Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. ápr. 6. 9h:08' EZ A 138. JÁTÉKHETED, 128. FORDULÓD 139. játékheted kezdete: ápr. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 23 zsetonba került. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1042 SZÁMLA : XXXX |
id 26 50 | idomítod a 26. szörnyet 50 pontért |
m 2 5 5 | mozogsz keletre, délnyugatra, délnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a gyilkos tetű szőrös potrohát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [58,21] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Egy vérszomjas csüldő nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a vérszomjas csüldő hájas testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával felnyitod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő lecsap a bal karodra. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [57,22] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy halálmadár közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. A következő pillanatban borzalmas félelem lesz rajtad úrrá. Te itt életveszélyben vagy. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 10 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az Öregsámán Krough fejét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával megcsapod az Öregsámán Krough jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az Öregsámán Krough néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 12 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Mandibulakaszával mély sebeket nyitva megvagdosod az Öregsámán Krough testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az Öregsámán Krough megcsapja a fejedet. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Az Öregsámán Krough fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 12 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 105, gyógyulás: 0, összesen: -105 ÉP}
flh | felt. lőfegyver haszn. |
flh 7 188 | felt. lőfegyver haszn. 7 a 188. tárggyal |
v 6 8 | elmormolod a 6. varázslatot |
v 12 | elmormolod a 12. varázslatot |
v 13 | elmormolod a 13. varázslatot |
ft 96 | támadod a 96. szörnyet |
be 24 | bemész a 24. titkos labirintusba |
lm 2 3 4 | mozogsz 2 3 4 |
lm 5 7 8 | mozogsz 5 7 8 |
lm 6 1 | mozogsz 6 1 |
fkt 138 3 | felt. készítesz a 138. tárgyat (3 darabot) |
f 188 | kísérletezel a 188. tárggyal |
tf 1 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
ft 96 | támadod a 96. szörnyet |
h 163 | használod a 163. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a bibircsók-óriás jobb lábát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Jól célzott! (6 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával felnyitod a bibircsók-óriás bal lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A bibircsók-óriás összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 aranyat. 645 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a kőszáli disznó testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A kőszáli disznó feléd szúr agyarával, de nem talál. A kőszáli disznó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 37 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a goldugar csáprágóját. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A goldugar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 91 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
tf 1 8 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 8 pontért |
ÖREGSÁMÁN KROUGH (7008. SZÖRNY) A vadrollok rejtőzködő kolóniái nem távolodtak el úgy az ősidők nagyhatalmú totemjeitől, mint a kalandozók, vagy a városi népek. Számukra mindennél fontosabb a természet, és a hagyományok tisztelete. Az öregsámánok egy, legfejlebb két fiatal látót tanítanak egész életükön át, de eközben nem csak a varázslás tudományát adják át nekik, hanem az értékeiket és sámánkellékeiket is örökül hagyják számukra. Krough a jelenkor legnagyobb troll sámánja, csak ritkán mozdul ki barlangjából, ezért nagy esemény, ha összefutsz vele. A vénség egyetlen ágyékkötőt visel, a testét páncél helyett tetoválások fedik, és védelmezik. Ezek közül a legszembetűnőbb a sámán mellkasa közepén a totemállatának, a bölcs farkasnak stilizált rajzolata. Természetesen Krough is legyőzhető, ám botorság volna közönség ritualistának nézni őt, hisz varázstudománya messze meghaladja még egy kalandozó képességeit is. |
Erő: | 25 (27) | Szint: | 16 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 121 cm |
IQ: | 22 | Támadás: | 19 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 66 kg |
Ügyesség: | 17 | Védekezés: | 24 | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 56/56 év |
Egészség: | 21 | Életpont: | 225/116 | Jellem: | semleges (+15) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 19 (20) | Varázspont: | 79/49 | Pénz: | 315 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 2 | szúrófegyverek: | 12 | vágófegyverek: | 16 |
ütőfegyverek: | 19 | dobófegyverek: | 16 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vashegyű lándzsa (#182) << vasalt bunkó (#181) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (7 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
56,23 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 743 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5 | 2. nyomkövetés: | 18 | 3. mászás: | 5 |
4. csapdakészítés: | 11 | 5. csapdaészlelés: | 3 | 6. gyógyítás: | 17 |
7. titkosírás: | 4 | 8. felderítés: | 4 | 9. szörnyidomítás: | 3 |
10. teológia: | 5 | 11. zene: | 5 | 12. szörnyismeret: | 6 |
13. zárnyitás: | 3 | 14. vadászat: | 4 | 15. bányászat: | 23 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 40 TVP-ért |
ásol max. 48 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), púderkövet (#119) (max. 3 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 8 darabot, csak egyszer), ubuk dobónyílat (#138) (max. 3 darabot, csak egyszer) |
elfogod sóhajtó doronyt (#112) ketrec-csapdával (#218), piromenyétet (#99) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 46 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
Risara (#1529) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
áldomás (#6) (5,0) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse I (#13) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
woor-antilop (#31) (málhás: +5 kg teher) státusz: OK |
királygyík (#26) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. |
2.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot. |
3.) Hozz egy grifftojást. |
Összsúly: 91.75 kg | Megterheltség: 132% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 48 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
5 | arany (#50) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | 2 | kaja (#2) | |||
3 | rézdarab (#70) | 1 | rézkulcs (#75) |
55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | |
19 | |
|
|
|
|
|
20 | |
|
|
|
|
|
21 | |
|
|
|
|
|
22 | |
|
|
|
|
|
23 | |
|
|
|
|
|
24 | |
|
|
|
|
|