125. forduló, 127. forduló, Magányos Farkas összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. szept. 11. 0h:02'
EZ A 167. JÁTÉKHETED, 126. FORDULÓD
168. játékheted kezdete: szept. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4357
ingyenf: 2

MAGÁNYOS FARKAS KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [95,107] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+130 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+102 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+53 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)

* 1. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 301.]

* 2. KP: ek 145 1 0 t. energia kisütése: 145 1
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 291.]

* 3. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 291.]

* 4. KP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 281.]

* 5. KP: h 1629 0 0 használod az 1629. tárgyat
Óvatosan előveszed a koboldkirály koronáját, és az öklödre akasztod. Úgy tárgyalsz vele, mint a hasbeszélő bábjátékos a kis pajtásával. Kérleled, hogy varázsoljon, és a korona nagy nehezen enged az unszolásnak. Létrejön egy láth. észlelése varázslat! Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 281.]

f 152 153 kísérletezel a 152. tárggyal a 153. tárggyal
A felfedezés izgalma áramütésként fut végig rajtad: ki tudja, talán most fogsz Meinstein, a nagy elf tudós nyomdokaiba lépni! Telik múlik az idő... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz fejszét. (ld. enc.) 75 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 271.]

ek 179 8 t. energia kisütése: 179 8
Azt a tudati energiát, amelyet már nem tudsz kezelni, a Bugyor felé továbbítod (+30 TVP). [-6 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 301.]

cir 13 vándorcirkusz látogatása 13
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 301.]

h 1554 használod az 1554. tárgyat
Előbányászod hátizsákodból a csavart, füstszínű ködkürtöt, Leoneydeas hagyatékát, majd megfújod. A tülkölés megteszi hatását, élőholt teremtmények hada vesz körül, akik a kürt hangjára érkeztek. A többség szétszéled a szélrózsa minden irányába, csupán egyetlen lidércúr marad itt, hogy most azonnal végezzen veled!

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 4 rézgolyó. Többször meglövöd a lidércúr testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a lidércúr testét. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Agyartőrrel néhányszor teljesen átdöföd a lidércúr bal lábát. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 11 életpontot sebeztél. A lidércúr csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Manakortexed sérült! (-3 max. varázspont.) A lidércúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2 940 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Elégedetten csomagolod el a ködkürtöt. [15 pontot használtál fel, van még 286.]

h 1534 használod az 1534. tárgyat
Próbát teszel a quwarg teleportgömbbel. Még a ruházatodat rendbeszedni, a fegyverzetedet megigazítani sincs időd, olyan hirtelen jön létre a teleport. Egyenest egy quwarg boly közepébe kerültél! Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-8 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg királynő!

Kitátod a szádat, és lehelsz. 39 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 4 rézgolyó. Megsoroztad a quwarg királynő fejét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg királynő testét. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 életpont.) Agyartőrrel épp hogy megszúrod a quwarg királynő jobb hátsó lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 16 életpontot sebeztél. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 1 382 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 10, gyógyulás: 11, összesen: +1 ÉP}

Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 1 varkaudar lándzsát. Újabb kavargó, teleportérzés lesz úrrá rajtad, ahogy megtörténik a visszaút. A következő pillanatban a kimerült teleportgömböt a kezedben tartva térsz magadhoz. [40 pontot használtál fel, van még 246.]

be 497 8 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy varkaudar bajnok.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Tüzet köpsz. 75 életpontot sebeztél. Ellenfeled vérbeli borzongás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (9 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 életpont.) Agyartőrrel jól megszúrod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Gyenge szúrást kapsz a bal lábadba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok csapása csak a levegőt találja. A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 1 055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 32, gyógyulás: 7, összesen: -25 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy vörös rakolits.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 74 életpontot sebeztél. Ellenfeled energiatüskék varázslatot lő rád. 15 életpontot vesztettél. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával felnyársalod a vörös rakolits fejét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Agyartőrrel jól megszúrod a vörös rakolits bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Ellenfeled energiatüskék varázslatot lő rád. 15 életpontot vesztettél. A vörös rakolits csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 750 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 35, gyógyulás: 4, összesen: -31 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy áldott okerón.

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 76 életpontot sebeztél. A parittyával célzol és lősz. Elrepül 3 rézgolyó. Néhány helyen eltalálod az áldott okerón behemót testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az áldott okerón kitines ollóját. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+19 életpont.) Agyartőrrel jól megszurkálod az áldott okerón fejét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 15 életpontot sebeztél. Gyengül a védelmed - az áldott okerón ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod az áldott okerón testét. (4 támadással 189 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 életpont.) Agyartőrrel kicsit megbökdösöd az áldott okerón kitines ollóját. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 15 életpontot sebeztél. Kemény ollójával az áldott okerón végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az áldott okerón még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 áldott követ. 1 050 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 695, sebződés: 25, gyógyulás: 32, összesen: +7 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy vörös rakolits.

Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. Tüzet köpsz. 67 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 18 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vörös rakolits fejét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Agyartőrrel jól megszúrod a vörös rakolits nyakát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiatüskék varázslatot. 18 életpontot vesztettél. A vörös rakolits feléd sújt csáprágóival, de mellé! A vörös rakolits szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 750 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 41, gyógyulás: 4, összesen: -37 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy borzalmas varkaudar.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 54 életpontot sebeztél. Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 2 rézgolyó. Néhány helyen eltalálod a borzalmas varkaudar bal karját. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Izzó tűzlény nő ki előtted a földből. Lángoló karmait feléd lendíti, meggyújtva a ruhádat! Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 életpont.) Agyartőrrel megdöföd a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 25 életpontot sebeztél. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüstshuriken. 1 765 tapasztalati pontot kaptál. Istened ennek örülni fog.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 22, gyógyulás: 10, összesen: -12 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy varkaudar bajnok.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Tüzet köpsz. 71 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy vérbeli borzongás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. (A(z) tükörpáncél védett meg.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd a varkaudar bajnok bal lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) Agyartőrrel megdöföd a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) A varkaudar bajnok megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok csapása csak a levegőt találja. A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 9 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 1 055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 20, gyógyulás: 6, összesen: -14 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar bajnok.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mély levegőt veszel, és lehelsz. 69 életpontot sebeztél. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 20 életpontot vesztettél. A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (8 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar bajnok testét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 életpont.) Agyartőrrel eltalálod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar bajnok egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a varkaudar bajnok száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 1 055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 47, gyógyulás: 11, összesen: -36 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy vadász varkaudar.

Tüzet köpsz. 81 életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}


A közönség éljenez, úgy tűnik legyőzted minden ellenfeledet. A púpos varkaudar mogorván előkotorja az erszényét, és kezedbe számlálja a megállapodott összeget. Kapsz 1000 aranyat. [85 pontot használtál fel, van még 161.]

hu 1618 166 451 hulladék: 1618 166 451
Hulladék, ezért nem gyűjtesz fenőkövet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ugh mérget. Hulladék, ezért nem gyűjtesz zangrozi csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

be 497 8 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar végigmér majd a fejét ingatva közli, hogy unalmas lenne a műsor, ha megint beengedne téged a gödörbe. [Fordulónként egyszer küzdhetsz az arénában.] [5 pontot használtál fel, van még 156.]

vd 10 m 10
Nekiállsz felkutatni néhány szörnyet, abban a reményben, hogy találsz valami nyomot azzal kapcsolatban, hogy mi okozhatja azt, hogy ennyi "szörny" vadult meg az utóbbi időben. Hamarosan rá is bukkansz: egy orgyilkos!

Tüzet köpsz ellenfeledre. 62 életpontot sebeztél. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az orgyilkos fejét. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 életpont.) Agyartőrrel meghorzsolod az orgyilkos fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 1 207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 40, gyógyulás: 10, összesen: -30 ÉP}

Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy orgyilkos.

Tüzet köpsz. 87 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az orgyilkos testét. (4 támadással 195 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+19 életpont.) Agyartőrrel megdöföd az orgyilkos jobb oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Bár ügyesen védekezel, az orgyilkos sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az orgyilkos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 1 207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 309, sebződés: 45, gyógyulás: 20, összesen: -25 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 4 mutáns csontot. Érdekes! A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy orgyilkos.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 69 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az orgyilkos jobb karját. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+19 életpont.) Agyartőrrel megdöföd az orgyilkos testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Az orgyilkos megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 1 207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 44, gyógyulás: 21, összesen: -23 ÉP}

"Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb sötét gnóm támad meg.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Tüzet köpsz ellenfeledre. 88 életpontot sebeztél. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 42 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a sötét gnóm fejét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sötét gnóm testét. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 életpont.) Agyartőrrel épp hogy megszúrod a sötét gnóm nyakát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) A sötét gnóm feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. A sötét gnóm még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 659 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 340, sebződés: 89, gyógyulás: 16, összesen: -73 ÉP}

Találsz nála 3 spirituszt. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy orgyilkos!

Tüzet köpsz. 45 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az orgyilkos testét. (4 támadással 186 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+18 életpont.) Agyartőrrel meghorzsolod az orgyilkos testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az orgyilkos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 1 207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 51, gyógyulás: 20, összesen: -31 ÉP}

"Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb orgyilkos támad meg.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 76 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az orgyilkos bal lábát. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+18 életpont.) Agyartőrrel meghorzsolod az orgyilkos testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Nem vagy felkészülve az orgyilkos gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 1 207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 46, gyógyulás: 20, összesen: -26 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 1 szent kehelyt. Érdekes! A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy útonálló támad rád.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 73 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával felnyársalod az útonálló jobb lábát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 életpont.) Agyartőrrel jól megszúrod az útonálló bal vállát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 319 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 5, gyógyulás: 7, összesen: +2 ÉP}

Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy sötét gnóm!

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 81 életpontot sebeztél. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 48 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a sötét gnóm testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sötét gnóm testét. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 életpont.) Agyartőrrel épp hogy megszúrod a sötét gnóm testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. A sötét gnóm most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 659 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 323, sebződés: 102, gyógyulás: 15, összesen: -87 ÉP}

Találsz nála 2 manifeszt.nyúlványt. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy orgyilkos.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 69 életpontot sebeztél. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az orgyilkos bal lábát. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+19 életpont.) Agyartőrrel eltalálod az orgyilkos bal lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 1 207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 291, sebződés: 45, gyógyulás: 21, összesen: -24 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +81 életerő.) A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy sötét gnóm.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Tüzet köpsz. 40 életpontot sebeztél. Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a sötét gnóm testét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a sötét gnóm nyakát. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+18 életpont.) Agyartőrrel megbököd a sötét gnóm testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. A sötét gnóm most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 659 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 317, sebződés: 44, gyógyulás: 20, összesen: -24 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 2 sáfrányport. Érdekes! Legyőztél mindenkit, nincs újabb ellenfél a környéken. (+5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire.) Megpihensz, mielőtt folytatod az utadat. [5 pontot használtál fel, van még 151.]

m 3 mozogsz délkeletre
[96,108] Továbbmész a város utcáján. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " A vándorcirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, 18 mérföldre nyugatra, 60 mérföldre északra innen. "
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. A smaragdgólem csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá.

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 40 életpontot sebeztél. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a smaragdgólem nyakát. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+17 életpont.) Agyartőrrel jól megszurkálod a smaragdgólem smaragd testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 életpont.) A smaragdgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 85 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Biami kvazárlándzsával megdöföd a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 életpont.) Agyartőrrel megkarcolod a smaragdgólem testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 84 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 225 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 gólem talizmán. 3 130 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 392, sebződés: 399, gyógyulás: 33, összesen: -366 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +112 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +85 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +106 életerő.)
Megkeresed a boszorka sátrát, majd belépsz a nyíláson. Az öregasszony mosolyogva fogad.
- De jó, a vashegyű nyíl. - örömködik, majd mérgesen folytatja: - De hol a többi?!? Nem lehet semmit rád bízni... - Indulni készülsz, közben szomorúan konstatálod, hogy a tárgyadat már nem fogod visszakapni. A boszi úgy dönt, ha már itt vagy, új feladatot ad:
- Ha legközelebb erre jársz, inkább a következőket hozd: - mondja. - 11 elkarog szőr, 2 téfea-agy, 1 grifftojás, 1 nagy vaskulcs, 8 fülemüle agyar.
Hamarosan egy táblára leszel figyelmes, amely busás jutalommal kecsegtető kártyacsatára szólít. Alatta egy sötétképű alak ül, kezében egy paklit keverget. Leülsz a vele szemben álló székre, és intesz, hogy osszon. Bevallod az árnymanónak, hogy most játszol először. - Egy újonc - legyint lefitymáló mosollyal. - Na figyelj... három játékot játszunk, minden játékban öt lapot kapsz, abból később tetszőleges számút kicserélhetsz másikra. Pénzben játszunk. Amikor megkaptad a kártyáid, emelhetsz az alaptéten, én ezt tarthatom (ez esetben jöhet a lapcsere), vagy tovább emelhetem (ekkor neked kell tartanod, esetleg felüllicitálnod engem, különben elveszted a játszmát), vagy bedobhatom a lapjaim (ez esetben nyertél). Ha nem teszel fel újabb aranyat, és én sem emelek a téten, rögtön lapot cserélünk. Ezután megmutatjuk a lapjainkat, és az győz, akinek értékesebbek a lapjai. A győztes az összes addig feltett aranyat viszi. Ha mindhárom játékot megnyered, megkapod cirkuszunk fődíját. Persze az utóbbit csak a sportszerűség kedvéért mondom, hiszen halandónak ez eddig még nem sikerült. - Az árnymanó magabiztos nevetése lemossa arcodról a vigyort. - A lapok pontértékét ismered, ugye? - kérdezi még. Bólogatsz, hiszen nagyvonalakban tisztában vagy a HKK-póker szabályaival. Hamar kiderül ellenfeledről, hogy nem kispályázik. Látni akarja, hogy van nálad elég pénz. Még csak az kellene, hogy aggódjon! Egyesével leszámolsz 100 aranyat magad elé az asztalra. 1. kör: Megvizsgálod, milyen lapokat kaptál: 1 Kaszabolósáska, 1 Orbitális mackósajt, 1 Tisztítótűz, 1 Influenza, 1 Mákrózsa főzet. Ez sajnos semmit nem ér. Faarccal az asztal közepére tolsz pár aranyérmét. Az árnymanó idegesen a kártyáiba pillant, majd úgy dönt, nem hajlandó tartani a tétet. Könnyű győzelem. 2. kör: A legnyugodtabb lelkiállapotot színlelve megnézed a kezedben lévő lapokat: 2 Garokk, 1 Mákrózsa főzet, 1 A bajnok manifesztációja, 1 Aranyeső. Ez egy pár! Kérdőn pillantasz az árnymanóra, majd rezzenéstelen tekintete láttán felbátorodsz. Nagyobb összeggel megemeled a tétet, majd elégedetten tapasztalod, hogy ellenfeled bedobja a lapjait. Nyertél. 3. kör: Rezzenéstelen arckifejezést öltve magadra, szemügyre veszed mit húztál: 2 Illúziópalota, 2 Aranyeső, 1 Szerencsejáték. Ez két pár! Az árnymanó kérdőn néz rád. Bambán visszanézel rá. Belelkesedik, emeli a tétet. Sunyi arckifejezése semmi jót nem takar. Nem kockáztatsz, inkább eldobod a lapokat a kezedből. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (szerencsejáték: 1. szint). (ld. enc.) 675 tapasztalati pontot kaptál. Lehajtott fejjel sétálsz odébb, majd megszámolod, mennyit vesztettél: 71 darab aranyérmét.
Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. északra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ork bérgyilász lehet. Itt csata lesz.

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 75 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod az ork bérgyilász fejét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) Agyartőrrel megdöföd az ork bérgyilász testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Az ork bérgyilász megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az ork bérgyilász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst karkötő, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 11, gyógyulás: 6, összesen: -5 ÉP}

A következő épületeket látod: egy ékszerbolt (586. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (589. épület.).
Eladsz 1 aranygyűrűt 12 aranyért, 1 borostyán függőt 6 aranyért.
[38 pontot használtál fel, van még 113.]

be 586 bemész az 586. épületbe
Belépsz az ajtón a kinti napsütésből a benti félhomályba. Egy nagyszakállú, meglehetősen öreg törpe mester köszönt.
- Üdvözöllek, idegen! Messze földről érkezett ezüst, csillogó arany az én remekeimnek anyaga. Biztosan találni fogsz valamit, ami kedvesednek tetszik. Ha pénz szűkében vagy, esetleg ajánlatot tehetek a te nemesebb holmijaidra is.
A következő eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):
ezüst nyaklánc (#117) 20 ap /db, koponya szimbólum (#139) 20 ap /db, denevér szimbólum (#140) 20 ap /db, nap szimbólum (#141) 20 ap /db,
virág szimbólum (#143) 20 ap /db, villám szimbólum (#145) 20 ap /db, ezüst karkötő (#158) 28 ap /db, borostyán függő (#162) 12 ap /db,
ezüst gyűrű (#180) 12 ap /db, aranylánc (#191) 40 ap /db, gyöngysor (#192) 96 ap /db, aranygyűrű (#193) 24 ap /db,
arany karperec (#194) 52 ap /db, obszidián függő (#195) 20 ap /db, trófea nyaklánc (#196) 60 ap /db, igazgy. fülbevaló (#197) 40 ap /db,
smaragd védőgyűrű (#223) 600 ap /db, obszidián karkötő (#229) 60 ap /db, nekrofun medál (#253) 2000 ap /db, regeneráló gyűrű (#254) 1600 ap /db,
ametiszt medál (#275) 56 ap /db, rejtőköpeny (#277) 28 ap /db, umbatari karkötő (#278) 200 ap /db, Tharr Keresztje (#287) 1000 ap /db,
Fairlight köpenye (#303) 800 ap /db, réz papi karkötő (#307) 200 ap /db, ezüst papi karkötő (#308) 300 ap /db, arany papi karkötő (#309) 800 ap /db,
káosz szimbólum (#361) 20 ap /db, szerencsetalizmán (#366) 400 ap /db, Eldaran karkötője (#373) 500 ap /db, réz masszariasztó (#436) 16 ap /db,
arany masszariasztó (#437) 28 ap /db, ónix masszavadító (#438) 24 ap /db, roxati üvegszem (#443) 540 ap /db, mágusköpeny (#453) 3200 ap /db,
zafír medallion (#514) 50 ap /db, viharamulett (#611) 80 ap /db, ryuku karvédő (#687) 170 ap /db, ritualista amulett (#708) 100 ap /db,
gyémánt karperec (#728) 240 ap /db, smaragd orrkarika (#730) 200 ap /db, topáz erényöv (#731) 220 ap /db, jegygyűrű (#736) 100 ap /db,
Natharion karkötő (#738) 1110 ap /db, Natharion amulett (#742) 1170 ap /db, bo'adhun gyűrű (#743) 1050 ap /db, natharion opál (#747) 100 ap /db,
esthari rubin (#748) 100 ap /db, jáde rakshallion (#749) 100 ap /db, türkiz karika (#750) 100 ap /db, rítusónix (#751) 100 ap /db,
nyers zafír (#752) 100 ap /db, jácint díszkő (#753) 100 ap /db, csavart smaragd (#754) 100 ap /db, malachit füzér (#755) 100 ap /db,
obszidián kereszt (#756) 100 ap /db, bo'adhun aranygömb (#757) 100 ap /db, gyémánt fétisrúd (#758) 100 ap /db, ezüstlevél (#759) 100 ap /db,
to'aghan orrkarika (#760) 100 ap /db, bronz nyakörv (#761) 100 ap /db, adamantit érme (#762) 200 ap /db, ro'galhal lánc (#763) 100 ap /db,
mihlanil érme (#764) 160 ap /db, káosztiara (#765) 140 ap /db, aranyfétis (#766) 100 ap /db, kreiton fókusz (#853) 160 ap /db,
éjkristály (#958) 60 ap /db, dramoan kő (#967) 150 ap /db, drakolder gyűrű (#969) 15000 ap /db, jégisten amulett (#1087) 10000 ap /db,
ulkor kötény (#1089) 400 ap /db, csillogó nyakék (#1120) 200 ap /db, csigakagyló (#1131) 125 ap /db, Élet gyűrűje (#1166) 25000 ap /db,
Hatalom Karkötője (#1210) 28000 ap /db, csodálatos nyaklánc (#1211) 20000 ap /db, hakama (#1369) 1200 ap /db, kote (#1375) 1200 ap /db,
Jerome köpenye (#1527) 900 ap /db, nodonrod kitűző (#1533) 270 ap /db, Arsa potrohgyűrűje (#1541) 1080 ap /db, Blounther gyűrűje (#1548) 3000 ap /db,
Huddens alkarvédője (#1550) 510 ap /db, mentát karkötő (#1551) 270 ap /db, hősiesítő medál (#1558) 540 ap /db, griff nyakék (#1579) 240 ap /db,
óriás kagylógyöngy (#1616) 660 ap /db, bátorság medálja (#1653) 300 ap /db, vérpettyes gyűrű (#1659) 120 ap /db, fénytelen gyöngy (#1698) 12 ap /db,
mélysötét rubinkő (#1699) 22 ap /db, tengerszín smaragd (#1700) 28 ap /db, Numerinor karkötője (#1712) 7500 ap /db, Dendeitren gyűrűje (#1713) 1500 ap /db,
gyémánt gyűrű (#1854) 1000 ap /db, behemót amulett (#1872) 300 ap /db, tűztagadó (#1979) 1500 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
angyalok gyűrűje (#529) 150 ap /db, aranylánc (#191) 20 ap /db, Élet gyűrűje (#1166) 5000 ap /db, ezüst gyűrű (#180) 6 ap /db,
ezüst nyaklánc (#117) 10 ap /db, griff nyakék (#1579) 80 ap /db, hősiesítő medál (#1558) 180 ap /db, kreiton fókusz (#853) 80 ap /db,
nap szimbólum (#141) 10 ap /db, nodonrod kitűző (#1533) 90 ap /db, obszidián karkötő (#229) 30 ap /db, ritualista amulett (#708) 50 ap /db,
saválló fülbevaló (#1552) 140 ap /db, smaragd védőgyűrű (#223) 100 ap /db, tépett lobogó (#1864) 8 ap /db, varkaudar szimbólum (#1528) 70 ap /db,
ezüst karkötő (#158) 14 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 108.]

be 589 bemész az 589. épületbe
Félve lépsz be a nyitott ajtón. Plafonig érő, könyvektől roskadozó polcokkal teli előszobában állsz. Érkezésedkor egy kis gnóm siet elő, és rögtön be is mutatkozik: ő Varlvelplakbolk, a bölcsek bölcse. Rögtön megkérdezi: - Hogy s mint, miben segíthetek? - tűnődve nemet intesz a fejeddel, majd távozol. [Használd a TAN parancsot.] [5 pontot használtál fel, van még 103.]

m 1 mozogsz északkeletre
[97,107] Folytatod sétádat a házak közt. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy sötét gnóm közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Kitátod a szádat, és lehelsz. 70 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. A támadása szerencsére hatástalan volt. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával felnyársalod a sötét gnóm bal karját. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) Agyartőrrel felnyársalod a sötét gnóm testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) A sötét gnóm csapása csak a levegőt találja. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. A sötét gnóm most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 11, gyógyulás: 6, összesen: -5 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Észreveszel egy fény szentélyét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (592. épület.) és egy vegyesbolt (595. épület.).
Eladsz 1 bőrsisakot 5 aranyért, 1 csontpálcát 15 aranyért, 6 esszenciakristályt 636 aranyért, 3 fenőkövet 300 aranyért, 1 kis bőrpajzsot 5 aranyért, 8 tolmokov-koktélt 64 aranyért, 168 ugh mérget 336 aranyért, 1 vas dobónyilat 10 aranyért, 1 zangrozi csizmát 25 aranyért, 1 csontszablyát 2 aranyért, 2 manifeszt.nyúlványt 20 aranyért, 1 ezüstshurikent 8 aranyért.
Találkozol Kopasz Gunymókkal. Egy fekete bőrcsizmát, egy káosz szimbólumot, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy rothasztó talizmánt, egy szirén köpenyét és egy umbatari karkötőt visel. A Pöröly Olimpia arany emlékérmét viseli. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy varkaudar varázsló trófea, egy varkaudar felderítő trófea és egy varkaudar íjász trófea ékesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított goldugar. Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: ő is jó.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Összeakadsz egy fekete, tüsi hajú, barna szemű troll férfival. Bőre bronzként csillog. Tharr hűséges követője. Egy arany papi karkötőt, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy koponya gyűrűt, egy Métely páncélját, egy monstrum vállvédőt, egy nodonrod kitűzőt, egy örök. csillagkövét, egy rinóbőr övet, egy varkaudar ékkövet, egy vassisakot és egy zinthurgirtó éremet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy Poomr Ko trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy borzalmas varkaudar trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: jellegtelen, mint minden semlegesé.
Ellenséges szándéka egyértelmű: a harc elkerülhetetlen.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Öregedett 1 évet. Tüzet köpsz. 88 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy gigaököl varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 22 életpontot vesztettél. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a troll jobb karját. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+17 életpont.) Agyartőrrel többször eltalálod a troll bal vállát. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 életpont.) Vasalt bunkóval a troll borzalmas ütéseket mérve rá összetöri a testedet. (5 támadástól 229 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Harci kalapáccsal a troll többször eltalálja a bal karodat. (3 támadástól 74 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. {Csatastatisztika; sebzés: 370, sebződés: 330, gyógyulás: 27, összesen: -303 ÉP}


Találkozol egy hófehér, rövid hajú, izzóan vörös szemű elf nővel. Fekete a bőre. Egy bíbor erőövet, egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötőjét, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy ritualista amulettet, egy ryuku csizmát, egy smaragd védőgyűrűt, egy tünde tegezt és egy vassisakot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy bányarém trófea, egy ongóliant trófea és egy renegát törpe trófea színesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított mutáns pók. Holmiját egy púpos burástya cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, ártatlan fehér, mint a Tied is.
Nyilvánvalóan harcias kedvében van. Legyen, ahogy akarja.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 36 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. 78 életpontot vesztettél. Te itt életveszélyben vagy. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. {Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 83, gyógyulás: 0, összesen: -83 ÉP}


Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +99 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +85 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +105 életerő.) Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " High Density sivatag. VIGYÁZAT, a homok kincseket rejt!!! " [8 pontot használtál fel, van még 95.]

ve 15 5 megveszed a 15. tárgyat 5
Vásároltál 5 vadász tatu bőrt. 10 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 95.]

ve 47 14 megveszed a 47. tárgyat 14
Vásároltál 14 surranó kígyó bőrt. 56 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 95.]

ve 104 3 megveszed a 104. tárgyat 3
Vásároltál 3 fémrudat. 48 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 95.]

ve 170 30 megveszed a 170. tárgyat 30
Vásároltál 30 spirituszt. 60 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 95.]

ve 343 40 megveszed a 343. tárgyat 40
Vásároltál 40 rézgolyót. 80 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 95.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[116,63] Még mindig füves síkságon vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kihívás tornyát. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. Észreveszel egy oltárt. Dornodon híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Észreveszel egy borkonyó cserjét. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy márványtornyot. Délkeletre nézve látsz egy Leah oltárt. Nyugatra egy csodabazár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Sheran oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy vérszomjas csüldő. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Tüzet köpsz. 69 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával felnyársalod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) A vérszomjas csüldő csápol, de mindhiába. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 5, gyógyulás: 6, összesen: +1 ÉP}

Valaki már majdnem teljesen learatta előtted a vajbanán-bokrot. Azért maradt még néhány fürt! (+2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
[8 pontot használtál fel, van még 87.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Falba illesztett kapaszkodók vezetnek feljebb. Sehol egy lépcső! Kétségbeesetten körülnézel, de aztán mászni kezdesz felfelé. Odafent egy hatalmas szakállú, páncélt viselő törpe vár. Bemutatkozik, a neve Sziklahegyi Tarfin. Ő lesz ezen a szinten a kalandmestered. Rögtön a tárgyra tér, ismerteti a próbát. Könnyű feladatot kapsz: szörnyek nyomait kell felismerned, tehát ez a próba a szörnyismeret szakértelmedet teszteli. Odavezetnek egy asztalhoz, amelyen megkövült sárdarabok hevernek, bennük szörnyek lábnyomaival. Egy darabig hümmögsz. Egy lábnyomot, a lila brekkét biztosan felismered, de a másik kettő... Végül tippelsz, helytelenül.
Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony előtt találod magad. [10 pontot használtál fel, van még 77.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 76.]

* 2. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2020. évben 9. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 76.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 59 TVP-t kell elköltened.] Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy piromenyét. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 67 életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 36.]

tf 1 6 fejleszted az 1. tulajdonságodat 6 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 53 TVP-t kell elköltened.] [6 pontot használtál fel, van még 30.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-55 életerő.) Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 216 arany fejpénzt kaptál. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 26, 9.
A mindenségit, ez aztán kemény nap volt! Sebaj, egy veterán zsoldos mindenből kihozza a legjobbat! (+1 max. életerő.) Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 267 pontot. A következő körben tehát 297 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FEJSZE (1240. TÁRGY)
Bár a fejsze elsősorban a favágóknak hasznos tárgy, nem a magadfajta kalandozóknak, mégis elégedettséggel tölt el, hogy most már te is képes lennél bármikor egy ilyet összerakni. Ki tudja, hátha szükséged lesz rá a jövőben valamikor. Talán mert a fejsze remek dobófegyver is, 1d5+12-t sebez.
Most pedig az összeállítás: egy bot kell a nyélnek, 10 vasérc a fejnek, 4 pirkit a vaskohó felfűtéséhez, ahol mindez elkészíthető. A KT 1240 parancs 20 TVP-nyi időt emészt fel.

SZERENCSEJÁTÉK
Az ember azt gondolná, hogy a szerencsejátékokban a siker egyedül a szerencsén múlik. Pedig ez nem így van! Még a legegyszerűbb szerencsejátéknál, a kockánál is lehet javítani az esélyeket: megtanulod, hogyan pörgesd a kockát, vagy beszerzel egy ólmozott példányt, kiszámolod, hogy milyen dobásra mekkora esély van - ezek mind-mind a szerencsejáték szakértelem részét képezik. A kártya már jóval bonyolultabb dolog, nem elég egy csomó csalási trükköt elsajátítanod - ügyesebben kell csalnod az ellenfelednél. Persze ez csak a csúcs, az ehhez vezető lépcsőfokok végigjárása közben a nyerési esélyeket, licitálási technikákat, szakszerű blöffölést, az ellenfelek minden apró moccanásából való következtetés művészetét mind-mind el kell sajátítanod. A szerencsejáték szakértelem csúcsát az jelenti, amikor mérhetetlen tapasztalatodnak - "a játék a véredben van" - köszönhetően intuícióval vagy képes a nyerési esélyeidet javítani, és így lepipálni a játékbarlangok konkurens szuperragadozóit. Bizonyos szerencsejátékokban (mint a ruletthez hasonló játékok) komolyan nyerni csak ezen a szinten tudsz, hiszen az ilyen helyekről a mágia és a pszi, amely megjósolhatná az eredményt, szigorúan ki van tiltva. A szerencsejáték szakértelem igazán akkor fejlődik, ha komoly vereséget szenvedsz, mert abból tanulhatsz (de nem téged messzemenően felülmúló ellenféltől, hiszen az ő technikáit nem vagy képes ellesni). Természetesen a kocsmai kockázgatással elérhető szint nagyon korlátozott, hiszen ezzel nem tudsz felkészülni az alanori játékbarlangok cápáira.

KARAKTERLAP

Magányos Farkas, egy copfos ezüsthajú, piros szemű alakváltó férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Raia tanítványa vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: kopasz (72). Ez a 126. fordulód.

Erő: 31 (48) Szint: 25 Merészség: 7/7 Magasság: 183 cm
IQ: 22 (33) Támadás: 41 Agresszió: 4 Testsúly: 82 kg
Ügyesség: 21 (30) Védekezés: 66 Menekülés: 35 % Életkor: 39/71 év
Egészség: 27 (36) Életpont: 573/440 Jellem: jó (325) Tul. pont: 0
Szerencse: 22 (38) Varázspont: 545/6 Pénz: 38443 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 28/0 Pszi pont: 133/102
Eddig összesen 2063 szörnyet (25 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 30 602 TP-t kaptál. Jelenleg 1 585 436 TP-d van. A következő szinthez még 114 564 TP szükséges. Trófeáid: orbitális mackósajt, lidércúr, ősdentor. A 28. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5210 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 22/87 szúrófegyverek: 24/76 (+43%) ütőfegyverek: 23/80
lőfegyverek: 25/40 (+7%) dobófegyverek: 1/13

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -15.); rézgolyó (#343) (16 -25.); nyílvessző (#108) (26 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
116,63 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 132

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 168 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 400 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3/59 2. nyomkövetés: 14/6 (+4%) 3. mászás: 12/90
4. csapdakészítés: 7/86 (+5%) 5. csapdaészlelés: 2/3 6. gyógyítás: 41/57
7. titkosírás: 1/60 8. felderítés: 7/9 9. szörnyidomítás: 3/76
10. teológia: 29/81 (+6%) 11. taumaturgia: 32/65 (+5%) 12. szerencsejáték: 1/9 (+109%)
13. versengés: 8/47 (+24%) 14. harcművészetek: 14/66 15. zene: 2/79
16. szörnyismeret: 2/49 (+7%) 17. pszi: 14/85 (+13%) 18. zárnyitás: 1/14
19. vadászat: 2/53 20. vitalitás: 2/19 21. bányászat: 11/78
22. csapatmunka: 1/49

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 75% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
segítesz max. 35 TVP-ért
udvarolsz a 7. fajúaknak
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot )
mászol max. 32 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, küldetés, kártyabarlang (13)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
szintszívó (#96), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) gyóntatás (#56, 10 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) láth. észlelése (#78)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
agykorbács (#97), nagyobb tűzlehelet (#150)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
védelem tűz ellen (#38)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart! (teljesítve)
3.) Hozz létre vasércet mesterséges úton!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): új. apró gnómlak (531): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. Fősátor (770): többek közt 1264. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
13, 14, 41, 42, 53, 192, 201.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6.
Kész: 16.

HŐSTETTEID
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 1119, az összesen kapott pontszám: 270655. (összesen ölhető: 1128 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
fekete bugyor (180)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
egyenruha (364)
a rang kötelez (368)
tábori kiképzés (380)
fejpénz (385)
a mágia szeretete (393)
mászás határ nélkül (406)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 8 TU. szükséges még: 42 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
bénító sebzés II (583) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 8443 TU szükséges.)
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranygyűrű (#193) 1 borostyán függő (#162) 1 bőrsisak (#57)
1 csontpálca (#329) 6 esszenciakristály (#350) 3 fenőkő (#1618)
7 gyógykenőcs (#313) 1 kis bőrpajzs (#45) 8 nyílvessző (#108)
8 tolmokov-koktél (#351) 168 ugh méreg (#166) 1 vas dobónyíl (#189)
7 vashegyű nyíl (#176) 4 víz (#27) 1 zangrozi csizma (#451)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2310 arany (#50) 1 áldott kő (#642) 1 ezüst karkötő (#158)
3 fémrúd (#104) 1 gólem talizmán (#811) 2 kaja (#2)
4 mutáns csont (#331) 1 ork csodaszer (#1228) 2 pirkit (#153)
2 rakolits por (#669) 29 rézgolyó (#343) 2 sáfránypor (#211)
32 spiritusz (#170) 14 surranó kígyó bőr (#47) 1 szent kehely (#257)
5 vadász tatu bőr (#15) 1 varkaudar lándzsa (#224)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

115 116 117
62
63
64
(116,63) kihívás tornya (#502), művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), Dornodon oltár, szent tölgyfa (#393), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), vérszomjas csüldő (#114), piromenyét (#99)

Üzenet küldése a karakternek