORDULÓD 1159. játékheted kezdete: aug. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 19 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1854 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 443 0 0 | elmormolod a 443. varázslatot |
* 2. KP: h 507 0 0 | használod az 507. tárgyat |
* 3. KP: p 65 2 0 | használod a 65. pszi képességet |
* 4. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
kno 8 5 | képesség-növelés 8 |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
kf 1570 | kézbeveszed/felveszed az 1570. tárgyat |
v 96 187 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
196 | 197 | 198 | |
117 | |
|
|
118 | |
|
|
119 | |
|
|
[187,107] Épületek tűnnek fel. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy őrült varázsló nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+10.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzvihar. 79 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzvihar. 72 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló hosszú szakállát. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod az őrült varázsló törékeny testét. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ryuku rövidkarddal kissé megkarcolod az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 8 madártoll és egy karbin plazma. 2 651 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 153, gyógyulás: 17, összesen: -136 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 20 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 20 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Blounther apó bal karját. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot ellenfeledre rontasz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a Blounther apó törékeny testét. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Ryuku rövidkarddal épp hogy eltalálod a Blounther apó törékeny testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A Blounther apó kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy xirnox szív és egy manifeszt.nyúlvány. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 balkezes gyűrű. 3 867 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 50, gyógyulás: 19, összesen: -31 ÉP}
be 99 | bemész a 99. titkos labirintusba |
ov 5 | óvatosságod: 5 |
lm 3 3 | mozogsz 3 3 |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy elektromos pajzs varázst. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 51 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Hrumagurk amorf testét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Ellenfeled savdárdát hajít feléd. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Marokra fogva a vámpírkardot a másikra ugrasz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a Hrumagurk testét. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Ryuku rövidkarddal épp hogy eltalálod a Hrumagurk testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Csápjaival a Hrumagurk csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 48 életpontot vesztettél. A Hrumagurk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 621 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 107, gyógyulás: 18, összesen: -89 ÉP}
ft 372 1 | támadod a 372. szörnyet |
lm 24 25 26 | mozogsz 24 25 26 |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az átokosztó jobb vállát. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírkardot ellenfeledre rontasz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az átokosztó poshadt hasát. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Ryuku rövidkarddal végigvágod az átokosztó fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Agyarával az átokosztó kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Egyre szerencsétlenebb leszel. (-1 szerencse.) Az átokosztó leken néhány pofont. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 24 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. 2 448 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 54, gyógyulás: 14, összesen: -40 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az átokosztó testét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírkardot ellenfeledre rohansz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed az átokosztó testét. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Ryuku rövidkarddal kissé megkarcolod az átokosztó testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az átokosztó megtaszít agyarával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Egyre szerencsétlenebb leszel. (-1 szerencse.) Az átokosztó Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 26 életpontot vesztettél. Az átokosztó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. 2 448 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 40, gyógyulás: 13, összesen: -27 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az átokosztó nyakát. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírkardot a másikra támadsz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az átokosztó testét. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Ryuku rövidkarddal megvágod az átokosztó testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az átokosztó megtaszít agyarával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Egyre szerencsétlenebb leszel. (-1 szerencse.) Az átokosztó leken néhány pofont. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 26 életpontot vesztettél. Az átokosztó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. 2 448 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 49, gyógyulás: 14, összesen: -35 ÉP}
lm 20 21 22 | mozogsz 20 21 22 |
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az átokosztó farkát. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírkardot ellenfeledre ugrasz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod az átokosztó testét. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ryuku rövidkarddal végigvágod az átokosztó testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt az átokosztó agyarával a testeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Egyre szerencsétlenebb leszel. (-1 szerencse.) Az átokosztó leken néhány pofont. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 27 életpontot vesztettél. Az átokosztó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. 2 448 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 41, gyógyulás: 17, összesen: -24 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a mutáns patkány jobb vállát. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot a másikra rohansz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod a mutáns patkány jobb vállát. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Ryuku rövidkarddal néhányszor meglegyinted a mutáns patkány jobb hátsó lábát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A mutáns patkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Vámpírkarddal megvágod a mutáns patkány foltos szőrét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ryuku rövidkarddal épp hogy eltalálod a mutáns patkány jobb első lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A mutáns patkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) A mutáns patkány megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Véres nyál csordul ki a mutáns patkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 480 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 20, gyógyulás: 18, összesen: -2 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a mutáns patkány testét. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírkardot ellenfeledre rohansz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a mutáns patkány testét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Ryuku rövidkarddal párszor súrolva eltalálod a mutáns patkány foltos szőrét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A mutáns patkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) A mutáns patkány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Vámpírkarddal végigvágod a mutáns patkány foltos szőrét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Ryuku rövidkarddal épp hogy megvágod a mutáns patkány testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A mutáns patkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A mutáns patkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 480 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 14, gyógyulás: 16, összesen: +2 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már elektromos pajzs vibrál körülötted. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Hrumagurk testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Ellenfeled savdárdát hajít feléd. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Marokra fogva a vámpírkardot ellenfeledre támadsz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Hrumagurk testét. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Ryuku rövidkarddal kissé megkarcolgatod a Hrumagurk testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Csápjaival a Hrumagurk csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Vámpírkarddal megvágod a Hrumagurk testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ryuku rövidkarddal megvágod a Hrumagurk amorf testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A Hrumagurk csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 621 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 293, sebződés: 7, gyógyulás: 19, összesen: +12 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy elektromos pajzs varázst. Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Hrumagurk testét. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) A szörny egy savból formált csóvát vet feléd! (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Meglengetve a vámpírkardot ellenfeledre rontasz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a Hrumagurk testét. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Ryuku rövidkarddal megvagdalod a Hrumagurk testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A Hrumagurk csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) A Hrumagurk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 621 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 6, gyógyulás: 15, összesen: +9 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Elszántan ellenfeledre rohansz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a bérgyilkos fejét. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ryuku rövidkarddal megvagdalod a bérgyilkos testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal végigvágod a bérgyilkos jobb oldalát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Ryuku rövidkarddal megkarcolod a bérgyilkos testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a bérgyilkos minden csapását hárítanod. (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A bérgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 2 558 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 62, gyógyulás: 20, összesen: -42 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Marokra fogva a vámpírkardot ellenfeledre támadsz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod a bérgyilkos jobb lábát. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Ryuku rövidkarddal végigvagdosod a bérgyilkos testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a bérgyilkos nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal súrolod a bérgyilkos bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Ryuku rövidkarddal kicsit megvágod a bérgyilkos nyakát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a bérgyilkos újra meg újra lecsap. (4 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A bérgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 2 558 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 66, gyógyulás: 21, összesen: -45 ÉP}
lm 29 10 11 | mozogsz 29 10 11 |
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az oglyth jobb hátsó lábát. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírkardot ellenfeledre rohansz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az oglyth bal hátsó lábát. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Ryuku rövidkarddal néhányszor megcsapod az oglyth testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Csápjaival az oglyth lecsap a bal karodra. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-51 varázspont.) Az oglyth elhibázza az ütést csápjával. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. 46 életpontot vesztettél. Az oglyth elhibázza az ütést csápjával. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! 43 életpontot vesztettél. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod az oglyth fejét. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Ryuku rövidkarddal kissé megkarcolod az oglyth zömök testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Csápjával megérint az oglyth. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Csápjaival az oglyth lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! 41 életpontot vesztettél. Csápjaival az oglyth csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! 36 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 900 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 461, sebződés: 177, gyógyulás: 34, összesen: -143 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az átokosztó testét. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírkardot ellenfeledre rontasz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az átokosztó testét. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Ryuku rövidkarddal végigvágod az átokosztó farkát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az átokosztó megtaszít agyarával. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Egyre szerencsétlenebb leszel. (-1 szerencse.) Az átokosztó mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 25 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. 2 448 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 53, gyógyulás: 16, összesen: -37 ÉP}
lm 8 9 15 | mozogsz 8 9 15 |
lm 18 19 17 | mozogsz 18 19 17 |
lm 14 35 36 | mozogsz 14 35 36 |
lm 30 31 39 | mozogsz 30 31 39 |
kf 315 | kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat |
bb 69 312 979 | beraksz a bankba a 69. tárgyat (312 darabot) |
* 1. BP: h 238 20 0 | használod a 238. tárgyat |
* 2. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 4. BP: h 892 5 0 | használod a 892. tárgyat |
* 5. BP: bb 248 305 500 | beraksz a bankba a 248. tárgyat (305 darabot) |
FAIRLIGHT SZÜTYŐJE (2108. TÁRGY) A mágia, villámok, pénz és kereskedelem istene Fairlight valaha, korokkal ezelőtt egyszerű kalandozóként kezdte pályafutását. Meglehetősen kapzsi lévén, sajnált bármilyen kis értékű zsákmányt is otthagyni. Mikor már nem fért el a sok tárgya a hatalmas zsákjában, kifejlesztett egy apró varázslatot, amelyet ráolvasva egy közönséges apró zsákra, extradimenzionális tárolóeszköz lett belőle. A varázslat már rég elveszett, nem ismeri senki, de a Fairlight által gyártott kis szütyők még mindig fel-felbukkannak itt-ott. Egy szütyőbe 10 tárgyadat rakhatod be. Ha több szütyőt is szerzel, akkor használhatod őket, de vigyázz, állítólag 10-nél több szütyő közel egymáshoz extradimenzionális robbanást okoz, így minden ott tárolt tárgyadat elvesztenéd. Természetesen eszed ágában sincs ezt kockáztatni, így 10-nél többet nem szerzel ebből az apró relikviából. Az biztos, hogy átadni sem fogod senkinek. |
HRUMAGURK (370. SZÖRNY) Olvastad a Tudás Könyvét? Neeem? Akkor fogalmad sem lehet arról a borzalomról, melyet a rábukkanó mágusok Hrumagurknak neveztek el - még az Inváziós Háborúk idejében. Szerencsére ez a szörny azóta már csak a fóliánsok lapjain létezik; de gyermekeinek gyermekei még mindig élnek s ellepték a napfénytől távol lévő barlangokat és csatornarendszereket. Hogy honnan tudod, egy ilyen Hrumagurkal találkoztál? Először is a hangról - ahogyan a követ is szétmaró sav lassan folydogál az önnön ereje által kivájt vájatokban. Másodsorban pedig az, amikor ösztönösen is megpróbálod kikerülni a feléd szálló savdárdát - többnyire sikertelenül. Ez a hatalmas savfelhőket eregető amorf alakzat, amely mégiscsak bír valamilyen tudatalatti gonoszsággal, ugyanúgy pusztítható mindenféle fegyverrel; mindegy, hogy meddő erőlködéssel próbálod fegyveredet sem féltve felnyársalni, agyonütni, vagy szétvágni - úgysem fog sikerülni. |
ÁTOKOSZTÓ (372. SZÖRNY) Egy szokványos átokmurgattyú - gondolhatnád. Hacsak nem átlagon felüli megfigyelőképességgel vertek meg az istenek, s szemet szúr pár apró részlet. Először is a színe - bár a sötétség miatt azt hiszed, hogy csak a szemed játszik veled, azonban a gyenge világítás mellett is bizonyos vagy benne, hogy fekete. Másodszor pedig a feje - szarvakkal ékes, egyetlen, hatalmas kővel a közepén. Ez vonz a leginkább - ez a hatalmas, rubinnak tűnő ékkő. Nem is sejted, hogy mi is az valójában - s, hogy akármennyire is akarod, megtartod majd; erre kötelez a gonosz varázs, melyet leráznod magadról lehetetlen. A lény megtartotta az átokmurgattyúk szerencsétlenséget hozó tulajdonságát - így csak direkt T-vel támadsz neki. |
OGLYTH (374. SZÖRNY) Ha mágikus képességeidet valamelyik patináns egyetemen teljesítetted ki, biztosan emlékszel azokra az apró, sötétségben élő tenyészetekre, melyeken kezdőként Te is gyakoroltál; hiszen a kis erejű varázslatokat egyszerűen magukba szívták. Ezek a masszák azonban nem csak erre képesek - érintésük varázspontot szív, s ebből regenerálja sebeit. Ezenkívül spontán mágikus hatásokat is produkál - szikrákat lő rád, tüzet fröcsköl és közben persze nyújtogatja feléd csápjait. Legyőzéséhez talán a vágófegyver a leghatékonyabb. |
ÉLŐHOLT HADÚR (371. SZÖRNY) Bizonyára emlékezel a Tetememberekre - netán a Csontváz Lordokról és Zombi Mesterekről is hallottál már. Most pedig képzelj el egy oszló tetemet, ami hasonló tulajdonságokkal bír, mint ezen szörnyek együttvéve! Karjaiban, amiket már régen elpattant izmok emelnek, túlvilági erő bújik meg; regeneráló képessége pedig még a valaha élt troll héroszokét is meghazudtolja. A vele való harcban többszörösen is kockáztatod testi épségedet - azon kívül, hogy igencsak szép sebeket ejthet rajtad, csökkenhet egészséged is a küzdelem során. Ha ez nem lenne elég, egyetlen csapásával szilánkokra képes zúzni a gyatrább vérteket - mindezek miatt csak T paranccsal támadod meg, kivéve, ha Tulajdonságpajzs védelmez. |
MUTÁNS PATKÁNY (373. SZÖRNY) "Bizonnyal harcoltál már óriás patkányokkal - azt azonban nem tudod elképzelni, hogy hogyan nőhet ekkorára valami. Hallottál ugyan legendákat arról, hogy bizonyos mágusok száműzetésük után kísérleteik eredményeit szanaszét engedték ott, ahonnan összeszedték őket - s Te nem kívánod megízlelni a vérvörösen fénylő szemek ígéretét. A foltok a szőrén talán valamelyik fajtársával való harcra emlékeztetnek; s emiatt úgy gondolod, hogy talán nem mérgező a harapása, hiszen túlélte önnön fajtájának marását. Az eszedbe sem jut, hogy egy ilyen fürge állatot igen nehéz eltalálni s nem nagyon van, akivel egy ilyen állat kikezd, ha esélyt lát arra, hogy esetleg ő is elpusztulhat. Gondolom, rájöttél - ha nem fut el előled, prédának tart. Rajta! Hacsak nem szúrófegyverrel küzdesz, vajmi esélyed van ez ellen a kíméletlen ragadozó ellen. |
BÉRGYILKOS (375. LÉNY) A nagyvárosok csatornarendszereit gyakran használják a helyi tolvajklánok, hogy könnyedén és feltűnés nélkül eljussanak egyik helyről a másikra. Ha nincs szerencséd, Te is belebotolhatsz egy éppen küldetésre induló tolvajjal - bár, akik ezekbe a csatornákba merészkednek, sokkal inkább a harcos jelzőre szolgálnak rá. Fekete kelmék, mérgezett pengék - és egy elfeledettnek hitt harcstílus. Esetleges zsákmányod elég szerény - hacsak a nála lévő mérgeket nem tekinted pótolhatatlan kincseknek. A "tisztes" munka végeztével ezek a gonosz utat választott kalandozók a helyi fogadókban pihengetnek, többnyire itt szereznek maguknak új megbízásokat. |
ADÓ Mint minden becsületes állampolgárnak, neked is adót kell fizetned mostantól Borax kincstára javára. Minden alkalommal, amikor belépsz egy nem lakott területről egy lakott területre, kapuadót kell fizetned. Az egy évesnél fiatalabb helyiek (a Túlélők Földjén született kalandozók) ill. a két évnél rövidebb ideje itt tartózkodó bevándorlók (nyugatról érkezettek) adómentességet élveznek, a király végtelen kegyének köszönhetően. Az adómentességet követő egy évben a kapuadó mértéke 3 arany, az azutáni évben 5 arany, ezután pedig 10 arany. (Pl. egy 92. fordulós mutánsnak 5 aranyat kell fizetnie.) Az adót mindig a kör végén kell fizetned, nehogy a forduló közben folytatott költekezéseidet ez a kiadás megzavarja. Ha esetleg nincs pénz nálad, vagy a városon kívül táborozol le, a hivatalnokok feljegyzik tartozásodat, és a pénzt kifizeted, amikor legközelebb a városban jársz. A kapuadón kívül előfordulhat, hogy vagyonadót, rendkívüli adót ill. hadiadót kell fizetned. Figyelem: különböző jogcímeken lehet adókedvezményhez jutni, ilyen például a varkaudar invázióban szerzett emlékérem. A réz és ezüst emlékérem 1-2 arany, az arany vagy jobb 2-3 arany kedvezményt jelent. A befizetett adót kultúrális célokra fordítják: az Olimpiai Aréna restaurálása, hídépítés a csatorna felett, emlékművek, szobrok, parkok létesítése Alanorban. Az adószedőre feltételes támadást nem lehet kiadni, az egyetlen módszer, ahogy megtagadhatod az adófizetési kötelezettséget, hogy fellázadsz a korona ellen, ez azonban halálos bűnnek számít. |
ADÓSZEDŐ (234. ELLENFÉL) A királyi adószedők tudják, hogy az adó behajtása nem könnyű feladat, sőt, még az is előfordulhat, hogy az adóalany ellenállást tanúsít. Ezért egy speciális adószedő iskolát építettek. Egy élőholt ősmágus tízszintes piramisának aljából indulnak a vizsgázni kívánó fiatal adószedők. Lidércurak, csontváz lordok, zombi mesterek tömegén kell átverekedniük magukat, nem is szólva néhány ügyvédről. Aki élve eljut a felső szintig, az elnyeri diplomáját. Nos, most már tudod, miért jársz jobban, ha kifizeted inkább az adót. |
Erő: | 21 (30) | Szint: | 22 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 115 cm |
IQ: | 15 (26) | Támadás: | 39 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 66 kg |
Ügyesség: | 15 (49) | Védekezés: | 53 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 70/70 év |
Egészség: | 16 (25) | Életpont: | 448/358 | Jellem: | gonosz (31) | Tul. pont: | 25 |
Szerencse: | 22 (1) | Varázspont: | 414/336 | Pénz: | 3999 arany | Kép. pont: | 3 |
Pszi pont: | 87/41 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6 | ökölvívás: | 6 | vágófegyverek: | 26 |
dobófegyverek: | 23 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (1 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
186,107 mezőn táborozol, a 99. labirintusban, 1. szinten, 7. ponton |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 197,118 |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 202 |
JLKzott minoszkúpok: 83, 92, 85, 88, 84 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 655 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 15 | 2. nyomkövetés: | 19 | 3. mászás: | 6 |
4. csapdakészítés: | 13 | 5. csapdaészlelés: | 2 | 6. gyógyítás: | 25 |
7. titkosírás: | 6 | 8. felderítés: | 22 (+5) | 9. szörnyidomítás: | 4 |
10. taumaturgia: | 37 | 11. szerencsejáték: | 2 | 12. versengés: | 9 |
13. harcművészetek: | 8 | 14. zene: | 16 | 15. szörnyismeret: | 10 |
16. pszi: | 13 | 17. zárnyitás: | 1 | 18. vadászat: | 7 |
19. bányászat: | 4 | 20. úszás: | 7 | 21. főzés: | 12 (+1) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 | |||
6. regeneráció: 4 | 10. vp regeneráció: 2 | 11. kincskeresés: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 70% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 60 TVP-ért |
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1000 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 1000 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 5 darabot ) |
elfogod ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 60 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
Raia szent lovagja (#239), átokosztó (#372) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
purifikátor (#157), bűbájlidérc (#761), varkaudar hírnök (#686) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | harci induló (#443) | szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
oldás (#372), örvénykerítés (#42), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | 15. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 70. labirintus (169,29). kőtorony (664): új. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
66, 68, 70, 83, 84, 85, 88, 92, 99, 170, 244, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 8, 16, 44, 47, 49. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | ametiszt medál (#275) | 2 | borostyán függő (#162) | 2 | ezüst gyűrű (#180) | |||
4 | ezüst karkötő (#158) | 1 | ezüst papi karkötő (#308) | 1 | fáklya (#36) | |||
2 | gyógykenőcs (#313) | 3 | kaja (#2) | 3 | rézdarab (#70) | |||
1 | trófea nyaklánc (#196) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
178 | arany (#50) | 1 | balkezes gyűrű (#1549) | 2 | bronzpenge (#126) | |||
1 | karbin plazma (#199) | 1 | kék orchidea (#68) | 8 | madártoll (#112) | |||
1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 5 | szopókő (#259) | 6 | ugh méreg (#166) | |||
1 | vasérc (#152) | 1 | xirnox szív (#213) |
185 | 186 | 187 | 188 | |
106 | |
|
|
|
107 | |
|
|
|
108 | |
|
|
|