126. forduló, 128. forduló, Rőt Szivacs összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. aug. 2. 15h:07'
EZ A 1158. JÁTÉKHETED, 127. FORDULÓD
1159. játékheted kezdete: aug. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 21 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1854
SZÁMLA : XXXX

RŐT SZIVACS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [202,117] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 45 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 móri gyümölcsöt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kis vaskulcsot. Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+33 pszi pont.)

* 1. KP: v 443 0 0 elmormolod a 443. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Megidézted a harci induló varázslatot! Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+1 támadás). [-50 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) [5 pontot használtál fel, van még 294. Kapsz 2 VP-t.]

* 2. KP: h 507 0 0 használod az 507. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). [0 pontot használtál fel, van még 294.]

* 3. KP: p 65 2 0 használod a 65. pszi képességet
Koncentrálsz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 284. Kapsz 4 VP-t.]

* 4. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Megtelsz pszi energiával! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 279. Kapsz 2 VP-t.]

kb 2 5 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (5 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 5 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 279.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Hmm! Már nem is vagy éhes! 461 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 277.]

kf 1570 kézbeveszed/felveszed az 1570. tárgyat
Leveszed az optiri agysisakot, majd a fejedre teszed a Krough fejdíszét. [0 pontot használtál fel, van még 277.]

v 96 186 106 elmormolod a 96. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

201 202 203
116
117
118

[186,106] Egy kisebb településhez érkeztél. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat.

A következő épületeket látod: egy vegyesbolt (617. épület.) és egy fegyverbolt (620. épület.).
Eladsz 1 bronzhegyű lándzsát 10 aranyért, 1 ezüstshurikent 8 aranyért, 1 göcsörtös bunkót 8 aranyért, 1 mérg. vas dobónyilat 10 aranyért, 1 mérgezett vasnyilat 8 aranyért, 9 nyílvesszőt 9 aranyért, 1 rézsisakot 7 aranyért, 3 rövid íjat 24 aranyért, 1 szöges bunkót 10 aranyért.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 267. Kapsz 4 VP-t.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[185,106] Továbbmész a város utcáján. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy Blounther apó közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {védettsége: 40 szúró, 40 vágó, 40 ütő ellen.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. 40 életpontot vesztettél. Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 24 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Blounther apó testét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod a Blounther apó törékeny testét. (4 támadással 191 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Ryuku rövidkarddal megkarcolod a Blounther apó törékeny testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Nem sikerült a Blounther apó ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A Blounther apó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 4 pirkit és 4 gyöngymangó. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 balkezes gyűrű. 3 867 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 69, gyógyulás: 20, összesen: -49 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[202,117] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Jókora lábnyomra bukkansz a talpad alatt. Egyértelmű, hogy egy varkaudaré - de hogy akkora bestiát, ami hozzá tartozhat, még sosem láttál, az is biztos. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Oldalt pillantva, meglátsz egy varkaudar falut. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rát-fát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fekete kaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy krómkaktuszt. Találsz egy borkonyó cserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy smirglibokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyilkos csalánt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy félig kész tutajt. Csak tudnád, mi a fene ez. Talán majd rájössz a jövőben valamikor. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy bíborcserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Azonnal tudod, hogy egy varkaudar vajákos volt a rémület okozója. {védettsége: 36 szúró, 36 vágó, 36 ütő ellen.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Azonnal tudod, hogy egy varkaudar hírnök volt a rémület okozója. {védettsége: 34 szúró, 34 vágó, 34 ütő ellen.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Megvizsgálod a talajt. Friss elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Feltételes készítés:) A mászókarmokat a kezedre rakva, felmászol a fára. Begyűjtöttél 5 szárnyas hernyót.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét.
[90 pontot használtál fel, van még 177. Kapsz 36 VP-t.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Minden mozdulatod a vakmerőséget sugall, miközben berontasz a varkaudar sátrak közé. Rohantadban fellöksz három kölyköt, akik a varkaudarok kitartásának jelképeiként hamar felpattannak a földről és utánad erednek. Egy tágasabb téren megállsz végre, és szusszansz egyet, amíg a varkaudarok körbevesznek. Egy varkaudar hírnök védelmezi a vadászterületét. {támadása: 38.} Rettegve, sikoltozva menekülsz. [45 pontot használtál fel, van még 132. Kapsz 18 VP-t.]

m 6 5 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[201,117] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Elhasznált varkaudar cuccokra bukkansz: egy több helyen lyukas páncélra, egy belül szutykos csizmára és három szétharapott csuklópántra bukkansz. Hát sem használni, sem eladni nem tudnád őket, úgyhogy inkább itt hagyod a táj díszeként. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ovimon-bokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr híveié. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Véres Holló egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fekete kaktuszt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Azonnal tudod, hogy egy vark. kardtáncos volt a rémület okozója. {max. életpontja: 1242-1351.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Felismered. Ez egy varkaudar vajákos. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [200,118] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. Egy haldokló varkaudar hírnökre bukkansz. Lehajolsz hozzá, és agresszív, de tehetetlen tekintetétől kísérve átvizsgálod holmiját. Valószínűleg mások már kirabolták, de vajon miért hagyták életben? Az övére tűzött rozsdás késsel végzel a gonosszal. (Tapasztalatot nem szereztél ezzel a kegyes gyilkossággal.) Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy zoloboo sámán közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {max. életpontja: 201-220.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy elektromos pajzs varázst. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szárazság varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zoloboo sámán fekete testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod a zoloboo sámán jobb lábát. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Ryuku rövidkarddal megvágod a zoloboo sámán bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a zoloboo sámán nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 23 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a zoloboo sámán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2 625 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 37, gyógyulás: 19, összesen: -18 ÉP}

Találsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fekete kaktuszt. Felfedeztél egy gyilkos csalánt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy borkonyó cserjét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Véres Holló lábát masszírozza. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy varkaudar vajákos. {támadása: 78.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Elég régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét.

(Továbbmész...) [199,119] Még mindig füves síkságon vagy. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Kinyújtott kezeddel elkapsz egy papírlapot, ami épp a szél hátán repült volna el valamerre. A hevenyészve lerótt karakterek között felfedezed Mr. Elem-Elek nevét, meg a hála szót, de ebből sokat nem tudsz összerakni. Hát mindegy, hagyod, hogy a szél továbbrepítse utasát. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. A szél pont a hátad felől fúj, így könnyű dolga van szörnynek. A szörny észrevett. Egy zafír sárkány közeledik feléd! Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.

Látsz egy manilla-fát. Látsz egy varkaudar falut. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy gyilkos csalánt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fekete kaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy borkonyó cserjét. Felfedeztél egy csillagbozótost. Találsz egy pézsmatököt. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy az elme hatalma varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [mákrózsa virág ->eldobod] Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy óriás liánt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Mahmud Kalib előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy barátság szent tüzét. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy varkaudar katona. {támadása: 70.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. [75 pontot használtál fel, van még 57. Kapsz 30 VP-t.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Elégedett vigyorral arcodon megrohamozod a varkaudar falut. Rohantadban fellöksz három kölyköt, akik a varkaudarok kitartásának jelképeiként hamar felpattannak a földről és utánad erednek. Egy tágasabb téren megállsz végre, és szusszansz egyet, amíg a varkaudarok körbevesznek. Egy varkaudar hírnök készül a lemészárlásodra. {max. életpontja: 157-179.} Jó stratéga módjára a megfontolt visszavonulást választod. [45 pontot használtál fel, van még 12. Kapsz 18 VP-t.]

m 6 7 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[198,119] Síkság, továbbra is csak síkság. Semmivel össze nem keverhető varkaudar csizma nyomait fedezed fel a talajon. A porhanyós földréteg ellenére jól kirajzolódó nyom arra utal, nem is olyan rég járhatott erre valaki, ilyen csizmában. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy bávatag golombár. {védettsége: 32 szúró, 32 vágó, 32 ütő ellen.} Távolságot tartva, de kultúrált kalandozóhoz és szörnyhöz méltó udvariassággal szemlélitek egymást. A találkozó vér nélkül folyt le.

Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy tűzfőnix hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívői építették. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy csataremák volt. {támadása: 78.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.


(Továbbmész...) [197,118] A sík vidéket bozótos váltja fel. Találkozol egy varkaudar bőrzekét viselő trollal. Barátságos kedvében lehet, mert mesébe kezd, melynek lényege, hogy innen pár mérföldre kifosztott egy varkaudar falut. Ott szerezte ezt a zekét is. Kétségeid támadnak történetének igazságtartalmát illetően, de azért lehet, hogy nem ártana utánanézni a helynek. Csak ez a pálinkabűz ne volna, ami ebből a fickóból árad. Hiába kérdezgeted, sajnos már arra sem emlékszik, merről érkezett. Ideje faképnél hagyni. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Ráismersz a lényre. Egy quwarg nagymester. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg nagymester torát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan a másikra rontasz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a quwarg nagymester testét. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Ryuku rövidkarddal néhányszor meglegyinted a quwarg nagymester bal oldalát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a quwarg nagymester potrohát. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ryuku rövidkarddal kicsit megvágod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 353 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 12, gyógyulás: 24, összesen: +12 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy grok-képződményt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Véres Holló lábát masszírozza. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.)

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [10 pontot használtál fel, van még 2. Kapsz 4 VP-t.]

kut 50 kutatsz 2 pontért
Átkutatod a környéket. A felderítő munka nem vezetett eredményre. [2 pontot használtál fel, van még 0.]

kf 315 kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat
Leveszed a Krough fejdíszét, majd a fejedre teszed az optiri agysisakot. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

bb 69 312 979 beraksz a bankba a 69. tárgyat (312 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 5 szárnyas hernyót. Beraksz a bank széfjébe 10 borkonyó bibét. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 238 20 0 használod a 238. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -3. Kapsz 1 VP-t.]

* 3. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 8. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 4. BP: h 892 5 0 használod a 892. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 5. BP: bb 248 305 500 beraksz a bankba a 248. tárgyat (305 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Beraksz a bank széfjébe 1 varázskövet. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 20, 29.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. 2 kaját nyel le a mutáns pók. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 268 pontot. A következő körben tehát 265 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Rőt Szivacs, egy vörös, copfos hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Ez a 127. fordulód.

Erő: 21 (30) Szint: 22 Merészség: 8/5 Magasság: 115 cm
IQ: 15 (26) Támadás: 39 Agresszió: 5 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 15 (49) Védekezés: 53 Menekülés: 30 % Életkor: 70/70 év
Egészség: 16 (25) Életpont: 447/529 Jellem: gonosz (29) Tul. pont: 25
Szerencse: 27 (53) Varázspont: 414/414 Pénz: 3821 arany Kép. pont: 8
Pszi pont: 87/49 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 739 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9 307 TP-t kaptál. Jelenleg 904 899 TP-d van. A következő szinthez még 95 101 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar iszákos, varkaudar hadúr, Blounther apó. A 27. fordulódban 5050 arany került a bankszámládra. 5277 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6 ökölvívás: 6 vágófegyverek: 26
dobófegyverek: 23

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (1 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
197,118 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 202
JLKzott minoszkúpok: 83, 92, 85, 88, 84

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 655 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15 (+1) 2. nyomkövetés: 19 3. mászás: 6
4. csapdakészítés: 13 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 25
7. titkosírás: 6 8. felderítés: 17 9. szörnyidomítás: 4
10. taumaturgia: 37 (+1) 11. szerencsejáték: 2 12. versengés: 9
13. harcművészetek: 8 14. zene: 16 15. szörnyismeret: 10
16. pszi: 13 17. zárnyitás: 1 18. vadászat: 7
19. bányászat: 4 20. úszás: 7 21. főzés: 11

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
6. regeneráció: 4 10. vp regeneráció: 2 11. kincskeresés: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 70% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 60 TVP-ért
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1000 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 1000 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 5 darabot )
elfogod ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219)
mászol max. 60 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
Raia szent lovagja (#239)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
purifikátor (#157), bűbájlidérc (#761), varkaudar hírnök (#686)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 16 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) harci induló (#443) szürkeáll. aktiv (#71) az elme hatalma (#123)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20)
oldás (#372), örvénykerítés (#42), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> 15. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: éhes
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 70. labirintus (169,29). kőtorony (664): új. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
66, 68, 70, 83, 84, 85, 88, 92, 99, 170, 244, 245.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 8, 16, 44, 47, 49.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bronzhegyű lándzsa (#87) 1 ezüstshuriken (#327) 1 göcsörtös bunkó (#123)
1 mérg. vas dobónyíl (#190) 1 mérgezett vasnyíl (#187) 9 nyílvessző (#108)
1 rézdarab (#70) 1 rézsisak (#72) 3 rövid íj (#107)
1 szöges bunkó (#8) 1 vas dobónyíl (#189) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
142 arany (#50) 1 balkezes gyűrű (#1549) 1 fekete gyöngy (#99)
4 gyöngymangó (#135) 4 kaja (#2) 1 kis vaskulcs (#40)
1 móri gyümölcs (#116) 4 pirkit (#153)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

196 197 198 199 200 201 202 203
116
117
118
119
120
(197,118) quwarg nagymesterek (#214), grok-képződmény (#149), művészi porolit (#720), oltár, 36. jellempróba
(198,119) bávatag golombárok (#165), művészi porolit (#720), Tharr oltár, csataremák (#694)
(199,119) zafír sárkány (#329), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), varkaudar falu (#1109), oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), varkaudar katona (#691)
(200,118) zoloboo sámánok (#230), Leah rúnaköve, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Chara-din monolitja (#534), oltár, művészi porolit (#720), varkaudar vajákos (#690)
(201,117) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), Tharr oltár, művészi porolit (#720), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), vark. kardtáncos (#693), varkaudar vajákos (#690)
(202,117) varkaudar falu (#1109), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), szent tölgyfa (#393), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Chara-din monolitja (#534), oltár, tutaj (#1242), bíborcserje (#622, belőle készíthető: #623), varkaudar vajákos (#690), varkaudar hírnök (#686)

Üzenet küldése a karakternek